hoci aj s tym jedinym dieslom ( aj ked som za benzin ) ... jednoznacne v tej cene lepsia volba a pohladnejsie auto aj ked na bocny profil mam vyhrady a je vidiet ze je to robene z maleho auta... po vcerajsej realnej skusenosti nazivo s rapidom zoci voci je lineaj voci nemu stejne nadherne auto... rapid ako novy na parkovisku posobil nudne stroho a vedal 10 rokov starych autach sa uplne stratil... totalna sed .... linea aspon vyzera zaujimavo aj ked mam tiez vyhrady
trosku nerozumiem fiatu... ta 1,4ka nebola vobec zla a bola by este podstatne lacnejsia a stale lepsia nez htp v rapide.... skoda ;-\ , ale je pravda ze za tu cenu s tym paradnym dieslom asi nie je o com.... :yes:
Teda za mě palec dolu za předek :no: , Předfaceliftovaný model se mi líbil více.. ten přední nárazník nic moc.
Abych nehanil, líbí se mi na fotkách vínového auta použití chromových lišt kolem oken. To byl doposud znak lepších výbav některých vozů a mne se to líbí. To je věc, která třeba Rapidu ve vyšší výbavě chybí a vypadal by o něco honosněji.
Jinak Toppere blahopřeju k tvému "poprvé" s rapidem. U nás už celkem jezdí, sice krom Mladé Boleslavi ho vídám jakožto předváděčku, tak naleštěná TOP verze nevypadá zle, ale základ na plecháčích už taková bomba neni. Měl sem už i čest s podobně nevybavenou OIII a opět to taková bomba jako na fotkách nebyla. :-)
suhlas... ten facelift linei sa vpredu velmi nepodaril.... podobne ako aj v pripade punta... ktore pred faceliftom tiez vyzeralo akosi krajsie..... s tou chromovanou listou pozdlz okien suhlas..... je to detail ale auto vyzera honosnejsie a lepsie ...
rapid som si omrkol poriadne zblizka... na mna posobil strasne uzko.... spredu tie predne svetla su na foto krajsie ale pri pohlade nazivo nuda.... zozadu tiez.... tento dizajn mi pride uz tak aspon 7 rokov stary... zapada medzi prve fabie kombi, octaviu 2 pred faceliftom a pod.... skutocne nikto by ma nepresvedcil ze je to novinka ... musim povedat ze auto posobi kompaktne... ovela kompaktnejsie ako dokonca prva octavia.. to robi ta uzka kasna.... O3 si omrknem u nas ak este bude este vystaven v auparku v pondelok....v meste .... ak nie tak inokedy.....
nemozem si pomoct akokolvek som mal skodovky vzdy rad .. tento ich novy ponemecteny strohy nudny hranaty dizajn sa mi nepaci.... vyzaruje z toho taky chlad, nezaujem, nemecka nuda....
rapid vyzera dobre v metalize na 17tkach a aj to len pri pohlade zboku.... celkovo som z rapida nazivo sklamany je to proste uzke nenapadne nudne.... bohuzial...... nic proti skode....
Omrkni, ale už o Škodovce dost! :-) Nemusí se rozebírat pod každou diskuzí ne?:D
Fiat by potřeboval spíše nějaké kombi, klidně udělaný z Liney či Punta. Myslím, že by to mohl být zajímavý vůz :-)
mna by zaujimalo ci linea vobec bude mat nastupcu ... ved uz to nie je najnovsie auto ;-) ... a fiat je s lineou uspesny napr v turecku ... a blizkom vychode, severnej afrike a pod....
Přesně Fiat potřebuje kombi a to jako sůl,to by mu výrazně zvedlo prodejnost,myslím v ČR >:D Jinak je pravděpodobné,že už zanedlouho příjde nové Bravo,tak třeba i ve variantě kombi.
Zkus si rozšířit trochu slovník a přestat používat slovo nuda ve spojení s designem. Je to celkem nic neříkající a akorát to vypadá, že ani sám nevíš, co chceš říct. Mám pro tebe první tip: neprogresivní.
Fiat mě v posledních letech docela štve nabídkou motorů. Linea se mi jako auto hodně líbí, ale jediný slušný motor, který se tam dával, byl 1,4T-Jet a ten už se nenabízí. Proč sakra? Ještě víc mi vadí absence motoru 1,6 M-Jet (120CV), který nabízeli jen chvíli v Puntu Evo a v současnosti už nejde pořídit ani do aktuáního Punta 2012. Opět se ptám, proč?! Ve svém služebním Puntu Evo mám 1,3M-Jet a ten motor je prostě a jednoduše slabý a nedostatečný. Silnější šestnáctku bych si tam zvolil rád, ale v ČR se nenabízí (nevím, jak je to jinde). A jako člověk, který má všeobecně sedany radši než hatchbacky, bych úplně nejradši jezdil Lineou 1,6M-Jet. Jenže Fiat má asi dostatek zákazníků, nejspíš ani nestíhá vyrábět a tak nabízí takhle strohou nabídku motorů, aby případné zájemce odradil. Jinak si to nedovedu představit. :-! Aspoň, že tu 1,6ku dali do 500L, byť nechápu, proč jen ve slabší verzi...(?) ;-\
Za nabídku typů, motorů a verzí obvykle může dovozce, resp. jakého blba tam zaměstnávají. Když se podíváš třeba na fiat.de do konfigurátoru Punta, je to o něčem jiném, hlavně u 3d verze. 500 je tam se 100koňovou 1,4, u nás už ne. Ale zase tam už není vůbec Linea. Dál jsem to nezkoumal. Pak se dovozci diví mizerným prodejům, když nenabízejí.
Vzhledově a funkčně podobné Thalii, která se dá koupit od 134 tisíc. Ok, s výbavou trochu víc, ale ne o moc. K tomu nejsou sedany moc praktické. Fiat by měl vyrábět kvalitní masovky jako dřív, ne tyhle nepraktické nesmysly. Ale fláká vývoj a výsledky se dostavují. Např. nová Panda je jen upravené jihoamerické Uno a prodeje nejdou zrovna dobře. Oproti staré ztratila tak nějak přívětivou tvář. Punto taky horší než původní verze. Doblo příšerné. Jediná 500 trochu táhne prodeje.
Snad se Fiat brzo pochlapí.
To auto ako keby bolo stvorené pre taxikárov , ktorí chcú mať vybavené auto s dieslom a za minimálnu cenu !
Ja osobne musím Fiat pochváliť za interiér , ten facelift potreboval už pred 2 rokmi , teraz je to až luxusne pôsobiaci interiér .Taktiež musím pochváliť vzpery kufra , to nemá hocijaký Low-End !
Bohužiaľ z boku to stále vyzerá ako také vajíčko a keď si to auto kúpi niekto v zlej farbe tak môže okoloidúcim ľuďom spôsobiť malú črevnú nevoľnosť ;-) [odkaz]
Ty si z kade spadol ? Nie sme v Nemecku že po mestách chodia samé prémie v krémovej farbe . Aj V Prahe som videl minulý rok jazdiť Feliciu ako taxík . A keby bol ten fiat Taxi za férovú cenu , tak prečo nie ? 8-s:no:
Nevím proč, ale vzhledové modernizace Fiatu moc nejdou, když si zrekapitulujeme poslední roky, tak facelift byl většinou ve srovnání s původní verzí jasným krokem vzad...
Bohužel u Linei to není jiné, tenhle nový čumák se možná bude líbit v Číně nebo i Turecku, ale v Evropě (na trzích, kam se Linea dováží) určitě ne. Naprosto katastrofální je ovšem nabídka motorů - z nepochopitelných důvodů už někdy před dvěma lety najendnou zmizel z nabídky skvělý 1.4 T-Jet/88 kW. Zbylá 1.4 16V byla na tak dlouhé auto zoufalé slabá - tak ji prostě teď zrušili taky - neuvěřitelné!
Jediné skutečné plus této inovované verze tedy vidím v použití modernější přístrojové desky z Punta Evo. Teď jde ještě o to, jetli něco udělali s předními sedačkami (nejsou shodné s Puntem!), které měly velmi nepohodlná opěradla. Další problém byl s brutálně přeposilovaným řízením (na rozdíl od Punta ale posilovač nebyl elektrický, ale hydraulický - o to je to smutnější). Ale třeba už teď auto dostalo servo elektrické, kdo ví.... Celkově vzato ale modernizace Liney mohla přinést mnohem mnohem více :no:
Ještě by mě taky zajímalo, jestli u Fiatu vůbec vědí, že v Evropě je hodně oblíbená karosářská verze zvaná KOMBI?!!! Tato verze měla být od Brava nebo Linei již několik let na trhu, toto je neodpustitelné selhání. Dřívejší majitelé krásných Mareí Weekend (i mnohem méně krásného Stila SW) tak skončili u konkurence, ale to Fiatu asi nevadí, zákazníků má zjevně nadbytek... :no:
Nemáš pravdu, já jakožto dřívější zákazník Marei Weekend, jsem zvažoval Cromu, která byla úctyhodným nástupcem, ale Bravo se 400l kufrem je plně dostačující, když Marea Weekend měla jen 500l. :-!
Toto je jedno z mnoha dalších rozhodnutí ofic. dovozce Fiat ČR spol. s.r.o., jak ukončit své prodeje. Nová Linea se samozřejmě vyrábí nadále i s motory 1,4 a i s T-Jetem, ale dovozce, který nyní sídlí v Maďarsku, a rozhoduje se pro prodeje v ČR, SK a HU, prostě prodeje chce pohřbít. Stačí se podívat na statistiky prodeje, kdy dieselu se prodalo pár procent oproti benzinům. Škoda. Opravdu by mě zajímalo, kdo ve vedení sedí, a rád bych si s ním vyměnil pár e-mailů.
Nejde jen o dovozce, ale i samotnou automobilku. Fiat je jediný významný výrobce aut, který v Evropě nenabízí ani jeden kombík. Nabídka motorů je čím dál více omezená. Nebýt široké nabídky dodávek, tak prodejci Fiatu zemřou hlady.
u novej linei mi chyba cista atmosfera - aby sa to dalo prehodit do lpg - ponuka jedineho motora je podla mna nezmysel - kazdy nechce traktor - cize takych ludi, co uprednostnuju benzin, co je mozno 40-50%, tak na takych sa fiat vykaslal u tohoto modelu - asi nepotrebuje predavat
Když nepočítám Multiplu, která už prostě ani při vší snaze hůř vypadat nemohla, a záchranný facelift faceliftu Punta...Měly by se jim jim facelifty zakázat. >:-[]
Tempra. Vepředu mezi světly se trošilinku změnila k lepšímu ;-) Ne, bohužel je to tak, Fiat designy umí, ale pak je dycky domrví faceliftem. U francouzů je to třeba opačně, těm FL většinou pomůže. Samozřejmě výjimky na obou stranách.
ze je to len na importerovi - na tureckom fiate je nova linea aj v klasickom benzine - motor 1,4 - cize ak nechcu predavat, je to ich problem, ale potom nech neplacu
Jeden motor je ponuka na smiech, aj ked cena za naftovu motorizaciu a maximalnu vybavu je viac nez konkurencna. PSA dvojcata su s rovnakou motorizaciou a vybavou za rovnaku cenu, pritom celkove spracovanie je na nizsej urovni.
Preco vsak Fiat uskutocnuje harakiri v priamom prenose je nepochopitelne.
Fiat facelitfy neumí.
To je bohužel fakt.
Linea vypadá hůř než dřív..jen interier prokoukl.
Bez benzínu je to nesmysl..jsou to magoři!! :no:
Kombík po Stilu chybí..moc!!! :-(
Pánové v Itálii...budíček!!!