Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Fiat Bravo: V září také pod 300 tisíc Kč, 1,4 T-JET (88 kW) za 384.900,-Kč s klimatizací a 6 airbagy

Fiat zareagoval na vlnu snižování cen v nižší střední třídě zlevněním některých verzí Brava o 10 až 25 tisíc Kč. Nejlevnější verze 1,4 Active tak nyní stojí 299.900,- Kč.
Zpět na článek
12. 9. 2008 12:16
neregistrovaný "FX_"
12. 9. 2008 10:05
12. 9. 2008 10:33
12. 9. 2008 11:18
12. 9. 2008 11:25
12. 9. 2008 11:52
12. 9. 2008 10:45
12. 9. 2008 12:12
12. 9. 2008 12:15
neregistrovaný "FX_"
12. 9. 2008 13:00
12. 9. 2008 13:30
neregistrovaný "FX_"
12. 9. 2008 13:44
neregistrovaný "radiovka"
12. 9. 2008 14:19
12. 9. 2008 14:39
neregistrovaný "FX_"
12. 9. 2008 14:57
12. 9. 2008 15:26
neregistrovaný "FX_"
12. 9. 2008 15:39
12. 9. 2008 15:33
neregistrovaný "radiovka"
12. 9. 2008 15:40
12. 9. 2008 16:01
neregistrovaný "radiovka"
12. 9. 2008 13:53
12. 9. 2008 14:30
15. 9. 2008 15:23
12. 9. 2008 08:54
Jo to jsou konkurenční ceny
Takhle mají vypadat. :yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "FX_"
12. 9. 2008 12:16
Re: Jo to jsou konkurenční ceny
No, co říkáš na novou cenu? Nedávno jsme si psali o cenové hladině, zatím ceny pořád padají, jak jsem předpovídal. Musím také napsat, že toto ještě není cenové dno. Ještě to půjde o kapku dolů. Ale časem.
Avatar - Emel
12. 9. 2008 10:05
Ceny
Ano, to není jako G6 v základu za 410k s 1,4 59kW... i když by bylo nutné projít seznam výbavy.
Rozbalit vlákno
4
12. 9. 2008 10:33
Re: Ceny
Myslim ze VW bude musiet velmi rychlo zlacnit novy golf, mozno este pred realnym uvedenim na trh. Vsak sa pozrime na nizsiu strednu:
Cee'd - pod 300 tisic
Auris - 340 tisic
Bravo - pod 300 tisic
Focus - 350 tisic.

V takejto konkurencii to bude mat golf v zaklade za 410 dost tazke. Bude musiet klesnut aspon pod psychologicku hranicu 400 tisic...
12. 9. 2008 11:18
Re: Ceny
Mám pocit že tu cenu 410 tisíc u Golfa nechají několik prvních měsíců, dokud je lidé za tu cenu budou jako novinku kupovat a až klesnou trošku prodeje, tak půjdou s cenou dolů.
Ty auta, které jsi výjmenoval jsou opravdu levnější,ale žádné z nich už není úplná novinka. Novinky jsou prostě dražší.
12. 9. 2008 11:25
Re: Ceny
No ked sme uz pri tom: Golf 6 je podla teba novinka? Podla mna len facelift, podobne ako napriklad posledny Focus. Vonkajsi dizajn mierne upraveny, podvozok a motor bezo zmeny. A motor 1.4MPI co je v zaklade, to snad ani netreba komentovat. Kupit nieco take za 410 litrov, to fakt nechapem...
12. 9. 2008 11:52
Re: Ceny
No pro mě je G6 novinka alespoň designem. Podle mě je to po dlouhé době pěkný Golf na kerém se mě líbí jak předek, tak zadek. U předchůdců se mi vždy líbila jen nějaká část. Je fakt že po technické stránce to nic moc nového není,ale je po přece novinka co zatím nikdo nemá, tak podle toho ji lidé zezačátku budou kupovat. Prostě kdo bude mít první G6ku, tak bude na silnici "středem pozornosti", každý se bude otáčet a některým lidem to prostě dělá dobře, tak proto si raději koupí novinku, než rok prodávající Focus :-)
12. 9. 2008 10:45
Paráda
300.000,-Kč za designový skvost segmentu? Bravo.. Pohádka. :yes:
(Hlavně aby ten G za těch 410 měl v základu alespoň autorádio, i když o tom pochybuji, o šestikvaltu ani nemluvě.) >:D
Rozbalit vlákno
13
12. 9. 2008 12:12
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "FX_"
12. 9. 2008 12:15
Re: Paráda
No nevím, čemu se směješ. Své blbosti?
Fiat opět ukazuje, že aby byl konkurenceschopný a prodejný, musí jít s cenou na úroveň korejců. A to jsem tu psal před pár měsíci, že Fiat si bude konkurovat více s korejci než s VW. A je to tu.
O Golf se neboj, ten se prodává nejlíp v Evropě napříč třídama. Žádné kecy a zbožná přání - realita.
12. 9. 2008 13:00
Re: Paráda
Ach jo. Fiat byl teď 2 měsíce v podstatě nejdražším v rámci této třídy. Ostatní šli dávno dolu. Fiat vyčkal a reagoval. VW sem nepleť. Realitou je, že zde má hafo skladových aut na které jsou ještě větší slevy než na to Bravo, má úplně jinak postavenou cenovou politiku než ostatní prodejci. Fiat se rozhodně nemá zapotřebí cenově dorovnávat na korejce. Když se podíváš na ceník, tak bych řekl, že Bravo soupeří s Aurisem a 308, případně s Civicem. A vzpomeň si, ani já ho nikdy nesrovnával s korejci. A tak je to v pořádku. Ale rozhodně se nechci hádat. Projdi si ty ceníky a uvidíš. Já bych to hodnotil slovy: Bravo se stalo cenově zajímavým podobně jako 308 a nebo ten Auris. Tečka. Tvoje narážky na korejce a pod. jsou podle mne úplně zbytečné a mimo.
neregistrovaný "FX_"
12. 9. 2008 13:30
Re: Paráda
Vzhledem k faktu jak se Fiat prodává (u nás) viz dnešní článek, Za konkurenta 308 a Aurisu bych ho nepovažoval. Že, mezi ně míří, to je pravda, ale cenově se bude řadit po bok korejců - viz příspěvek Teddyho.
Prodejní portfolio francouzů z největší míry zastupují úspěšná (107) 207 a nová 308. Menší prodeje vykazuje 407. Minimum pak 607 a 807. Tedy jasně se ukazuje, že ač má Fiat portfolio velmi obdobně uspořádáno a nejvíce prodává malých aut, na prodeje francouzů ztrácí (Renault 4., Peugeot 5., Citroen 6., Toyota 7. místo a poté korejská KIA 10. a konečně Fiat 11.) Nejvíce ho budou cenově ohrožovat právě korejci. Jde o prodeje ne o dojmy a přání.
neregistrovaný "radiovka"
12. 9. 2008 13:44
Re: Paráda
S civicem ? Hondě nesahá Fiat ani po ráfky >:D . Podívej se na prodeje Civicu a Brava. O rozdílu v kvalitě nemá cenu se rozepisovat. Kolik se prodelo Brava za srpen 30?? A kolik jich mají prodejci na SPZ?
12. 9. 2008 14:19
Re: Paráda
Já se bavil o ceně. Ne o kvalitě. Tam bych opravdu Bravo, které je na tom použitými materiály a výbavou a zpracováním výrazně líp než Civic nedával. Prodeje Brava se snad rozjedou. Je potřeba si uvědomit, že poslední 2 měsíce bylo skutečně nejdražším autem v nižší střední. Teď se to změnilo. Jestli je cena vyšší než třeba u Aurisu, tak to odpovídá akorát reálně tomu co ty auta nabízí. Ale je zbytečné tady tlachat a je lepší sednout a projet.. ošahat.. vyzkoušet.

FX: Nebavil sem se o číslech prodejů, ty byly teď u Brava špatné... (dokonce má za srpen Fiat okles prodejů,a le to je podle mne pochopitelné, byť do teď prodeje rostly) ale o ceně. Moc dobře víš že cenový rozdíl byl dosud mezi 308 a Bravem kolem 50 - 60 000 a až teprve teď se to srovnalo. Musím to vědět, ty ceníky v té mé požadované výbavě mám v hlavě. Např u Peugeotu byla sleva z ceníku téměř 100 000 (+ další zvýhodnění)... Než začneš porovnávat jak ty říkáš s korejci, ověř si ty ceníky. Ale je to celkem jedno. Podle mého názoru Bravo pouze dorovnalo ceny na úroveň konkurentů, ty tvrdíš na úroveň korejců (tady to platí pouze o verzi Active, kterou já osobně neberu vážně, ani bych ji moc nedoporučil jako soukromé vozidlo, tuhle verzi bych nechal pro firmy jako referentské vozidlo). Je-li tomu tak je to jen dobře. Každý má možnost si koupit hezké a kvalitní auto a nemusí dělat kompromisy v podobě Kii a nebo Hyundaie (co si budeme povídat, tyhle značky si zase tak moc lidí kvůli té značce nekoupí, ale jde tam právě a jen kvůli ceně).
neregistrovaný "FX_"
12. 9. 2008 14:39
Re: Paráda
Není to tak dlouho, co jsi tady psal, že tuším 99% lidí kupuje auto v základu a nějaké 1% (kam spadáš ty) si auto plně vybaví. Z téhle tvé teorie vyplývá pak jedno a sice to, že Fiat, ač byl cenově výše, nebyl schopen konkurovat. Prodával se málo. Nyní se s základní cenou dotáhl na korejce a doufá, že tím osloví více zákazníků. Nevím, proč máš pořád tendenci nějakým způsobem obhajovat Fiat. Prodeje mu váznou (větších aut) a opět mi připadá, že Fiat není schopen prodat auto větší než Bravo. A už tam mu to dost drhne.
12. 9. 2008 14:57
Re: Paráda
Nic neobhajuji, píši své názory, které si může každý konfrontovat... To, že prodeje váznou je fakt. Popravdě, při té ceně, která byla sem to chápal. Pokud budou váznout ještě teď... tak to úplně moc chápat nebudu. Fiat nemá důvod mít nějakou nálepku špatného auta. Chápal sem to ještě snad u Bravy a Stila, ale Bravo už je v podstatě 3. generace auta, které není výrazně horší než konkurence (Spíše naopak). Celou dobu sem tady před tím psal, že BRavo je v rámci konkurence drahé a proto je znevýhodněné. Teď už to neplatí a není jediný důvod při výběru auta nenavštívit některého z prodejců a nechat si udělat nabídku. Teď prostě za Bravo nezaplatíš víc než za 308, Astru... a dokonce ne o moc víc než za korejce. To je snad dobře ne? Pokud by cena byla tam co byla... tak těch lidí, co k tomu dealerovi přijdou by bylo výrazně míň. Víš kolik já sem oběhal prodejců různých značek...? A o tom to je. Mít možnost výběru. Fiat vyšel vstříc a je to jen dobře. Bravo není laciné auto. (Bavím se o českém trhu, ano). Prostě chci říct.. je mi jedno an jakou cenovou úroveň se to auto srovnalo... důležité je, že je dosažitelnější pro větší skupinu zákazníků
neregistrovaný "FX_"
12. 9. 2008 15:26
Re: Paráda
Tak na tom se vcelku shodneme. Já jen nemám tak velkou důvěru ve schopnost Fiatu se na zdejším trhu prosadit více jak třeba právě korejci. Uvidíme, zatím musím napsat to, že korejcům,, co se týče prodejů, důvěřuji více.
12. 9. 2008 15:39
Re: Paráda
jsou víc vidět a je kolem nich víc ruchu a hlasitěji se ozývají. Ale až čas ukáže, jak to je. Korejcům dost pomohla Žilina a Nošovice. Prostě ty investice sem (a na SLovensko) se musí projevit.
neregistrovaný "radiovka"
12. 9. 2008 15:33
Re: Paráda
Bravo kvalitou výrazně lepší než Civic >:D >:D >:D >:D v to nemůže doufat ani nejnadšenější fiatista. Boží je pohled do motorového prostoru Bravo 1,4 66kw >:D .
Jinak myslim, že korejcům je Bravo úplně ukradené.
12. 9. 2008 15:40
Re: Paráda
A viděl si motorový prostor Civic 1,4? 1,4 je prostě malý úsporný motor. Hodnotíš motor podle množství plastů a krytek v motorovém protoru...? Nebo podle čeho? P.S. Už tam v Civicu nedrnčí to střešní okno?
neregistrovaný "radiovka"
12. 9. 2008 16:01
Re: Paráda
Popravdě motor 1,4 v Civicu jsem neviděl a je to asi stejná blbost jako 1,4 66 v Bravu.
Stačil by nějaký plast pod motorem a působí to o 100% lépe.
Mě spíš chytlo to, že někdo může srovnávat cokoliv s Fiatu s Hondama.
Nechci jen kritizovat. Třeba 1,6 Mjet je super motor, ale kdybych musel jezdit Fiatem, tak bych ho dal do Linei, která se mi zdála mnohem pohodlnější, než Bravo.Jenomže to má zase háček v tom, že linea se vůbec neprodává a s 1,6 by se neprodávala už vůbec.
Když jsme u těch Hond, tak City válcuje v prodejích (tomu se nedá řikat prodeje)Lineu s přehledem. A přitom je to nejošklivější honda všech dob.
Avatar - jurajos
12. 9. 2008 13:53
OT:NOMINÁCIA
Spam náš každodenny...[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
12. 9. 2008 14:30
Uzasna cena!
Jedno z nejkrasnejsich aut nizsi stredni tridy (dle meho) dostava nyni i jedny z nejkrasnejsich cen. 1.4 T-jet za 384k Kc, to je uzasna nabidka.
Rozbalit vlákno
0
15. 9. 2008 15:23
Bravo!
Bravo, Bravo! Teď jsi ještě neodolatelnější než kdykoli předtím... :yes:
Rozbalit vlákno
0