Fiat, alebo Magna s Rusmi? Alebo finančníci z holdingu? Ja by som hlasoval za Fiat. Má bohaté skúsenosti s automobilovou výrobou, čo holdingová spoločnosť povedať nemôže, Rusi sa príliš čím chváliť nemajú, a Magna sa venuje výrobe komponentov... Spolupráca Fiatu a Opla v minulosti prinášala ovocie, aj teraz by to bolo asi najlepšie spojenie z menovaných. Že by VW konečne dostal zdatného súpera? Taliani know-hoe z Nemecka čo sa kvality a precíznosti týka rozhodne potrebujú, Oplu sa určite zídu solídne fiaťácke motory a aj troškuohňa do doteraz trochu stohého dizajnu. Držím palce Fiatu. :yes:
zdieľam tento názor...mohlo by to byť všetkým stranám viac prospešné ako škodlivé...prežijú len silní hráči a snaha o hru na vlastnom piesku sa bude vyplácať stále menej, niektorí to pochopili dávnejšie, iní mali snahy o spojenectvá, no neuspeli alebo spolupráca neprežila, ale toto by mohlo fungovať a pomôcť prežiť dvom automobilkám so slušnou históriou... :yes:
Nechci vyvracet tvé názory, ale tvrzení "přežijí jen silní hráči" nějak věřím stále méně. Není to dogma uměle vyrobené samotnými dogmatiky? Že by GM, Chrysler, aj. nebyli dostatečně silní? Asi to v tom nebude. Zdá se mi,že být silný dnes znamená být nenažraný a následně způsobit svými problémy větší škody všem okolo. Já vidím budoucnost v menších, dynamických a pružně reagujících firmách.
vsem je zcela jasne, ze Opel ma sanci prezit jen...
Pokud by se stal státní automobilkou... což není možné a i tak by pežití byo nejisté
A nebo pokud ho prevezme Fiat. Pokud by to prevzal kdokoliv jiny, tak Opel skonci jako Chrysler... Automobilový prumysl je natolik specificky....no ale to je jedno...
Jinak to, ze se v nemecku proti tomu vyrvava je nanejvys jasne... komu to nejde pod fusa a kdo se ted snazi pospojoat jak to jen de a dela ruzne cachry... >:D