Automobilka Fiat Chrysler (FCA) v současnosti již nehledá partnera pro fúzi a místo toho se zaměří na rozvoj svého podnikatelského záměru. Řekl to dnes generální ředitel automobilky Sergio Marchionne.
" Marchionne také prohlásil, že Fiat Chrysler nevede žádné jednání o fúzi s Volkswagenem, když ještě minulý měsíc hovořil o tom, že spojení obou automobilek je možné."
Nevidím změnu názoru... spojení je možné, ale žádné jednání nevedou. A tak je to už delší dobu, ne?
Myslíš ty, co lepili státní rozpočet USA? ;-) Evidentně to u nich bylo nejjednodušší, globální probém s cinknutým softwarem se neřešil. Tím víc je vidět, jak šlo jen a pouze o tu pokutu. Automotive by se při důsledné aplikaci podobných řešení dostal do tak hluboké krize, která by tvrdě zasáhla opět celý svět.
Tyhle kecy o podvodnících je tedy potřeba, pokud nejde jen o pózu, šířit napříč automobilovým průmyslem a přesednout zpátky na koně.
Pajo bodujes, takova krasna vobhajoba soudruhu z Vlkohradu tu snad ještě nebyla. Tak krasne se postavit za podvodniky a zloděje....komu čest, tomu cest. Právě si klesnul na dno do samotne zumpy
Kecáš... a nejhorší na tom je, že jsem si téměř jistej, že víš, že kecáš...
Evropský normy jsou blbý... a žádné evropské auto nemá v praxi takové emise, jakých dosáhne při testu - pro splnění normy.
Ale jen VW to povýšil na čistej podvod. A navíc byl tak nechutně namyšlenej a jistej si vlastní nepostižitelností, že na těchto podvodných výsledcích založil svou obchodní strategii tam = v USA.
Za to je pokutován... a vlastně ještě mírně. Není bez zajímavosti, že šéf amerického zastoupení čelí TAM trestně právní odpovědnosti... a celá vrchnost tady, v Evropě, se nakonec asi vysměje.
Proč by kecal? Podvodné SW v řídící jednotce, které manipulují s řízením emisí jsou staré skoro jako automobilový průmysl. V Evropě to nikdy nikoho nezajímalo a nezajímá dodnes, ale v USA odhalila EPA tento problém u řady výrobců včetně těch amerických a padlo kvůli tomu hromady rozsudků o odškodnění. Jediná země, kde se stejný problém finančně postihuje vedle USA (i když v daleko nižší míře) je Jižní Korea, po VW tam k pokutě za diesely byl v poslední době odsouzen např. Nissan. A problém není svázán jenom s diesely, např. Ford defeat device použil při podvádění s emisemi u benzínových motorů.
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
tak holt nezbyva tu karu tahnout dal sam a lepit zastarale herky z vyvoje Daimleru a Cerberusu a sledovat pokles prodeju zatimco konkurence v USA roste :-);-)