HaTaPke zamavas do spatneho zrkadla s hociktorym motorom.
Popretekat sa mozes s 0.9T-A aj proti 1.2TSI v oktavke. S 1.6JTD zvladnes ktorekolvek 1.6TDI.
Hoši hoši... jezdím často a hodně... ale nezávodím.
Potřebuju se dostat bezpečně a pohodlně z místa A do místa B.
Ano, i relativně často... ale závodil jsem naposled asi před 8 lety... na motokorosvém okruhu. ;-)
by najlepsie svedcal nazov multipla... 500L living mi pride uz trocha prekombinovane ... a aj naviazanost nazvu na model 500 nedava zmysel.... taliani maju vseobecne s nazvami aut problem... aj nove ghibli malo byt vlastne quattroporte... ale aj tam to akosi prekaucovali s nazvami...... aj z gallarda nam opat vznikne nejaky podivny nazov nastupcu ... a tak je to u kazdeho lamba...
ale vratme s k auticku..... musim povedat ze vyzera velmi dobre.... zle reci ze to auto v predlzenej verzii oproti 5miestnej 500L bude vyzerat divne sa nepotvrdili... auto vyzera fajn a dokonca este viac retro ako kratsi 500L... chcelo by to ale uz aj silnejsie motory.... predsa len toto auticko je uz dlhsie o 20cm ako 500L.... mohli by tam dat uz nieco poriadne snad sa dockame aj nejakeho silenjsieho motora.. vykonovy strop na uroni 77kw je dost nizky.... chce to este benzin aj diesel aspon na urovni 90-100kw.....
500L se už vyráběl pod jako 500L Giardiniera ;) což byla prodloužená verze Fiatu 500 s jiným motorem... tedy historická návaznost tu je... pouze o ní nevíš.
pozerám sa na ten výtvor od včera večera. nepáčilo sa mi. pozerám ráno - no, snáď. pozriem teraz - vcelku originálne...
mínusom auta sú motory - na mestské a prímestské jazdenie sú sexi, na dlhé trasy by to chcelo už vyšší výkon. druhým mínusom je pomer výbava - cena. ak dobre vybavený 0,9 Lounge stojí pri klasickej 500L 16.900 € (akože po zľave), tu sa musí prirátať aspoň 1.500 €. Dostaneme sa nad 18.000 € a tam už v podobnej cenovke mi konkuruje Kia Carens či Ford C-Max. S vyšším výkonom motorov a možnosťou dokúpenia viacerých prvkov v opcií.
Čo však beriem pozitívne, toto auto môže byť vhodné pre tých, čo hľadajú vzduch v kufri. Objem nad 600l predurčuje toto auto pre rybárov, chatárov, živnostníkov... Oproti vlastnému modelu Dobló je viac sexi.
Vzhledem k tomu, že převážná většina koncernových aut ve fleetu jezdí na 1,2 TSI a 1,6 TDI, tak si myslím, že nářek nad motory je zbytečný.
Mimoto, není to ani tak problém Fiatu (s těmi motory), jako spíše evropskou unií a jejich předpisy o max. možných emisích. Fiat má v této věci i díky takovéto motorové paletě nejlepší výsledky a nehrozí mu tak sankce od EU za neplnění těchto flotilových limitů.
Jinak F 500 L pro USA je osazován vylepšený trubomotrem 1,4 T multair. se 160 koníky.
jseš mimo... Fiat má svoje mouchy, ale ve vývoji motorů je na špici...
A rozhodně Ti výkon v tomhle autě chybět nebude.
Je to auto určitého typu.
Můžeš si pochopitelně koupit Alfu... našlápnutou. ;-)
Myslím si že zde je mimo Fiat a vůbec nic to nemá společného s vývojem motoru. Ale aby u takového "dostavníku" končila nabídka motoru na 77kw je velká mizérie. Jak už jsem psal výše když to přeženu tak i tu nejsilnější variantu "pozavodi" nejslabší HTP.
Vyzera trochu ako retro autobus, ale kazdopadne je to velmi dobre zvladnute.
Redakcia, opravte si chybu: "Verze Living je dlouhá 435 centimetrů, široká 178 cm a vysoká 167 cm, auto je tak proti 500L o 20 centimetrů a pět milimetrů vyšší. " 20.5cm vyssie auto by malo skoro 1.88m :-)
Kdy už bude nový pořádný Fiat co nevzpomíná furt dokola na starou herku. V Evropě je úplně díra po slušné nižší střední, Golfu stačí vesele čekat a stále vede. Jinak to je jednou šílený design, pak to zase hodně váží nebo je to už staré a tak se smějí korejci co nespí.
nechápu... 500L je větší, hezčí, pohodlnější a ten motor je kultivovanějí než 1.6 TDI od škodovky... a přitom je 500L o něco málo levnější než FABIA v kombíku!!
Kolik by měla stát?! Aby nebyla předražená... a to má o rok delší záruku.
.... je jistě zajímavý, ale pana účetního asi budou spíš zajímat prodeje.... F500L má našlápnuto někam ke 100.000ks ročně, což je určitě pěkné číslo.... Pokud tahle dlouhá verze pomůže s pár dalšíma desítkama tisíc, ve Fiatu si můžou gratulovat....
Ano, nabídka benzínů je slabá. Osobně také stále doufám v příchod oturbeného benzínového čtyřválce.... Ale s ohledem na to, že v Itálii prostě lidi chtějí jezdit na naftu (viz velký podíl naftových motorů i u F500, Pandy a podobných prdítek), tak celkem chápu, že to Fiat až tak moc neřeší....
Ale stejně je to paradox že Doblo si s 1.4T koupit můžeš a mnohem luxusnější F500L ne.... :-(
S tím, co se nejvíc prodává v Itálii máš sice pravdu, jenomže pokud nabídku tolik přizpůspbují It. trhu, tak potom není překvapení, že většina prodejů 500l se děje v Itálii.
až bude nejdelší na celém světě. Nevím, jestli je to správná cesta. Když vidím prostřední sedadlo v druhé řadě, mám pocit, že cestování ve třetí řadě bude za odměnu. Přijde mi to podobné sezení jako u C-maxu. Hlavně, že se to dá nazvat 7místnou verzí.