Před padesáti lety, 4. července 1957, byl světu představen Fiat 500 italského designéra Dante Giacosy. Italská automobilka Fiat si proto oficiální představení nové generace tohoto slavného modelu přichystala na včerejší den.
Pokud si chcete pětistovku prohlédnout a trošku se zabavit i pobavit, Fiat už spustil na www.fiat500.com konfigurátor. Jestli bude takový i při reálném prodeji, uděláte si autíčko dle svých představ.
to jsem zvědavej zas na ty s prominutím kecy o masturbaci, bejčcích, švorcácích,bukvicích,kvikotu,guru golfech,apotštolech a podobnejch nesmyslech jednoho jistého přispěvovatele ;-\
OT:za švorcáky říkám-nestraš!
K věci:krásné autí,měl jsem kdysi dávno sice F126P,ale byla s tím zábava a seč soc.výrobek z PLR,až na blbě namontované gufero u rozvodovky,což v záruce odstranili,NULA poruch,jen se jezdilo a jezdilo :yes:
Žena teď nakukovala a že tohle by se jí líbilo.Tak jsem ji musel poučit,že by se měla nad sebou zamyslet s jít do C-klasse atd.(vysvětlil jsem jí proč),načež padlo něco v tom smyslu,že jí může nějaký...je to nepublikovatelné :-!
IT, pokud jste s manželkou lékaři, tedy vystudovaní lidé, kteří mnoho let znali jen tvrdé učení (a člověk před tím musí smeknout), měli byste zároveň mít schopnost si i vydělat prachy. Protože jinak to studium trochu postrádá logiku. Jedna věc je vztah k pacientovi, ta vnitřní a současně profesionální "povinnost" pomoci člověku v roli toho nejpovolanějšího, tedy lékaře... a druhá věc je vydělat vedle toho také peníze k důstojnému životu. Upřímně přiznávám, žes první člověk - lékař, který neví, že k takovémuto povolání patří i důstojná reprezentace své osoby. A to i mimo službu. Ovšem, nezlob se na mě, přijet mi k transplantaci srdce profík v pětistovce, udělal bych si to raději sám... Tak to prostě na světě chodí, lékaři, daňoví poradci atp... to jsou profese vyžadující určitou prezentaci a... reprezentaci. A upřímně řečeno, kdo už by neměl mít (zaslouženě) prachy, když ne lékař? P.S. Nejde prioritně o toho meďáka, leč snad se dokážeme shodnout alespoň na tom, že lékař by měl mít důstojný, reprezentační vůz... chodit kvalitně oblečen (myslím i v "civilu") a žít kvalitním, uspořádaným životem. Znám poměrně dobře poměry ve zdravotnictví, neumím si ovšem představit, že by přednosta kliniky jezdil ve stejném voze, jako uklízečka (nic proti uklízečkám). Umím si představit, že na službu přijede sestra v F500, ovšem primář neurochirurgie >:D IT, no to promiň.
Zase kecy. Z kade mas take triedenie ludi, kto by co mal a ako mal. Co ti dava pravo uniformovat ludi a triedit co sa komu hodi a co nie. Myslim si ze lekar vobec nemusi v cicile jazdit na reprezentacnom aute. Mozno su povalanie, ktore si to vyjaduju tak napriklad manazer nejakej velkej firmy ale tym skor myslim sluzobne auto. GTI nielen zi ti uz * z toho VW ale tebe uz zajeba celkovo. Sory za vyrazi ale na tohto cloveka nemozem povedat nic ine. A stavim sa ze to reprezentacne auto by malo byt VW.... dement :no::no::no:
Ovládej se Pipo. Ve světě dospělých to tak opravdu je - peníze vydělávají většinou lidé, co něco umí. A mezi elitu je nutno samozřejmě počítat i lékaře. To je přirozené, přece bys nechtěl, aby kotelník (nic proti kotelníkům) jezdil ve stejném autě, jako profesor na klinice. Tak to prostě už v kapitalismu chodí. A je to tak správné.
Nejsem zaměstnanec, nejezdím tedy do práce. Ovšem, kdybych byl lékař (nadto s privátní praxí), opravdu si neumím představit, že bych mohl jezdit za pacienty v F500... 8-s >:D
Nedávej mi intimní otázky na veřejném fóru. Nejde přece o tebe...jde o ty lékaře... Lékař musí reprezentovat sebe, svůj stav. Vystupováním, oblečením, tedy též autem, kvalitou ordinace, kvalitou svého personálu. prostě, lékař není sezónní dělník na stavbě. Připadám si teď jak v mateřské školce. Když někam jede generální nějakého podniku sjednávat obchod, jede prostě v adekvátním autě. Adekvátním funkci, kterou zastává a podniku, který reprezentuje. Zrovna tak daňový poradce. Přece není možné čekat, že daňový poradce tu bude dělat přiznání a bude s tebou optimalizovat daně a přitom bude u tebe v kancaláři v montérkách. Nebude. Nikdy. Bude mít oblek, kravatu a před kanceláří auto, které bude reprezentovat jeho stav. Svůj honorář ti pak podepíše perem Montblanc za 15 táců... O tom se mezi rozumnými lidmi nediskuzuje, to je obecně známá věc. Až budeš mít svou kliniku, budeš vědět, že musíš každé tři roky obměnit Mercedes... Zatím se můžeš konejšit, že svět je jiný :-)
pocuvaj, ty intimna otazka, ja sa podpisujem montblancom za patnast klackov, do prace chodim v jeansoch alebo obleku, podla potreby. niektori moji zakaznici chodia vo vytahanych trickach a mozem si o tom mysliet co chcem, maju svoje firmy a zamestnavaju stovky ludi. v garazi mam dokopy strnast valcov a kazdy z nich potrebuje k svojej cinnosti sviecku /poniektore aj dve/, ale v zivote by mi nenapadlo kategorizovat a uz vobec nie odpisovat ludi podla toho, ci prijimaju alebo neprijimaju priblble kastovnictvo kapitalistickeho systemu. A jeden vecer si precitam na fore o autach absolutne demagogicky /povedzme ze ho mozeme nazvat "subjektivny"/ prispevok od typka, ktory pouziva slova ako "lambo" /lamborghini, zaiste/, brouk pytlik v vytetovanym fauvee na zadku, poucuje kadekoho, a ktory sa hanbi povedat ze jazdi turbodieslovym golfom IV?
Nějak mi uniká smysl tvého textu... a už vůbec nerozumím tomu Golfu IV TDI. Hanbí... to je jako stydí? Proč, kdybych jezdil v Golfu, bych se měl za to stydět? Ty by ses styděl? Tyhle lehce infantilní úvahy si nech zajít a zkoušej to na mě jinak, ty montblancu :no:
nie, urcite, s DSG a dobrym motorom nie je zla volba, len mi nejde do hlavy preco je to intimna otazka. zaujima ma aka skusenost vyformovala tvoje nazory.. na teba nastastie nemusim nic skusat, ak mi das mailovu adresu kludne ti ten montblanc vyfotim aj so sadou parkerov a troch svajciarskych hodiniek, ty pseudosnobe.. len kvoli takym imbecilom ako si ty na tomto fore nediskutuju bezni ludia /= ludia s beznymi normalnymi nazormi/, lebo proste na toto nemaju nervy.. adios pozdravujem autorov tohto servra, az na cerva menom GTI celkom prijemne citanie..
Á hadr, ten tady dlouho nebyl. Mám pocit, že milý GTI má opět nevy v kýblu... Zajímavé.. 10 článku a GTi nic. Pak přijde článek o F 500 a kždý druhý příspěvek GTI... No v čem to ajko bude.. Že by nějaký blok v již zméněné hlavě? >:-[]
Ne, nesložil. Nikdy mě ani ve snu nenapadlo hlásit se na takový paobor. Aby bylo vidět tvé vykolejení nemusí být člověk psychologem, o to je to zábavnější >:D
ak nevies co su "svycarske hodinky", nech sa paci www_chronomag_cz. mas to v rodnom jazyku, nemusis sa trapit so slovencinou.. A pls, je to velmi dobra a prijemna stranka pre ludi ktori sa zaoberaju hodinkami TAK TAM PROSIM TA NEDISKUTUJ TY DUBOVA HLAVA! >:D
To je prima snobismus, radši bys špatnýho doktora v Audi, než kvalitního z pětistovky... "Tu transplantaci jsme vám zkazili, ale pojedeme domu důstojným autem, takže jste jistě spokojený." >:D >:D Běž se s tím kastováním vycpat a zkus teď napsat něco k věci.
Nelži si do kapsy. Ten kvalitní lékař by přece nikdy nejezdil v F500. Teoreticky, stydlíne ano. V praxi života je to vyloučené. Ale to ty zatím nemusíš rozlišovat, viď >:D
A proč se domníváš, že kvalitní lékař si nutně musít třeba v Mercedesu na něco hrát. kam na ty nesmysly chodíš? To jako, v F500 si na nic nehraje a v meďáku ano? Ty nevíš, v čem jezdí úspěšní lidé? Úspěšní lékaři, úspěšní daňoví poradci, úspěšní právníci, úspěšní podnikatelé? Ty nevíš, že si na nic nemusí hrát, že třeba to parádní auto patří zcela přirozeně k jejich životu?
Já ale netvrdím, že doktor v mercedesu musí být špatný nebo si na něco hrát. Avšak znám vynikající osobnosti, které jezdí auty, do kterých bychom ani jeden dobrovolně nevsedli. Prostě si na nic nepotřebují hrát, na přepravu z bodu A do bodu B jim stačí a mají priority jinde. Ty naopak tvrdíš, že doktor v malém autě musí být špatný, což je snobské a hodně to o tobě říká.
A kde to tvrdím? To mi ukaž. Já tvrdím, že lékař by měl mít auto hodné jeho postavení na společenském žebříčku. Nikde jsem nenapsal, že lékař v F500 je lékař špatný. jen nahoře píši, že by mi prostě bylo podezřelé, kdyby na transplantaci srdce se dokodrcal nějaký profesor v pětistovce... to snad ale uznáš... Znovu zdůrazňuji - v drahých vozech si bohatí lidé na nic nehrají, neb drahý vůz je pro ně to samé co pro méně majetné, vůz levný.
Tvrdíš to přesně tady: "Ovšem, nezlob se na mě, přijet mi k transplantaci srdce profík v pětistovce, udělal bych si to raději sám..." Re: Re: diskuse/Datum: 05.07. 23:00 Autor: GTI
Jiný výklad není možný, takže si zjevně lžeš do kapsy. :no:
No, přesně na to přece upozorňuji. Jasně, profesor Barnard, blahé paměti, ten jezdil na operace asi na kolečkových bruslích, viď >:D Vyměnil srdce a šel na metro... Snaž se domyslet i to, že ti lidé dělají náročnou práci a musí mít tedy k tomu i kvalitní techniku kolem. Proto nejezdí na operace na vorech, ale v kvalitních autech... Nebo, že by si před operací drhnul z rukou šmír z motoru Moskviče? Ty budeš, stydlíne nějakej zakuklenej rudoch, takovej rovnostář - všem všechni, nikomu nic. Hlavně né víc, než máš ty, viď. >:D Takovejch je... tuny... musíš to prostě v sobě zvládnout.
Teď už to hloupými řečmi nenapravíš, pěkně sis tu dnes pustil do trenek :yes: Obviňováním z komunismu tomu vůbec, ale opravdu vůbec nepřidáš. Zkoušíš, jak hlubokou můžeš v jediné diskuzi klesnout? Gratuluji, daří se :*)
Ale já nic nenpravuji. Naopak, vysvětluji ti, že jsem přesně o tom případu psal. To ty hledáš nějakou berli, jak se opřít o svou naivní představu o světě... a nepasuje ti tam holt ta Xpětka. Jo, tak já píši, že takových, jako jsi ty, stydlíne, jsou tuny.
Co s X5 mi tam nepasuje? Já napsal jediné, a rád to zopakuji, když jsi to nebyl schopen pochopit. Jsou dvě skupiny lidí, někteří si nemají potřebu na cokoliv hrát ani v drahém voze, zatímco jiní si hrají třeba ve velmi levném voze. A zejména závěr z dnešní diskuze, že ty patříš do té druhé skupiny. Vedle snobismu jsi už taky stačil opakovaně lhát, urážet nadávkami do komunistů a zároveň projevit neschopnost porozumět jednoduchému textu v mateřštině. Musíš být jedinečná osobnost. :yes: >:-[]
Já ti přece nenadávám. To z tvých vět nabývám dojmu, žes rudoch, rovnostář, neivka, světová revoluce, poslední bitva... Takových je... jak píši... tuny. To přece nejsou nadávky. Taková je má zkušenost. Dnes s tebou. Pouze mě trochu překvapuje, jak tě to bere. A jestli rudoch nejsi, pak si srovnej co tu předvádíš za naivity.
Hele doktor House je taky dobrej a nejezdí v Audi ale na motorce z bazaru. Je snad špatnej? Je snad muj táta špatnej proto že má 15 let starou Lancii? Jsem já špatnej že chodím pěšky? :-D
To se ma kazdy lekar kutalet v aute s hvezdokruhem na pridi? Tak to tu bude pekna uniformita :D ... a ja budu jenom rad, protoze dalsi a v podstatne mozna i stejne draha (a drazsi), technicky vyspelejsi, originalnejsi a emotivnejsi auta nechaji nam, kteri se nekastujem, ackoli jsme absolvovali minimalne stejne tezke VS a atestace ;-)
PS: Co mas proti uklizeckam (kto bude uklizet, kdyz budou vsichni "doktori")? A jake auto si ma koupit uklizecka, ktera vyhraje 50 milionu v loterii? Favorita, aby byla "kastovni?" :-O Nebo z ni bude jina "kasta"?
Znám spoustu významných lékařů, kteří nepotřebují k reprezentaci luxusní auta. Do práce většinou jezdí MHD nebo na kole. Myslím, že nad tvými názory by si odplivli...
K povolání lékaře reprezentace rozhodně patří. Především ale reprezentace vystupováním, uměním se vyjadřovat. Rád bych se ale ohradil proti tvrzení, že každý skvělý lékař by měl "umět vydělávat".. Současná situace v našem zdravotnictví je bohužel nastavená tak, že existují vynikající profesionálové, kteří pracují za 20 tis měsíčně. Jsou skvělými lékaři, právě proto, že "neumějí vydělávat". Jejich ambice směřují ke zdokonalování se, rozvíjení svých schopností a vědomostí. Medicína je natolik pohltila, že je nezajímá, že by v soukromém sektoru mohli mít dvakrát tolik.. Tak to u nás prostě je. Mrzí mě to, zvlášt proto, že mnozí z těchto lidí mi předávají své vědomosti a knowhow, učí téměř zadarmo, slouží třeba 24h služby a ještě se musí starat a svou finanční situaci. Proto reaguji na tvou poznámku o "reprezentaci" :-|
Na tom nemám co uvažovat, tak to prostě je.. Minimálně v Pražské FNKV u atestovaných lékařů. Jestli je to v konkrétních případech 22 nebo 24 je celkem jedno,ne?
Sorry, ale průměrný plat lékařů v ČR je 40 tis. měsíčně - neopakuj tady zase ty řeči typu, ale já je nemám, takže to není pravda - kvalitní lékaři tyhle prachy mají, jsem z doktorské rodiny. Samozřejmě je ale nemá lékař dva roky po škole bez atestace, který se nacpe po známosti na kliniku do Prahy neo Brna, protože vše ostatní je pod jeho úroveň a opruzuje ve tetí řadě při vizitě...ale myslel jsem, že to je tady o nové pětistovce a ne o lékařské profesi, prestiži, uklízečkách a já nevím co ještě.....
S cim myslis, ze soukromy lekar, ktery objizdi svoje pacienty treba dejme tomu ve Vidni jezdi radsi? Nejakym malym mestskym vozitkem nebo 6-ti metrovym maybachem? :) I kdybych byl manazer a mel jezdit po meste za klienty, tak si koupim male auto, ktere mi nabidne dostatek komfortu a pritom nebude mit tak velke rozmery aby se s nim dalo zaparkovat. Byl jsi nekdy ve Vidni? Jak vysvetlis, ze primo v centru vidne, najdes 2x tolik Mini, Smartu, Lancii Ypsilon a ruzne podobne male prestizni haveti nez velkych aut? GTI, ty mas jediny problem, VYMYSLIS si stanovisko a pak se za nej do krve bijes, ikdyz dana fakta jsou davno jina. Tve nazory jsou zajimave a vecne z 99% jen v pilotnim prispevku vlakna, pak uz je to jen snuska nesmyslu, polopravd, lzi a osocovani jinych - jinymi slovy chovani primitiva. Rad bych s tebou zazil online diskuzi, protoze se mi zda, ze v tve hlave neni jenom seno a myslim si, ze pri onlajn konfrontaci by se s tebou dalo i mluvit, ale co nekdy vyplodis v diskuzich, to je myslim na tvoji uroven dost hnuj. Mozna te precenuji a hledam neco co neni, ale fakt by me zajimalo, jestli jsi vazne takovy pako nebo je to jenom tim, ze si za kazdou cenu musis hajit nazor ze zeme je placata...
Sef bol vcera na prestavovacke v Taliansku tak uz sa tesim co nam povie. Dufam ze donesie aj dake fotky predsa len je to rozdiel proti fotkam urobene vyrobcom. A uz sa tesim na prestavovacku pre dealerov to sa bude jazdit ale este predtym nas caka Linea a Bravo s Turbo benzinmi jo fiatu ide.
VW Fox rulezz, ako GTI urcite bude suhlasit, novy FIAT 500 sa ani designom ani technicky na precizne technicke veldielo nemeckych inzinierov nechyta. ADAV s TUV a AutoBILDom sa uz postaraju o nahodne prevratenie pri losom teste, zlej statistike a fatalne prehratom porovnavacom testiku ;-)
Vozítko, které je velmi pěkné, ale také velmi nepraktické. Jako třetí auto do rodiny ano, ale kolik rodin má tři vozy? Nebo potom pro nějaké zabezpečené samice, které vozí maximálně psíka a kabelku.
Italové nejsou praktičtí ;-) Italové to budou kupovat a milovat (nejenom italové). :yes: btw: Fiat 500 - to je legenda. Preferoval bych to víc, než ty tři pidiauta z Kolínské auomobilky TPCA.
Nepraktické? Pokud máš rodinu, tak ano. Pokud jí nemáš, žiješ ve dvou nebo dejme tomu sám a větší auto nepotřebuješ, volba je jasná.... :o) Vzhledem k tomu, že se má prodávat až od příštího roku, udělám si s největší pravděpodobností opožděné Vánoce :o)
Jsou to sice vozitka pro legraci ale kdo hleda styl a muze si dovolit druhy (nebo spis az treti) vuz, tak ma krome MINI na vyber uz i tenhle Fiat. Vozitka z TPCA bych sem netahal, tady se bavime o nejmensich zastupcich premioveho segmentu, kde jde ciste o styl, prakticnost se nehodnoti. Oba maji osobity a vyjmecny design i slavnou historii a budou prijemnym ozivenim mestskeho provozu (obvzlaste vedle zakomplexovaneho primitiva s 2 tunovym diselovym SUV ci dokonce primo offroadem, a ze jich v tom nasem Kocourkove je)
to hovoris novinky ale tie auta su maskovane, ale od teraz uz asi nebudu. Aj cez nas isli viezli teraz par kusov na predstavovacku v talianku mohli u nas v showroome vyhodit dali by sme si ju ako demo ;-)
Samozřejmě, že nejde vstoupit dvakrát do stejné řeky, samozřejmě, že MINI je MINI jen díky BMW, samozřejmě, že Citroen neriskuje s atrapou 2CV, samozřejmě, že Renault neinkarnuje erčtyřku či Dauphine, samozřejmě, že Brouk nedopadl tak jako jeho dědeček. Sám to vidíš nahoře. Zázrak nenastal. Jak by mohl. Dudlík je uvnitř krásnej, jenže ho nikdo... nepotřebuje. Svět je jinde. Svět má Pandu. A Panda je trefa. Dudlík ne. Vůbez nejzoufalejší jsou pokřiky na téma - už aby tu byl Abarth... bože. Pro koho? Pro tu holku, co si dudlíka koupí na cestu do kanceláře? Ta přece nebude chtít abartha. Sedni si doma, otevři si katalog aut světa a vybírej. Jestli tě ze všech napadne právě dudlík, napiš, věnuju ti oslavnou báseň. Bude začínat - Sto roků jsem v posteli dřímal, sto roků kopal jsem sny...
Citroen neriskuje s atrapou 2CV? A co je C3? Reminiscence na kachnu se v tom nezapře a prodává se skvěle. Podobně Mini. A stejně jako se bude skvěle prodávat 500. Nepovedený a neúspěšný New Beetle, kterého nikdo nechce a nepotřebuje, neznamená automaticky neúspěch všech retro vozů. Svět je jinde, retro a líbivost ve správné kombinaci je zárukou úspěchu. Však se brzy ukáže, že jsi opět vedle - obdobně jsi tu při uvedení GP věštil jeho tragická prodejní čísla a jak to dopadlo víš nejlépe sám.
Těší mě, žes mě do GP považoval za neomylného... 8-s leč, stydlíne, měl bys pomalu už začít chápat, co je život. Život je i třeba to, že jsem tipoval, že GP nebude tak úspěšný, jak se nyní ukazuje. To ovšem není důvod k tomu, abys můj tip jakkoli shazoval. Osobně nadále považuji GP za nejméně inspirativní auto segmentu. Takže ty tipuješ, že F500 bude trefa, já tipuji malý propadák. Uvidíme. Pokud vyhraji, nebudu mít ovšem potřebu tu o tobě psát, žes nula a že jsi opět vedle...
Ano, pro tebe je C3 reminiscence na 2CV... :-) Brouk se prodává stále slušně v USA, tak nepiš nesmysly, že ho nikdo nechce. :-)
Do GP-věštby ses považoval za neomylného možná tak ty sám. GP není až tak úspěšné? Skoro rok to byl nejprodávanější evropský model. O tom se může jen zdát nejméně inspirativnímu a nejnudnějšímu evropskému vozu třídy, Polu (tím ale neříkám, že je špatné nebo ošklivé. Je prostě nudné). A že o mě nebudeš psát, že jsem se spletl? Nebudeš mít důvod, jednak já nikam své věštby nevnucuji a také si myslím, že se opět velmi pleteš. ;-) Mimochodem - slušné prodeje Beetlu v USA? To si ani u VW nemyslí...
Tak takovej blud, už jsem dlouho nečetl, toho pana GTI opravdu smysl a cit pro design minul velkým obloukem, už se ani nedivím jeho básním rozplívajících se nad značkou VW.
Takze pri srovnani auta, co ma design ala maserati s Volfsburskymi priserami je Ital nudne a nejmene inspirativni auto. Holt uz to tak byva. Jen tve nazory mi nekdy pripominaji Jiraskovi romany, konkretne: "Proti Vsem" >:-[]
GTI GTI kedy sa poucis a nebudes sa konecne vystatovat s tym ze patris medzi 99% ludi ktorych velkym snom je mat Mercedes, BMW, Audi popripade VW uz ma to nebavi tie auta su fakt komercia a to len preto ze je tu tolko ludi ako ty bez fantazie...nehovorim ze tie auta su zle, su vyborne ale uz len kvoli tomu by som ich nechcel ze ich ma kazdy blb.(bez urazky)Je plno inych dobrych aut(saab volvo lexus atd.) na rovnakej ak nie vyssej urovni tak preco sa neodlisit a ak ide o 500-vku tak by som si ju aj kupil preco nie a dokonca by som si pockal aj na toho Abartha aj keby stal cez 500tis. urcite to bude sulusny mini "zavodak" so srdcom...
PS: nikto ti to auto nenuti tak ho proste ignoruj a zbytocne nekecaj pre koho a naco je urcene ty ako zaskatulkovany VW mas najviac co hovorit... cau
>:D chápu, já toužím po BMW, MB či VW, přitom jsou to auta pro blby bez fantazie, a ti správní borci sedlají pětistovku >:-[] >:-[] Jasně... tak kdyby to tak bylo, Pole... tak ten svět bych ti nepřál... 8-s Uvažuji, že tvůj příspěvek budu muset zařadit mezi bláboly roku... s aspirací na zlatý ventilek, to snad chápeš >:D
Ja uvazujem, ale ty si si to asi zle precital ako vzdy... ja osobne som sa este nestretol z ludmi, ktory by si za predpokladu ze na to maju kupili nieco ine ako spominane auta popripade len male skor mizive percento by volilo nieco ine. A ty sa my proste javis ako jeden z nich. A ak ide o ten "zlaty ventilek" ty uz ich mas o nejake to percento viacej co tu produkujes prispevky, to snad chapes...
GTI: ikdyž se Ti to asi nelíbí a nebudeš to schopen pochopit, tak Fiat už nyní má více než 27t.objednávek jen z itálie. A to se v 500 ještě nikdo nesvezl. Já říkám, prodávat se bude výborně v "západní evropě". Já ji držím palce, je to krásný retro :yes:
Polo, Lupo.....kopie právě té 5-ti100ky. Jinak ta tvá teorie o lékařích a vozech.....do jisté míry to může být i pravda. Ale lékaři jsou hlavně lidé, kteří mají hodnoty někde výše, než ty káry. Apropo.....znám spoustu lékařů, ale ani jeden se netahá s tím tvým ubožoučkým apoštolem..... hele a uber už, jsi opravdu trapný. Napiš, čím jezdíš - není to nic intimního. Jen jestli neřadíš rychlosti jen v trenclách...to mi na tebe totiž pasne.
Rychlosti v trenclách... No na tom bude asi hodně pravdy. Jinak dneska je chlapec opravdu v intelektuálním delíriu... Co jsme se dnes všechno nedozvěděli od GTIho... >:D
ak bude lacnejsie ako mini (co urcite bude kedze sa bude vyrabat v polsku) tak sa mnoho ludi zamysli ci si nekupia radsej fiat... ja by som to auto tak moc nepodcenoval. a kydat tu na abart verziu je max nezmysel. bude to lacnejsia verzia k mini cooper S = vela muziky za malo penazi... iba tolko som chcel povedat
500 poletí, bude to parádička, mít prachy na funglovku, jdu do ní hned. Tak lehký autíčko s výkonem 100 koní doslova poletí, a to si živě dokážu představit odpich tohodle autíka ve městě z 0 na 50...jakmile blikne zelená, fiaték si už pohučí 60, zatímco frajeři v těžkých BMW budou trhat šajtrpáky....heheheh, parádní vozítko na nasrání frajírků myslím
Jsi sqělý teoretik se zaměřením na jednu značku (koncern...). O dalším nemáš páru. Jediné v čem jezdíš je bus nebo kolečkové brusle s pláštěnkou. Tvůj hard top je kšiltovka... . Není to výsměch, ale zkus se někdy i povozit s něčím, co haníš. Např.,kdybys jednou zkusil jízdu s Vel Satisem, tak pak poznáš, že ten tvůj apoštol je opravdu bryčka. tak zatím, vwentülku. >:D:-! .....a věř mi...svět není jen černý a bílý.....
Koukám, Jiříku, že příkrov noci ti dává křídla. Uber na rozletu, přestaň fabulovat o mně a soustřeďuj se na F500. P.S. Není můj Apoštol. Je Passat, Apoštol tvých snů, nejlepší mainstreamové auto střední třídy. Dnes spolu s Mondeem na vrcholu. To tebe ale asi zajímat nemusí, viď.
Když jdu za lékařem, tak je mi u p.r.d.e.l.e čím jezdí. Podívej takový primář Kroupa - ten jezdí na kole.....a jaký je to borec....i Vendulka ho má ráda. >:D >:D Ale zkusím to... Dobrý den nebo čau, ukaž/te mi, které auto je vaše...ahahmm, pane docente, sorry, ale dle teorie GTI nemáte ani první atestaci. Běžte raděj prodávat párky a tohle nechte někomu s apoštolem nebo mercikem.....Milý GTI, očividně trpíš druhým stupněm tzv. Mečiaroveho syndromu. 1. stupeň je, že mluvíš a pak přemýšlíš. 2......jen mluvíš. Ale neber to špatně. Každý jsme nějaký.
Nekarikuuj, prosím. Asi zatím nežiješ život, v němž jsi odpovědný za své děti, v němž vytváříš kvalitu života své rodině, nepatříš nikam, nemáš svého daňového poradce, nepotřebuješ advokáta, nemáš svého zubaře, sedíš tupě ve frontě před ordinací a čekáš. Jiní žijí jinak, Jiříku.
jasně. Tak nějak to bude. Prostě, důležité je mít pokud možno nějaké malé, levné (to zdůrazňuji) auto, pak je vše v pořádku a na nic si nikdo nehraje, jak projede kolem borec v BMW... pozor, jede národní >:D
Někdo si na nic nehraje v X5 v plné palbě, jiný to dokáže i ve Fabce. Ať už jezdíš čímkoliv, patříš mezi ty, co si na něco hrají. Podle dnešních příspěvků rozhodně. :no:
Tebe nějak ti v těch X5kách berou stydlíne. Smiř se s tím, že jsou ti co mají a ti co nemají. Většinou je to tak po zásluze, tomu můžeš věřit. No, jen na tu ixpětku zkus vydělat... :-):yes: P.S. Jak tě čtu, tebe by vzali na Auroru všema deseti, stydlíne. >:-[]
Díky tomu, že se s jedním majitelem takového vozu dobře znám, můžu s klidem tvrdit, že jsou i tací, kteří nehrají. BTW pokud by mě brali na auroru, mohl bys Ty psát dobrému otci Josefu Goebbelsovi projevy. >:-[]
On nechce či skutečně nechápe i dost jiných věcí, někdy mě připadá, že je úplně odtrženej od reality, nechápe, že pro většinu lidí auto představuje jen "přibližovadlo" z bodu A do bodu B, velmi přeceňuje image a myslí si že Mercedes, či BMW z něj udělá lepšího člověka, přičemž nechápe, že pro image osoby je nejdůležitejší to jaká ta osoba je uvnitř a né v čem jezdí. PS: když se zde rozebírají ti doktoři, naše sousedka je velmi schopná zubařka (rozuměj peněz plno)a jezdí v 5 let staré Octavii I 1,6 a je plně spokojená, patří totiž do té skupiny, má ale nechce či nepotřebuje k životu, naproti tomu svému synovi k promoci koupila byt a k tomu Opel Astra, lidi jsou totiž různí a tak to má být
A ty snad máš něco proti Octavii? Ty nepovažuješ Octavii v naších podmínkách za reprezentační vůz? Zdá se mi, že máš problémy oddělit realitu od svých oblíbených kreslených hrdinů. Byl bych ti vděčný, kdybys nepřekrucoval má slova. Je fajn, žes tu zmínil, že zubaři si mohou dovoit kupovat svým dětem k promoci Astru. Tos dost rozhodil kolegovi IT jeho životní postoje. On by nejraději viděl lékaře v pětistovkách... >:D
Teď si asi zase děláš srandu ne, Octavia je nižší střední a to opravdu za reprezentativní vůz nepovažuji ani v našich podmínkách.Jinak na překrucování slov tady máme jiné machry:). A k tomu zbytku, zde se nejedná jen o doktory či zubaře, ale o celou řadu lidí, kteří mají peníze ale automobil v jejich životech nehraje prim. PS: souhlasím s IT neboť i já bych raději viděl sestřičky a mladé doktorky či doktory v 500 něž třeba ve Foxovi, či Polu :-!
A proč se domníváš, že u toho, co jezdí v Mercedesu hrají auta prim? Proč se domníváš, že prim nehrají auta jen u těch, co jezdí v levných autech? Ty si asi neumíš ani představit, že je to právě naopak, viď. Uvažuj trochu. Uvědom si, že pro člověka, který má peníze je zcela přirozené si koupit drahý vůz. Pokud máš na Octavii názor, cos napsal nahoře, nevíš o životě v Česku ani o autech vůbec, ale vůbec nic. P.S. jak to myslíš, to jako bude podle tebe lékař studovat na to, aby jezdil ve stejném autě jako jeho sestra? to je opravdu odpozorované ze života >:D
Tak jsi to zase pěkně překroutil, samozřejmě platí, že lidé vydělávají peníze proto aby si je užili, jedni si koupí pěkné auto druzí něco jiného, nalhávat si ale, že všichni kdo mají peníze to musí válet v MB nebo BMW je blbost. Pro člověka, který má peníze je zcela přirozené si koupit drahý vůz, ano naprostý souhlast ale na druhou stranu je celá řada lidí, kteří ty peníze mají, ale stačí jim ta nižší střední a jsou spokojení a také to je přirozené. Jinak k té Octávce, to snad nebudu ani komentovat, chápu, že pro tebe je to ukázkový představitel reprezentativního vozu ale pro mě to je nižší střední, obyčejné auto pro střední třídu. PS: lékař studoval jenom a proto, aby si mohl dovolit lepší auto než jeho sestra to je priorita všech lékařů a kromě toho studoval ještě proto, že to byl jeho sen,chtěl se seberealizovat, něco si dokázat, no ale hlavně jde o to lepší auto >:D
Ludia ktory maju a nechcu poznam aj ja, a nemusim ist daleko, priatelkina mama je pravnicka a od firmy ma AUDI A8 so soferom, teda plat ma super a nemaju sukromne auto, lebo byvaju v centre a nic nepotrebuju, a ked aj tak ich veziem ja na obycajnom Renaulte clio a priatelke chcu kupit tiez jedno alebo to bude aj 500vka, a pre mna je tiez auto plechova skatula a najhorsia investicia. Poznam vela ludi co maju Medvedov BMW a pod z poslednych penazi, takze tak.
čéče GTIčko, o co ti jde, no tak třeba já, já mám velký péro a malý auto a ouplně mi to vyhovuje :-) , a podle lidí, který znám, taky trošku zastávám teorii, že velký těžký silný káry si kupují buďto záprdci, nebo malopéráci nebo prostě zakomplexovanci....ale to je jen můj omezený pohled na svět.... :-)
To mi nedělej, já se tady umlátím smíchy..to je masakr... Chocholoušek...zavolejte Chocholouškááááááá.... >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]:yes::yes::yes::yes: GTI je odpovědný za své děti..., GTI nechci být vulgární nebo osobní,ale pochybuji, že máš nějaké své děti.. nedovedu si totiž představit ženskou co by ti dobrovolně dala... A znásilnění se regulérně nepočítá, pochybuji, že za takové děti by si měl nějakou odpovědnost...
Pryc jsou ty casy, kdy bylo jeho prispevky radost cist. Ted je to uz jen mlaceni prazdne slamy porad dokola a zoufale nedokonala obhajoba pubertalnich nazoru. Proboha, GTI, jak to, ze nechapaes, ze jakehokoliv odbornika charakterizuje prace, ktera je za nim, ne to, v cem jezdi? Tenhle nazor patri mozna na Balkan, ale dnes uz mozna ani tam ne. A s tvym problemem s Fiatem, predjel te v dlouhem tahlem, nebo se manzelce tak trochu libi soused, co jezdi ve starym unu a auta tak nejak neresi?
Jak, že nechápu, že odborníka charakterizuje práce? Jistě, to přece chápeme všichni. A právě ten odborník zpravidla vydělává více peněz než neodborník. Proto ten odborník postaví třeba vilu, koupí si Mercedes a pojede na Madagaskar. Proč ně? To je přirozené, ne? To jen nahoře píšící švorcáci světa mají dojem, že když někdo jede v Mercedesu, že si na něco hraje. Jim hraje... to ano, na strunu závisti. To je ale smutná kapitola švorcáků světa a nikoli negativum toho úspěšného odborníka.
tak a tu to mas... "Koupí si to, co se jim líbí." toto som chcel pocut chlape, takze uz aj ten doktor (odbornik) si vlastne moze kupit 500-vku a ist na nej z velkou radostou ze sa mu paci na Madagaskar.
Koupit si jí jistě může. Ovšem nekoupí si ji... to je právě ten reozdíl mezi teoretickou možností a praxi v životě. Ale, jak píši, to tebe zatím nemusí zajímat.
si uplne mimo, ako vzdy.
jeden jediny priklad: Ingvar Kamprad. jeden z najbohatsich ludi na svete. a jazdi na 15 rokov starom volve a potom tusim este na oktavke.
Mistr Ikea... A ty máš něco proti VOLVU a proti Octavii? Jsi vedle kapro, jak jedle. Nevím jestli tohle přísloví znáš. Nepiš a trénuj auta. Nevíš o nich nic. Nevíš nic o zivotě, nevíš nic o Ikee. Jinak je milé, že ten jediný ještě kontra-příklad dáváš proto, abys dokázal, že ve světě to chodí jinak. Budeš jednou hodně zklamaný.
ale ty, BLBe (BLB si odminula, sam si sa deklaroval; navyse ked ja Kapra, tak ty BLB a sme si kvit), toto asi nepoznas:
"Idiot nie je ten, kto má odlišné potreby ako my, idiot je človek, ktorý nechápe, že je to normálne."
btw, naozaj neviem nic o zivote v tvojom imaginarnom svete. chvalabohu...
btw2, aky mas vztah k vyfuku svojho auta, ked otazka na com jazdis je taka intimna? >:D
Zajimavy je, ze kdyz zalovis v pameti a udelas si seznam treba 10, 20 lidi, kteri ve svem oboru neco vyznameho dokazali, tak zjistis, ze je to uplne jinak. Jeden bude jezdit na kole, dalsi nebude mit ani ridicak, treti bude mit stary orezly auto a jeden bude mit treba tri Harleye. Kazdej normalni clovek totiz zije a nezabyva se takovyma hovadinama jako ty. Mozna prumerni pravnici a danovi poradci a prumerni manageri opravdu sleduji, aby meli auto, ktere je zarazuje do te spravne tridy. Ale podtrhuji PRUMERNI, protoze maji strach, ze bude ta jejich zoufala prumernost videt a klepou se strachy. Ale tohle ty, GTI, nejsi schopen evidentne pochopit.
:-) Špatně, Wartburgu, špatně. Přání je teď otcem tvých myšlének. Je to právě naopak. To je přece radost, vybírat si auto. To není o nějakém poměřování. To se řeší často i v kruhu kolegů... diskuzuje se, zda je lepší to a to a kdo s čím má zkušenosti... připadáš mi, jako bys nikdy nikde s nikým nevedl hovory.
Až budeme žit v zemi, kde za svůj přínos dostane elita adekvátně zaplaceno, budeme moci kastovat lidi podle majetku. Dokud ale třeba univerzitní profesoři nemají na nové auto nižší střední, není to to pravé ořechové. Všimni si, že nikdo v celé diskuzi nekastuje např. majitel mercedesa=hraje si na něco. Pouze ty, GTI tu kastuješ lidi na špatné a neúspěšné podle vlastněného auta. Teď však lživě tvrdíš opak a ještě máš tu drzost tvrdit demagogicky totéž o ostatních. NEJENŽE JSI SNOB, ALE I LHÁŘ. Tedy dokonalý švorcák ducha.
Začíná ti to ujíždět, běž spát. Neměj obavu, že ti universitní profesoři si nevydělají velké peníze. Publikují, vydávají knihy... Nikdo, ani já, vyjma tebe, zde nekastujeme. Jen tvrdím, že když už je někdo lékařem, má mít velké peníze a tomu také odpovídající auto (píšeme zde o autech, jestli sis nevšiml). P.S. Jediný ty, stydlíne tu napadáš lidi v X5kách, že si na něco hrají. Běž si hrát do postele. Ty budeš pěknej zakuklenej komoušek, rovnostář - všichni stejně, nikdo nic, viď, to by se ti líbilo.
Víš ty vůbec, kolik takový profesor za knihu dostane? Zjevně ne, ale argumentuješ tím. Zbytek tvé argumentace je na stejné úrovni. Buďto prázdný, nebo přímo lživý. Ale jako celek potěší, z tónu celého příspěvku sálá, že jsi vykolejený. Diskuze se nedaří, jak bys rád? A jedna prosba na závěr - pokud si doma nadáváte do komunistů, buď od té laskavosti a nepřenášej to na internet mezi slušné lidi.
Jo, jsem úplně propocenej. Zejména z tvých dětských představ o životě. No, pěkně rudě, ses dnes vybarvil - v xpětkách jsou ti, co si na něco hrají, profesoři z universit musí žebrat a operatéři jezdí na operace v pětistovkách >:-[] Stydlíne, tys komouš, viď. P.S. Běhá mi z tvých vět mráz po zádech. Píšeš, že diskuze se nevyvíjí, jak bych rád. To je strašné... člověče, zapoj mozek :no:
..jenom se trošku zastanu stydlína - na dvoře je k vidění felicie,Panda a několik Octávií, zbytek MHD - a v budově kopa docentů a profesorů, jeden z nich dokonce stínový ministr...Neříkám že nejsou bohatí pedagogové, jsou (jeden jezdí v GS 300) ,ale školství opravdu není velký zlatý důl ;-\ :-( .
O to jde, už za studií mi bylo trapně, když jsem díky znalostem získaným od profesorů jezdil na společné akce vozem několikanásobné ceny. U nás to třeba byla Brava, R19 a Felicia 8-s
Ty nejsi demagog, ty jsi jednoduše hlupák. Minimálně ty profesory si laskavě neber do svých zapáchajících úst, když o jejich příjmech nic nevíš. Obvykle musí vedle své profese mít ještě další povolání, aby trochu slušně uživili rodinu, příjem za veleúspěšnou publikaci se počítá v řádu desetitisíců, obvykle je to ale mnohem horší. Prostě bych ti doporučil neargumentovat něčím, o čem nemáš páru. Ale ty to víš, proto ta hysterie a nadávky do komunistů. Ale urážíš pouze sebe.
Jsi tupé odporné deprimované ho-vado. Tupé proto, že z mých příspěvků je jasné, že je mi VŠ prostředí blízké. Ale přiřazovat konkrétní profesory a docenty k vozům uvedeným v odpovědi Alessiovi ani obor nebudu. Musí stačit ujištění, že se jedná o opravdové osobnosti svých oborů, kteří publikují. Přesto si nemohou dovolit nový reprezentativní vůz, kde je chyba? V tvé pomýlené teorii. Deprimovaný jsi pro své neustálé vnucování své pravdy jako objektivního standartdu pro všechny. Přestože se jedná třeba i o naprosté hlouposti, viz nedávné tvrzení, že je běžné při parkování vozu nacouvat 100 metrů. Pokud žiješ v "jiném" světě, prosím, ale nedělej z toho standard.
Fiatu se podařilo udělat krásné dámské autíčko. Myslím, že pustit teď naše dívky, manželky, milenky k monitoru, máme na problém zaděláno :-) Takovouhle krásu težko vymluvíš. Původně bylo deklarováno, že to bude trojmístné, jak jsem koukal na snímky (i na blogu) vypadá to na místa čtyři. No, čtyři... reději to berme jako 2+2x pygmej... Sedadla jsou moc vydařená a přístrojovka též. Jen neználek by tohle auto mohl zprznit nějakou sportovní úpravou. Tohle autíčko, beruška :yes: knoflík :yes: krysařík :yes: dudlík :yes: to je prostě tvůj příští dar milé k narozeninám. Můžeš ho ovázat před barákem mašlí. Ty do toho ale nelez. To je dámské auto. Ty si kup třeba Quattroporte. BRAVO FIAT :yes:
vím že jsem zde rozpumpoval nemalou hádku,ono se to stejně pokaždé zvrtne,ale abych pravdu řekl,milý GTI,býval jsi mi sympatický,měl skvělé názory,oslnivý sloh,a v neposlední řadě jsi mě ohromil znalostí filmu Bullitt...ale,v poslední době mi tvý příspěvky lezou krkem,neber to ofenzivně,ale tvůj styl ztratil šarm,teď jen bezhlavě propaguješ svou praVWdu,a kdokoli nesouhlasí či je proti,je z něj automaticky masturbant,švorcák,kvičák, nebo co já vím co ještě,v horším případě začneš s prominutím přez celou diskusi vyřvávat jako uražená milenka...a to o něčem svědčí...ztratil jsi sympatie,a nejenom moje...a mezi námi,mohl bys napsat čím jezdíš...není to tajemství,není to ostuda,není to hřích...jenže sleduju delší dobu,jak se vyhýbáš těmto přímým dotazům a žádostem,což mě ještě víc utvrzuje že jsi nějakej zkrachovalec hrající si na mudrce internetu,nebo adolescentní všeználek,ale moc by mě mrzelo kdyby to tak bylo...tak řekni,v čem jezdíš,napiš,přiznej barvu kolego,nedělej Vlastu a jdi do toho... ;-)
No reaction...nonono... Kdepak... napsal si to hezky. Taky byly doby, kdy se s ním dalo občas souhlasit. Teď už mi přijde, že už vede je tu svoji svatou válku, proti největším konkurentům německého autoprůmyslu, tedy proti Fiatu a japoncům... >:-[]
Me pride ze ten nick pouzivaji dva ruzni lide. Jeden rozumny a druhy primitiv. Priklad za vsechny - v diskuzi o novych velmi vykonnych motorech Fiatu, zacal ten rozumny a velice trefne napsal ze Fiat pro ne vlastne nema vuz a profitovat tak z nich bude hlavne partnersky Saab. Pak se ovsem zalogoval ten primitiv a na pripominku ze je Fiat muze namontovat treba do Brava kontroval spatnym vyhledem vzad a stocil diskuzi k tomu, ze kdokoli couva podle zrcatek je dedek, moula a zavrzeni hodny ubozak (jen technicka poznamka, couvam pres rameno, ale pri najizdeni koly k obrubniku, se do zrcatka rad podivam). Ziral sem na to jako blazen, bylo to jak od zdejsiho fantoma - DD. Tim uz mam dva nicky na ktery opravdu nereaguji a tady ten jeho kastovnicky vylev me v tom jen utvrdil.
Priznam se, ze jelikoz me Fiat ani Saab nijak nebere, tak sem nepatral po tom, jakou formu kooperace mezi sebou maji a mlcky predpokladal ze to bude neco jako Ford s TPCA v oblasti dieselu. Ale ten prvni prispevek znel rozumne, to co se delo pak, to uz bylo jak z pera DD.
Chápu, možná je to skutečně jedna a tatáž osoba. Možná ej GTI jen prudič an internetu. Nemá co jiného na práci, nemá kamarády, přátele, na auto nemá, rád by měl, tak je to jeho jediný způsob ventilace...
Chyba, v Italii stoji zaklad 9500 EUR..., mas spatnej zdroj (jako vzdy!), trhy ve vychodni a stredni evrope zacnou s cenou nize.
Uz zacni rozbijet prasatko, kdyz na prasatta nemas :)
nemyslím že by sa GTI nejak mýlil [odkaz] ;-)fakt je že 1.4 16V vo výbave Lounge alebo Sport vajde na 14500Eur a to ešte nevravím o doplatku za farbu, automat.klimatizáciu a podobné pre mna základné veci...skrátka za tie peniaze ...nič moc...aj ked sa mi F500 velmi páči
p.s.ak vie niekto talianky nech hodí nejaké podrobnosti z cenníka ja si viem preložiť len ESP :-)
Souhlas, ale jeste bude jedna verze pro CHUDE, ta bude startovat na 9500 EUR.
Cena je dobra, nemelo by smysl cpat 500 pod Grande Punto, tohle je image auto s dobrym profitem pro FIAT. Nosne patere zustavaji GP a PANDA!
Vase dohady dnes mi prisiel prospekt z talianska tak ten vas chudy zaklad za 10 500 eur ma uz klimu, palubny pocitac, central, elektriku, kotuce na vsetkych styroch, a disky tak si priplatis za farbu a ze tam bude variácii. Neviem co trepete o predrazeni ked o tom nemate ani paru 8-s
tak si pozri odkaz ktorý som uviedol s neho vyplýva že v základe za 10500 napr.klíma nie je ani len manuálna týka sa to verzie POP...a trocha slušnosti poprosím ;-)
nie je možné zaviesť v na tomto webe funkciu "ignoruj" kde by som zadal pre mna neželaný nick prispievateľa na základe čoho by sa neobjavovali jeho príspevky?myslím že by to výrazným spôsobom zväčšilo komfort prostredia...ďakujem za odpoved.
Rád odpovím, i když se tím na serveru přímo nezabývám. O technické stránce věci jsme již přemýšleli. Problém nastává s tím, jak to zařídit reálně - zničit celé vlákno, kde vámi neoblíbený diskutující píše? Vymazat jen jeho příspěvky? Pak by jste četl jen vlákno s odpovědmi, replikami od druhých lidí ale také byste z toho asi nic neměl. Podle mého je nejlepší prostě člověka identifikovat podle nicku (pokud to opravdu s tím ignorováním myslíte vážně) a přeskočit příspěvek. Nikde není řečeno že třeba i vámi nenáviděný nick nebude psát o něčem, co vás zajímá, čili máte možnost se rozhodout. To je ten lepší případ, když vámi neoblíbený člověk nemění nicky a IP adresy. Každopádně vás odkáži do diskuzního fóra, kde se řeší náměty od čtenářů. Odpovědný člověk (zpravidla Libor) se tím bude zabývat. [odkaz]
Myslím že se docela povedla. Trend posledních let, samé zamračené a "zlé", agresivní masky je tím docela pěkně nabourán. Rozhodně mě svým vzhledem nijak nepobuřuje. Na nějaké konečné soudy ale nutno počkat na reálné setkání.
Už proběhlo, na živo je stejně krásná jako na fotkách :yes: A máte pravdu, veselost je pro mě jednou ze součástí kouzla toho vozítka. Snad i proto, že mám teď mrzouta. A děkuji za názor :yes:
:yes::yes: >:D
Mám pocit, že já to tady navrhoval už asi před půl rokem. Ale ej to opravdu nereálné, v tomto se musím redakce zastat. Mám pocit, že jediné co by pomohlo je nereagovat. Vím,taky sem s tím měl dlouhou dobu problém,ale tenhle typ narušených lidí prostě ten kontakt budou vyhledávat a dokud ho budou mít, tak budou ve svém živlu. Fakt je ten, že kdyby tady pěl jen ty svoje koncern ódy tak už ybch asi neřekl ani popel, na druhou stranu, a čert ví jestli si to uvědomuje, dost často uráží spousty lidí a to se mi asi v poslední době líbí ze všeho nejmíň...
Zde je diskuze o krasnem knoflicku a vsichni tady pisi o GTI. Knoflik neni pouze pro zeny, ale hodi se tam uplne kdokoli. Nekde jsem cetla nazor, ze je i pro mlade kluky, nebo pro dedu s psikem. Ano i ja si v nem dokazu predstavit pejska, jak se pri jizde diva ven a usi mu ve vetru vlaji. Nebo mlade kluky jak nahaneji holku, ktera ridi skutr. Osobne se mi moc libi, ale na kapote chci mit hada. Ano, GTI, ja pojedu do kancelare a Abarthem. Potrebuju male auto a nikdo z konkurence nedela auto, ktere by se mi tolik libilo.
Máš pravdu a je to škoda. Je to krásné auto a vzhledem ke štěstí, že mě v dohledné době čeká koupě druhého auta do rodiny, bude jistě horkým kandidátem. Líbí se mi i jiné malé vozy, ale pětistovku prostě "žeru". Krásná a pro jednoho nebo dva cestující i praktická. Pejska sice nemám, ale věřím, že si to budu užívat i za něho. Na kapotu nic, to autíčko je nejkrásnější bez čmáranic, barva modrá metalická ;-) Hezký den!
Knoflik moc konkurentu mit nebude. Kolinska trojka....mozna. VW nic tak hezkeho nedela, KA bude pozdeji. Twingo take uz neni to , co byvalo a Panda nema takovy smrnc.
Tomu věřím, že se ti nic jiného víc nelíbí. Také to někde nahoře píši - dokonalé autíčko pro ženu, pro dívku... Uvidíš, že nakonec vezmeš toho v béžové barvě s béžovým volantem a červenými sedadly. Na Abartha si ani nevzpomeneš. Proč také? Tohle není 599 nýbrž 500 ;-)
Nikde netvrdím, že se líbí jen ženám. Ovšem jim bude především slušet. Chlapa, bejka, ostrého hocha, jestli se ještě vůbec rodí... toho bych viděl spíše v jiném autě. Nalep si na kapotu třeba roháče ;-) ale na toho Abartha pozor, rád bych si tu s tebou ještě vyměnil pár diskuzních příspěvků. Navíc, podle mého, pětistovka se nemá drásat na hraně, má jezdit zvolna a vozit svou krásnou paní... od květinářství ke květinářství ;-) Tedy - vidím to na tu smetanově béžovou klíďo v základní motorizací.
Spis se mi libi verze v cerne barve. Apropo Abarth byl i v originalni verzi pred lety. Fiat v posledni dobe dokazuje, ze vi co dela. S Knoflikem trefil bullseye.
Spíš tady přemýšlím, jestli si opravdu Abartha koupíš. Bude to nejdražší verze, bude stát dle mého kolem 400 klacků a to už moc lidí za takového prcka nedá. Jsem zvědavý na recenzi :-!
Ok, neznám moc lidí (spíš nikoho), kdo jsou ochotni vyhodit téměř půl mega. No jo, asi jsi dobře zajištěná :-)
Pak si rád přečtu tvou recenzi, auto je to pěkné.
Oprava korekce, chybička se vloudila... Ne hada, ale scorpiona >:D >:D >:D To je mnohem přítulnější zviřátko v rukou zkušeného jezdce.. I když už starý dobrý Jim Morisson kdysi zpíval Ride the snake, the snake is long... >:D
Ups....co me to napadlo, ano samozrejme je to scorpion. Ja taady pisu o hodech, popletla jsem si to s jinym krasnym autem, ktere si ale bohuzel neporidim, se Shelby
Tak to byla noc... jak jsem usnul, rázem jsem se ocitl v reálném světě. Ležel jsem na operačním sále a čekal na profesora Pafka. Ještě než jsem jim tam upad do limbu, slyším, jak volá mobilem vrchní sestru, že se mu na pavláku zasek´řetěz na tříkolce a že se trochu zdrží. Nevadí, křičí do toho zřízenec s klíčkama od Fiorana na krku, zatím nám tu vypiš svůj životopis a hlavně nezapomeň na barvu ponožek cos nosil, nosíš a nosit budeš. Ta poslední dvě slova mě uklidnila natolik, že jsem usnul jak malé dítě. Když jsem se po transplantaci brzlíku probudil, koukám kolem sebe, připadám si jako v ráji. Sestřička na na kšandě od sukně pověšené klíčky od pětkovýho bavora, uklízečka protáčí na ukazováčku levačky klíčky od Astona a volá na profesora - tak co tříkolka, šlape? Jo, šlape jako hodinky. Vykouknu z okna, přednosta akorát dojíždí do práce. Jasně, že na skejtu, v levým uchu náušnici velikosti pecky od broskve a na levém rameni mu i na tu dálku odezírám dokonalé tetování - má tam lebku a skřížený hnáty, jo to sedí, je to taky přednosta patologie. Pak mi zazvonil budík. Vykouknu z okna, všechno, jak má být - všichni ti pracháči z povolání, manažéři, lékaři, daňoví poradci, úspěšní sportovci a umělci v dokonalejch kárách, nějakej drban s kladivem a srpem v náručí křičí na rohu ulice - "bude líp, nevíte, kde je přístav, hledám Auroru" Do toho švorcáci světa plující ve svých bazarsnech, sem tam nějaká kočka v pětistovce... tak nahodím monitor... a jsem doma. Jasně, článek o novince, Fiatka 500... no konečně, to si zase počtu o... GTIm 8-s8-s >:-[]:no: P.S. Pamatuj... celý život se budeš plahočit za svým snem. Protože jen mizivé procento lidí dokáže své sny uskutečnit... tak sni alespoň reálně... toť jediná tvá naděje. Ovšem to, že máš laťku dva centimetry nad zemí... s tím se, bohužel, musíš vyrovnat sám.
Odhaduji, že základ bude za 299. Přihodíš cca 50 a budeš na 350. To už je cena, za jakou tě dokonale povozí regulerní reprezentant o třídu větších vozů, například 207 od Peugeotu. v tom spatřuji problém zejména v postkomunistických zemích. Neboť zde si to auto bude nejspíše moci koupit než diamantovej kovboj pro potěchu své manželky či dcery. No, i když... na leasing... položíš cca 100 a zbytek doházíš z dávek od Úřadu práce... To jde ne? Vždyť to znáš sám, ital v zimě nepracuje a v létě tančí. Umíš vůbec tančit? A co s tím Abarthem? Řekněme, že bude o cca 100 dražší, než nejdražší variace, tedy cca 400 plus 100. Dohromady cca 500 tisíc. No, tak už to vidím jak tu bude přeabarthováno :-)
Tohle je správný Fiat. Maly hezky auto do mesta odkazující na dlouhou tradici znacky. Stylovka za asi rozumny peniz. U ni ani nebude vadit že občas něco zavrže, nezafunguje, špatně se ovládá atd. O takovym Fiatu bych uvazoval. Doufam, že v Turině konečně pochopili kam patří jejich auta - do města. A že už nás přestanou otravovat nedodělky jako Punto, Bravo a Croma. Na auta jsou tu prostě jiný značky. Na stylovky do města je tu Fiat.
Ahoj, vcera jsme jeli s rodinou na Moravu a cestou jsme potkali tri nakladaky a na kazdym bylo 10 novych Fiatu 500, takze by me zajimalo, kam to vezli. Prodavat se zacne preci az pozdeji.
Ehm, obvykle tohle označení používám dost nerad, ale u tohohle auta to prostě nejde. >:D Je sladkej! Nevím proč, ale při pohledu na něj jsem se začal sám pro sebe mírně pousmívat :-) Možná jsem se už zbláznil ze zdejší diskuze, ale spíš si myslím, že je to designem 500. Italové prostě umí zahrát na city. ;-) Tomuhle autu přeju úspěch už kvůli Fiatu celému, je to značka, která "do světa aut prostě patří odedávna" a léta se potácí v problémech. Snad jí tenhle malý kulatý vozík s přátelským výrazem alespon trochu pomůže ;-)
...ale to, co tu někteří předvádíte ve formě osobních urážek a poznámek, které nemají se světem aut nic společného mi již pár měsíců pravidelně kazí náladu a diskuzím na AUTO.cz úroven, kterou kdysi mívaly... :'-( Pár mých dobrých kamarádů sem kvůli tomu dokonce přestalo chodit diskutovat. Nejspíš se taky omezím na čtení článků, které si na rozdíl od diskuze úroven, zajímavost a aktuálnost stále drží... :yes:
Děláš, jako bys to neznal, pod Fiatem se vždy vyrojí revolucionáři světa, hlásající pokud možno zchudlou rovnost, volnost a bratství. Diskuze pod dalšími články bude jistě již v reálu, tam síň rudých revolučních tradic vystřídají opět svěží pohledy na svět aut názory lidí, kteří si nepotřebují dokazovat, že úspěch je vlastně prohrou a nejlepší, že je sedět za pecí, pokud možno s nějakým obrezlým snem z patnácté ruky na dvorku. Než děti světa, Spidere, co touží zejména vědět, kdo s čím jezdí, kdo s čím píše, či kdo jaké má hodinky... jinak jsou nervózní jak prvnička před deflorací. To je nutno velkoryse přecházet. Ovšem vedle toho není možno ponechat bláboly typu - peníze kazí charakter - tam kam patří, tedy ponechat je v rudém propadlišti dějin. A co je nejsmutnější?... Nejžhavější a jediná realistická diskuze o Fiatu se zde rozvinula s dámou (Kateřinou) o tom, jestli je vhodné si koupit Abartha. Nic... jinak nic... děti ráje koušou oprátku své omezenosti, hledí do své černé tmy a toužebně čekají na dvě krásná světla, samo, že s cejchem "Abarth" na kapotě. Ani jeden si to auto nekoupí. Zato přesně ví, co si má koupit úspěšný mladý lékař, ředitel nestátního zdravotnického zařízení, který zachraňuje životy, vykonává lékařské zákroky jak na běžícím pásu. A který zaslouženě vydělává balíky peněz. Jo, uhádls, děti ráje potřebují tyhle úspěšné mladé muže vidět v těch pětistovkách... protože jinak se těžko vyrovnávají sami se... sebou. Tak těch je tu dnes na diskuzi jako much na... sakra, teď jsem zapomněl na čem... no, ty už víš. P.S. Vždycky byli, jsou a budou. Myslím diamantové kovboje, střední třídu a svorcáky. A tak je to správně. Paradoxně, ten diamantovej kovboj ví přesně, že se o svůj statut musí tvrdou prací zasloužit, švorcák ví také přesně... že přece jen kvůlivá těm kolem je švorcákem. Pravda světa se totiž skrývá v pár slovech - dokázat být úpřímný sám k sobě.
Příspěvky mladých zaslepených kovbojů se dají nalézt pod každým článkem o pěkném, relativně levném voze.
Problém je v tom, že už téměř nikdo nemá peníze na takový vůz. Jejich sen reality je jetý desetiletý pekáč z bazaru, tak do 100 litrů, na ten mají.
Neb, který mladý je ochoten vyvalit minimálně čtvrt mega za miniauto? Ten kdo už má své bydlení? Ano, ale těch je zatraceně málo.
Všechno okolo aut je plné krásných snů at už více, či méně uskutečnitelných a to je to, co mě už od útlého dětství na tom všem poutá. Snít je krásné, diskutovat obohacující, urážet zbabělé.
Já to od těch kluků neberu jako urážku. Spíš čekám, zda z nich vydoluji nějaký životný postoj. P.S. Napsal jsi to ovšem moc pěkně. Vedle toho je opravdu zoufalé, že se tu cpou diamantoví kovbojové do pětistovky. Je to to samé, jako by tu někde jinde na diskuzi zase nějaký fanda tvrdil, že VW vyrábí Foxe pro vrcholné manažéry nadnárodních korporací >:-[] nikoho to samozřejmě ani nenapadne... jen holt pod pětistovkou se to má za přirozené... proč asi? :-)
Protože maluch je pro ně tak trochu exotika. Je to po delší době auto, které je "výrazně jiné"...kromě toho o tom jen a jen sní, neuvažují pro koho a s jakým účelem je to auto konstruované a vyrobené... ;-)
Chudák Fiat, nemůže za to, že pod články o jeho autech se tu téměř vždy objeví diskuze tohohle charakteru. Trochu mě mrzí, že se sem pletou názory o kastování, národnostech atd, které povětšinou pramení z pocitů méněcennosti. Když mám čas, neubráním se do nich zapojit. Ten všakě většinou nemám a tak mě to jen znechutí. Smutné je, že se potom většinou diskuze změní na dialog plný urážek, pramenících povětšinou z nedostatku argumentů.. Vidím v tom čím dál tím víc pozůstatek minulého režimu, který zanechal dlouhá léta budovaný pocit nenávisti vůči lidem, kteří něco umí, nebo mají a na druhou stranu obrovskou touhu něco mít (ne tak už umět) a moci se díky tomu nad ostatní povýšit a urážet je. Měl jsem to štěstí žít v něm jen pár let. Snad máš pravdu a diskuze budou povětšinou opět diskuzemi... P.S. S Kateřinou máš pravdu >:D je až směšné, že na serveru pro fanoušky motorů (toliko především muže zaímající doménou) se mezi stovkami příspěvků k tomuhle tématu objeví jediný věcný a to od dámy >:D >:D
Covece GTIcko, odhadl bych te na nakyho klucinu 18-19, s Golfem GTI II z roku 86. Je to taky pekny auto, melo svoje misto kdysi na slunci, nikdo se ti kuli nemu nesmeje. Jestli mas komplex z velkejch aut, ze nekdo musi jezdit v tomhle a dela ti problem ze napr. muj strejda lekar nejezdi v mb ale novym brouku, tak na to pomuze jedine nesedet cely dny u kompu, ale vem nakou brigadu a ver tomu ze za chvili na toho passata vydelas, neni to tak tezky jak se ti mozna ted zda.
GTI ctu u dlouho co tady pises a dokud do toho nezacals takahat politiku a socialni urroven lidi, dalo se to prekousnout. Ted ses s temahle kydama o uspechu a zavisti, rudych nazorech vybarvil jako totalni *.. Mel by ses nad sebou zamyslet a pripadne vyhledat pomoc odbornika
Krásne štýlové autíčko,design jednoznačne super, cena si myslím tak akurát (predsa to nieje tuctovka).Ja som ešte zvedavý či dostane zmieňovaných 5* :-| v NCAP - nechajme sa prekvapiť.P
Zhodnocení fiatu 500 + objednávka pro ČR + s tím spojený otá
Konečně je tady novej fiat 500. Myslím že to bude bomba na trhu. Ve fiatu ČR mi potvrdili, že plánují začínat už na ceně cca 220tisíc za nejslabší verzi. Tím pádem by byl fiat 500 jediný z celý tý řady retro image aut, kde by se povedl záměr vytvořit pěkný autíčko pro široké vrstvy. Tuhle ideu tehdy zavedl swatch, který chtěl někdy 1992 příjít se smartem, s tím že smart bude levné miniauto do města. Pak ale projekt převzal mercedes a udělali z toho čistě jen dražší image auto a na tomto projektu prodělali a nadále rozšiřují ztrátu za celou dobu projektu. To samý Volkswagen s broukem, prodeje jsou slabý, Rover šel do kytek mezitím úplně, mini jakš takž prodává pod BMW. Toyota Aygo začínala opět na 300tis. teď stojí mín, ale člověk sedí uvnitř lakovanejch plechů ve dveřích. Fiat 500 je proti tomu "dospělý" mini auto.
To znamená fiat 500 má při téhle cenové politice nakročeno s tímhle autem zaplavit Evropu. Nehledě na to, že ital nevydrží neco nabízet s výkřiční cenou dlouho, takže i když budou dražsí verze s automat klimou třeba za 350tis, tak po půl roce budou v akcích za 300, s leasingem za 290. To nemluvím o záruce 5 let a 500.000tis Km při financování pres fiat leasing,možná tahle akce bude ale jen pro itálii.
Teď již k otázkám objednávky pro ČR. (zkuste online konfigurátor na www.fiat500.com-je to obrázkový v italštině ale jde to jednoduše ovládat)Předpokládám že kvůli soli je lepší vzít set rožšíření plastikovejch prahů, aby to bylo líp chráněný. Jak ale naložit s těma chromama ? Rád bych tam dal chrom nárazníky + chrom trubku na masku. Tu chrom tyčku na kapotu už ne. Otázka je, jak dlouho tohle v zimě vydrží, v ČR máme prej jednu z nejagresivnějších solí, co se na cesty v Evropě vůbec používá.
Re: Zhodnocení fiatu 500 + objednávka pro ČR + s tím spojený
Pokud bude základní cena 220 tis. bude to zajímavé. Za stejnou cenu tu máme kolínskou trojku. Pokud by po čase byly akční ceny, jen dobře.
Dospělý miniauto by mělo mít (dle mého) 4 dveře.
Re: Zhodnocení fiatu 500 + objednávka pro ČR + s tím spojený
Tie dvere budú chýbať. ;-\
Keby boli,tak by pekne konkuroval kolínčatám a iste zvýšil objemy predaja,lebo je to o dosť krajšie a zdá sa aj bezpečnejšie auto s možnosťou výberu roznych motorov.
Jo, povedl se. Zadní světla mi malinko nesedí, ale je to jen věcí názoru. Černá mu sluší. Ale dělá z něj to, čím není. Totiž ostrýho hocha. Světlá kastle, barevnej interiér...to je šperk. Stylově oblečená slečna (nebo paní) Kateřina s dlouhýma krásnýma nohama vychází z butiku v nových, nádherně svůdných a zároveň neskutečně elegantních šatech a usedá do berušky. Svýma nekonečnýma nohama jemně sešlápne spojku, vyřadí a nastartuje. Škorpión zvedne jedovatej ocas, zahrozí světu a promluví. Všem kolem dá najevo, že je ochoten se porvat o život. Ale Kateřina ho pohladí, zařadí a stylem řidiče anglických šlechticů se pozvolna rozjede. Z pootevřenýho okýnka jí ven zavlaje šátek, kterej má přehozenej kolem ramen. Každej, opakuju, každej bejček, kterej bude stát u silnice, na chvilku ztuhne, přestane dejchat a jen s úžasem vychutná ten pohled na tu nádheru. Zatím Kateřina propluje padesátkou město a za ním na to šlápne, aby byla co nejdřív doma... Beruška je sexy. Zejména s Kateřinou uvnitř :yes:
Auto je to hezké...otázkou je, kdo ho bude chtít.Bude to praktické??V ČR rozhodně ne...možná v Praze či většich městech.Jinak to auto je malé za velké peníze, což ale podotýkám nevadí.To auto si koupí IMHO ten kdo ho bude chtít protože je to 500stovka.Má se jich vyrobit 110 000 za rok, takže o masovce zatím nemůže být řeč.Jsem zvědav zda vyprodaj celou produkci.
Proč by mělo být praktické, ital je vždycky zejména o designu, a 500 je téměř úplně jen designu, samozřejmě bezpečnost a výbava je nutností. I pohonné jednotky (již 1.2)nejsou určené jen do města, nýbrž i na dálnici, kde se v porovnání třeba s HTP rozhodně neztratí, prostě tento model je auto se vším všudy, pro radost i nomální jízdy, za nímž se skoro každý(á)na ulici ohlédne.
..myslím, že nemá cenu srovnávat čtyřválec FIRE s HTP a zejména pokud bude tato motorizace v 500, těžko s ní bude HTP v čemkoliv (tj. kterýkoliv model)držet krok.
cemu rikas pak masovka, kdyz aut pres 100.000 ks prodanych za rok moc neni ....? jen tak pro primer treba lagun se prodalo asi 80 tis za minuly rok....
Jenom Pand se prodá v Evropě za rok 230 tisíc... zdá se ti, že je přepandováno, že je to masovka? Golfů se prodá přes půl miliónu... to už je masová produkce. Zrovna tak Punto, clio apod... Jenže na to F500 nemůže dosáhnout. Na to nemá fiat ani kapacitu.
Ty máš něco proti mnoha verzím od jednoho modelu? To bys byl opravdu kuriozní znalec aut. Pokud je pro tebe vysoké číslo 100 tisíc :-) pak věz, že ve světě mainstreamu to zase tak vysoké číslo není.
vsichni tady melete o nejaky masovi produkci...ale ruku na srdce..koli se vyrobilo bejvalejch 500 ???...(myslim slavny maly model Cinqecento)..nejakych 80 000 kusu..za celou serii...a ted chce vedeni FIATu mnohem vic...kdo to koupi??..je tu mala Panda o trochu vetsi Bravo a Punto...sakra kdo si to muze koupit???zakaznik pokud chce dobre auto..koupi Pandu..pokud chce trochu vetsi auto do mesta koupi Bravo nebo Punto..na 500 nebude na Fiatským trhu misto...