Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Fiat potvrzuje příchod pick-upu odvozeného od Mitsubishi L200

Středně velký pick-up italské značky se podle dřívějších zpráv bude prodávat na evropských a jihoamerických trzích.
Zpět na článek
21. 9. 2014 19:20
21. 9. 2014 16:35
Jó pikap - ten Fiatu chyběl...
...jak praseti drbání!
Konečně velký účetní pochopil, proč jsou prodeje Fiatu a dalších koncernových značek v háji zelenym a šlápl do toho jako správnej menežer. Přeznačkovanej pikap to jde vytrhnout a to už od roku 2016, jupí.
Bravo, Sergio, teď ještě koupit licenci na Segway a prodávat to jako městské Ferrari!
Rozbalit vlákno
10
21. 9. 2014 16:54
Re: Jó pikap - ten Fiatu chyběl...
:-) :-) :-) souhlas, to poslední co značce Fiat chybí je pick-up, vždyť její nabídka modelů je tak široká, že už tam chybí jenom model s minimálními prodeji...........ale kdoví jak to bude, Fiat už pusou představil tolik modelů >:D
Avatar - Ja Prvni 123
21. 9. 2014 17:24
Re: Jó pikap - ten Fiatu chyběl...
směješ se sám sobě... a buď rád, že ti to nedochází - nechtěl by ses potkat ani ráno u zrcadla.
Fiat prodává dodávky zcela uspokojivě a svět není vadnoucí Evropa... a jsou místa, kde se bude tenhle pick-up prodávat výborně.

A fiatí motory patří v reálném světě k nejlepším... a ano, managersky je to rozhodnutí vlastně obdivuhodné: potlačil vlastní ego a rozhodl se, že je pro všechny výhodnější vyvíjet to nové auto společně.

Takže nejspíš i čistokrevné Mitsubushi bude mít fiatí motory... a převážně italský koncern zase vydělá trochu víc peněz.

Víš vůbec, kdo všechno montuje do svých aut fiatí motory - ať už nakupované, nebo licenčně vyráběné?
Že nevíš?
No.. to máš blbý.

>:-[]
Avatar - WinDiesel
21. 9. 2014 17:59
Re: Jó pikap - ten Fiatu chyběl...
No ty to máš hochu taky blbý.
Není to tak dávno co Fiat kupoval Fordí motory do Ducata a stále a pořád kupuje motory PSA do některých užitkových modelů, třeba Scudo.
Je to jen o nákladech, není to jestli tento či onaký motor je lepší, je to byznys.
Mitsubishi určitě nenahradí svoje motory motory Fiat, o tom žádná. Maximálně dovolí Fiatu montovat si svoje motory.
Ale pohledem Peugeotu a Citroenu, kteréžto značky prodávají ASX s jejich kabátem, berou i motory Mitsubishi. Akorát si k tomu přidávají 1 svůj motor s nižším výkonem zatímco ASX má navíc motor 2,2.
Takže opatrně, mnoho toho nevíš ale dost plácáš.
Avatar - Ja Prvni 123
21. 9. 2014 18:08
Re: Jó pikap - ten Fiatu chyběl...
no.. a není to náhodou tak, že ty motory jsou výsledkem společného vývije PSA a Forda... a Ducato jako jedno z "trojčat" mělo ty motory předepsaný?

A nebyl to náhodou Fiat, kdy podstatnou část té dohody vypověděl... pro nevalné výsledky?

Slyšels někdy o tom, že ve Fiorinu jsou sice taky motory 1.4... ale jsou pežotí... a proto je nikdo nechce a jsou "koulí u nohy"?

A víš, že Mitsubishi nikdy nemělo vlastní diesely a kupovalo je od VW?
Že v roce 2005 byla divize výroby aut těsně před uzavřením... a přežila díky úzké spolupráci... a teď pozor -s PSA!

Takže tenhle pick-up je jen pohrobkem minulých dohod... tato část platí přesto, že celá dohoda byla vypovězena.

Ale možná plácám. Jsme na doskuzním fóru... a tak diskutuju. Občas.
Většinou se mi do toho ani nechce.

:-!
Avatar - WinDiesel
22. 9. 2014 00:40
Re: Jó pikap - ten Fiatu chyběl...
Zjevně jsi z oboru opravdu hodně vypadl, tedy poku jsi vůbec někdy v nějakém "oboru" byl.
Užitkové motory 2,2 a 3,2 TDCi jsou v posledních dvou generacích dodávány PSA a na oplátku bere Ford motory 2,2 HDI od Peugeotu. Stejně tak jako Ford minimálně kecá do vývoje 2,2 HDI, tak PSA kecá minimálně do 2,2 TDCi.
Fiat se s tím jeden čas trochu svezl. Ale potom nastavil cenovou politiku tak, aby 2,2 JTD (Ford) měla vyšší cenovku než 2,3 JTD (Fiat) - takhle je to jednoduché.
Já mám tady před sebou listinu motorů používaných v Evropě ale i mimo Evropu v Pajerech, L200 a dalších užitkových aplikacích.
Vím že VW Taro byla převlečená Toyota Hilux - včetně motorů. Vím že Mazda dodávala motory Suzuki.
V mezidobí, než byly vyvinuty skvělé motory 1,8 a 2,2 DI-D, byl v Outlanderu používán nechvalně proslulý hlučný motor VW a to prosím asi tak 3 roky.
Ten stejný motor byl používán i amerických verzích "Fiatu" paralelně s motory Mercedes do doby než byl Chrysler/Dodge ovládnut Fiatem.
Tvé informace nejsou příliš přesné, vlastně jsou velice nepřesné, ale klidně diskutuj, i když Tě to vlastně nebaví ... >:D
Avatar - ladsla
21. 9. 2014 20:27
Re: Jó pikap - ten Fiatu chyběl...
nechi vypadat jako chytrolín ale není to opravdu tak, že TDCi byl výsledkem společného vývoje a s Fordem to co je dneska v tzv. eurovanech a užitkáčích nic moc společného už nemá ? Pokud vím Ford se evolucí posunul mírně jinam, PSA a Fiat taky...

V případě brandování Mitsubishi Fiatem mi přijde kouzelné jak se točí kola osudu. Brandování US aut Fiatu zjebně nevyšlo ani v Evropě ani doma v Itálii. Možná to je důvod proč nový fiatí pickup nebude dodge.... Mitsubishi v minulosti už s Chryslerem spolupracovalo hlavně v US , takže taky žádný převratný nápad.

Celé mi to přijde zbytečně komplikované, proč se prostě dál v Evropě neprodávají Dodge tak jako v minulosti. Je přece jedno jak se to auto jmenuje, servisní zázemí tu měli a Fiatí logistice je přece jedno, jestli vozí po světě díly na freemont alias journey nebo celou paletu jeepů, dodge bez placky Lancia by si svoje kupce s naftou pod kapotou určo našla i bez mišivbuši mezihry.....

Pokud mě paměť neklame, mišivbuši měly i koncernové PDčka ? v minulé generaci určitě.
Avatar - Ja Prvni 123
21. 9. 2014 20:52
Re: Jó pikap - ten Fiatu chyběl...
ano, napsal jsem to blbě... Japonci neměli žádnej dobrej diesel - a tak brali motory od VW...
Tím jsem chtěl říct, že nemají problém brát motory odjinud.

A ano, i Ford už tuhle spolupráci opustil a jeho motory už jsou jiné... ale základ mají ve společném vývoji.
To, co běží v dodávkách je ještě výsledek onoho společného vývoje.
I když - úplně popravdě... už jsem trochu vypadnul "z oboru" a tak za to, že úplně nejnovější verze už není taky jiná...
Ale moc tomu nevěřím - PSA vytlouká klín klínem... proto prodali část akcií vládě a Číňanům.
Takže asi neinvestují, dokud nemusí.
;-)

A budoucnost vidí v hybridech... a možná mají pravdu. To nevím.
Avatar - WinDiesel
22. 9. 2014 00:48
Re: Jó pikap - ten Fiatu chyběl...
Mitsubishi měly v užitkových vozidlech vždy 4-válce 2,5 DI-D a 3,2 DI-D. V Outlanderu měly jeden čas, asi 3 roky VW-PD, hlučný to stroj, kterým jezdí Áda Rendlíkobijec. Paralelně dostal Outlander motor 2,2 HDI PSA. Po nástupu 1,8 DI-D do ASX a 2,2 DI-D do Outlanderu byly tyto cizí motory vytlačeny.
Co se týče evoluce, ano, motory 1,6 HDI/TDCi, 2,0 a 2,2 prošly evolucí z Euro 3 až do Euro 6. Ford se maličko více nyní věnuje svojí jednotce 1,5 TDCi, jinak ale dělá vše dohromady s PSA. A Užitkové motory jsou kompletně dodávány Fordem.
Tak asi tak.
Rozhodně Mitsubishi nepotřebuje motory Fiat. Zato Fiat zjevně potřebuje nějaký středně velký pick-up (z amerického pohledu malý pickup).
Už se těším na to, jak budou tyto pickupy Fiat poháněny motory 2,0 nebo 2,3 JTD. >:-[]
Avatar - ladsla
22. 9. 2014 12:46
Re: Jó pikap - ten Fiatu chyběl...
Otazka pak je, zda trh potrebuje fiati pickup.....
22. 9. 2014 09:35
Re: Jó pikap - ten Fiatu chyběl...
Jasně, máš pravdu, prvňáčku, jako ostatně vždy a všude, a já jsem tedy samozřejmě rád, žes mi to vysvětlil, a že z celého Fiatu zůstanou jen motory, dodávky a přeznačkované pikapy.
Buď rád, že ti to nedochází.
21. 9. 2014 18:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - tomtoylc
21. 9. 2014 19:20
pick-up
podľa mňa zbytočné ... na druhú stranu majitelov si určite nájde
Rozbalit vlákno
0
Avatar - beibej
21. 9. 2014 20:51
a bude to ve stylingu 500?
>:D
Rozbalit vlákno
0
22. 9. 2014 14:01
Fiat Professional
Asi tu některým nedochází, že jde o Fiat Professional, tedy vozy pro pracující lid a ne pro nafešákovaný manažery. Je to jiné oddělení Fiatu s vlastní politikou a vlastními trhy.
Rozbalit vlákno
0