Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Fiat Panda nyní za 159.900,-Kč, pětiletá záruka za 3.000,-Kč, LPG za 27.600,-Kč

Fiat Panda v základní verzi zlevnil pod 160 tisíc Kč. Ceny většiny ostatních verzí se nemění, avšak automobilka rozšířila nabídku o přestavbu na LPG a prodlouženou záruku.
Zpět na článek
12. 8. 2010 10:43
12. 8. 2010 11:00
12. 8. 2010 11:32
12. 8. 2010 11:37
12. 8. 2010 12:01
12. 8. 2010 14:11
13. 8. 2010 20:52
Avatar - igor77
12. 8. 2010 10:43
nema konkurenci
"Actual obsahuje ABS, airbag řidiče a otáčkoměr."
bravo panda - plechovka co se obejde bez inovaci :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - dr.biker
12. 8. 2010 11:00
na co LPG?
Docela by mě zajímalo, kolik zákazníků si objedná do nové Pandy LPG?
Vždyť Panda se bude většinou pohybovat po městě, takže žádné velké nájezdy km, spotřeba je i tak nízká u takového auta.
Jinak docela dobrá nabídka, prostřední výbava Active plus za 180 tis. běžnému uživateli stačí, akorát by to rádio tam mohli už dát zdarma.
Rozbalit vlákno
9
Avatar - jenik1
12. 8. 2010 11:32
Re: na co LPG?
"Panda se bude pohybovat většinou po městě" třeba já byl nedávno S PANDOU v Rostocku a za několik dní jsem s ní bez problému vyjel na vyhlídku Grossglockner v Rakousku. Panda jede 130 pořád i v mírném stoupání. Na rovině 150 třeba hodinu. V mírném sjezdu 170 i více. Horší je to pak se spotřebou :'-( Mám motor 1.1
Avatar - dr.biker
12. 8. 2010 11:54
Re: na co LPG?
Však já netvrdím, že každý jezdí s Pandou jen po městě, ty patříš mezi ně. Doma máme Punto(2003) a taky jezdíme na výlety do okolních zemí. Ale ročně najezdíme do 10 tis. km, takže se nám LPG nevyplatí.
Někdo kdo denně najezdí více km do práce, tak si asi pořídí větší a pohodlnější auto a na LPG, kdy se mu tato přestavba vyplatí a následný provoz bude levnější. Tím chci říct, že Panda není primárně určena na najíždění velkého počtu km, ale já ji vidím jako druhé auto v rodině pohybující se v městském a příměstském provozu.
Avatar - jenik1
12. 8. 2010 11:37
Re: na co LPG?
A s tou spotřebou je to jinak. Mám starší model Pandy (2006), kde byla papírová spotřeba průměr 5,7. Dnes Fiat uvádí 5 litrů a přitom výkonové parametry jsou stejné. Je to možný, ale asi již nepojede 170 km ;-) Ovšem když jezdím silniční limity 90 km, tak mám průměr 4,8 na sto (jedná se o benzín)
Avatar - gld
12. 8. 2010 12:01
Re: na co LPG?
myslím že "jazdiť za polovicu" sa oplatí, či máš pandu alebo jeep wrangler ;-)
Avatar - dr.biker
12. 8. 2010 12:26
Re: na co LPG?
Máš pravdu, ale musíš zvážit, za jak dlouho se ti ta investice vrátí a za jak dlouho začneš jezdit "za polovinu". Další nevýhodou není tak hustá síť čerpacích stanic a nemůžeš parkovat v podzemních garážích. A taky se trochu sníží výkon tak už docela slabého základního motoru. To vše musím zvážit.
Avatar - gld
12. 8. 2010 14:11
Re: na co LPG?
Nemyslím žeby návratnosť v dnešnej dobe ľudí príliš trápila..pozri na predaje dieselových áut :-)

Pri modernom sekvenčnom vstrekovaní plynu nedochádza k úbytku výkonu, rozhodne nie tak, aby to bežný vodič pocítil

Nový zmysel môže lpg v malom mestskom aute nabrať s ohľadom na emisie, neviem presne o koľko ale lpg má čistejšie emisie ako benzín..u nás to nehrá rolu ale v takom nemecku..
Avatar - Ronault.
12. 8. 2010 21:30
Re: na co LPG?
27 600 Kč, čili 27 600 km, takže i když bys najezdil 10 000 km ročně, což není vůbec problém, takže 3 roky a investice je zpět. Když si tohle auto koupí nějaký důchodce třeba na 5-10 let, tak se mu invetice vrátí. Navíc dnes stojí litr LPG 13,50 Kč, já dokonce beru za 10,40 Kč, takže to je ještě větší než poloviční úspora.

Síť čerpacích stanic je dnes snad už i větších než benzínek. Jen v Brně je LPG snad 15x, v každé dědině taky a na dálnicích v zahraničí už není problém. Stačí stáhnout do navigace POI a je tam pro Evropu tuším 6000 bodů a to tam nejsou zdaleka všechny.

Parkování v podzemních garážích je problém, to beru, i když je to nesmysl a někde jsem zaslechl, že se zvažuje to zrušit. Každopádně mě se už podařilo několikrát do podzemky vjet a všiml jsem si toho až při výjezdu >:-[] >:D Třeba to větší auto, co je doma, má hrdlo na LPG za krytkou hned vedle benzínu a nálepku žádnou, takže by tě museli překontrolovat. ;-)

Takže je to na zvážení, samozřejmě u auta, co najede 30 000 km ročně, to dává jo smysl ;-)
Avatar - jenik1
13. 8. 2010 20:52
Re: na co LPG?
Ale to úplně předělají pouze na LPG a nelze již jezdit na benzín?
Avatar - Ronault.
13. 8. 2010 22:27
Re: na co LPG?
Netuším, ale za tyhle peníze to bude asi přestavba a la Octavia LPG. Zase z druhé stránky Italové jsou největší průkopníci LPG v Evropě a spolu s Holanďany mají největší zastoupení, takže je možné všechno. Je tu nějaký fiatofil, který by to našel na jejich strákách? Nebo nějaký vlček? >:-[]