Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Fiat Ægea: Nový globální kompaktní sedan

Od nástupce Fiatu Linea budou odvozeny i další kompaktní modely. Vedle sedanu se počítá s hatchbackem a kombi.
Zpět na článek
21. 5. 2015 11:16
21. 5. 2015 12:40
21. 5. 2015 13:29
21. 5. 2015 13:37
21. 5. 2015 13:50
21. 5. 2015 13:59
21. 5. 2015 12:09
21. 5. 2015 12:18
21. 5. 2015 12:32
21. 5. 2015 14:33
21. 5. 2015 15:11
21. 5. 2015 15:13
21. 5. 2015 12:27
21. 5. 2015 14:35
21. 5. 2015 14:45
21. 5. 2015 14:56
21. 5. 2015 15:05
21. 5. 2015 15:08
21. 5. 2015 15:16
21. 5. 2015 15:21
21. 5. 2015 15:26
21. 5. 2015 15:30
21. 5. 2015 15:32
21. 5. 2015 15:37
21. 5. 2015 15:52
21. 5. 2015 16:07
21. 5. 2015 16:51
21. 5. 2015 16:57
21. 5. 2015 17:52
21. 5. 2015 18:08
21. 5. 2015 15:06
21. 5. 2015 15:09
21. 5. 2015 15:24
21. 5. 2015 16:52
21. 5. 2015 16:57
21. 5. 2015 17:32
22. 5. 2015 05:10
22. 5. 2015 10:31
21. 5. 2015 20:05
21. 5. 2015 22:06
21. 5. 2015 22:46
21. 5. 2015 23:02
21. 5. 2015 23:26
22. 5. 2015 12:47
22. 5. 2015 13:48
21. 5. 2015 11:19
21. 5. 2015 11:22
21. 5. 2015 12:13
21. 5. 2015 12:29
21. 5. 2015 12:46
21. 5. 2015 12:49
21. 5. 2015 12:53
21. 5. 2015 20:18
21. 5. 2015 20:13
22. 5. 2015 06:51
21. 5. 2015 23:04
21. 5. 2015 23:29
22. 5. 2015 12:49
22. 5. 2015 13:44
22. 5. 2015 16:27
22. 5. 2015 16:59
22. 5. 2015 16:29
22. 5. 2015 17:00
22. 5. 2015 18:09
22. 5. 2015 19:22
22. 5. 2015 21:34
23. 5. 2015 07:28
23. 5. 2015 20:14
23. 5. 2015 20:34
23. 5. 2015 20:16
23. 5. 2015 20:35
21. 5. 2015 12:51
21. 5. 2015 12:54
21. 5. 2015 20:06
21. 5. 2015 11:27
21. 5. 2015 12:37
21. 5. 2015 17:41
21. 5. 2015 18:43
21. 5. 2015 20:15
21. 5. 2015 22:49
21. 5. 2015 12:15
21. 5. 2015 16:37
21. 5. 2015 17:13
21. 5. 2015 19:40
21. 5. 2015 12:36
21. 5. 2015 12:50
21. 5. 2015 13:16
21. 5. 2015 11:26
21. 5. 2015 11:29
21. 5. 2015 16:26
21. 5. 2015 11:35
21. 5. 2015 11:36
21. 5. 2015 12:04
21. 5. 2015 12:16
21. 5. 2015 12:01
21. 5. 2015 13:09
21. 5. 2015 13:15
21. 5. 2015 12:08
21. 5. 2015 12:29
21. 5. 2015 13:20
21. 5. 2015 13:45
21. 5. 2015 12:48
22. 5. 2015 00:17
22. 5. 2015 13:29
21. 5. 2015 13:14
21. 5. 2015 13:21
21. 5. 2015 15:20
21. 5. 2015 19:25
21. 5. 2015 15:21
21. 5. 2015 16:13
21. 5. 2015 16:32
21. 5. 2015 23:05
21. 5. 2015 15:56
21. 5. 2015 17:57
21. 5. 2015 18:06
21. 5. 2015 19:23
21. 5. 2015 19:24
21. 5. 2015 19:29
21. 5. 2015 23:38
22. 5. 2015 00:14
22. 5. 2015 05:44
21. 5. 2015 19:33
21. 5. 2015 19:39
21. 5. 2015 22:29
21. 5. 2015 20:02
21. 5. 2015 20:31
21. 5. 2015 22:10
22. 5. 2015 00:23
21. 5. 2015 11:16
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
54
21. 5. 2015 11:53
Re: No toto!!!
No toto, na mysli jsem je měl, jelikož tyto modely byly jmenovitě uvedené v oficiální tiskové zprávě. Evidentně je ale po vaší poznámce opravili.
21. 5. 2015 12:40
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 5. 2015 13:07
Re: No toto!!!
Docela by mě zajímalo, kolik českých novinářů má natolik zmapované výrobní portfolio všech evropských továren, aby si chybu uvedenou v oficiální zprávě od výrobce uvědomil.
21. 5. 2015 13:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 5. 2015 13:37
Re: No toto!!!
me fiat jako exoticka automobilka uz pomalu pripada >:D
21. 5. 2015 13:44
Re: No toto!!!
Tak zrovna současné Palio není úplně staré auto, což vy ale jistě víte. Když se prodává v Jižní Americe, bylo by pro ně vcelku logické, kdyby se náhodou prodávalo (a třeba i vyrábělo) také v Turecku. Z toho důvodu jsem se nad tou chybnou informací ani nepozastavil. Samozřejmě, že chyby v tiskových zprávách bývají, ale pokud bych měl kontrolovat všechny údaje v nich uvedené, tak se za den člověk nikam nedostane.

Ono je ale vždycky nejjednodušší kritizovat, než uznat, že chyby se stávají...
21. 5. 2015 13:50
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 5. 2015 13:56
Re: No toto!!!
Tak samozřejmě to chyba je a neměla by se stávat. Na druhou stranu si myslím. že je jedna z těch méně zásadních, kterých si všimne jen opravdový znalec.
21. 5. 2015 13:59
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Stefič
21. 5. 2015 12:09
Re: No toto!!!
už 3 dny posíláš "příspěvky" se stejným nadpisem. To jsi fakt takový de*bil, že nedokážeš vymyslet nic lepšího?
Avatar - Ozzman
21. 5. 2015 12:18
Re: No toto!!!
No toto???!!! :D:D:D
21. 5. 2015 15:54
Re: No toto!!!
Ale koukejme se jak se nám slézá rodinka. Ještě chybí Pepek Vyskočil a je tu komplet něco jako Kelly Family.
21. 5. 2015 12:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ji/Ri
21. 5. 2015 14:33
Re: No toto!!!
...UB jsi tu zatáhl ty, tak mlč.
21. 5. 2015 15:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 5. 2015 15:55
Re: No toto!!!
Hlavně nemlč.Je třeba stále na něj promlouvat. At slovem hřejivým nebo burácným.On si to už přebere.
21. 5. 2015 12:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ji/Ri
21. 5. 2015 14:35
Re: No toto!!!
Už zase poběžíš s Udavačským šanonem? No TOTO???!!! >:D
Avatar - Stefič
21. 5. 2015 14:45
Re: No toto!!!
nemusíš si nic nechávat pro sebe. a nemluv o jiných lidech. Já psal jen a pouze o tobě. To si prosím nepleť
Avatar - Ji/Ri
21. 5. 2015 14:56
Re: No toto!!!
Smiř se s tím, že místní lhář a demagog má i na Tebe šanon. Pracovní název: The Best of Stefič anebo NO TOTOSTEFič.
21. 5. 2015 15:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ji/Ri
21. 5. 2015 15:08
Re: No toto!!!
Lhář a demagog. Promiň, s lidmi tvého typu se nebavím. Je to pod mou úroveň.
21. 5. 2015 15:16
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ji/Ri
21. 5. 2015 15:21
Re: No toto!!!
U tebe nikdy nevím, se kterým Gilgitem se vlastně bavím. Ten jeden něco v hlavě má a taky má co říci, ale ten druhý, ten druhý Gilgit.... No toto!!! Mohl bych ti říct, že ještě jedna podúroveň pod tou mojí je a té jsi král ty. >:D ... Nicméně, nehádejme se, je pěkný den a oba máme asi jiné radosti než si tu trhat občanské průkazy ;-) :-)
21. 5. 2015 15:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ji/Ri
21. 5. 2015 15:30
Re: No toto!!!
Ruku na srdce, za hranou toho tady bylo více a mohli bychom si plácat po ramenou všichni, co jsme si tu hrábli do kláves... Samozřejmě to níže není nic hezkého, ale někdy je tvá komunikace k těmto reakcím přímo vybízející... ale nechme toho a pojďme se věnovat něčemu hezčímu. Dej si ristretto jako já a neřeš :-)
Avatar - Ji/Ri
21. 5. 2015 15:32
Re: No toto!!!
Právě tě chytám při LŽI a DEMAGOGII.... nikde nadšeně nepřitakávám žádnému příspěvku, Gilgite, tohle si zkoušej jinde. ;-)
21. 5. 2015 15:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ji/Ri
21. 5. 2015 15:52
Re: No toto!!!
Ano, je to zbytečné, vidím, že ten "druhý" gilgit má právě prim. V tomto případě lžeš a používáš levnou demagogii. Ale každý máme to své. Já si občas zafekálím, ty se navážíš do rodin, občas si zalžeš a často máš svou demagogickou. Nemůžeš se divit, že v tom balastu zaniká tvá informační vybavenost. Přeji fajn den.
21. 5. 2015 16:06
Re: No toto!!!
Brache je někdy chitrí abiz věděl.Doma nám neříká odpadi,ale vypadni.hééééééééč
21. 5. 2015 16:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Stefič
21. 5. 2015 16:51
Re: No toto!!!
ne do někoho...do otravných dementů, prasící internet a otravijící druhým den. A to jsi tady ty, ty negativistické, velmi nesympatické a odpudivé individuum
21. 5. 2015 16:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 5. 2015 17:29
Re: No toto!!!
Gilgite, připomíná to boj s větrnými mlýny. Opravdu by ses nad sebou měl zamyslet. >:D Anebo začít požívat kukuřičné výrobky ve velkém. Udělám množstevní slevu.
21. 5. 2015 17:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ji/Ri
21. 5. 2015 18:08
Re: No toto!!!
Ty můžeš být v klidu, ty už střelený jsi :-)
21. 5. 2015 18:15
Re: No toto!!!
Ne, já tě mám rád, jen jsem tě chtěl usměrnit.
21. 5. 2015 15:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ji/Ri
21. 5. 2015 15:09
Re: No toto!!!
... >:D >:D >:D infantilní
21. 5. 2015 15:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Stefič
21. 5. 2015 16:52
Re: No toto!!!
ty vole...Gilgite prosím smaž to, bojím se...Co když si to přečte CIA nebo FBI, NSA nebo snad WC či WTF. OMG Gilgite. co mi to děláš...Prosímmmmm, smiluj seeeeeeeeee
21. 5. 2015 16:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - _Karel_
21. 5. 2015 17:32
Re: No toto!!!
Ty se za tenhle konkrétní příspěvek nestydíš a stojíš si za ním?
22. 5. 2015 05:10
Re: No toto!!!
Tohle jsi napsal? Tohle může sesmolit jen mentální lůza.
22. 5. 2015 10:31
Re: No toto!!!
Koukám Stefiči, že jsem tě po dávnější debatě o ekonomické návratnosti naprosto všeho ještě hodně přecenil 8-s
Avatar - Emel
21. 5. 2015 20:05
Re: No toto!!!
Mimochodem má pravdu... věcný a slušný příspěvek. Opravdu tě ten nadpis tolik ruší?
Avatar - JDM
21. 5. 2015 22:06
Re: No toto!!!
Zajímavý , Gilgit slušně a věcně upozornil na chybu v článku , dostal odpověď od autora a proběhlo slušné kritické vyjádření názorů . Ale i tak se tu objeví banda která nemá nic k článku ale kecy prdy beďary . Jste jak piraně co prolítávají diskuze a jakmile uvidí gilgita seběhnou se na něj . A když už nemáte nic k obsahu jeho příspěvku tak se vám nelibí nadpis ... Co příště? znelíbí se vám jeho avatar ? nebo zarovnání odstavce ??
21. 5. 2015 22:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ji/Ri
21. 5. 2015 23:02
Re: No toto!!!
Lháři a demagogu. Tak ses potulil ... Gilgite, jsi sedmilhář, který používá primitivní techniky lhaní, za které by se mělo stydět i pětileté dítě. Osočuješ mne, že souhlasím se střílením do lidí. Dokaž to. Jinak sis dal opět vlastní gol a nadělal do pusiny. Není to poprvé ani naposledy. Nicméně, seber šanon a běž dělat to, na co jsi dobrý - udávat a pobekávat.
21. 5. 2015 23:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ji/Ri
22. 5. 2015 12:47
Re: No toto!!!
Opět lhaní a demagogie. Styď se. Máš v hlavě zmatek, chlapečku.
22. 5. 2015 13:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - wakantanka
21. 5. 2015 11:19
Podarené
jak z vonka tak z vnútra, zatiaľ z obrázkov. Trochu mi vadí to množstvo tlačidiel na volante, ale na fotke je určite top verzia a všetky nebudú mať toho toľko. Paleta motorov by mohla byť širšia, ale uvidíme v reále. Zatiaľ má Fiat odo mňa za tento počin :yes:

PS: továreň TOFAS nie je / nebol náhodou spoločným podnikom práve s Fiatom?
Rozbalit vlákno
45
Avatar - Ozzman
21. 5. 2015 11:22
Re: Podarené
Mě to připomíná P301/Elyesse, jen z renderu vypadá víc "cool a drsně" :-) Ale proč ne, třeba to bude dobrý vůz :-)
Avatar - wakantanka
21. 5. 2015 12:05
Re: Podarené
Osobne som očakával niečo práve na spôsob P301 a jeho dvojičky a toto ma veľmi príjemne (zatiaľ) prekvapilo.
Avatar - Ozzman
21. 5. 2015 12:13
Re: Podarené
Jsou to rendery, záleží jak to bude v reálu :-) Dizajn je povedenější, je to přecijen Ital, ti to umí, ale porporčně to zatím na konkurenta 301/elyesse vypada :-) Přál bych fiatu, aby se dotáhl kvalitou alespoň na Škodovácký "lowend" Rapida :-)
Avatar - Ja Prvni 123
21. 5. 2015 23:03
Re: Podarené
Fiat se "přetáhl".. a je to konkurent spíš Jetty..
;-)
21. 5. 2015 12:29
Re: Podarené
301/Elysee wygląda znacznie lepiej, ale jest biednie w środku. Biednie, żeby nie konkurować z 208. Fiat może włożyć co chce, gdyż to nie jest żadna konkurencja dla serii 500.
Avatar - Ozzman
21. 5. 2015 12:46
Re: Podarené
Sorry, já nemluvit řečí tvého kmene ;)
21. 5. 2015 12:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
21. 5. 2015 12:53
Re: Podarené
Bohužel, jsem asi mladšího data výroby, tudíž mimo slovenštiny mi jiné slovanské jazyky tak blízké nejsou, jako třeba generaci mých rodičů, kteří se s tím stýkali častěji.... vždyť i dříve, v mladším věku nás bylo dost, co mělo problémy s rychle mluvící Slovenštinou, protože už jsme nevyrůstali s "bratry" pospolu ;)
21. 5. 2015 15:03
Re: Podarené
To mu fakt nerozumies? Ja mu rozumiem na 95 percent... Po polsky sice pisat neviem, a hovorit horko-tazko lamane nieco, tak ale ved niektore narecia su tazsie zrozumitelne ako polstina...
Avatar - Ozzman
21. 5. 2015 20:18
Re: Podarené
Tak 40% třeba slova Fiat, 301/Elysee, 500 a 208, tomu rozumim >:D
Avatar - pumpkin
21. 5. 2015 20:13
Re: Podarené
Ja som bol tiež presvedčený, že Poľštine vôbec nerozumiem, ale raz som sa trochu pripitý bavil v Nemecku s jednou Poľkou a bol som prekvapený, ako som jej rozumel. Táto schopnosť dokonca vydržala aj po vytriezvení, ale ja som na ňu musel anglicky, Slovenčine nerozumela. ;-\
Avatar - Blue Sun
22. 5. 2015 06:51
Re: Podarené
Je bavit se a "bavit se". >:D >:D >:D
Ale je fakt, že na závodech v Polsku se s nimi běžně nějak dorozumím, i když mi to dá práci...
Avatar - Ji/Ri
21. 5. 2015 23:04
Re: Podarené
Myslíš tu slovanskou vzájemnost, kde moravskoslezský kraj je pro tebe tlupa primitivů a odpadu? ... hm, zajímavý obrat a gratuluji k němu .
21. 5. 2015 23:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ji/Ri
22. 5. 2015 12:49
Re: Podarené
O kterých? Opět lhaní a demagogie. Všude jsou přece lidé takoví i takoví. Které lidi jsi měl na mysli?
22. 5. 2015 13:44
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ji/Ri
22. 5. 2015 16:27
Re: Podarené
To na základě pár písmenek a vytržení z kontextu umíš poznat psychologický profil, umíš poznat, čeho ten onen dosáhl, jaký je člověk.... tak to klobouk dolů. To tě je škoda pro občasnou novinařinu....
22. 5. 2015 16:59
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ji/Ri
22. 5. 2015 16:29
Re: Podarené
Nevytáčej se.... "ty dobře víš které" .... tohle je přece debatně unfér a patří to někam do Rathovin. Zkus to jmenovitě... teda nickovitě.
22. 5. 2015 17:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ji/Ri
22. 5. 2015 18:09
Re: Podarené
Napis které a nekličkuj. To dlouhé jsem nečetl, promiň. Tak přestaň uz lhát a ujizdet na demagogii.
22. 5. 2015 19:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ji/Ri
22. 5. 2015 21:34
Re: Podarené
Takže sis nadelal do kalhot. Škoda, ze jsi jen takový křikloun. A taky lhář a demagog. Povětšinou tu vykrikujes to, co delas sám. Nebolí zloděj křičí chytte zloděje. Přesně tohle byla rétorika pana Ratha. Přeji hezky večer, lháři.
23. 5. 2015 07:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ji/Ri
23. 5. 2015 20:14
Re: Podarené
Opět lžeš a kroutis. Jsi lhář, udavac a demagog.
23. 5. 2015 20:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ji/Ri
23. 5. 2015 20:16
Re: Podarené
A vytačíš se jak malinký smrad se spodarama od ... Napis konečně, kdo je ten odpad, protože zatím zloděj křičí... Dal to znáš, lháři ;)
23. 5. 2015 20:35
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 5. 2015 12:51
Re: Podarené
301/Elysee vypada mnohem lip jen ze je to velmi chude uvnitr. Chude je pro to aby zabranit konkurence z 208 a C3. Fiat si tady moze namontovat co jen chce proto, ze Aegea neni zadna konkurence oproti rade petistovek.
Avatar - pumpkin
21. 5. 2015 20:06
Re: Podarené
Z renderov vyzerá rovnako ako pri živej premiére. Už len to vytiahnuť na denné svetlo, ale pochybujem že by nastal nečakaný šok. :-)
[odkaz]
21. 5. 2015 11:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - wakantanka
21. 5. 2015 11:42
Re: Podarené
pozerám, že nech napíšeš čo napíšeš stále sa nájde nejaký trumtuľ čo ti dá palec dole.
21. 5. 2015 12:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 5. 2015 17:41
Re: Podarené
No lebo vatšinou čo pozeram komentare tak su to prazdne arogantne vyplody ale je tu aj dost rozumnych uživatelov.
21. 5. 2015 18:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 5. 2015 20:15
Re: Podarené
Nie mne vadia tupe kecy na detskej urovni ako od flyboyedu ale ked niekto vie viac a seriozne piše tak v poriadku to je.
21. 5. 2015 22:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - miromen
21. 5. 2015 12:15
Re: Podarené
Souhlas. Když se kouknu na součastne Fiaty tak tohle je hlavně interierově konečně změna a to k lepšimu. Stači kouknu na novou 500X ktere sice z venku vypada pěkně ale uvnitř je to jak v hračkařstvi.
Avatar - Kuski
21. 5. 2015 16:37
Re: Podarené
Pánové. Když se podíváte na foto interiéru tohoto nového Fiatu a zkusíte si vygůglovat interiér fiatu 500X( zde označen za hračkářství), tak lze zjistit, že interiéry jsou velmi podobné (za mě i vydařené)!!! Přístrojový štít(jsou zde drobné rozdíly), volant, rádio, panel klimatizace, loketní opěrka, fusekle na klacku od řezení. To je vše stejné. Jen lehce jiný look palubky.
Je to asi i logické v zájmu snižování nákladů. :-!
Avatar - miromen
21. 5. 2015 17:13
Re: Podarené
Podivej se ještě jednou a pořadně. Pravě ty změny ač většinou v detailech dělaji interier noveho Fiatu dospělejšim a pro mě určitě koukatelnějšim. Navic se jedna o uspornějši model takže ještě o to huř pro 500X. Mě přijde že Fiat děla ty interiery pro nějakou menšinu nebo ženske.

[odkaz]
[odkaz]

[odkaz]
[odkaz]
Avatar - Kuski
21. 5. 2015 19:40
Re: Podarené
Ok, věnec volantu je jiny. Střed a tlačítka stejné. Klimatizace je totožná. Stejnou lze vidět u nového Iveca Daily a dokonce Alfy Giulietta. Stejný bude i panel v levo od volanu. Jinak se auta samozřejmě auta podstatně liší. 500X je designová záležitost. Aegea má oslovit masy.
Jinak bych interiéry Fiatu určitě prohlásil za velmy kvalitní. Kam se člověk poděje je vše precizně zpracované .
Souhlasím, že interiér se nemusí líbit každému. Já si osobně vyzkoušel 500X na celý týden a můžu prohlásit, že sedačky ač na pohled hezké jsou nepohodlné(konkrétně hlavová opěrka a krátký sedák). Předpokládám, že se Italové nepochlapí a bude to zase kompromis mezi vzhledem a funkcí. Jinak ergonomie je zvládnutá dobře a člověk nic nehledá.
Aegea bude ještě přehlednější a doufám, že bude mít na trhu úspěch. :yes:

(i když víme, že češi si přece nekoupí nic na "F") >:D
Avatar - Emel
21. 5. 2015 12:36
Re: Podarené
Přesně :-) ... až na ten volant je i ten interiér pěkný. V kombíku a benzínu... jako konkurent Rapida super.
Avatar - Ozzman
21. 5. 2015 12:50
Re: Podarené
Kombik v této lowendovější sféře by alespoň ve střední Evropě mohl být celkem klíčovým modelem, protože takových aut se u nás moc nenabízí. Tenhle model Fiatu chápu na pomezí B a C segmentu (jako tebou zmíněný Rapid), takže nabídne trochu více prostoru oproti klasiků Bsegmentu (I když Fabie teda hodně tlačí na pilu). Myslím, že dost lidí ještě Dacii (jediný lowend co nabízí kombiky) bere jako trochu outsidera, auto, které značí, že majitel nemá tolik peněz ( a i přesto prodává solidně), tak podobně lazený Fiat by mohl být dobrou volbou, když Škodovka (u té to vzhledem k Fabii chapu) a PSA spí.
Avatar - Emel
21. 5. 2015 13:16
Re: Podarené
Ono jde taky o to, že aktuální Logan MCV je dost nevzhledné auto. První generace měla své kouzlo, ten aktuální je prostě Sandero s baťohem, postrádá to byť špetku přitažlivosti

[odkaz]
Avatar - Petrolhead_CZ
21. 5. 2015 11:23
Fiat skóruje
Je to pěkné, velmi pěkné velebnosti ;-) Konečně sympatické tvary sedanu v podání Fiatu. Sakra, líbí se mi to :yes:
Rozbalit vlákno
2
21. 5. 2015 13:04
Re: Fiat skóruje
Jako jo, je to sice jen v detailech hezci, nez 301/Elysee, ale prave tim tuplem to potesi, ze italove dokazali takovy sedan vizualne dotahnout. Nebere me palubni deska, zejmena stredova cast s displejem, nejak mi tam nepasuje, ale i to je lepsi, nez levne reseni z 301/Elysee.
Docela me zajima, jestli Fiat zapracuje markanty pride do dalsich modelu (vyjma rady 500).
Avatar - Jaros71
22. 5. 2015 00:13
Re: Fiat skóruje
Konečně podařený FIAT co není variací na 500... :yes:
Kéžby v tomto duchu přišlo i nové Punto!
Pokud ho pokazí retro stylem 500 , nebyla by to trefa do černého.
Toto auto se ale Fiatu designem povedlo..
:-)
Avatar - 3_diamanty
21. 5. 2015 11:26
pekne
aj exterier aj interier.... snad pride aj na nas trh.... vyzera ze ano.... :yes:
Rozbalit vlákno
0
21. 5. 2015 11:29
Maxi-Dot
Konečně Fiat s Maxi-Dotem. :-) Ne,jak ty palubáky co jsou v 500L a Living.
Rozbalit vlákno
1
21. 5. 2015 16:26
Re: Maxi-Dot
Snad to spravia pri facelifte; tiez sa tomu cudujem, kedze s tym prisla uz Alfa 147 a to je veraboze 15rokov dozadu.
Avatar - MadPete
21. 5. 2015 11:35
Sedan
Na Fiata bych to na první pohled nešacoval, ale líbí se mi to. Ovšem x-tý nepraktický sedan na evropském trhu terno neudělá. Hatch a kombi mají větší šanci. Nicměně i tak se obávám, že do konce dekády se Fiat v Evropě smrskne na výrobce 500něco a užitkáčů, časy se mění.
Rozbalit vlákno
7
21. 5. 2015 11:36
Re: Sedan
HB a combi budou příští rok.Nástupce Brava.Také výroba v Turecku.

Ale máš pravdu.Příští rok bude nástupce Punta a ten by se měl jmenovat 500 Plus.
Avatar - wakantanka
21. 5. 2015 12:04
Re: Sedan
Nemalo byť Bravo bez priameho nástupcu? Alebo to má byť ten hatchback z tohto auta odvodený?
21. 5. 2015 12:16
Re: Sedan
Měl být bez nástupce.Původně Bravo a Sedici měl nahradit 500X,ale bude nástupce.To netuším,ale je to možné.
21. 5. 2015 11:45
Re: Sedan
Příď podobná CLA, to se mi líbí. :-!
Avatar - MadPete
21. 5. 2015 12:01
Re: Sedan
Já v tom vidím dost tvarů ze škodovek, hlavně ze zadního trojpohledu, což ale není proti ničemu. Škodovka je tygrem na poli malých velkých dostupných aut, proč ji nenásledovat.
21. 5. 2015 13:09
Re: Sedan
Jezismarjaa tohle tu nepis!!! Uvidis, jak si to vyzeres, ja te varoval...
Avatar - Blue Sun
21. 5. 2015 13:15
Re: Sedan
Škodovky, kus BMW, kus M-B... je to taková skládačka aktuálních trendů, ale vlastně docela povedená. Na čtyřapůlmetrový sedan vlastně velice povedená.
21. 5. 2015 11:50
Exteriél se povedl,
je vyvážený, ale interiér vypadá strašně.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - martin.filak
21. 5. 2015 11:51
Re: Exteriél se povedl,
Podle mě zase tak strašně ne, ale samotnému se mi více líbí palubka třeba od Viaggia nebo Dartu.
Avatar - wakantanka
21. 5. 2015 12:02
Re: Exteriél se povedl,
čo ja viem, z funkčného a ergonomického hľadiska mu nemám veľmi čo vytknúť. Display pekne hore, ovládanie ventilácie zachované (nie cez menu infotainmentu), mne osobne kole oči to množstvo tlačidiel na volante. Dom strašne zvedavý na cenovú politiku, potom už to také terno byť nemusí.
21. 5. 2015 14:02
Re: Exteriél se povedl,
zepredu Mondeo, profil BMW3 a zezadu Ropid
Avatar - martin.filak
21. 5. 2015 11:50
na to jsme čekali
Na takový vůz hlavně v provedení kombi se čekalo už pěkných pár let (snad od konce Stila SW, no možná od Cromy). Konečně jsme se tedy dočkali. Každopádně je to krása a neodpustím si mírně nadsazenou narážku: "Žeby ta hranatá Octávka konečně utřela nos?" >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
5
Avatar - wakantanka
21. 5. 2015 12:00
Re: na to jsme čekali
Mám taký pocit, že Octávka nos neutrie. Jednak si už stihla vydobyť na trhoch nejaké to renomé a jednak je (mám taký pocit) o pol až číslo väčšia.
22. 5. 2015 10:26
Re: na to jsme čekali
třeba v Itálii Škovodka je tak minimálně zastoupená,že jim slovo Octavia nic neříká >:-[]
Avatar - Emel
22. 5. 2015 11:36
Re: na to jsme čekali
Italský trh je specifický, v Top 20 jsou mini, subkompakty, malé crossovery... a Golf, Qashqai a Giulietta.
21. 5. 2015 12:29
Re: na to jsme čekali
Toto bude maximálne konkurovať rapidu. Ale nie v prístupnosti kufra.
21. 5. 2015 13:49
Re: na to jsme čekali
a myslím že na kombi se bude ještě pěkných pár let čekat dále...jinak spíš od stila mw, croma byla vyšší třída a hlavně dost drahá, tohle by mělo navázat na cca regatu,tempru,mareu,stilo mw..akorát to mělo přijit tak o 10let dříve a ne když už všichni zákaznici jsou rozutíkaný jinde..
Avatar - KANKUNEN
21. 5. 2015 11:59
Konečně Fiat nevypadá
jako reinkarnace starého miniprdítka. :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Jaros71
22. 5. 2015 00:14
Re: Konečně Fiat nevypadá
BINGO ! :yes:
21. 5. 2015 12:08
Srovnání
Už se těším na první srovnávací test,kde se nejspíš postaví proti škodě rapid,seatu toledo,renaultu fluence,peugeotu 301 a citroenu c-ellysé
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Drag-On
21. 5. 2015 12:29
Re: Srovnání
Keď to bude na auto.cz, tak to bude zaujímavý boj o 3ie mesto...lebo prvé a druhé je už teraz obsadené >:D
21. 5. 2015 13:11
Re: Srovnání
A pokud se zachovame realisticky, tak si i rovnou napiseme proc: Rapid/Toledo jsou liftbacky, takze jsou realne lepe pouzitelne, nez jakykoliv sedan.
Avatar - Blue Sun
21. 5. 2015 13:16
Re: Srovnání
Kufr není všechno, i když jsme v ČR.
Avatar - Emel
21. 5. 2015 13:20
Re: Srovnání
Jenže tyhle levnější alternativy mají cílit na rodiny... a tam je kufr a jeho přístupnost podstatná. Sedan je pro cílovou skupinu výstřel mimo, liftback je fajn a kombík ještě víc fajn.
21. 5. 2015 13:34
Re: Srovnání
Presne, staci zkouset opakovane narvat kocarek do kufru seanu a volba je jasna.
Spis cekam, ze od tohoto sedanu Fiat casem odvodi jako kombi, tak HB.
21. 5. 2015 13:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 5. 2015 12:12
Mohlo to být lepší
No, mně se to až tak moc nelíbí. Předek je super, ale ten zadek... Cožpak už nejde udělat zadek na sedanu takový, aby se hrana kufru tak divně nekroutila směrem nahoru? Palubka je taky trochu divná. Místo toho, aby řidiče obklopovala, tak se na bocích odtahuje.
Rozbalit vlákno
1
21. 5. 2015 15:18
Re: Mohlo to být lepší
Za me zase zadek moc dobry, i kdyz svetla trochu komplikovany, ale cely to ma takovej ten italskej smrnc, ale predek az moc pripomina dodge.
21. 5. 2015 12:17
Prvy dojem dobry
Designovo je to velmy konkurencie schopne ale len či to bude spolahlive >:D
Rozbalit vlákno
0
21. 5. 2015 12:31
Huráá, konečně "nepětistovkový" nový osobní Fiat!
Tak jsme se konečně dočkali - nový Fiat nižší střední třídy je tu! A soudě podle prvních fotografií je to elegán hodný tradic své značky a skvělého italského designu. Proporce parádní, linie elegantní a vyvážené a soudě podle vnějších rozměrů bude super i nabídka prostoru. Už se moc těším, až se bude prodávat i u nás a doufejme, že i hatch a kombi dorazí co nevidět! Fiat si za tento počin zalouží :yes: :yes: :yes: :yes: :-) , teď hlavně ať to nepo... přemrštěnou cenou!
Rozbalit vlákno
4
Avatar - 3_diamanty
21. 5. 2015 12:43
Re: Huráá, konečně "nepětistovkový" nový osobní Fiat!
len ten vykonovy rozsah od 70 do 88kw je akysi skromny ... autu tychto rozmerov a tejto triedy ( nizsia stredna )by rozhodne slusalo pestrejsie vykonove spektrum ... kludne aspon do tych 100kw.... uvidime.. casom sa mozno paleta rozrastie
Avatar - Emel
21. 5. 2015 13:12
Re: Huráá, konečně "nepětistovkový" nový osobní Fiat!
Je to víceméně na úrovni Rapida, ten má tuším strop 1.4TSI 92kW...
Avatar - 3_diamanty
21. 5. 2015 14:41
Re: Huráá, konečně "nepětistovkový" nový osobní Fiat!
to je fakt ....... ale rapid je podstatne uzsi... tusim az nejakych 7,5cm od tohto fiata..... netvrdim ze by mi 88KW nestacilo.. ;-) ... ale autu tychto proporcii by rozhodne svedcal nejaky 110 kw turbomotor v benzine ;-) ... nevadi... stejne asi najpredavanejsi bude ten s 88kw :yes:
Avatar - martin.filak
21. 5. 2015 14:11
Re: Huráá, konečně "nepětistovkový" nový osobní Fiat!
Co my víme.... třeba tam hodí i 2,4 16V z Freemontu. >:D >:D A chci vidět životnost takového nadopovaného motůrku VW.
Avatar - twistedTSD
21. 5. 2015 12:48
Fajne
Docela příjemné osvěžení, vidět konečně nějaký (víceméně) evropský Fiat bez toho, aby šlo o dalšího vykulence á la 500. Kéž by tolik štěstí mělo i Punto...Exteriér nevypadá zle, interiér už je na tom trochu hůř.

U nás jich ale stejně moc jezdit nebude, podstatnější je, jak bude vypadat nástupce Brava. Na něj jsem hodně zvědavý.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Jaros71
22. 5. 2015 00:17
Re: Fajne
Snad bude Punto v tomto duchu..další variace 500 by byl velký omyl!
Taky ten kombík je moc potřeba , v EU zcela jistě. ;-)
Avatar - twistedTSD
22. 5. 2015 13:29
Re: Fajne
Bohužel asi nebude. :-( Už mi těch variací přijde až až...
21. 5. 2015 13:14
italska ostuda
italsky auto pro me bylo dřív synonymem temperamentního auta, ale tohle auto velikosti oktafky s vykonem max 88kW je tak 20 roku zpet.
Rozbalit vlákno
8
Avatar - martin.filak
21. 5. 2015 14:13
Re: italska ostuda
Nejde všem jen o výkon. Za sebe můžu říct, že bohatě stačí takových 77 kW. Navíc Fiat má plno motorů (i výkonnějších), které by mohli v budoucnu nasadit.
22. 5. 2015 05:13
Re: italska ostuda
Bohatě stačí? Byl jsi posledních 20 let venku? :-)
Avatar - martin.filak
22. 5. 2015 08:51
Re: italska ostuda
Já jsem "venku" právě těch 20 let, ale o to nejde. Totiž i za tak krátkou dobu, co mám řidičák jsem pochopil, že na dálniční jízdu i v levém pruhu to stačí a ve městě člověk vůbec nic nenaspěchá, tak proč chtít víc? Abych se mohl před kamarádama akorát vytahovat s číslama a maximální výkon motoru využil jen párkrát za celou dobu? Když člověk u jízdy trochu přemýšlí, tak si vystačí s podstatně menším počtem koníků a přitom jede obdobně svižně jako kdejaký chipnutý "borec," co umí jezdit stylem brzda-plyn.
22. 5. 2015 09:31
Re: italska ostuda
samozrejme ze se da i 77kW jezdit, jenze situaci, kdy z toho motoru musíš vyždímat maximum je podstatne vic, nez motor, který ma třeba 120kW.
silnejsi motor prinasi do auta, mnohem pohodovejsi jizdu, třeba proto, ze ho nemusíš tolik tocit a radit, a taky samozrejme o něco dyl vydrzi.
me se proste 88kW jako vrcholna motorizace pro auto velikosti oktafky zda velmi malo, tolik se nabízí v autech o tridu mensich
Avatar - twistedTSD
21. 5. 2015 14:44
Re: italska ostuda
Tak Linea, pokud vím, výkonnější motorizace také neměla.
Avatar - Emel
21. 5. 2015 20:03
Re: italska ostuda
Linea byla ale dost bída... tohle minimálně vypadá lépe.
21. 5. 2015 18:03
Re: italska ostuda
Tak tohle miri o neco vice do lowendu, nez oktavka, ale i ty jezdi casto v jeste slabsi 1.6ce. Navic pro italsky auta je to charakteristicky, na papire nic moc, ale jely jak z praku.
21. 5. 2015 20:32
Re: italska ostuda
Tady to vypadá na vrcholné motorizace 1.4 Tjet 88Kw a 1.6 MultiAir 88Kw. Taky by se mi líbil 1.4 MultiAir 103Kw, ale vzhledem k zaměření klíčových trhů (Turecko), kde etí hlavně nafťáky, by tvořila asi minimum prodejů. U Liney také postupem času TJet z nabídky zmizel.
Avatar - Avanti
21. 5. 2015 13:21
zadok
Myslim, si ze ten zadok bude asi predpiprava pre Chrysler 100, nakolko tam necitim rydzy "italsky styl"
[odkaz]

Inak Fiat :yes:
Rozbalit vlákno
2
21. 5. 2015 15:20
Re: zadok
Ja ho tam prave vidim dost. Hlavne tvarem a celkovym sklonem okna a odtokovou hranou vika kufru.
Avatar - Avanti
21. 5. 2015 19:25
Re: zadok
Uvidime nazivo - u fiatikov to byva vzdy nazivo o poznanie lepsie, z obrazku mi to zatial az tak nechuti. Ale co sa tyka interieru a kompletnej karoserie (mierne vynimajuc ten komentovany zadok), krasna elegancia a opät dokaz, ze rodisko stylu aut je v Taliansku a nikde inde.
Avatar - Barry Lyndon
21. 5. 2015 14:13
Qoros hadr...
... od Fiatu bych po stránce designu čekal od dost víc
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Uživatel_5340709
21. 5. 2015 15:08
Přátelé,
to mi neuvěříte, opravdu jsem náhodou narazil na Gilgitův FB profil. Žádný plagiát, jak se tu v diskusích na téma Gilgit vyskytuje. Toto je originální člověk, neuvěřitelné, nicméně za tu ladu mu dávám :yes:
[odkaz]
Rozbalit vlákno
9
21. 5. 2015 15:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Uživatel_5340709
21. 5. 2015 15:51
Re: Přátelé,
Tebe kopat každý den, tak je to furt málo.
(ještě máš tu drzost se před druhými stavět do role oběti)
21. 5. 2015 16:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Uživatel_5340709
21. 5. 2015 16:24
Re: Přátelé,
Jestli si myslíš, že těmi tvými vytrženinami z kontextu uděláš z jednoho fašistu, z jiného hlupáka, ze třetího střelce do lidí, ze čtvrtého hrubiána, protože ti řekl na tvou 90 tou urážku že jsi opičí potrat ............. tak to se hluboce mýlíš. Opravdu na tobě "obdivuji" jednu věc - jak tu všechny 1000x urazíš, 1000x se znemožníš, 1000x se chováš jako prase, a další den vždycky přicházíš z čisté vody, jakoby se nic nestalo. Vlastně to neobdivuji, musíš být nemocný.
21. 5. 2015 16:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Uživatel_5340709
21. 5. 2015 16:36
Re: Přátelé,
Ty si chlapče vystačíš pouze sám se sebou. >:D
Avatar - Ji/Ri
21. 5. 2015 23:05
Re: Přátelé,
...on si vystačí podle mě ve všem sám. Je to pablbek.
Avatar - Ji/Ri
21. 5. 2015 15:56
Re: Přátelé,
>:D >:D >:D >:D >:D >:D tak teď jsem se fakt nasmál
21. 5. 2015 16:01
Re: Přátelé,
Tu Nivu má jeho dvojče,které mu není vůbec podobné. Asi dva fotři nebo dvě mámy. já ti nevím. On má Tata Nano f plné palbě hééééééč!Jede to i z kopce 50km/h páč má už tu sportovní převodofku. Héééééč.
21. 5. 2015 16:54
Hrdý pokračovatel slavného rodu
Při příležitosti premiéry nového Fiatu AEgea jistě neuškodí si připomenout, na jak dlouhou a úspěšnou tradici kompaktních rodinných sedanů navazuje: Fiat: 1400,1300/1500, 124/125, 132, 131, Argenta, Regata, Tempra, Marea, Linea... :-) :yes: :yes: :yes: Úctyhodná tradice!
Rozbalit vlákno
0
21. 5. 2015 16:59
Hrdý pokračovatel dlouhé tradice
Při příležitosti premiéry nového Fiatu AEgea jistě neuškodí si připomenout, na jak dlouhou a úspěšnou tradici navazuje: Fiat: 1300/1500, 124/125, 132, 131, Argenta, Regata, Tempra, Marea, Linea :-) :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
8
21. 5. 2015 17:30
Re: Hrdý pokračovatel dlouhé tradice
.... a uklonit se před panem konstruktérem Dantem Giacosou, který se ještě o počátek této šňůry na sklonku své celoživtní práce zasloužil a vyzdvihněme k tomu ještě jeho počátek předního pohonu okamžitě s motorem a převodovkou napříč: A112-127-128. Jeho geniální a vtipný duch je tu s námi přes všechny peripetie doteď. Zaplať pánbů!!
21. 5. 2015 17:37
Re: Hrdý pokračovatel dlouhé tradice
Když Fiat přišel s geniální "stoosmadvacítkou", Volkswagen byl ještě plně závíslý na prodejích Brouka a jeho většího sourozence se vzduchem chlazeným motorem vzadu... >:D
21. 5. 2015 18:02
Re: Hrdý pokračovatel dlouhé tradice
Jo jo; ale přitom historickým Boukem zaplavil celý svět. Umění VW prodávat je veliké. Kdyby měl jenom zlomek nápadů Fiatu, tak .... Fiatu - jakoby mu kolikrát stačilo, že to už vymyslel. To je typicky italské - nápady za nic nemají, ony jdou sami.
21. 5. 2015 23:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 5. 2015 09:12
Re: Hrdý pokračovatel dlouhé tradice
A nejen italského. A co lidí vychoval. Vzpomeňme jen v motorech na počátky regulace časování ventilů už kolem r. 1980 s vloženým vahadlem (Multiair je dnešní výsledek), první rychloběžné diesely na světě (comonrail) a první jejich vícenásobný vstřik (Multijet), ... .
22. 5. 2015 09:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - martin.filak
22. 5. 2015 10:06
Re: Hrdý pokračovatel dlouhé tradice
Škoda, že si patent na Common rail Magneti Marelli nenechalo, Fiat z toho mohl v této době krásně těžit.
22. 5. 2015 14:09
Re: Hrdý pokračovatel dlouhé tradice
To ano - to je ta snaha italská: vymyslet, postavit, radost z díla. Ale prodat to ... . Například mám velmi velmi dobré zkušenosti s řízením motoru od Magneti Marelli v Puntu 1 - naprosto přesná funkce kdykoliv bez všelikého "klopýtání" konkurence dle měnících se podmínek. Přesto jsou v italských autech cizí jednotky.
21. 5. 2015 17:03
Jakoby vzpomínka na Fiat 1300-1500 - tam to začalo
Svažující se kapotu modelů od 80-ých let si musel bohužel odpustit (náraz s chodcem, resp. zabránění jeho zpětnému pádu před vůz), nicméně zaoblená příď tu je (nemá tlamu jako jiní) a celkově je stylisticky uhlazený a přitom nápaditý. Boční prolis navazuje na lampy vepředu i vzadu, prochází klikami a probíhá kolem přídě i zádě (jakoby vzpomínka na Fiat 1300 a 1500 – to připomíná i přední maska s částěčně zapuštěnými světly do jejích horních rohů), boční blinkřík leží v pomyslné přímce dolnější rohů obou lapm, … , vepředu se boční prolis nijak nezvedá nad obočí předního kola, nebo naopak nesměřuje do něj, jako u jiných a boční okna jsou dostatečně veliká, … Tím vším má navrch od ostatních Jen délka zadních dveří u prahu není moc velká – možná klam, protože B-sloupek je dostatečně skloněn vzad (pohled uvnitř).
Inu sympaťák.
Rozbalit vlákno
9
21. 5. 2015 17:07
Re: Jakoby vzpomínka na Fiat 1300-1500 - tam to začalo
Fiat moc neumí facelifty, ale originální design má většinou na jedničku ;-) :yes:
21. 5. 2015 17:11
Re: Jakoby vzpomínka na Fiat 1300-1500 - tam to začalo
Určitě bude i prostorově a ergonomicky na jedničku. Fiaťácky!
21. 5. 2015 17:35
Re: Jakoby vzpomínka na Fiat 1300-1500 - tam to začalo
O tom není nejmenších pochyb, stejně jako o vysoké úrovni kvality, která je u jeho současné produkce mnohdy lepší, než u jiných renomovaných značek (jen o tom většina Čechů neví, nebo nechce vědět). :-) :yes:
21. 5. 2015 17:48
Re: Jakoby vzpomínka na Fiat 1300-1500 - tam to začalo
Tak tak.
I vnitřek je stylisticky jemný, vyrovnaný a v souladu s vnějškem (žádné tubusy vytažené z kruhových hlavních přístrojů, ale přehledná přívětivá kaplička atd.). Též výhled před vůz vypadá velmi dobře - rozhodně nebude vidět kapota a přitom spodní okraj čelního okna je nízko a pod vrcholem kapličky, v šikmém směru spodního okraje zorného úhlu řidiče - též fiaťácké!
21. 5. 2015 18:03
Re: Jakoby vzpomínka na Fiat 1300-1500 - tam to začalo
Ergonomie interiérů byla u Fiatu vždy silnou stránkou - vždy uměl geniálě skloubit vrcholnou funkčnost s dobrou ergonomi a neuvěřitelnou prostorností. U AEgey to určitě nebude jinak! :-)
P.S. Až do teď byl můj favorit při výběru mého příštího auta Seat Leon ST (už jsem se bál, že Fiat bude fakt dělat jen různé pětistovky), ale teď si určitě počkám na AEgeu kombi a pak se teprve uvidí :-)
21. 5. 2015 18:12
Re: Jakoby vzpomínka na Fiat 1300-1500 - tam to začalo
Ano - ergonomie vždycky byla vzorová. Když si člověk na aurtosalonech posedal do hodně aut, všude něco našel - někde až dost - ale u Fiatu nebylo co řešit. Kolikrát jsem si uvědomil, že aniž bych věděl, kdo přede mnou seděl, nemusel jsem si moc štelovat pozaz a i vzadu se přitom dobře sedělo. Např. i řadicí páka: člověku spadla ruka z volantu přímo na ní - u jiných je kolikrát i o 10cm vpravo a na 5.st. je potřeba si natáhnout trup těla.
21. 5. 2015 18:08
Re: Jakoby vzpomínka na Fiat 1300-1500 - tam to začalo
Škoda, že už není k dispozici fotka AEgey z profilu a taky podrobné technické údaje, nebo alespoň přesné motorizace.
21. 5. 2015 19:41
Re: Jakoby vzpomínka na Fiat 1300-1500 - tam to začalo
Tak se kouni na video z premiéry :-)
21. 5. 2015 19:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - euro89
21. 5. 2015 17:57
Aegea
Zajímavý to počin od Fiatu. Zvenku nejpovedenější auto Fiat od představení novodobé pětistovky. :yes: Zejména provedení zádě se mi hodně líbí. Interiér se mi jako u většiny nových aut nelíbí vůbec, ale většině lidí posedlých dotykovými displeji bude vyhovovat. Stejně tak mám radši ovládání automatické klimy pomocí tlačítek (jako u starších BMW či Lancii) než kruhových ovladačů, ale tohle je vždy o osobním vkusu každého. Trochu mě zaráží ubohé výkonové rozpětí motorů. Jde sice o lidový model, ale stejně... 120CV jako strop může stačit maximálně do segmentů A a B. Osobně bych tam viděl minimálně 1,4T-Jet MultiAir 140CV jako rozumný motor. Přes všechny výhrady si však myslím, že si tenhle Fiat své místo na trhu najde. V rámci kategorie levných sedanů/liftbacků vypadá jednoznačně nejlíp a pokud Fiat zapracuje i na svém marketingovém oddělení, tak se prodávat bude.
Rozbalit vlákno
1
21. 5. 2015 18:06
Re: Aegea
Hlavně, že AEgea nemá ovládání klimatizace přes idiotský dotykový displej a neméně kreténskou elektrickou parkovací brzdu! :-) :-) :-) :yes: :yes: :yes:
21. 5. 2015 19:23
Ano
Řeknu to stručně. Ano trefa do černého. Všechny budoucí vyrianty také trefa do černého. Pokud to v Evropě nezabijí cenou.
Je vidět, že pokud automobilka nechrlí model za modelem, ale přemýšlí, tak taky vydělává a dělá pěkná auta.
Rozbalit vlákno
5
21. 5. 2015 19:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 5. 2015 19:29
Re: Ano
Navíc jsem kouknul na video z premiéry a v reálu to auto vypadá opravdu pěkně :yes:
21. 5. 2015 23:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Kolouš
22. 5. 2015 00:14
Re: Ano
Taky si myslim. Sef M rozhodne nebude takovy jouda, jak je mu v diskuzich na a.cz prisuzovano. To cislo co jsi psal, si myslim, ze by mohlo byt ve skutecnosti/ budoucnosti i realne. tento model ma sanci oslovit sirsi trhy a to je dobre. Jsem rad za kazdy uspech temer jakekoliv automobilky
22. 5. 2015 05:44
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 5. 2015 19:33
nejdrive sedan
Zajimave, vetsina evropskych automobilek zacina verzi hatchback a pak teprve pridava sedan/kombi. Asi je uz Fiat spise asijska automobilka :-) Ale ted vazne, je to hezke auto.
Rozbalit vlákno
5
21. 5. 2015 19:38
Re: nejdrive sedan
Co máte proti sedanu? Že je Evropa zdegenerovaná hatchi neznamená, že to budou všichni akceptovat. Fiat není asijská automobilka, ale globální.
21. 5. 2015 22:54
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 5. 2015 19:38
Re: nejdrive sedan
Co máte proti sedanu? Že je Evropa zdegenerovaná hatchi neznamená, že to budou všichni akceptovat. Fiat není asijská automobilka, ale globální.
Avatar - euro89
21. 5. 2015 19:47
Re: nejdrive sedan
Tohle auto bude doma ale v Turecku a celkově je zaměřeno hlavně na trhy blízkého a středního východu. V Evropě se tyhle auta stejně prodávají minimálně. Třeba tady v Bavorsku potkám Rapid/Toledo tak jedno za týden, 301/C-Elyseé jsem tu snad ještě neviděl (ani nevím, zda se tu prodávají). Jinak za mě jednoznačně raději sedan, než hatchback/liftback. :yes: Naopak mi v posledních letech na evropském trhu malé sedany chybí. Auta jako Fiat Duna, VW Derby, Corsa sedan, Toyota Tercel a pod. bych na trhu znovu uvítal.
Avatar - Blue Sun
22. 5. 2015 07:02
Re: nejdrive sedan
To je těžké, když dneska musí být i autobus a traktor sportovní. Vzpomeň na kritiku, která pronásledovala Fluence, stavěný pro vyloženě komfortní a pohodovou jízdu...
21. 5. 2015 19:39
pěkný Fiat
Tohle vůbec nevypadá špatně a už jenom jaká diskuze se strhla pod jeho článkem napovídá, že tohle nebude šedá myška. Já v tom vidím v prvé řadě dvojkového Superba zadní pohled, základní silueta, zepředu Dodge Durango ta maska nevím proč, šli na to chytře brali inspiraci u větších aut a zabalili to do kompaktního sedanu, tohle se mi hodně líbí dokonce víc než A3 sedan
Rozbalit vlákno
5
21. 5. 2015 19:42
Re: pěkný Fiat
Předběhl jsi mě. Přijde mi, že srovnání s Rapidem je urážka pro Fiata a taky to vidím spíš na srovnání s A3 sedan.
Avatar - euro89
21. 5. 2015 19:53
Re: pěkný Fiat
Mě sice sice tenhle nový Fiat líbí, ale zase objektivně: s A3 lze srovnat opravdu jen design, ve všech ostatních směrech je to menší, slabší, jednodušší, levnější, zkrátka o třídu níže. Což není nic proti Fiatu, ale jednoduše to tak je. Jsou to auta rozdílných tříd i zaměření.
21. 5. 2015 21:30
Re: pěkný Fiat
Ano srovnávám design s A3 sedan :-)
21. 5. 2015 22:29
Re: pěkný Fiat
Ano, ve srovnání s A3 sedan bude Fiat AEgea v kabině o třídu větší auto :-) :yes:
Avatar - Emel
21. 5. 2015 20:02
Re: pěkný Fiat
Jasně, s top motorizací 88kW (nejspíš v naftě) je to vlastně prémiovka ;-)
21. 5. 2015 20:14
Nenávidím čierno-čierne interiéry. Farby už vymreli? Alebo z
Tiež je zvláštne jak stále letia sedany. V Turecku, Číne...a kde ešte? V Európe sa zväčša asi kupujú len kvôli cene, v teritóriu pod strednou triedou mi príde tento typ karosérie dosť nepraktický, i keď pekný. Ale v nižších cenových hladinách nebýva krása na popredných priečkach záujmu.
Rozbalit vlákno
5
21. 5. 2015 20:28
Re: Nenávidím čierno-čierne interiéry. Farby už vymreli? Ale
Sedany letí všude ve světě, kromě Evropy. Z mého pohledu je sedan praktičtější než liftback. Vozím každý den do práce aktovku a neotebook, dám to do kufru a jedu. Představa, že bych 4x denně otevíral namísto lehkého víka kufru obrovský rám okna liftbacku mi přijde šílený. Za 6 let co mám sedan, jsem akorát tak 2x, 3x řešil problém jak něco odvézt, tak jsem to dal na zadní sedadlo.
21. 5. 2015 20:56
Re: Nenávidím čierno-čierne interiéry. Farby už vymreli? Ale
Proč šílený? Jde to stejně lehce, plynové vzpěry jsou tam od toho.
21. 5. 2015 22:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ja Prvni 123
21. 5. 2015 23:12
Re: Nenávidím čierno-čierne interiéry. Farby už vymreli? Ale
tak tak... u auta i ženský jsou důležitý hezký oči a pěkně tvarovanej zadek.
;-)
21. 5. 2015 23:10
Re: Nenávidím čierno-čierne interiéry. Farby už vymreli? Ale
Ano kvalita asi nebude stejná jako u A3, ale tohle mě baví víc je to svěží, Audi se striktně drží svého designového směru, který už před pěti lety nemohl překvapit a to se mi líbí u tohodle Fiatu ten mě prostě překvapil, ale na obranu Audi, není těžké se dostat na vrchol, ale udržet, tak držím Fiatu palečky :yes:

A možná jestli není škoda, že Superb nešel evolucí zadních partií, ne že by se mi nový zadek nelíbil, ale dost mi připomíná A6
Avatar - Stejsn
21. 5. 2015 20:31
Je to pěkný,
jen to vypadá málo jako Fiat (opakování případu Stilo). Akorát doufám, že odvozené kombi zase nezmrvěj tím, že na něj použijí zadní boční dveře ze sedanu a tím i šikmý C-sloupek.
Rozbalit vlákno
6
21. 5. 2015 20:57
Re: Je to pěkný,
A jako vypadá Fiat, který vypadá jako Fiat? Nemůže být všechno pětistovka.
Avatar - Stejsn
21. 5. 2015 21:25
Re: Je to pěkný,
To neříkám, ale styl fiatu vidím v Maree, Linee, Puntu, Bravu. Tohle mi připomíná hodně jiných aut - škodovku, Seat, i Kiu - ale fiata v tom nevidím, design je dost agresivní.
21. 5. 2015 22:31
Re: Je to pěkný,
Promiň, ale srovnávat tuto nádhernou fiatí novinku s megaprůserem jménem Stilo, to je fakt mimo mísu 8-s :no:
Avatar - Jaros71
22. 5. 2015 00:27
Re: Je to pěkný,
Stilo wagon - tedy verze kombi - byla až nepohodlná sedadla a zadní torzní příčku s moc měkkým řízením, docela fajn.
Auto bylo pěkné a prostorné..za dobrou cenu.
Bohužel se design hatchbacku nepovedl..to je fakt.
Ale interier byl ergonomicky výborný a kvalitní.
Kombík nyní FIATU moc chybí.
Avatar - sendador
22. 5. 2015 07:37
Re: Je to pěkný,
se Stilem MW jsem stravil 4 roky (kupoval jsem ho trilete s 66tis na tachometru), najel za tu dobu 80tis km a nemuzu na nej rict jedine spatne slovo. Vzhled byl sice takovy nijaky, ale kdyz clovek sedi vevnitr, tak je to stejne jedno :-) Interier byl prijemny, prakticnosti slo malo co vytknout, JTD 85kW dostatecne. Tolik kritizovana sedadla mi spatna neprisla. Celkove jsem s nim byl spokojenejsi nez s Phedrou, kterou mam ted treti rok. Pocitam, ze za tri roky ji poslu dal do sveta, takze tenhle Fiat jako SW (pokud skutecne bude) by ji mohl nahradit.
22. 5. 2015 08:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - roox
21. 5. 2015 22:10
tyjo!
Nooo, už to něco fakt chtělo a tohle se mi mooooc libí... a jako bývalej majitel Fiata docela dost držím palce!
Rozbalit vlákno
1
21. 5. 2015 22:39
Levné konkurenční sedany budou mít problém
Informací je sice zatím ještě dost málo, ale i tak je již teď zřejmé, že na nové AEgee si dali u Fiatu pořádně záležet a že toto auto má potenciál pořádně zamíchat s kartami v kategoriilevných rodinných vozů. Přiznejme si, že Peugeot 301/Citroën Ulysse tomuto tureckému Italovi nesahají ani po kotníky, Rapid/Toledo hodně trpí lacině působícím interiérem a absencí verze kombi a dnes již zastaralému Fluenci již taky povážlivě dochází dech, nemluvě o dobíhajícím Lanceru. Takže AEgea (doufám, že definitivní jméno bude o hodně libozvučnější - Bravo? Marea? nebo něco zcela nového?) přichází ve velmi vhodnou dobu! :-) :yes:
P.S. Tak mě napadá, že je škoda, že sem už nechodí legendární "GTI". Určitě bychom se na této diskuzi dočetli "zasvěceného" komentáře, jaká že AEgea bude prodejní propadák! >:-[] >:-[] >:-[]
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Ji/Ri
21. 5. 2015 23:06
Re: Levné konkurenční sedany budou mít problém
GTI měl šarm a esprit. Je to inteligentní chlap a má srdce.
21. 5. 2015 23:17
Re: Levné konkurenční sedany budou mít problém
Já netvrdím, že neměl šarm a už vůbec ne, že není inteligentní. Ale na druhé straně je fakt, že jakmile se objevil nějaký příspěvek z oblasti italského automobilového průmyslu, viděl rudě a ztrácel soudnost :-! Apropos, nevíte někdo, kam zmizel a proč už sem nechodí?
Avatar - Blue Sun
22. 5. 2015 07:06
Re: Levné konkurenční sedany budou mít problém
Lidi na něj už nereagovali, tak se redakci nevyplatil... Místo něj tu jsou noví, kteří dovedou rozjet i lepší diskuse...
Avatar - Ja Prvni 123
21. 5. 2015 23:09
Re: Levné konkurenční sedany budou mít problém
Obávám se, že jméno Aegea je definitivní.. víceméně.
;-)

A ano, tohle je směrovaný proti VW Jetta... ne proti 301.
A líbí se mi to.. pokud lze podle fotek odhadnout.
Těším se, až to uvídím v reále.
21. 5. 2015 23:19
Re: Levné konkurenční sedany budou mít problém
No jasně, 301 nebo Dacia jsou totální low-endy, toto je opravdu spíš proti Rapidu a Fluenci.
Avatar - twistedTSD
22. 5. 2015 00:06
Re: Levné konkurenční sedany budou mít problém
Vzhledem k trhům, na které se orientuje, nabídce motorizací a předchůdci bych jej tipoval spíš na konkurenta vozů jako Rapid, Fluence apod. než Jetty.
Avatar - Blue Sun
22. 5. 2015 07:08
Re: Levné konkurenční sedany budou mít problém
Napadá mne jen otázka, zda to bude skutečně tak levné auto, aby bylo skutečně konkurencí tebou zmíněných. Nebo zda se posune výš a bude v podstatě kategorií samo pro sebe. Zdá se mi totiž jako trošku jiná liga, než stará Linea (alias Punto s kufrem)...
Avatar - Ja Prvni 123
21. 5. 2015 23:05
No.. trochu nechápu: název je definitivní... Aegea.
Těžko se vyslovuje, ale lepší než 500něco..
;-)

A existují už i fotky.. a vypadá fajn:
[odkaz]

A motory budou 1.7 70kW nebo 1.6 81kW... obojí zní dobře... atmosférické čtyřválce.
Rozbalit vlákno
5
21. 5. 2015 23:21
Re: No.. trochu nechápu: název je definitivní... Aegea.
Tak ta atmosférická 1.6 s 81 kW by byla pro takovýto levný sedan super! Přesně nějaký takový motor v Evropě velice chybí Rapidu...
21. 5. 2015 23:25
Re: No.. trochu nechápu: název je definitivní... Aegea.
I na těch reálných fotkách to auto vypadá fakt moc pěkně, jenom bych ještě chtěl vidět čistý bok a taky zadní sedadla a kufr. A podrobné technické údaje! Snad to nebude dlouho trvat! ;-)
21. 5. 2015 23:26
Re: No.. trochu nechápu: název je definitivní... Aegea.
Tak mě napadá - ta 1.7/70 kW, to asi bude plynovka, ne?
Avatar - Ja Prvni 123
21. 5. 2015 23:33
Re: No.. trochu nechápu: název je definitivní... Aegea.
Ne-e, to je překlep.. tam patřilo 1.4.
:-(
A měla by to být evoluce tradiční 1.4 16V.. jen se 70kW a přitom Euro 6.

Uvidíme.
22. 5. 2015 00:10
Re: No.. trochu nechápu: název je definitivní... Aegea.
No, upřímně řečeno, já bych se vůbec neodříkal ani 1.4 T-Jet /88 kW + 6kvalt. Přesně tuto motorizaci přece ze začátka nabízela i Linea. :-) :yes: