Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Fiat 500L Living: Sedmimístné italské retro MPV

Italská automobilka Fiat natáhla do délky své MPV 500L, výsledkem je sedmimístná verze doplněná o přídomek Living.
Zpět na článek
19. 6. 2013 09:44
19. 6. 2013 09:54
19. 6. 2013 12:23
19. 6. 2013 12:33
19. 6. 2013 13:56
19. 6. 2013 18:04
19. 6. 2013 09:52
19. 6. 2013 09:57
19. 6. 2013 11:50
19. 6. 2013 12:12
19. 6. 2013 12:02
Avatar - sargis
19. 6. 2013 09:44
Ehm...
co ma toto spolocne s 500? Mohli urobit peknu vajcovitu retro Multiplu a podobne...toto nema nic spolocne s retrom ani odkazom malych Fiatov... :no:
Rozbalit vlákno
6
Avatar - miromen
19. 6. 2013 09:54
Re: Ehm...
Souhlas. Navíc ty motory co to jako má byt ? Tohle "pozavodí" snad i to nejslabší HTP.
19. 6. 2013 12:23
Re: Ehm...
HaTaPke zamavas do spatneho zrkadla s hociktorym motorom.
Popretekat sa mozes s 0.9T-A aj proti 1.2TSI v oktavke. S 1.6JTD zvladnes ktorekolvek 1.6TDI.
Avatar - miromen
19. 6. 2013 12:33
Re: Ehm...
Popretekat sa moze ale s jasným výsledkem.
Avatar - Ja Prvni 123
19. 6. 2013 15:57
Re: Ehm...
Hoši hoši... jezdím často a hodně... ale nezávodím.
Potřebuju se dostat bezpečně a pohodlně z místa A do místa B.
Ano, i relativně často... ale závodil jsem naposled asi před 8 lety... na motokorosvém okruhu.
;-)
Avatar - miromen
19. 6. 2013 18:04
Re: Ehm...
A myslíš že to závodění myslím vážně ? Neber to tak važně. ;-)
19. 6. 2013 09:52
parada
tahle barevna kombinace nema chybu! 500L (xl) se mi jinak moc libi, az na ty motory...nevim proc tam nedaji alespon 1.4tjet....
Rozbalit vlákno
0
19. 6. 2013 09:57
ujde to
Vypadá to překvapivě dobře a v pětimístné verzi i použitelně. Stále kompaktní rozměry a parádní kufr! Jen škoda cenové politiky Fiatu...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ja Prvni 123
19. 6. 2013 20:58
Re: ujde to
cenové politiky?
1.4 16V, kompletně vybavená, včetně tempomatu, vyjde do 400tis... kolik by měla stát?
Avatar - donPedro
19. 6. 2013 10:01
Dezign pana účetního
Pětistovka stokrát jinak, pokaždé chutná, lehká, stravitelná ;-)
Rozbalit vlákno
1
19. 6. 2013 10:54
Re: Dezign pana účetního
Fiat s tymito variaciami na 500-ovku podla mna dopadne tak ako Seat s Alteou, Alteou XL, Toledom, pricom uz aj bez toho je v riadnych sra..... .
Avatar - 3_diamanty
19. 6. 2013 10:05
tomuto auticku
by najlepsie svedcal nazov multipla... 500L living mi pride uz trocha prekombinovane ... a aj naviazanost nazvu na model 500 nedava zmysel.... taliani maju vseobecne s nazvami aut problem... aj nove ghibli malo byt vlastne quattroporte... ale aj tam to akosi prekaucovali s nazvami...... aj z gallarda nam opat vznikne nejaky podivny nazov nastupcu ... a tak je to u kazdeho lamba...

ale vratme s k auticku..... musim povedat ze vyzera velmi dobre.... zle reci ze to auto v predlzenej verzii oproti 5miestnej 500L bude vyzerat divne sa nepotvrdili... auto vyzera fajn a dokonca este viac retro ako kratsi 500L... chcelo by to ale uz aj silnejsie motory.... predsa len toto auticko je uz dlhsie o 20cm ako 500L.... mohli by tam dat uz nieco poriadne snad sa dockame aj nejakeho silenjsieho motora.. vykonovy strop na uroni 77kw je dost nizky.... chce to este benzin aj diesel aspon na urovni 90-100kw.....
Rozbalit vlákno
2
19. 6. 2013 17:08
Re: tomuto auticku
500L se už vyráběl pod jako 500L Giardiniera ;) což byla prodloužená verze Fiatu 500 s jiným motorem... tedy historická návaznost tu je... pouze o ní nevíš.
Avatar - nalimer
19. 6. 2013 10:40
je tak škaredé, až je pekné
pozerám sa na ten výtvor od včera večera. nepáčilo sa mi. pozerám ráno - no, snáď. pozriem teraz - vcelku originálne...
mínusom auta sú motory - na mestské a prímestské jazdenie sú sexi, na dlhé trasy by to chcelo už vyšší výkon. druhým mínusom je pomer výbava - cena. ak dobre vybavený 0,9 Lounge stojí pri klasickej 500L 16.900 € (akože po zľave), tu sa musí prirátať aspoň 1.500 €. Dostaneme sa nad 18.000 € a tam už v podobnej cenovke mi konkuruje Kia Carens či Ford C-Max. S vyšším výkonom motorov a možnosťou dokúpenia viacerých prvkov v opcií.
Čo však beriem pozitívne, toto auto môže byť vhodné pre tých, čo hľadajú vzduch v kufri. Objem nad 600l predurčuje toto auto pre rybárov, chatárov, živnostníkov... Oproti vlastnému modelu Dobló je viac sexi.
Rozbalit vlákno
0
19. 6. 2013 11:50
Motory
Ten výběr motorů je strašný. Pro tohle auto se hodí 1,4T a 1,6JTD.
Rozbalit vlákno
1
19. 6. 2013 12:12
Re: Motory
1.6JTD tam je, v slabsom vydani 105k. Ten bez problemov staci.
Ale tiez by som ocakaval 1.4 multiair a Ma-T.
19. 6. 2013 12:02
pro skuhrače
Vzhledem k tomu, že převážná většina koncernových aut ve fleetu jezdí na 1,2 TSI a 1,6 TDI, tak si myslím, že nářek nad motory je zbytečný.

Mimoto, není to ani tak problém Fiatu (s těmi motory), jako spíše evropskou unií a jejich předpisy o max. možných emisích. Fiat má v této věci i díky takovéto motorové paletě nejlepší výsledky a nehrozí mu tak sankce od EU za neplnění těchto flotilových limitů.

Jinak F 500 L pro USA je osazován vylepšený trubomotrem 1,4 T multair. se 160 koníky.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - miromen
19. 6. 2013 12:31
Re: pro skuhrače
Pěkně vedle. Tam kde koncern začíná tam Fiat ani nedosáhne.
19. 6. 2013 12:47
Re: pro skuhrače
Fiat ty motory má taky, ale nedává je tam. To že "Tam kde koncern začíná tam Fiat ani nedosáhne" je ohledně motorů pěkný blábol.
Avatar - miromen
19. 6. 2013 12:49
Re: pro skuhrače
To není blábol ale fakt. Samozřejmě se bavím o tomto konkrétním voze tedy 500 cosi.
Avatar - Ja Prvni 123
19. 6. 2013 16:00
Re: pro skuhrače
jseš mimo... Fiat má svoje mouchy, ale ve vývoji motorů je na špici...
A rozhodně Ti výkon v tomhle autě chybět nebude.
Je to auto určitého typu.
Můžeš si pochopitelně koupit Alfu... našlápnutou.
;-)
Avatar - miromen
19. 6. 2013 18:07
Re: pro skuhrače
Myslím si že zde je mimo Fiat a vůbec nic to nemá společného s vývojem motoru. Ale aby u takového "dostavníku" končila nabídka motoru na 77kw je velká mizérie. Jak už jsem psal výše když to přeženu tak i tu nejsilnější variantu "pozavodi" nejslabší HTP.
19. 6. 2013 20:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
19. 6. 2013 12:16
Riadny autobus
Vyzera trochu ako retro autobus, ale kazdopadne je to velmi dobre zvladnute.

Redakcia, opravte si chybu: "Verze Living je dlouhá 435 centimetrů, široká 178 cm a vysoká 167 cm, auto je tak proti 500L o 20 centimetrů a pět milimetrů vyšší. " 20.5cm vyssie auto by malo skoro 1.88m :-)
Rozbalit vlákno
1
19. 6. 2013 15:59
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - sendador
19. 6. 2013 12:24
Je to takovy jezevcik...
ale dopadlo to lepe nez jsem cekal. Uvidime, jak bude vypadat nazivo.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - KANKUNEN
19. 6. 2013 14:07
Retropříprava na minulost
Kdy už bude nový pořádný Fiat co nevzpomíná furt dokola na starou herku. V Evropě je úplně díra po slušné nižší střední, Golfu stačí vesele čekat a stále vede. Jinak to je jednou šílený design, pak to zase hodně váží nebo je to už staré a tak se smějí korejci co nespí.
Rozbalit vlákno
4
19. 6. 2013 16:10
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ja Prvni 123
19. 6. 2013 21:06
Re: Retropříprava na minulost
nechápu... 500L je větší, hezčí, pohodlnější a ten motor je kultivovanějí než 1.6 TDI od škodovky... a přitom je 500L o něco málo levnější než FABIA v kombíku!!
Kolik by měla stát?! Aby nebyla předražená... a to má o rok delší záruku.
19. 6. 2013 21:28
Re: Retropříprava na minulost
:yes:
22. 6. 2013 21:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
19. 6. 2013 21:33
.... diskusní pláč....
.... je jistě zajímavý, ale pana účetního asi budou spíš zajímat prodeje.... F500L má našlápnuto někam ke 100.000ks ročně, což je určitě pěkné číslo.... Pokud tahle dlouhá verze pomůže s pár dalšíma desítkama tisíc, ve Fiatu si můžou gratulovat....

Ano, nabídka benzínů je slabá. Osobně také stále doufám v příchod oturbeného benzínového čtyřválce.... Ale s ohledem na to, že v Itálii prostě lidi chtějí jezdit na naftu (viz velký podíl naftových motorů i u F500, Pandy a podobných prdítek), tak celkem chápu, že to Fiat až tak moc neřeší....

Ale stejně je to paradox že Doblo si s 1.4T koupit můžeš a mnohem luxusnější F500L ne.... :-(
Rozbalit vlákno
2
19. 6. 2013 23:15
Re: .... diskusní pláč....
S tím, co se nejvíc prodává v Itálii máš sice pravdu, jenomže pokud nabídku tolik přizpůspbují It. trhu, tak potom není překvapení, že většina prodejů 500l se děje v Itálii.
20. 6. 2013 08:03
Re: .... diskusní pláč....
tady třeba píšou že v Itálii se prodá tak 50% všech F500L....
[odkaz]

což je +/- stejný poměr jako mívají ostatní italská auta....
Takže to není tak, že by 80% prodejů probíhalo doma a jinde nebyl zájem....

Ale píšu znova, 1.4T by to fakt chtělo (klidně tu 100HP verzi....)
20. 6. 2013 13:50
... a bude delší a delší,
až bude nejdelší na celém světě. Nevím, jestli je to správná cesta. Když vidím prostřední sedadlo v druhé řadě, mám pocit, že cestování ve třetí řadě bude za odměnu. Přijde mi to podobné sezení jako u C-maxu. Hlavně, že se to dá nazvat 7místnou verzí.
Rozbalit vlákno
0