Docela by mě zajímalo, kolik českých novinářů má natolik zmapované výrobní portfolio všech evropských továren, aby si chybu uvedenou v oficiální zprávě od výrobce uvědomil.
Tak zrovna současné Palio není úplně staré auto, což vy ale jistě víte. Když se prodává v Jižní Americe, bylo by pro ně vcelku logické, kdyby se náhodou prodávalo (a třeba i vyrábělo) také v Turecku. Z toho důvodu jsem se nad tou chybnou informací ani nepozastavil. Samozřejmě, že chyby v tiskových zprávách bývají, ale pokud bych měl kontrolovat všechny údaje v nich uvedené, tak se za den člověk nikam nedostane.
Ono je ale vždycky nejjednodušší kritizovat, než uznat, že chyby se stávají...
Tak samozřejmě to chyba je a neměla by se stávat. Na druhou stranu si myslím. že je jedna z těch méně zásadních, kterých si všimne jen opravdový znalec.
U tebe nikdy nevím, se kterým Gilgitem se vlastně bavím. Ten jeden něco v hlavě má a taky má co říci, ale ten druhý, ten druhý Gilgit.... No toto!!! Mohl bych ti říct, že ještě jedna podúroveň pod tou mojí je a té jsi král ty. >:D ... Nicméně, nehádejme se, je pěkný den a oba máme asi jiné radosti než si tu trhat občanské průkazy ;-):-)
Ruku na srdce, za hranou toho tady bylo více a mohli bychom si plácat po ramenou všichni, co jsme si tu hrábli do kláves... Samozřejmě to níže není nic hezkého, ale někdy je tvá komunikace k těmto reakcím přímo vybízející... ale nechme toho a pojďme se věnovat něčemu hezčímu. Dej si ristretto jako já a neřeš :-)
Ano, je to zbytečné, vidím, že ten "druhý" gilgit má právě prim. V tomto případě lžeš a používáš levnou demagogii. Ale každý máme to své. Já si občas zafekálím, ty se navážíš do rodin, občas si zalžeš a často máš svou demagogickou. Nemůžeš se divit, že v tom balastu zaniká tvá informační vybavenost. Přeji fajn den.
ne do někoho...do otravných dementů, prasící internet a otravijící druhým den. A to jsi tady ty, ty negativistické, velmi nesympatické a odpudivé individuum
Gilgite, připomíná to boj s větrnými mlýny. Opravdu by ses nad sebou měl zamyslet. >:D Anebo začít požívat kukuřičné výrobky ve velkém. Udělám množstevní slevu.
ty vole...Gilgite prosím smaž to, bojím se...Co když si to přečte CIA nebo FBI, NSA nebo snad WC či WTF. OMG Gilgite. co mi to děláš...Prosímmmmm, smiluj seeeeeeeeee
Zajímavý , Gilgit slušně a věcně upozornil na chybu v článku , dostal odpověď od autora a proběhlo slušné kritické vyjádření názorů . Ale i tak se tu objeví banda která nemá nic k článku ale kecy prdy beďary . Jste jak piraně co prolítávají diskuze a jakmile uvidí gilgita seběhnou se na něj . A když už nemáte nic k obsahu jeho příspěvku tak se vám nelibí nadpis ... Co příště? znelíbí se vám jeho avatar ? nebo zarovnání odstavce ??
Lháři a demagogu. Tak ses potulil ... Gilgite, jsi sedmilhář, který používá primitivní techniky lhaní, za které by se mělo stydět i pětileté dítě. Osočuješ mne, že souhlasím se střílením do lidí. Dokaž to. Jinak sis dal opět vlastní gol a nadělal do pusiny. Není to poprvé ani naposledy. Nicméně, seber šanon a běž dělat to, na co jsi dobrý - udávat a pobekávat.
jak z vonka tak z vnútra, zatiaľ z obrázkov. Trochu mi vadí to množstvo tlačidiel na volante, ale na fotke je určite top verzia a všetky nebudú mať toho toľko. Paleta motorov by mohla byť širšia, ale uvidíme v reále. Zatiaľ má Fiat odo mňa za tento počin :yes:
PS: továreň TOFAS nie je / nebol náhodou spoločným podnikom práve s Fiatom?
Jsou to rendery, záleží jak to bude v reálu :-) Dizajn je povedenější, je to přecijen Ital, ti to umí, ale porporčně to zatím na konkurenta 301/elyesse vypada :-) Přál bych fiatu, aby se dotáhl kvalitou alespoň na Škodovácký "lowend" Rapida :-)
301/Elysee wygląda znacznie lepiej, ale jest biednie w środku. Biednie, żeby nie konkurować z 208. Fiat może włożyć co chce, gdyż to nie jest żadna konkurencja dla serii 500.
Bohužel, jsem asi mladšího data výroby, tudíž mimo slovenštiny mi jiné slovanské jazyky tak blízké nejsou, jako třeba generaci mých rodičů, kteří se s tím stýkali častěji.... vždyť i dříve, v mladším věku nás bylo dost, co mělo problémy s rychle mluvící Slovenštinou, protože už jsme nevyrůstali s "bratry" pospolu ;)
To mu fakt nerozumies? Ja mu rozumiem na 95 percent... Po polsky sice pisat neviem, a hovorit horko-tazko lamane nieco, tak ale ved niektore narecia su tazsie zrozumitelne ako polstina...
Ja som bol tiež presvedčený, že Poľštine vôbec nerozumiem, ale raz som sa trochu pripitý bavil v Nemecku s jednou Poľkou a bol som prekvapený, ako som jej rozumel. Táto schopnosť dokonca vydržala aj po vytriezvení, ale ja som na ňu musel anglicky, Slovenčine nerozumela. ;-\
To na základě pár písmenek a vytržení z kontextu umíš poznat psychologický profil, umíš poznat, čeho ten onen dosáhl, jaký je člověk.... tak to klobouk dolů. To tě je škoda pro občasnou novinařinu....
Takže sis nadelal do kalhot. Škoda, ze jsi jen takový křikloun. A taky lhář a demagog. Povětšinou tu vykrikujes to, co delas sám. Nebolí zloděj křičí chytte zloděje. Přesně tohle byla rétorika pana Ratha. Přeji hezky večer, lháři.
301/Elysee vypada mnohem lip jen ze je to velmi chude uvnitr. Chude je pro to aby zabranit konkurence z 208 a C3. Fiat si tady moze namontovat co jen chce proto, ze Aegea neni zadna konkurence oproti rade petistovek.
Souhlas. Když se kouknu na součastne Fiaty tak tohle je hlavně interierově konečně změna a to k lepšimu. Stači kouknu na novou 500X ktere sice z venku vypada pěkně ale uvnitř je to jak v hračkařstvi.
Pánové. Když se podíváte na foto interiéru tohoto nového Fiatu a zkusíte si vygůglovat interiér fiatu 500X( zde označen za hračkářství), tak lze zjistit, že interiéry jsou velmi podobné (za mě i vydařené)!!! Přístrojový štít(jsou zde drobné rozdíly), volant, rádio, panel klimatizace, loketní opěrka, fusekle na klacku od řezení. To je vše stejné. Jen lehce jiný look palubky.
Je to asi i logické v zájmu snižování nákladů. :-!
Podivej se ještě jednou a pořadně. Pravě ty změny ač většinou v detailech dělaji interier noveho Fiatu dospělejšim a pro mě určitě koukatelnějšim. Navic se jedna o uspornějši model takže ještě o to huř pro 500X. Mě přijde že Fiat děla ty interiery pro nějakou menšinu nebo ženske.
Ok, věnec volantu je jiny. Střed a tlačítka stejné. Klimatizace je totožná. Stejnou lze vidět u nového Iveca Daily a dokonce Alfy Giulietta. Stejný bude i panel v levo od volanu. Jinak se auta samozřejmě auta podstatně liší. 500X je designová záležitost. Aegea má oslovit masy.
Jinak bych interiéry Fiatu určitě prohlásil za velmy kvalitní. Kam se člověk poděje je vše precizně zpracované .
Souhlasím, že interiér se nemusí líbit každému. Já si osobně vyzkoušel 500X na celý týden a můžu prohlásit, že sedačky ač na pohled hezké jsou nepohodlné(konkrétně hlavová opěrka a krátký sedák). Předpokládám, že se Italové nepochlapí a bude to zase kompromis mezi vzhledem a funkcí. Jinak ergonomie je zvládnutá dobře a člověk nic nehledá.
Aegea bude ještě přehlednější a doufám, že bude mít na trhu úspěch. :yes:
(i když víme, že češi si přece nekoupí nic na "F") >:D
Kombik v této lowendovější sféře by alespoň ve střední Evropě mohl být celkem klíčovým modelem, protože takových aut se u nás moc nenabízí. Tenhle model Fiatu chápu na pomezí B a C segmentu (jako tebou zmíněný Rapid), takže nabídne trochu více prostoru oproti klasiků Bsegmentu (I když Fabie teda hodně tlačí na pilu). Myslím, že dost lidí ještě Dacii (jediný lowend co nabízí kombiky) bere jako trochu outsidera, auto, které značí, že majitel nemá tolik peněz ( a i přesto prodává solidně), tak podobně lazený Fiat by mohl být dobrou volbou, když Škodovka (u té to vzhledem k Fabii chapu) a PSA spí.
Ono jde taky o to, že aktuální Logan MCV je dost nevzhledné auto. První generace měla své kouzlo, ten aktuální je prostě Sandero s baťohem, postrádá to byť špetku přitažlivosti
Jako jo, je to sice jen v detailech hezci, nez 301/Elysee, ale prave tim tuplem to potesi, ze italove dokazali takovy sedan vizualne dotahnout. Nebere me palubni deska, zejmena stredova cast s displejem, nejak mi tam nepasuje, ale i to je lepsi, nez levne reseni z 301/Elysee.
Docela me zajima, jestli Fiat zapracuje markanty pride do dalsich modelu (vyjma rady 500).
Konečně podařený FIAT co není variací na 500... :yes:
Kéžby v tomto duchu přišlo i nové Punto!
Pokud ho pokazí retro stylem 500 , nebyla by to trefa do černého.
Toto auto se ale Fiatu designem povedlo.. :-)
Na Fiata bych to na první pohled nešacoval, ale líbí se mi to. Ovšem x-tý nepraktický sedan na evropském trhu terno neudělá. Hatch a kombi mají větší šanci. Nicměně i tak se obávám, že do konce dekády se Fiat v Evropě smrskne na výrobce 500něco a užitkáčů, časy se mění.
Já v tom vidím dost tvarů ze škodovek, hlavně ze zadního trojpohledu, což ale není proti ničemu. Škodovka je tygrem na poli malých velkých dostupných aut, proč ji nenásledovat.
čo ja viem, z funkčného a ergonomického hľadiska mu nemám veľmi čo vytknúť. Display pekne hore, ovládanie ventilácie zachované (nie cez menu infotainmentu), mne osobne kole oči to množstvo tlačidiel na volante. Dom strašne zvedavý na cenovú politiku, potom už to také terno byť nemusí.
Na takový vůz hlavně v provedení kombi se čekalo už pěkných pár let (snad od konce Stila SW, no možná od Cromy). Konečně jsme se tedy dočkali. Každopádně je to krása a neodpustím si mírně nadsazenou narážku: "Žeby ta hranatá Octávka konečně utřela nos?" >:D >:D >:D
a myslím že na kombi se bude ještě pěkných pár let čekat dále...jinak spíš od stila mw, croma byla vyšší třída a hlavně dost drahá, tohle by mělo navázat na cca regatu,tempru,mareu,stilo mw..akorát to mělo přijit tak o 10let dříve a ne když už všichni zákaznici jsou rozutíkaný jinde..
Jenže tyhle levnější alternativy mají cílit na rodiny... a tam je kufr a jeho přístupnost podstatná. Sedan je pro cílovou skupinu výstřel mimo, liftback je fajn a kombík ještě víc fajn.
No, mně se to až tak moc nelíbí. Předek je super, ale ten zadek... Cožpak už nejde udělat zadek na sedanu takový, aby se hrana kufru tak divně nekroutila směrem nahoru? Palubka je taky trochu divná. Místo toho, aby řidiče obklopovala, tak se na bocích odtahuje.
Tak jsme se konečně dočkali - nový Fiat nižší střední třídy je tu! A soudě podle prvních fotografií je to elegán hodný tradic své značky a skvělého italského designu. Proporce parádní, linie elegantní a vyvážené a soudě podle vnějších rozměrů bude super i nabídka prostoru. Už se moc těším, až se bude prodávat i u nás a doufejme, že i hatch a kombi dorazí co nevidět! Fiat si za tento počin zalouží :yes::yes::yes::yes::-) , teď hlavně ať to nepo... přemrštěnou cenou!
Re: Huráá, konečně "nepětistovkový" nový osobní Fiat!
len ten vykonovy rozsah od 70 do 88kw je akysi skromny ... autu tychto rozmerov a tejto triedy ( nizsia stredna )by rozhodne slusalo pestrejsie vykonove spektrum ... kludne aspon do tych 100kw.... uvidime.. casom sa mozno paleta rozrastie
Re: Huráá, konečně "nepětistovkový" nový osobní Fiat!
to je fakt ....... ale rapid je podstatne uzsi... tusim az nejakych 7,5cm od tohto fiata..... netvrdim ze by mi 88KW nestacilo.. ;-) ... ale autu tychto proporcii by rozhodne svedcal nejaky 110 kw turbomotor v benzine ;-) ... nevadi... stejne asi najpredavanejsi bude ten s 88kw :yes:
Docela příjemné osvěžení, vidět konečně nějaký (víceméně) evropský Fiat bez toho, aby šlo o dalšího vykulence á la 500. Kéž by tolik štěstí mělo i Punto...Exteriér nevypadá zle, interiér už je na tom trochu hůř.
U nás jich ale stejně moc jezdit nebude, podstatnější je, jak bude vypadat nástupce Brava. Na něj jsem hodně zvědavý.
Nejde všem jen o výkon. Za sebe můžu říct, že bohatě stačí takových 77 kW. Navíc Fiat má plno motorů (i výkonnějších), které by mohli v budoucnu nasadit.
Já jsem "venku" právě těch 20 let, ale o to nejde. Totiž i za tak krátkou dobu, co mám řidičák jsem pochopil, že na dálniční jízdu i v levém pruhu to stačí a ve městě člověk vůbec nic nenaspěchá, tak proč chtít víc? Abych se mohl před kamarádama akorát vytahovat s číslama a maximální výkon motoru využil jen párkrát za celou dobu? Když člověk u jízdy trochu přemýšlí, tak si vystačí s podstatně menším počtem koníků a přitom jede obdobně svižně jako kdejaký chipnutý "borec," co umí jezdit stylem brzda-plyn.
samozrejme ze se da i 77kW jezdit, jenze situaci, kdy z toho motoru musíš vyždímat maximum je podstatne vic, nez motor, který ma třeba 120kW.
silnejsi motor prinasi do auta, mnohem pohodovejsi jizdu, třeba proto, ze ho nemusíš tolik tocit a radit, a taky samozrejme o něco dyl vydrzi.
me se proste 88kW jako vrcholna motorizace pro auto velikosti oktafky zda velmi malo, tolik se nabízí v autech o tridu mensich
Tak tohle miri o neco vice do lowendu, nez oktavka, ale i ty jezdi casto v jeste slabsi 1.6ce. Navic pro italsky auta je to charakteristicky, na papire nic moc, ale jely jak z praku.
Tady to vypadá na vrcholné motorizace 1.4 Tjet 88Kw a 1.6 MultiAir 88Kw. Taky by se mi líbil 1.4 MultiAir 103Kw, ale vzhledem k zaměření klíčových trhů (Turecko), kde etí hlavně nafťáky, by tvořila asi minimum prodejů. U Liney také postupem času TJet z nabídky zmizel.
Uvidime nazivo - u fiatikov to byva vzdy nazivo o poznanie lepsie, z obrazku mi to zatial az tak nechuti. Ale co sa tyka interieru a kompletnej karoserie (mierne vynimajuc ten komentovany zadok), krasna elegancia a opät dokaz, ze rodisko stylu aut je v Taliansku a nikde inde.
to mi neuvěříte, opravdu jsem náhodou narazil na Gilgitův FB profil. Žádný plagiát, jak se tu v diskusích na téma Gilgit vyskytuje. Toto je originální člověk, neuvěřitelné, nicméně za tu ladu mu dávám :yes:
[odkaz]
Jestli si myslíš, že těmi tvými vytrženinami z kontextu uděláš z jednoho fašistu, z jiného hlupáka, ze třetího střelce do lidí, ze čtvrtého hrubiána, protože ti řekl na tvou 90 tou urážku že jsi opičí potrat ............. tak to se hluboce mýlíš. Opravdu na tobě "obdivuji" jednu věc - jak tu všechny 1000x urazíš, 1000x se znemožníš, 1000x se chováš jako prase, a další den vždycky přicházíš z čisté vody, jakoby se nic nestalo. Vlastně to neobdivuji, musíš být nemocný.
Tu Nivu má jeho dvojče,které mu není vůbec podobné. Asi dva fotři nebo dvě mámy. já ti nevím. On má Tata Nano f plné palbě hééééééč!Jede to i z kopce 50km/h páč má už tu sportovní převodofku. Héééééč.
Při příležitosti premiéry nového Fiatu AEgea jistě neuškodí si připomenout, na jak dlouhou a úspěšnou tradici kompaktních rodinných sedanů navazuje: Fiat: 1400,1300/1500, 124/125, 132, 131, Argenta, Regata, Tempra, Marea, Linea... :-):yes::yes::yes: Úctyhodná tradice!
Při příležitosti premiéry nového Fiatu AEgea jistě neuškodí si připomenout, na jak dlouhou a úspěšnou tradici navazuje: Fiat: 1300/1500, 124/125, 132, 131, Argenta, Regata, Tempra, Marea, Linea :-):yes::yes::yes:
.... a uklonit se před panem konstruktérem Dantem Giacosou, který se ještě o počátek této šňůry na sklonku své celoživtní práce zasloužil a vyzdvihněme k tomu ještě jeho počátek předního pohonu okamžitě s motorem a převodovkou napříč: A112-127-128. Jeho geniální a vtipný duch je tu s námi přes všechny peripetie doteď. Zaplať pánbů!!
Když Fiat přišel s geniální "stoosmadvacítkou", Volkswagen byl ještě plně závíslý na prodejích Brouka a jeho většího sourozence se vzduchem chlazeným motorem vzadu... >:D
Jo jo; ale přitom historickým Boukem zaplavil celý svět. Umění VW prodávat je veliké. Kdyby měl jenom zlomek nápadů Fiatu, tak .... Fiatu - jakoby mu kolikrát stačilo, že to už vymyslel. To je typicky italské - nápady za nic nemají, ony jdou sami.
A nejen italského. A co lidí vychoval. Vzpomeňme jen v motorech na počátky regulace časování ventilů už kolem r. 1980 s vloženým vahadlem (Multiair je dnešní výsledek), první rychloběžné diesely na světě (comonrail) a první jejich vícenásobný vstřik (Multijet), ... .
To ano - to je ta snaha italská: vymyslet, postavit, radost z díla. Ale prodat to ... . Například mám velmi velmi dobré zkušenosti s řízením motoru od Magneti Marelli v Puntu 1 - naprosto přesná funkce kdykoliv bez všelikého "klopýtání" konkurence dle měnících se podmínek. Přesto jsou v italských autech cizí jednotky.
Jakoby vzpomínka na Fiat 1300-1500 - tam to začalo
Svažující se kapotu modelů od 80-ých let si musel bohužel odpustit (náraz s chodcem, resp. zabránění jeho zpětnému pádu před vůz), nicméně zaoblená příď tu je (nemá tlamu jako jiní) a celkově je stylisticky uhlazený a přitom nápaditý. Boční prolis navazuje na lampy vepředu i vzadu, prochází klikami a probíhá kolem přídě i zádě (jakoby vzpomínka na Fiat 1300 a 1500 – to připomíná i přední maska s částěčně zapuštěnými světly do jejích horních rohů), boční blinkřík leží v pomyslné přímce dolnější rohů obou lapm, … , vepředu se boční prolis nijak nezvedá nad obočí předního kola, nebo naopak nesměřuje do něj, jako u jiných a boční okna jsou dostatečně veliká, … Tím vším má navrch od ostatních Jen délka zadních dveří u prahu není moc velká – možná klam, protože B-sloupek je dostatečně skloněn vzad (pohled uvnitř).
Inu sympaťák.
Re: Jakoby vzpomínka na Fiat 1300-1500 - tam to začalo
O tom není nejmenších pochyb, stejně jako o vysoké úrovni kvality, která je u jeho současné produkce mnohdy lepší, než u jiných renomovaných značek (jen o tom většina Čechů neví, nebo nechce vědět). :-):yes:
Re: Jakoby vzpomínka na Fiat 1300-1500 - tam to začalo
Tak tak.
I vnitřek je stylisticky jemný, vyrovnaný a v souladu s vnějškem (žádné tubusy vytažené z kruhových hlavních přístrojů, ale přehledná přívětivá kaplička atd.). Též výhled před vůz vypadá velmi dobře - rozhodně nebude vidět kapota a přitom spodní okraj čelního okna je nízko a pod vrcholem kapličky, v šikmém směru spodního okraje zorného úhlu řidiče - též fiaťácké!
Re: Jakoby vzpomínka na Fiat 1300-1500 - tam to začalo
Ergonomie interiérů byla u Fiatu vždy silnou stránkou - vždy uměl geniálě skloubit vrcholnou funkčnost s dobrou ergonomi a neuvěřitelnou prostorností. U AEgey to určitě nebude jinak! :-)
P.S. Až do teď byl můj favorit při výběru mého příštího auta Seat Leon ST (už jsem se bál, že Fiat bude fakt dělat jen různé pětistovky), ale teď si určitě počkám na AEgeu kombi a pak se teprve uvidí :-)
Re: Jakoby vzpomínka na Fiat 1300-1500 - tam to začalo
Ano - ergonomie vždycky byla vzorová. Když si člověk na aurtosalonech posedal do hodně aut, všude něco našel - někde až dost - ale u Fiatu nebylo co řešit. Kolikrát jsem si uvědomil, že aniž bych věděl, kdo přede mnou seděl, nemusel jsem si moc štelovat pozaz a i vzadu se přitom dobře sedělo. Např. i řadicí páka: člověku spadla ruka z volantu přímo na ní - u jiných je kolikrát i o 10cm vpravo a na 5.st. je potřeba si natáhnout trup těla.
Zajímavý to počin od Fiatu. Zvenku nejpovedenější auto Fiat od představení novodobé pětistovky. :yes: Zejména provedení zádě se mi hodně líbí. Interiér se mi jako u většiny nových aut nelíbí vůbec, ale většině lidí posedlých dotykovými displeji bude vyhovovat. Stejně tak mám radši ovládání automatické klimy pomocí tlačítek (jako u starších BMW či Lancii) než kruhových ovladačů, ale tohle je vždy o osobním vkusu každého. Trochu mě zaráží ubohé výkonové rozpětí motorů. Jde sice o lidový model, ale stejně... 120CV jako strop může stačit maximálně do segmentů A a B. Osobně bych tam viděl minimálně 1,4T-Jet MultiAir 140CV jako rozumný motor. Přes všechny výhrady si však myslím, že si tenhle Fiat své místo na trhu najde. V rámci kategorie levných sedanů/liftbacků vypadá jednoznačně nejlíp a pokud Fiat zapracuje i na svém marketingovém oddělení, tak se prodávat bude.
Řeknu to stručně. Ano trefa do černého. Všechny budoucí vyrianty také trefa do černého. Pokud to v Evropě nezabijí cenou.
Je vidět, že pokud automobilka nechrlí model za modelem, ale přemýšlí, tak taky vydělává a dělá pěkná auta.
Taky si myslim. Sef M rozhodne nebude takovy jouda, jak je mu v diskuzich na a.cz prisuzovano. To cislo co jsi psal, si myslim, ze by mohlo byt ve skutecnosti/ budoucnosti i realne. tento model ma sanci oslovit sirsi trhy a to je dobre. Jsem rad za kazdy uspech temer jakekoliv automobilky
Zajimave, vetsina evropskych automobilek zacina verzi hatchback a pak teprve pridava sedan/kombi. Asi je uz Fiat spise asijska automobilka :-) Ale ted vazne, je to hezke auto.
Tohle auto bude doma ale v Turecku a celkově je zaměřeno hlavně na trhy blízkého a středního východu. V Evropě se tyhle auta stejně prodávají minimálně. Třeba tady v Bavorsku potkám Rapid/Toledo tak jedno za týden, 301/C-Elyseé jsem tu snad ještě neviděl (ani nevím, zda se tu prodávají). Jinak za mě jednoznačně raději sedan, než hatchback/liftback. :yes: Naopak mi v posledních letech na evropském trhu malé sedany chybí. Auta jako Fiat Duna, VW Derby, Corsa sedan, Toyota Tercel a pod. bych na trhu znovu uvítal.
To je těžké, když dneska musí být i autobus a traktor sportovní. Vzpomeň na kritiku, která pronásledovala Fluence, stavěný pro vyloženě komfortní a pohodovou jízdu...
Tohle vůbec nevypadá špatně a už jenom jaká diskuze se strhla pod jeho článkem napovídá, že tohle nebude šedá myška. Já v tom vidím v prvé řadě dvojkového Superba zadní pohled, základní silueta, zepředu Dodge Durango ta maska nevím proč, šli na to chytře brali inspiraci u větších aut a zabalili to do kompaktního sedanu, tohle se mi hodně líbí dokonce víc než A3 sedan
Mě sice sice tenhle nový Fiat líbí, ale zase objektivně: s A3 lze srovnat opravdu jen design, ve všech ostatních směrech je to menší, slabší, jednodušší, levnější, zkrátka o třídu níže. Což není nic proti Fiatu, ale jednoduše to tak je. Jsou to auta rozdílných tříd i zaměření.
Nenávidím čierno-čierne interiéry. Farby už vymreli? Alebo z
Tiež je zvláštne jak stále letia sedany. V Turecku, Číne...a kde ešte? V Európe sa zväčša asi kupujú len kvôli cene, v teritóriu pod strednou triedou mi príde tento typ karosérie dosť nepraktický, i keď pekný. Ale v nižších cenových hladinách nebýva krása na popredných priečkach záujmu.
Re: Nenávidím čierno-čierne interiéry. Farby už vymreli? Ale
Sedany letí všude ve světě, kromě Evropy. Z mého pohledu je sedan praktičtější než liftback. Vozím každý den do práce aktovku a neotebook, dám to do kufru a jedu. Představa, že bych 4x denně otevíral namísto lehkého víka kufru obrovský rám okna liftbacku mi přijde šílený. Za 6 let co mám sedan, jsem akorát tak 2x, 3x řešil problém jak něco odvézt, tak jsem to dal na zadní sedadlo.
Re: Nenávidím čierno-čierne interiéry. Farby už vymreli? Ale
Ano kvalita asi nebude stejná jako u A3, ale tohle mě baví víc je to svěží, Audi se striktně drží svého designového směru, který už před pěti lety nemohl překvapit a to se mi líbí u tohodle Fiatu ten mě prostě překvapil, ale na obranu Audi, není těžké se dostat na vrchol, ale udržet, tak držím Fiatu palečky :yes:
A možná jestli není škoda, že Superb nešel evolucí zadních partií, ne že by se mi nový zadek nelíbil, ale dost mi připomíná A6
jen to vypadá málo jako Fiat (opakování případu Stilo). Akorát doufám, že odvozené kombi zase nezmrvěj tím, že na něj použijí zadní boční dveře ze sedanu a tím i šikmý C-sloupek.
To neříkám, ale styl fiatu vidím v Maree, Linee, Puntu, Bravu. Tohle mi připomíná hodně jiných aut - škodovku, Seat, i Kiu - ale fiata v tom nevidím, design je dost agresivní.
Stilo wagon - tedy verze kombi - byla až nepohodlná sedadla a zadní torzní příčku s moc měkkým řízením, docela fajn.
Auto bylo pěkné a prostorné..za dobrou cenu.
Bohužel se design hatchbacku nepovedl..to je fakt.
Ale interier byl ergonomicky výborný a kvalitní.
Kombík nyní FIATU moc chybí.
se Stilem MW jsem stravil 4 roky (kupoval jsem ho trilete s 66tis na tachometru), najel za tu dobu 80tis km a nemuzu na nej rict jedine spatne slovo. Vzhled byl sice takovy nijaky, ale kdyz clovek sedi vevnitr, tak je to stejne jedno :-) Interier byl prijemny, prakticnosti slo malo co vytknout, JTD 85kW dostatecne. Tolik kritizovana sedadla mi spatna neprisla. Celkove jsem s nim byl spokojenejsi nez s Phedrou, kterou mam ted treti rok. Pocitam, ze za tri roky ji poslu dal do sveta, takze tenhle Fiat jako SW (pokud skutecne bude) by ji mohl nahradit.
Informací je sice zatím ještě dost málo, ale i tak je již teď zřejmé, že na nové AEgee si dali u Fiatu pořádně záležet a že toto auto má potenciál pořádně zamíchat s kartami v kategoriilevných rodinných vozů. Přiznejme si, že Peugeot 301/Citroën Ulysse tomuto tureckému Italovi nesahají ani po kotníky, Rapid/Toledo hodně trpí lacině působícím interiérem a absencí verze kombi a dnes již zastaralému Fluenci již taky povážlivě dochází dech, nemluvě o dobíhajícím Lanceru. Takže AEgea (doufám, že definitivní jméno bude o hodně libozvučnější - Bravo? Marea? nebo něco zcela nového?) přichází ve velmi vhodnou dobu! :-):yes:
P.S. Tak mě napadá, že je škoda, že sem už nechodí legendární "GTI". Určitě bychom se na této diskuzi dočetli "zasvěceného" komentáře, jaká že AEgea bude prodejní propadák! >:-[] >:-[] >:-[]
Já netvrdím, že neměl šarm a už vůbec ne, že není inteligentní. Ale na druhé straně je fakt, že jakmile se objevil nějaký příspěvek z oblasti italského automobilového průmyslu, viděl rudě a ztrácel soudnost :-! Apropos, nevíte někdo, kam zmizel a proč už sem nechodí?
Napadá mne jen otázka, zda to bude skutečně tak levné auto, aby bylo skutečně konkurencí tebou zmíněných. Nebo zda se posune výš a bude v podstatě kategorií samo pro sebe. Zdá se mi totiž jako trošku jiná liga, než stará Linea (alias Punto s kufrem)...
Re: No.. trochu nechápu: název je definitivní... Aegea.
I na těch reálných fotkách to auto vypadá fakt moc pěkně, jenom bych ještě chtěl vidět čistý bok a taky zadní sedadla a kufr. A podrobné technické údaje! Snad to nebude dlouho trvat! ;-)