Novinky
tahle barevna kombinace nema chybu! 500L (xl) se mi jinak moc libi, az na ty motory...nevim proc tam nedaji alespon 1.4tjet....
Vypadá to překvapivě dobře a v pětimístné verzi i použitelně. Stále kompaktní rozměry a parádní kufr! Jen škoda cenové politiky Fiatu...
Pětistovka stokrát jinak, pokaždé chutná, lehká, stravitelná 😉
by najlepsie svedcal nazov multipla... 500L living mi pride uz trocha prekombinovane ... a aj naviazanost nazvu na model 500 nedava zmysel.... taliani maju vseobecne s nazvami aut problem... aj nove ghibli malo byt vlastne quattroporte... ale aj tam to akosi prekaucovali s nazvami...... aj z gallarda nam opat vznikne nejaky podivny nazov nastupcu ... a tak je to u kazdeho lamba...
ale vratme s k auticku..... musim povedat ze vyzera velmi dobre.... zle reci ze to auto v predlzenej verzii oproti 5miestnej 500L bude vyzerat divne sa nepotvrdili... auto vyzera fajn a dokonca este viac retro ako kratsi 500L... chcelo by to ale uz aj silnejsie motory.... predsa len toto auticko je uz dlhsie o 20cm ako 500L.... mohli by tam dat uz nieco poriadne snad sa dockame aj nejakeho silenjsieho motora.. vykonovy strop na uroni 77kw je dost nizky.... chce to este benzin aj diesel aspon na urovni 90-100kw.....
ale vratme s k auticku..... musim povedat ze vyzera velmi dobre.... zle reci ze to auto v predlzenej verzii oproti 5miestnej 500L bude vyzerat divne sa nepotvrdili... auto vyzera fajn a dokonca este viac retro ako kratsi 500L... chcelo by to ale uz aj silnejsie motory.... predsa len toto auticko je uz dlhsie o 20cm ako 500L.... mohli by tam dat uz nieco poriadne snad sa dockame aj nejakeho silenjsieho motora.. vykonovy strop na uroni 77kw je dost nizky.... chce to este benzin aj diesel aspon na urovni 90-100kw.....
pozerám sa na ten výtvor od včera večera. nepáčilo sa mi. pozerám ráno - no, snáď. pozriem teraz - vcelku originálne...
mínusom auta sú motory - na mestské a prímestské jazdenie sú sexi, na dlhé trasy by to chcelo už vyšší výkon. druhým mínusom je pomer výbava - cena. ak dobre vybavený 0,9 Lounge stojí pri klasickej 500L 16.900 € (akože po zľave), tu sa musí prirátať aspoň 1.500 €. Dostaneme sa nad 18.000 € a tam už v podobnej cenovke mi konkuruje Kia Carens či Ford C-Max. S vyšším výkonom motorov a možnosťou dokúpenia viacerých prvkov v opcií.
Čo však beriem pozitívne, toto auto môže byť vhodné pre tých, čo hľadajú vzduch v kufri. Objem nad 600l predurčuje toto auto pre rybárov, chatárov, živnostníkov... Oproti vlastnému modelu Dobló je viac sexi.
mínusom auta sú motory - na mestské a prímestské jazdenie sú sexi, na dlhé trasy by to chcelo už vyšší výkon. druhým mínusom je pomer výbava - cena. ak dobre vybavený 0,9 Lounge stojí pri klasickej 500L 16.900 € (akože po zľave), tu sa musí prirátať aspoň 1.500 €. Dostaneme sa nad 18.000 € a tam už v podobnej cenovke mi konkuruje Kia Carens či Ford C-Max. S vyšším výkonom motorov a možnosťou dokúpenia viacerých prvkov v opcií.
Čo však beriem pozitívne, toto auto môže byť vhodné pre tých, čo hľadajú vzduch v kufri. Objem nad 600l predurčuje toto auto pre rybárov, chatárov, živnostníkov... Oproti vlastnému modelu Dobló je viac sexi.
Ten výběr motorů je strašný. Pro tohle auto se hodí 1,4T a 1,6JTD.
Vzhledem k tomu, že převážná většina koncernových aut ve fleetu jezdí na 1,2 TSI a 1,6 TDI, tak si myslím, že nářek nad motory je zbytečný.
Mimoto, není to ani tak problém Fiatu (s těmi motory), jako spíše evropskou unií a jejich předpisy o max. možných emisích. Fiat má v této věci i díky takovéto motorové paletě nejlepší výsledky a nehrozí mu tak sankce od EU za neplnění těchto flotilových limitů.
Jinak F 500 L pro USA je osazován vylepšený trubomotrem 1,4 T multair. se 160 koníky.
Mimoto, není to ani tak problém Fiatu (s těmi motory), jako spíše evropskou unií a jejich předpisy o max. možných emisích. Fiat má v této věci i díky takovéto motorové paletě nejlepší výsledky a nehrozí mu tak sankce od EU za neplnění těchto flotilových limitů.
Jinak F 500 L pro USA je osazován vylepšený trubomotrem 1,4 T multair. se 160 koníky.
Pěkně vedle. Tam kde koncern začíná tam Fiat ani nedosáhne.
Fiat ty motory má taky, ale nedává je tam. To že "Tam kde koncern začíná tam Fiat ani nedosáhne" je ohledně motorů pěkný blábol.
To není blábol ale fakt. Samozřejmě se bavím o tomto konkrétním voze tedy 500 cosi.
jseš mimo... Fiat má svoje mouchy, ale ve vývoji motorů je na špici...
A rozhodně Ti výkon v tomhle autě chybět nebude.
Je to auto určitého typu.
Můžeš si pochopitelně koupit Alfu... našlápnutou.
😉
A rozhodně Ti výkon v tomhle autě chybět nebude.
Je to auto určitého typu.
Můžeš si pochopitelně koupit Alfu... našlápnutou.
😉
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Vyzera trochu ako retro autobus, ale kazdopadne je to velmi dobre zvladnute.
Redakcia, opravte si chybu: "Verze Living je dlouhá 435 centimetrů, široká 178 cm a vysoká 167 cm, auto je tak proti 500L o 20 centimetrů a pět milimetrů vyšší. " 20.5cm vyssie auto by malo skoro 1.88m 😄
Redakcia, opravte si chybu: "Verze Living je dlouhá 435 centimetrů, široká 178 cm a vysoká 167 cm, auto je tak proti 500L o 20 centimetrů a pět milimetrů vyšší. " 20.5cm vyssie auto by malo skoro 1.88m 😄
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Kdy už bude nový pořádný Fiat co nevzpomíná furt dokola na starou herku. V Evropě je úplně díra po slušné nižší střední, Golfu stačí vesele čekat a stále vede. Jinak to je jednou šílený design, pak to zase hodně váží nebo je to už staré a tak se smějí korejci co nespí.
objekt21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
nechápu... 500L je větší, hezčí, pohodlnější a ten motor je kultivovanějí než 1.6 TDI od škodovky... a přitom je 500L o něco málo levnější než FABIA v kombíku!!
Kolik by měla stát?! Aby nebyla předražená... a to má o rok delší záruku.
Kolik by měla stát?! Aby nebyla předražená... a to má o rok delší záruku.
.... je jistě zajímavý, ale pana účetního asi budou spíš zajímat prodeje.... F500L má našlápnuto někam ke 100.000ks ročně, což je určitě pěkné číslo.... Pokud tahle dlouhá verze pomůže s pár dalšíma desítkama tisíc, ve Fiatu si můžou gratulovat....
Ano, nabídka benzínů je slabá. Osobně také stále doufám v příchod oturbeného benzínového čtyřválce.... Ale s ohledem na to, že v Itálii prostě lidi chtějí jezdit na naftu (viz velký podíl naftových motorů i u F500, Pandy a podobných prdítek), tak celkem chápu, že to Fiat až tak moc neřeší....
Ale stejně je to paradox že Doblo si s 1.4T koupit můžeš a mnohem luxusnější F500L ne.... 😒
Ano, nabídka benzínů je slabá. Osobně také stále doufám v příchod oturbeného benzínového čtyřválce.... Ale s ohledem na to, že v Itálii prostě lidi chtějí jezdit na naftu (viz velký podíl naftových motorů i u F500, Pandy a podobných prdítek), tak celkem chápu, že to Fiat až tak moc neřeší....
Ale stejně je to paradox že Doblo si s 1.4T koupit můžeš a mnohem luxusnější F500L ne.... 😒
S tím, co se nejvíc prodává v Itálii máš sice pravdu, jenomže pokud nabídku tolik přizpůspbují It. trhu, tak potom není překvapení, že většina prodejů 500l se děje v Itálii.
až bude nejdelší na celém světě. Nevím, jestli je to správná cesta. Když vidím prostřední sedadlo v druhé řadě, mám pocit, že cestování ve třetí řadě bude za odměnu. Přijde mi to podobné sezení jako u C-maxu. Hlavně, že se to dá nazvat 7místnou verzí.
Popretekat sa mozes s 0.9T-A aj proti 1.2TSI v oktavke. S 1.6JTD zvladnes ktorekolvek 1.6TDI.
Potřebuju se dostat bezpečně a pohodlně z místa A do místa B.
Ano, i relativně často... ale závodil jsem naposled asi před 8 lety... na motokorosvém okruhu.
😉