Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Fiat 500 Bicolore na českém trhu za 314.900,-Kč

Těsně před vánočními svátky uvedl Fiat na český trh speciální edici pětistovek Bicolore, která se pyšní kombinací bílé a červené barvy laku karoserie.
Zpět na článek
3. 1. 2011 08:56
3. 1. 2011 09:46
3. 1. 2011 10:42
4. 1. 2011 10:30
neregistrovaný "janyjanac"
3. 1. 2011 10:06
3. 1. 2011 10:35
3. 1. 2011 10:43
3. 1. 2011 16:52
5. 1. 2011 18:07
3. 1. 2011 12:40
3. 1. 2011 12:58
3. 1. 2011 12:59
neregistrovaný "Hooonza"
3. 1. 2011 17:28
3. 1. 2011 23:50
4. 1. 2011 01:08
3. 1. 2011 08:56
Kdy bude Test?
Pořád nějak marně čekám na test twinairu, že by to byla taková pecka, že se do toho autu.cz nechce? Psát pozitivní recence na revoluční motor?
Čekám na rozumné vysvětlení.
Rozbalit vlákno
7
3. 1. 2011 09:01
Re: Kdy bude Test?
Test bude ve chvíli, kdy bude k dispozici auto. Víc vám neumím momentálně slíbit.
3. 1. 2011 09:46
Re: Kdy bude Test?
Ok, domníval jsem se, že pokud je auto v prodeji, je zároveň k dispozici. (Zřejmě to tady neplatí)
Avatar - ethicon
3. 1. 2011 09:50
Re: Kdy bude Test?
načo chcete testovať "propadák století"??:-)
Avatar - Emel
3. 1. 2011 10:03
Re: Kdy bude Test?
Pokud by něco byl propadák století, tak je to určitě pro test zajímavé... ale toho bych se určitě nebál.
3. 1. 2011 10:42
Re: Kdy bude Test?
Když už, tak přinejmenším "vejbuch tísíciletí". >:D
4. 1. 2011 08:38
Re: Kdy bude Test?
Podle všech testů, co jsem četl a viděl bych to rozhodně za vejbuch století neoznačil :-) ...
neregistrovaný "janyjanac"
4. 1. 2011 10:30
Re: Kdy bude Test?
Vůz je sice v prodeji, ale bohužel zatím o něj neprojevil žádný klient zájem...do konce ani zastoupení FIAT ČR, tudíš není žádný vůz zadán do výroby.... :-( škoda, taky na něj čekám...zatím marně!!
Avatar - Emel
3. 1. 2011 10:06
Fiat Santa
Hezké, mít v garáži čtyři auta pro každou příležitost a jedno volné místo, koupil bych si to jen na vánoce, ověsil LEDkama z Tesca...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Plautus
3. 1. 2011 11:50
Re: Fiat Santa
Je to veru taký dedo Mráz so šedivými vlasmi a bradou... Alebo koláčik namočený do polovice do čokolády (pravda, červenej...). Na dve farby má Fiat Lanciu, Ypsilonu i Delte to v niektorých kombináciách veľmi pristane, ale u 500-ky sú mi sympatickejšie nejaké tie hravé polepy (samozrejme s vkusom). Rozhodne, keď už, dal by som prednosť verzii 500 Esseesse pred touto nevydarenou Bicolore...
Avatar - KANKUNEN
3. 1. 2011 10:35
pro Brzdiče
Je to speciální dvoubarevná edice pro dálniční brzdiče. Za cenu jednoho ,,MBéčka" dostaneš kamión pětistovek a pokud se ti něco s autem stane, tak si necháš dovézt další. >:D
Rozbalit vlákno
27
3. 1. 2011 10:43
Re: pro Brzdiče
To je tak chytrý.., to si vyplodil opravdu sám? Nevěřim.
Avatar - Plautus
3. 1. 2011 11:57
Re: pro Brzdiče
Juha ha ha ha ;-)
3. 1. 2011 15:40
Re: pro Brzdiče
Pst, tohle tady neříkej - Fiat klub byl na vánočních prázdninách a teď se vrátil, takže se můžeme těšit na další perlení.

Jinak bych krátce zrekapituloval - nejdříve mělo být bombou Bravo a vymazat konkurenci na čele s Golfem definitivně a nějak se to nepovedlo. Pak tady byl podobný povyk kolem Punta Grande a nějak tak zase nic, i ty Francouzi ho válcovali docela s přehledem. Teď má Fiat klub nové šidítko a může puknout. Přitom ta slavná "reinkarnace" žádný prodejní zázrak není, stačí kouknout do statistik, ale fiatí hlavy tvrdí, že je to imidžovka a nemůže ji mít každej. Jak je vidět, svoji pravdu si najdou vždycky.

A 0,9 Multiair je revoluční motor? Bože můj, to je legrace - kdyby to dělali jinde, ti samí hoši by to pomluvili, ale když s tím vylezli u Fiatu, je to zázrak. V Japonksu se takovéhle motory dělají už léta, ne vše se do Evropy dováží. Jinak dvouválce tady byl už před padesáti lety, předchůdce tohodle vozítka měl motor ještě menší - nicméně až z toho fiat udělá šestistovku, tak to bude zase revoluce. Ale taková trochu italská, sto let za opicemi, ale zato s mnohem větším humbukem.
3. 1. 2011 16:52
Re: pro Brzdiče
nemyslím, že by 500ka byla prodejní propadák. Jestli teda nemyslíš čistě ČR trh, kde samozřejmě v rámci své třídy z podstaty nemá šanci být premiantem

A co se týče 0.9Multiair - chvíli to srovnáváš (čistě na základě objemu s Japonci), pak zase vytahuješ nějakou historickou paralelu která je trochu víc než mimo. Zasaď si ten motor do kontextu současného "evropského" automoto průmyslu/trhu (a vlastně i světového) a možná pak uvidíš, že na něm něco je. Jinak taky můžeme prohlásit že třeba nový turbomotor? no a co, to je tady už x-let. Nový automat? Ty se přece dělají už 100let atd atd.

Kritizuješ makaróny za fanatizmus ale sám používáš argumenty na hranici demagogie...
3. 1. 2011 18:06
Re: pro Brzdiče
Takže, netvrdím (napiš mi kde), že je to propadák, ale zázrak taky ne a porovnávat to hned třeba s Mini, jako se to tady děje je zcela mimo mísu. A premiantem tohle auto ve své třídě taky nebude, ale to je logické a u Fiatu si to určezě nemysleli.

Co se týká Multiairu 0,9 l, skutečně )pokud bych nebyl demagog) nevidím žádný zázrak v tom, že někdo uděůlá amloobjemový dvouválcový motor v době, kdy tenhle trend nastoupili jiní a už dříve. Nevím, jaký kontext máš na mysli (zejména v rámci toho světa), když mnou avizované Japonce apriori vylučuješ - mimochodem tříválec měli drív než VW THPéčko. Turbomotor taky není žádná novinka, automat taky ne, jedná se o zdokonalování dávno vymašlených a uplatněných skutečných "novinek". To nesnižuje respekt k práci vývojářů v posledních desítkách let (otázkou je, že chtě nechtě rozhoduje trh a to, co ho ovlivňuje a tento boom stále menších a výkonných motorů je dán jednoznačně požadavky trhu), ale zase by tady nebyla objevena Amerika, ale pouze postupně zdokonaleno něco, co tady už je dost dlouho.

No a k té tvé poslední poučce by mně zajímalo, kde kritizuji Italy za fanatizmus? Kritzuji je za to, že v rámci vývoje udělají nepatrný krůček a hned tenhle obligátní krůček s nabubřelostí vydávají za zvrat, zázrak a úžasnou věc....to není fanatizmus, to je něco trochu jiného.

A hranice demagogie? Co to je? Fakta jsou jasná :

- přeplňování tady je už 80 let, poslední vlna zasahující benzínové motory tak pět a ž deset (nepočítám specialisty a la audi)

- objemy motorů se začaly snižovat rovněž v posledních cca 10 letech ve vazbě na ekologii a požadavky na snižování paliva

- dvouválcový motoro není žádný nový objev, podívej se na motorky a zjistíš, že svého času Fiat přišel s miniautem (pětistovkou) jako konkurencí k motorokám a maloobjemový dvouválcový motor byl logickou součástí plánu na jednoduché auto

V čem je tedy 0,9 Multiair tak zázračný, převratný a progresivní?

Kdybych měl nějaké motory v tomto směru obdivovat, byl by to asi volksvágeňácký 1,4 TSI s kompresorem a přeplňováním, který je starý už cca pět šest let a přišel dávno předtím, než začali s tímhle všichni ostatní. Škodovácká 1,2 je dobrý moderní motoro, ale je to asi stejný zázrak ajko onen Multiair a je jedno jakého objemu. Tady jsme zase u té italské nabubřelosti - Multiair zní rozhodně lépe než TSI...., ale to jen tak na okraj. No a co osobně já obdivuji, je motoro Hondy 1,4 sféra a 1,8 sféra, se kterými jsem měl svého času možnost se svézt v Civicu.

Takže si trochu ujasni pojmy a dojmy, skutečně mezi nabubřelostí a fanatizmem je dost velký rozdíl a ta moje poznámka stran Brava a PuntaG jsou rovněž snadno doložitelná fakta.
3. 1. 2011 19:30
Re: pro Brzdiče
Elektro-hydraulicke ovladani ventilu neni dost revolucni? To jsou mi veci. Umoznuje to samozrejme daleko lepe optimalizovat spalovaci proces, lepe nez VVT.
Avatar - zdravy rozum
3. 1. 2011 20:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Plautus
4. 1. 2011 11:01
Re: pro Brzdiče
Tak v tom prípade by si mal ísť po zdravý rozum do Bologne k Ducati... :-) Tam ti to už vysvetlia.
A sakra, Bologna je tiež v Taliansku... >:-[]
Avatar - whatever
3. 1. 2011 20:00
Re: pro Brzdiče
Mas uplnu pravdu. Spojit kompresor s turboduchadlom je celkom revolucna myslienka, kym navrnut uplne novy princip ovladania ventilov, ktory vyrazne zvysi efektivitu spalovania, by dokazala aj upratovacka vo VW pocas obednajsej prestavky.
Avatar - zdravy rozum
3. 1. 2011 20:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - whatever
4. 1. 2011 14:20
Re: pro Brzdiče
Prepac, ja, naivny blbec, som si myslel, ze nahradenie vackoveho hriadela elektrohydraulickym aktuatorom je celkom nova vec...
3. 1. 2011 22:03
Re: pro Brzdiče
OMG, zdejší diskuze zabloudila do fantasticko ekonomicko technologickou odbornost. S tou ekonomikou jsi to trefil správně, fiat vystihl poptávku trhu a hlavně eko šílenství, ostatně, na fiat, co se ekologie týče nemá ani samotná toyota. Ale věř mi, že multiair je podstatně vyspělejší věc, než TSI od vw. Tím samozřejmě nechci urazit Tsi. A nebuď tak vysazený na ten fiat, Ti lidi Ti nic neudělali.
3. 1. 2011 17:49
Re: pro Brzdiče
Chlpače ušatá. dřív než napíšeš nějaké hovadiny, tak si to nejdřív přeber v mozku, v tvém případě ještě pak po druhé a potom něco piš. Ten motor je revoluční, ať se Ti to líbí nebo ne a ikdyž f500 není trhákem, tak rozhodně není propadákem. Na některých trzích na to auto musíš i čekat. určitě si to nemyslel tak vážně to, co jsi napsal ty kluku ušatá a pro příště popřemýšlíš nad svým článkem:)
4. 1. 2011 12:44
Re: pro Brzdiče
V mozku se prohrab radši ty, už tvůj nick ukazuje, kam směřuješ, Já ve svém mozku na rozdíl od tebe nemám špagety s kečupem a argumenty, které tady čtu od tebe i druhých fiatfans o revolučnosti motorou jsou opsány velice povrchním způsobem z propagačních článků. Tailán něco zakdáká, český novinář to opíše a pár zapálených bezmozků to bude opakovat jako jedinou zjevenou pravdu. No nicméně mně tyhle diskuze baví, vytočit vás je snadné a je to jistota. S rozumnými diskutujícími se člověk potkává u jiných článků....

Jinak to, že někde na nějaké auto čeká, ještě neznamená, že je to zázrak. Nakonec . čeká se třeba i na dustera.

Předpokládám, že nás redakce zavalí od zítřka zase fiatími fámami, očekávám tady nejmíň tři články o fiatech, lanciích a zázraku - kladivu na golfa o ostatní produkci ani nemluvě a taky něco budoucí americké jedničce fiat-chrysler.
Avatar - Plautus
4. 1. 2011 14:24
Re: pro Brzdiče
A pritom italio napísal len pravdu...ach jo, beran zostane beranem. U nás sa zvykne hovoriť "nedal pán Boh svini rohy, lebo by klala"... Žiaľ barany (berani) rohy majú a je vidno, že ich tuná i využívajú. Veľa šťastia, úbohý a zabednený hnidopichu!
4. 1. 2011 15:31
Re: pro Brzdiče
Krásně napsáno:D
4. 1. 2011 22:38
Re: pro Brzdiče
Pro vás dva světaznalý borce díky bohu za moje rohy. Co se říká na salaších nevím, tam žiješ asi ty platfusáku, takže se dál ukájejte existencí zázraku zvaného 0,9 Multiair a myslete si, že od doby Jamese Watta (pro vás - to byl vynálezce parního stroje, prvního moderního "motoru", který způsobil revoluci jak v dopravě tak v průymslu) je tenhle motor to nejgeniálnější a nejpřevtŕatnější, co se objevilo.....zabedněncům zdar!
4. 1. 2011 15:27
Re: pro Brzdiče
1.) ten motor je revoluční, jinak by nebyl zvolen technickou revolucí roku 2.)klidni hormonek 3.)jediný, kdo to tady psychicky nezvládá jsi Ty za 4.) nikdo neřekl, že f500 je trhák, ale čeká se na něj stejně jako na dacii duster, neboť tyto auta jsou hold u lidí oblíbená a jestli chceš rýpat do f500,že je šmejd, tak Ti předem odpovím, že ta fabrika, která vyrábí tyto vozy dostala prestižní ocenění za kvalitu výroby a dacia porazila v testu terénem i jeep. A za 5.) místní novináři napíší pouze to, co zvolila porota vystudovaných lidí za technickou revoluci, jako např. multiair a věř mi, že tito lidé o tom ví více, jak mi všichni dohromady na zdejší diskuzi. Ty a někteří místní zarputilci od vw(nemám nic proti vw) se tady snaží omýlat neustále něco dokola, že fiaty jsou šmejdy a kdesi cosi. Ono to byly šmejdy před x lety, stejně jako felicie a rezli stejně rychle jako felicie, akorát byly podstatně dražší a tak vznikly fámy, kterých se někteří(nebudu sprostý) neustále drží. Já sám mám fiat bravo T-jet, předtím jsem měl mareu, s kterou jsem nalítal 300 000 bez poruchy za 5 let a nedám na fiaty dopustit. Hold časy se mění
4. 1. 2011 22:42
Re: pro Brzdiče
Ach jo, blábol za blábolem....motor je revoluční, protože byl zvolen technickou revolucí roku...a kde a kým? Já jsem na rozdíl od tebe v klidu a problém s hormony máš asi jenom ty, asi o tom víš něco víc. Holt, co se dá dělat - hlupáci nikdy nepoznají, že jsou hloupí, to už by pak hloupí nebyli co, ty technikcá revoluce roku >:D
5. 1. 2011 10:11
Re: pro Brzdiče
Ach jo. No, jestli jsi v klidu, tím si nejsem tak úplně jistý:D Ale to bude dobrý chlapče:) To se časem zpraví, neboj máma Ti koupí růžovýho slona ;-) A nebo, nechceš, abych Ti sehnal pobyt na psychiatrické léčebně? Pacient s názvem zaritý antifiaťák? Celkem trefné co? Tak příště klidni hormonek, zde jsou lidi, co si chcou v klidu psát a ne se hádat s primitivy. A jestli to tady psychicky nezvládáš, raději sem nechoť, ať si neuděláš ještě větší ostudu pane odborníku ;-) A pro příště nikoho moc neurážej, když na to nemáš
Avatar - Plautus
5. 1. 2011 10:55
Re: pro Brzdiče
O svojej záľube si napísal už skôr...a teraz si sa ešte aj výstižne charakterizoval.
Popracuj na sebe, lebo ani to "vytáčanie" ti vôbec nejde, ty sa tu akurát samonasieraš (samovysieraš), a tým, čo spodnou časťou tela vyprodukuješ, sa i sám dusíš.
3. 1. 2011 20:57
Re: pro Brzdiče
No Berane, berane, jestli si myslis ze prodanych 300tis, petistovek rocne nic moc neni tak asi zijes na jiny planete nez zbytek evropy. Podivej trochu do historie s cim vsim italove prisli a co vymysleli. Ono bohuzel pro obdivovatele motoru 1,2 HTP ci 1,4 TDI je to trosku tezke si predstavit! ;-) Jinak samozrejmne 1.4TSI motor od VW je skvely, ovsem prisel az po turbovane 1,4 od Renaultu a Fiatu. Jinak turbovanou 1.3 benzin mel uz Fiat pocatkem 80. let s vykonem cca 180 PS, to jen tak na okraj.
4. 1. 2011 22:45
Re: pro Brzdiče
Jasně, 300 tisíc prodaných pětistovek je největší výsledek v branži. To vyrobí v Kolíně ani ne za rok a za jak dlouho to vyrobili u toho Fiata? Za dva, za tři? Tak vidíš, velký čísla jsou někde jinde - VW, Ford, Renault, PSA, Hyundai - třeba prémiovky dneska vyrobí víc kusů aut než celej ten tvůj fiat. To nevíš? Projeď si statistiky, budeš zírat.
5. 1. 2011 06:23
Re: pro Brzdiče
Berane, berane ty jses opravdu ale jeden! ;-\ Tech 300tis. F500 vyrobi za jeden rok!
No a jestli myslis ze 2.1 mil. Fiatu za rok je malo? No z hlediska Vw asi jo ale z hlediska jinych automobilek to zas tak malo neni. Chapis to? ;-) Chtelo by to obcas si i nejakou statistiku precist!
5. 1. 2011 10:13
Re: pro Brzdiče
Nech ho být, na takové bl** nemá cenu reagovat. On není v dobrém psychickém rozpoložení
Avatar - Enzo
5. 1. 2011 18:07
Re: pro Brzdiče
Beran nám tu teče jak chladič jeho Mazdy >:D
Někdy pochybuju že mu je víc jak 15, to co tu předvádí.
Avatar - radolaco
3. 1. 2011 12:40
Technicak
Zaujimalo by ma, ze aka farba sa da v tomto pripade do technicaku >:-[]
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Plautus
3. 1. 2011 12:58
Re: Technicak
To nerieš, košilka bílá a červená sukýnka... >:D

Když byla jsem maličká a do školy chodívala.
Když mně moje matička do šáteček oblíkala.
[:Červená sukýnka musela být, bez ní se do školy nedalo jít.
Dnes takovou zase mám a nejraděj oblékám.:]

Tu červenú sukýnku, nejraděj ze všech mám,
dnes večer ji obléknu, až přijdeš, chlapče, k nám.
[:Sukýnku pěkně lemovanou, zdoběnou faldičkama,
ať nikdy neuvadne láska mezi náma.:]

>:D ;-)
neregistrovaný "Hooonza"
3. 1. 2011 12:59
Re: Technicak
To je úplně fuk. Moje auto je oranžový, ale v techničáku má napsáno "červená základní metalíza" :-!
Avatar - zdravy rozum
3. 1. 2011 16:58
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Plautus
4. 1. 2011 14:34
Re: Bezpecnejsi nez superb
A? Ak by za volantom každý používal zdravý rozum, tak sú všetky autá a cesty bezpečné. Čo si ty za paka (?!), že sám sebe robíš radosť, sám seba rozosmievaš a sám so sebou si píšeš... >:-[]
3. 1. 2011 17:28
Barvičky
Takhle zmalovaného Fiátka měl kámoš už před lety [odkaz] >:D jen teda jinej odstín.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Krispos
3. 1. 2011 23:50
Re: Barvičky
Ten původní byl teda mnohem hezčí :-) ale o českém tuningu jdou legendy, holt zlatý český ručičky...
4. 1. 2011 01:08
Re: Barvičky
Byl docela hezkej, ale s tuningem to mělo pramálo společného, jen renovace a dvojbarevný lak. Tuning rád přenechám majitelům Golfů a Civiců na tyto auta se to nehodí. :-)