Ceny Fiatu Linea podle nového ceníku začínají na 248.900,- Kč, za 281.900,- Kč lze mít základní motor s bohatou úrovní výbavy. Motor 1,4 T-Jet stojí od 319.900,- Kč a stejná je i cena za 1,3 MultiJet.
U nás má Linea jeden velký problém: Fluence. Za velmi podobnú cenu, co ponúka Fiat svoju Lineu, mozno kúpit Renault Fluence. Pritom ide o auto o triedu vyssie (bez ohladu na radenie Linea je auto na základe Punta, teda segment B a Fluence na báze Meganu, teda o triedu vyssie). Teda za porovnatelnú cenu dostanem o triedu vacsie a priestrannejsie auto s dobrou výbavou uz v základe. Jediný argument v prospech Liney je turbobenzín, co je vsak málo, obsvlást v subsegmente budgetových sedanov, kde ludia pozerajú hlavne na základ. A tam má Fluence jasne navrch.
No, ale nezapomen, ze Punto je na hranici trid ;-) Ja musim rict ze bych volil Lineu... ma sympatictejsi design a hlavne ten turbobenzin... za 320 vyborna cena a to uz zase neni proti Fluence takovy rozdil.
Musim rict, ze spotreba by mi byla celkem jedno ;-) to co papka tahle 1.4 jsem zvykly cpat do auta celou dobu co jezdim ;-) Spis ty finance na servisni kontroly a pripadne poruchy by mne stvaly vic... ale jsem zatizen na atmosfery... kazdopadne 1.2TSI se mi tuze libi... a ten T-Jet je taky sama chvala.Srdce by chtelo, ale rozum by mel vyhrat a v mem pripade vybrat atmo...
u tychto benzinakov je to jedno...zakladna 1.4 8v je pazrava a hnila, takze kludne aj turbo verziu, kde spotreba nebude o vela vyssia, ale aspon to bude slusne jazdit
Turbobenzín som písal, ze je tromf. Ale jeden je málo. Fluence je uz v základe dostatocne motorizovaný (110 k), na rozdiel od Liney (77 k), kde si za slusný motor musís nemálo priplatit. A nejakých 40t., notabene v tomto segmente, pre kupujúcich rozdiel je.
Predbehol ma Kryshna. Nielenže sú mi "Taliani" bližší, ale dizajn sa i u mňa prikláňa jednoznačne na stranu Fiatu Linea. Fluence ma príliš dizajnom neoslovil, čo je škoda, lebo mali na to, aby spravili nielen slušný základ, čo sa úžitku týka, ale i dizajnu. Predok na mňa pôsobí vyslovene odpudivo. No na cestách sa začína objavovať, takže priaznivcov si bezpochyby nachádza, pomer cena/úžitok je veľmi slušný.
On nejezdí, on se jenom dívá a .....sní. Je s podivem, že se Renault dostal tak dolů s cenou - v testu trumfl třeba korejského Cruze, což rozhodně není špatné auto, ale trumfl ho nejen cenou. Je pravda že Cruze je docela hezkej sedan, ale ostatní parametry byly (motorem počínaje - hodnotili podobné diesely) vesměs mírně ve prospěch francouze (z Bursy).