Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Fiat Linea se 6 airbagy, klimatizací a rádiem nyní za 282 tisíc Kč, 1,4 T (88 kW) za 320 tisíc Kč

Ceny Fiatu Linea podle nového ceníku začínají na 248.900,- Kč, za 281.900,- Kč lze mít základní motor s bohatou úrovní výbavy. Motor 1,4 T-Jet stojí od 319.900,- Kč a stejná je i cena za 1,3 MultiJet.
Zpět na článek
20. 5. 2010 09:30
neregistrovaný "RayBan"
20. 5. 2010 10:11
20. 5. 2010 11:26
20. 5. 2010 11:51
20. 5. 2010 14:26
20. 5. 2010 18:51
20. 5. 2010 11:52
20. 5. 2010 15:42
20. 5. 2010 12:26
20. 5. 2010 13:23
20. 5. 2010 15:46
20. 5. 2010 17:57
21. 5. 2010 09:26
Avatar - GeorgeWWW
20. 5. 2010 07:31
Tak kolik airbagů v základu?
Nejprve se píše, že základní výbava má 6 airbagů a pak, že druhá přidává boční a hlavové - není to to samé?
Rozbalit vlákno
1
20. 5. 2010 07:59
Re: 2 airbagy v základu
Je to opraveno, základní výbava Active obsahuje jen 2 čelní airbagy. Díky za upozornění.
Avatar - jenik1
20. 5. 2010 08:58
Ty ceny platí již minimálně půl roku
Stránky Fiatu sleduji pravidelně a T-jet 1,4 za 320 tisíc nejsou žádné "nové ceny." Ty platí již od podzimu roku 2009. :-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "RayBan"
20. 5. 2010 09:30
Re: Ty ceny platí již minimálně půl roku
Toho jsem si také všimnul >:D a zmínka o možnosti dalších 25.000 Kč dolů nikde ...
Avatar - iudex
20. 5. 2010 10:11
BEZ SANCE
U nás má Linea jeden velký problém: Fluence. Za velmi podobnú cenu, co ponúka Fiat svoju Lineu, mozno kúpit Renault Fluence. Pritom ide o auto o triedu vyssie (bez ohladu na radenie Linea je auto na základe Punta, teda segment B a Fluence na báze Meganu, teda o triedu vyssie). Teda za porovnatelnú cenu dostanem o triedu vacsie a priestrannejsie auto s dobrou výbavou uz v základe. Jediný argument v prospech Liney je turbobenzín, co je vsak málo, obsvlást v subsegmente budgetových sedanov, kde ludia pozerajú hlavne na základ. A tam má Fluence jasne navrch.
Rozbalit vlákno
12
20. 5. 2010 11:26
Re: BEZ SANCE
No, ale nezapomen, ze Punto je na hranici trid ;-) Ja musim rict ze bych volil Lineu... ma sympatictejsi design a hlavne ten turbobenzin... za 320 vyborna cena a to uz zase neni proti Fluence takovy rozdil.
Avatar - KANKUNEN
20. 5. 2010 11:51
Re: BEZ SANCE
Tohle auto koupíš jen kvůli ceny a určitě ti nebude pochuti spotřeba turbobenzínu.
20. 5. 2010 14:26
Re: BEZ SANCE
Musim rict, ze spotreba by mi byla celkem jedno ;-) to co papka tahle 1.4 jsem zvykly cpat do auta celou dobu co jezdim ;-) Spis ty finance na servisni kontroly a pripadne poruchy by mne stvaly vic... ale jsem zatizen na atmosfery... kazdopadne 1.2TSI se mi tuze libi... a ten T-Jet je taky sama chvala.Srdce by chtelo, ale rozum by mel vyhrat a v mem pripade vybrat atmo...
20. 5. 2010 18:51
Re: BEZ SANCE
u tychto benzinakov je to jedno...zakladna 1.4 8v je pazrava a hnila, takze kludne aj turbo verziu, kde spotreba nebude o vela vyssia, ale aspon to bude slusne jazdit
Avatar - iudex
20. 5. 2010 11:52
Re: BEZ SANCE
Turbobenzín som písal, ze je tromf. Ale jeden je málo. Fluence je uz v základe dostatocne motorizovaný (110 k), na rozdiel od Liney (77 k), kde si za slusný motor musís nemálo priplatit. A nejakých 40t., notabene v tomto segmente, pre kupujúcich rozdiel je.
20. 5. 2010 15:42
Re: BEZ SANCE
Je to půřesně, jak píšeš a mezi námi, fluence není z hlediska designu sice žádný zázrak, ale taky na rozdíl od Liney nevypadá jako hatch s baťohem.
Avatar - Plautus
20. 5. 2010 12:26
Re: BEZ SANCE
Predbehol ma Kryshna. Nielenže sú mi "Taliani" bližší, ale dizajn sa i u mňa prikláňa jednoznačne na stranu Fiatu Linea. Fluence ma príliš dizajnom neoslovil, čo je škoda, lebo mali na to, aby spravili nielen slušný základ, čo sa úžitku týka, ale i dizajnu. Predok na mňa pôsobí vyslovene odpudivo. No na cestách sa začína objavovať, takže priaznivcov si bezpochyby nachádza, pomer cena/úžitok je veľmi slušný.
20. 5. 2010 13:23
Re: BEZ SANCE
Ak jazdíš, pozeráš a používaš auto hlavne zvnútra, a dôležité je aj to, čo nie je vidieť. Ak ide o cenu, vonkajší dizajn nie je až tak dôležitý.
20. 5. 2010 15:46
Re: BEZ SANCE
On nejezdí, on se jenom dívá a .....sní. Je s podivem, že se Renault dostal tak dolů s cenou - v testu trumfl třeba korejského Cruze, což rozhodně není špatné auto, ale trumfl ho nejen cenou. Je pravda že Cruze je docela hezkej sedan, ale ostatní parametry byly (motorem počínaje - hodnotili podobné diesely) vesměs mírně ve prospěch francouze (z Bursy).
20. 5. 2010 16:01
Re: BEZ SANCE
No oboje tuším dělá turek, takže je to fuk. Od utěrek rozhodně nic nebrat. :no:
20. 5. 2010 17:57
Re: BEZ SANCE
No jasne, a čo ešte tie šmejdy od prezlečených komunistov zo stredu Európy...ZÁSADNE NEBRAŤ! >:-[]
21. 5. 2010 09:26
Re: BEZ SANCE
Já jsem na VW Slovakia slyšel docela pozitivní informace, proč taková kritika?
Avatar - Well-being
20. 5. 2010 15:40
No jo, no ...
Pokud má Linea použitelnou cenu, nemá k tomu použitelný motor. Linea s použitelným motorem zase nemá použitelnou cenu ... no, co už ...
Rozbalit vlákno
0
20. 5. 2010 18:53
dizajnovo velmi podarene auto
a dlho som ju obzeral....ale po osobnej skusenosti (nic voci znacke) fiat uz nidky
Rozbalit vlákno
0