Italské automobilce Fiat jakoby se v poslední době dařilo vše, na co sáhne. Podle aktuálních informací je letošní produkce modelu 500 již vyprodána a Fiat kvůli vysoké poptávce počítá se zvýšením roční produkce na 140 tisíc kusů.
Od GTI-ho je taketo proroctvo pozehnanim - nikdy sa totiz nesplni. Podobne ako s novou Fabkou....vraj pojde na dracku. A skodovakov zatial boli hlava z necakane nizkych predajov.
Moc klásný autícko >:D a když se italům podaří urežet alespoň přijatelnou kvalitu, tak to bude trhák. Jinak souhlasím s Klaudiem - nová Fabie je (z mého pohledu) škaredý auto 8-s . To už je zajímavější Roomster.
No Roomster,když vyjel jako nový vůz byl bezesporu zajímavý,ale postupem času mi nějak zevšedněl a rychle se okoukal.Fabia 2,tu jsem hned na počátku odsoudil do horoucích pekel,ale postupem doby se mi na vhodných kolech (alespoň 16'') a ve správné barvě (světlejší odstíny) začíná docela líbit a už mi nijak neruší-samozřejmě si ji neběžím koupit.To třeba Bravo mě v reálu docela zklamalo.Fiátek je opravdu pěknej a jako druhý auto do rodiny >:D .Manželka bude určitě otravovat,jak se jí líbí.
Jo,jo, a dovedeš si představit, že nad 1 polákem budou stát 3 italové ;-) ?? Jak znám poláky a italy, tak .....
Popravdě, tu Fabii 2-ku jsem stále nerozdejchal 8-s , dnes jsem ji potkal vedle v pruhu na Václaváku, tak jsem se na ni opět koukl a tedy opravdu mne za srdce neber - to už snad její vzor nová Suzuki Swift, ta má alespoň styl.
Milý Popo, když se můžou auta dělat u vás na Slovensku, tak se nestarej o kvalitu v Polsku. Specielně od takových jako ty to zní trapně. Mimořádně trapně. Nebo snad v bývalé BAZce (dnes VW) stojí nad jedním Slovákem tři Němci? A jak je to v Žilině? Nevíš? Tak laskavě neurážej Poláky a svoje komplexy méněcenosti netahej na český server.
To autíčko má obrovský potenciál v tom, že navazuje na historii. U milionů lidí vykouzlí ta maska a tvar celého auta libé pocity. Tvůrci namířili přesně. U fiata se nezbláznili a citlivě navázali. To auto má totiž to, co se nedá koupit. Má dávnou slavnou historii. Je pravda, že motoricky je to jinde, ale ruku na srdce - až nejsem fiatista - kdybych měl koupit auto v tomto segmentu - nemá Kolín šanci. S tímto fiatem kráčí historie a tomuto vozítku obrovsky fandím. Nárůst prodeje absolutně nepřekvapil. Mně by překvapilo, kdyby se to auto prodávalo málo. :yes:
Až to bude v prodeji v celé EU nebudou to stačit vyrábět. Zatím jsem F500 okukoval na kamionu na dalničním odpočívadle a byl jsem nadšen. Kecy o beruškách a bejcích si ráčej strčit za klobouk.
Fiat válí i v marketingu... dokonalej obchodnickej trik. Tohle velmi cením. Že bychom zaměnili toho zajíce v našem přísloví a do pytle strčili pětistovku? Hele... holku a auto nikdy nekupuj naslepo. U holky to ještě jakž takž dokážeš vyřešit... ale auto... co by sis počal dalších dvacet let? P.S. On ten fiátek bude asi fakt šlágr Evropy... BRAVO FIAT :yes:
Jo,jo,myslím,že to je trefa a je to "in" a dobře voprášit a naservírovat minulost se někdy vyplácí. Tak mě napadá,že třeba taková chuťovka Š 1000,1100 MB by taky nebyla k zahození,jenže........
Byl jsem v Itálii na dovolené, stavil jsem se v Turíně a viděl jsem F500 naživo. Je snad ještě hezčí než na fotkách! Hlavně vnitřek naživo mnohem víc vynikne, třeba krásný volant a sedadla. Místa vpředu je dost i pro mých 192 cm a 105 kg, zadní sedadla vyslovně nouzová (záleží na tom někomu?), kufr slušný. Fiat :yes::yes:
Vypadá to, že se GTI začíná probouzet ze svého těžkého delíria způsobeného, těžkým, až příliž kořeněným, přesto dietním destilátem zvaném VWtrink. Vítej mezi normálními GTI, poprvé po dlouhé době čtu správný a střízlivý názor. Ano tohle auto bude evropský best seller.
P.S. A víš co to zanmená, že jsou lidé ochotní koupit auto, které ještě neviděli za mírně nadstandardní cenu...? Ano věří koncernu Fiat.
Bravo Fiat a Bravo GTI, že jsi už konečně vystřízlivěl a pochopil, kdo je v Evropě výrobcem těch nejlepších a skutečně kultovních aut. :yes::yes:
Jsi schopen vyplodit aspon nejaky prispevek na jine tema nez GTI? Jak vidim, neda ti spat, myslis na neho kudy chodis a mas z nej solidni mindrak, stejne jako spousta trumbelinu tady. GTImu se zase neco povedlo, pod kazdym clanek o Fiatu se najde nekdo, kdo ho neprimo vyvolava. >:D
A: "A je to tady!!!!"
B:"cože? co je tady?"
A:"No přece dokonalá reklama!"
B:"Cože jaká reklama? Ty už jsi viděl nějakou reklamní masáž na pětikilo?"
A:"Ne..."
B:"A proč ho teda ty lidi tolik naslepo objednávají?! Vždyt ani neví, jestli to bude fungovat!"
A:"TO auto si už udělalo reklamu samo.."
B:"Ale vždyt je to FIAT!!!!"
A:"Víš co? Jim je to úplně úplně jedno... Auta jsou pro ně totiž jako ženy.."
B:"Co to je za blbost? JAkože maj érbegy?"
A:"Ale né..Když vidíš překrásnou a vášnivou s pohledem co sahá až do duše, všechno se v Tobě vzbouří a chceš jí, toužíš po ní! Nepřemýšlíš o tom, jestli Tě opustí, podvede, okrade... Tohle na autech miluju. Jiná než italská neumí naservírovat tolik vášně, dobrodružství, touhy, emocí.... Kdo chce spolehlivou kamarádku, at´ si koupí VW..."
B: "To je skvělý, ale já mám TypeR... tolik vášně při 9tis otáčkách Ti nedá ani Itálie a na spolehlivost bych vsadil život"
A: "Ty drž hubu, ted´ se bavíme vo Fiatech a VW"
B: "Aha, sorry" :-)
No dobře.. dobře.. ten Type R skousávám přes zuby... tedy cedím... tedy sklovina se mi šmirgluje...ALe jo, líbí se mi to... Čím to bude, že lidi kupují Fiaty v poslední době jak urvaní... >:-[] A hlavně F 500 válí... a připomenu GP válí už dva roky... Bravo na to, že jeho prodeje začaly válí taky... No tak jen tak dál...
Mno me se tiez libi, ale nechci vam kazit radost z 500kg na 1tunu tedy od verze 500F se dostat na tuhle je celkem magorina, rozhodne by sla udelat nova 500 bezpecna s vahou kolem 750kg ala Chevy Spark/Daewoo Matiz..
Takze i kdyz se me libilo tak nic nebude, ropna lobby plna zloby chce me chechtaky a pres toto zuzo-lakadlo me rozhodne nenachyta..
Tak tohle je taky mazec názor... Hodně mazec... A nejlepší perla - bezpečné auto alá Sparka Matgiz.. Měl si tam přihodit ještě Aveo... A Fabii... >:-[]:no:
Pro hloupe teda jeste jednou, slo o srovnani puvodni 500F vazila 500kg a byla to pojizdna rakev, soucasny vazi tunu takze spotreba jak prase.
Kastle typu Chevy Spark ma 3hvezdicky cili mozna prdne par zeber a nejaka ta zlomenimka, ale v danych podminkach testu (rychlosti) v pohode prezijes. Pokud by mel Spark jeste usporny motor nebo emotor je to idealni. O tom tu je rec pane Perla se vyplati-mazec..
Jinak AVEO ma v crashtestech horsi vysledky a je to uplne vahove jinde, mimo tuto diskuzi..
Pro hloupe teda jeste jednou, slo o srovnani puvodni 500F vazila 500kg a byla to pojizdna rakev, soucasny vazi tunu takze spotreba jak prase.
Kastle typu Chevy Spark ma 3hvezdicky cili mozna prdne par zeber a nejaka ta zlomenimka, ale v danych podminkach testu (rychlosti) v pohode prezijes. Pokud by mel Spark jeste usporny motor nebo emotor je to idealni. O tom tu je rec pane Perla se vyplati-mazec..
Jinak AVEO ma v crashtestech horsi vysledky a je to uplne vahove jinde, mimo tuto diskuzi..
Byl v barvě něco jako bílá káva nebo latte - úplně mě dostal - vypadal jak plyšáček. Koupím ho přítelkyni, ale jak to vidím, jezdit s ním budu já. Je opravdu k sežrání! MILUJI HO!!! P.S.: Navíc s ním jezdil jeden významný pan účetní - FANTOZZI!!! A naopak jsem viděl "Zklamání tohoto století" - GTI, promiň, ale Tiguan je total :no: fakt, a věř mi, chtěl jsem si ho koupit. Registroval jsem se, měl jsem na kompu i tu grafárnu, kde byl ten v oranži a zelené....Ale v reálu je to moooc špatný....