Novy model by to chtelo predevsim proto, ze lidi stale vyzaduji nove modely. JInak to zas tak potreba neni, GP je porad dobre auto, plne srovnatelne s konkurenci.
Kdyz si vezmu treba posledni generaci Passatu, tak se jedna vicemene take jen o facelift. Ale nazvali to novou generaci, aby byli lide spokojeni.
... že radši ještě nezveřejnili cenu této verze. Pokud to zas přeženou, tj přes 400k, tak to bude jen Showroom car >:D
Co je pro punto zajímavější je td 1,3 Multijet, přijde mi to jako optimální motorizace ;-)
0,9 dvouválec ne, už jen ta konstrukce mě odrazuje. Btw po počátečním nadšení spousty lidí, zas tak kladné ohlasy z provozu nejsou - viz značná nekultivovanost a vyšší spotřeba... :-(
No nevím, nafta se podle mě do malého hatchbacku nehodí... Ještě k tomu do italského >:D Jak řekl James May - do Fitatů patří malinký benzínový motor, který se vytáčí, dokud ventily nevyletí a netančí po kapotě a až pak se přeřadí >:D
Jo tak to já taky, ale jedno vím, určitě bych si ho nekoupil ;-) Ta 1.4T nahoře je pro Punto jak dělaná, obávám se ale že ji zazdí cenou a navíc 5st převodovkou... >:D Btw toho malého dieselu bych se nebál...
"Nové Punto dostane turbodmychadlem přeplňovaný dvouválec 0,9 TwinAir s ventilovým rozvodem MultiAir a výkonem 63 kW (85 k)/5500 min-1. Točivý moment vrcholí hodnotou 145 Nm v rozmezí 2000-3000 min-1. Agregát spolupracuje se šestistupňovou přímo řazenou převodovkou."
Nikde se nepíše o převodovce k uvedenému motoru. ;-)
...to si zase cšichni sednou na zadek, příště doporučuji ještě delší článek třeba na téma nový vzorek potahů ve Fiatu Punto Grande....nojo, když oni se žádné novinky jaksi nekonají, po deseti letech jakž takž nová Panda, takže dalších deset let si vystačíme s pár motorky, faceliftíky a barvičkami. A pak že ve Fiatu mají neschopný marketing. :-)
A kdo to ale dneska dělá jinak? Jak dlouho se prodávala Oktávka první generace, nebo passaty, hop, po pěti letech jim šoupnem jiny světla a hurá na další pětiletku...