Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Fiat prodal za pololetí 94 tisíc pětistovek, kapacita polského závodu byla navýšena na 200 tisíc ks

V Polsku jsou již schopni vyrábět 200 tisíc Fiatů 500 ročně. Automobilka zaznamenala od počátku prodeje 230 tisíc objednávek, letos chce prodat 195 tisíc vozů.
Zpět na článek
30. 7. 2008 13:47
30. 7. 2008 13:57
30. 7. 2008 14:07
30. 7. 2008 14:16
30. 7. 2008 14:27
30. 7. 2008 14:41
30. 7. 2008 14:14
30. 7. 2008 14:21
30. 7. 2008 14:26
30. 7. 2008 14:30
30. 7. 2008 14:32
30. 7. 2008 14:34
30. 7. 2008 14:42
30. 7. 2008 14:44
30. 7. 2008 14:48
30. 7. 2008 14:52
30. 7. 2008 15:31
30. 7. 2008 16:03
30. 7. 2008 16:07
31. 7. 2008 10:52
31. 7. 2008 11:00
30. 7. 2008 16:47
30. 7. 2008 14:29
30. 7. 2008 14:32
30. 7. 2008 14:41
30. 7. 2008 14:46
30. 7. 2008 15:06
30. 7. 2008 15:00
30. 7. 2008 14:54
30. 7. 2008 17:32
30. 7. 2008 19:04
30. 7. 2008 18:09
neregistrovaný "Baby_killer"
30. 7. 2008 21:06
neregistrovaný "Baby_killer"
30. 7. 2008 19:18
30. 7. 2008 21:36
31. 7. 2008 14:25
30. 7. 2008 21:37
30. 7. 2008 20:53
neregistrovaný "Baby_killer"
30. 7. 2008 21:38
30. 7. 2008 21:43
30. 7. 2008 21:51
30. 7. 2008 21:57
30. 7. 2008 22:09
neregistrovaný "Quido"
30. 7. 2008 22:19
31. 7. 2008 06:46
30. 7. 2008 20:45
30. 7. 2008 20:49
neregistrovaný "Milý stydlín"
30. 7. 2008 21:33
neregistrovaný "Milý stydlín"
30. 7. 2008 21:51
neregistrovaný "Milý stydlín"
30. 7. 2008 21:46
neregistrovaný "Quido"
30. 7. 2008 21:50
neregistrovaný "Milý stydlín"
30. 7. 2008 22:03
neregistrovaný "Milý stydlín"
30. 7. 2008 22:18
neregistrovaný "Milý stydlín"
30. 7. 2008 22:28
neregistrovaný "Milý stydlín"
30. 7. 2008 23:19
neregistrovaný "Milý stydlín"
30. 7. 2008 21:17
neregistrovaný "Quido"
30. 7. 2008 21:48
neregistrovaný "Quido"
30. 7. 2008 21:21
30. 7. 2008 21:55
neregistrovaný "Milý stydlín"
30. 7. 2008 21:25
neregistrovaný "Quido"
30. 7. 2008 22:20
neregistrovaný "Milý stydlín"
30. 7. 2008 22:31
neregistrovaný "Milý stydlín"
30. 7. 2008 23:16
neregistrovaný "Milý stydlín"
31. 7. 2008 11:40
neregistrovaný "Milý stydlín"
30. 7. 2008 23:01
neregistrovaný "Znalec"
30. 7. 2008 23:45
neregistrovaný "Milý stydlín"
30. 7. 2008 23:32
neregistrovaný "Milý stydlín"
31. 7. 2008 12:03
neregistrovaný "Milý stydlín"
31. 7. 2008 00:05
neregistrovaný "PREMDA"
31. 7. 2008 01:06
31. 7. 2008 01:12
31. 7. 2008 03:33
neregistrovaný "coulay ci6"
31. 7. 2008 06:42
31. 7. 2008 07:15
31. 7. 2008 07:35
neregistrovaný "PREMDA"
31. 7. 2008 11:47
neregistrovaný "Milý stydlín"
31. 7. 2008 22:15
neregistrovaný "Baby_killer"
31. 7. 2008 08:08
neregistrovaný "PREMDA"
31. 7. 2008 08:27
neregistrovaný "PREMDA"
31. 7. 2008 09:25
neregistrovaný "PREMDA"
31. 7. 2008 08:34
neregistrovaný "PREMDA"
31. 7. 2008 08:57
neregistrovaný "Alpinus"
31. 7. 2008 09:14
neregistrovaný "PREMDA"
31. 7. 2008 09:52
neregistrovaný "Alpinus"
31. 7. 2008 09:54
neregistrovaný "PREMDA"
31. 7. 2008 09:53
neregistrovaný "PREMDA"
31. 7. 2008 10:07
neregistrovaný "PREMDA"
31. 7. 2008 09:59
neregistrovaný "PREMDA"
31. 7. 2008 10:01
neregistrovaný "PREMDA"
31. 7. 2008 08:13
neregistrovaný "PREMDA"
31. 7. 2008 08:47
31. 7. 2008 08:51
31. 7. 2008 08:51
31. 7. 2008 09:36
31. 7. 2008 09:40
31. 7. 2008 09:55
31. 7. 2008 10:06
31. 7. 2008 10:10
neregistrovaný "PREMDA"
31. 7. 2008 09:56
neregistrovaný "milanič"
31. 7. 2008 10:19
neregistrovaný "milanič"
31. 7. 2008 10:59
neregistrovaný "milanič"
31. 7. 2008 11:11
neregistrovaný "milanič"
31. 7. 2008 11:00
31. 7. 2008 11:11
31. 7. 2008 11:24
31. 7. 2008 11:26
31. 7. 2008 11:34
31. 7. 2008 11:47
31. 7. 2008 11:52
31. 7. 2008 12:00
31. 7. 2008 12:13
31. 7. 2008 12:16
31. 7. 2008 12:24
31. 7. 2008 12:32
31. 7. 2008 12:41
31. 7. 2008 11:31
31. 7. 2008 11:41
31. 7. 2008 11:46
31. 7. 2008 11:54
31. 7. 2008 11:24
31. 7. 2008 11:33
31. 7. 2008 11:45
31. 7. 2008 11:49
31. 7. 2008 11:56
31. 7. 2008 12:00
31. 7. 2008 12:08
31. 7. 2008 12:16
31. 7. 2008 12:17
31. 7. 2008 12:17
31. 7. 2008 12:27
31. 7. 2008 12:41
31. 7. 2008 12:54
31. 7. 2008 12:59
31. 7. 2008 13:07
31. 7. 2008 12:03
31. 7. 2008 12:06
31. 7. 2008 12:22
31. 7. 2008 12:30
31. 7. 2008 12:49
31. 7. 2008 12:55
31. 7. 2008 13:04
31. 7. 2008 13:21
31. 7. 2008 13:30
31. 7. 2008 13:05
31. 7. 2008 13:13
31. 7. 2008 13:18
31. 7. 2008 13:21
31. 7. 2008 12:07
31. 7. 2008 12:17
31. 7. 2008 12:17
31. 7. 2008 12:00
31. 7. 2008 14:17
31. 7. 2008 14:19
31. 7. 2008 14:28
31. 7. 2008 14:29
31. 7. 2008 12:24
31. 7. 2008 14:27
Avatar - Pierro
30. 7. 2008 13:47
500 x 100000
Tak tohle je jasná odpověˇpro všechny pochybovače. Pětistovka má sakrmentsky našlápnuto... ;-)
Rozbalit vlákno
9
Avatar - jurajos
30. 7. 2008 13:53
Re: 500 x 100000
Neboj...vsak on ti to este niekto spravne vysvetli! 8-s >:D
Avatar - jazva
30. 7. 2008 13:57
Re: 500 x 100000
a možno ani nie. možno tento článok/diskusiu odignoruje. ;-)
Avatar - Pierro
30. 7. 2008 14:05
Re: 500 x 100000
MATELKO!!!!! :-O
Avatar - jazva
30. 7. 2008 14:07
Re: 500 x 100000
kde pre boha! :-O
30. 7. 2008 14:09
Re: 500 x 100000
Toto tema je nyni trochu u ledu, tak bych ho nepripominal. ;-)
30. 7. 2008 14:09
Re: 500 x 100000
Genialni tah! :yes:
Avatar - T613
30. 7. 2008 14:16
Re: 500 x 100000
tak na to, že se neprodává, tak se vyrábí dobře :-)
30. 7. 2008 14:27
Re: 500 x 100000
>:-[] :yes: :yes:
Jojo, ale kdo to bdue proboha kupovat? se ptám já? Já to všechno nestihnu... :-( ani an internetu... >:-[]
Avatar - T613
30. 7. 2008 14:41
Re: 500 x 100000
to sou všechno skladovky :-!
30. 7. 2008 14:14
F 500
Lidi to budou vracet. Má to konstrukční vady... a vůbec.. Nepřeválcovalo to Q7. Lidi vrací F 500 a kupují Q7. Bezpečí na prvním místě...

Jen jedna poznámka.. V textus em si přečetl, že z techniky nic nenabízí, nebo jak to tam bylo napsané... ALe tak nějak, když budu šmátrat v paměti, které malé auto má 5x v Euroencap, nabízí duální automatickou klimatizaci, automatickou převodovku, kolenní airbag, telematický systém blue and me, prosklenou střechu (ať pevnou, tak výklopnou), perleťvou metalickou barvu (pravda za příplatek 28 000 Kč) a personalizaci an milon způsobů? Uf, až sem se zapotil. Stačí mi jen jedno...

P.S. Vůbec nepopírám, že Fiat nemá nic, co by zde už někde nebylo... Ale je první, kdo toto nabízí v malém balení.
Rozbalit vlákno
15
Avatar - Pierro
30. 7. 2008 14:21
Re: F 500
Wolffe kup už prosím nějakého toho Fiata!!!! ;-)
30. 7. 2008 14:26
Re: F 500
Já nemusím, Já nemusím, já mám.... A podle rychlosti výroby v turínském závodě budu mít dalšího... Ale... nevím, jestli ji dřív nezavřou.. a nezačnou tam vyrábět Q7. ;-)
Avatar - Pierro
30. 7. 2008 14:30
Re: F 500
Ale oni ti to nevěří... nechtějí věřit... myslí že stále jen a jen nakupuješ... přiznej se, kolik kusů čítá tvá flotila??? ;-)
Avatar - Ronault.
30. 7. 2008 14:32
Re: F 500
4 Una, 2 Tipa a 3 Pandy z toho jedna 4x4... bere se Fiat 125p stále jako auto? >:-[]
Avatar - Pierro
30. 7. 2008 14:34
Re: F 500
Bojím se bojím, že nás tu Wolff uzemní flotilou pěti žigulíků, čtyř polskejch fiatů a dvěma Maluchy nakonec... ;-) Nemluvě o již objednaném Tofasu přímo z Istanbulu... :-)
Avatar - T613
30. 7. 2008 14:42
Re: F 500
náhodou v jednom ostravském bazaru 125p stojí a chtějí za to víc jako za příbuzného tvého zázraku >:-[]
Avatar - Pierro
30. 7. 2008 14:44
Re: F 500
jakého příbuzného???
Avatar - T613
30. 7. 2008 14:48
Re: F 500
no Ronaultova auta.. bože bože ti pepíci >:D
Avatar - Pierro
30. 7. 2008 14:52
Re: F 500
já ti dám pepíka ty jeden baniku... >:-[]
Avatar - Ronault.
30. 7. 2008 15:31
Re: F 500
Dobře víš, že není zázrak jako zázrak. Můj zázrak má stále ještě hodnotu zázračnou >:-[]
Avatar - T613
30. 7. 2008 16:03
Re: F 500
jo je to zázrak, že drží po hromadě >:-[]
Avatar - Ronault.
30. 7. 2008 16:07
Re: F 500
Hele, ty tramvajový kovboji... Maruška je zvyklá, že pro ní partneři jezdí aspoň prémiovou německou značkou... >:-[]
Avatar - Pierro
31. 7. 2008 10:52
Re: F 500
Ronaulte já sedlám jedině prémii. Nejen v autech ale i v ženskejch... ;-)
Avatar - T613
31. 7. 2008 11:00
Re: F 500
však ona si zvykne i na jiné věci :-!
30. 7. 2008 16:47
Re: F 500
Wollfe Wollfe zbytečně se snažíš. To co jsi vyjmenoval je sice hezký, ale úpřimně, kvality auta leží jinde. Že nevíš? Tak ti to rychle zrekapituluji:

plasty, plasty, plasty, plasty, twindoor, plasty, plasty, DSG, plasty, plasty, druhý nejlepší motor na světě, plasty, plasty, hele? umí sám zaparkovat? neumí!, plasty, plasty, natáčecí světla, plasty...

;-)
Avatar - Ronault.
30. 7. 2008 14:29
Víte co...
to auto je fakt k sežrání a to jsem na ženský >:-[] Jinak bravo Fiat :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Pierro
30. 7. 2008 14:32
Re: Víte co...
Ronaulte co tu tu na nás zkoušíš za špagety-western??? >:-[]
Avatar - jazva
30. 7. 2008 14:41
GTI a spol.
Tak som sa tuším nemýlil. GTI nás opustil a ani nás nestihol oboznámiť s tým, že sa vlastne o žiaden úspech nejedná a Fiat kúpil na držbe výhodne prázdne haly a tie sa snaží zaplniť. Preto toľká výroba. Po čase ich zošrotuje a výhodne predá do zberných surovín. ;-)

PS: "a spol." sa už druhý deň drží na uzde. Buď mu vypadol internet, išiel s rodičmi na dovolenku, alebo si zobral k srdcu upozornenie.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Pierro
30. 7. 2008 14:46
Re: GTI a spol.
ja myslím, že malá výchovná od redakcia zabrala... len sa bojím aby sa zakrátko nevrátil pod iným nickom.... :-!
Avatar - jazva
30. 7. 2008 15:06
Re: GTI a spol.
tak to neviem. Ono to s tou plávajúcou IP adr. nebude až taký problém, keď u konkurencie ho dokázali zabanovať.
30. 7. 2008 15:00
Re: GTI a spol.
vsichni sklizej kopr, tak nemaj cas na tlachani na auto.cz >:D
30. 7. 2008 14:54
Ve skutečnosti...
Fakt vypadá úžasně, vždycky když jede proti mně, tak je to kus auta, přesto, že kratší délkou, šířka je stejná jako u fabie, tím působí mohutně a zároveň přitažlivě.. :yes:

Tak s takovými prodeji určitě nepočítali.
Rozbalit vlákno
0
30. 7. 2008 17:32
PRVOČÍSLO
Jsou čísla a čísla. Jak koukám, na pískovištích se dnes probírá, zda je prodejně úspěšnější Q7 nebo F500. Ano, i tohle je možné.

Takže jak je to s těmi čísly? Totiž, abych se trochu poopravil - nejsou čísla jako čísla. Vždyť padesát tisíc prodaných Quottroporte by znamenalo malou evropskou autorevoluci... naproti tomu padesát tisích prodaných Octavií, to je jako když v Boleslavi luskneš prstem...

No jo, ale jak chápat ty devadesát čtyři tisíce v případě pětistovky, tedy jak chápat bezmála stotisíc v segmentu mini? No především s velkým nadhledem. V tomto segmentu by se dalo za mistrovský úspěch považovat číslo nad 400.000. Zde zmiňme o pár tříd výše mistrovství prodejů Golfu. A přestože Wolffík masivně diskuzně nakupuje, v tomhle asi fiatu moc nepomůže... prostě - pětistovka bude na konci roku na cca stopadesáti. Můžeš se podívat, za jak dlouho prodá například Škoda sto padesát tisíc Fabií...
Rozbalit vlákno
28
Avatar - Ronault.
30. 7. 2008 17:55
Re: PRVOČÍSLO
Ach jo, dědo... Ty bys o Fiatech diskutovat neměl. Nejde ti to a nikdy nepůjde. Glorifikování koncernu a vešekerého německého umíš, ale používat správné argumenty v kritice, to už je daleko horší.

Stejně, jak jsi tady včera nesmyslně porovnával Q7 a F 500, tak dnes porovnáváš prodeje Golfu a F500. Prodeje porovnávej v rámci třídy.

Příklad: VW Fox proti Fiat 500. Teď se ukaž dědo >:-[]

P.S.: Pokud umíš trochu anglicky, tak tady máš pomocný článek [odkaz]
30. 7. 2008 19:04
Re: PRVOČÍSLO
Nauč se číst, saniťáku. Nikde neporovnávám Golfa s F500. jen píši, že za mistrovství v dané třídě se mohou považovat prodeje Golfu. V segmentu mini ovšem prodeje F500 žádné mistrovství není...
Avatar - Ronault.
31. 7. 2008 00:51
Re: PRVOČÍSLO
Čteš po sobě, to co píšeš? DOkážeš ve dvou větách se dvakrát popřít.
Avatar - jurajos
30. 7. 2008 18:08
Re: PRVOČÍSLO
Ozaj, za ako dlho sa preda 150 tisic Fabii?
neregistrovaný "Baby_killer"
30. 7. 2008 18:09
Re: PRVOČÍSLO
Poslední diskuze o "pětistovce" mě donutili se zaregistrovat a taky reagovat. Nemusíte (a GTI pravděpodobně nebude) souhlasit, ale Fiat se stámhle autíčkem poměrně trefil do vkusu lidí. I mě se líbí a dokonce i stojí doma v garáži. Nepatří emzi nejlevnější, hraje na nostalgickou notu a tou získává mezi lidmi oblibu. To je, myslím si, jeden z hlavních důvodů tak vysokých prodejů, pokud přeskočím 5 hvězd v EuroNCAP, poměrně štědrou výbavu na svou třídu a i solidní zpracování.
Ale abych se dostal k věci. Podle mě je ve třídě miniautomobilů číslo 200 000 ročně na jeden model opravdu dost . Kolínská trojčata jsou vozy tří značek, takže srovnání není úplně na místě, i když jejich roční výroba je rozhodně nezanedbatelná. Ale v podstatě na jeden model připadá ročně okolo 100 000 aut. Pokud to tedy budu porovnávat s jedním modelem, tak je výsledek Fiatu velmi dobrý a nikdo by ho asi před rokem nebo dvěma ani nehádal.

P.S. Jsem jeho uživatelem a neskrytě říkám, že se mi líbí. Navíc mě i překvapil kvalitou zpracování. Pro ty co si myslí, že jsem zaujat jen pro Italy, musím kontrovat ještě užíváním Octavie Combi II a nového Outlanderu. Takže si opravdu umím představit jaké auto dokáže vyrobit konkurence a s jakou kvalitou.
Avatar - jurajos
30. 7. 2008 18:15
Re: PRVOČÍSLO
Ako funguje Outlander? Kratka predvadzacka toho moc nepovie a mne sa velmi paci!
neregistrovaný "Baby_killer"
30. 7. 2008 21:06
Re: PRVOČÍSLO
Outlander funguje na jedničku. Ale nechci tu zavázet s OT. Tak mi kdyžtak písni mimo, třeba na mail a já poreferuju. Zajímá tě něco konkrétního nebo obecně.
30. 7. 2008 19:18
Re: PRVOČÍSLO
Nechci zahajovat diskuzi o tom, jakým lidem se Fiat do toho vkusu strefil, já se ovšem domnívám, že to strefení se není žádný sukces. Z hlediska stylu, vizuality se nejedná o ikonu, jde o jakousi filosofickou napodobeninu nového Brouka, tedy na staré tvary se naroubují nová světla a všechno se to uhladí. Tato auta, to není majstrštyk v podobě MINI od BMW.

Důvod nahoře vyčíslených prodejů nespočívá v genialitě fiatu, nýbrž v trestuhodné absenci konkurenčních modelů. Tedy... co si má zítra mladá holka koupit, když ne pětistovku? Naštěstí je tu nyní TWINGO a přijede nové Káčko... Sázel bych na TWINGO, píši to vedle - Twingo navazuje na legendu a tu dál živí. F500 nenavazuje na nic, jen vzal vizualitu auta poválečné zchudlé Itálie a pokouší se jí udat s úplně jiným nábojem než tehdy...

Opravdu ti mám věřit, že sis koupil Outlandera a pětistovku? Tohle tu zatím nenapadlo ani Wolffa, a že to je panečku nějakej diskuzní nákupčí...

P.S. Nerozumím tvému nicku, prosím vysvětli.
30. 7. 2008 20:02
Re: PRVOČÍSLO
posledne dva dni mi je z tvojich prispevkov vazne mndlo. argumenty ziadne, vo vsetkych je len same osocovanie a bezduche nic nehovoriace tlachanie. najhorsie je si priznat vlastnu chybu a to ti niako nejde. je to uz doba co si sa vyjadroval, aky to bude neuspech a fiat si spravi len ostudu. nastastie tvoje slova sa nenaplnili.
chrobak od VW bol podareny ale zabila ho cena, aaa slavne mini tiez nie je az tak dokonale auto. by som povedal ze kvalitou je na tom rovnako ako 500 ak nie lepsie-nehovorim teraz o motoroch, aj ked to sa s prichodom abarta zmeni...
nepochopim ako mozes tak NENAVIDIET vsetko v com nemaju prsty nemci...

:no: :no: :no:
30. 7. 2008 21:36
Re: PRVOČÍSLO
Kapesníky se fasujou v lampárně...
Avatar - Ronault.
31. 7. 2008 00:53
Re: PRVOČÍSLO
Mozky se bohužel nafasovat nedají, viď? :-(
31. 7. 2008 14:25
Re: PRVOČÍSLO
..A mokrý hadry se fasují vlevo za vrátnicí..
30. 7. 2008 20:50
Re: PRVOČÍSLO
Teda, GTI, ty si riadne spustil z úrovne. Bol som zvyknutý na niečo iné v Tvojom podaní, ale to čo tu píšeš, ťažko môžem považovať za niečo iné ako žvásty.
Že 500 nie je ikona, nenaväzuje na nič a bla bla bla, to je len predstava tvojej zdeformovwanej mysle, zbytok sveta toto autíčko vníma celkom inak. Fiat 500 podstatne viac pripomína, a dôslednejšie nadväzuje na svojho historického predchodcu ako napríklad VW New Beetle. Smelo ho môžeš postaviť vedľa Mini bez obavy, že by si Mini nejak degradoval. Káčko, Twingo (najmň tie nové)a ďalší, čo sa týka dizajnu a najmä štýlu, jednoznačne až za nimi.
A to prirovnanie predajov k predajom Fabií v predchádzaúcom príspevku...už naozaj nevieš, čím máš argumentovať. Porovnávať predaj "hnojňákov" a malých kočov... Proste by si mohol apoň skúsiť akceptovať, že Fiat vyrába pekné, a snáď aj dobré auto, a že sa mu v predajoch právom darí. Neboj sa, neublíži Ti to, ani Tvojmu egu, priateľu. Myslím, že práve naopak. ;-)
30. 7. 2008 21:37
Re: PRVOČÍSLO
Vzhledem k tomu, že to o té úrovní mi píšeš už asi třetím rokem, počítám že ryji někde v Mariánském příkopu... :-) Nahoře jsem se k tématu prodejů vyjádřil dostatečně...
Avatar - Ronault.
31. 7. 2008 00:56
Re: PRVOČÍSLO
Dostatečně se vyjadřuje k prodeji čísly. Napsal jsi Golfa, který je nižší střední, o dva řádky jsi ho popřel. Tak co? Hraješ hlupáka nebo jim jsi? Porovnej Foxa a F500 a máš k tomu i oficiální vyjádření VW.
31. 7. 2008 22:14
Re: PRVOČÍSLO
Tri roky sem snáď ešte ani nechodím. A tá úroveň je permanentne klesajúca, o tom niet pochýb. Schválne som ju nekonkretizoval, ale do tej reálnej polohy si sa napasoval sám, takže som ani nemusel. Skús z toho "Mariánského příkopu" zdvihnúť zrak a vyšplhať sa niekam vyššie, pamätám sa na časy, keď sa s Tebou dalo celkom dobre diskutovať. Dnes je to už len labutia pieseň, zdá sa, akoby si mal zálusk na pomyselné žezlo "kráľa" 507...(ktorý sa tu už začal vyskytovať pod ďalšm novým nickom).
neregistrovaný "Baby_killer"
30. 7. 2008 20:53
Re: PRVOČÍSLO
No svým způsobem máš pravdu co se týče tvarů, ale v tomto mi Mini nepřijde o moc jinačí. Ale to už je zase trochu jiná třída, není to vyloženě miniauto a ceny začínají taky krapet jinde. Jinak se zatím Fiátek prodává dobře, tak mu ten úspěch přejme. Mimochodem tohle autíčko jde i různě individualizovat, což se u konkurence moc nevidí. To je taky možná jeden z důvodů proč jde na odbyt tak dobře.

Možná bych sem ani tak nepletl mladou holku, protože ta si většinou takovéhle auto zase dovolit nemůže. V našich podmínkách určitě ne. Pokud tedy u 500 nezvolí základní model, který ale nemá ani rádio. Samozřejmě záleží na situování rodiny. Twingu bych se možná teď asi vyhnul obloukem, auto jako takové se mi moc nelíbí (předchozí generace byla podle mě daleko hezčí). A co jsem teď posledně viděl fotky jak se v extrémních situacích při změně směru dostává jen na dvě kola... ;-\

To o co se 500 pokouší jsi vystihl asi jen z části. Vzhledem opravdu navazuje na původní 500 a jak ty říkáš, udává jí Fiat s jiným nábojem, to souhlasím. Ovšem že by na nic nenavazovala? Jestli Fiat něco umí, tak to jsou malá auta a v nich povětšinou vykouzlí, na svou třídu, dost prostoru. Návaznost na Seicento je podle mě jasná.

Co se týče aut, se kterými jezdím, tak mi věřit můžeš a nemusíš. Pětistovka parkuje v garáži a zbylý pár (Outlander, Octavia) parkuje před ní na zahradě. Holt se posledních pár let daří.

P.S. Nick mám takovýto už dlouho, získal jsem jej ještě na střední škole. To jsme jednou hráli něco po síti (snad poprvé v životě) a já měl malou postavičku a s tou jsem občas někoho zkrosil. Tak mi vymysleli nick, pod kterým tu teď píšu. To je celé.
30. 7. 2008 21:38
Re: PRVOČÍSLO
Nick mi přišel velmi morbidní... Ta návaznost na minulou 500 je tam jen ve vizualitě...
Avatar - T613
30. 7. 2008 21:43
Re: PRVOČÍSLO
návaznost na 500 není jen ve vizualitě. Ta návaznost spočívá v tom, že Fiat ve své podstatě nikdy řadu 500 neopustil, s výjimkou typové řady 126. A i ta je de facto přímým následovníkem pětikila. Koncepci tedy určitě. Současná 500 se prodává velice dobře. Samozřejmě, že u nás nikoliv neboť zde je jen malá hrstka lidí, které si může dovolit poměrně drahou stylovku do města.
30. 7. 2008 21:51
Re: PRVOČÍSLO
Nic z toho se nekoná, žádné velké prodeje, žádné stylovky. Já tě v té časové ose chápu, ano, takhle na to lze nazírat, jenže já měl na mysli věcnou souvislost mezi původní F500 (auto pro chudou Itálii) a nynější - auto pro dobře zaopatřenou holku...
Avatar - T613
30. 7. 2008 21:57
Re: PRVOČÍSLO
No tak nebudeme si na nic hrát. Časy motorizace jsou ty tam. Vyčítáš pětikilu něco co nesplňuje ani Mini ani New Beetle. I tito dva byli původně vozítkem pro masy, a kde jsou dnes? Nic jiného než stylovky pro movitější zákazníky. Pro chudší zákazníky, kteří potřebují odvést v autě i babičku, aby okopala hrob, v kufru pytel rašeliny a macešky, tady má FIAT Pandu.
500 je určená pro ekonomicky činné singles, manželky, milenky, mladé páry pohybující se z 90% po městě, bohatší důchodce apod.
neregistrovaný "Quido"
30. 7. 2008 22:09
Re: PRVOČÍSLO
Jistě, je to jak píšeš. Nebo snad existuje někdo, kdo si myslí, že 500 v roce 2008 může hrát stejnou roli jako 500 po druhé světové válce v Itálii???
30. 7. 2008 22:19
Re: PRVOČÍSLO
Důchodce do toho netlač... 8-s :-) No, vždyť to píšeš v případě brouka i f500 správně... proto to nemůže fungovat. V případě Twinga ovšem ano.
Avatar - T613
31. 7. 2008 06:46
Re: PRVOČÍSLO
jenže smůla ono to funguje. Twingo je.. designem na první generaci nemá. Potkávám ji ještě méně než pětikilo. Když sem byl na zdejším autosalónu tak kolem pětikila byl obrovský hrozen lidí, kolem Twinga pusto a prázdno. Na to, že Twingo má být dle tebe onen vůdce segmentu to byla celkem rozpačitá reakce lidí na něj.
30. 7. 2008 20:45
Re: PRVOČÍSLO
Hele Wermachte, dneska jsem se dival na satelitu jak testovali Golfa versus 50 kg sutr spustenej z 20m vysky z jerabu! No a hadej jak to dopadlo! Golf si nevedl moc dobre, sutr prezil bez poskozeni! >:D
Ale z jineho soudku kolik Skoda proda Octavii rocne v evrope, ci kolik jich vyrobi v Boleslavi? F 500z Polska je urcena pouze pro evropu, tak myslim,ze az tak spatnej vysledek to zase neni! Co ty na to Wermachte? ;-) Verstehst du es endlich?
30. 7. 2008 22:38
Re: PRVOČÍSLO
Podle mě je úspěch 95000 prodaných mini za cenu kompaktu. Podívej se do ceníku, jsou to hodně sebevědomé ceny. Tohle se dá těžko srovnávat s Twingem a spol.
Avatar - Ricardo
30. 7. 2008 22:40
Re: PRVOČÍSLO
MINI prodá ročně taky kolem 200 tisíc - takže je to úspěch držet krok s nejúspěšnějším ;-)
neregistrovaný "Milý stydlín"
30. 7. 2008 20:49
Ach to retro - Hádanka
Dovolím si vložit několik přibližně rok starých výroků:

"Takže ty tipuješ, že F500 bude trefa, já tipuji malý propadák."
"Můj tip je - malej propadák."
"Já vnímám F500 jako okraj trhu... uvidíš, že se žádnej zázrak prodejů nedostaví... také odkud."

Hádejte autora >:D
Rozbalit vlákno
32
30. 7. 2008 21:08
Re: Ach to retro - Hádanka
Človeče, nad odpoveďou som rozmýšľal celú jednu sekundu... >:D
Avatar - da_b0mb
30. 7. 2008 21:14
Re: Ach to retro - Hádanka
asi ti vypadlo nano nebo piko ;-) sekunda je moc dlouha
31. 7. 2008 22:15
Re: Ach to retro - Hádanka
Nie, bola to nečakaná otázka, takže som okamih ani netušil, kde je sever... >:D
neregistrovaný "Milý stydlín"
30. 7. 2008 21:33
Re: Ach to retro - Hádanka
>:D >:D
Avatar - Enzo
30. 7. 2008 21:19
Re: Ach to retro - Hádanka
Jo je to takovej místní šašek, u GP to nebylo jinak, s 500 se to opakuje. Argumenty hledá těžko, slábne mu mozek s úměrou rostoucích teplot, štěká kolem sebe, ale už nemá ani ty zuby na to aby kousnul. Prostě okurková sezóna a šašek v jejím proudu.
Jinak díky za vytažení rok starých výroků... >:-[]
30. 7. 2008 21:43
Re: Ach to retro - Hádanka
Velmi oceňuji tvé kronikářské nadšení. Sice jsem tě tu již dávno (a nejen já) pasoval na vometáka diskuze, co nikdy nic nenapíše k tématu, jen kolegům (dnes tedy mně) leze po zádech. Ale tohle jsi dnes až dojemně přebil ponorem do nedávné diskuzní minulosti... opravdu jsi mě až dojal. Doufám, že tu budeš nyní takto publikovat postupně všechny mé minulé texty... řada kolegů by nadšením orgasmovala... >:D

P.S. Až jsem se, stydlíne, lekl toho, jak jsem to před tím rokem poměrně přesně odhadl...
Avatar - T613
30. 7. 2008 21:44
Re: Ach to retro - Hádanka
poměrně přesně jsi neodhadl - chvilka napětí- NIC
30. 7. 2008 21:48
Re: Ach to retro - Hádanka
Právě, že to sedí dokonale... přečti si to pořádně ještě jednou...
Avatar - T613
30. 7. 2008 21:49
Re: Ach to retro - Hádanka
propadák? pětikilo je dle tebe propadák? tvůj poslední výrok schválně ignoruji neboť ten už byl ovlivněn prodeji pětikila
neregistrovaný "Milý stydlín"
30. 7. 2008 21:51
Re: Ach to retro - Hádanka
Nebyl, ten je dokonce nejstarší. ;-)
30. 7. 2008 22:16
Re: Ach to retro - Hádanka
Posuzuj v čase... sleduj čísla a kalendář.
Avatar - Ronault.
31. 7. 2008 01:00
Re: Ach to retro - Hádanka
Sleduj kalenář. Růst, růst, růst... Já být akcionář Fiatu, tak se raduji. Ty máš asi jen akcie VW Brazilia vyrábějící Fox, viď?
Avatar - T613
31. 7. 2008 06:36
Re: Ach to retro - Hádanka
poptávka roste, kapacita továrny se rozšiřuje. Jinými slovy úspěch pětikila překvapil samotný FIAT. Můj odhad je, že se 500 prodá více než předchozího Seicenta, jehož se prodalo tuším přes 1,1mil.
neregistrovaný "Quido"
30. 7. 2008 21:46
Re: Ach to retro - Hádanka
Poměrně přesně tenkrát mnoho lidí odhadlo, že se mýlíš a až mě mrazí, jak přesně to odhadli :-)
neregistrovaný "Milý stydlín"
30. 7. 2008 21:50
Re: Ach to retro - Hádanka
Podle tónu odpovědi soudím, že jsem se trefil na solar. >:D Kvalitní diskutér to však dovede přiznat na úrovni a bez hysterických výlevů. Stejně tak jako fakt, že se prostě a jednoduše mýlil, jako ty u GP a pětistovky. Stavění dalších větrných mlýnů ze lží, urážek a překroucených polopravd není, obávám se, ta správná cesta.
30. 7. 2008 21:57
Re: Ach to retro - Hádanka
Standardní vometáckej Stydlín... vždy se mýlí v soudech. Asi jste ještě neměli na gymplu základy psychologie, viď, možná po prázdninách ve druháku >:D Jestli se ti má reakce zdá histerická, nepřeji ti až jednou vstoupíš do života >:D
neregistrovaný "Milý stydlín"
30. 7. 2008 22:03
Re: Ach to retro - Hádanka
Tvoje reakce mi nepřijde jen hysterická, ale především na tebe velmi slabá. O svých falešných a prázdných (a s odstupem času stále humornějších) tezích už ani náznakem nezkoušíš diskutovat. Místo toho frontálně útočíš na několika místech současně... nejapnými narážkami na věk oponentů. Takovým způsobem se v diskuzi nevítězí. ;-) Avšak pokud chceš ostatním nahradit absentujícího denieldesigna, nezbývá mi než ti pogratulovat k úspěchu.
30. 7. 2008 22:14
Re: Ach to retro - Hádanka
Co ti jak přijde je mi v podstatě jedno. Možná by sis ale měl uvědomit, že tématem bych tu neměl být já, nábrž pětistovka... taková nuance, pro diskutéra tvého kalibru ovšem nepředstavitelná věc. Přesto, překonej se a poprvé v životě nikomu na diskuzi nelez po zádech a napiš velký příspěvek Malého Stydlína k ustřednímu tématu. Pokud to dokážeš napsat s hlavou i patou, zvednu ti palec nejenom já. Takhle si tu jen zacláníš.
neregistrovaný "Milý stydlín"
30. 7. 2008 22:18
Re: Ach to retro - Hádanka
Já jsem vnesl téma pětistovky hned v prvním příspěvku vlákna, místo slušné a inteligentní reakce jsme se od tebe dočetli cosi a ometácích a orgasmech. Myslím, že nejsem sám, kdo nebyl překvapen, příspěvek je přesně na tvé úrovni... Jako dobrý a slušný diskutující vnesu téma níže ještě jednou a ty můžeš zkusit svoje teze inteligentně obhájit.
30. 7. 2008 22:23
Re: Ach to retro - Hádanka
Problém je, že nejsi ani dobrý a a ni slušný. Děláš, jako bych neznal tvé prostituční praktiky, které tu na kolegy uplatňuješ dlouhé měsíce - proto tu máš přece přezdívku Vometák.
neregistrovaný "Milý stydlín"
30. 7. 2008 22:28
Re: Ach to retro - Hádanka
Ano, přezdívají mě tak všichni dobří diskutující, především Ty, a pak také jistý GTI a v neposlední řadě i GTI. >:-[] Takže k prodejním "neúspěchům" pětistovky překvapivě nic od tebe nebude? Buď chlap, každý se může mýlit, tobě se to přihodilo právě v tomto případě, férově to přiznej. Jistě se ti uleví. ;-)
30. 7. 2008 22:40
Re: Ach to retro - Hádanka
Toho vometáka si tak neber. Postačí, když se trochu zamyslíš, a dojdeš jistě ke stejnému závěru jako mnozí kolegové zde, včetně mně, že totiž vometáckej způsob diskuze, který tu zásadně praktikuješ je možná potvrzením tvého charakteru, ale zde ti nic dobrého přinést nemůže.
neregistrovaný "Milý stydlín"
30. 7. 2008 23:19
Re: Ach to retro - Hádanka
Že zrovna ty se cítíš oprávněn hodnotit cizí charakter. Zatím však jen víc a víc odkrýváš ten svůj. Což je dobře... I když pro tebe asi ne. ;-)
31. 7. 2008 05:50
Re: Ach to retro - Hádanka
Odpovis stydlinovi, nebo ne??? Vometak? Tak mu tu nikdo nerika...divne, nezijes dvoji zivot? ;-)
31. 7. 2008 07:23
Re: Ach to retro - Hádanka
Někdy si říkám, jestli když píšeš napřed uvažuješ, nebo až potom se to nějak snažíš dohnat smajlíkama... Zkus tedy zharmonizovat prsty s mozkem. Že máš prsty, o tom jsem přesvědčen...
31. 7. 2008 07:27
Re: Ach to retro - Hádanka
Reaguji jen na to, co bylo/nebylo napsano. Nemyslim (podle tebe vlastne nemyslim vubec) to nijak utocne, proto ten smajlik.
31. 7. 2008 07:36
Re: Ach to retro - Hádanka
Abych se přiznal, tápu, zda jsi ten "paja" co psával kdysi (před rokem a dozadu) tedy myslím paju, co komunikoval s matesem a spol...
31. 7. 2008 08:12
Re: Ach to retro - Hádanka
Jiste, stale ten samy.
Avatar - T613
31. 7. 2008 08:19
Re: Ach to retro - Hádanka
ale nyní podstatně škaredší a bez faxu >:-[]
Avatar - Ronault.
31. 7. 2008 11:39
Re: Ach to retro - Hádanka
Kdo tady stydlínovi krrom velkého (něco) GTI říká vometák? Nežij stále ve snech...
31. 7. 2008 08:36
Re: Ach to retro - Hádanka
Toto uz nie je GTI, ako "za mlada". Vtedy GTI pouzival este argumenty. Sice obcas svojrazne, ale stale to boli inteligentne argumenty. Dnes sa znizuje k urazkam...

GTI, neviem nakolko presne su tie citaty co napisal Mily stydlin, ale ak si to naozaj povedal, mal by si cestne a ferovo priznat, ze si sa trosku zmylil. Pretoze F500 ma veru velmi daleko k tomu, aby bola "prepadak".

Nie je hanbou pomylit sa. Hanba je nepriznat si to...
31. 7. 2008 15:06
Re: Ach to retro - Hádanka
Škoda námahy, GTI a priznať si, že sa zmýlil...? To skôr 507 prizná svoj skutočný vek...
neregistrovaný "Quido"
30. 7. 2008 21:17
German Trottel Inside
Koukám na diskuze Ka, Q7 vs. 500 a teď 500 a všude se objevuje fenomén German Trottel Inside a jeho cpaní supereintopfové automobilky nade vše. Argumenty žádné, technické povědomí žádné (co chceš, to na právech neučí a v apatyce ani na októbrfestu nekoupíš) a tak zbývá plytké omílání pár faktů vytržených z kontextu. Přiznání a uznání, že před rokem se mýlil (zrcadlem jsou loňské citace), nečekej :no: Jinak je to zásah bratwurstem přesně na komoru (rozuměj poklopec kožených kalhot).

K tématu, v rámci třídy, vedle superúspěšné Pandy a při vědomí, že jde o okrajový model, nelze úspěch 500 označit jinak, než SUPERÚSPĚCH a pravdou je, že takový jsem ani nečekal. Takže BRAVISSIMO FIAT e grazie per la nuova cinquecento :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
3
30. 7. 2008 21:45
Re: German Trottel Inside
Koukám, žes po té polovině prázdnin neurvale zvlčil, Quido, mírni slovník a ukoj vášně ve sprše. Uleví se ti a možná že i napíšeš něco k tématu
neregistrovaný "Quido"
30. 7. 2008 21:48
Re: German Trottel Inside
Nech si své mentorství pro 507, prázdniny nemám, co to je? Věřím, že z toho nastaveného zrcadla se ti ke konci mého příspěvku zatmělo před očima, nicméně máš tam i k tématu, přečti si to, třebas se ti..... rozsvítí

P.S. sprchu si dej, studenou a ty hadry, ty víš nejlíp kde si máš jeden vzít :-) :yes:

P.S. které slovíčko ti přesně nevoní? :-!
Avatar - da_b0mb
30. 7. 2008 22:01
Re: German Trottel Inside
ja myslim, ze ty kozeny kalhoty >:D
Avatar - T613
30. 7. 2008 21:21
Matelkův syndrom
Pánové mírněte se. Začíná to tu smrdět matelkovským stylem.
Rozbalit vlákno
8
Avatar - jurajos
30. 7. 2008 21:24
Re: Matelkův syndrom
Ani ja nemam rad hry typu "vsetci proti jednemu", ale nie si z poslednych dvoch dni trochu prekvapeny, resp. sklamany?
30. 7. 2008 21:46
Re: Matelkův syndrom
Všichni proti jednomu... to se ještě nic neděje. Problém je že začínají upadat mravy... holt prázdniny, a děti ráje jsou na diskuzích jak puštěné ze řetězu... Tatra má pravdu.
Avatar - T613
30. 7. 2008 21:51
Re: Matelkův syndrom
tak za poslední dny jsi dost odkryl slabiny, a nejvíc kopou ti, kteří na diskuzích pomalu nejsou ani vidět
neregistrovaný "Milý stydlín"
30. 7. 2008 21:55
Re: Matelkův syndrom
Užívám si, že tu není denyjeldyzajn, a výjimečně se po dlouhé době zapojuji :-) Zvlášť když si tu jistý hmyz sedl na lep >:-[]
30. 7. 2008 22:03
Re: Matelkův syndrom
To je příznačné... oni umí jenom kopat, proto nemohou psát periodicky. S těma slabinama, no, nevím, možná jsem na diskuzích slabiny F500 a Káčka poměrně přesně odhadl, nevím, tak nesoudím ;-) ale tohle bych nepřeceňoval...
31. 7. 2008 05:52
Re: Matelkův syndrom
Tvuj odhad bych chtel mit! >:-[]
Avatar - T613
31. 7. 2008 06:38
Re: Matelkův syndrom
já ne :*)
neregistrovaný "Quido"
30. 7. 2008 21:25
Re: Matelkův syndrom
Kde? To už tady létají tupci? ;-)
neregistrovaný "Milý stydlín"
30. 7. 2008 22:20
ACH TO RETRO - SHRNOVAČKA
Takže si dáme rekapitulaci výše uvedené hádanky:

"Takže ty tipuješ, že F500 bude trefa, já tipuji malý propadák."
"Můj tip je - malej propadák."
"Já vnímám F500 jako okraj trhu... uvidíš, že se žádnej zázrak prodejů nedostaví... také odkud."

Autorem je a) Wolff, b) Denieldesign, c) GTI.

A dramatická pauza... famfáry... c) je správně.

A nyní komentář, jak se sluší a patří:
"Takže ty tipuješ, že F500 bude trefa, já tipuji malý propadák." Pravdu jsem měl já, GTI se mýlil.
"Můj tip je - malej propadák." - GTI se mýlil.
"Já vnímám F500 jako okraj trhu... uvidíš, že se žádnej zázrak prodejů nedostaví..." GTI se mýlil.

Po roce je čas na zhodnocení loňských diskuzí a věštění na místě nejpříhodnějším - v diskuzi k navyšování výroby pětistovky o 66% proti původním prodejním plánům výrobce.
Rozbalit vlákno
9
30. 7. 2008 22:27
Re: ACH TO RETRO - SHRNOVAČKA
Velmi oceňuji tvé kronikářské nadšení. Sice jsem tě tu již dávno (a nejen já) pasoval na vometáka diskuze, co nikdy nic nenapíše k tématu, jen kolegům leze po zádech, ale tohle jsi dnes až dojemně přebil ponorem do nedávné diskuzní minulosti... opravdu jsi mě až dojal. Doufám, že tu budeš nyní takto publikovat postupně všechny mé minulé texty... řada kolegů by nadšením orgasmovala... >:D

P.S. Až jsem se, stydlíne, lekl toho, jak jsem to před tím rokem poměrně přesně odhadl...
neregistrovaný "Milý stydlín"
30. 7. 2008 22:31
Re: ACH TO RETRO - SHRNOVAČKA
Napsat "mýlil jsem se" by nebylo o mnoho těžší a byl bys kabrňák. Takto působíš dojmem děcka, kterému na písečku ukradli bábovičky.
30. 7. 2008 22:37
Re: ACH TO RETRO - SHRNOVAČKA
Jak na tebe působím je mi šumák. Napsat - mýlím se - není problém, ale musí k tomu být věcný důvod. Nezmýlil jsem se ostatně ani v tobě. Měsíce tvrdím, žes vometák diskuzí, co jen leze kolegům po zádech a nikdy (nikdy) nenapíše nic k tématu. Přesně jako dnes :-)
neregistrovaný "Milý stydlín"
30. 7. 2008 23:16
Re: ACH TO RETRO - SHRNOVAČKA
Tady se někdo pořádně vzteká. Pan neomylný je za kašpárka a ví to. Ještě si dupni, uleví se ti! >:D >:D
31. 7. 2008 07:25
Re: ACH TO RETRO - SHRNOVAČKA
Vzteká?... >:D nějak nemůžeš zabrat, Bumbrlíčku... >:-[] :no: Bože...
neregistrovaný "Milý stydlín"
31. 7. 2008 11:40
Re: ACH TO RETRO - SHRNOVAČKA
Stále duchaplnější. Inu co, v diskuzi musí vždy někdo prohrát... Tady připadá ten černý petr bezesporu tobě. Ještě začni klást otázky "Prečo?" a denielek se už ani nemusí na server vracet. >:D
Avatar - Ondore
31. 7. 2008 00:40
Re: ACH TO RETRO - SHRNOVAČKA
Do orecha, zdá sa mi to, alebo som to už naozaj niekde čítal? Má pravdu ten GTI, mal by som menej piť.
Alebo je pravdivá konšpiračná teória, že za týmto nickom sa ukrýva nová generácia robota, ktorý je naprogramoVWaný ako marketingoVWý nástroj nemenoVWanej ľudoVWej firmy? Mulder & Sculy sú už na ceste, nebojte, záhada bude VWyriešená!
30. 7. 2008 22:49
Re: ACH TO RETRO - SHRNOVAČKA
Tak, to je smutné vysvedčenie pre ikonu webu, alé nebolo by to také zlé, keby si aspoň raz!!! priznal, že sa sekol. Ale to tu nik nečaká, veď VW toto nepotrebuje.
30. 7. 2008 23:51
Re: ACH TO RETRO - SHRNOVAČKA
Pánové já ale nechápu co je na tom tak těžkého říci-ano tenkrát jsem byl přesvědčen že to nebude mít takový úspěch copak se to nemůže stát každému že se splete a pak to přizná.Připadáš mi jako malej Jarda a přitom už si velkej chlap.
neregistrovaný "Znalec"
30. 7. 2008 23:01
Ubožáček GTI
Koukam, ze ubozacek GTI se dnes prekonava >:D >:D >:D Je tu jeste nekdo, komu nedoslo, ze GTI je nejvetsi ubozak diskusi na auto.cz :-!
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Milý stydlín"
30. 7. 2008 23:45
Re: Ubožáček GTI
Slovník na úrovni GTI je zbytečný ;-)
neregistrovaný "Milý stydlín"
30. 7. 2008 23:32
"ZÁZRAK PRODEJŮ" - VELKÝ ÚSPĚCH "MALÉHO PROPADÁKU"
Příležitost diskutovat k tématu zde byla položena již dvakrát, místo toho jsme se již čtyřikrát dozvěděli, jak jisté stvoření nenávidí hobitky a jak jim přezdívá. Já tedy potřetí opakuji otázku: jak může být auto neúspěšným propadákem, když musí výrobce nestíhající pokrývat poptávku zvýšit během jediného roku výrobu o 66 procent?
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Ronault.
31. 7. 2008 01:15
Re: "ZÁZRAK PRODEJŮ" - VELKÝ ÚSPĚCH "MALÉHO PROPADÁKU"
Jak? Bo řekl GTI.
neregistrovaný "Milý stydlín"
31. 7. 2008 12:03
Re: ZÁZRAK SE NEKONÁ, GTI SE NEPOCHLAPIL NA ODPOVĚĎ
Co více k tomu říci? Snad jen poznamenat - opět. :no:
neregistrovaný "PREMDA"
31. 7. 2008 00:05
ÚSPĚCH JSME SNAD ČEKALI VŠICHNI
Jsou tady frajeři, kteří dokážou skoro bez chyby odhadnout úspěch nebo neúspěch příchozího modelu. Jeden frajer odhadl, že Kia Cee'd bude úspěšná a že se v prodejích postavi i Golfu. Ten samej frajer odhad velkej úspěch F500, Mondea, Logana a dalších. Na druhý straně stál druhej borec a hned bez nejmenšího argumentu vysypal pytel urážek.
Někdo si možná vzpomene kdo byl kdo. O to mně nejde. Nezastávám se nikoho. Porovnávání prodejů stylovky (F500) a tuctovky (Golf) je tak pro Matelkovskýho Danielka. Vyzdvihovat nepovedenej New Beatle taky nemá cenu, protože kdo se v něm svez ví, že to auto je bezcený.
Chlapi, přečtěte si diskuze za poslední 3-4 dny. Víc není ani potřeba. Možná si všimnete, koho se tady zastáváte.
Rozbalit vlákno
2
31. 7. 2008 05:57
Re: ÚSPĚCH JSME SNAD ČEKALI VŠICHNI
Kdo se koho zastava PREMDO? Ja si myslim, ze nekteri maji z ostudy kabat a to by pri jejich veku, rozhledu a ocekavane inteligenci stacilo jen mirne couvnout a ukazat svou velikost.
Takhle se stali utrpnym mementem a pouze zapsklou pripominkou jeste pred par lety velmi kvalitnich textu. Jsou jako herecka, ktera si vrzla v prvni serii uspesneho serialu, mezitim ji srostlo oboci, ztloustla o 40kilo, je vecne opila a nikdo ji nechce obsadit...ona ovsem tvrdi, ze je krasna, pritazliva, skvela. ;-)
Avatar - T613
31. 7. 2008 06:40
Re: ÚSPĚCH JSME SNAD ČEKALI VŠICHNI
a co víc chce obsadit do role milenky hlavního hrdiny
Avatar - Ronault.
31. 7. 2008 01:06
Funny
jsou lidé intligentní, nadaní a zkušení. Často však mají jednu chybu a to přiznat, že i oni se mýlí. Je to škoda, protože by mohl být GTI docela vzorný chlap. Bohužel se zatím chová arogantně, urážlivě, namyšleně a sprostě... :-( někteří se prostě nestanou ani v padesáti muži, ale zůstanou jen dětmi.
Rozbalit vlákno
1
31. 7. 2008 01:12
Re: Funny
absolutny suhlas. jeho prispevky mali vzdy krasny slovnik aj ducha(teda az na tie o VW). ale posledne dni... to fakt nema uroven ;-\
skoda
neregistrovaný "coulay ci6"
31. 7. 2008 03:33
FIAT 500
ZDAR, JSEM TU POPRVÉ,ALE TENTO SERVER PROHLÍŽÍM UŽ TAK 2 ROKY,MOŽNÁ I DÉLE.TED JSEM BYL ALE VYPROVOKOVÁN.BOJE MEZI WOLFEM A GTI,SLEDUJI UŽ OPRAVDU DLOUHO.KLASIKA ITAL-NĚMEC.TAK TO JE A TAK TO BUDE. BOUŽEL NECHÁPU,PROČ GTI KRITIZUJE FIAT 500.
JE TO KRÁSNÉ AUTO,KTERÉ KDYŽ VIDÍM, TAK MÁM RADOST. JEZDÍ JICH U NÁS MÁLO,ALE JE TO PARÁDA, KTEROU TŘEBA VW NEUDĚLÁ,TŘEBA UDĚLÁ LEPŠÍ VE VYŠŠICH TŘÍDÁCH, BUDIŠ,ALE TOHLE JE FAKT ROZTOMILÍ.NEJSEM TEN,KTERÝ BY ZAŽIL STARÉ 500,ALE VÍM,ŽE SE TOHLE FIATU POVEDLO A UŽ JEN KVŮLI TOMU JAK VYPADÁ,NEMUSÍ MÍT ANI TAK SKVĚLÉ RECENZE, JAKO JINÁ AUTA TÉTO TŘÍDY,I KDYŽ RECENZE JSOU VÝBORNÉ.KAŽDEJ JSME JINEJ,-NĚKDO CHCE AUTO Z NĚMECKOU TECHNIKOU,-NĚKDO CHCE VZHLED A EMOCE. NĚMECKÁ TECHNIKA FUNGUJE,ŘÍDIL JSEM. ITALSKÁ FUNGUJE,RÍDIL JSEM. U TĚCH TO AUT,NEVÝJIMAJE VŠECHNY TŘÍDY ZÁLEŽÍ Na vkusu.Německá auta jsou podle mě vyrovnanější, na čemž těží u běžných uživatelů. italská jsou o emocích,kráse,motorech,který dávaj radost.-vysokootáčkovýh,který tě uchvátěj,jejich charachteristika je úplně jiná,v běžným provozu né tak vyrovnaná.V Německých autech je to krásně uhlazený, strojově přesný a vypádá to hodně funkčně.Italové sázeji jinam a tak to má být.Tam je to o něčem jiném,kdo to nepozná, tak neví a tom čem mluvím.
Už od nejnižších tříd-grande punto,panda,atd. ALE ABYCH SE VRÁTIL K TÉMATU,JAKO JINÉ ZNAČKY UMĚJ VYŠŠÍ TŘÍDY AUT,TAK FIAT UMÍ TA MALÁ A TAK,JAKO NIKDO JINÝ.NA VYŠŠÍ TŘÍDY, MÁ FIAT ALFU ROMEO. ALE TO JE ZAS O NĚČEM JINÉM.MYSLÍM SI ŽE FIAT 500 SE POVEDL.
AT JDE NA TOMTO SERVERU O WOLFA, NEBO GTI,TAK TOTO AUTO SE PODLE MĚ OPRAVDU POVEDLO A NENÍ SPOCHYBNITELNÝ JAKÝM-KOLIV BĚŽNÝM MĚŘÍTKEM. TOHLE UŽ TED SE STÁVÁ LEGENDOU,JAKO JEHO DĚDEČEK. TOHLE JE MŮJ NÁZOR A NECHCI TÍM NIKOHO URAZIT A PŘESVĚDČOVAT.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - T613
31. 7. 2008 06:42
Re: FIAT 500
Méně capslocku by to chtělo. Rve to oči, navíc devalvuješ image letušce.
31. 7. 2008 07:15
OHNĚM A PLÁČEM
Já zažil tyhle pubertální plačky u fiatů něspočetněkrát. Dojímavé to bylo zejména v době, kdy nebyl internet a auta se probírala výhradně v hospodě... zažil jsem po čtyřech plzních plačícího okresního Nikiho Laudu, který mě ne a ne přesvědčit, že "maluch" je fantastická kára... Neříkám, že proti Maluchovi byla stodvacítka či žigul nějakej majstrštyk, chci tím jen zdejším středoškolákům a učňům naznačit, že jsou sociální vrstvy, které z podstaty věci nemohou na dané téma nahlížet objektivně, neb než pohlceni ve svých (navíc nerealizovatelných) naivních snech...

Tedy aktuálně:
1) nepřeceňuj první prodejní rok, nota bene první měsíce prodejů. Asi neznáš AXIOM upadlého nadšení. Totiž v autech se má prodejní křivka (aby dlouho stoupala) rozjíždět pozvolna (viz. FabiaII)

2) přemýšlej o autech, komponuj historické souvislosti, čiň závěry. Zatím se tu jen kopeš do krku. Totiž (opět aktuálně) F500 je na trhu než a jen to, co je VW Brouk. Tedy pokus vytřískat maximum z umění mistrů minulosti. Principiálně je to celé špatně. Přesto, jak je vidět, to lze praktikovat s velkým úspěchem. Samozřejmě nemám na mysli VW ani Fiat. BMW... to je ten, který jediný dokázal uchopit filosofii těchto retropokusů za ten správný konec. Tedy, Brouk a F500 na trhu jedno jsou - pohledná autíčka, brnkající ovšem na ty naše nejpovrchnější autostruny. Brouk je naštěstí i poměrně prostorný, odtud tedy odtušuj jeho popularitu zejména v Americe. Nezaměňuj prosím pojem "popularita" s pojmem "počty prodejů", ale to ti snad nemusím vysvětlovat. Nebo se snad domníváš, že Ferrari 599 GTB je propadák?

Tedy jak na tuhle retromlhu nazírat z pozice chlapa (jednou, doufej, tě ta pozice čeká). Především velkoryse. Nekřepči nad prodeji, brzy upadnou, nevěš se nad upadnutím prodejů, od retrokýčů nelze čekat úspěchy jakých dosahuje na trhu například Golf.

Takže závěr - Jedničkou je MINI od BMW. To je jednička s velkou hvězdou, ikona ikon, styl stylů. Dál bych v tomto subsegmentu nic nehledal a upaloval k tomu, co je (bude) ikonou dneška a žítřka - tedy vezmeme-li to od nejmenších:
- Agila
- Swift
- Fabia II
- Golf, BMW1

Dál raději nepíši, aby se ti nezatočila hlava.

P.S. Jak to říkala ta rosníčka na Primě?... A věz...nebude líp... ;-)
Rozbalit vlákno
94
neregistrovaný "PREMDA"
31. 7. 2008 07:35
Re: OHNĚM A PLÁČEM
To se jen tak nevidí. 5 odstavců a všechno špatně. Nesrovnávej prodeje stylovky s tuctovkou.
Úspěch F500 a New Beatle je jako den a noc. O prostoru v New Beatle jenom sníš. Je vidět, ye jsi v něm neseděl. O ¨pohodli¨ v něm se bavit ani nebudeme.
Retro styl tady byl je a bude. Nepleť si kvalitní retro (F500, Mustang, Challenger..) a kýč (New Beatle, PT Cruiser-částečně, tvůj příspěvek >:-[] ).
Avatar - T613
31. 7. 2008 07:40
Re: OHNĚM A PLÁČEM
Nového Brouka a novou 500 bych neporovnával. Samozřejmě nabízí se zde podobnost, ale pouze zdánlivá. Jistě všichni pamatujeme doby, kdy přišel N.Brouk na svět. Jak byli všichni nadšení, a jak rychle to nadšení vyprchalo! Přemrštěná cena a design, který neuměl správně uchopit prvky, které z Brouka udělaly legendu. [odkaz] [odkaz] tedy vypouklá kapota a kufr, stupačky apod. To je to co Brouka "zabilo". Jak BMW, tak i Fiat se z těchto chyb poučilo. Velice dobře promakali design nové generace, takže na nich najdeš tak jak to máme na "důchodcích" rádi.
Spolu s dobrou reklamní kampaní se oběma podařilo z těchto retro aut udělat fenomén své doby. Navíc o pětikile se stejně jako o Mini mluví s nezmenšenou intezitou! Samozřejmě u nás prodeje pětikila zabíjí jeho cena. Přeci jen potřebuju odvést babičku na hřbitov, s rašelinou a maceškama, takže za ty prachy si radši koupím třebas Polo.
31. 7. 2008 07:43
Re: OHNĚM A PLÁČEM
Napsal jsi to na začátku o broukovi II přesně. A přesně takhle je a bude to s F500. Nyní jsme ve fázi pubertálního blouznění... :-)
31. 7. 2008 07:46
Re: OHNĚM A PLÁČEM
NewBeetle nikdy zadne zavratne prodeje nemel, u F500 se predpokladal polovicni prodej, pokud tedy po 3-4 letech spadne na 100k rocne bude splneno (to se da u trendy auta ocekavat).
31. 7. 2008 07:49
Re: OHNĚM A PLÁČEM
Snad se nedomníváš, že ty dramatické projevy o navyšování prodejů jsou odrazem neočekávaného zájmu... V divadle už jsi snad byl ne? Nahoře o tom píši, ten relativně strmý nárůst je tu proto, že trestuhodně zaspala konkurence, tedy jaksi jde o "koupi z musu".
Avatar - T613
31. 7. 2008 07:51
Re: OHNĚM A PLÁČEM
Konkurence? Ta tady snad je ne? Máš zde trojčata, twingo apod.? 500 je než nástupcem Seicenta, tedy standardního miniauta
31. 7. 2008 07:54
Re: OHNĚM A PLÁČEM
Doufám, že tohle byl fór...
Avatar - T613
31. 7. 2008 08:10
Re: OHNĚM A PLÁČEM
Samozřejmě, že nebyl. Podle tebe je 500 co? Letadlo? :-|
neregistrovaný "Milý stydlín"
31. 7. 2008 11:47
Re: OHNĚM A PLÁČEM
Seicento je 600, pětistovka je cinquecento :-)
neregistrovaný "Baby_killer"
31. 7. 2008 22:15
Re: OHNĚM A PLÁČEM
Souhlas. Ale Cinquecento (500) nahradilo Seicento (600)a teď je zde 500 ;-)
Avatar - T613
31. 7. 2008 22:20
Re: OHNĚM A PLÁČEM
neboj vím to ;-)
Avatar - T613
31. 7. 2008 07:47
Re: OHNĚM A PLÁČEM
jenže nadšení opadlo z Brouka do roka, možná i to sem přehnal. Zatímco křivka prodejů a popularity nového pětikila roste. Tedy nabízí se zde nepřímé srovnání s Mini, nikoliv prázdným Broukem.
31. 7. 2008 07:50
Re: OHNĚM A PLÁČEM
Nadšení z brouka neopadlo, prioritně byl orientován na USA, a tam také výborně zakotvil.
neregistrovaný "PREMDA"
31. 7. 2008 08:08
Re: OHNĚM A PLÁČEM
Výborně? Zkus to dokázat číslama. Takhle je to zas jen tvůj sen.
Avatar - T613
31. 7. 2008 08:21
Re: OHNĚM A PLÁČEM
výborně? schválně jsem hledal na netu, a jediný údaj co sem našel, tak bylo za deset let výroby vyrobených přes jeden milion vozů. Klidně mě oprav.
31. 7. 2008 08:24
Re: OHNĚM A PLÁČEM
V cele fabrice? Vcetne Jetty?
Avatar - T613
31. 7. 2008 08:33
Re: OHNĚM A PLÁČEM
bylo psáno o beetle, ale třeba by něco v tom anglickém textu uniklo. Za tím číslem si rozhodně nestojím. Jak moje, tak Premdovo číslo má mnohem blíže k debaklu než k úspěchu.
31. 7. 2008 08:43
Re: OHNĚM A PLÁČEM
Tak uprimne, 100kks/rok mi na takovy vuz pripada jako uspech. Cabrio v tom uricte udelalo sve. Ale do Brouka bych se neposadil :-)
Avatar - T613
31. 7. 2008 08:53
Re: OHNĚM A PLÁČEM
Brouk nemá čím by mne k sobě upoutal. Design nic moc. Vypadá strašně zaprášeně, i když konstantně - nestárne
31. 7. 2008 08:55
Re: OHNĚM A PLÁČEM
Brouk je sice dospělé auto, ale taktéž jako v případě F500 bych to viděl výhradně pro dívku... a to pak sedí. myslím ten brouk... ta F500 ostatně jakžtakž také :-)
neregistrovaný "PREMDA"
31. 7. 2008 08:27
Re: OHNĚM A PLÁČEM
Já to udělám za něj. New Beetle se prodává 10 let. Na celým světě se ho prodalo něco málo přes milion. V USA v dubnu 2008 prodali 500 000. kus. To je průměr 50 000 za rok na tak obrovským trhu. Na trhu o tolik větším než Evropa. Je to bída frajere.
Avatar - T613
31. 7. 2008 08:33
Re: OHNĚM A PLÁČEM
bída by byl i onen dvojnásobek
31. 7. 2008 08:38
Re: OHNĚM A PLÁČEM
Jo? Tatro Tatro...
Avatar - T613
31. 7. 2008 08:39
Re: OHNĚM A PLÁČEM
za deset let GTI, za deset let!
neregistrovaný "PREMDA"
31. 7. 2008 09:25
Re: OHNĚM A PLÁČEM
New Beetle je propadák frajere. Sice ne tak strašnej (to jen když se svezeš), jako Phaeton, ale řekněme jako Crafter.
Na rozdíl od F500 byl New Beetle propadák už v prvním pololetí výroby. Tohle jsou fakta, ty žádný tvý vymyšlený bláboly o Superhypermambojumbomainstreamu nevyvrátí. A to jsem fanda koncernu. Co by na to řekl třebas A2?
Avatar - Ondore
31. 7. 2008 11:06
Re: OHNĚM A PLÁČEM
Ja len doplním Premdove údaje o vlastnú skúsenosť. V US je New Beetle naozaj štýlovka, čítal som o nej niekoľkokrát v novinách, kde majitelia opisovali, ako na nich trúbia a pri predbiehaní im ukazujú :yes: palčeky. Bol som v US dosť dlho, ale za celý čas som na ceste nestretol ani jeden (naozaj, ani jeden jediný) New Beetle. Chápem, Amerika je veľká krajina, ale 50.000ks ročne, to je menej, ako tam predá Lexus svojich LS...
Avatar - jurajos
31. 7. 2008 11:16
Re: OHNĚM A PLÁČEM
Tiez mam podobnu...za tri mesiace asi dva-tri kusy. X5, G-cka , dokonca Porsche vidas nepomerne castejsie.
Avatar - Ondore
31. 7. 2008 11:25
Re: OHNĚM A PLÁČEM
Asi si bol bližšie pri Mexických hraniciach ako ja, tam, vo svete chudobných je Beetle pán auto! >:D
Avatar - jurajos
31. 7. 2008 11:32
Re: OHNĚM A PLÁČEM
Mexicke hranice? Arlington, Virginia! >:D Ale medzi mexikancami som byval. Tam je absolutnou jednotkou Accord! >:-[]
31. 7. 2008 07:40
Re: OHNĚM A PLÁČEM
Jen pro poradek, Mini, krome fantastickeho know-how BMW nema se svym predkem spolecneho nic vic, nez F500 s puvodni beruskou. Zarazovat oba obecne do jakekoliv tridy aut je nonsens. Da se o nich rici, ze jsou mala...to je vse.
NewBeetle byl zkonstruovan s takovou premirou kompromisu, ze sance na uspech byla miziva. S prostorem je to jeste horsi, krome vetsiho mista nad hlavou ridice a spolujezdce ma subjektivne stejne mista jako Audi TT. Snad jedine retro, ktere se neodkazuje na "primeho" predchudce a pritom dokazalo z minulosti Auto Union vytezit spoustu.
Glorifikace FabieII je pouze zboznym pranim. Jeji "uspech" neprekrocil hranice republiky a i diky silne korune a podivnemu ztvarneni doufam v rychlejsi, nez 7-mi letou generacni obmenu. Naopak FabiiI povazuji za jeden z nejlepsich vozu tridy.
Avatar - T613
31. 7. 2008 07:42
Re: OHNĚM A PLÁČEM
:yes: kde to mám podepsat? :-)
31. 7. 2008 07:47
Re: OHNĚM A PLÁČEM
Pro jaký pořádek? Ten směrem ke mně dělat nemusíš. Já psal o dokonalé filosofii pojetí toho retra v případě BMW. Nevím jaká byla šance, ale připravuje se brouk II, takže asi to tak na zatracení nebude... Už se těším až tu spolu budeme za sedm let psát o F500 :-)
Avatar - T613
31. 7. 2008 07:50
Re: OHNĚM A PLÁČEM
to si shrneme, že se ho vyrobilo stejně nebo více jako předchozího Seicenta. Na starou pětistovku nebo malucha nedosáhne, ale taková už je doba
31. 7. 2008 07:52
Re: OHNĚM A PLÁČEM
Prosímtě o minulém secientu tu teď raději nepiš, za to se tu červená i Wolffík :-)
Avatar - T613
31. 7. 2008 08:06
Re: OHNĚM A PLÁČEM
minulého seicenta se za šest let prodalo okolo 1,1mega. Což ti dává zhruba 184tis aut ročně. Opravdu na ostudu >:D
31. 7. 2008 08:32
Re: OHNĚM A PLÁČEM
Jo, byl to takovej skoro cayman... >:D Nedej bože, aby se tu začal prodávat ten indickej Táta... to by ses asi z těch čísel zbláznil...
neregistrovaný "PREMDA"
31. 7. 2008 08:34
Re: OHNĚM A PLÁČEM
Reakce jako od Matelka. Bravo GTI
Avatar - T613
31. 7. 2008 08:35
Re: OHNĚM A PLÁČEM
:-( :yes:
31. 7. 2008 08:49
Re: OHNĚM A PLÁČEM
Ten ví o autech desetkrát více než ty... tak se tu neztrapňuj :no:
neregistrovaný "Alpinus"
31. 7. 2008 08:57
Re: OHNĚM A PLÁČEM
Myslím,oslík náš, že za posledné tri dni si sa strápnil viac než dosť. Z tvojho prívlastku "guru diskusií" si sa stal prototypom "Blbce na večeru" >:-[]
neregistrovaný "PREMDA"
31. 7. 2008 09:14
Re: OHNĚM A PLÁČEM
Jestli si TY myslíš, že debílek diskuze toho o autech ví víc než já, kam to potom staví tebe? >:D
Zatím jsi tady za poslední 3 dny nenapsal nic správně. Myslíš, že kopeš kolem sebe, ale zatím kopeš jen pod sebe. Matelko nezvýšil úroveň, to ty jsi ji snížil na jeho. Tak si vem svýho kamaráda a honem kluci na písek.
31. 7. 2008 09:33
Re: OHNĚM A PLÁČEM
Nevím jestli máme na mysli našeho stejného kolegu. Pokud máš na mysli kolegu s nickem 507, pak ano, pokud se oprostíme od jeho stylu psaní, pak co se týče vědomostí o autech, strčí tě do zadní kapsy u svých jeansů. To je fakt, a pokud to nevíš, jsi tu jediný...
Avatar - T613
31. 7. 2008 09:37
Re: OHNĚM A PLÁČEM
znalosti nestačí, pokud je neumíš skloubit a vhodným způsobem prezentovat. Jeho způsob vyjadřování byl shodný s vyjadřováním bezdomovcem. Tedy tak se vyjadřoval pouze zde, pod blogy to bylo jiné, protože tam mu tento styl psaní nikdo netoleroval.
31. 7. 2008 09:44
Re: OHNĚM A PLÁČEM
Jistě, člověk má usilovat o jistou kultivovanost psaného textu. Nahoře ale diskutuji s Přemkem výhradně o surových znalostech. A v nich tedy Přemek prohrává na celé čáře. Ostatně, nebylo by od věci je vpustit do arény proti sobě třeba na tvém blogu - ty bys uveřejňoval snímky těch krásných aut a hoši by hádali... Na koho bys vsadil ty? ;-)
Avatar - T613
31. 7. 2008 09:52
Re: OHNĚM A PLÁČEM
na nikoho, mě už hledat málo známé auta neba >:D
Navíc na rusech 507 pohořel (jako většina) :-!
neregistrovaný "Alpinus"
31. 7. 2008 09:52
Re: OHNĚM A PLÁČEM
A čo tak skúsiť niečo o konštrukcii áut, deformačných zónach, použitých druhov ocelí a druhu zvarových spojov na trebárs na výstuhách a pod.? Čo tak niečo o motoroch, o vŕtaní, zdvihoch a pod.? >:-[] Potom si na 100% vsadím proti Matelkovi, a ostatne aj proti tebe:-)) >:-[]
neregistrovaný "PREMDA"
31. 7. 2008 09:54
Re: OHNĚM A PLÁČEM
GTI je na tom technicky hodně špatně. To už dokázal nám všem, na tom jsme se už shodli.
31. 7. 2008 10:01
Re: OHNĚM A PLÁČEM
Mně do této diskuze netahej, to Přemek tu začal napadat (nepřítomného!) diskuzního kolegu.

Jako, že by Přemek vyhrál nad 507? Nebuď bláhový...
neregistrovaný "PREMDA"
31. 7. 2008 09:53
Re: OHNĚM A PLÁČEM
Nebo pod tvejma angličákama. To je pro tebe a Danielka na pískoviště jako dělaný.
31. 7. 2008 09:57
Re: OHNĚM A PLÁČEM
Angilčáky bych na tebe v tvém zájmu nevytáhl, tam bys neměl šanci vůbec, proto jsem psal o snímcích u Tatry. Prohrál bys to 0:100. Ale to ty víš.
neregistrovaný "PREMDA"
31. 7. 2008 10:07
Re: OHNĚM A PLÁČEM
Kolikrát jsi mě tam viděl přispívat.
Ne, GTI, nevím. Ale ty asi jo. Zrovna tak, jak víš o vědomostech debílka Danielka, zrovna tak jak víš o neúspěšnosti F500, zrovna tak jak znáš deformační zóny atd., atd. GTI, tohle ti nikdo nespolkne. Jseš jak poškrábaný LPčko. Chce to pauzu a zamyšlení.
31. 7. 2008 10:22
Re: OHNĚM A PLÁČEM
No, Tatra je určitě připravenej, tak se případně ozvi, rád si ten duel Přemek x 507 vychutnám :yes:
Avatar - T613
31. 7. 2008 10:38
Re: OHNĚM A PLÁČEM
mě do toho netahej. Já se hádaček přejedl >:D Blíží se konec léta, a tak je třeba začít oprašovat psaný text ;-)
Avatar - T613
31. 7. 2008 08:34
Re: OHNĚM A PLÁČEM
ale no tak GTI neztrapňuj se. Fabriky prodávají na kusy, což ti ve výsledku dává přes 1,1mil.Seicento během šesti let. Opravdu neúspěšný model.
31. 7. 2008 08:51
Re: OHNĚM A PLÁČEM
Já se neusmívám počtu prodejů či odvozené úspěšnosti, nýbrž nad tím autem...
Avatar - T613
31. 7. 2008 08:52
Re: OHNĚM A PLÁČEM
bavíme se o prodejích, nikoliv o autě jako takovém.
31. 7. 2008 08:57
Re: OHNĚM A PLÁČEM
Já se vždy bavím o prodejích A o autě... přece tu nebudeme křepčit nad tím, že se prodaly tři miliónny TATŮ za tejden... >:D
Avatar - T613
31. 7. 2008 09:00
Re: OHNĚM A PLÁČEM
obě věci je třeba rozlišovat. Prodeje jsou důležité z hlediska ekonomického, vlastnosti samotné pak jsou důležité z hlediska uživatelského. Platí zde sice nepřímá úměra, ale třeba je rozlišit. Takže Seicento možná byl šunt (neznám nehodnotím), ale prodával se dobře.
31. 7. 2008 09:45
Re: OHNĚM A PLÁČEM
Tohle už je tolerovatelnej text :yes:
neregistrovaný "PREMDA"
31. 7. 2008 09:59
Re: OHNĚM A PLÁČEM
Zrovna tak jako třebas Golf. Je to dobrý auto. Designem zaostává, není v žádným případě technicky nejlepší. ale prodává se výborně. >:-[]
Avatar - T613
31. 7. 2008 10:05
Re: OHNĚM A PLÁČEM
tak nějak
31. 7. 2008 10:07
Re: OHNĚM A PLÁČEM
To by bylo na nekolik kyblu plnejch mokrych hadru!!! :-(
31. 7. 2008 20:59
Re: OHNĚM A PLÁČEM
Hotová nirvána a při tom stačilo říct že ti nechutná stejně jako na všech programech.
Avatar - Pierro
31. 7. 2008 08:29
Re: OHNĚM A PLÁČEM
Tak mi to brácho přece jen nedalo abych se připojil do diskuze. Nemáš ty nějaké problémy?? Kde je tvá úroveň, kam se poděl lehce asertivní smysl pro humor a obrovský nadhled?? Brácho kloužeš někam, kam bys neměl. Seber se a pohlédni na svět zase tím okem frajera diskuzí. Byla by škoda abys zkončil jako zoufalec marně hledající mokré hadry vlevo za dveřma... :-!
31. 7. 2008 08:34
Re: OHNĚM A PLÁČEM
Smajlík s kroutící se hlavou tu není... tak si ho představ...
Avatar - Pierro
31. 7. 2008 09:02
Re: OHNĚM A PLÁČEM
Ale notak... vážně se poslední dva dny nějak trápíš. Takhle křečovitého tě neznám... Přepracovanost?? Horko?? Prostata??
31. 7. 2008 09:35
Re: OHNĚM A PLÁČEM
Zdá se mi, že se nadprůměrně nudíš a mermomocí hledáš oběť. Dej si sprchu, tenze povolí a nebudeš se alespoň nutit do těchto nesmyslných textů.
Avatar - Pierro
31. 7. 2008 09:42
Re: OHNĚM A PLÁČEM
Obět rozhodně nehledám, jen tě sleduju poslední tři dny a vidím, čtu, vnímám. Bohužel mám pocit, který jsem popsal výše. Nějak ses nám zamotal a nevíš jak ven. Tady brácho nejde o sprchu ani uvolněnou tenzi. Tady jde o to, jestli dokážeš uznat svůj omyl a s úrovní kdysi tobě vlastní se z tohoto bludného kroužku vymotat. Takže zkus to ještě jednou. Budu ti držet palce... ;-)
31. 7. 2008 09:47
Re: OHNĚM A PLÁČEM
Lepší je tě nechat, až ti ta menstruace odezní, viď.
Avatar - Pierro
31. 7. 2008 09:51
Re: OHNĚM A PLÁČEM
Proč jsi hned tak útočný?? Napadá mě paralela o zvířátku zahnaném do kouta, případně o děcku co se vztekle hází o zem a kope kolem sebe nohama. Ale nechci tě urážet. Kámo vzpamatuj se, kde zůstal ten drzek, kterej nás tu vždycky dostal a kde jsem se i po ostré výměně názorů uměl nakonec zasmát?? Jseš to vůbec ještě ty??
31. 7. 2008 09:55
Re: OHNĚM A PLÁČEM
Na to se ptej sebe. Ty jsi mimo realitu, já ne. Uvidíš, že tě to brzy přejde.
Avatar - T613
31. 7. 2008 09:56
Re: OHNĚM A PLÁČEM
zas tak mimo není. Jsi opravdu z formy ;-\
Avatar - Pierro
31. 7. 2008 09:59
Re: OHNĚM A PLÁČEM
Mě nemá co přecházet. Já se tu nehádám ze zbytkem diskutujících a s vědomím že mají pravdu. Ani se nesnažím obhajovat neobhajitelné a měnit jasná fakta. Já naopak vnímám tuhle realitu velice jasně a snažím se ti otevřít oči. Mě brachu nemá co přecházet, mě je jen smutno, když vidím kam se propadá tvá úroveň... :-|
31. 7. 2008 10:05
Re: OHNĚM A PLÁČEM
Copak má uroveň, ale už ses zamyslel nad úrovní svojí? Pozor, aby ti u toho nezmrz´jazyk...
Avatar - Pierro
31. 7. 2008 10:11
Re: OHNĚM A PLÁČEM
Já o ní přemýšlím dnes a denně. Snažím se na sobě makat, zpytovat své černé svědomí a učit se ze svých chyb... >:-[] A co ty?? Přemýšlíš někdy nad tím, co tu radíš ostatním, anebo je to jen prázdné tlachání pro obveselení části osazenstva?? Víš kámo chybovat je lidské, nikdo nejsme neomylní. Ale úroveň člověka se pozná i v umění tyto své chyby přiznat...
31. 7. 2008 10:19
Re: OHNĚM A PLÁČEM
Tedy čekám, přiznávej.
P.S. Že na sobě makáš, za to pochvala. Jen aby to také bylo efektivní, já si toho zde zatím nevšiml.
Avatar - T613
31. 7. 2008 10:29
Re: OHNĚM A PLÁČEM
Kroutíš se zde co ti síly stačí, ale nejde ti to.
Avatar - Pierro
31. 7. 2008 10:37
Re: OHNĚM A PLÁČEM
Brácho, tady nejsme ve zpovědnici ani v soudní síni abych se ti zpovídal. Já své chyby řeším především sám před sebou. Je fajn že mne sleduješ a hodnotíš, tvůj upřímný zájem mne jedině těší. Ale na můj dotaz jsi odpověděl zase jen konfrontační otázkou. Takže ptám se znovu, jsi schopný uznat, že jsi se mýlil?? Anebo ti to vlastní ješitné ego nedovolí??
31. 7. 2008 11:00
Re: OHNĚM A PLÁČEM
Koukám, že dnes toho budeš muset sám se sebou hodně vyřešit. Držím palec.
Avatar - Pierro
31. 7. 2008 11:05
Re: OHNĚM A PLÁČEM
Já čekám na tvou odpověď GTI. Jednoduchou, jasnou, stručnou a především pravdivou. Máš s tímhle problém?? Jinak moc ti děkuji za tvou morální podporu... ;-)
31. 7. 2008 11:35
Re: OHNĚM A PLÁČEM
Nemusíš čekat, přečti si můj první příspěvek nahoře. Ale raději až poté, co v sobě vygumuješ své dnešní chyby.

Mohl bys potratit své touhy.
Avatar - Pierro
31. 7. 2008 11:41
Re: OHNĚM A PLÁČEM
Proč se snažíš obcházet téma o kterém se tu spolu bavíme?? Ty nedokážeš odpovědět na jasně položenou otázku?? Proč sem neustále pleteš mé chyby, o kterých jsem já dokázal říci že jsem si jich vědom a přemýšlím o nich?? A mé touhy?? Kámo, ty máš momentálně jak se zdá problém s přijímáním reality. Tedy zapomeň na chvíli sledovat mé touhy, vzpamatuj se a zkus se trochu uvolnit. Ta křeč ti vážně nejde ke kádrovému profilu... ;-)
neregistrovaný "PREMDA"
31. 7. 2008 10:01
Re: OHNĚM A PLÁČEM
Jojo byly časy, když jsem se docela upřímně nasmál. Už je tomu dost dlouho.
1. 8. 2008 21:20
Re: OHNĚM A PLÁČEM
Ja mu to píšem už dávno (vyššie GTI tvrdí, že 3 roky), ale stále nejak bez účinku. Márna sláva, beží po stratenej koľaji v presvedčení, že ide správnym smerom...
31. 7. 2008 08:11
Re: OHNĚM A PLÁČEM
Neminim predjimat, nejsem jasnovidec, jinak bych se zivil Sportkou. Skutecnost je teakova, ze novy Brouk byl propadak, zatimco F500 se nestaci vyrabet.
neregistrovaný "PREMDA"
31. 7. 2008 08:13
Re: OHNĚM A PLÁČEM
Trefa na komoru. :yes:
31. 7. 2008 08:29
Re: OHNĚM A PLÁČEM
Jasně, nestačí se vyrábět, a nestačí se kupovat... :-) Hra silných s... malými.
Avatar - T613
31. 7. 2008 08:37
Re: OHNĚM A PLÁČEM
vyrábět se nestačí to je fakt. Smiř se s tím.
31. 7. 2008 08:39
Re: OHNĚM A PLÁČEM
>:-[] Ach bože...
Avatar - T613
31. 7. 2008 08:42
Re: OHNĚM A PLÁČEM
Víš já sem z výroby, a když kapacita výroby nestačí stíhat vyrábět tak se provoz rozšíří. Nevím jak to funguje u tebe v kanceláři, ale tak to je. Možná u doktorů to funguje jinak, že když ti přibude více případů, tak propustíš své poskoky a sekretářku >:D
31. 7. 2008 10:31
Re: OHNĚM A PLÁČEM
To bude asi stejnej doktor jako Gross právník... :-!
31. 7. 2008 10:03
Re: OHNĚM A PLÁČEM
No ja osobne si myslim,ze WV s novym broukem opet zadny zazrak neudela. WV se orientuje predevsim na klientelu od nizsi stredni nahoru,to umi vyborne a tam je neodiskutovatelna jednicka alespon v evrope a na tom se myslim vetsinou shodneme. Ale pokusy o mala auta to je z hlediska WV skoro vzdy slapnuti naprosto vedle. Ne ze by nedokazali vyrobit vyborne auto,to oni dokazi vyborne, ale neumi udelat auto ktere k tomu dokaze vzbudit ty spravne emoce a to vse za akceptovatelnou cenu! Cena je jednim z limitujicich faktoru mezi tridami a hlavne mezi znackami! Jeden priklad za vsechny proc koupit Lupo v plne palbe kdyz se dostavam na cenu A-ckoveho mercedesa? No a brouk ktery retro pripomina hodne vzdalene, i kdyz ja osobne se za nim rad ohlednu, tak cenve atakujenapr. BMW1a to uz je jiny kafe! ;-) Jinak ta srovnavani davam jako priklad tak me neberte uplne za slovo. ;-)
31. 7. 2008 08:47
M
Rozbalit vlákno
2
Avatar - T613
31. 7. 2008 08:51
Re: M
konečně si řekl něco rozumného >:-[] ;-)
Avatar - miromen
31. 7. 2008 09:36
JEDNIM SLOVEM
UBOŽAK
Rozbalit vlákno
9
Avatar - T613
31. 7. 2008 09:40
Re: JEDNIM SLOVEM
kdo, co, který, jaký, čí, jenž?
Avatar - miromen
31. 7. 2008 09:47
Re: JEDNIM SLOVEM
Myslim tim tu třipismennou špatně vytuněnou hlavu
Avatar - T613
31. 7. 2008 09:55
Re: JEDNIM SLOVEM
tak proč mu to nenapíšeš přímo pod něj? Bojíš se, že tě roznese na kopytech??
Avatar - Pierro
31. 7. 2008 10:03
Re: JEDNIM SLOVEM
na hadích kopytech??
Avatar - T613
31. 7. 2008 10:06
Re: JEDNIM SLOVEM
nebavíme se o tobě hade ;-) >:D
Avatar - Pierro
31. 7. 2008 10:15
Re: JEDNIM SLOVEM
zzmije??? morální menstruace?? já se sna zzblázzním.... >:-[]
Avatar - miromen
31. 7. 2008 10:07
Re: JEDNIM SLOVEM
To ne ale diskutovat s někym kdo je uplně mimo a ma před sebou tunel ve kterem nesviti ani jedno světlo nema cenu.
neregistrovaný "PREMDA"
31. 7. 2008 10:10
Re: JEDNIM SLOVEM
Je to jen Matelko v českým provedení.
Avatar - miromen
31. 7. 2008 10:17
Re: JEDNIM SLOVEM
Je to jen drzek ktery by potřeboval naformatovat pamět.
neregistrovaný "milanič"
31. 7. 2008 09:56
Hluboce sem se zamyslel
Krucipýsek,tady to jede,jen chci upozornit,že už i takový Fiat se naučil PR a mediální masáže jako mnozí další,tak bych (jen tak nesměle) trochu přibrzdil ten tornádo-uragán ód a všeho dalšího,které jsem si sem tam přečetl.Je to prosté,Fiat konečně potřeboval něco do černých čísel,tak šáhnul do minulosti,to je v pořádku,mě spíš než současnost a nasy/nenasycenost trhu zajímá,jaký plány mají do budoucna (novej brouk se ňákej pátek vyrábí a bude,miník taktéž),jestli to je jen plácnutí do vody na 5 let,než pojedou jeho ostatní koncernové značky anebo mají vážný úmysl i po nasycenosti trhu "okrajově" si ho podržet.Jinak sem měl tu čest vidět ji na "16" a že bych byl z toho vodvařenej,tak to tedy ne.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - jurajos
31. 7. 2008 10:06
Re: Hluboce sem se zamyslel
Na tvoje otazky bude mat asi najlepsie odpovede Marko. Vsetko ostatne su skor spekulacie a zbozne priania.
neregistrovaný "milanič"
31. 7. 2008 10:19
Re: Hluboce sem se zamyslel
Ano,to souhlasím,jen sem si dal dohromady těch pár čísel,co vyšlo v článku,co mě nějak nesedí,viz představy o prodejích vers. realita za první půlrok vers. navýšení kapacit v Tychách,dovolím si tvrdit,že o tom trochu o navyšování kapacit něco vím a není to žádná legrace,faktem může být,že to bylo plánovaný s velkou kap.rezervou,takže možná není problém se navýšením subdodávek přes logistiku až po finální montáž a snížení taktáže při zachování kvality a ještě tam budou na stejný lince montovat i Káčko,takže nezbývá,než smeknout klobouk,pokud to je pravda.
Avatar - jurajos
31. 7. 2008 10:29
Re: Hluboce sem se zamyslel
Aha...takto. No do takychto veci nevidim a uprimne povedane, takto som sa nad tym ani nezamyslel. Mozno boli vo svojich predstavach radsej opatrny, pokial by to s F500 spatne vypalilo a mozno su naozaj taky pruzny. Ale radim to k tym prijemnejsim starostiam producntov automobilov.
neregistrovaný "milanič"
31. 7. 2008 10:59
Re: Hluboce sem se zamyslel
Zas je fakt,že to je zhruba 30% navýšení vůči předpokladům,což je asi 5000 kár/měsíc,takže z hlediska subdodávek a montáží by to možná nemusel být problém,jen navýšit počet mimořádných směn a lidí,bez nutnosti dalších investic,to lze utáhnout v rámci flexibility,takže jo,příjemný starosti to jsou,uvidíme dál.
31. 7. 2008 10:51
Re: Hluboce sem se zamyslel
Tady jednu poznámku, co o tom vím. Fiat byl nucen, celkem velkou investicí přistavět novou výrobní halu s tím, že počítal s výrobou Fiatu F 500, Ka a Panda (je to cca 3 roky co podepsali smlouvu s Fordem). Vzhledem k úspěchu F 500 musel urychlit dodatečně dostavbu nové výrobní haly a využít flexibilně výrobních kapacit FordKa a částečně i Pandy. Než dojde k sériové výrobě Fordu Ka a plnému najetí výroby, měla by nová hala stát a mělo být vše O.K. Jestli dojde k rozšíření výroby ještě v Polsku v tuto chvíli není jisté, spíše se asi teď bude uvažovat o využití výrobních kapacit a rošíření závodu v Srbsku. Ale an to je případně ještě čas. Takže rozhodně za tím nehledej nějaké marketingové fligny.
neregistrovaný "milanič"
31. 7. 2008 11:11
Re: Hluboce sem se zamyslel
Hm,tak to jo,já sem reagoval na to,co bylo psáno a nějak mě to nešlo v hlavě porovnat.Ď.
31. 7. 2008 10:07
Ako sa z vína ocot stal
Jeho príspevky boli mienkotvorné, pod jeho príspevkami zúrila vojna, pretože vždy dokázal vystihnúť podstatu veci, zachovával si potrebný nadhľad a neznižoval sa k osobným útokom. Takto si na neho pamätám keď som začínal čítať AUTO.CZ. Čakal som, že ako z dobrého vína sa vo vhodných podmienkach postupom času stane víno ešte lepšie, tejto fľaši s etiketou GTI zrejme niekto odstránil korkovú zátku.. večná škoda :-(
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Pierro
31. 7. 2008 10:19
Re: Ako sa z vína ocot stal
Bohužel, začínám mít také tento pocit... :-|
31. 7. 2008 10:25
Re: Ako sa z vína ocot stal
na otázku, či chce znova začať písať svoju pôvodnú kvalitu si bohužial bude musieť odpovedať len on sám..
1. 8. 2008 21:24
Re: Ako sa z vína ocot stal
Pekne napísané, ale najmä pravdivo. V tomto luxusnom obale by na trefnú poznámku mohol odpovedať aj GTI. :yes:
31. 7. 2008 10:45
Všem diskutujícím
Obdivuji vytrvalost místních diskutujících. Diskuze má být zábavná, místy poučná.. nikoliv vedena v demagogickém, případně vulgárním stylu. Bože lidi, vždyť musíte vidět, že se s ním diskutovat už prostě nedá. Neustál to. Buď ho nechte vydechnout, jestli ještě nabere dech a nebo už se nezbráborá a nereagujte na to. Má snad smysl reagovat na něco co postrádá jakýkoliv smysl a základní znaky diskuze... Tedy - otázka, odpověď, argument, proti argument. A já tedy nepovažzuji to, co tady předvádí již třetí den za argumenty (on ani jindy jimi neplýtvá, ale setjně...).

Dovolím si jednu poznámku, kde bych se chtěl ohradit. Na právnické fakultě se učí diskutovat, učí se tam vyjadřovat, a učí se tam také uznat chybu ve správný moment. Tento člověk právnickou školu vychozenou skutečně nemá, neboť jeho paskvily co psal pod leasingové smlouvy o inominátních kontraktech a další kraviny, by právník určitě nepsal. Neříkám, že byl úplně mimo, nicméně nepředpokládám, že by podobné věci psal seriózní právník.
Rozbalit vlákno
56
Avatar - Pierro
31. 7. 2008 10:51
Re: Všem diskutujícím
Wolffe jak je to s tou tvou fiatí flotilou?? Včera jsem se tě zeptal a ty nic! ;-) Tak jak to bylo, je a bude?? ;-)
31. 7. 2008 10:56
Re: Všem diskutujícím
Pridávam sa, v užšom výbere mám Bravo T-Jet :-) nemáš nejaké skúsenosti?
Avatar - Pierro
31. 7. 2008 10:59
Re: Všem diskutujícím
Ja nie, ale Wolff má. e to na Fiaty skutočný odborník a z nás ich pozná asi najlepšie.. ;-)
31. 7. 2008 11:00
Re: jj
Mám Bravu. V září bych měl mít nachystané nové skladové Bravo 1,4 T-Jet 150 koní Emotion. Neznámou je pouze barva. Mělo by se tou dobou nějaké objevit. Ale jak říkám, sonduji ještě možnost koupě na Slovensku. Když ji miluješ není co řešit.
;-)
Avatar - Pierro
31. 7. 2008 11:11
Re: jj
A co ty žigulíky, polský fiaty a maluchy?? Wolffe že ty nás tu lakuješ???? ;-)
31. 7. 2008 11:24
Re: jj
Myslíš ty GTIho? Jo tak o těch nic nevím. V rodině sme měli 2 žigulíky, 1 škodu 1100 MB de Luxe, F 127, Škodu Garde atd... Ale na Malucha nějak nemůžu vzpomenout. Vím, že toho jednoho žigula bábí prodávala nedávno (a koupili prý 206 :-( ). Bílá 1200, r.v. (jak já), najeto 68 000 km. :yes:. Ani mi o tom neřekli. Jinak sem viděl teď na prodej jednu nádhernou 1500.. sem si říkal pro radost do garáže. Ale už by to nebylo kam dát. Mladá chce koupit Punto na rozježdění a pak F 500, ale s jejími outratami si ještě nějaký týden počká (byť vydělává silně nadprůměrně) >:D
Avatar - T613
31. 7. 2008 11:26
Re: jj
žigul byl fajný kočár
Avatar - jurajos
31. 7. 2008 11:34
Re: jj
To ti poviem...neviem co to malo byt za verziu, ale bol krasny zeleny s bielou strechou a hnedymi kozenkovymi sedackami! >:-[] :yes:
Avatar - T613
31. 7. 2008 11:47
Re: jj
mluvím o jízdě v něm.. co si pamatuju. Tak v otcově služební šestnáctistovce bylo fajnější vození než v tehdy zbrusu novém Praktiku. Když si vzpomenu kolik času sem strávil točením volantu v obou, a dělal hen heeen >:-[]
Avatar - jurajos
31. 7. 2008 11:52
Re: jj
To moj otec ma nechal aj riadit! >:-[]
Ale stary otec mal sluzobaka T613 a to bol iny kociar...to vsak Tebe netreba asi rozpravat! >:D ;-)
Avatar - T613
31. 7. 2008 12:00
Re: jj
já v 613 jel jen jednou a to před patnácti lety. :*) To se rušil Prior a rozprodávaly vybavení, a služební T613 r.1987 prodávali za 25tis! Avie A31 byla po dvaceti a žigul stál stejně. Ocko ho chtěl a zařídil si, aby jej získal. Ale den před převzetím se s ním projel jeho nadřízený, hodil ho na střechu a milý žigulík shořel :-(
Avatar - Pierro
31. 7. 2008 12:13
Re: jj
já bych do tý tatrovky šel za 25 tyček okamžitě...
31. 7. 2008 12:16
Re: jj
Tak za 25 tyček leda v kelímkách... >:-[]
Avatar - Pierro
31. 7. 2008 12:24
Re: jj
ty koukej dovalit toho fiata, než zas přijde pan chytrý a bude tu psát o nakupování... >:-[]
Avatar - jurajos
31. 7. 2008 12:32
Re: jj
Za 25?...to si mal predat vsetky Matchboxy, Monty Systemy, Bburaga a ist do toho....to by bolo aby si ho za 15 rokov nedal dokopy! >:-[]
Avatar - T613
31. 7. 2008 12:41
Re: jj
dyť byl jak ze škatulky, navíc si ho "zamluvil" řidič co s ním jezdil. A slyšel jsem, že ji stále udržuje vzorném stavu, i když už sedlá übervozy ;-)
Avatar - Pierro
31. 7. 2008 11:31
Re: jj
Popiš nám něco o tvém vysněném bravu, zatím jen vím, jakou jsi chtěl výbavu (esentia??) a vysvětli, proč zrovna přemýšlíš o koupi na slovensku...
31. 7. 2008 11:41
Re: jj
Je to tam teď cca o 30 000 levnější než tady. Skladový auta jsou stejné pro Slovensko jako pro Česko. Cena skladovek vychází + - stejně, byť o něco líp než tady díky kurzu. Co se týká objednávaných aut, tak na Slovesnku to stejné vychází o cca 30 000 Kč míň. Přičemž mají teď akci leasing s nulovým navýšením, což tady není. Vím, že to dělají s ČSOB Slovakia. Teď budu mít volno, tak si chci udělat výlet do Blavy a osobně se tam stavit, abych zjistil, jestli si ten leasing může vzít i cizí státní příslušník a případně jaké poplatky by mi vznikly při převodu peněz z České spořitelny do slovenské ČSOB. Ju? Jinak výbava je Emotion (což je v podstatě nejvyšší stupeň výbavy - Al. kola, dual klima, ESP, 6 x bag, tempomat, Blue and Me, Hill Holder, 6 kvalt atd atd... Připlácí se v podstatě za metlu. Já bych ale chtěl bílé..., ale je dost enpravděpodobné, že bude na skladě. Teď tam mají modrou metlu a pískovou (což moc nechci). JAko skaldovka se dá sehnat kolem 480 000 Kč, ceníkově je to 560 000 (i s metlou).
Avatar - Pierro
31. 7. 2008 11:46
Re: jj
Nechceš si za tyhle peníze počkat na Deltu?
31. 7. 2008 11:54
Re: jj
Ne. Ta delta bude dražší o cca 60 000 a není tam taková možnost uhandlování ceny. To Bravo počítám,mě v plným vyjde na max těch 480 000, s čímž počítám, ale víc za auto fakt dát nechci. Opravoval sem barák a tak... Nejsem otrok... ;-) A přitulka taky něco stojí...
Avatar - jurajos
31. 7. 2008 11:24
Re: jj
Ak velmi chces pojdem sa Ti spytat na cenu k nam....co si vsak pamatam tak ho maju v tej bordovej metalize co bola v reklame a vo vybave Sport.
31. 7. 2008 11:33
Re: jj
Výborná voľba v rámci triedy, nech zastáncovia koncernu hovoria čo chcú, aj ja si * vozím v koncernovej strednej triede. Moji farební favoriti sú biela, čierna červená..ale vybrať z nich bude sakramentsky ťažké
31. 7. 2008 11:45
Re: jj
Přítulka chce už i tu černou. Měli ji v AB Auto tady v Brně, teď stojí v Olympii a je to taky pěkný. Měl sem na ni nabídku, ale je to jen 120 a má už něco najeto. ALe je pěkná. Ale já chci úplně nové auto. I za cenu, že bych to nakonec měl objednat. Jo jinak zajedu se asi do Grifu pozeptat.. Vemu tulku...ona jako modelka celkem umí rozvazovat jazyky prodejců... TAkže s ní sem se dostal u prodejců (všech značek), kam sem sám ani nepáchl... ;-)
Avatar - Pierro
31. 7. 2008 11:49
Re: jj
Sakra, ty máš doma modelku??? ;-)
31. 7. 2008 11:56
Re: jj
No huž to nedělá... už ji taky táhne na 3. křížek... Já už ho teda mám....ale... Hold sou branže, kde už se tři křížky nenosí a naopak, kde jsou k dobru. Co si budem povídat...
Avatar - Pierro
31. 7. 2008 12:00
Re: jj
U Delty bych si posečkal na předváděčku. Vyjde levněji jak novicka a jestli máš obchodního ducha, ukecáš tam slevu a budeš plus mínus jako u Brava. A hlavně s tou Deltou z tebe bude tylovější kovboj a myslím že i tvé tulce by se Lancia mohla líbit. Ostatně co kdybys jí koupil lehce olítanou Ypsilonku??
31. 7. 2008 12:08
Re: jj
JO líbí se ji. Ale chce F 500. ALe možná místo Punta by ta lehce olítlá Ypsilonka mohla být. Už sem hledal, bohužel široko daleko jediná rozumná byla v Azzure2 tady v brně... Není to tak jednoduché... Ale je to alternativa...
Avatar - Pierro
31. 7. 2008 12:16
Re: jj
Ypilonku pohledej venku, zkus mobile.de. Kupovat novicku (navíc výběhový model) ženský, která moc neumí jezdit a teprve si na řízení zvyká je zbytečný. Pěkná malá Lancie ji uděla dobrou službu a navíc bude mít i velice stylové autíno, které i její kamarádky ocení... ;-)
Avatar - T613
31. 7. 2008 12:17
Re: jj
s klíčem v ruce :-)
už sem pár ypsilonek viděl, a je to vcelku nezvyklé, ale sympatické vozítko.
31. 7. 2008 12:17
Re: jj
Jo ocení.. s 5kačkou v ruce... ;-)
Avatar - Pierro
31. 7. 2008 12:27
Re: jj
Tohle si ženský nedělaj... ostatně myslím že ani její kámošky netúrují před panelákem stodvaciáše a jezdí v něčem slušnějším... ;-)
Avatar - T613
31. 7. 2008 12:41
Re: jj
by ses divil, co si baby navzájem dělají
Avatar - Pierro
31. 7. 2008 12:54
Re: jj
>:-[] >:-[] >:D třeba jdou na kosmetiku... >:-[]
31. 7. 2008 12:59
Re: jj
Jo a nebo na společnou "relaxační" dovolenou.. TO znám... To sem vč. těch masáží zakázal rovnou... >:-[]
Avatar - Pierro
31. 7. 2008 13:07
Re: jj
kde tyhle dovolený probíhaj, že bych se tam nenápadně vetřel jako kulturní referent...?? >:-[]
Avatar - Pierro
31. 7. 2008 12:03
Re: jj
Bývalka byla také kdysi modelkou. Naštěstí, když jsem ji poznal, už se touhle bohulibou činností nezabývala... ;-)
31. 7. 2008 12:06
Re: jj
Vítej v klubu... :yes:
Avatar - Pierro
31. 7. 2008 12:22
Re: jj
nejhorší byly ty její kámošky... 8-s nesnášel jsem ty drbací návštěvy a babince... 8-s
31. 7. 2008 12:30
Re: jj
Tak to já sem v pohodě. Mne je jen vyčítáno, že jsem málo akční, není se mnou legrace... Ale jinak pohoda... Máme krásné dny všední i sváteční. Ale někdy je to fakt na zabití. Ale jak říkám, do autosalonu se to hodí... Pokud jdu sám, tak mají problém mi dát vůbec ceníky, když jdu s ní, tak si ani nemusím domlouvat předváděčku...(a to může být i 6 hodin odpoledne, těsně před zavíračkou...) A vůbec mi už nevadí, že je vyšší než já.... >:D
Avatar - Pierro
31. 7. 2008 12:49
Re: jj
Mno akční moc nejsi, to je fakt a srandy s tebou člověk taky moc neužije, ale model naštěstí nejseš... >:-[] Mít krásnou babu je hrozně dvojsečná zbraň. Člověk je tak nějak v neustálém napětí co kdyby náhodou nepřijel někdo v maserati a já musel se svým bravem potupně vycouvat... Ale jestli vám vše klape a jste oba šťastný, pak věz že vám to ze srdce přeju ;-)
31. 7. 2008 12:55
Re: jj
JJ, naštěstí nejsem žárlivý a své kvality mám... Teď sme vidělí jedno F 430 spider... Týpci machrovali.. tak říká.. ráda bych se svezla... ale ne s těma šampoňákama, ale s tebou... A jak to doma skončilo asi popisovat nemusím, není ještě 22. hodina... >:D
Avatar - Pierro
31. 7. 2008 13:04
Re: jj
No předpokládám, žes večer vytáhnul Maranello od Bburaga a pořádně jste si zadriftovali na plovoucí v kuchyni... >:D Ostatně cítil by ses na to svézt v takovémhle autě svou přítelku?? Já snad napoprvé ani ne...
31. 7. 2008 13:21
Re: jj
Tak tohle je hluboce filozofické téma...kterého by se mohl i plnohodně zúčastit brácha... Tady by to mohla být jeho parketa... snění... Nevím, no, myslíš, že by si to řídil jako kokta? Fakt nevím. Myslím, že F 430 není tak surová...
Avatar - Pierro
31. 7. 2008 13:30
Re: jj
Nevim jakej šofér je Kokta a ani nevim co je to za pako. Ale spolehlivě vim, že než bych chtěl udělat na vou milou dojem, půjčil bych si tohle auto na okruh anebo alespoň prázdné parkoviště, či letiště, abych se s tím naučil alespoň trošičku zacházet. Ale myslím že s citlivou nohou na pedálu by se i tenhle koník dal zkrotit... ;-)
Avatar - T613
31. 7. 2008 13:05
Re: jj
zase tě zltoukla? ;-)
Avatar - Pierro
31. 7. 2008 13:13
Re: jj
leda květinkou.... ;-) >:-[]
31. 7. 2008 13:18
Re: jj
No my se bijem navzájem, ale to už tak nějak patří k věci >:-[] , tak to tady neprostřeluj...
Avatar - T613
31. 7. 2008 12:07
Re: jj
naštěstí? v jakých filmech hrála? >:-[]
Avatar - Pierro
31. 7. 2008 12:17
Re: jj
Válka Roseových a manželství po italsku... nerozešli jsme se v nejlepším... ;-)
Avatar - Ondore
31. 7. 2008 12:17
Re: jj
Ty si na Pierra zlý!
Ale na druhú stranu, nabrala prax a môžeme mu len závidieť >:-[]
31. 7. 2008 12:00
Re: jj
čiernou nič nepokazíš hlavne na krásavcovi akým je Bravo :-)
31. 7. 2008 14:17
Re: jj
Bravo vypadá úžasně ve stříbrné a na vícepaprskových kolech 17". :yes:
Avatar - Pierro
31. 7. 2008 14:19
Re: jj
bravo vypadá pěkně i v bílé a na plecháčích... je to moc povedenej auťák... :yes:
Avatar - T613
31. 7. 2008 11:57
Něco pro zasmátí
Aby tady nebylo tak smutno [odkaz] >:-[]
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Pierro
31. 7. 2008 12:02
Re: Něco pro zasmátí
Tak chlapci - třikrát otčenáš a jednou zdravás u vaší tankovny v horní dolní... >:D >:-[] Však my ten barel vymodlíme... >:-[]
31. 7. 2008 12:03
Re: Něco pro zasmátí
hehe, myslím že aj tu na diskusii by sa bolo za koho modliť >:D
31. 7. 2008 12:24
jajajaj
Tak už jen čekám, kdy nám tady jeden doporuší zase ty ručníky.... ;-)
Rozbalit vlákno
1
31. 7. 2008 14:27
Re: jajajaj
Mokrý hadry se fasujou vlevo za vrátnicí. :-)