Ekonomika
Fiat Linea se 6 airbagy, klimatizací a rádiem nyní za 282 tisíc Kč, 1,4 T (88 kW) za 320 tisíc Kč
19 komentářů
GeorgeWWW
0
Nejprve se píše, že základní výbava má 6 airbagů a pak, že druhá přidává boční a hlavové - není to to samé?
Ondrej Lanik, Auto.cz
0
Je to opraveno, základní výbava Active obsahuje jen 2 čelní airbagy. Díky za upozornění.
Stránky Fiatu sleduji pravidelně a T-jet 1,4 za 320 tisíc nejsou žádné "nové ceny." Ty platí již od podzimu roku 2009. 😄
U nás má Linea jeden velký problém: Fluence. Za velmi podobnú cenu, co ponúka Fiat svoju Lineu, mozno kúpit Renault Fluence. Pritom ide o auto o triedu vyssie (bez ohladu na radenie Linea je auto na základe Punta, teda segment B a Fluence na báze Meganu, teda o triedu vyssie). Teda za porovnatelnú cenu dostanem o triedu vacsie a priestrannejsie auto s dobrou výbavou uz v základe. Jediný argument v prospech Liney je turbobenzín, co je vsak málo, obsvlást v subsegmente budgetových sedanov, kde ludia pozerajú hlavne na základ. A tam má Fluence jasne navrch.
No, ale nezapomen, ze Punto je na hranici trid 😉 Ja musim rict ze bych volil Lineu... ma sympatictejsi design a hlavne ten turbobenzin... za 320 vyborna cena a to uz zase neni proti Fluence takovy rozdil.
Tohle auto koupíš jen kvůli ceny a určitě ti nebude pochuti spotřeba turbobenzínu.
Musim rict, ze spotreba by mi byla celkem jedno 😉 to co papka tahle 1.4 jsem zvykly cpat do auta celou dobu co jezdim 😉 Spis ty finance na servisni kontroly a pripadne poruchy by mne stvaly vic... ale jsem zatizen na atmosfery... kazdopadne 1.2TSI se mi tuze libi... a ten T-Jet je taky sama chvala.Srdce by chtelo, ale rozum by mel vyhrat a v mem pripade vybrat atmo...
Turbobenzín som písal, ze je tromf. Ale jeden je málo. Fluence je uz v základe dostatocne motorizovaný (110 k), na rozdiel od Liney (77 k), kde si za slusný motor musís nemálo priplatit. A nejakých 40t., notabene v tomto segmente, pre kupujúcich rozdiel je.
Predbehol ma Kryshna. Nielenže sú mi "Taliani" bližší, ale dizajn sa i u mňa prikláňa jednoznačne na stranu Fiatu Linea. Fluence ma príliš dizajnom neoslovil, čo je škoda, lebo mali na to, aby spravili nielen slušný základ, čo sa úžitku týka, ale i dizajnu. Predok na mňa pôsobí vyslovene odpudivo. No na cestách sa začína objavovať, takže priaznivcov si bezpochyby nachádza, pomer cena/úžitok je veľmi slušný.
Ak jazdíš, pozeráš a používaš auto hlavne zvnútra, a dôležité je aj to, čo nie je vidieť. Ak ide o cenu, vonkajší dizajn nie je až tak dôležitý.
On nejezdí, on se jenom dívá a .....sní. Je s podivem, že se Renault dostal tak dolů s cenou - v testu trumfl třeba korejského Cruze, což rozhodně není špatné auto, ale trumfl ho nejen cenou. Je pravda že Cruze je docela hezkej sedan, ale ostatní parametry byly (motorem počínaje - hodnotili podobné diesely) vesměs mírně ve prospěch francouze (z Bursy).
Pokud má Linea použitelnou cenu, nemá k tomu použitelný motor. Linea s použitelným motorem zase nemá použitelnou cenu ... no, co už ...