Až na ty prohlášení... dobrý.
1. překvapení...., že dovezli Freemont, zvažuji, že kvůli tomu autu se tam půjdu i podívat
2. překvapení... Ypsilon... za mě dobrý.
P.S.3 Ta Alfice 159 SW je furt nejhečím autem autosalonu (když pominu šperky jako 8C)
Děkuji Motortecu, že to vypadá, že začal zase makat.... :yes:
Ad a hodnotím z fotek, já tam nebyl a ani se tam nechystám...v klidu si to prohlídnu až přijde čas an saloně.
Viděl si jak doapdlo na minulém autosalonu Polo? Mám taky hodnotit kvalitu pola podle toho, jak mělo urvané snad všechny těsnění kolem dveři a všude kde to jen šlo.
LIDI jsou u nás ZVÍŘATA... a to ty zvířata ještě urážím... Nehodnotil bych kvalitu auta podle roztržené manžety, notabene ještě pravděpodobně u předseriového auta.. ;-)
já tu "Y" běžně zkouknul a v interiéru nevidím problém, naopak, je moc pěkný. Akorát nevím, jak by se mi v tom jezdilo kvůli té řadičce, co omezuje pravou nohu. Ovšem s mými 190cm asi nejsem cílová skupina toho vozu ;-)
Noooo,
1. Koukám, že všichni brňáci už včera na autosalonu byli >:D
2. Interiér... místy dobře zpracovaný, ale ten středový panel, ne že by mi vadilo je umístění, ale to zpracování? A ta roztrhnutá manžeta řadičky...
Popravdě daleko lépe jsem se cítil v Bravu, co tam bylo taky vystavené
tak nedivil bych se, kdyby tu manžetu roztrhnul nějaký inteligent přímo na výstavišti (já tam byl v sobotu v 11h a ničeho si nevšiml).... Jinak já to nechci hodnotit, protože tam bylo šero (přecejen, denní světlo je něco jiného) a hlavně moc lidí.... Byl jsem z toho celkem znechucený, člověk si chce v klídku prolézt auto a furt mu někdo čumí přes rameno....
Jinak to vystavené Bravo se mi nelíbilo (myslím to tmavě červené), protože ten světle šedý dekor palubky je takový divný.... Jinak ale interiér Brava je povedený, mě osobně se v něm vegetí dobře a na rozdíl od nových aut (zejm. Focus) působí nepřeplácaným dojmem.... Ale samozřejmě je to spíš o zvyku, nebudu tvrdit, že je lepší/horší....
U Freemonta byl celkem nával a lidi to auto hodně probírali, rozhodně to nebylo tak, že by se tam všichni smáli, jací jsou u Fiatu blbci, že přebouchanou ameriku chtějí prodávat v ČR..... Osobně mi ale přišel dost stísněný, na to jak je to velké auto.... Ale zase - blbý světlo, tmavá barva auta i interiéru a málo času.... Prolezu si to v klídku jindy....
Měl jsem naivní představu, že je pohodlnější zkouknout auta na autosalónu než objíždět dealery, ale vystřízlivěl jsem.... Na showroomu je klídek a čas, což na výstavišti fakt nebylo....
Tak já tam byl cca kolem tak 11h v sobotu, těžko říct, nějakou dobu jsem byl u Peugeotu na jízdách (508, RCZ-skvělý zážitek!, 5008, 3008) a pak jsme šli jen okouknout auta, zbytečně jsme se do bšeho necpali, takže třeba Bravu jsem se nevěnoval.
Na puntu se mi líbil ten na půl červený interiér a řekl bych, ale byla to ovidentně nějaký vyšší výbava.
Ta manžeta by se neměla dát jen tak roztrhnout, kvalitní, asi nekvalitní šev. Ni, na čem stojí svět, ale nemělo by se to stávat, obzvlášť u značky, která to myslí prémiově a vystavuje.
Freemont jsem taky vzdal, nemělo to cenu, hrody lidí a to za dlouhé čekání nestálo.
Focus jsme ale prorezli důkladně (já už teda podruhé), ale tentokrát jsem měl oponenta. Interiér sice o dost kvalitnější než u předchůdce. materiály dobré, pevný na úrovni nejlepších ve třídě, ale nemůžu říct, že by dokázal chytnout za srdce. Takový... nevím, prostě i ten chladný Golf je osobitější.
Autosalon je spíše vhodný přes týden, nejlépe si ještě domluvit testovací jízdy, já si tak objednal právě ten Peugeot u nich na stránkách a bylo to asi nejlepší, co jsem mohl udělat. Pak ještě i C4 jsme jeli, ale věřím, že třeba v úterý se tam bude dát domluvit s kdekým. Z druhé strany moc lidí, co s tebou jeli, tam neměli, jen Peugeot, ten to měl opravdu vymakané a ať ne 508 GT nebo RCZ, které byly obsazené, tak jiný Peugeot se na svezení našel a dost kompletní nabídka motorizací a i převodovek.
všude se něco najde ;-) Mě třeba u DS4 přišlo, že tomu nějak divně a dost hlučně chrastí řadička.... :-)
Jinak na Freemonta byli lidi opravdu zvědaví.... Ono dneska jsou masivní auta v kurzu, tak třeba se to líbit bude.... (na Quashkai taky všichni čuměli jak na ufo a dnes se jich prodává v Evropě 200 tisíc nebo kolik....). Já když vidím, že sousedi vozí děcka Landroverem nebo Pathfinderem, tak si připadám jak přizdisráč, že chci jako rodinné auto jenom Mondeo ;-)
Každopádně italský stánek byl poměrně vymakaný a bylo tam defacto vše, co můžou dnes nabídnout (včetně krásné Delty se světlým interiérem) :yes:
Jestli jsi nejel s DS4, tak ono to řazení na stojícím autě není moc objetivně hodnotitelné. Bohužel u Citrouše byl problém se k jízdě s DS4 dostat, obzvlášť v sobotu.
Freemont... no uvidí se. Z venku mě moc nezaujal a taky mám spíše ten pohled na věc, že rodinné auto spíše "Mondeo classe" nebo "Scenic classe" než tihle umělí svalovci.
Delta... Ano, parádní, ale přesto ten interiér DS4 je propracovanější ;-) Nejlepší na stánku byla AR 8C :yes::yes:
Já s DS4 jel (1.6 THP 200 koní) a převodovka mi přišla naprosto v pohodě, ostatatně celé to auto se mi docela zamlouvalo. Ale že má lepší vnitřek než Delta, to bych zase netvrdil. V něčem jo, v něčem ne. A v Deltě je samozřejmě mnohem víc místa vzadu.
V místě je lepší Delta, zbytek jako materiály, design a i zpracování je prostě DS4 výše, ale přecejen je novější.
To svezení závidím, koukám, že na někoho se dostalo, tak mi nebude zbývat nic jiného než navštívit dealera.
mě šlo o takové divné kovové cinkání při pohybu s pákou v kulise.... o kvalitě řazení (převodovky) to samozřejmě neříká nic. Jen takový divný pazvuk....
Fiatu, a tím vlastně všem italským autům, fandím dlouhá léta. Jsem i ochoten někdy i trochu přimhouřit oči. Ale podobná prohlášení, hlavně v české kotlině, budu brát vážně až když se změní fiatí cenová politika. Úplně polopatě - až když při zlevňování nebude Fiat vždy mezi posledními, mnohdy málo a mnohdy s křížkem po funuse (třeba AR 159, AR GT nebo grandep.).
Být drahý může Fiat zkoušet snad jedině u Ferrari produktů, ale i tam opatrně.
NA fiat ani krivého slova, spolahlivé kvalitné auto....mali sme dva a naozaj aj ked bola vstupná hodnota vyššia a po predaji trocha nižšia než trebars škoda, ale to auto stálo vždy zato....malo dušu... dnes mame Hondu ktorej cenovka presiahla milion a popravde, znova by som za hondu tolko nezaplatil...to auto nema dušu.. Fiat ano :yes:
No super, zase jsi pobavil - ty asi nezklameš nikdy.
Takže pro tupouny - jak a čím se FIAT podílel na vývoji Freemontu?
Kromě znáčku na kapotě a na volantu, který tam lepí stejně v Americe (nebo Kanadě?).
Jinak hlavně fandové kupujte, kupujte - musítě koupit každý několik set kusů, aby vaše milovaná a obdovovaná značka dosáhla oneho 2,5% podílu na nevýznamném a abnormálním trhu.
A hlavně když budou u dovozce pracovat tak kompetentní a znalí mluvčí, tak se chytí mraky dalších zákazníků.
Jsi zbytečně kritický, každá značka na trhu má nějaké plány a 2,5% není až tak mnoho, navíc žádná značka si nedává nižší plány, každý potřebuje být ambiciozní.
To, že je freemont jen přeznačkovaný američan je jasné, ale to ještě nemusí nutně znamenat neúspěch.
A taková bezvýznamná drobnost jako motor? Freemont má pod kapotou naftový dvoulitr od Fiatu. K tomu kompletně jiný interiér a jiné naladění podvozku (tj. pružiny, tlumiče... nikoliv např. nápravy).
Journey ten nový vnitřek má samozřejmě taky, ale to neznamená, že ho zčásti nebo úplně nedělali Italové, ne?
A motor (+ možná převodovka, to nevím) + vnitřek + naladění podvozku + drobnosti na vnějším designu už mi přijdou jako dost velká část auta.
Ty inteiréy byly včechny už předpřipravené než přišel Fiat, začlo to v roce 2009 interiérem RAM 1500 Laramie, mimochodem ho designoval neměc, jeep grandčíro byl taky připraven do výroby před příchodem fiatu, takže vč. interiéru a podobně na tom byly všechny další nové modely nebo facelifty, které už byly v té době dávno rozpracovány.....
Poděkování bych směřoval na adresu Cerberusu capital management, což byl poslední vlastník před příchodem fiatu, ten jaksi započal tyhle změny....
Sem věděl, že budeš vědět, na tebe je v tomhle spoleh. Tak Mexikáni dělaj ryze italský auto - motor (haha), převodovka (opravdu), hlavně to ladění podvozku a řízení, to tomu ten FIAT doala teprvě to rozhodující a hlavní. A ten interier....jak dlouho se tenhle Freemont vlastně dělá?
Jojo, Hecho en Mexiko.
Motor je italskej, almara šacuju americká, ladění podvozku - budou jiný tlumiče a pružiny a to je tak vše, a řízení bude stejný, možná jinak naladěnej psilovač.
Interiér je stejnej jako má Journey, který se dělá někdy od listopadu lonskýho roku v nový generaci, jiný je akorát logo na volantu.
Zbytek je všechno Dodge.