Panda je úspěšná v prodejích i pět let po svém uvedení na trh, může se s klidem říci, že se jedná o nejlepší auto v tomto segmentu, jeho všestranost totiž hovoří za vše. Snad jen podle Němců je lepší jakýsi pokus o malé auto s názvem Fox.
Zanedlouho přijde nástupce, který bezpochyby naváže v úspěšnosti a oblíbenosti na stávající, navíc ovšem přinese řadu revolučních prvků, jejichž primárním členem jsou nové motory 0,9 litru (atm. i turbo) s výkony "kolem 80 a přes 100 koní s točivým momentem kolem 160Nm a spotřebou 4,5 l/100km", tyto agregáty nemají ve světě obdoby, natož konkurenci (strčí hravě do kapsy 1,2HTP i některé 1,4 zde nejprodávanějších aut) a Fiat tím jen znovu potvrdí, že patří mezi nejužší špičku ve vývoji motorů, o které má zájem většina důležitých automobilek.
Jestli bude další generace úspěšná je otázka .. První náčrty a špion.fotky vypadají dost zle , jako nějaký čínský paskvil . Doufám , že auto zachovají a vylepší tak , jak je v současném provedení . Protože je to auto na , které se vždy rád podívám a ohlédnu ...
Drobně si rýpnu. Panda je malý roztomilý vozík s dobrou bezpečností i cenou. Přiznám se, jel jsem v tom jen jedinkrát, ale dosti mě šokovaly betonové plasty v interiéru, pohybující se do všech stran a nezapomout nemohu ani na základní motor 1.1, který se v kopci málem zastavil. :-O Přesto všechno Panda, město a hezká žena jde velmi dobře dohromady ;-)
Neznám 1.1, manželka má 1.2 a auto je velmi svižné. Ty plasty jsou trochu víc než by člověk chtěl, na druhou stranu osvětlení přístrojové desky a tunelu je parádní :D. Jinak ji máme 3 roky, naprosto bez závad, najeto 30 000, jezdí hlavně po městě, spotřeba 6,4-6,6 ve městě. Nic nedrnčí, moc dobrý kup. ABS, mlhovyk, centrál, elektrika v oknech, autorádio atd. v té době za 210 000,-. Kdo uvažuje o 2-hém autě do rodiny, bezva volba.
No tak zase sme ukojili svoje ego. Jen komentářa uvedení an rpavou míru. Přístrojová deska je skutečně betonová, mě osobně by to už dnes asi taky vadilo. Přirovnal bych ji k té známé v Roomstru, nejlépe v základních verzí. A co se týká pohybování... No já vím, že když si zvykjlá na Fabii Junior tak to nemůžeš znát. Ale to co se tam hejbe je vlastně otvíravá schránka před spolujezdcem, jianks e tam už hýbe jen volant a řadící páka. Všechno ostatní je tam, kde má být a drží tak jak má..opět bych přirovnal i ty rezervy, pokud tam nějaké jsou k Roomstru.
Ale no tak brouku... Jako.. zase si to s tou Pandou.. s tou chválou nepřehnal... 40 kW z 1,1 u Pandy ti nestačí na vyjetí kopce, ale za stejně výkonou haťapku si se byl do morku kosti, ne? Mimoto... Panda má celkem na to jaké je to auto perfektní zpracování přístrojové desky.. asi jak ten Roomster... tak to taky byla zbytečná poznámka...
Ty máš teda výdrž... No, vzhledem k tomu, že znám 40kW HTP celkem dobře, tak můžu s klidem v duši říct, že ta jede aspoň ve městě a okreskách, což se o té Pandě říct nedá. Možná Nm, možná převody, kdoví... Měl jsem Pandu za dobré auto, ale neustále mi to vyvracíš, tak to asi bude jinak.
Kecy,kecy,kecy,to snad nemyslíš vážně to všechno srovnávat se Škoda a.s.,sestup z Marmolady na pevnou zem a nesuď všechno podle tvýho dvanáctiletýho Brava ;-)
Ta me zaujala nejvic, rad se podivam na umelecka dila jake umi utvorit napr. Japonci u motorek, opravdu filigrani kus techniky a ciste zpracovane.
Tady ale vidime jen cerny dekl s informacnim napisem. To je asi dobre, protoze jinak by jsme videli neco, za co se Fiat mozna stydi. Teda, ja to opravdu nevim, jen se domnivam, ze pod tim deklem se musi nachazet neco jeste otresnejsiho nez ten cerny dekl sam...