Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Fiat 500X nejspíše dostane i verzi Abarth, bude mít přes 200 koní

Sportovní divize Fiatu, Abarth, se pravděpodobně pustí do crossoveru 500X. Výsledný vůz má konkurovat třeba Mini Countryman JCW nebo Nissanu Juke Nismo RS.
Zpět na článek
11. 8. 2015 22:56
12. 8. 2015 08:29
Avatar - Plautus
11. 8. 2015 17:25
4x4 je i v benzíne
"V současné době se však ve čtyřkolce vyrábí jen verze s dvoulitrovým dieselem a automatem, předokolka je navíc lehčí a levnější, takže kdo ví."
Zjavne neviete, pretože v ponuke je i štvorkolka s benzínom 1,4 Multiair (170 koní).
Inak, kto sa s 500X zviezol, tak vie, že sa jedná o výborný "základ" pre ladenie a verzia Abarth sa pýta na svet sama, aj keď už 140 koní s tým vie krásne zamávať ;-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Stejsn
11. 8. 2015 22:56
70. a 80. léta
jsou dávno pryč a doby, kdy Carlovy 131ky vyhrávaly Fiatu poháry jsou dnes už jen součást dějepisu. Pro mě se subjektivně z Abarha stala v podstatě jen stylingová firma lepící samolepky se škvorem, vždyť kdy naposledy postavili skutečně špičkové auto, nebo aspoň výrazný kit-car? Jezdím kolem jejich pražského showroomu a pohled do prázdné výlohy není moc veselý.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Ja Prvni 123
11. 8. 2015 23:01
Re: 70. a 80. léta
Hmm.. tak jo.
A řídils Punto SuperSport? Že se cítíš na taková prohlášení... ty samolepky dostaly z Punto 180 koní.. a fakt to docela jede.
;-)

Ono teda 160 koní v "500" jede vlastně líp, ale jak je to malý auto, tak už je to trošku "nervózní"...
Avatar - Stejsn
11. 8. 2015 23:04
Re: 70. a 80. léta
Je pravda že neřídil (ale řídil jsem 500 Abarth a moc dojem na mě neudělalo) a je taky pravda, že Fiat nedělá moc pro to, aby ho někdo řídil. Příjde mi, že je to divize, o kterou se automobilka skoro nestará, přestože jí vlastní už pětatřicet let. ;-\
Avatar - Ja Prvni 123
11. 8. 2015 23:07
Re: 70. a 80. léta
No, nestará.. protože Abartha v ČR ani v Německu stejně moc neprodá...
;-)
12. 8. 2015 22:18
Re: 70. a 80. léta
No, v Německu je cca 30 prodejců Abarth a na webu stovky dost ojetých Abarthů.
V Polsku jich je cca 8, v ČR jeden. Bohužel v ČR a v SR je dovozce soukromá firma, všude jinde je to importér FCA.
12. 8. 2015 22:14
Re: 70. a 80. léta
Kecy, to by mě zajímalo, kolem jakého showroomu jezdíš. V Praze žádný není. Napiš adresu. >:D
Avatar - sendador
13. 8. 2015 07:09
Re: 70. a 80. léta
Jeden je určitě v Řepích na Slánské, tam co býval celá léta Opel.
Avatar - shamal
12. 8. 2015 08:29
Tak honem!
Tak na co se čeká? Šup šup! Z 500X Abarth, sem s ním! A pak už fakt žádné další pětistovky prosím! Pak rychle hatch/sedan/combi Aegea a na to prosím pověsit zajímavou cenovku! Pak fofrem nástupce Punta! Bez designu 500! Praktické, pohledné, za rozumné peníze, víš Fiate, co myslím?! No a pak třeba nástupce Freemonta, který letos končí. Co ty na to Sergio?
Rozbalit vlákno
1
Avatar - sendador
13. 8. 2015 07:12
Re: Tak honem!
Nové Punto bude mít vzhled 500, to je jisté.
O nástupci Freemonta pochybuji, tuhle roli zastane Living.
Aegea ve všech karosářských variantách snad dorazí.
Ne, že by Fiat chrlil v dohledné době leden model za druhým, ale oproti minulým letům to vypadá na zlepšení.