Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Skupina Fiat Auto má nový motor 1.7 Turbo (147 kW, 320 Nm), alias 1.8 TBi, alias 1.8 Di Turbo Jet

Kandidátem na titul International Engine of the Year chce letos být nový přeplňovaný motor z konstrukční kanceláře Fiat Powertrain Technologies. Jedinou slabinou se zatím zdá být poněkud zavádějící označení.
Zpět na článek
24. 2. 2009 15:03
neregistrovaný "507--"
24. 2. 2009 09:43
neregistrovaný "RayBan"
24. 2. 2009 10:32
24. 2. 2009 10:37
24. 2. 2009 13:41
24. 2. 2009 14:58
24. 2. 2009 15:57
24. 2. 2009 11:21
24. 2. 2009 12:09
neregistrovaný "Tony84"
24. 2. 2009 14:23
24. 2. 2009 12:22
neregistrovaný "nrV"
24. 2. 2009 16:35
neregistrovaný "nrV"
25. 2. 2009 09:42
neregistrovaný "okamzik"
25. 2. 2009 14:43
neregistrovaný "okamzik"
25. 2. 2009 14:39
neregistrovaný "okamzik"
24. 2. 2009 15:39
neregistrovaný "Michael"
24. 2. 2009 15:50
neregistrovaný "Michael"
24. 2. 2009 17:23
neregistrovaný "Michael"
24. 2. 2009 17:49
neregistrovaný "Michael"
24. 2. 2009 19:24
neregistrovaný "Michael"
24. 2. 2009 19:28
neregistrovaný "Michael"
24. 2. 2009 16:45
neregistrovaný "nrV"
24. 2. 2009 18:55
25. 2. 2009 09:55
neregistrovaný "okamzik"
24. 2. 2009 19:22
24. 2. 2009 19:47
24. 2. 2009 19:53
24. 2. 2009 19:57
25. 2. 2009 07:55
25. 2. 2009 09:14
25. 2. 2009 08:57
25. 2. 2009 10:41
25. 2. 2009 11:26
25. 2. 2009 11:32
25. 2. 2009 14:04
25. 2. 2009 14:30
25. 2. 2009 17:25
25. 2. 2009 17:35
25. 2. 2009 17:38
25. 2. 2009 15:47
neregistrovaný "okamzik"
25. 2. 2009 17:37
25. 2. 2009 22:25
neregistrovaný "okamzik"
26. 2. 2009 12:10
26. 2. 2009 14:34
neregistrovaný "okamzik"
26. 2. 2009 14:42
26. 2. 2009 19:22
neregistrovaný "okamzik"
26. 2. 2009 22:05
24. 2. 2009 09:03
Někdo má, někdo nemá..
Někdo má HTP, někdo má 1,8TJET 200/230HP.
Tak to holt na tom světě chodí. :-)
Rozbalit vlákno
24
24. 2. 2009 09:16
Re: Někdo má, někdo nemá..
A někdo má v hlavě nas*áno.
Avatar - Pierro
24. 2. 2009 09:18
Re: Někdo má, někdo nemá..
A někdo má škodylak s 37kW... >:-[]
24. 2. 2009 10:50
Re: Někdo má, někdo nemá..
A někdo dokonce jen s 33kW.. >:D
24. 2. 2009 13:43
Re: Někdo má, někdo nemá..
...hlavně někdo neumí používat tagy co? :-!
Avatar - Plautus
24. 2. 2009 09:57
Re: Někdo má, někdo nemá..
...a niekto si možno práve preto nase.ie i pod tú kapotu.
24. 2. 2009 10:52
Re: Někdo má, někdo nemá..
..máš pravdu, i tací se najdou.. :-)
24. 2. 2009 11:03
Re: Někdo má, někdo nemá..
Kdybys v tý makovici něco měl, tak nesrovnáváš tento motor se základem do Fábie.

Zkus to spíše s 1.8 FSI nebo 2.0 FSI. :-!

Ty motory taky nikdy nikdo v diskuzi nesrovnával s fiaťáckou 1.2 44kW. Tak blbej totiž nikdo není. :-!
24. 2. 2009 11:12
Re: Někdo má, někdo nemá..
Ty snad někde pozoruješ,že je srovnávám.., koukám, že už vidíš zcela dvojitě do V.
Nikde nezmiňuji jakoukoliv značku, ani model, tak co sem taháš Fabii.
Trpíš stihomamem, frajere..
(Vezmi si Aurorix)
24. 2. 2009 11:18
Re: Někdo má, někdo nemá..
Ty trpíš očividně komplexem VW. Něco jsi napsal, tak se za to postav, i když je to kravina.

PS: Někdo hold má HTP a jezdí, jinej má 1,8TJET 200/230HP, ale jen na papíře a masturbuje tady v diskuzi. Frajere.
24. 2. 2009 11:21
Re: Někdo má, někdo nemá..
Zmiňuji to v tom smyslu, jako když řeknu: Někdo má Polo někdo F430..
Přijde ti snad toto rčení jako srovnávání výše uvedených?
Doufám, že ne.
24. 2. 2009 11:23
Re: Někdo má, někdo nemá..
Vůbec jsem nepochopil, proč to sem taháš a srovnáváš nesrovnatelné, jak třídně, tak konstrukčně. Člověk, který si kupuje F430, přece nebude zkoumat Polo. 8-s Stejně tak ten, co chce Veyrona, tak se po F430 ani nepodívá.

Máš prostě nějaký komplex. Normální zdravý jedinec na něco takového rpostě nepřijde. :-!
24. 2. 2009 11:35
Re: Někdo má, někdo nemá..
Pochybuji o tvé inteligenci, a myslím to zcela upřímně!
Pokud to nechápeš, tak bohužel..
V každé větě hledáš nějaké srovnání, to opravdu není normální..
Tady totiž nejde vůbec o charakteristiku uvedených podstatných jmen, nýbrž o konstatování stavu.
Avatar - ethicon
24. 2. 2009 13:23
Re: Někdo má, někdo nemá..
to A2: nevšimol si si, že ked stráca argumenty uchyluje sa k primitívnym urážkam? :no:
24. 2. 2009 15:23
Re: Někdo má, někdo nemá..
Já si všiml především toho, že ty si pro sprosté slovo nejdeš vůbec daleko. Takže beze zbytku platí, čím kdo zachází, tím také schází. :-!
Avatar - ethicon
24. 2. 2009 17:29
Re: Někdo má, někdo nemá..
neviem kto koho ako prvý označil za šmudlu, slovenského pastiera a podobné IQ výrazy....ale to je v podstate jedno takýmito výrazmy tu častuješ viacerých ako napr. A2
24. 2. 2009 18:00
Re: Někdo má, někdo nemá..
Něco jinoho je fráze "šmudlo hledej" a něco jiného je člověka označit za pánské přirození. Pokud nedovedeš "překládat" češtinu, raději se nepouštěj do diskuzích vedených v tomto jazyce.

PS: Možná bys mi mohl připomenout, jakže jsem nazval Ádvojku. :-!
24. 2. 2009 15:27
Re: Někdo má, někdo nemá..
Stavu? Tím chceš tedy říct, že ten, kdo si koupí HTP, tak má nějaký problém s koupí tohoto italského 1.8 T? Jistě, že má. Vychází především z toho, že na lepši motor/auto do nemá - peníze.

Takže se tu tedy uboze vysmíváš lidem, kteří si sice koupí nové auto, ale s motorem HTP?

Tak to seš velkej chlapák. :no:
Avatar - Plautus
24. 2. 2009 15:58
Re: Někdo má, někdo nemá..
myslím, že toto si zase skonšpiroval ty, nehnevaj sa, ale v jeho texte som sa nikde nedočítal, že by sa vysmieval vlastníkom HTP, áno, aj to je motor a niektorým na bežné jazdenie isto postačuje a nedajú na neho dopustiť...a tak ako v motoroch, tak aj medzi ľuďmi sú žiaľ rovní a rovnejší...ale všetci sme v konečnom dôsledku ľudia, tak ako motory sú motormi...kašlite na tie zbytočné doťahovačky hoši, veď keď si prišiel do diskusie k tomuto motoru, tak neverím, že Ťa nezaujíma...ak by to tak bolo, tak by si tu nebol, alebo sme tu stále len preto, aby sme hádzali špinu na tú druhú stranu?
24. 2. 2009 11:12
Re: Někdo má, někdo nemá..
Tohle zni rozumne ... :-!
Avatar - euro89
24. 2. 2009 10:28
Re: Někdo má, někdo nemá..
sám bych to líp nenapsal... ;-) :yes: teď už jen čekám, kdy sem napíše nějaký moudro třeba GTI, 507, Navtech nebo některý jiný znalec... >:D >:D >:D
24. 2. 2009 11:04
Re: Někdo má, někdo nemá..
Tak to máš teda v hlavě pekně domotaný. >:D
24. 2. 2009 19:51
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
24. 2. 2009 19:52
Re: Někdo má, někdo nemá..
Napsat takovou blbost neni těžký, ale horší je to myslet vážně. ;-)
neregistrovaný "507--"
24. 2. 2009 15:03
Re: Někdo má, někdo nemá..
A niekto má 4.0 M od BMW, iný Fiat s 1.8.

P.S.: Už si ho niekto stihol kúpiť?
neregistrovaný "RayBan"
24. 2. 2009 09:43
Bravo Fiat
motory zajímavé, ale ještě to chce poladit ty automatické převodovky ;-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - euro89
24. 2. 2009 10:32
Re: Bravo Fiat
motory jsou super!!! jen mě zklamalo, že v Lancii bude s automatem... doufám, že se časem dočkám i výkonný Delty v manuálu... vim, že současná Lancia už sází na luxus, komfort a pohodlí, takže nelze očekávat nějaký "háefko", ale silný benzinový motor v manuálu by jí slušel stejně.. :-)
Avatar - Plautus
24. 2. 2009 09:59
a keď nič iné, tak musí byť problémom označenie <b class="sm
to je skutočne ten najväčší dôvod, prečo tento motor vôbec nezaradiť do ankety o najlepší motor roku...
Rozbalit vlákno
3
Avatar - ethicon
24. 2. 2009 10:09
Re: a keď nič iné, tak musí byť problémom označenie <b class
kto si ho chce pozrieť "naživo" na www.autoblog.it sú prvé videá MITo GTA :yes:
25. 2. 2009 19:45
Re: a keď nič iné, tak musí byť problémom označenie <b class
BMW taky používá různý označení pro jeden zdvihový objem a nevidím v tom problém.
Avatar - Plautus
26. 2. 2009 08:42
Re: a keď nič iné, tak musí byť problémom označenie <b class
ja taktiež nie...ibaže sa nájdu ľudia, ktorí vidia smietku v cudzom oku, ale vo svojom nevidia brvno
24. 2. 2009 10:37
Made in Italy
takže i když papírové údaje vypadají pěkně tak etalon spolehlivosti to s největší pravděpodobností nebude.
Rozbalit vlákno
23
Avatar - Plautus
24. 2. 2009 10:53
Re: Made in Italy
to nechaj radšej na reálnu prax...
ale z "praktických" rečí mnohých zasvetených, čo o talianskom motore iba od niekoho počuli určite nebude spoľahlivý, bude to najväčšia lúza medzi motormi a "v dlouhým táhlým" mu to nandá i hátépé osadené do kolobežky...
24. 2. 2009 11:09
Re: Made in Italy
Přesně takvou hovadinu jste schopni napsat jenom vy, kluci od Fiatu. :-!
Avatar - ethicon
24. 2. 2009 11:18
Re: Made in Italy
teraz myslíš hovadinu, ktorú napísal simson33 nie? >:-[]
24. 2. 2009 11:25
Re: Made in Italy
Přeber si to. :-!
Avatar - Plautus
24. 2. 2009 11:32
Re: Made in Italy
hovadinu? neviem, prečo sa toho potom chytáš(?!)...reagoval som na podobný nezmysel vychádzajúci zatiaľ z ničoho, zo vzduchu...všetko ukáže prax, možno to bude skvelý motor, možno na svoju triedu priemer a možno to bude prepadák, všade je zatiaľ možno, teda je to príliš hypotetické...iba prax ukáže, jedna vec sú "papierové danosti" a ďalšia praktické využitie...a tak ako som kluk od FIATu, môžem byť aj kluk od PSA, či VW group...ide len o to, že cuore mi najviac prirástlo k Made in Italy a vôbec sa za to nehanbím...to prirastenie je totiž podložené lepšími skúsenosťami s Made in Italy ako trebárs s Made in Germany v "prémiovej" klase...
Avatar - ethicon
24. 2. 2009 11:15
Re: Made in Italy
ja tomuto syndrómu naozaj nerozumiem..ten motor je zatiaľ prezentovaný "len na papieri" a už ho tu nejaký koumák určite zasvetený inžinier označí za nespoľahlivý...vymenuj mi prosím ťa jeden opakujemn jeden "nespoľahlivý" motor koncernu Fiat, ktorý bol vyvinutý za posledných 5 rokov
24. 2. 2009 13:41
Re: Made in Italy
Nevim, jak jsou presne ty motory stare, ale co se spolehlivosti tyce, tak napr. 1.3JTDm/CDTi a 2.4JDTm (147kW) nepatri zrovna mezi premianty a nemaji si tak co vycitat napr. s 2.0TDI PD DPF. Na druhe strane benzinove motory nepatri u koncernu Fiat k tomu, co by se kazilo.
24. 2. 2009 14:22
Re: Made in Italy
Ty motory si pleteš..., ty co si napsal jsou no problem... problémy měly původní 5 válce 2,4 JTDM...,a le nic zásadního.. u VW byly závažnější problémy například u 5V 2,5 TDI... Takže tak...
24. 2. 2009 14:58
Re: Made in Italy
Nepletu. 1.3 mela problemy s netestnostmi mezi cerpadlem a common railem, 2.4 s elektronikou, starsi taky s netesnostmi v common railu, 2.0 s DPF, vahou vzduchu a predcasnym opotrebenim sdruzenych vstrikovacu.
24. 2. 2009 15:33
Re: Made in Italy
Tady píšeš o starém nesmrtelném pětiválcovém TDI?

Zase nevíš Vlčku, o čem píšeš... :no:
Avatar - Plautus
24. 2. 2009 15:39
Re: Made in Italy
je nám jasné, že vždy to vieš len TY ;-) Tvoja svätá pravda a nám ostatným nezostáva nič iné, než opakovať moja vina, moja vina, moja preveliká vina... 8-s
24. 2. 2009 15:43
Re: Made in Italy
Si to přečti třeba v recenzích, když nevěříš mě.
Pětiválec TDI je nesmrtelný motor, to ti potvrdí každý mechanik. ;-)
Avatar - Plautus
24. 2. 2009 16:01
Re: Made in Italy
nesmrteľný možno v úvodzovkách ;-) nič tu nebude večne...dobre, tak sa možno zmýlil o jeden valec, ale nemienim zase načínať diskusiu "urezania" jedného valca v tomto prípade >:D ;-)
24. 2. 2009 16:09
Re: Made in Italy
Jestli existuje spolehlivější TDI motor od VW tak mi řekni jaký. Tohle je to nejlěpší, co si můžeš u starých ojetin v turbodieslu koupit napříč značkami a modely. :-!
Avatar - Plautus
24. 2. 2009 16:35
Re: Made in Italy
zase si ma vôbec nepochopil ;-\ ty jednoducho ryješ donemoty...asi tvoje hobby, ale ja už nemám absolútne záujem doťahovať sa...
24. 2. 2009 16:47
Re: Made in Italy
Pokud nemáš nic k věci, nereaguj na mne. Já tady TDI nevytáhl.
Avatar - Plautus
24. 2. 2009 16:52
Re: Made in Italy
máš pravdu, je to zbytočné, nerob tak však ani ty, aby bolo vše rovno!
24. 2. 2009 15:57
Re: Made in Italy
Tady se ale wolff opravdu spletl, 2.5 TDI problemove bylo, ale ne petivalec nybrz V6, hlavne ve vykonnejsich variantach.
24. 2. 2009 16:11
Re: Made in Italy
Upřesním, jednalo se o první šestiválce naladěné na 150k. Rozhodně jejich spolehlivost nebyla tak mizerná, jak se tedy někdo snaží vštěpovat. Na VW motor to bylo kazivé, v porovnání s jinými 2.O T 16V, první TwinSparky atd. to byl pořád dobrej kus, kterej tyto motory v trvanlivosti/spolehlivosti zadupal do země.
24. 2. 2009 16:53
Re: Made in Italy
Prave ze prvni TwinSparky (osmiventilove) byly drzaky, problem byl s temi sestnectiventily.
24. 2. 2009 17:06
Re: Made in Italy
Ano, jistě. Ty jsem myslel. Už jsme se tady o tom dohadovali a tam jsem ty problémové motory vysloveně uváděl. Strý TS s 8v byl držák.
24. 2. 2009 14:20
Re: Made in Italy
....všimněte si, že na tuhle hovadinu už ani nereaguju... >:-[]
Pán je asi šprÝmař... >:-[]
25. 2. 2009 07:15
Re: Made in Italy
No jo. Všímáme si, jak nereaguješ >:D >:D Jak to potom vypadá, když zareaguješ ?? >:D
24. 2. 2009 11:21
To to trvalo
Tak se Klukům italským konečně podařilo udělat po mnoha a mnoha letech konkurenční motor ke koncernovým 1.8 a 2.0 TSI.

Nevypadá špatně, ale než nám přijde do prodeje. A hlavně, než se začne prodávat v optimálním a prodejném balení.
Rozbalit vlákno
30
Avatar - Plautus
24. 2. 2009 11:37
Re: To to trvalo
snažíš sa poukázať na to, že v prípade "Talianov" predáva iba obal...aby ste vy, kluci od VW, neboli časom sklamaní...no najprv by ste museli zabudnúť na predsudky z počutia...
Avatar - ethicon
24. 2. 2009 12:13
Re: To to trvalo
nevidíš, že ich nepresvedčíš?? z princípu zatratia všetko čo nie je VW resp. čo sa im nepozdáva, samozrejme hlavným argumentom je "jedna baba povedala" :-) to, že vlastne tu strapňujú len seba si asi vôbec neuvedomujú >:-[] tipujem, ža ani jeden z týchto "objektívnych" kritikov nikdy auto, ktoré tu kritizuje nevlastnil a to je jedno či talianske či francúzske či aké...hlavne treba mať za každú cenu a vo všetkom pravdu...ten motor nemá za sebou "nabehaný" reálne ani jeden kilometer(samozrejme nerátam testovacie, ktorých musí mať pred zahájením predaja nabehané státisíce), preto by som si ho nedovolil hodnotiť a už vôbec nie či bude etalón kvality či nekvality...ale ako vidím sú tu "motoristické" sybili, ktoré vedia všetko a hlavne vidia do budúcnosti >:-[] určite by sa tu mali objaviť marketingový prípadne technický šéfovia jednotlivých koncernov a angažovať týchto veštcov určite by sa automobilový priemysel hned uberal iným smerom >:-[]
24. 2. 2009 15:35
Re: To to trvalo
Proč vlastnit italské auto, když nedělají tu třídu, kterou já jezdím. To mi teda vysvětli. :-!
A za druhé, proč kupovat střepa, na kterého dost lidí nadává? Být pokusným králíkem, to raději přenechám jiným. :-!
Avatar - Plautus
24. 2. 2009 15:51
Re: To to trvalo
práve o tom, čo si tu teraz predviedol častokrát píšeme >:D
"proč kupovat střepa, na kterého dost lidí nadává?"
tak, presne tak, nadávajú rovní tebe, ľudia čo nikdy tú topánku neobuli a predsa ich tlačí... 8-s :-!
a vlastne máš pravdu, na "taliansku triedu" si nedorástol a zrejme ani vo svojom živote nedorastieš, tie autá si totiž zamiluješ, ale ľúbiť je chladným "nemcom" a zvodným "francúzom" cudzie ;-)
24. 2. 2009 16:16
Re: To to trvalo
Opět ti musím zopakovat, že když si to koupí někdo mě blízký a já vidím, jak ma z toho střepu šedivou hlavu, tak nemám ani ten nejmenší důvod koupit to samé jen proto, abych zkusil dokázat opak. :-!

Trh je natolik pestrý, že si můžu vybrat lépe i jinde.
Avatar - Plautus
24. 2. 2009 16:37
Re: To to trvalo
každému podľa gusta, takže môžeš byť v kľude a každý môžeme voziť svoju ri.ť v tom, čo nám vyhovuje a v čom sa jej páči, v tomto si samozrejme nedovolím nesúhlasiť
Avatar - Plautus
24. 2. 2009 16:53
Re: To to trvalo
nič to však nevyvracia na mojich predošlých slovách...
24. 2. 2009 17:04
Re: To to trvalo
Já si za svým taky stojím, takže se neboj. :-!
Až zase příště napíšeš kravinu, klidně ti to omlátím o hlavu.
Avatar - Plautus
24. 2. 2009 17:22
Re: To to trvalo
nemyslím, že to čo som napísal je kravina...a taktiež máme každý svoje vnímanie, svoje skúsenosti a našťastie i priestor na vyjadrenie názoru
Avatar - ethicon
24. 2. 2009 17:34
Re: To to trvalo
tu je jasný dôkaz tvojich primitívnych výrazov a argumentov...
24. 2. 2009 18:05
Re: To to trvalo
Ty si mě označil za - tuším "chuja"?

To seš je tedy jiný kalibr. Primitivnější. :-!
neregistrovaný "Tony84"
24. 2. 2009 12:09
Re: To to trvalo
konkurent? ses asi po... ne? díval jsi se na papírové hodnoty? ani ten 2.0TFSI na ten nový motor od fiatu nemá. tak jako VW diesely na 1.6 crdi od hyundai-kia. apod. takže tu neplacej bludy o koncernových motorech :no:
Avatar - ethicon
24. 2. 2009 12:18
Re: To to trvalo
a dokonca po "mnoha" letech, kolkože sa to TFSI motory VW vyrábajú???:-) to, že VW napríklad prešiel na techniku CommonRail po 11 rokoch potom čo sa prvý krát objavil tento dízel v Alfe 156 tu asi budeme taktne mlčať:-)
Avatar - DRBNUTY
24. 2. 2009 13:45
Re: To to trvalo
Naozaj si si isty,ze 2.0TFSI na ten novy motor od Fiatu nema?A pocul si uz niekedy o Audi S3?
24. 2. 2009 14:23
Re: To to trvalo
A slyel si někdy u AR o Autodelta... To je víceméně srovnatelný tovární Tuning auta... Autodelta dělá z dvoulitrových motorů 300 koňové bestie... Pleteš hrušky s jablky..
24. 2. 2009 15:17
Re: To to trvalo
Autodelta je něco jiného než divize Quattro GmbH.
To pak můžu rovnou psát o Abtu apod. :-!
24. 2. 2009 16:57
Re: To to trvalo
Soucasna Autodelta vazne nema s tou puvodni alfackou historicky nic spolecneho. Jsou to anglani, kteri upravuji Alfy.
Avatar - DRBNUTY
24. 2. 2009 17:11
Re: To to trvalo
Kliiidek...len som reagoval na kolegu nado mnou,ktory napisal,ze 2.0TFSI na ten novy motor od Fiatu nema.Fiat je moja srdcovka,ale aj tak netreba byt zaslepeny a treba uznat aj kvality konkurencie ;-)
24. 2. 2009 15:50
Re: To to trvalo
Bludy?
Vím o tobě, že jsi hodně jednostranně orientovaný na korejskou produkci, ale to ti nedává patent na rozum.

2.0 TFSI je pěkně starej motor. Toto je papírová novinka. Vidíš ten rozdíl? "Několika let"?
neregistrovaný "nrV"
24. 2. 2009 12:22
Re: To to trvalo
To chceš tvrdit, že motory 1.8 a 2.0 TSI od VW mají plně variabilní časování sacích a výfukových ventilů ???
24. 2. 2009 15:18
Re: To to trvalo
A ty chceš snad tvrdit, že motor 1.8 a 2.0 TSI od VW je novinkou, kterou ještě nikdo neviděl?

Je normální, že vývoj jde kupředu, takže Italové po letech udělají lepší motor. Logické. :-!
neregistrovaný "nrV"
24. 2. 2009 16:35
Re: To to trvalo
S tvojí druhou větou víceméně souhlasím, jen bych vypustil to "po letech" a doplnil bych tam "opět" tato věta by mohla nakonec znít:

Je normální, že vývoj jde kupředu, takže Italové opět udělají lepší motor. Logické.

Na tomto znění této věty bych s tebou souhlasil.

PS: vzpomeň na to, jaké moderní motory s rozvodem OHC vyráběl Fiat v době, kdy u VW vyráběli pouze vzduchem chlazený "boxer" od Porscheho (de facto od Tatry). >:D
24. 2. 2009 13:06
Re: To to trvalo
>:D jj trvalo v tom mas teda recht jen se trohu pletes v tom kumu... kdyby si se totiz trochu namahal, tak bys mozna nasel ze jiz v roce 96 fiat prodaval petivalcovy turbo motor 2.0...dlouho pred nim jeste 2.0T 16V. Zkus si porovnat jejich charakteristiky s TSI.. treba budes prekvapeny, komu trvalo pres deset let prijit se srovnatelnym motorem:D Jo a nevytahuj 1,8T se 150koniky, ten motor pry stal za starou belu jako atmsofera tak mu museli pomoci dmychadlem.. v te dobe totiz konkurencni atmosfery 1,8 umely bezne 130k >:D
24. 2. 2009 15:20
Re: To to trvalo
Ten tvůj slavnej turbomotor, který se montoval do Lancia Kappa, měl velké problémy s mazáním, díky fušersky uložené klice, která dokázala ucpat mazací kanály a celý motor se pak pěkně upekl. Na tento motor chce Fiat a spol. hodně rychle zapomenout.

Dále nemá cenu psát, ty tu uvádíš nějaké "tuningové" kousky, které měly problémy jak s plněním emisních norem, tak se spolehlivostí. :-!
24. 2. 2009 17:32
Re: To to trvalo
neuvadim tu vubec zadne "nejake tuningove" kousky.. netusim kde si to z meho prispevku vycetl???(pocitam ze mi to asi nebudes schopny rict)... mluvim ciste o seriovych provedenich motoru. Jinak pro doplneni tvych oklestenych znalosti:) ten motor se montoval do rady vozu (myslim 16V) petivalec se pak montoval nejen do Kappy ale i do Coupe. Tebou uvadene problemy s mazanim jsou relativni, ono je dost dulezite jaky olej pouzivas a kdy ho menis;) ostatne jako u kazdeho jineho "nadupaneho" motoru:) To ovsem vubec nic nemeni na tom, ze ty motory mely podobne nebo lepsi vykonove charakteristiky nez ty slavne TSI, ktere se dostaly do prodeje o vic jak deset let pozdeji... a to uz prosim relativni neni, tak to proste je a nenadelas s tim nic:)
24. 2. 2009 18:09
Re: To to trvalo
Proto sem to taky napsal do uvozovek. Abys to měl šanci pochopit i ty.

O starých čtyřválcových 16V turbomotorech si přečti pár zkušensotí majitelů, servisáků nebo recenzí.
Ty motory byly především konstrukčně zmršený. Dobrej olej to nezachránil. Ty slavný TSI jsou se spolehlivostí v jiné dimenzi.
Ale víš ty co? Já ti ten starej 16v turbomotor přeju. :-!
24. 2. 2009 19:14
Re: To to trvalo
zajimave kolik tech motoru jeste po takove dobe jezdi i pres to jak jsou konstrukce zmrsene(znam par majitelu)..ale pocitam, ze mi vysvetlis ze jsou vsechny uz po nekolikate po kompletni GO:D Jinak ja jsem upozornoval na vykonove charakteristiky a ty proste zpochybnit nemuzes:)))
16VT motor si uz nedopreju, nakonec jsem dal prednost 20VT a s emisema stejne tak jako s 2.0TSI problem opravdu nemam:D
Ty si zase muzes doprat treba skvely VW 1,8T B5, jen bacha aby ti neprasknul na mrazu blok motoru:D
PS: jen uplne na okraj,protoze diskutovat s tebou je vazne unavne (viz obrazek diskuze Jossalito vs. vsichni), hadej s jakym motorem vyhrala Lancia s Deltou vsechny tituly v MS rally? to neuhodnes:)))) a kolik jich vlastne vyhral VW? no nic...
24. 2. 2009 19:23
Re: To to trvalo
Nepotřebuju zpochybňovat výkonové charakteristiky u takového motoru. Ty jsou totiž vzhledem k jeho spolehlivosti podružné. Neboli jinak. Výkon u tohoto motoru může zajímat jen mladýho kluka, kterýho to zajisté ohromí, ale už si nedovede vybavit, že ho ten motor "vysleče i z kalhot".
Diskuze je naprosto v duchu fiatomilci verzus jejich komplex. Nic nového tady.

PS: VW nikdy rally nejezdil. Což asi nevíš, že?
24. 2. 2009 20:27
Re: To to trvalo
vim:) pokud tedy prehlidnu rally dakar, ktere ovsem do MS rally nespada.. Otazku jsi mohl pochopit v obecnejsi rovine: "kolik jakychkoli titulu kdy VW vyhral?" Vezmeme-li v potaz automobilovy sport na svetove urovni jako vykladni skrin technologie, jsou vysledky Italskych vyrobcu opet nezpochybnitelne. Ale to melo byt opravdu jen a jen na okraj.
Ad diskuze: mozna mas pravdu a opravdu tu jsou zaslepeni fanousci Fiatu, nadruhou stranu tve stanoviska jsou zda se mi presne opacna a tedy pokud radikalizujes opacny nazor zaroven tak oznacujes i ten vlastni. Ruku na srdce cistou objektivitou zrovna nesrsis a oslavujes predevsim VW. Evidentne mas (at uz z objektivnich nebo subjektivnich duvodu) neduveru mozna prave az odpor ke vsemu "Fiatackemu" a to i tomu co je zatim vicemene na "papiru" a nikdo nemel moznost to realne odzkouset a porovnat. Takhle dopredu polarizovat nazory stejne tak jako neochota uznat vyssi kvalitu "od konkurence" je myslim docela hloupa a smesna a to myslim obecne. Ciao
24. 2. 2009 11:53
Made in Italy II
Napsat o italském výrobku že to "s největší pravděpodobností nebude etalon kvality" snad ve světle tabulek ADAC a TUV není zas tak moc troufalé, jak se to zpívá v té písničce: Statistika nuda je má však cenné údaje...
Rozbalit vlákno
22
Avatar - ethicon
24. 2. 2009 12:01
Re: Made in Italy II
tak napíš, ktorý motor bol v týchto tabulkách hodnotený ako nekvalitný??? vieš vôbec čo sa v týchto tabulkách hodnotí??? tam sa hodnotia motory???>:-[]
24. 2. 2009 12:31
Re: Made in Italy II
V tabulkách, které se zabývají poruchovostí aut asi bude hrát spolehlivost motoru velkou roli (i když procento opravdu netuším), ale lze předpokládat, že barva laku asi nebude tou hlavní příčinou, proč se auto na silnici zastaví :-)
Avatar - ethicon
24. 2. 2009 13:15
Re: Made in Italy II
a ktorý motor koncernu Fiat vyvinutý v posledných povedzme 5 rokov je podľa týchto tvojich tabuliek najporuchovejší, ktorý nás obvykle nechá bez príčiny napríklad stáť na ceste...vymenuj prosím ťa konkretne typy nech to vieme exaktne, ktorému sa treba pri kúpe zdaleka vyhnúť..čiže podľa teba je auto zložené len z laku a z motoru..iné časti, ktoré by v poruchovsti zohrali tvoju oblúbenú štatistickú ulohu tam nie sú??? >:-[]
24. 2. 2009 13:51
Re: Made in Italy II
No já myslím, že tabulky ADAC, TUV a dalších jsou na netu běžně dostupné, ale pokud chceš nějakou citovat tak je to možné
TÜV report spolehlivosti aut pro rok 2008, vozy do 3 let:

1. Mazda 3 1,2% procento vážných poruch
3. VW Golf 2,2%
108. Fiat Stilo 8,4%

Ale vzhledem k tomu, že není uvedeno zvlášť procento vážných poruch motoru, je možné, že všem sledovaným fiatům upadly kola a jeho motor je 100%-ně spolehlivý, pokud ti to nevadí tak do toho jdi, já se mu zas radši vyhnu, holt sto lidí, sto chutí...:-)
24. 2. 2009 14:27
Re: Made in Italy II
Všem Fiatům nesvítily H7 žárovky v pravém (těžko přístupném světle), proto neprošly...(bráno jako vážná závada) Stačí...?
Zatímco všechny mazdy byly přitaženy na laně s nefunkčním převodem 3. a 5. rychlostního stupně... (pokud neteče, nejedná se o závadu řešenou na technické kontrole). Přesto prošly jako bezchybné. Dokaž opak...

A za druhé... Rozdíl 5 %, že o 5 na 100 prodaných aut mělo problém projít na technické. Sorry, ale to číslo je marginalita... ;-)

P.S. Bohužel mohu konstatovat, že jsi hloupý jedinec, ale až dospěješ a stane se z tebe ten správný evropský drzek, pochopíš... >:D
Avatar - Plautus
24. 2. 2009 16:07
Re: Made in Italy II
kruci, ťažšie prístupné v mojom FIATe sú žiarovky na ľavej (šoférovej) strane ;-)
Avatar - euro89
24. 2. 2009 17:43
Re: Made in Italy II
jj, pravda... já mám taky ve Stilu horší přístup k lévý žárovce...
24. 2. 2009 14:32
Re: Made in Italy II
TUV je technicka kontrola. Pocitam, ze jsi uz nekdy na technicke byl, abys mel predstavu jak to tam funguje a co sleduji.
24. 2. 2009 14:38
Re: Made in Italy II
TUV má svůj způsob sledování spolehlivosti, ADAC zase jiný, J.D.Power taky jiný, ale výsledky jsou pro Italy podobné, že by spiknutí :-)
Avatar - Plautus
24. 2. 2009 15:20
Re: Made in Italy II
zato mám to Stilo tak rád, že ho radšej nechám svojmu otcovi, ako by som ho mal predávať...budem totiž radšej, keď sa bude voziť na aute, s ktorým neboli 4 roky žiadne technické problémy a po štandardných výmenách bežne opotrebovateľných prvkov si môžem byť viac istý o jeho spoľahlivosti ako o spoľahlivosti iných tebou uvedených áut...iba toľko k "štatistikám"...
Avatar - ethicon
24. 2. 2009 17:39
Re: Made in Italy II
ty si naozaj analfabet??? ešte raz sa ťa pýtam..konkrétne ktorý motor, bavíme sa o motoroch, od Fiatu je kazový??? A myslím tým nové motory...
Avatar - euro89
24. 2. 2009 17:41
Re: Made in Italy II
vzhledem k tomu, že tři roky máme Stilo a zatim jsme neměli žádnou vážnější závadu, navíc znám další tři přátele, který maj Stila taky (1.6 a 2.4) a nikdo si zatim nestěžoval na nic vážnýho bych tuhle statisku dost zpochybnil... za to znám dost lidí, který měli různý auta (včetně Golfa) vybavený motorama TDI PD a většinou byly víc v servise, než u majitele... kdybys nebyl blbej (jakože zjevně jsi), tak si uvědomíš, že TÜV Report uvádí stav aut tak, jak dorazí v Německu na STK a tady je hlavní kámen úrazu v transparentnosti celý statistiky... každá skupina zákazníků má trošku jinou mentalitu (bohužel Fiat nemá nejlepší zákazníky)... majitelé Fiatu se bohužel většinou o auta nestarají tak, jako majitelé třeba VW... to znamená, že většina lidí vlastnících německé vozy pravidelně dodržuje předepsaný prohlídky a kvůli každý prkotině jede do servisu... než takovej majitel jede se svým miláčkem na STK, dá si dost často vůz nejprve prohlídnout v autorizovaném servise, kde mu nedostatky a závady odstraní a ke stanici technické kontroly už dorazí většinou v bezvadném stavu... bohužel sám moc dobře vím, že velká část lidí má v podvědomí Fiat zavedený jako levnou značku a nechce se jim ani moc jezdit pravidelně do značkových servisů... z toho plyne, že velká část Fiatů dorazí na STK bez předchozí přípravy a majitel doufá, že "ono to nějak snad projde" a až když ho technik nepustí dál na silnice, rozhodne se navštívit servis (často ani ne originální)... pak ta statistika vypadá, jak vypadá... myslim, že kdyby majitelé dávali svým autům takovou péči, jako já, tak by se na STK nudou dloubali v nose... jinak tenhle příklad neplatí samozřejmě jen pro VW x Fiat, ale pro všechny značky....
24. 2. 2009 18:12
Re: Made in Italy II
Píšeš o vážnější závadě a že nebyly. Ok. A co jiné závady? Nemyslím měnění spotřebáku, ale prostě závady, ty už byly co?

Jinak tvé konspiraci ohledně zákazníků, nevím nevím. K tomu žádný statistiky asi nemáš, co? Jen tvůj dojem, že?
Avatar - euro89
24. 2. 2009 20:20
Re: Made in Italy II
jiné závady..? jediná závada zatím byla rosvícená kontrolka airbagu, kterou nám v Imofě opravili a ke který podle příjmacího technika došlo častým výškovým polohovánim sedadla, přičemž se přerušil drát k airbagu, který vede pod sedačkou... já osobně to považuju za banální závadu, která nijak nezabraňuje vozidlu v jízdě ani nijak neovlivňuje jízdní vlastnosti vozu, bezpečnost, nebo nepoškozuje životní prostředí...
k zákazníkům: neni to jen můj dojem, ale je to fakt, který musí uznat každý, kdo do toho aspoň trochu vidí...
24. 2. 2009 20:44
Re: Made in Italy II
Takových "faktů" jsou tu plné diskuze.

Stejně mohu napsat, že ten, kdo do toho vidí si ojetýho Fiata nikdy nekoupí. Nebo je to jinak?
Avatar - euro89
24. 2. 2009 22:04
Re: Made in Italy II
ano, můžeš to napsat... ale budeš (resp. už jsi) všem pro smích.... >:D >:D >:D >:D
24. 2. 2009 22:12
Re: Made in Italy II
To mne ani nepřekvapuje, zdejší komunita fiaťáků totiž moc rozumu nepobrala. Viz příspěvky "VW fuj" a frenetický potlesk všech, co mají dutou hlavu. Tedy včetně tebe. Až budeš starší, možná to pochopíš. :-!
neregistrovaný "okamzik"
25. 2. 2009 09:42
Re: Made in Italy II
Uvědomnělý zastánce tzv. "puenktlich" vozů by měl argumentovat odůvodnitelnými argumenty a nesnižovat se k pejorativnostem typu "rozumu nepobrala" "duté hlavy". Jinak si totiž musím myslet že uvědomnělý není a ty pejorativnosti jsou vlastně jeho.
25. 2. 2009 12:30
Re: Made in Italy II
To je těžký argumentovat seriózně, když fiaťáci žádnou statistickou anketu jako je TUV, ADAC aj. neuznávají, to pak skutečně seriózně diskutovat nejde.
Avatar - Plautus
25. 2. 2009 14:25
Re: Made in Italy II
vychádzaj radšej z vlastných skúseností a zo skúseností okolia ako z nejakých štatistík...štatistiky sa robia väčšinou preto, aby sa vykázala činnosť oddelenia štatistiky.
neregistrovaný "okamzik"
25. 2. 2009 14:43
Re: Made in Italy II
:-) to byla část matematiky, která mě nejvíc nebavila. Až časem mě zaujala věc co obrátilo moje nazírání na statistiku. Rozdíl mezi statistickým průměrem a mediánem.
neregistrovaný "okamzik"
25. 2. 2009 14:39
Re: Made in Italy II
No pokud stavíš statistické iluze jako hlavní a jedinou zbraň tvojí obhajoby, tak se nedívím, že se nechceš pouštět do žádných větších akcí. :-)
neregistrovaný "Michael"
24. 2. 2009 15:39
Motory fiat umí
Je vidět, že Fiat opět investuje do techniky...Motory Fiat umí což jde vidět na tom, že jejich techniku za čas montují do svých vozítek i ostatní značky.TDI, common rail apod...
Rozbalit vlákno
23
Avatar - Plautus
24. 2. 2009 15:43
Re: Motory fiat umí
zase možno použiť paralelu na "Nědko má, někdo nemá..." a síce FIAT vie motory, iní vedia plasty :-) i keď ani s kvalitou plastov to vlastne vo FIAT grupe vôbec nevidím tragicky, ako sa to "niektorým zdá"...
neregistrovaný "Michael"
24. 2. 2009 15:50
Re: Motory fiat umí
Jestliže používám vozidlo ke každodenní jízdě a potřebují HLAVNĚ spolehlivost, pak je mi jedno ,že plast nelícuje apod.K čemu vozidlo, kterému odejde motor, ale estetika bude jak ze škatulky???
Avatar - Plautus
24. 2. 2009 16:06
Re: Motory fiat umí
som na rovnakej lodi, mňa nejaký polmilimeter v zlícovaní nevie rozhádzať, a aj práve preto som to dal do nerovného zrovnania, jednoducho sú veci dôležité viac a veci dôležité menej ;-)
24. 2. 2009 18:14
Re: Motory fiat umí
hmm, tak mě by třeba nevadil půlmilimetr ani milimetr, ale jakmile by to začalo vrzat, tak bych to vysekal sekerou :-! Takže třeba přežiju dejmetomuzastaralost interiéru v Subaru, ale z rozvrzanosti jinde by mě kleplo. Sdílím názor že z auta se kouká ven, takže na dotyk mě zajímá volant a šaltrpáka
24. 2. 2009 16:20
Re: Motory fiat umí
Už se to tu probíralo, Fiat bohužel nevlastní patent na CR, pouze to jako první namontoval. :-!
Avatar - Plautus
24. 2. 2009 16:41
Re: Motory fiat umí
presne tak, je však potrebné napísať, že FIAT mal gule namontovať to prvý do svojho motoru, niektorým to trvalo dlhšie, aby nakoniec zistili, že nie všetko, čo sa doma upečie, musí byť zároveň i najlepšie riešenie.
Inak trháš veci z kontextu a berieš to priam až osobne ako vidím...nikde v Michaelovom príspevku totiž nevidím, že by napísal, že FIAT vlastní patent na CR, ale jeho prínos je v tomto nezanedbateľný
24. 2. 2009 16:52
Re: Motory fiat umí
Fiat montuje do aut spoustu neodladěných technologií. Což mu už několikrát pěkně uškodilo.
Avatar - Plautus
24. 2. 2009 16:56
Re: Motory fiat umí
s common railom však zjavne nešliapli vedľa
24. 2. 2009 17:00
Re: Motory fiat umí
Na CR došla doba až teď. První generace stála za starou belu.
Avatar - Plautus
24. 2. 2009 17:12
Re: Motory fiat umí
Bez prvej generácie by nebola ani v súčasnosti štvrtá...
jasné, "až teď", keď ho začal používať koncern...ďalej už fakt písať nemusím...
24. 2. 2009 17:14
Re: Motory fiat umí
Tím sem chtěl napsat, že ne vše co používal VW, bylo vždy špatné a horší, jak tady mnoho rozumbradů vypisuje.
neregistrovaný "Michael"
24. 2. 2009 17:23
Re: Motory fiat umí
První generace je pro svojí jednoduchost stejně spolehlivá jako poslední.Dalšími generacemi se pouze změnily materiály a částečné doladění celé technologie, např. zvýšením počtu vstřiku na jeden pracovní zdvih pístu.Základní princip zůstal v základu nezměněn.
24. 2. 2009 17:31
Re: Motory fiat umí
Spolehlivostí/jednoduchostí první generace CR bych zde nešermoval. Výkonostně žádný velký zázrak. Choulostivé teda určitě více než stará turbodieslová konkurence.
neregistrovaný "Michael"
24. 2. 2009 17:49
Re: Motory fiat umí
Dobrá.
Popiš mi tedy jaké jsi měl problémy s první generací cr systému.kolik jsi s ním najel km a o jaký typ cr se jednalo.
24. 2. 2009 18:20
Re: Motory fiat umí
Jak si asi poznal z mé diskuze, první generaci CR jsem nidky neměl. Z důvodů čistě prozaických. Měl jsem něco jiného.

Co u CR považuji za špatné, jsou vstřikovače a vysoká citlivost na kvalitní naftu. Ruku v ruce s čerpadlem.
neregistrovaný "Michael"
24. 2. 2009 19:24
Re: Motory fiat umí
Děkuji za upřímnost.
Tímto není o čem tedy diskutovat...

Citlivost na kvalitu a hlavně čistotu paliva jsou citlivé všechny přímovstřikové motory.Hlavně kritické je pokud vstřikovač ukapává, tam je riziko propálení pístu.
Samotné čerpadlo-pokud myslíš např. zn. delphi od Forda, tak ANO tam to byla katastrofa.
24. 2. 2009 19:14
Re: Motory fiat umí
Z prvnich CRek tekla nafta po chvili snad uplne vsude, jen ne tam kam mela. Spolehlivost se postupne zvysovala a s prichodem 2. generace uz byly tyto mouchy vesmes vychytane, plnici tlaky vsak byly podstatne nizsi nez to, co v te dobe umelo PD.
neregistrovaný "Michael"
24. 2. 2009 19:28
Re: Motory fiat umí
A že ty auta ještě tak v hojném počtu jezdí,když ono tak "teče"
24. 2. 2009 19:39
Re: Motory fiat umí
Teče, ale dá se to pořád opravit, jezdit to může dál.
neregistrovaný "nrV"
24. 2. 2009 16:45
Re: Motory fiat umí
Vývoj systému Common rail probíhal ve spolupráci dvou firem a to Fiat a Bosch. Ti, kterým je milejší "árijské" Německo si to pořadí firem mohou přehodit.

V rámci udělování cen při "Motor roku" dostal Fiat cenu za vývoj systému Common rail.

Takže, Fiat to ne jenom první namontoval, ale i vyvíjel, proč by za to dostával jinak tu cenu, néé. >:D

PS: a ještě jedna malá připomínka, v té samé době vyvíjel Bosch společně s VW systém PD.
24. 2. 2009 17:12
Re: Motory fiat umí
Systém CR už je znám dost dlouhou dobu (od cca šedesátých let). To, že za to někdo dostal cenu tehdy, když to namontoval do osobního auta, je věc druhá. :-!
Avatar - Plautus
24. 2. 2009 17:16
Re: Motory fiat umí
Niečo z histórie CR:
Prototyp common rail systému vyvinul koncom 60. rokov Švajčiar Robert Huber. Vo vývoji v období rokov 1976 až 1992 pokračoval Swiss Federal Institute of Technology. V polovici 90tych rokov Dr. Shohei Itoh a Masahiko Miyaki z firmy Denso, vyvinuli common rail pre veľké nákladné automobily. Prvým prakticky použiteľným systémom označeným ECD-U2 Common Rail bol vybavený automobil Hino Raising Ranger. V 90tych rokoch na vývoji spolupracovali firmy Magneti Marelli, Centro Ricerche Fiat a Elasis, táto fáza skončila v roku 1994. Koncom roku 1993 patenty odkúpila nemecká firma Robert Bosch GmbH a pokračovala vo výskume a vývoji pre uvedenie do sériovej výroby. V roku 1997 prišli na trh prvé modely osobných automobilov vybavené týmto systémom.
24. 2. 2009 17:20
Re: Motory fiat umí
Mě si nic nového neřekl. :-! Jinak samozřejmě :yes:
24. 2. 2009 18:55
Spoľahlivosť
Rád by som sa vyjadril k niektorým „znalcom“ spoľahlivosti talianskych áut. Aktuálne vlastním deduška AR model 33, motor Boxer 1.5 i (97koní), rok 1992. Auto bolo v roku 1994 kúpené ako predvádzací kus z Belgicka s 37 000 km. Dnes má bez mála 140 000 a napriek nekonečnému a ničím nepodloženému klišé a poruchovosti talianskych áut a AR obzvlášť musím konštatovať, že niečo spoľahlivejšie sa hádam ani vyrobiť nedá. Jediná moja údržba spočíva vo výmene náplní do ostrekovačov a tankovanie. Tento rok preto prechádzam na druhú generáciu modelu 147 s motorom 1.9JTDm16V (150k), prípadne model 159. Uvedený motor má kolega v Alfe 159 už tretí rok a doteraz nabehal skoro 80 000 km bez najmenších problémov. Predchádzajúcu „flotilu“ nemeckej prémie na poste služobných áut typu Passat a Mercedes ML firma zhodnotila ako nočnú moru a ich ďalšie prevádzkovanie riešila rýchlim odpredajom. (nových majiteľov úprimne ľutujem). Možno trefa do zlých kusov? Možno, v tom prípade ale poprosím obdivovateľov „iných“ ako talianskych áut o tú istú možnosť v prípade zvýšenej nespoľahlivosti. A posledná poznámka k talianskym turbodieselom. V čase, keď si Alfa nechala patentovať systém common rail, vo VW ani netušili, o čo ide. Aktuálne turbodiesely od Fiatu/AR/Lancie patria spolu s BMW na absolútnu svetovú špičku.
Rozbalit vlákno
13
24. 2. 2009 19:05
Re: Spoľahlivosť
Ty patente. Měl sis přečíst vlákno navrchu. Zase tady motáš o něčem, co není pravda.

Mimochodem, k tvému SEDMNÁCT LET starému autu s nájezdem POUHÝCH 140 tis. km. Když to přeženu, můžu napsat, že tvoje auto stojí pořád v "garáži". Tak co by se na něm mělo kazit, že...
24. 2. 2009 19:51
Re: Spoľahlivosť
reagoval som na množstvo "objektívnych" info ohľadne spoľahlivosti talianskych motorov. 140 tis. km je reálnych a je pravdou, že vzhľadom na vek je to málo, auto bolo používané spolu so služobnou Felíciou a Fábiou, takže ročne najazdilo cca. 7-8 tis.km., na spoľahlivosti to ale nič nemení.
24. 2. 2009 20:23
Re: Spoľahlivosť
Právě, že mění. Jestli víš, jak vypadá funkce spolehlivosti, tak víš, na co asi narážím.
24. 2. 2009 23:11
Re: Spoľahlivosť
Já ti nevím chlape, ale pořád mi od tebe chybí jakýkoli rozumný příspěvek k věci. Pořád tady od tebe čtu jak všichni co mají rádi Fiat jsou idioti a ty jediný máš pravdu. Víš nevím čím to je ale silně mi připomínáš puberťáka který viděl Italské auto z vlaku jak stojí u krajnice (došel benzín, prasklo pneu) a ty sis hned řekl to je motor určitě mu praskla hlava.
24. 2. 2009 23:21
Re: Spoľahlivosť
pravdepodobne nereaguješ na môj príspevok, pretože práve ja tu chválim talianske motory a duplom značku Alfa Romeo tak ako nikto iný a to všetko z vlastných skúseností.
24. 2. 2009 23:30
Re: Spoľahlivosť
Nene tobě ne to patří jossalitovy.
24. 2. 2009 23:40
Re: Spoľahlivosť
Napíšeš pár slov a hned tam nasekáš několik chyb. U vás kluků od Fiatu je to celkem běžné. Žeby to bylo nízkým věkem?
Avatar - Plautus
25. 2. 2009 09:01
Re: Spoľahlivosť
tak toto bolo od teba skutočne úbohé...keď nevieš, čo napísať, tak zaútočíš pravopisom...asi ti nehovoria nič pojmy ako dislexia a disgrafia (netvrdím, že SkyDriver je dislektik, či disgrafik), ale nepleť už k autám i pravopis...niekto si jednoducho nepotrpí, niekto ho možno neovláda a niekto možno trpí uvedenými poruchami, no ešte stále to neznamená, že je menejcenný od teba alebo že nemôže napísať svoj názor...takže nesúď, lebo sám sa potom uvádzaš do pozície odsúdeniahodného...pozri, už som vyššie napísal niečo v tomto duchu, ale keď ťa nič talianske (a hlavne súvisiace s autami) nezaujíma, tak máš priestor vyjadriť sa k iným značkám v diskusiách pod nimi. Včera tu boli uverejnené i informácie o motoroch iných koncernov (ako vidím, tak príliš veľké diskutérske emócie nevzbudili), tak sa realizuj radšej tam, pretože tu sa potom iba zbytočne hádaš a k ničomu to nevedie... :no:
neregistrovaný "okamzik"
25. 2. 2009 09:55
Re: Spoľahlivosť
U opěvovanců německých iluzí je zase typické, že při pohledu na chybu pravopisnou či škarábanec na laku hroutí jak domečky z karet. Na to aby si to člověk uvědomil, nemusí být ani Ynženír.
25. 2. 2009 14:52
Re: Spoľahlivosť
Misto rozumne argumentace utocis na pravopis. Dosly argumenty?
24. 2. 2009 23:36
Re: Spoľahlivosť
No vidíš a já, jak tě čtu, tak vidím puberťáka v tobě. Rozhodně nejsi žádný starý kmet, tipnul bych tak 22?

O ***ch jsem nikde nepsal, ale přál bych každému i zkusit jiné auto než Fiata.

PS: Dneska jsem shodou okolností jednoho Fiata u krajnice viděl. Byla to Linea a už ji nakládali na odtahovku. Závěry z toho rozhodně nedělám. :-!
25. 2. 2009 00:55
Re: Spoľahlivosť
Víš možná mám 22. No a?? Mě jde jen o to že si nedokážeš připustit jíný názor než je ten tvůj. Jo mám pro tebe jednu radu pokud se ti Fiat a Italská auta nelíbí tak to jednoduše nekomentuj. Komentuj to tam kde tvůj příspěvek bude mít nějaký smysl. Jo a pokud tě popudily mé chyby promiň na češtinu jsem nikdy nebyl.
Avatar - Plautus
25. 2. 2009 09:05
Re: Spoľahlivosť
jazdím autami viacerých značiek, na FIATa napriek tomu nemám dôvod frflať, práve naopak, v porovnaní s ostatnými naňho nedám dopustiť...život je taký, skúsenosti dajú človeku najviac...
24. 2. 2009 19:22
Inovace
Jsou automobilky,které vyvijí novou techniku (i vhodnou kombinací už používané) a ty které už osvědčenou techniku přebírají.Je pro Fiat příznačné,že patří mezi ty první spolu s evropskou prémií,Mercedesem a BMW.Další evropští výrobci používají vytříbenou techniku,kterou vydřel tvrdou prací někdo jiný.Parametry nového motoru jsou vynikající,takže nezbývá než BRAVO FIAT. :yes:
Rozbalit vlákno
5
24. 2. 2009 19:47
Re: Inovace
Už jsem se lek, že začneš šít do BMW, jak by si měl vzít z Fiatu vzor >:D To by si ádvojce a ostatním věčně ukřivděným punťařům udělal radost.
24. 2. 2009 19:53
Re: Inovace
No tak Bmw i Mercedes disponují velmi kvalitním vývojem.To jim snad nemůže nikdo upřít.Je ale potěšující že se nebojí ani Fiat i proto si ho musíme cenit,jsou tady jiní (bohužel evropští),kteří si hlavu s budoucností nelámou,převezmou nápady jiných (už i dost letité) a nechají zapracovat silný marketing. :-!
24. 2. 2009 19:57
Re: Inovace
No, tady by se možná hodilo to "někdo má tohle a jiný zase tohle". Na druhou stranu, mít zajímavej motor, když v ostatním je na tom dost bídně je trochu nevyvážený.
25. 2. 2009 07:55
Re: Inovace
Jasně, dokonce lze uvést i konkrétní příklady, třeba první plán na převodovku DSG nakreslil už Leonardo da Vinci, pak ale zapracoval marketing nejmenovaného koncernu a výsledek všichni známe... :-)
Avatar - Plautus
25. 2. 2009 09:14
Re: Inovace
pekný pokus o fór, da Vinci bol na svoju dobu nesporne klasa :yes: každý národ by na takú osobnosť bol viac hrdý ako na DSG, to ti je dúfam jasné
Avatar - Plautus
25. 2. 2009 08:57
Inovace
tak toto bolo od teba skutočne úbohé...keď nevieš, čo napísať, tak zaútočíš pravopisom...asi ti nehovoria nič pojmy ako dislexia a disgrafia (netvrdím, že SkyDriver je dislektik, či disgrafik), ale nepleť už k autám i pravopis...niekto si jednoducho nepotrpí, niekto ho možno neovláda a niekto možno trpí uvedenými poruchami, no ešte stále to neznamená, že je menejcenný od teba alebo že nemôže napísať svoj názor...takže nesúď, lebo sám sa potom uvádzaš do pozície odsúdeniahodného...pozri, už som vyššie napísal niečo v tomto duchu, ale keď ťa nič talianske (a hlavne súvisiace s autami) nezaujíma, tak máš priestor vyjadriť sa k iným značkám v diskusiách pod nimi. Včera tu boli uverejnené i informácie o motoroch iných koncernov (ako vidím, tak príliš veľké diskutérske emócie nevzbudili), tak sa realizuj radšej tam, pretože tu sa potom iba zbytočne hádaš a k ničomu to nevedie... :no: :no:
Rozbalit vlákno
16
25. 2. 2009 10:41
Re: Inovace
Opět se stavíš do role bojovníka za všechny mladý italomilce?

Já jen konstatoval jednu věc, která se mi bohužel potvrdila a to, že drtivá většina diskutérů náležících k Fiatu, jsou mladý kluci.

Jejich zkušenosti nejsou ještě natolik obsáhlé, protože vycházejí většinou z prvního/druhého auta (ze kterého jsou nekriticky unešeni), které kdy měli, tak se nedivím jejich přístupu a prezentaci zde v diskuzích.
Nebo ty si myslíš, že starý kmet, který sedlá nějaký neitalský vůz, plácá v diskuzích nesmysly typu "VW fuj"?
Avatar - Plautus
25. 2. 2009 11:26
Re: Inovace
nebojujem za nikoho a za nič, píšem svoje názory a postoje...
VW fuj si nedovolím tvrdiť, i keď niekedy som k nim kritický a osobné skúsenosti s VW grupou mám pomerne zmiešané a v konečnom dôsledku nemôžem tvrdiť, že ich vozidlá ma príliš nadchli.
Mám seberovných známych i známych vekovo medzi mnou a mojím otcom, jazdiacich na talianskych, nemeckých, francúzskych, japonských, atď. autách a z ich a vlastných skúseností môžem s čistým svedomím napísať, že talianske autá nie sú o nič horšie, čo do spoľahlivosti a poskytovania úžitku, oproti zbytku sveta...
Avatar - Plautus
25. 2. 2009 11:32
Re: Inovace
a ešte jedna vec, neviem ako ostatní, ale vždy tu vidím viac frfľošov na talianov ako na VW...je to o to horšie, že ich zaujatosť voči talianom je omnoho vyššia ako zaujatosť niektorých italofilov, a nemusím ich menovať, chodíš do diskusií zrejme o niečo dlhšie ako ja. Nechápem prečo majú potrebu vyjadrovať sa k značkám, ktoré ich nezaujímajú a sú podľa nich podpriemerné...všetko na svete potrebuje istú vyváženosť, ale tie hlúpe reči a hádzanie špiny na druhú stranu je k ničomu...
25. 2. 2009 14:04
Re: Inovace
Ty tvý slohovky mají za cíl co? Udělěj si pořádek před vlastním prahem. :-!
Avatar - Plautus
25. 2. 2009 14:30
Re: Inovace
zase to píše ten pravý, prečítaj si svoj príspevok o krok vyššie a možno pochopíš cieľ môjho, ale asi ani potom nie...škoda niečo písať, nebudem už fakt reagovať...míňa sa to účinku.
Avatar - ethicon
25. 2. 2009 17:25
Re: Inovace
sakra Plautus nevidíš, že sa s ním nedá diskutovať ..ale v podstate je to taký maskot diskusií o talianskych autách bez neho by tu bola nuda, tolko hlúposti tu popíše, že sa človek aspon má načom zasmiať >:-[] zober si, že človek, ktorý nikdy nevlastnil napr. VW by išiel do diskusie o VW a trepal by tam aké sú to nanič autá, kazové, zlé motory atd atd a ešte by aj presviedčal o tom dokonca ich majitelov, ktorí majú povedzme uplne iné skúsenosti a sú uplne spokojní...ako by asi vyzeral??? ako hlupák...a tak tu vyzerá aj on >:-[]
25. 2. 2009 17:35
Re: Inovace
Teď si kálíš do vlastního hnízda. Všichni italomilci kritizující VW, nikdy žádné neměli. A co, že? Však oni pravdu, narozdíl ode mne, mají. Pane Primitiv. :-!
neregistrovaný "okamzik"
25. 2. 2009 15:47
Re: Inovace
Kdo chce psa bít....ale když chceš boj, máš ho mít. Posledním opravdovým volkswagenem byl brouk.
Co se pod tímto označení prodává dnes je předražená iluze, která s titulem Volkswagen vypadá směšně. Italský design nerozvinutý, bržděný německým strohým managementem, bez vlastního inovativního nápadu, se superslícovanou přístrojovou deskou, aby nikdo neviděl tu n. špínu pod povrchem. Pouze lehce nadprůměrná spolehlivost, která je sama o sobě diskutabilní. Když si uvědomíš, že na lince dělají turci, nebo němci, kteří po nedělním utkání ligy mistrů když zrovna bayern nevyhrál na montážní lince moc spolehliví nejsou. Tak co na tom svém voze vlastně miluješ?
25. 2. 2009 17:37
Re: Inovace
To mluvíš o montážní lince Liney v Turecku? >:D
neregistrovaný "okamzik"
25. 2. 2009 22:25
Re: Inovace
No Linea je lowend auto, jejichž majitelé se k němu nemodlí a nevztekají se když jim někdo vpálí že je to jenom Fiat. Používají ho na přesun z bodu A do bodu B za prací která je jejich modlou. By mě zajímalo jestli taky takovou práci máš. Navíc turečtí turci jsou doma, a jsou daleko poctivější, než jejich neustále na-raní kolegové v německu, kde je neberou jako plnohodnotné občany. A když už jsi u toho snižování kvality původem z neměmecké země, víš že některé VW pocházejí z brazílie?
26. 2. 2009 12:10
Re: Inovace
No tak tos mi řekl novinu!

Si opravdu myslíš, že se zde bavíš s někým, kdo auta hodnotí jen dle obrázků? >:D

Tak to jsi pěkně mimo. :-!

PS: O poctivosti v Německu nebo Turecku mi vůbec nemusíš psát, protože vím z vlastní zkušenosti, jak na tom jsou. A tys byl se někdy podívat v nějakým závodě v Turecku?
A můžu ti s čistým svědomím říct, že raději auto vyrobené v Německu Turky. ;-)
neregistrovaný "okamzik"
26. 2. 2009 14:34
Re: Inovace
V turecku konkrétně ne, ale v jiných továrnách. Pokud jsi poznal jak se chovají odpadlí češi v americe, tak ti dojde jak se chovají odpadlí turci v německu. Co se týče tvého vozu, pokud bych ho nerozšrouboval vlastníma rukama do šroubku, tak bych se pojmem spolehlivost vůbec neoháněl.
26. 2. 2009 14:42
Re: Inovace
Zse motáš několik věcí dohromady? Na jakou spolehlivost tu narážíš?

Ono to s těma Turkama v Německu není zas tak hrozný, třeba oproti Turecku. Tam totiž paltí bezezbytku, že matka je daleko a co oči nevidí, to srdce nebolí. ;-)
neregistrovaný "okamzik"
26. 2. 2009 19:22
Re: Inovace
Tak teď ses odhalil, zřejmě mluvíš z vlastní zkušenosti, tohle ti věřím. Bacha, mamka už jde s večeří! :-)
Tabulková spolehlivost je iluze, která říká že tě teď z jednoho a 9,6310 procenta trefí šlak. Stát se to nemusí, ale vyloučené to není. Tak doufám že ráno i nastartuješ. Tuto spolehlivost ovlivníš tím, že skontroluješ elektrosoustavu včetně stavu baterie. To ti v tabulce spolehlivosti nenapíšou. >:D
26. 2. 2009 22:05
Re: Inovace
Jednu spolehlivost t. s. mám za sebou, ale o žádných tabulkách jsem se tam neučil. :-! Klidně mi to osvětli, koukám, že jsem možná narazil na podobně vzdělaného člověka.
;-)
PS: Máma mi večeři dělala, když jsem byl základní škole, od té doby jsem se doma moc nevyskytoval a večeři si už pěkných pár let připravuji sám. Takže pozdravuj svoji maminku. ;-)