Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Fiat 500: ceny na českém trhu (aktualizováno)

Zastoupení automobilky Fiat pro Českou republiku právě dnes zveřejnilo ceny nového Fiatu 500. Na našem trhu bude malý Fiat k dispozici za cenu již od 259.900,-Kč.
Zpět na článek
29. 11. 2007 12:07
29. 11. 2007 14:16
neregistrovaný "kluboš"
9. 12. 2007 14:34
neregistrovaný "Adam Dálgliž"
5. 2. 2008 10:36
neregistrovaný "STARÝ ŘIDIČ"
5. 2. 2008 11:33
neregistrovaný "BFLMPSVZ"
5. 2. 2008 11:35
neregistrovaný "BFLMPSVZ"
29. 11. 2007 16:06
anonym
30. 11. 2007 11:00
anonym
14. 2. 2008 09:09
neregistrovaný "dalibor100"
29. 11. 2007 12:34
neregistrovaný "Bischop12"
29. 11. 2007 20:12
neregistrovaný "kluboš"
29. 11. 2007 14:20
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
29. 11. 2007 17:27
neregistrovaný "Sten67"
2. 12. 2007 15:17
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
29. 11. 2007 20:14
neregistrovaný "kluboš"
29. 11. 2007 12:47
anonym
30. 11. 2007 00:10
neregistrovaný "kraken"
30. 11. 2007 10:25
14. 2. 2008 09:13
neregistrovaný "dalibor100"
29. 11. 2007 12:56
neregistrovaný "A2"
29. 11. 2007 13:05
neregistrovaný "milanič"
29. 11. 2007 13:42
29. 11. 2007 13:58
neregistrovaný "milanič"
29. 11. 2007 14:14
neregistrovaný "VikiCabadaj"
29. 11. 2007 15:24
neregistrovaný "milanič"
29. 11. 2007 15:31
neregistrovaný "dochtor"
29. 11. 2007 15:35
neregistrovaný "FX"
30. 11. 2007 00:23
neregistrovaný "Haryshowman"
29. 11. 2007 13:03
29. 11. 2007 13:06
29. 11. 2007 19:24
neregistrovaný "sword2"
29. 11. 2007 21:16
anonym
29. 11. 2007 21:37
neregistrovaný "sword2"
29. 11. 2007 13:07
neregistrovaný "spokojený"
29. 11. 2007 13:38
neregistrovaný "twinturbo"
29. 11. 2007 14:18
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
29. 11. 2007 14:23
neregistrovaný "BeranK"
29. 11. 2007 14:28
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
29. 11. 2007 15:38
neregistrovaný "FX"
29. 11. 2007 15:58
29. 11. 2007 17:50
neregistrovaný "FX"
29. 11. 2007 20:27
neregistrovaný "bask"
30. 11. 2007 00:33
anonym
29. 11. 2007 14:29
neregistrovaný "P4WLYK"
14. 2. 2008 09:15
anonym
29. 11. 2007 14:23
neregistrovaný "lopata 75"
29. 11. 2007 15:15
neregistrovaný "Roman889"
29. 11. 2007 15:19
neregistrovaný "mam_las"
29. 11. 2007 15:22
neregistrovaný "Roman889"
29. 11. 2007 15:26
29. 11. 2007 15:28
neregistrovaný "Roman889"
29. 11. 2007 15:37
29. 11. 2007 16:17
29. 11. 2007 15:31
neregistrovaný "mam_las"
29. 11. 2007 15:40
neregistrovaný "Roman889"
29. 11. 2007 15:49
neregistrovaný "mam_las"
29. 11. 2007 15:53
neregistrovaný "Roman889"
29. 11. 2007 16:04
neregistrovaný "mam_las"
29. 11. 2007 16:51
neregistrovaný "Mpower"
30. 11. 2007 10:38
29. 11. 2007 15:23
29. 11. 2007 15:25
neregistrovaný "Roman889"
29. 11. 2007 15:38
29. 11. 2007 15:43
neregistrovaný "Roman889"
29. 11. 2007 15:45
neregistrovaný "mam_las"
29. 11. 2007 15:48
neregistrovaný "Roman889"
29. 11. 2007 15:52
neregistrovaný "mam_las"
29. 11. 2007 15:55
neregistrovaný "Roman889"
30. 11. 2007 17:21
anonym
29. 11. 2007 15:57
neregistrovaný "chytrak1"
29. 11. 2007 16:06
neregistrovaný "mam_las"
29. 11. 2007 16:24
neregistrovaný "Petic ( RS Kaa )"
29. 11. 2007 15:57
neregistrovaný "revoltar"
29. 11. 2007 15:59
neregistrovaný "Roman889"
29. 11. 2007 17:31
neregistrovaný "tonda77"
29. 11. 2007 16:02
neregistrovaný "chytrak1"
29. 11. 2007 16:22
neregistrovaný "sebis"
30. 11. 2007 09:21
neregistrovaný "Stýc"
30. 11. 2007 11:33
neregistrovaný "chytrak1"
30. 11. 2007 14:22
29. 11. 2007 16:24
29. 11. 2007 16:45
neregistrovaný "chytrak1"
29. 11. 2007 17:00
29. 11. 2007 17:19
neregistrovaný "chytrak1"
29. 11. 2007 17:36
29. 11. 2007 17:53
neregistrovaný "chytrak1"
29. 11. 2007 18:52
neregistrovaný "Deception"
30. 11. 2007 08:12
neregistrovaný "A2"
29. 11. 2007 19:24
29. 11. 2007 20:17
anonym
29. 11. 2007 17:22
neregistrovaný "GiGo"
29. 11. 2007 15:27
neregistrovaný "chytrak1"
29. 11. 2007 16:30
anonym
29. 11. 2007 16:33
neregistrovaný "chytrak1"
29. 11. 2007 17:33
neregistrovaný "chytrak1"
29. 11. 2007 19:32
neregistrovaný "sword2"
29. 11. 2007 16:26
29. 11. 2007 16:29
anonym
29. 11. 2007 16:31
29. 11. 2007 16:33
29. 11. 2007 16:47
29. 11. 2007 16:36
neregistrovaný "sebis"
29. 11. 2007 16:49
29. 11. 2007 16:40
neregistrovaný "mam_las"
29. 11. 2007 16:52
5. 12. 2007 00:35
29. 11. 2007 16:47
neregistrovaný "milanič"
29. 11. 2007 16:53
29. 11. 2007 16:58
neregistrovaný "chytrak1"
29. 11. 2007 21:18
neregistrovaný "jakub747"
30. 11. 2007 09:00
4. 12. 2007 14:27
neregistrovaný "Clawik"
29. 11. 2007 17:00
29. 11. 2007 17:09
29. 11. 2007 17:10
29. 11. 2007 17:14
neregistrovaný "milanič"
29. 11. 2007 17:49
neregistrovaný "katherinne"
29. 11. 2007 18:02
neregistrovaný "FX"
29. 11. 2007 19:55
29. 11. 2007 20:14
neregistrovaný "Deception"
29. 11. 2007 20:32
29. 11. 2007 20:41
neregistrovaný "Deception"
30. 11. 2007 13:26
neregistrovaný "Poolo"
30. 11. 2007 04:17
30. 11. 2007 12:21
29. 11. 2007 20:30
29. 11. 2007 20:38
neregistrovaný "Deception"
29. 11. 2007 23:06
30. 11. 2007 12:14
neregistrovaný "FX"
30. 11. 2007 12:19
30. 11. 2007 16:22
30. 11. 2007 17:20
neregistrovaný "FX"
30. 11. 2007 17:36
neregistrovaný "katherinne"
30. 11. 2007 18:10
neregistrovaný "Deception"
30. 11. 2007 17:31
neregistrovaný "katherinne"
29. 11. 2007 20:58
29. 11. 2007 21:11
neregistrovaný "Alessio."
29. 11. 2007 21:43
30. 11. 2007 08:59
29. 11. 2007 17:33
neregistrovaný "JAnne"
29. 11. 2007 18:04
neregistrovaný "FX"
29. 11. 2007 18:55
29. 11. 2007 20:22
neregistrovaný "Deception"
29. 11. 2007 20:45
29. 11. 2007 21:38
anonym
29. 11. 2007 22:05
neregistrovaný "Deception"
29. 11. 2007 22:21
anonym
30. 11. 2007 09:31
neregistrovaný "milanič"
30. 11. 2007 11:52
anonym
30. 11. 2007 12:59
neregistrovaný "milanič"
29. 11. 2007 19:42
neregistrovaný "sword2"
29. 11. 2007 20:12
neregistrovaný "Petto"
29. 11. 2007 20:58
neregistrovaný "vykovek"
29. 11. 2007 21:40
anonym
2. 12. 2007 14:15
neregistrovaný "Petto"
30. 11. 2007 00:43
neregistrovaný "Ada je zase tady"
30. 11. 2007 21:04
anonym
29. 11. 2007 23:27
neregistrovaný "Kubas_"
30. 11. 2007 00:00
neregistrovaný "Hivris"
30. 11. 2007 00:43
neregistrovaný "Raju"
30. 11. 2007 10:10
anonym
1. 12. 2007 00:03
anonym
2. 12. 2007 00:03
anonym
4. 12. 2007 14:59
neregistrovaný "Clawik"
22. 12. 2007 11:03
anonym
23. 12. 2007 21:36
anonym
29. 1. 2008 20:35
neregistrovaný "trr"
30. 1. 2008 18:13
anonym
5. 2. 2008 10:34
neregistrovaný "STARÝ ŘIDIČ"
9. 2. 2008 23:14
anonym
Avatar - sparrow1
29. 11. 2007 12:07
Slušná cena
Myslím že ta cena je odpovídající i méně movitý podnikatel
může milence koupit dárek a nezruinuje to rodiný rozpočet. ;-)
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "kluboš"
29. 11. 2007 14:16
Re: Slušná cena
i méně movitý podnikatel může koukat po něčem jiným za tyhle peníze...
Avatar - sparrow1
29. 11. 2007 14:54
Re: Slušná cena
no moc takových sperkú není nebo jí snad má koupit Logana :yes:
neregistrovaný "Adam Dálgliž"
9. 12. 2007 14:34
Re: Slušná cena
Nebo Renault paThalie >:D
neregistrovaný "STARÝ ŘIDIČ"
5. 2. 2008 10:36
Re: Slušná cena
Ale kdepak, jsou to rychloběžky, které se rychle ojedou a brzy zkorodujou. Ostatně v testech ADAC, které hodnotí závadovost aut, jsou Fiaty vždy až v té horší polovině aut, a to ve všech věkových kategoriích.:no:

Blázen je ten, kdo by si takovou *** za tak hříšný peníze kupoval. 8-s >:-[]
neregistrovaný "BFLMPSVZ"
5. 2. 2008 11:33
Re: Slušná cena
fiaty? ? ? Ani velké písmeno si na začátku nezaslouží. Bléééééé :no: :no:
neregistrovaný "BFLMPSVZ"
5. 2. 2008 11:35
Re: fIATY NEJSOU AUTA
Jsou to křápy. :no: 8-s
Avatar - Ricardo
29. 11. 2007 15:24
Re: fIATY NEJSOU AUTA
Ta cena je pěkně vybalancovaná. Kdo chce 500, může ji mít už za nějakých 270-280 tisíc, což je srovnatelné se základními verzemi konkurenčních 3dv aut, vypiplaná verze se bude dát pořídit za nějakých 400 tisíc, což mě přijde jako adekvátní rozdíl vůči Mini, které je větší, se silnějším motorem a přece jen má lepší image.
anonym
29. 11. 2007 16:06
Re: fIATY NEJSOU AUTA
Ci mini alebo 500 jedna vacsia kravina ako druha :-!
Avatar - Ricardo
29. 11. 2007 16:27
Re: fIATY NEJSOU AUTA
Ani nevíš jakou jsi mě udělal radost. To že ty auta nechápeš a to že je o ně velký zájem znamená, že to opravdu nejsou tuctovky pro všechno. Vzbuzují emoce a mají skalní příznivce stejně jako jsou lidé, kterým je to úplně jedno. A too je dobře, to dnes většině aut chybí :yes:
anonym
30. 11. 2007 11:00
Re: fIATY NEJSOU AUTA
Ano ano, presne tak, souhlasim. F500 je stejna srdcovka a stylovka jako Mini, proste nekoupi si ji jen tak kazdy. A to, ze Fiat nestaci vyrabet a je na mesice dopredu vyprodano mluvi za vse :yes: . Go, Fiat, Go.
neregistrovaný "dalibor100"
14. 2. 2008 09:09
Re: fIATY NEJSOU AUTA
myslím že cena je v pohodě za takový auto hlavně který auto za 280tis ma 6airbagu abs atd atd osobně ma 5 bmw a ma ženská punto ale tohle se mi moc líbí a cena mě mile překvapila jen bych ho chtěl v cabriu a tam moc hezka cena už asi nebude jednou se fiatu neco povedlo je to mnohem povedenejší než retro mini a brouka za nemyslitelné peníze
Avatar - hattori_hanzo
29. 11. 2007 12:28
Bulíky na nos
Takže to znamená že výbava Naked je v podstatě nepoužitelná a základ začíná u Popu... ;-\ Každopádně ta cena je sice zajímavá,ale Fiat si měl vybrat jestli chce dělat stylovku nebo masovku.S cenou ***nta se na post Mini nikdy nevyhrabe,protože styl se počtem prodejů neměří,ba dokonce mu škodí! :no:
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "Bischop12"
29. 11. 2007 12:34
Re: Bulíky na nos
Fiat nechtěl udělat pouze stilovku ale hlavně auto pro lidi které má svůj x faktor
Avatar - hattori_hanzo
29. 11. 2007 12:49
Re: Bulíky na nos
STILOvku už jednou udělal a moc se teda neprodávala... 8-s Jenže pochop Bischope že věci jsou stylový proto,že je nemá každej!To je věc kterou pochopili u Mini - udělali stylovku,nasadili odpovídající cenovku a úspěch je na světě.U Fiatu si myslí že to pochopili,nasadili cenovku(možná odpovídající kvalitě,co já vím) a...ufikli pětistovce koule... ;-)
29. 11. 2007 13:02
Re: Bulíky na nos
Tak to sa mýliš. Štýl, to neznamená, že to mám len ja a v okruhu 100 km už nikto. To si s niečím mýliš. Štýl je spôsob života, spôsob myslenia, moja línia. Nezáleží na tom, či štýl podobný môjmu nemá nikto alebo všetci naokolo. Auto má iskru, má šmrnc, páči sa skoro všetkým a vzbudzuje príjemné úsmevy a zlepšuje náladu. Niet dôvodu na to, aby sa to zmenilo, aj keď ich budú plnšie cesty.
neregistrovaný "kluboš"
29. 11. 2007 20:12
Re: Bulíky na nos
x faktor? necum na tu televizi tak casto, uz ti lezou stiny na mozek.....
Avatar - Blue Sun
29. 11. 2007 13:04
Re: Bulíky na nos
Nemám pocit, že by Fiat kdy řadil 500 na úroveň Mini, tedy stylového auta pro pár vyvolených. Jestli si tak matně dobře vzpomínám na prohlášení z reklamních kampaní před uvedením, šlo jim o mladé lidi, o mladé páry, o lidi se smyslem pro styl, ale nikdy ne za přemrštěnou cenu. A neboj se, Fiat dobře ví, co dělá.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
29. 11. 2007 14:20
Re: Bulíky na nos
mini je nekvalitní,okoukané auto,kdežto Fiat 500 je znovuzrozená neodolatelná legenda :-)
neregistrovaný "Sten67"
29. 11. 2007 17:27
Re: Bulíky na nos
Myslím, že mi nebude dělat problém této "legendě" odolat.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
2. 12. 2007 15:17
Re: Bulíky na nos
:yes:
neregistrovaný "kluboš"
29. 11. 2007 20:14
Re: Bulíky na nos
ja nevim, proc tohle nekdo srovnava? platforma mini je trosku jinde ... a ze je to taky retro? no a co? chcete to kvuli tomu srovnavat treba s mustangem?
30. 11. 2007 08:08
Re: Bulíky na nos
Prečo by sa to nemohlo zrovnávať? Vo svojej dobe boli Mini a Fiat500 rovnako funkčnými a obľúbenými autami, a obe tiež boli svojim spôsobom priekopníkmi. Že sú ich súčasní retro-pokračovatelia poňatí každý trošku inak ešte neznamená, že ich niet v čom porovnávať...
anonym
29. 11. 2007 12:47
Motory
Je zajímavé že u benzínu s obsahem 1242ccm je označení 1,2 a u nafťáku s 1248ccm je to 1,3 >:D Fiátek se mi libí, ale za ty prachy bych si koupil rozhodně větší auto. Ale je fakt, že tohle je víc o stylu než praktičnosti...
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "kraken"
30. 11. 2007 00:10
Re: Motory
To si musíš rozmyslet co chceš. Buď si koupíš praktickou Fabku, kterou má každej průměrnej Čech:no:, nebo pětistovku, která má svoje charisma a pokud by ji náhodou měl někdo v tvojem dosahu, tak určitě bude zcela odlišná.
30. 11. 2007 10:25
Re: Motory
Kdybych měl 280 000 a chtěl to utratit za novou káru, asi půjdu do Accenta nebo do Fusiona. Ale 500 je patrně pro lidi, co chtějí něco malého a stylového, v čem se nebudou vozit víc než dva lidi.
neregistrovaný "dalibor100"
14. 2. 2008 09:13
Re: Motory
jasné je to druhé nebo třetí auto do rodiny nebo pro mladý nadšence
neregistrovaný "A2"
29. 11. 2007 12:56
OK
Za 280.000,-Kč slušně vybavený auto, ještě k tomu superstylovka. :yes:
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "milanič"
29. 11. 2007 13:05
Re: OK
Přesněji za 1,2 bez klimy
29. 11. 2007 13:42
Re: OK
Koľko dáš napríklad za oholenú Fábku bez klímy s motorom podobného výkonu? Povedal by som, že cena je nastavená docela dobre, nekopíruje spôsob Mini alebo New Beetle...
neregistrovaný "milanič"
29. 11. 2007 13:58
Re: OK
No takhle,jestli ta cena je nastavená dobře,to ukáže čas,s Fábií nebo řekněme její třídní konkurencí bych to nesrovnával,protože to se pak zase dostaneme na tisíckrát omletý srovnávání např. cen Fábií a Ceedu,ten Naked (naháč) je prakticky nepoužitelná výbava,Pop má určo navíc rádio,pytle taky,ale ty tam jsou víceméně potřeba a měly by být už v základu,el.okna,ale ta klimačka mě tam u druhý výbavy dost schází (předpokládám,že to je manuál). Jinak jen podotknu,že to auto je prakticky jen dvousedadlový,vzadu je skutečně málo místa,takže za dvousedadlový dvoudvéřák dát 280 se mě zdá dost,ale uznávám uvnitř moc povedený. Pěkně se na to dívá i zvenku,do evropského velkoměsta vhodný auto,stejně asi stylovka pro ženskou,já bych to v žádným případě nechtěl,nic mě to neříká,necítil bych se v tom.
neregistrovaný "VikiCabadaj"
29. 11. 2007 14:14
Re: OK
Ale Fiat 500 je stejna kategorie jako Fabia, takze to srovnani je na miste. :-!
neregistrovaný "milanič"
29. 11. 2007 15:24
Re: OK
Pro ilustraci: Fiat Panda je ve třídě Mini (např.Ka,kolíňata,twingo,matiz,picanto atd.) a má rozměry d=3538 a rozv=2299, 500-stovka d=3546,rozv=2300, tak mě netvrď,že patří o třídu výš,kde je kupř. i Fábie
neregistrovaný "dochtor"
29. 11. 2007 15:31
Re: OK
To je fakt.
S Káčkom mám osobnú skúsenosť. Vzadu je určite menej miesta ako vpredu :-) ale že by to boli miesta nepoužiteľné nie je pravda.
neregistrovaný "FX"
29. 11. 2007 15:35
Re: OK
Jestli je to stejná třída, pak je fabia fyzicky 2x větší auto co se posádky a nákladu týče.
neregistrovaný "Haryshowman"
30. 11. 2007 00:23
Re: OK
A víš, kolik stojí dvoudvéřák Smart? Od 320 výš, a to je naprostá holota. Mě těch 280 přijde naprosto v pohodě.
29. 11. 2007 13:03
voe
Na ofic stránkách ta oholená verze není. Základ je tam za těch 279 000, což si myslím, že je příjemná cena... NEní nejnižší (do ceny Picanta má daleko),a le je nižší než u Mini což je dobře, neboť to umožní koupit to auto i lidem, co to auto chtějí a ne těm co na něj mají. Thats all
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Blue Sun
29. 11. 2007 13:06
Re: voe
Nebude ta verze Naked něco, jako byla Fabia combi HTP 40 kW? Tj. v ceníku oficiálně není, ale na přání je dostupná. Jinak souhlas se vším ostatním.
neregistrovaný "sword2"
29. 11. 2007 19:24
Re: voe
kurňa ved čítajte chlapi ten článok poriadne verzia naked bude k na trhu až od polovice roku 2008 ;-)
anonym
29. 11. 2007 21:16
Re: voe
MichalPolan píše (línej se přihlašovat):
Myslím, že by tam byla aspoň zmínka o tom, že ta verze přijde v průběhu roku.
neregistrovaný "sword2"
29. 11. 2007 21:37
Re: voe
zmienka o verzii Naked samozrejme na stránke fiat.cz je, hladaj pod cenníkom k 500 ale nie cez konfigurátor...niekde nižšie som dal aj priamy odkaz.. ;-)
neregistrovaný "spokojený"
29. 11. 2007 13:07
Jaká stylovka?
Co to tady plácáte. Styl blablabla, kde jsou ty hranice a kdo je určuje co je stylovka a co je běžné auto? Zkrátka někomu se auto líbí někomu se auto nelíbí, tak proč ty kecy o stylovce.

Ta 1.4 je šestikvalt?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "twinturbo"
29. 11. 2007 13:38
Re: Jaká stylovka?
jo je to sestikvalt. V nabidce prevodovek je i 5stupnova automaticka prevodovka
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
29. 11. 2007 14:18
Super
Skvělá cena,skvělé auto,co víc si přát?Jen úbytek názorů, nadávajích na italskou kvalitu
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "BeranK"
29. 11. 2007 14:23
Re: Super
Jasně, zakázat. Že by to mohla být pravda, to nění důležité. Že o kvalitě rozhodují u Fiatu taky ne. Ale zakázat, v souvilsoti s Fiatem. A hlavně - VW naopak opakovat tisíckrát. A zveličovat. Blahopřeji Ti, je vidět, že bolševici nevymírají. čest práci, soudruhu Avantime! >:D
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
29. 11. 2007 14:28
Re: Super
hele,uklidni se,nebo ti spadnou trenýrky z NDR.Co všichni máte na VW?Co je na ni tak kvalitního?
neregistrovaný "FX"
29. 11. 2007 15:38
Re: Super
Čoveče nevím, ale ještě jsem v životě neviděl itala s najetým půlmilionem (nebo víc), zato u VW to není problém.
Neříkám že nejsou, ale je to jako hledat onu pověstnou jehlu...
Avatar - Enzo
29. 11. 2007 15:58
Re: Super
To že jsi ho neviděl neznamená, že není. Několik případů znám. U VW to problém nebyl taky, dokonce jsem měl tu čest mučit staršího passata. U VW se o tom mluví jako kdyby to bylo něco vyjímečnýho. Jezdí tu spousta Peugeotů, BMW, Merglů, Fiatů a dalších co maj ten půl milion už za sebou. Když vztáhnu ten půlmilion na moderní motory, jsem zvědav jak se bude jevit VW, když jev jako prasklá hlava u TDI není zase tak jedinečnej. A na to stačí 100 000km. O poruchách Turba ani nemluvím. Kvalita VW je někde v prachu cest, ale ten už je za náma.
neregistrovaný "FX"
29. 11. 2007 17:50
Re: Super
Nepochopil jsi můj příspěvek. Neříkám, že takové italské auta nejsou, ale říkám, že německých je daleko více.
Neboli jinak řečeno: Pravděpodobnost že s němckou károu najedu více jak půlmilion je podstatně větší než u itala.
Samozřejmě, že když budu itala šolichat a jezdit s ním do servisu co 10 tisíc km, tak mi vydrží, ale taky zrujnuje konto. Viz každá starší Alfa.
neregistrovaný "bask"
29. 11. 2007 20:27
Re: Super
No ono servisovat Alfu je trochu dražší špás než servisovat Fiata.
anonym
30. 11. 2007 00:33
Re: Super
Čo bolo bolo. Takovej dieselovej Golf z 80. let, to bylo něco, 800tkm žádnej problém (kamarád jednoho takovýho má), ale dneska už bych do VW asi nešel. Prej se jim teď Passaty strašně serou - odchází elektronika jako kdysi u Laguny, co je na tom pravdy?
neregistrovaný "P4WLYK"
29. 11. 2007 14:29
Re: Super
tak tohle je prvni fiat kterej se mi libi :-) a sem rád že to neudělal tak jako mini nebo VW u beetlu, když puvodni verze byly pro masovou produkci jako levny auta pro každyho (taky Volkswagen - lidovej vuz žejo) a oni z nich těmahle retro autama nebo jak to mám nazvat udělali předraženy škaredy(muj názor) auta, ktery za ty penize určitě nestojej, měly by podle mě stát poměrně stejně jak jejich předchudci, ale fiat šel podle téhle cesty, když už to tenkrát bylo levny a pro každyho (skoro) tak proč ne i teď žejo... a určitě si myslim že je to nice auto a bude hoodně oblibeny, vic než třeba vyš zmiňovanej mini nebo new beetle. takže Fiat 500 - :yes: :yes: :yes:
anonym
14. 2. 2008 09:15
Re: Super
s tímhle nazorem 100pro souhlasím taky nejsem mylovníkem fiatu ale postupně k němu nacházím cestu
neregistrovaný "lopata 75"
29. 11. 2007 14:23
Cena solidní
Tak jsem docela překvapenej,ta cena mi připadá dobrá...je to nevšední autíčko,bezpečnost na svou třídu super a cenově dostupné,takže :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Roman889"
29. 11. 2007 15:15
nekoupil bych
nekoupil bych už jenom proto že to je fiat To bych vzal octavii v TDI za 250000,ale je jasné že někteří fiaty uznavají a mají radi takové auta
Rozbalit vlákno
44
neregistrovaný "mam_las"
29. 11. 2007 15:19
Re: nekoupil bych
Kde bys vzal octavii v TDI za 250000?
neregistrovaný "Roman889"
29. 11. 2007 15:22
Re: nekoupil bych
třebu tuhle no není to lepší auto?[odkaz]
Avatar - VDC
29. 11. 2007 15:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Roman889"
29. 11. 2007 15:28
Re: nekoupil bych
Myslíš BMW 7?Jeden z práce to má a je rád že to drží na silnici
Avatar - VDC
29. 11. 2007 15:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
29. 11. 2007 16:17
Re: nekoupil bych
>:D >:D

O to vůbec nepochopil, že si z něj děláš pééérdel. >:-[] :yes:
neregistrovaný "mam_las"
29. 11. 2007 15:31
Re: nekoupil bych
Tak ta je s DPH za 298 800,- Kč, což je zjevně jiná cena, že. A je otázka, zda je auto tím, čím se v inzerátu zdá. Zvlášť když není servisní knížka a deklaruje se ujetých 79 000 km na na autě z roku 2004. >:D >:D >:D
neregistrovaný "Roman889"
29. 11. 2007 15:40
Re: nekoupil bych
no nevšim sem si a určitě se ale dá sehnat pěkná oktáva za 250000kč.Já to neodsuzuju že si to někdo koupí jen sem řekl že já bych to nechtěl.
neregistrovaný "mam_las"
29. 11. 2007 15:49
Re: nekoupil bych
Vždyť já ti to taky nenutím. Jen mi zajímalo, kam chodíš na ty octavie v TDI za 250000,-. :-)
neregistrovaný "Roman889"
29. 11. 2007 15:53
Re: nekoupil bych
[odkaz]
neregistrovaný "mam_las"
29. 11. 2007 16:04
Re: nekoupil bych
Fajn, jen si nech vysvětlit, co to auto dělalo od 7 měsíce roku 2004.
neregistrovaný "Mpower"
29. 11. 2007 16:51
Re: nekoupil bych
to neni 2004 ale 2009

i když mě je to uplně ukradený >:D
30. 11. 2007 10:38
Re: nekoupil bych
Ta cena je bez DPH (s DPH to stojí 300 000), auto je ojeté a tím pádem s novým nesrovnatelné.
Avatar - VDC
29. 11. 2007 15:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Roman889"
29. 11. 2007 15:25
Re: nekoupil bych
v jakých ačkách?
Avatar - VDC
29. 11. 2007 15:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Roman889"
29. 11. 2007 15:43
Re: nekoupil bych
proč jako ačka co jsem pleteš áčka?
neregistrovaný "mam_las"
29. 11. 2007 15:45
Re: nekoupil bych
Sorry, ale tak hluboko jsem ještě neklesl. Koupit auto z áček, to je jak koupit párky v Lidlu.
neregistrovaný "Roman889"
29. 11. 2007 15:48
Re: nekoupil bych
a kdo napsal že to auto nutně musí být z áček?
neregistrovaný "mam_las"
29. 11. 2007 15:52
Re: nekoupil bych
Ty si vůbec málo všímáš. Jednou nevidiš cenu, podruhý, že reaguju na vlákno od VDC. >:D >:D >:D
neregistrovaný "Roman889"
29. 11. 2007 15:55
Re: nekoupil bych
>:D >:D >:D
anonym
30. 11. 2007 17:21
Re: nekoupil bych
Pro tebe je asi nejlepsi s Péček!!! 8-s
neregistrovaný "chytrak1"
29. 11. 2007 15:57
Re: nekoupil bych
Pěkná blbost. Párky z lidlu se v nouzi dají, aut z áček ani v nouzi ;-)
neregistrovaný "mam_las"
29. 11. 2007 16:06
Re: nekoupil bych
No, než párky z Lidlu, to bych ten chleba jedl raději suchý. ;-)
neregistrovaný "Petic ( RS Kaa )"
29. 11. 2007 16:24
Re: nekoupil bych
Opäť ty Danielko??? Nezdá sa ti to už trošičku trápne? :no:
neregistrovaný "revoltar"
29. 11. 2007 15:57
Re: nekoupil bych
Pochopitelně ojetinu. Ale ti, kdo stále opakují, že Fiata nikdy, nevědí nebo nechtějí vědět, že už se dádno změnil a je to dnes kvalitní značka. Ostatně anketa Auto roku a vítězství 500 v ní mluví samy za sebe. Navíc má Fiat nejvíc těchto ocenění v historii - již devět. Takže, milý pane, jak je to s tím Fiatem?
neregistrovaný "Roman889"
29. 11. 2007 15:59
Re: nekoupil bych
Fiat Bravo( to starší) bylo taky auto roku a co to bylo za auto?Nespolehlivé auto s pěkným desingem
neregistrovaný "tonda77"
29. 11. 2007 17:31
Re: nekoupil bych
No zrovna jednu Bravu vlastnim v 1.6 najeto pres 200tis. a kromne beznyho servisu zadny problem. Rodice maji Mareu v podstate to samy bez jedinyho problemu. Nebudu hovorit o opevovane Oktavii coz byl nejvetsi omyl meho zivota!!! To auto jezdilo jenom jednu trasu - od servisu k servisu!!!!!!! :-(
Mne muze jeste nekdo vykladat jak je Fiat nekvalitni, ano dilenske zpracovani nebylo jak u Skodovky ale jezdi a bez problemu, to se bohuzel o Octavii rict nedalo! A ja jsem za tu srandu zaplatil skoro 400tis.!!!! Tak nevykladejte tady co je kvalita!!!!!
neregistrovaný "chytrak1"
29. 11. 2007 16:02
Re: nekoupil bych
S fiatem je to stejně jako dřív. Sbírá ceny a je to střep. To platilo o tipu, bravu, bude to platit o novým bravu, a i o týhle 500. Prostě Fiat - střep v hezkym obalu.
neregistrovaný "sebis"
29. 11. 2007 16:22
Re: nekoupil bych
Je pravda, že italské výrobky všeobecně byly a jsou pověstné svým vyjímečným designem, ale na druhou stranu také mizernou kvalitou. Fiat na tom nen o moc líp....! Nová 500 je sice auto, které v rámci své třídy vybočuje z davu a přináší originalitu a nápaditost, ale když vezmeme v úvahu praktickou stránku věci, tak zase tolik nenadchne. Třeba jízdní vlastnosti nebudou určitě nic moc - obzvlášť na rozbitých českých silnicích. Z tohoto pohledu mi přijde cena dost přehnaná. 500 je hračka a jako taková vždycky zůstane..ale hračku za 280.000 si koupí fakt jen nadšenec pro tento typ auta, nebo již zmiňovaný podnikatel, který neví, co roupama a hlavně co s prachama!
neregistrovaný "Stýc"
30. 11. 2007 09:21
Re: nekoupil bych
NO, tak se třeba někdy koukní na italský obráběcí, textilní stroje třeba, nebo lasery. To je absolutní světová špička ty troubo a ne žádná mizerná kvalita.Byl jsi vůbec někdy v nějaký severoitalský strojírenské továrně? Viděl jsi ty provozy ? Tak pak něco mektej o kvalitě o který jsi četl akorát v autotipu a slyšel co říkal Lojza včera Na Růžku.
neregistrovaný "chytrak1"
30. 11. 2007 11:33
Re: nekoupil bych
Hele ty strejdo od piva, psal jem to už níž - koukni se třeba na fotky 500 tady v testu jak vypadá italské polstrování kufru - to je myslim typický příklad jejich kvality. Asi maj křivý nůžky na stříhání koberců, viď >:D

A jestli jsi to nepostřeh tohle je diskuze ke kvalitě Fiatu a ne jinejch firem. Opravdu nevim jakeou maj mezi sebou různý majitelé a různé obory vztah. Podle tvý logiky by totiž musel Opel je nabízejt stejnou kvalitu jako porsche.
Avatar - Enzo
30. 11. 2007 14:22
Re: nekoupil bych
A takhle vypadá zpracování plechů od VW
[odkaz]
Kapitola Otevíráme.... >:D
Avatar - Enzo
29. 11. 2007 16:24
Re: nekoupil bych
Je vidět že jsi opravdu vizionář, zapomněl jsi na Uno to bylo taky auto roku. Bravo a Brava měly svoje mouchy jako každý auto, ať už je z německý, francouzský nebo japonský líhně. Ale že by to byl střep se říct fakt nedá.
neregistrovaný "chytrak1"
29. 11. 2007 16:45
Re: nekoupil bych
Neboj nezapomněl. Je sice pravda že jmnenovat všechny auta roku od Fiata zabere míň času než jmenovat všchny plečky, který kdy udělali, ale i tak maj těch aut roku dost. Takže jsem jmenoval jen dva příklady. ;-)
To že Brava byla střep vědi (nebo aspoň věděli) i u Fiatu. A proto nástupci změnili jméno - Stilo. Mimochodem podívej se na nějakou recenzi ojetý(ho) Bravy(a), podívej se na jejich ceny a na to co říkaj jejich majitelé. A vyjde ti z toho že to je STRAŠNEJ STŘEP.
Avatar - Enzo
29. 11. 2007 17:00
Re: nekoupil bych
Ano těch modelů je strašně moc, už ti to hlava nebere. Po Bravu a Bravě přišlo Stilo, jižanskej golf, nemá cenu ti to vysvětlovat, hlava to pořád nebere že jo? Byl to krok špatným směrem, to u Fiatu vědí a proto se nástupce jmenuje Bravo. Podle tebe strašně poruchový, podle mě v 1,6 dobrý auto který nezklame. Nemusím si číst recenze, nebylo by těžký najít i tu kde bude majitel spokojenej, ale přesvědčovat tě nemá cenu. S předsudkama holt musíš žít, dokud se jich nezbavíš >:D
neregistrovaný "chytrak1"
29. 11. 2007 17:19
Re: nekoupil bych
Mě to hlava bere, ale tys to pochopil asi po svém, tak jak se ti hodilo do krámu. Takže znova:
Bravo(a) - auto roku, střep desetiletí
Stilo- násupce Brava(y), snaha odprostění se od špatné pověsti, proto změna jména; ale stejně propadák.
Nové Bravo - násupce Stila, snaha odprostění se od špatné pověsti a prodejních neúspěchů, proto změna jména; ale stejně to bude propadák. Proč? Protože změnit jméno nestačí. Je třeba změnit přístup k výrobě aut. Dokud si italové budou myslet že stačí spousta řečí a hezkej obal tak se nikam nedostanou. A to platí i pro 500.
Avatar - Enzo
29. 11. 2007 17:36
Re: nekoupil bych
Doporučuju se podívat do záložky moje.auto.cz podle tebe ta masi všichni nadávají na svoje bravy >:D a litujou že si nekoupili golfa. Jen pro tvoje info, 500 je postavený na základě pandy, a ta panda jako taková patří mezi nejspolehlivější auta svojeho segmentu. A to i pro to že je jednoduchý nenáročný kostrukce. Bravo je v základě překopaný Stilo využívající 60% jeho dílů, Stilo mělo mouchy ze začátku výroby jako všechny auta co vyjdou na svět. Stejně jako ostatní. Nemá cenu tady házet perly sviním, je hezký jak píšeš o výrobě aut. Dnes se auta monutjí, vyrábí je dodavatelský firmy který z 90% dodávaj zbytku aut. firem ať už jsou to světla nebo interiér. Třeba fima faurecia automotive, koukni se na stránky a uvidíš že vyrábí od sedaček přes palubky až po vejfuky, a že dodávají VW Fiatu a Volvu nebo třeba BMW, proto ti na tvoje kecy o kvalitě a nekvalitě z vysoka kašlu. :-!
neregistrovaný "chytrak1"
29. 11. 2007 17:53
Re: nekoupil bych
S těma dodavatelema je to taková nicneříkající věta kterou se ti horší výrobci aut zaštiťujou. Ale druhá čsát pravdy je kontrola kvality dodávek u zákazníka. Z osobní zkušenosti vím jak se u jedné velké automotive firmy divili, že na velmi podobnou součástku (palivový čerpadlo) se jim od německých značek vracelo zhruba 1% - 2% výrobků kůli nějakýmu problému a od Fiata ani jeden. Takhle to totiž funguje.
A někdy si ten zákazník i sám řekne o potenciální shoršení kvality produktu(např použitím levnějších materiálů s nižší životností) kůli nižší ceně. Takže to že se jedná o jednoho subdodavatekle neznamená že všude dodává stejnou kvalitu. Tu si určuje zákazník (značka) a jeho peněžneka.

A mimochodem koukni se na fotky 500 tady v testu jak vypadá italské polstrování kufru - to je myslim typický příklad jejich kvality. Asi maj křivý nůžky na stříhání koberců >:D
neregistrovaný "Deception"
29. 11. 2007 18:52
Re: nekoupil bych
Přsně tohle jsem si pomyslel, když jsem to viděl. Po pravdě, u němců něco takového nehrozí. Vše je dotaženo do nejmenšího detailu a je to precizní. U pětistovky to vypadá, jak vypolstrovaný kufr u trabanta.

Každý přece ví, že na detailech záleží. A právě ty detaily dělají rozdíly mezi auty.
neregistrovaný "A2"
30. 11. 2007 08:12
Re: nekoupil bych
Ty abys tu zas nepodlejzal tomu šaškovi, kterýho štve obrovský zájem o F500 a tak se tu snaží špinit skvosty, které získaly titul auto roku např. ..1989,1995,1996,2004,2008. To víš musíš nebo musíte si kupovat nový auta, ne ojetiny, na ty tady nenadávej, tam rozhodují jiné aspekty. (doporučoval bych změnit přezdívku, nic "chytrýho" jsem od tebe chytráku1 nečetl)
Avatar - Enzo
29. 11. 2007 19:24
Re: nekoupil bych
Tak konkrétně v Boschi v CB se zkousi kvalita pal. cerpadel bez rozdilu vah kam to ma jit do sveta, s presnosti hodne silenou ale cislo uz fakt nevim, hodne se tim chvastaj. Ad provedeni - otrepy v interieru mame i na sluzebni fabii a je to novy auto a nema zakladni vybavu, clovek si rika jak to muzou pustit do sveta. A to je prosim interier a ty tu delas povyk kuli koberci v kufru.
anonym
29. 11. 2007 20:17
Re: nekoupil bych
tipo, bravo, stilo ....oceneni to jo, ale kruta pravda....
neregistrovaný "GiGo"
29. 11. 2007 17:22
Re: nekoupil bych
Octaviu s F500. Si macher. ;-) :-) :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "chytrak1"
29. 11. 2007 15:27
Grande marketing
Teda nazvat základní výbavovou verzi auta naked může snad jen amatér, uklízečka, nebo Ital. :-) Fakt mě tím pobavili. A pro jistotu to dali do angličtiny aby tomu každej jooo rozumněl. Ještě by v rámci té pravdomluvnosti měli adekvátně tomu přejměnovat značku. Takovej Schrott 500 naked 1.2 >:D :yes:
Rozbalit vlákno
6
29. 11. 2007 16:21
Re: Grande marketing
No nevím jestli si natolik inteligentní a nebo docela vážně blbý.. ale kdyby si pohledal tak zjistíš, že opravdu žádná verze naked není... a myslím, že enbude... Možná max. nějaká odrbaná verze pro věrné zákazníky jako fleet auto... Ale to se tě jaksi netýká...
anonym
29. 11. 2007 16:30
Re: Grande marketing
"Základní stupeň výbavy pojmenovaný Naked" - citát z článku....
Myslim že dodávat nějaké další komentáře ke kvalitě tvého příspěvku netřeba.
neregistrovaný "chytrak1"
29. 11. 2007 16:33
Re: Grande marketing
to jsem psal já. Sory
Avatar - Enzo
29. 11. 2007 17:03
Re: Grande marketing
Tak mi najdi tu tvojí výbavu naked na ofic stránkách, já jí tam dnes neviděl, ani u němců není. Co se píše na auto.cz nemusí platit stopro...
neregistrovaný "chytrak1"
29. 11. 2007 17:33
Re: Grande marketing
Možná tě to překvapí, ale tohle je diskuze pod článkem, kterej odkazuje na ofic. zprávu importéra. Zkus si příště nejdřív ten článek přečíst, po té se zamyslet a až pak začít diskutovat. ;-)
To že nemaj v době zveřejnění zprávy něco na webu neznamená že to nenabízej. Nicméně s nejlevnějšími variantami se na trh chodí později aby se nedočkavým zákazníkům vytáhlo z kapsy co nejvíc peněz, víš. :-!
A nemyslim si že si tu úroveň výbavy vymysleli tady na serveru. Přeciš jenom tohle neni Blesk.
neregistrovaný "sword2"
29. 11. 2007 19:32
Re: Grande marketing
verzia Naked bude k "mání" od polovice r.2008 viď. [odkaz]
29. 11. 2007 16:26
500 ZA 450
Zkladní cena odráží představu fiatu o ceně za ikonu. S tím souhlasím. Nelze na tohle auto prostě nazírat pouze z pohledu praktičnost/koruna. Ovšem pozor, koupit si pětistovku v základu, to už je lepší si pořídit sáně. Tohle auto není pro klub přátel Úřadu práce. Tohle auto (zejména tedy v Česku) je auto pro bohaté lidi, kkteří si ho budou pořizovat z rozmaru, nikoli pro cesty čtyřčlenné rodiny do Chorvatska.

Takže, když pětistovku, pak jedině vybavenou. Mám před sebou katalog příslušenství a tetelí se mi srdce, starovací klíček, to je klenot, polepy karoserie jsou stylové (ovšem za pár tisíc...) senzační kola (včetně "Vintage" krytů na plecháče), atd. Fiat velmi zapracoval na prodejnosti pětistovky a je nutno konstatovat, že v ničem nezaváhal.

A jakou tedy verzi. No, zásadně verze - SPORT (379.000) k tomu přihoď kožené židle (35.000) bez kterých to prostě nemá ten správnej šmrnc, Hi-Fi za osmičku a bílý perleťový lak (přece bys knoflíka nekoupil ve světlezelené... přihoď ovšem dvacetosm tisíc. Dohromady, fiatek, kterého si budeš závidět i sám sobě tě přijde (včetně polepů, hasícího přístroje, to chválím, a nějakých těch koberečků a tak) na cca 450 a 470 tisíc. Pak to zvoní. Musíš je ovšem mít. Tak až je budeš mít, napiš za co jsi je utratil.

Naživo mi sice zepředu připadá trochu posmutnělý a ten knírek také zrovna nemusím, silueta je ovšem úchvatná... dovedu si představit, že mám 20ti letou dceru a k narozeninám ji jednoho věnuji. Dokonalá radost.

P.S. Perla na závěr - dodává se i ochranná plachta na auto s vyobrazením pětistovky... včetně červené barvy karoserie a "skla" jsou antracitová, tak to je dokonalé... Nakonec, hele, kup plachtu, padesát nafukovacích balónků a přes noc to instaluj před panelák. Sousedi tě samou láskou ráno sežerou... >:D Za tu plachtu velké bravo :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
20
anonym
29. 11. 2007 16:29
Re: 500 ZA 450
A přitom se ti nelíbilo, že se stalo autem roku.
29. 11. 2007 16:31
Re: 500 ZA 450
Zatím jsme tu nebyli schopni definovat, co to auto roku vlastně je... a mám obavu, že to raději nedefinuje ani porota téhle zvrácené ankety. To ovšem neznamená, že neumím ocenit perfektně fiatem na knoflíkovi odvedenou práci.
Avatar - Enzo
29. 11. 2007 16:33
Re: 500 ZA 450
Zcela vyjímečně, ale o to radši musím souhlasit :yes:
Pětikilo je prostě od začátku dorej tah na bránu, internetovou kampaní počínaje, přes vývoj a cit pro zachování legendy pokračujíc a titulem auto roku konče.
29. 11. 2007 16:47
Re: 500 ZA 450
Jo, povedlo se :yes:
neregistrovaný "sebis"
29. 11. 2007 16:36
Re: 500 ZA 450
Teď se také dívám do katalogu příslušenství a musím uznat, že tak krycí plachta nemá chybu...!!! :-))) Úplně to vidím...jak přes zaparkovaný Fiátek majitelé na noc láskyplně přehodí krycí plachtu! :-) To se jim vážně povedlo..ovšem nechtěl bych vidět, na kolik si tento svůj nápad automobilka cení..cenovka bude jistě vydatná! :-)
29. 11. 2007 16:49
Re: 500 ZA 450
:-) Je to fakt nápad roku.
neregistrovaný "mam_las"
29. 11. 2007 16:40
Re: 500 ZA 450
Nač ta ironie? Na podvozku Pandy, s motorizací Pandy a za cenu Pandy. Vše tedy tak plus mínus. Něco jako staré Shirocco na Golfu, nebo Capri I na Escortu. Nikoho to neuráželo, a pár lidem to udělalo radost. Tak nezáviď. :-)
29. 11. 2007 16:52
Re: 500 ZA 450
Žádná ironie... Panda je o řád praktičtější vůz... zkus jí sečíst dveře :-) Myslím, že to porovnávání těchto aut kulhá. Knoflík je opravdu šperkem, a tak to je správné. Ta panda je malej rodinej dříč.
Avatar - skejpa
5. 12. 2007 00:35
Re: 500 ZA 450
to jo mas pravdu. 500 je fakt stylovka ale sam bych si radsi dopral pandu 100HP. kdo si precetl clanek v poslednim speedu "panda fighter" kde porazi na okruhu 911ku, M3 u subaru impreza tak se musel smat :-) v tom auticku proste neco je :-)
neregistrovaný "milanič"
29. 11. 2007 16:47
Re: 500 ZA 450
Přesně popsáno,jinde se píše,že mají přes 100.000 objednávek,Tychy nestíhaj a stíhat nebudou,tak to frknou i někam na Sicílii,tak aby neměli problémy s dodacími lhůtami a pak to nemastili jak housky na krámě,snad udržej stejnou kvalitu i pod časovým tlakem i přes obávané pondělky,pátky,siesty...i tý plachty :yes:
29. 11. 2007 16:53
Re: 500 ZA 450
Jo, na kvalitu pozor... snad to zvládnou.
neregistrovaný "chytrak1"
29. 11. 2007 16:58
Re: 500 ZA 450
správně. na kvalitu pozor. To že bude pršet do auta, to tolik nepřekvapí. Ale kdyby kapalo i pod tu plachtu, tak to by byl už asi problém. No snad ta fólie bude dost silná. ;-)
neregistrovaný "jakub747"
29. 11. 2007 21:18
Re: 500 ZA 450
Ahoj,
pamatuji si, jak jsi v diskusi vyhlašoval, že 500 nebude pro každého, jen kousek pod Mini... Tak si myslím bod pro Fiat, jako 2. auto do rodiny, nebo autí pro slečnu...velká pecka..:o)
A k blogu a článku o Q7: Je to dobré auto, ale nic na okresky, při přímém srovnání s X5 je tam velká díra...ta tam je ovšem i na dálnici, kde Q7 vládne nadhledem, komfortem, dominantním zjevem...jen pozor na jízdu v dešti, přechází do smyku bez varování...
Tak a teť to tady můžu půl roku zase jenom číst..:o)
30. 11. 2007 08:28
Re: 500 od 280 :-) ¤¤¤
Opäť jeden z tých sympatickejších príspevkov, GTI. Pekne napísané, aj keď (už asi tradične) nesúhlasím so všetkým.

Fiat dal svojmu autu úroveň, a nastavil cenu tak, aby si mohol vybrať každý. Nie je to iba "imidžovka" pre horných desaťtisíc, ktorí si takéto autíčko kupujú z rozmaru. A nepáči sa mi, že ho do tej pozície staviaš. V tomto smere nemá Fiat 500 s Mini a jeho určením veľa spoločné.

Aj menej vybavená Fiatka za "pár šupiek" dokáže svojmu majiteľovi robiť veľkú radosť. Šmrncovné autíčko do mesta, pre dvoch aj na dovolenku, za ktorým sa každý obzrie, nemusí v každom prípade začrieť do peňaženky prihlboko. Kožené sedačky by mi v Jaguári asi chýbali, vo Fiatke teda nie. Ani klímu nechce každý. Poznám dosť ľudí, ktorí ju do auta nechcú (napríklad aj môj svokor), pretože im robí zdravotné problémy, zapnutá klimatizácia mnohým dráždi nos a sliznice (pretože vysúša vzduch) a rýchlo privodí nachladnutie a podobné problémy. Takže by som to tiež nepovažoval za nevyhnutnosť v každom prípade.

Lak - svetlozelená Fiatka? Super nápad. Ak chceš vyzerať ako bohatý aristokrat vo svojej malej peknej hračke, kúp si perleť. Ak som mladý človek plný elánu a radosti zo života, vezmem si veselý, svietivý odtieň, ktorý k tomuto autu rozhodne patrí.

Už som to spomínal - Taliani urobili perfektný ťah tým, že zo svojej novej Fiatky nespravili modlu pre rozmarných zbohatlíkov, ale štýlové malé autíčko pre každého. Pre menej majetných aj majetnejších. Aby si ho každý, kto po ňom túži, mohol kúpiť v podobe, ktorá mu sadne. Aj keď budú na parkovisku stáť vedľa seba dve nové malé fiatky, jedna so sparťanskou výbavou a hravou farbou laku, druhá vyšperkovaná všetkým čo sa dá hoci za dvojnásobnú cenu, pre všetkých to stále budú malé milé fiatky a nič iné. :-)
30. 11. 2007 09:10
Re: 500 od 280 :-) ¤¤¤
Píšeš to hezky. No, můj názor je ten, že aby byl knoflík knoflíkem, musí jezdit supervybavený, jen tak se stane současnou ikonou. Ošoupanej... to myslím nezafunguje. a ten perleťový lak je podstatný. Fakt.
30. 11. 2007 09:41
Re: 500 od 280 :-) ¤¤¤
Ošoupaný a jednoduchý je rozdiel, nie? Aj nová Fiatka s 1.2, bez klímy, bez extra doplnkov a s obyčajným lakom namiesto perleťovej metalízy je nová Fiatka so všetkými kvalitami. To som sa snažil povedať - F500 nemusí byť za každú cenu ikona dýchajúca luxusom. Ikona môže byť aj podstatne skromnejšia, v tomto prípade si myslím, že jednoduchšie verzie budú dokonca "ikonickejšie", pretože budú svojou skromnosťou viac pripomínať slávnu predlohu. :-) Netreba stavať F500 na úroveň súčasného Mini, jej ambície sú z iného súdka.
neregistrovaný "Clawik"
4. 12. 2007 14:27
Re: 500 od 280 :-) ¤¤¤
:yes:
Avatar - skejpa
5. 12. 2007 00:37
Re: 500 od 280 :-) ¤¤¤
:yes: ano ano...
Avatar - skejpa
5. 12. 2007 00:38
Re: 500 od 280 :-) ¤¤¤
a jeste sem ti chtel GTI podekovat ze si me po dlouhe dobe svym prispevkem potesil, bylo to okulibé. nevim, mozna, ze si takovy normalne, jen nesmis dostat do ruky VW :-) :yes:
29. 11. 2007 16:47
Pěkný prcek...
Pěkné autíčko, pro slečinky, pro mladý vyžadující odlišení a styl, ale ne pro nás chlapy >:-[]
Těm patří do rukou fabia :-)
Ale manželce se to strašně líbí, má smůlu, už má Aygo :-!
Rozbalit vlákno
0
29. 11. 2007 17:00
VIRTUOZ 500
Fiat vi, jak prodat. 500 je citovy virtuoz. Jako zpravny virtuoz, musi tez umet zahrat na moderni notu. Zde nas tedy "vybrnkava" genialne. Nedavno jsem, zde zminil VIRTUOZKU ( >:-[] GTI) Vanessu Mae. F500 je klasicka hudba v modernim podani a slape perfektne. Presne jako Vanessa. (GTI ber to jen jako rypani)
S tou plachtou musim s GTI souhlasit. Ma to ale jedno "ALE". Jak dlouho by takova plachta na aute na vasem sidlisti pres noc vydrzela?
Rozbalit vlákno
26
29. 11. 2007 17:09
Re: VIRTUOZ 500
S Vanessou rýpeš než do sebe... ta plachta... no počítám, že na sídlišti bude člověk potřebovat tak tři čtyři plachty na noc... >:D P.S. Frčák by to byl na vlastním nasvíceném pozemku... fronty až do rána.
29. 11. 2007 17:10
Re: VIRTUOZ 500
Jasne, ze SPRAVNY a ne ZPRAVNY
neregistrovaný "milanič"
29. 11. 2007 17:14
Re: VIRTUOZ 500
Klid,pro země východní Evropy to bude celta z výprodeje lidově-demokratické armády s typickým maskováním,který nejde odhalit ani ze satelitu.
neregistrovaný "katherinne"
29. 11. 2007 17:49
Re: VIRTUOZ 500
Vyborne vystizeno. Mae je prave jednou z nejlepsich houslistek. A Knoflik je take hvezdou, nejen dnesniho dne
neregistrovaný "FX"
29. 11. 2007 18:02
Re: VIRTUOZ 500
Mae není ani zdaleka jednou z nejlepších houslistek, asi máš hudební hluch (nic proti), ale ona je čistý marketingový produkt - je průměrná. Za jejím úspěchem stojí slušný ánsámbl lidí a její koncerty zajištujě nekolik kamionů s aparaturou. Je to něco jako Madonna, ta taky neumí zpívat, ale šou udělá dobrou.
Špičkoví houslisté hrají úplně jinou ligu. ;-)
K autu. Pěkné, malé a cena myslím odpovídá. Osobně bych volil určitě něco vybavenějšího a sportovního, ale to už se dostáváme cenou někam, kde vyskládat tolik zlaťáků za malé auto, hraničí s psychyckou poruchou.
29. 11. 2007 19:55
Re: VIRTUOZ 500
A ty nemas vychovani. Dame se takove veci nerikaji.
Co se tyce Vanessy Mae, je svetove uznavana. To, ze pouziva elektronicke housle, za sebou ma rockovou skupinu jeste neznamena, ze je jen prumerna. Saly ma vyprodane, alba se dobre prodavaji....
Paganiniho v jeho dobe take neuznavali, dokonce si mysleli, ze se upsal dablovi. Vse diky odlisne technice. Technika je prave to, co ma Mae a Paganini spolecneho. Oba prisli s necim novym a mnozi se pres to nemohli a nemohou prenest.
neregistrovaný "Deception"
29. 11. 2007 20:14
Re: VIRTUOZ 500
>:D
Ty o hudbě moc nevíš, že?
Takový bludy co tu produkuješ, to je k smíchu. Jak už výše napsal FX, Mae je průměrná, nic víc. Osobně bych řekl dokonce podprůměrná. Stejně jak zmíněná Madonna, která opravdu zpívá naživo falešně jako já. A kolik prodá desek, co? To je teda parametr kvality - prodej desek >:D
A klidně se rozepiš o tom, kdo Mae uznává, který virtuoz, to by me fakt zajímalo, těm je totiž k smíchu. Jen nafouknutá líbivá bublina.
To, že housle používá jinak, to nic neznamená, ovládá je pouze průmerně. Ale to už pozná jen ten, kdo o tom něco ví, a ty to očividně nejsi.
;-)
PS: A srovnávat Mae a Paganiniho... Jsi úplně mimo. Nemám slov.
29. 11. 2007 20:32
Re: VIRTUOZ 500
...á ďalší s absolútnym sluchom :-!
neregistrovaný "Deception"
29. 11. 2007 20:41
Re: VIRTUOZ 500
Hudba je jeden můj velký koníček, takže v tomto oboru mě na švestkách těžko nachytáš. ;-)
neregistrovaný "Poolo"
30. 11. 2007 13:26
Re: VIRTUOZ 500
Že je hudba tvým koníčkem vůbec nic neznamená, potřeba je znát a vědět ;-)
30. 11. 2007 04:17
Re: VIRTUOZ 500
Tak abych to vrátil k autům pánové. Doufám, že stejný názor zastáváte i tam. A tedy, že prodané počty nesouvisí s kvalitou auta. ;-)
30. 11. 2007 12:21
Re: VIRTUOZ 500
Auta sice jsou jistým druhem umění, ale rovnítko bych mezi hudbu a auta nedával.
29. 11. 2007 20:30
Re: VIRTUOZ 500
Takže Madonna a slečna Mae sú o ničom? Si ma pobavil >:D
neregistrovaný "Deception"
29. 11. 2007 20:38
Re: VIRTUOZ 500
Madonně bude za půl roku padesát a zpěvačka to není nikterak excelentní.
Mae zase neumí zpívat a průměrně fidlá.

Jsou tu jiné kusy, které opravdu umí. Nebuď zdechlý, hledej, poslouchej a srovnávej. Ať si rozšíříš obzory dále než do éteru popového konzumního rádia. ;-)
29. 11. 2007 23:06
Re: VIRTUOZ 500
Asi toho za svuj zivot dokazes tolik, kolik tyto dve damy, pak uznam tvou kritiku.
neregistrovaný "FX"
30. 11. 2007 12:14
Re: VIRTUOZ 500
Výborný názor.
Tedy, až budeš schopen vyrobit jakékoli současné auto, potom uznám tvoji kritiku ostatních značek.

Tvoje logika je na nižší úrovni než žáka prvního stupně základní školy.
30. 11. 2007 12:19
Re: VIRTUOZ 500
Trefa, přímo na komoru.
30. 11. 2007 16:22
Re: VIRTUOZ 500
Zas jeden z tvych hloupych projevu. Kritika umeni a osoby, ktera za svuj zivot vyhrala srdce sveta nekym, kdo se ani v internetove diskuzi neumi slusne chovat je ukazkou nekonecneho buranstvi. Toto plati i pro GTIho.
neregistrovaný "FX"
30. 11. 2007 17:20
Re: VIRTUOZ 500
To, že úspěch v šoubyznysu nemá s talentem a uměním nic společného, to je jasné snad každému - krom tebe. A to je fakt.
Asi si stále myslíš, že vrcholový sport (řekněme fotbal) není o penězích, ale o velkých srdcích hráčů, že?
Ty mě máš za burana, já osobně se považuji za nepříjemné upřímného a nikomu nepotřebuji lézt v prde*. Takže pro tebe hloupý projev, pro mě nalitý pohár čistého vína. Nepotřebuji si nic nalhávat nebo někomu pochlebovat, dost dobře dovedu rozlišit brak a kvalitu.
neregistrovaný "katherinne"
30. 11. 2007 17:36
Re: VIRTUOZ 500
Uspech v soubyznysu je vzdy vykoupen drinou, potem a sebezaprenim. Nemluve o absolutni ztrate soukromi. Na to jsou potreba nervy.
Neplet si neprijemnou uprimnost se zasti a zde tak castou zavisti.
neregistrovaný "Deception"
30. 11. 2007 18:10
Re: VIRTUOZ 500
To se přece nevylučuje, pořád platí a vždy paltilo: Čím méně talentu, tím více dřiny. :-!
neregistrovaný "katherinne"
30. 11. 2007 17:31
Re: VIRTUOZ 500
Pravych gentlemanu uz v Cesku mnoho neni. Zde mas me diky.
29. 11. 2007 20:58
Re: VIRTUOZ 500
Jurko, Madonna je popový produkt, zpěvačka pro čtrnáctileté děti, má sice asi 200 pakuk, ovšem pouze jedno nijak výkonné hrdlo. Madonna není o hudbě, to je divadlo doplněné písničkou. Pro děti. A Vanessa je kýčovitá šmíra, taktéž produkt pro děti, kterým tato produkce pouze kazí vkus, šmíra, která se při hře na housle tváří, že fakt držela partituru Paganinimu. Možná by mu mohla podržet, ale muzikantsky je tak o vesmír níž, než virtuozové klasické hudby. Sakra, že tu budu kdy psát o Vanesse, to bych si netip >:D
neregistrovaný "Alessio."
29. 11. 2007 21:11
Re: VIRTUOZ 500
JJ...něco jako srovnávat Štefana Margitu s Bjorlingem...kruté leč pravdivé ;-)
29. 11. 2007 21:43
Re: VIRTUOZ 500
ale veď áno, nebudem ju porovnávať s Hudečkom a vo speve s Domingom .... neberte mi ilúzie staříci :-(
neregistrovaný "JAnne"
29. 11. 2007 17:33
GRANDE !!!!
No sem rad ze petikilo se prodava jak housky na krame a taky ze tato diskuse je konecne bez impertinentnich poznamek, on o uz take neni na co si stezovat a hanet, vid GTI....

Prodeje behem par mesicu nad 110 tis. ks, kde jsou ty casy a prorokovani ze to bude propadak roku.... Cena velmi OK rekl bych, ty co maji a pouze necumi si koupi a i daji treba tech 450 tis. !!!, ty co maji castecne koupi tez a daji treba tech 270, coz je dnes lidova cena...
Az bude dost kapacita, cena pujde nize, urcite pod 250 tis., takze i ty co nemaji ve finale mozne budou mit....

Byla to stylova trefa a jsem rad, ze po beatlu, kterej je neslanej nemastnaj a prodeje bidne - po mini, ktere ma auru a styl, ale tez silenou cenu, je tady konecne KULTOVNI AUTO, vyvazene uzitkovou hodnotou, stylem a cenou. FORZA FIAT!!!
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "FX"
29. 11. 2007 18:04
Re: GRANDE !!!!
I ty jeden BEATLESi... >:D
29. 11. 2007 18:55
Re: GRANDE !!!!
Pravděpodobně se domníváš, že lidé, kteří budou mít jen tak tak na těch 270 si koupí knoflíka... no, tyhle ideály o životě opustíš s první výplatou. Ta tě srovná do té správně životní lajny.

P.S. Šílenou cenu za MINI a užitkovou hodnotu F500 bych poprosil podrobně vysvětlit...
neregistrovaný "Deception"
29. 11. 2007 20:22
Re: GRANDE !!!!
>:D
Jó, mladí kluci maj ideály, neber jim je, nebuď tak krutý a nech je aspoň tady snít... ;-)

K věci, máš pravdu, že ten kdo schrastí horko težko 270 papírů, ten si asi nepůjde pro nepraktické vozítko do města. Takovej bude ve městě dál šlapat po svejch, nebo bude jezdit MHD. A když už si fakt bude chtít koupit nový auto, tak zvolí pětidvéřovou pandu, do které poskládá drahou a kočarek. Nebo projde bazary v okruhu sta kilometrů.
29. 11. 2007 20:45
Re: GRANDE !!!!
Přesně :yes:
anonym
29. 11. 2007 21:38
Re: GRANDE !!!!
no proc? 270 dnes neni dramaticka cena za novy auto a kdyz ho nekdo muze dat treba za dost "slaby" polo, tak jiste ho da za zajimavejsi petikilo, 4 sedacky, vybava velmi slusna a styl milionkrat zivejsi!!! Ostatne tech 100.000 majitelu toho je dukazem :yes: Uvidite hosi ze to bude platit i tady!!
PS Jo a toho tam nahore bych nepodcenoval, kdovi kolik ma plat....????
neregistrovaný "Deception"
29. 11. 2007 22:05
Re: GRANDE !!!!
Jenže Polo se dělá i jako pětidvířko, což v Češích hraje na tu racionální strunu. A jeho zadní sedadla jsou mnohem použitelnější než ty v pětistovce.
Dle mého se bude prodávat asi tak jako Ford Ka. Nijak zvlášť, občas vidět půjde.
anonym
29. 11. 2007 22:21
Re: GRANDE !!!!
cha cha, takovejch soudu uz tady bylo....,jako treba ze se proda pouze deset tisic petikil a to bude hodne do konce roku...
neregistrovaný "milanič"
30. 11. 2007 09:31
Re: GRANDE !!!!
Chlape,něco ti prozradím,já na to mám,pouze nečumím,ale tohle prdítko si teda opravdu nekoupím,tak co se mnou? A ta užitková hodnota - to je nářez >:-[]
anonym
30. 11. 2007 11:52
Re: GRANDE !!!!
o tobe to neni, nikdo te nenuti a tom to je, osttanich 110.000 lidi ma jiny nazor a to je jen dobre!!
neregistrovaný "milanič"
30. 11. 2007 12:59
Re: GRANDE !!!!
Pro doplnění,najdi si,kolik je v Evropě potenciálně práceschopnejch lidí (lze to najít) a poděl cca deseti a máš počet lidí,který si to můžou koupit a pak něco porovnávej,ty jinej názore
neregistrovaný "sword2"
29. 11. 2007 19:42
záruka
čo je super Fiat pri financovaní cez Fiat Finance dáva záruku 5rokov alebo 500tkm balíček Pohoda 2( [odkaz] ).super a dúfam že to bude rovnako aj v SR(teda dúfam kedže máme toho istého importéra...Takže si Fiat zrejme verí aj s kvalitou ...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Petto"
29. 11. 2007 20:12
Radšej Twingo II
Za tie ceny je tu trošku menej imidžové ale o hodne praktickejšie Twingo. Za necelých 350 tis Sk je s 1,2 75k, 4 airbagy, okná a zrkadlá v elektrike, centrál, elektronický posilňovač, CD/MP3 s ovládaním pod volantom, variabilné samostatné sedačky vzadu, ABS, EBD, AFU. A to nehovorím o GT verzií za 400 tis. Sk s 1,2 TCE 100k. Výborné spracovanie, 0 - 100 za 9,8 s a nehovorím o potenciáli 1,2 TCE, ktorý má určite výkovové rezervy. Aj keď okolo Twinga II nie je taký boom, pre mňa je rozhodne voľbou č.1 medzi mini vozidlami.
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "vykovek"
29. 11. 2007 20:58
Re: Radšej Twingo II
:DDDD
anonym
29. 11. 2007 21:40
Re: Radšej Twingo II
No jo ale taky horsi bezpecnost a tak trochu chude vypadajici design..., kdepak hochu petikilo je lepsi volba!!
neregistrovaný "Petto"
2. 12. 2007 14:15
Re: Radšej Twingo II
Mám rád retro dizajn, z vonku je 500 super ale z vnútra je to gíč. No nie je Twingo taká imidžovka ale zato rozhodne lepšie spracovaná.
neregistrovaný "Ada je zase tady"
30. 11. 2007 00:43
Re: Radšej Twingo II
Nu, dat prednost vyrobku firmy rendlik a syn, to chce opravdu dobry zaludek.
Pokud chces optimalni performance za nejlepsi cenu, podivej se radeji sem: www.lada.cz/default.asp?…
30. 11. 2007 08:34
Re: Radšej Twingo II
Nabudúce pri písaní príspevku použi viac IQ, nešetri si ho tak... >:D
30. 11. 2007 12:33
Re: Radšej Twingo II
V čem se asi shodneme, že Renaulta opravdu radši ne.
Ale než Kalinu, to bych radši 20 přitlačil a koupil Hyundai Accent. V základu má nesrovnatelně větší výbavu, o několik tříd lepší dílenské zpracování a spolehlivost, větší rozvor (+ 3 cm), délku (cca 20 cm), šířku uvnitř (vzadu +3cm) a stabilitu. Výkon vyšší o 12 kW, zato má o 200 ccm míň a asi o 1 litr na 100 km nižší spotřebu.
30. 11. 2007 20:22
Re: Radšej Twingo II
Kdybys nenapsal, ze Hyundai ma o nekolik trid lepsi spolehlivost nez Kalina, tak bych ti to mozna i veril. Ale kdyz uz si vymejslis, musis vedet, kdy prestat. Kalina se prodava necelej rok a ve velmi malych poctech. Zkusenosti s jeji spolehlivosti tudiz tezko muzes mit. To same plati o Renaultu Twingo. O jeho spolehlivosti vis velky prd, nejspis si ho videl na internetu.
anonym
30. 11. 2007 21:04
Re: Radšej Twingo II
všci ste úplne mimo 500 neni prakticke auto do mesta. 500 je skvela imigovka nie ako druhe auto do rodiny.
neregistrovaný "Kubas_"
29. 11. 2007 23:27
a tohle jste prubli???
www.fiat500.it - ten videokonfigurátor je skvělý, opravdu bomba >:D
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Hivris"
30. 11. 2007 00:00
Re: a tohle jste prubli???
Jo, fakt nemá chybu. Na www.fiat500.cz už to mají i česky.
neregistrovaný "Raju"
30. 11. 2007 00:43
Blue&Me
Měli už jste někdo možnost vyzkoušet to Blue&Me (www.fiat.cz/500-blueme/), které se má do pětistovky taky montovat?
Rozbalit vlákno
0
anonym
30. 11. 2007 10:10
Fort
Chci vozit velké logo firmy a tohle autíčko je jak stvořené pro jeho umístění. Už to úplně vidím před sebou, dvoubarevná kombinace, logo v airbrushi, přes to průhlednej lak - to bude reklama jak víno. Původně jsem mířil na Grande Punto, ale z tohoto důvodu asi sáhnu po 500. Navíc mám k tomuhle vozítku hodně blízko. Jako student jsem jezdil s Fiatem 600. :-)
Rozbalit vlákno
0
anonym
1. 12. 2007 00:03
laska je laska
Otazka... Som normalny chlap.. statny 100kg chlap.. chlap ktory jazdi s bmw .. Mam rad zeny (nie som teply ani bi ani metrosexual).. A predsa som sa do toho maleho prcka rachol:)))) no vazne.. Dnes som v nom sedel.Usmieval sa ako po velmi dobrej trave.. Idem ho kupit priatelke. Ale priatelka este nema soferak. Kym ho spravi na aute budem jazdit ja. :-) :-) otazka dna: bude vo fiatke vyzerat 100kg chlap smiesne?? odpopved: je mi to suma fuk:))
Rozbalit vlákno
2
anonym
2. 12. 2007 00:03
Re: laska je laska
Kašli na to jak v něm budeš vypadat... sekne každýmu. Já už v jednom jezdím a včera mi mávaly dvě kočky v Porsche 911 :-)
500 prostě dostane každýho...
neregistrovaný "Clawik"
4. 12. 2007 14:59
Re: laska je laska
Jeden z nejlepších příspěvků, který jsem kdy v diskusi četl. Paráda :-) :yes:
anonym
22. 12. 2007 11:03
trabant-fiat-citroen etc
Biznis je biznis-pre otupených europanov-hlavne mladých pobertakov toto auto bez dverí bude dobré
hlavne že sa nejak nacpú dopredú a hlavne že na stovku odfičia za 10 sek,hlavne že búdú mat kožený volantík nejaké očíslované tachometre a dalšie serepetičky zo zlata kolesá a jede sa na \Slovensku slávnostne len v Blave zatial predávajú základné verzia teda motor a kolesá a kisna za 340 000 SK "len"-...

:no: :no:
Rozbalit vlákno
0
anonym
23. 12. 2007 21:36
fiat
tak ako ani trabant nebol populárnym autom za socializmu tak ani Fiat 500-kA ako sa nám firma snaží predostriet je to len biznisový tahák
ešte fiat 850-ka bola viac populárnejšia a aj bolo lepšie auto, fiaty nepatria medzi "levné" autá..osobne neinklinujem ani k jednému...
dnes automobilky sa predbiehajú-lebo už nevedia ako
sofistikovane zakrýt-tak vyrábajú dvojosobáky podobné vid C1-citroen Beate-chevrolet,Smart to vlastne začal etc etc... :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "trr"
29. 1. 2008 20:35
ventily
není 1 ventil na 1 válec málo??
Rozbalit vlákno
0
anonym
30. 1. 2008 18:13
fiat
super autíčko moc se jim povedlo koupím si ho
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "STARÝ ŘIDIČ"
5. 2. 2008 10:34
FIATY JSOU SNAD AUTA?
Ale kdepak, jsou to rychloběžky, které se rychle ojedou a brzy zkorodujou. Ostatně v testech ADAC, které hodnotí závadovost aut, jsou Fiaty vždy až v té horší polovině aut, a to ve všech věkových kategoriích. Blázen je ten, kdo by si takovou *** za tak hříšný peníze kupoval.
Rozbalit vlákno
0
anonym
9. 2. 2008 23:14
fiátek
jak já todle auto žeru.. má prostě styl.. a ten interier je uplně užasnej.. chci hooo... šmudlu malýho..
Rozbalit vlákno
0