Sportovní divize Fiatu, Abarth, se pravděpodobně pustí do crossoveru 500X. Výsledný vůz má konkurovat třeba Mini Countryman JCW nebo Nissanu Juke Nismo RS.
"V současné době se však ve čtyřkolce vyrábí jen verze s dvoulitrovým dieselem a automatem, předokolka je navíc lehčí a levnější, takže kdo ví."
Zjavne neviete, pretože v ponuke je i štvorkolka s benzínom 1,4 Multiair (170 koní).
Inak, kto sa s 500X zviezol, tak vie, že sa jedná o výborný "základ" pre ladenie a verzia Abarth sa pýta na svet sama, aj keď už 140 koní s tým vie krásne zamávať ;-)
jsou dávno pryč a doby, kdy Carlovy 131ky vyhrávaly Fiatu poháry jsou dnes už jen součást dějepisu. Pro mě se subjektivně z Abarha stala v podstatě jen stylingová firma lepící samolepky se škvorem, vždyť kdy naposledy postavili skutečně špičkové auto, nebo aspoň výrazný kit-car? Jezdím kolem jejich pražského showroomu a pohled do prázdné výlohy není moc veselý.
Je pravda že neřídil (ale řídil jsem 500 Abarth a moc dojem na mě neudělalo) a je taky pravda, že Fiat nedělá moc pro to, aby ho někdo řídil. Příjde mi, že je to divize, o kterou se automobilka skoro nestará, přestože jí vlastní už pětatřicet let. ;-\
No, v Německu je cca 30 prodejců Abarth a na webu stovky dost ojetých Abarthů.
V Polsku jich je cca 8, v ČR jeden. Bohužel v ČR a v SR je dovozce soukromá firma, všude jinde je to importér FCA.
Tak na co se čeká? Šup šup! Z 500X Abarth, sem s ním! A pak už fakt žádné další pětistovky prosím! Pak rychle hatch/sedan/combi Aegea a na to prosím pověsit zajímavou cenovku! Pak fofrem nástupce Punta! Bez designu 500! Praktické, pohledné, za rozumné peníze, víš Fiate, co myslím?! No a pak třeba nástupce Freemonta, který letos končí. Co ty na to Sergio?
Nové Punto bude mít vzhled 500, to je jisté.
O nástupci Freemonta pochybuji, tuhle roli zastane Living.
Aegea ve všech karosářských variantách snad dorazí.
Ne, že by Fiat chrlil v dohledné době leden model za druhým, ale oproti minulým letům to vypadá na zlepšení.