Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Fiat 500: V polských Tychách vyroben půlmiliontý vůz

Fiat oslavuje důležitý milník v historii modelu 500. Minulý týden sjel z výrobní linky závodu v Tychách v Polsku již půlmiliontý Fiat 500 pouhých 21 měsíců od spuštění produkce.
Zpět na článek
30. 3. 2010 13:33
30. 3. 2010 15:49
neregistrovaný "Hooonza"
30. 3. 2010 16:42
30. 3. 2010 14:43
30. 3. 2010 15:51
30. 3. 2010 15:57
30. 3. 2010 15:38
30. 3. 2010 14:43
30. 3. 2010 17:06
30. 3. 2010 18:38
30. 3. 2010 21:28
30. 3. 2010 20:01
30. 3. 2010 20:51
31. 3. 2010 09:10
30. 3. 2010 17:28
30. 3. 2010 17:30
30. 3. 2010 18:56
neregistrovaný "evenfall"
31. 3. 2010 09:10
31. 3. 2010 13:00
30. 3. 2010 13:00
Gratulace....
... modelu F500 k tomuto debaklu ;-)
Rozbalit vlákno
3
30. 3. 2010 13:33
Re: Gratulace....
Holt je to skutečně propadák >:-[]
30. 3. 2010 14:03
Re: Gratulace....
Jo-jo, pamatujeme na tie prorocke slova nasho vizionara:
"...ovsem petistovka... to bude vejbuch tisicileti!..."
>:D
Avatar - Ada je zase tady
30. 3. 2010 23:44
Re: Gratulace k vyrobe slusneho piva
Jihopolske mesto Tychy je znamo vyrobou (na polske pomery) velmi slusneho piva (Tyskie). To jedine stoji na tomto webu za zaznamenani! :yes:
Avatar - euro89
30. 3. 2010 13:25
jen tak dál, vidim to aspoň na 3mil.
Fiat 500 je spička segmentu A, navíc je to auto prostě cool a díky verzím Abarth neoslovuje jen ženskou část populace. Osobně bych byl hodně překvapenej, kdyby se jich za celou dobu výroby vyrobilo míň, jak tři miliony kusů. Fiatu patří velká gratulace! :yes: ;-)
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Hooonza"
30. 3. 2010 15:49
Re: jen tak dál, vidim to aspoň na 3mil.
... zatímco konstrukčně shodný Ford Ka pokulhává (prodává se méně než např. Touareg).
30. 3. 2010 20:48
Re: jen tak dál, vidim to aspoň na 3mil.
To teda budou muset pridat pokud za 21 mesicu prodal Fiat 500 000 jednotek tak v 7letem prumernem zivotnim cyklu auta to nestihnou!

Ale ja verim, ze Fiat 500 je typ auta, ktery tu bude snami vice jak 7 let!
Avatar - euro89
31. 3. 2010 00:13
Re: jen tak dál, vidim to aspoň na 3mil.
Za 1. taky předpokládám, že se bude vyrábet víc, jak 7 let, za 2. Panda taky dokázala v průběhu výroby postupně navyšovat počty vyrobených kusů a prodává se víc a víc, za 3. se jich pár prodá určitě i v USA, kam brzy 500 vstoupí a za 4. by měla přijít ještě varianta malýho kombi po vzoru Mini, která poptávku taky o něco málo zvětší. Takže důvodů k optimismu je víc, než dost. ;-)
30. 3. 2010 13:28
Nějak málo ne?
Na to jak to tady někteří pořád vynášejí do nebes a jaký to je prodejní trhák... pořád to je jen něco přes čtvrtmilion kusů ročně... tolik škodovka vyrobí Fabií v ČR...
Rozbalit vlákno
73
30. 3. 2010 13:34
Re: Nějak málo ne?
Je to překarosovaná Panda, na to je to slušný úspěch, sám jsem čekal tak 100k ročně max.
30. 3. 2010 13:34
Re: Nějak málo ne?
co kdybys to porovnal se skutečnou konkurencí? ;-)

nebo pak můžeme říct i že VW vyrobí víc GURU, nebo Ford vyrobí víc F-series...
30. 3. 2010 13:56
Re: Nějak málo ne?
Neporovnávám ty modely mezi sebou, jen jsem čekal, že se těch "stylových Pand" prodá víc. Toť vše...
30. 3. 2010 14:07
Re: Nějak málo ne?
ok ;-) mně ty čísla příjdou slušná, já jsem naopak čekal míň
Avatar - euro89
30. 3. 2010 13:39
Re: Nějak málo ne?
Nechceš doufám srovnávat výrobu lidovky pro chudinu konkurující např. Loganu se stylovym autem konkurujícim např. Mini, nebo Smartu? Fóbii si kupujou převážně socky jako hlavní auto, ale Fiat 500 slouží většinou jako stylový auto do města, školy, práce, nebo jen tak za zábavou a většinou je to druhý, příp. několikátý auto v rodině. I ceny jsou trošku jinde, než u fóbie a o celkový roli těch modelů pro jejich automobilku ani nemluvim.
30. 3. 2010 13:55
Re: Nějak málo ne?
1. Žádnou fóbii neznám a pokud myslíš Fabii, tak jsem rád, že někteří napřed vykřikují jak je "předražená" a pak že je "pro socky"... :yes: >:-[]
30. 3. 2010 14:08
Re: Nějak málo ne?
právě proto je předražená >:-[]
30. 3. 2010 17:02
Re: Nějak málo ne?
Nie sme tak bohatí, aby sme si mohli dovoliť kupovať lacné veci... >:D
30. 3. 2010 14:05
Re: Nějak málo ne?
porovnavas predajne cisla imidzovky, a tuctovky? To je ale pre Fiat500 velmi velka poklona!
30. 3. 2010 14:28
Re: Nějak málo ne?
Kdybys četl pořádně tak víš, že to nesrovnávám, jen jsem psal, že jsem čekal, že se toho zázraku prodá daleko víc... :-!
30. 3. 2010 14:49
Re: Nějak málo ne?
Otázka je, jestli se prodeje ještě rozběhnou, nebo budou stagnovat. Osobně si neslibuji od uvedení F500 v USA nějaké jejich nakopnutí.
Pravda je ta, že seč je pětistovka velmi povedená, tak je i poměrně levná a mnoho lidí čekalo větší úspěchy. Za tři roky se jich prodalo půl milionu. Na třídvéřového prcka asi dobré, ale půl milionu se prodá třeba Golfu za jeden rok (ano vím, že to není konkurence, ale jde o srovnání potenciálního prodejního úspěchu).
30. 3. 2010 15:09
Re: Nějak málo ne?
Nemůžeš přece srovnávat golfa s pětistovkou ona se nedá srovnávat ani s fabii je to prostě imidžovka mini.Je to miminko s delkou 3,55 metru a u nás začína v akci za cca 270tisíc tak je to třeba brát a ani jinde se cenově nijak nepodbízí.
30. 3. 2010 15:20
Re: Nějak málo ne?
Neporovnávám a taky jsem to tam napsal. Zkus to pochopit.
Avatar - euro89
30. 3. 2010 15:09
Re: Nějak málo ne?
21 měsíců jsou tři roky, jo? To jsou mi novinky...
30. 3. 2010 15:20
Re: Nějak málo ne?
Pětistovka má datum vzniku r 2007.

[odkaz]
30. 3. 2010 15:33
Re: Nějak málo ne?
v článku nahoře se píše, že:"Minulý týden sjel z výrobní linky závodu v Tychách v Polsku již půlmiliontý Fiat 500 pouhých 21 měsíců od spuštění produkce". Tož nevim.
30. 3. 2010 15:55
Re: Nějak málo ne?
Tož já taky nevím. Ale je to vcelku jedno, čssd stejně vyhraje volby. >:-[]
31. 3. 2010 09:27
Re: Nějak málo ne?
..Ale ať děláš co děláš, vcelku jedno to nebude ani když čssd vyhraje volby,..rok na 7 měsíců prostě nezkrátí, ač by sis to možná přál... >:D
31. 3. 2010 10:12
Re: Nějak málo ne?
Nestraš! Ja nechci stárnout 2x rychleji. >:-[]
30. 3. 2010 17:03
Re: Nějak málo ne?
Potom sú Ferrari totálne prepadáky.
30. 3. 2010 18:21
Re: Nějak málo ne?
O tomto pohledu tu nedávno psal GTI. Na prodeje je nutno nahlížet z několika stran, jednou z hlavních je cena. Zkus se taky zamyslet. ;-)
30. 3. 2010 18:53
Re: Nějak málo ne?
Blbosť. Cena nie je smerodatná, iba ak v rámci triedy alebo bezprostredných konkurentov. Práve preto je hovadina predaje F500 hodnotiť z pohľadu predaja akejkoľvek tuctovky tak isto ako voči Ferrari alebo iným exotom. Ak porovnávať predaje, potom napríklad Fiat 500 - Ford Ka - Renault Twingo - Alfa Romeo MiTo...
Avatar - T613
30. 3. 2010 18:35
Re: Nějak málo ne?
F500 a levná? Z pohledu cena/výkon je "pěkně" drahá.
30. 3. 2010 18:40
Re: Nějak málo ne?
Z pohledu konkurence je nejlevnější ze všech...třech? ;-)
Avatar - T613
30. 3. 2010 18:49
Re: Nějak málo ne?
Myslíš New Beetle a Mini? :-|
Avatar - Ronault.
30. 3. 2010 18:51
Re: Nějak málo ne?
New Beetle se snad už ani nevyrábí, ne?
30. 3. 2010 18:59
Re: Nějak málo ne?
Tuším že se snad už doprodal a pilně se pracuje na nástupci. Mimochodem, bylo to jedno z nejdéle prodávaných (nových) aut u VW, společně se šaranem, ale ten už má svého nástupce.
Avatar - Ronault.
30. 3. 2010 19:05
Re: Nějak málo ne?
Ty máš při psaní o VW groupe takový nějaký jiný eufemizující slovníček >:D "Doprodali", čili nebyl zájem, tak to raději ukončili. >:D
Brouk 2 nástupce mít nemá, jestli se bude vyrábět nějaké nové malé VW, tak to bude Up!. S Broukem se jim moc nedařilo a ta nejdelší výroba byla jen díky Mexiku. Inu proč kupovat auto, které vypadá jak pro barbínu, je přerostlé díky obrovským blatníkům, ale uvnitř je stejně malé jako zbytek... z motů jen 1,6 a 2,0 85 kW... a něco jako Abarth u F500 taky nebylo.
Brouk 2 bylo ze všech malých retro reinkarnací nejméně úspěšný projekt (mimo Mexiko), tam Mini zabodovalo daleko více, stejně jako třeba teď boduje F500
30. 3. 2010 19:09
Re: Nějak málo ne?
Opět nevíš, o čem píšeš. Nepovažuji prodej 1.2 mil kusů za nějaký nepodarek. Takovej saab to neudělal ani za dvacet let prodeje všech modelů.
Motorů v Brouku bylo víc. Moc toho nevíš.

PS: Na novém Brouku se pracuje. ;-)
Avatar - Ronault.
30. 3. 2010 19:12
Re: Nějak málo ne?
1,2 M za cituji "Mimochodem, bylo to jedno z nejdéle prodávaných (nových) aut u VW". To za 21 měsíců má F500 prodávaný jen v EU (žádné Mexiko či USA) už 0,5 M. Počítej.

Saab srovnávat s Broukem? A co takhle Logana se Superbem, to už tady taky jednou někdo dělal. 8-s

PS: Kde se pracuje? Dej odkaz na nějaké spy fotky. Jestli myslíš tady tohodle [odkaz]
tak tuning není práce na nástupci >:D
30. 3. 2010 19:15
Re: Nějak málo ne?
Hele, srovnej si to s čím chceš. VW prodal JEDNOHO modelu Více jak 1.2 mil. Kdo jiný to v dnešní dokáže? Opravdu si myslíš, že je to propadák? A co potom ostatní? To jsou propadáky pak celý automobilky, nikoli jen jednotlivé modely.
Avatar - Ronault.
30. 3. 2010 19:24
Re: Nějak málo ne?
Brouk se začal vyrábět v roce 1998, za tu dobu prodali 1,2 M aut po celém světě - Evropa, USA, Mexiko, zbytek střední a jižní Ameriky.

Fiat 500 se vyrábí 21 měsíců (to není ani 2 roky) a jen v Evropě jich vyrobili přes 0,5 M. Pokud si to spočítáš na roční produkci, tak ti výjde podstatně lépe F500. Při teoreticky stejné době produkce 10 let by při tomto tempu F500 vyrobili cca 2,5M. Jenom 2x více, to je vlastně nepatrný rozdíl, řečeno vweufemisticky.
30. 3. 2010 19:31
Re: Nějak málo ne?
Taky nezapomeň na průměrnou prodejní cenu. NB byl vždycky poměrně drahým autem. Ve výbavě s jiným než základním motorem stál třičtvrtě milionu a to je na stylový auto opravdu moc.

Nehledě na to, že byl prioritně designován pro trh USA. Nikoli pro trhy nějaké střední ameriky, tam by si ho těžko mohli dovolit.

Koukej na to obšírněj a ne jako přes klíčovou dírku. ;-)
Avatar - Ronault.
30. 3. 2010 19:33
Re: Nějak málo ne?
Musel bych hledat po internetu a to se mi nechce, ale NB byl hodně úspěšný právě v tom "bohatém" Mexiku.

To, že jej u nás dali za cenu jakou dali, to taky odpovídalo prodejům.
30. 3. 2010 19:42
Re: Nějak málo ne?
To bude asi tím, že v americe těch bohatých zemí není až tak moc. ;-)
Avatar - Ronault.
30. 3. 2010 19:45
Re: Nějak málo ne?
To je vlastně praxe jako s Foxem. V Brazilii lowend, v Evropě prémiová cenovka. Nic víc, nic míň
Avatar - T613
30. 3. 2010 19:14
Re: Nějak málo ne?
Hlavně NB je tak 2x větší než Mini a F500
30. 3. 2010 19:16
Re: Nějak málo ne?
A taky 2x dražší.
30. 3. 2010 19:33
Re: Nějak málo ne?
A v Německu taky, a v Rakousku a v Itálii. A... vlastně všude krom USA, kde jsou všechny evropský auta stejně levnější. ;-)
Avatar - Ronault.
30. 3. 2010 19:37
Re: Nějak málo ne?
Tak to konstruovali pro USA a tam pak měli nejmenší marži. Super. ;-)
30. 3. 2010 19:40
Re: Nějak málo ne?
A co myslíš, že dělá třeba Honda se svou Accurou a Nissan se svým Infinity atd.

To je prostě fakt, že v USA se bojuje jinými zbraněmi než marží. ;-)

Teď tu píšeš jako školáček, toto jsou témata, které se tu probraly ze všech stran. ;-)
Avatar - Ronault.
30. 3. 2010 19:44
Re: Nějak málo ne?
Obhajuješ neobhajitelné, způsoby, které se ve dvou po sobě jdoucích příspěvcích popírají.

DOmluvíme se jinak. Jak ukončí výrobu F500 a zveřejní konečný počet kusů, tak srovnáme tyhle dvě stylovky v konečném počtu prodejů. A to bude mít sNB ještě výhodu většího počtu trhů, kde se prodával.

Můžeme ještě přidat k hodnocení úspěšnosti to, jestli bude mít F500 následníka nebo ne (ne jen názvem, ale zaměřením). sNB jej nemá a nikde se o následníkovi nepíše.
30. 3. 2010 19:52
Re: Nějak málo ne?
Tohle je ale už fakt směšné.
Ty nedovedeš pochopit úlohu VW New Beetle. Byl první, nikdo jiný retro stylovku předtím nezkoušel postavit a prodávat.
I přesto dokázal VW prodat tohoto modelu 1.2 mil. Za poměrně vysoké ceny.

Teď přijde Fiat, postaví retro na svém nejmenším modelu s poloviční cenou, tak není divu, že s tím bude mít asi úspěch, protože byl v pořadí až ten třetí, který to zkusil a měl velkou možnost srovnání, jak co udělat a co nedělat.

Raději se koukni k Renoldu, kterého modelu se mu podařilo v poslední době poradat více jak 1.2 mil. ;-)
Avatar - Ronault.
30. 3. 2010 19:55
Re: Nějak málo ne?
Dochází ti síly, tak přecházíš k Renaultu? 8-s :no:

Ty ceny byly různé na různých trzích, to jsi tady popsal tím USA. Tomu taky odpovídaly marže. Velikostně byl taky sNB větší a na náklady výroby náročnější vůz než F500. Proč to nesrovnat?

První? Nebyl před ním třeba PT Cruiser?
30. 3. 2010 20:00
Re: Nějak málo ne?
Myslel jsem 3 dvéřovou stylovku. Tedy méně praktickou. ;-)

Mě spíš dochází, že toto nemá s tebou vůbec cenu řešit. Ty ho tedy klidně považuj za propadák, já ho budu považovat za úspěšný model, který se s přehledem zaplatil. Není moc automobilek, které by se mohly chlubit produkcí jednoho nezměněného a málo praktického modelu na hranici 1.2 mil kusů. ;-)
Avatar - Ronault.
30. 3. 2010 20:09
Re: Nějak málo ne?
On se tak proplatil a vyplácel, že už VW nástupce neudělal, raději.
30. 3. 2010 20:10
Re: Nějak málo ne?
Na nástupci se pracuje, neboj, dočkáš se, pak mi zajisté dáš za pravdu, že? ;-)

Mimochodem zkus to třeba tady, snad mi budeš věřit.

[odkaz]
Avatar - Ronault.
30. 3. 2010 20:14
Re: Nějak málo ne?
pokud příjde, polovina 2010 je už skoro tady, dám ti za pravdu, to neboj. Zatím ani žádné spy fotky nekolují a snad má Marko pravdu.
30. 3. 2010 20:24
Re: Nějak málo ne?
Neboj, má. Já to ale nemám od něj. ;-)
Avatar - Ronault.
30. 3. 2010 20:26
Re: Nějak málo ne?
My víme... vrátnice ;-)
30. 3. 2010 20:31
Re: Nějak málo ne?
Asi by ses divil, jak takovej vrátnej může být informován. Od všeho má klíče... ;-) >:-[]
Avatar - T613
30. 3. 2010 19:30
Re: Nějak málo ne?
2x větší + 2x dražší (u nás) = není konkurence Mini/F500
30. 3. 2010 19:32
Re: Nějak málo ne?
Proč ne? Je to stylovka, která nemá optimální poměr ceny a užitné hodnoty. Srovnat se to dá.
Avatar - T613
30. 3. 2010 19:40
Re: Nějak málo ne?
Stylovka, ale v jiném rozměrovém segmentu. Stylovka, která bude utočit na styl kupců Golfa než kupců Mini.
30. 3. 2010 19:44
Re: Nějak málo ne?
No a? Byl první, kdo to zkusil. Po bitvě je každý generál. I Téčko. ;-)
Avatar - T613
30. 3. 2010 19:58
Re: Nějak málo ne?
Ale no tak.. Ještě před Broukem zde byl Plymouth Prowler. Brouk se jen svezl na módní vlně retra
30. 3. 2010 20:02
Re: Nějak málo ne?
Ale notak, víš jakou cenovku měla kusovka Prowler? ;-)
Avatar - T613
30. 3. 2010 20:07
Re: Nějak málo ne?
Ano, ale bavíme se snad o retru. Zde prostě Broukem průkopník nebyl. VW vycítil módní vlnu, kterou odchytil, ale co si budeme povídat, excelentně si na ní nevedl. To se povedlo až Mini, které umělo naservírovat retro, které připomínalo svého předchůdce emocemi nikoliv pouze profilem karoserie a jménem. F500 jde cestou prošlapanou Mini, nikoliv Beetlem.
30. 3. 2010 20:13
Re: Nějak málo ne?
Tvůj názor, já ho nesdílím. ;-)
Avatar - T613
30. 3. 2010 20:18
Re: Nějak málo ne?
Oba víme co je úspěšnější
30. 3. 2010 20:24
Re: Nějak málo ne?
Jasně, Golf. ;-)
Avatar - T613
30. 3. 2010 20:38
Re: Nějak málo ne?
Ne Ford T, protože všechno po něm jsou jen padělky >:-[]
Avatar - white label
30. 3. 2010 20:51
Re: Nějak málo ne?
Kde jsi přišel na to, že "ňubítl" nemá mít nástupce? Nečteš, neznáš...! ;-)
Jeho problém v Evropě byla především jeho cenovka a s tím také související přítomnost Golfu na trhu a k němu zase jeho cenovka...
:-!
Avatar - Ronault.
30. 3. 2010 21:00
Re: Nějak málo ne?
Výroba ukončena, nástupce není. To je docela zvláštní situace, nemyslíš?
Problém z jedné strany cenovka a z druhé strany velikost. Auto z venku velké, uvnitř malé, spoustu nevyužitého špatně obestavěného prostoru.
Avatar - T613
30. 3. 2010 21:13
Re: Nějak málo ne?
navíc špatně zvládnutý vnější design.. neohromí, nenadchne. Mini a F500 jsou lépe vychytané stylovky.
30. 3. 2010 21:15
Re: Nějak málo ne?
Takhle v době uvedení nikdo nemluvil. ;-)
Avatar - T613
30. 3. 2010 21:24
Re: Nějak málo ne?
Ono o Beetle se přestalo mluvit poměrně brzy vůbec ;-)
30. 3. 2010 21:30
Re: Nějak málo ne?
U nás. ;-)
Avatar - Ronault.
30. 3. 2010 21:31
Re: Nějak málo ne?
Jako myslíš mimo barbie land, jo? >:D
30. 3. 2010 21:35
Re: Nějak málo ne?
No, spíš mimo údolí werku. ;-)
Avatar - Ronault.
30. 3. 2010 21:37
Re: Nějak málo ne?
Do werku by s tím nikdo přijet nemohl, leda slečna sekretářka ;-)
Avatar - 3_diamanty
30. 3. 2010 14:17
odkaz pre tupca menom GTI
Tu mas jasny dokaz toho ze to auto sa predava a ze tvoje keci su ako vzdy o nicom zalozene na tvojich dojmoch, ktorymi ohurujes publikum na auto.cz. Prepadak je akurat tvoj fox a aj phaeton a cele tvoje dristy, ktore tu uz roky splietas. Lestis si ho pri pohlade na golfa ja viem a robi ti to dobre :-) ale nas nezaujimaju tvoje bezduche vyplody a osocovanie vsetkeho ineho co nema na kapote dvojite W chapes?

Tak si zavri tu tvoju pyskatu papulu a nepis sem tvoje trapne
vyplody :no:
Rozbalit vlákno
11
Avatar - euro89
30. 3. 2010 14:27
Re: odkaz pre tupca menom GTI
Zbytečnost to psát, akorát mu tim uděláš radost, že s eo něm zase mluví. Nejlepší je si ho vůbec nevšímat a nereagovat na něj. ;-)
Avatar - T613
30. 3. 2010 14:37
Re: odkaz pre tupca menom GTI
ty bláho reinkarnace DanielDesign.. pomoooc
30. 3. 2010 16:42
Re: Re:
Ja to vidím horšie - toto je celkom nový zázrak... :-!
30. 3. 2010 14:43
Re: Re:
Tak si to srovnej s VW New Beetle. ;-)
Avatar - DRBNUTY
30. 3. 2010 15:51
Re: Re:
Ale on tu asi nepisal,ze Beetle bude propadak. ;-)
30. 3. 2010 15:57
Re: Re:
On je totiž pro mnohé VW Beetle synonymem pro propadák i když se ho prodalo více jak 1.2 mil. kusů. :-)
30. 3. 2010 15:38
Re: Re:
GTI někdy psal, že se podle něj řídí svět, nebo píše svoje názory, jako ty? Hlavně mluv za sebe, co plodíš ty snad nepotřebuje ani komentář.
30. 3. 2010 16:39
Re: Odkaz pre tupca
Jeden tupec sa ukázal v pravom svetle. Na tvojom mieste by som sa tuž už od hanby neukázal. Len si sa predviedol ako dokonalý úbožiak. ;-\ :no:
30. 3. 2010 18:22
Re: Odkaz pre tupca
>:D Zase moralizuješ? ;-)
30. 3. 2010 18:54
Re: Odkaz pre tupca
Samozrejme, čo ma nepoznáš? >:D
Avatar - mrvolvo
30. 3. 2010 14:43
Go 500!
Jen tak dál! Ať si říká kdo chce co chce, Fiat 500 mluví sám za sebe. Koho zajímá, že je to pozměněná Panda? Vypadá skvěle, jezdí fajn a s tou kvalitou už je Fiat taky někde jinde.Hlavně ať nepřijde žádný facelift.U takového auta by to byl jedině pohřeb:)
Rozbalit vlákno
0
30. 3. 2010 17:06
FIAT 500000
Přesně už si nevybavuji, který náš kolega tu psal, že F 500 nebude prodejně žádný majstrštyk. No, v tomhle je nutno tomuto postoji přitakat. Samozřejmě. Nelze přece porovnávat například prodeje evropského kompaktního evergreenu, Golfu s malinkou skákačkou do města. Golfů se prodává půl miliónu také. Ovšem ročně. Rok za rokem, desetiletí za desetiletím, čtvrststoletí za čtvrtstoletím.

Na fiatku tedy nenahlížejme optikou ukřivděného jelimana (viz, některá bohnicoidní diskuzní oratoria), neb i těch pět set tisíc je poměrně slušné číslo. Zejména na to, jakou má výroba aut v Polsku pověst.

Osobně jsem čekal vyšší číslo. Někde kolem dvou tří miliónů. Přiznám ovšem, že jsem v tomhle byl ovlivněn čtením diskuzních příspěvků. Zejména olivaklub se tu vyznamenal adorací, která si nezadala ani s náběhem liftingováného cee´du. Takže pojměme to realisticky, ty dva milióny, to byl jaksi velmi nadnesený sen, a to i jistě pro zdejší intelektuální anorektiky.

Smutek ve tváři ovšem mohou dodávat čísla prodejů v evropských zemích. Rakousko osm a půl tisíce či Španělsko - deset tisíc. Zajímavé. Naštěstí je tu země berušce zaslíbená. Itálie. Tam to padá jak do rybníka. No, je ovšem otázka, jestli by sami italové nebyli raději, kdyby těch dvě stě padesát tisíc kousků (polovina celkové produkce) netvořilo něco jiného, třeba něco kolem pěti metrů s hvězdou na čele...

Avšak, nezatracujme malého fiata, buďme diskutéři s velkým srdcem, pamatujme koneckonců, že jsou mezi námi i lidé, kteří nikoliv jen z příčin ryze subjektivních nemohou jezdit v něčem větším, výkonějším, lepším. Ano, i takových aut jakým je Fiat 500 je na silnicích proto zapotřebí.

BRAVO FIAT 500 :yes:
Rozbalit vlákno
75
30. 3. 2010 17:35
Re: FIAT 500000
Já to vnímám jako velmi slušný úspěch. Tohle se Fiatu povedlo. Prodeje jsou velmi slušné v kontextu rámci třídy mini, ale hlavně ve světle toho, že je to autíčko s technikou Pandy, ovšem za cenou kompaktu, tedy předpokládám, že na tom má Fiat slušný vývar. Kdyby šlo Fiatu všechno jako tohle, tak je mnohem úspěšnější automobilkou. A mě osobně se i líbí.
Avatar - DRBNUTY
30. 3. 2010 17:54
Re: FIAT 500000
Myslim, ze s Golfom sa F500 nemoze porovnavat.Pretoze Golf oslovuje vacsiu skupinu ludi.Golfa si moze kupit muz ale aj zena,mozes si ho kupit ako rodinne auto,mozes si ho kupit ako kombi.F500 je zamerana na mensiu skupinu ludi,pretoze je to male neprakticke, dvojdverove a drahe auto urcene primarne zenam.Takze v tomto kontexte je pocet predanych kusov uspech. :-!
30. 3. 2010 18:27
Re: FIAT 500000
To máš pravdu, jen si teď vzpomínám, jak tu mnozí vykřikovali, jakej to bude hit.
Hit to je, ale především v Itálii a ve zbylých zemích Evropy se prodeje pětistovky stydlivě krčí na spodních příčkách žebříčků. Kolik se jich prodalo u nás za rok 2009? Aspoň tři sta kusů (já prodejní čísla nemám)?
Avatar - T613
30. 3. 2010 18:38
Re: FIAT 500000
300kusů? při té ceně? Velice dobrý úspěch
30. 3. 2010 18:44
Re: FIAT 500000
segment miniaut je v Česku zcela okrajový, tady lidi kupují Fábie v základu jako rodinné auta. Malou stylovku tady opravdu potřebuje málokdo....

Stejnou logikou ostatně vysvětloval tvůj velký idol i fakt, že se v Česku vůbec neprodává VW Fox (alias "mistr elegance" ) - prostě se pro Čechy nehodí.... Dlužno ovšem dodat, že podle prodejů se Fox nehodí ani pro nikoho jiného, narozdíl od F500 ;-)
30. 3. 2010 19:05
Re: FIAT 500000
No na to, jak tu někteří vyskakovali, že hned zejtra jdou pro jednu pětistovku, tak přišlo rychlé vychladnutí. A jak říkám, ceny jsou slušné, takže o tom to asi nebude.
Avatar - Ronault.
30. 3. 2010 19:07
Re: FIAT 500000
Někteří? Upřesni... myslíš-li vlčka, tak ano, ale jinak tady nikdo nevěštil miliony prodejů.
Avatar - DRBNUTY
30. 3. 2010 19:09
Re: FIAT 500000
No tak pozor pozor!Vlcek uz jednu kupil!
30. 3. 2010 19:11
Re: FIAT 500000
Nekoupil. Koupila si to ta jeho. Pěkně za svý. ;-)
Avatar - Ronault.
30. 3. 2010 19:18
Re: FIAT 500000
No jo, jenže kdyby mu dali lepší nabídku u Fordu třeba s Káčkem, tak tam málem nakoupil i do zásoby, jak udělal málem s Focusem >:-[]
Avatar - DRBNUTY
30. 3. 2010 18:52
Re: FIAT 500000
No myslim,ze Fiat je s predajom 500 spokojny.Pozrel som si totiz cenniky z viacerych krajin a nikde neponuka ziadnu zlavu tak ako na vsetky ostatne modely.Keby neboli spokojni s predajom, urcite by uz znizovali ceny.Keby moja priatelka bola ako ine zeny, uz by mi stalo pred domom, lebo mne sa F500 paci.Lenze jej sa male auta nepacia a navyse ma slabost na Audi.Najhorsie je, ze 3 mesiace po kupe Audi A3 zistila, ze by chcela sediet vyssie, najlepsie v Q5. ;-\
30. 3. 2010 19:02
Re: FIAT 500000
Tak ono už není ani moc kam cenově klesat. Prodeje jsou slušné, ale akční balíky taky beží. Základní cena na 260 je, myslím, více než slušná.

Manželka je pěkně vychytralá, koukám. >:-[]
Avatar - DRBNUTY
30. 3. 2010 19:04
Re: FIAT 500000
Nemam manzelku!Nie som tak blby, aby som sa zenil! >:-[]
30. 3. 2010 19:56
Re: FIAT 500000
ca 80% prodaných kusů je v nejvyšších výbavách, čili žádné holátka za 260tkč. Holátka prodává někdo úplně jiný....
30. 3. 2010 20:03
Re: FIAT 500000
Kde máš tu statistiku výbav?
30. 3. 2010 21:19
Re: FIAT 500000
ty už jsi tak vyřízený, že si ani nečteš články a rovnou pod ně utíkáš plkat do diskuse??? Píšou to TADY V TOMTO ČLÁNKU na auto.cz:"Fiat v tiskových materiálech uvádí, že 80 procent zákazníků volí vyšší stupně výbavy Lounge a Sport." Lounge a Sport jsou nejvyšší možné výbavy, obě mají stejnou cenu, jedna je komfortní, druhá sportovní....

Příště si fakt zkus aspoň ten článek přečíst, než zaprasíš diskusi.... :no:
30. 3. 2010 21:21
Re: FIAT 500000
Tak já bych spíše rád viděl onu statistiku, než nějaké PR prohlášení. ;-)

Kdybych tady vytáhl něco z PR od VW, tak mě tady budete považovat za blázna. ;-)
30. 3. 2010 21:28
Re: FIAT 500000
to jsem přesně čekal :-) A nevymyslel si Fiat i ta výrobní čísla, co? Že voni toho ti kujóni za rok vyrobí tak 20.000ks a tady nám lžou, co?
30. 3. 2010 21:31
Re: FIAT 500000
Ne, lže jen VW. >:D
30. 3. 2010 21:28
Re: FIAT 500000
On je popletený vzeklý pidimužík.
Avatar - DRBNUTY
30. 3. 2010 19:03
Re: FIAT 500000
Inac sa velmi cudujem patriotizmu talianov.Fiat ide zatvarat tovarne v taliansku a pritom si veselo vyrobi polmiliontu F500 v polsku.Cudujem sa, ze im to taliani este nespocitali pri vybere noveho auta. 8-s
Avatar - Ronault.
30. 3. 2010 17:59
Re: FIAT 500000
Jakou má pověst výroba aut v Polsku? To by mne tedy zajímalo. Popravdě stejně jako my jsou postkomunistická země, která vyráběla před 20 lety auta, která nebyla srovnatelná se západem. Favorit nebo Polonez? Které z nich je lepší? Snad plichta.
Dnes auta vyrábí v německu Turci, tak proč ne Poláci v Polsku?

PS: Scirocco vyrábí Portugalci, společně s Řeckem země na dně EU.
30. 3. 2010 18:30
Re: FIAT 500000
Chyba pohledu. Češi byli vždy strojírenská velmoc. Velmi dobře uměli vyrobit něco z kovu, to nám mnozí mohli závidět. Měli jsme vždy svoji konstrukci, svoje lidi, mozky. Naše země má neoddiskutovatelnou tradici ve vývoji a trendech. ;-)
Avatar - Ronault.
30. 3. 2010 19:09
Re: FIAT 500000
Jenže to tak bylo těsně po válce, možná ještě v období Octavie a MBéčka. V 80. letech byla škodovka už jen pro posměch a vtípky.
30. 3. 2010 19:13
Re: FIAT 500000
Dejme tomu, že zde bylo nějaké hluché období, ale netrvalo nijak moc dlouho - naštěstí.
Ale podívej se na věc komplexně. Těžké strojírenství, přesné strojírenství, hutě, slévárny. Na tak malou zemi jsme byli vždy hodně vysoko. ;-)
Avatar - Ronault.
30. 3. 2010 19:18
Re: FIAT 500000
Byli jsme a budem,
jak jsme byli dosud,
ranami a trudem,
nezlomí nás osud.

Tolik Josef Václav Sládek.

F500 navrhujíjí povětšinou Taliáni, resp. většinu dílů. Totéž platí o těch našich mozcích tady v ČR.

My se ale od začátku bavíme o kvalitě výroby v Polsku a to s konstrukcí nemá nic společného. V Německu Golfy bouchají Turci, u nás v M.B. se najdou taky Poláci, tak kde je problém? Nebo snad Škodovka nevyrábí v Indii nebo Bosně?
30. 3. 2010 19:20
Re: FIAT 500000
Automobilka vždycky upřednostňuje země, kde mají s výrobou automobilů aspoň nějakou zkušenost, protože se to pak projevuje na výrobě.
Nebo si myslíš, že sedláci jsou schopni vyrobit stejné auto než lidé, co vždycky pracovali v automobilce? ;-)
Avatar - Ronault.
30. 3. 2010 19:29
Re: FIAT 500000
Takže ti Indové mají asi hodně bohatou strojírenskou historii, stejně jako třeba Portugalci, když tam bouhachají ty Scirocca.

V které zemi EU dnes není alespoň jediná továrna na auta (mimo Lucemburk a podobné pidistáty?)?

Automobilky vyrábějí tam, kde je to vyjde nejlevněji, to za prvé. Kvalifikovanou sílu si udělají pár školeními. Však v Nošovicích dělají mí spolužáci ze základky, kteří mají učňák v oboru kuchař/číšník. A i ten Mercedes zvažoval vyrábět v Rumunsku. Taky pro bohatou historii? (Zapomněl jsem na Dacii a Olcita, to byly originální strojírenské výrobky z Rumunska, žádné kopie >:-[] )
30. 3. 2010 19:37
Re: FIAT 500000
No mysli si co chceš. Až budeš někdy zakádat nějakou "technickou" firmu, tak ti garantuju, že nějaké zemědělské národy vyškrtneš, po osobním setkání, jako první. ;-)
Avatar - Ronault.
30. 3. 2010 19:38
Re: FIAT 500000
Zajdi se zeptat všech těch manažérů automobilek, kteří staví továrny i mimo strojírenské státy, proč to dělají.

PS: On i ten zemědělec dokáže našroubovat na 300 autech 10 stejných šroubků za den anž by k tomu potřeboval titul inženýra.
30. 3. 2010 19:49
Re: FIAT 500000
Někdy to zkus. Do automobilky (i té montovny)nechodí jen dělníci. A všechny potřebné inženýry nemůžeš přesídlit ze své země. ;-)
Avatar - Ronault.
30. 3. 2010 19:52
Re: FIAT 500000
A ty se zkus zeptat těch manažérů. Stále jsi nějak nevysvětlil třeba montovnu v Bosně a ta strojírensky rozhodně nepředčí Polsko. Ono i ti Poláci mají strojírenské firmy a strojírenské VŠ.
30. 3. 2010 20:14
Re: FIAT 500000
No já se zeptat můžu a klidně teď, stačí mi zvednout telefon. Ale možná by ses měl optat ty. Máš li tedy koho. ;-)
Avatar - Ronault.
30. 3. 2010 20:17
Re: FIAT 500000
Montujeme auta, ne trakaře, ve vší úctě ke strojařům navrhujících trakaře. Zavolej a dej vědět. Rád si to vysvětlení poslechnu, nejlépe rovnou od pana Piecha. >:-[]
30. 3. 2010 20:19
Re: FIAT 500000
Na Pícha číslo nemám, ale něco níže by se snad našlo. ;-)
Avatar - Ronault.
30. 3. 2010 20:21
Re: FIAT 500000
"Halo, tady vrátnice" >:D
30. 3. 2010 20:22
Re: FIAT 500000
na pitevně". >:D
Avatar - Ronault.
30. 3. 2010 20:23
Re: FIAT 500000
Tam skončíš, jako každý >:-[] ;-)
30. 3. 2010 20:28
Re: FIAT 500000
Fakt je to nutný? :-)
30. 3. 2010 19:55
Re: FIAT 500000
To těžké strojírenství a podobné velkofirmy sem netahej, nic nám totiž nepatří.
A věř, že v těch firmách je takový bordel, že by ses nestačil divit, to mi věř. Za některé věci by se tam měli stydět, ale to se lidi z venku nikdy nedozví ;-)

To, že češi jsou šikovným národem, to je pravda. Bohužel je smutné, že se pak lidi odkazují na škodovku, ve které je 70% výrobků Made in VW, které vůbec nejsou vyrobeny v Čechách, nýbrž v Německu a nebo taky v Turecku, Portugalsku...
30. 3. 2010 20:05
Re: FIAT 500000
Jaký potenciál mají Češi, jde krásně vidět na škodovce. VW z ní chtěl mít jednoduchou a levnou značku.
Škodovka se sama vypracovala tam, kde se teď nachází. Srovnejme s jinými. U nás je prostě nepopiratelný potenciál. ;-)
30. 3. 2010 20:10
Re: FIAT 500000
Ano, to je sice fajn, ale bez pomoci VW by to nedokázala. Nehádám se o to, že to je špatný podnik.
A ber to zase z druhé stránky, až bude VW vadit ta velká konkurence (viz. nový Superb pro Passat), není pro něj problem, škodovku opět srazit na kolena. Jasně, není důvod proč by to dělali...To už řešit nebudu, nemá to cenu ;-)
Ono všechno nemá jen kladné stránky..
30. 3. 2010 20:16
Re: FIAT 500000
V tom se shodnem. Já jsem za škodovku rád. Daří se jí a to je dobře.

Co s tím provede VW... ? ...
30. 3. 2010 21:05
Re: FIAT 500000
Myslim si, ze se to takto neda srovnavat!

Jestli je Fiat, zahranicni investor, tak by musel byt blbej aby setril v Polsku na vybave-technologiich a vytrenovanosti pracovni sily!

Nikdo nechce vyrabet smejdy ci zmetky ktere pote musi zpet do fabriky ci servisu!
30. 3. 2010 18:41
Re: FIAT 500000
Nezklamal jsi :yes: Tebe je tady vážně škoda, slušelo by ti to v naší politické žumpě, plné lží, překrucování a demagogie :yes: Vzhledem k tomu, že F500 je jakýmsi upgradem Pandy (která si taky nějakých 200.000 kousků ročně přípíše), tak jsou prodejní čísla skvělá. Takhle se to má dělat, na jednoduché technice postavit pěkné auto a prodávat ho v nadupaných výbavách a s pěknou marží....

Ale co, piš si na blog bláboly o "mistrech elegance" a podobné kraviny.....

PS: o kvalitu "polské výroby" se neboj. Fiat Panda z Polska dopadl v testu AMS na 100.000km líp než tvoje masturbační ikony Passat, Touran a spol. Dokonce zvládl ujet 100tkm bez výměny motoru, převodovky a jiného "spotřebáku", narozdíl od VW.... Novináři (ti něměčtí, ti nejlepší, jak všichni víme) byli s tím autem velmi spokojeni, zatímco Passat TDI z testu vyšel s označením "věčný pacient" >:D Tak mě napadá, že těch "věčných pacientů" tady máme povícero.... 8-s
30. 3. 2010 19:19
Re: FIAT 500000
Škoda že těch 100 tis, nezvládla ujet třeba AR 159, ale co 100, slabých 30 a motor šel do kytek. Pašíku menili 2x trysky a navigaci co já vím. Zbytek bez problému.

A proto mě napadá, jestli je výhra mít auto, kterému odejde rovnou celý motor, ale v tabulce je před Pašíkem, než auto, kterému museli vyměnit trysky, ale motor vydržel. ;-)
Avatar - Enzo
30. 3. 2010 20:01
Re: FIAT 500000
Alfa měla přicpanej vstřik a to díky špinavý naftě ty rozubrado. Děláš tady ze sebe znalce, ale v reálu jseš šašek, proto ta Alfa 159 skončila před passatem. Proč byl passat prohlášenej v titulku jako "věčný pacient"? Protože se sypal mnohem víc a nebylo to pouze kvalitou paliva, ale kvalitou, nebo spíš zmetkovostí samotnýho auta. Mimochodem tahle diagnóza pacienta se hodí na tebe spolu s vrchním šaškem diskuzí na auto.cz.
30. 3. 2010 20:08
Re: FIAT 500000
Aha, tak zase uškodili Alfě. >:D

Kdyby do Pašíka nelili špatnou naftu, tak by taky vydžel. ;-)

A tak je to se vším. Někdo se tady začne ohánět testy na 100 tis., ale ve finále je to hodně hloupé. já v té hlouposti jen pokračoval a hle, najednou jsem šašek a ten první co to vzpomněl, má samozřejmě pravdu, co? >:D :no:
30. 3. 2010 20:13
Re: FIAT 500000
všechno tady začal jistý arciblb, který tady podsouvá, že výroba v Polsku je nekvalitní.... A když mu Mexikán nebo Portugalec zbouchá VW, tak je kvalita zaručena, že?? Ale diskuse s GTI a tebou, alias jeho anální sondou, opravdu nemá smysl.... Hezky se plácejte po zádech a dávejte si palečky nahoru 8-s :yes: :yes:
30. 3. 2010 20:18
Re: FIAT 500000
Testy autobildu zde vytáhl GTI? Ale jdi ty. >:D :no:
Avatar - Enzo
30. 3. 2010 20:51
Re: FIAT 500000
Nikdy jsem nenaznačil že úmyslně nalili šaptnou naftu do alfy, to je čistě tvoje spekulace, konstrukce CR motorů je náchylný na čistotu nafty, to bys snad ještě pochopil. Byl vyměněnej celej motor po cca. 20ti tisících, celej šel na rozbor do fabriky v itálii, proto dostali novej a pak to Alfa dotáhla do těch 100 tis. km. Vše v rámci záruky. Passat se vykydal několikrát, vždy to mělo spojitost se vstřikovacím systémem a poslední závada v rámci testu byla v cca. 90.tis, takže problémy trvaly do konce, prostě utrpení do poslední minuty.
30. 3. 2010 21:18
Re: FIAT 500000
No jéje, tak jim specielně ve fabrice poskládali extra nový motor. Kolik normálních lidí má tu možnost?

Mě je to úplně jedno, kdo udělal větší šrot, ale jsou mi k smíchu ti, co tady vytahují tyto testy autobildu. A dobře jsem se tady na toto téma pobavil.
30. 3. 2010 20:10
Re: FIAT 500000
AR159 se dělá v Polsku? Nebo proč to sem taháš? Zase tady plácáš blbosti, abys stočil diskusi někam stranou?? 8-s Jinak Alfa dostala v záruce nový motor a pak už jezdila v klidu, test Passata končí větou: "Angst vor Pannen blieb bis Testende" (a svoji posádku taky jednou nechal potupně volat odtahovku)...
30. 3. 2010 20:18
Re: FIAT 500000
Jak říkám, asi je lepší nechat vyměnit celej motor, než 2x trysky. >:D
30. 3. 2010 21:26
Re: FIAT 500000
tak pokud bych si měl vybrat, jestli v záruce vyměnit zdarma motor nebo jezdit x-krát za rok do servisu tu se vstřikem, tu s EGR, tu s čidlem teploty, tak volím výměnu motoru.... Ovšem diskuse s tebou je zbytečná, takže tady dál spamuj.... :yes:

A nezapomeň:"Angst vor Pannen blieb bis Testende" (kdyžtak si to dej do gůglu, aby ti to přeložil)
30. 3. 2010 21:33
Re: FIAT 500000
Neměj strach, němčinu ovládám.
Mimochodem, já ti tu výměnu motoru přeju, když po ní tak toužíš. >:D
Chudák ten, kterýmu by se ten motor zesypal po záruce.

Pro mě je to křáp. :-!
30. 3. 2010 18:56
Re: FIAT 500000
2-3 milióny? To nie je Fox... >:D
30. 3. 2010 20:53
Re: FIAT 500000
2-3 milionu jednotek za 21 mesicu?

Wau, ty jsi tedy Fiatak jak vysykovanej! ;-)

Jen tak pro zajimavost; Kdo dokazal vyrobit v nejkratsi dobe jeden typ auta? To by byla zajimave vedet!

Jenze tu musi byt jeden typ karoserie ne hned 3-4!
30. 3. 2010 21:26
Re: FIAT 500000
no... ani ja si nevybavujem ktory kolega tu hovoril ze F500 nebude predajny majstrstyk.

Ale uplne presne si pamatam kto vravel, ze "...Ovšem pětistovka... to bude vejbuch tisíciletí... Už se to blíží... tak se pomalu na to připrav...". A tiez si dobre pamatam ze ten dotycny pouzil nadpis "500 PROPADÁKŮ". Na take ulety clovek hned tak nemoze zabudnut! >:D
30. 3. 2010 21:42
Re: FIAT 500000
Já ho tedy nechci nijak obhajovat, ale nepsal náhodou o tom, že se u nás nijak moc prodávat nebude? A to je bohužel pravda.

PS: Mě se pětistovka líbí, ale nějak se do ní pořádně nevlezu. >:-[]
30. 3. 2010 22:20
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
30. 3. 2010 22:42
Re: FIAT 500000
Hele cosforsíku, proč nedovedeš psát slušně? Tvé homosexuální praktiky mě nezajímaj. >:D
30. 3. 2010 23:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
30. 3. 2010 23:22
Re: FIAT 500000
Přizpůsobuji se zdejšímu prostředí. >:D
30. 3. 2010 23:32
Re: FIAT 500000
Ja mám skôr pocit, že ho tvoríš...
31. 3. 2010 10:14
Re: FIAT 500000
A, tak to je od tebe poklona. >:D
31. 3. 2010 11:54
Re: FIAT 500000
Jsem potěšen, že ovládám tvé pocity. ;-)
31. 3. 2010 12:32
Re: FIAT 500000
Vážne? Tak mi naordinuj trochu eufórie, vonku prší, takže by sa nejaký ten úsmev zišiel.
:*)
31. 3. 2010 12:40
Re: FIAT 500000
U vás taky? Na jaké téma by ta euforie měla být? ;-)
31. 3. 2010 15:40
Re: FIAT 500000
Finanční úřad se omlouvá a zasílá přeplatek ve výši 2.5mld Kč
Avatar - white label
31. 3. 2010 15:54
Re: FIAT 500000
Kde je ten FÚ, jdu se tam okamžitě přeregistrovat... :-O ;-) >:-[]
31. 3. 2010 00:04
Re: FIAT 500000
Nespominam si, mozno aj to. Ale viem ze porovnaval VW NewBeetle a tvrdil ze 500-vka sa bude predavat radove horsie.

Mimochodom, myslim ze aj u vas sa 500vka predava pomerne dobre, ked uvazime ze je to skor imidzovka. Racionalne uvazujuci clovek skor kupi Pandu, a ta doslova deklasuje zvysok triedy...
30. 3. 2010 17:30
mimo
"jsou mezi námi i lidé, kteří nikoliv jen z příčin ryze subjektivních nemohou jezdit v něčem větším, výkonějším, lepším.." Ano a takovi lide jiste sahnou zrovna a prave po 500. Brilatni logika... Osobne to vidim spise tak, ze 500 berou prave lide (ne primo diskuteri)s velkym srdcem, kdezto lidi s malym ehm.. to tahne k něčemu většímu, výkonějšímu, lepšímu. :-!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "evenfall"
30. 3. 2010 18:56
F500
Velmi slušný prodej v porovnání s vozy stejné velikosti. Nutno brát, že to není auto s nízkou cenou a vysokými užitnými vlastnostmi. Zkrátka kupující ji nekupuje rozumem ale srdcem.
O to více je to překvapující a gratulace patří Fiatu.
Rozbalit vlákno
0
31. 3. 2010 09:10
bahopřání
Kubasovi a dalším (v tomto případě i Ronaultovi), že byli ochotní a schopní vytvořit s místním šášulou tuto humornou diskuzi. Děkuji moc.

A tobě šášulo.... taky moc děkuji. byl si opravdu dobrý... :yes: :yes: :yes:

Po¨sílám, kde to jen jde odkaz na tuto diskuzi,t o bude lidi hodně bavit.

Jinak poslední blahopřní... F500..Bravo... :yes: Už se těším, jak bude beru zase doma...
Rozbalit vlákno
3
31. 3. 2010 11:01
Re: bahopřání
Špatná správa, nové Dobló u mňa prehralo na body s Renaultom Kangoo. Alebo dobrá správa?
31. 3. 2010 13:00
Re: bahopřání
A teď jedna jasná zpráva...
MNĚ JE TO U ZADNICE >:-[]
31. 3. 2010 21:52
Re: bahopřání
Bych řekl, že tvé názory jsou u zadnice většině. ;-) :-!