Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Fiat Punto Born This Way: Žluťásek s 1,4 MultiAir Turbo (99 kW)

David Bureš David Bureš 4. 12. 2011
22
Modernizované Punto pro rok 2012 bude k dispozici i v edici Born This Way.

Fiat na domácím boloňském autosalonu prezentuje modernizované Punto pro rok 2012. Na jeho základech vznikla edice Born This Way. Se stejnojmenným albem americké popové zpěvačky Lady Gaga tato verze ale nic společného nemá.

Karoserie vozu je lakována speciální kalnou žlutou barvou, která kontrastuje s černou střechou, vnějšími zpětnými zrcátky, klikami dveří a B sloupky. Černá jsou rovněž 17palcová kola z lehkých slitin, za nimi prosvítají žluté brzdové třmeny. Díky těmto designovým prvkům má Punto působit sportovnějším dojmem.

Uvnitř se nacházejí kožená sedadla se žlutým nápisem Born This Way. Stejný nápis se objevuje i na palubní desce, na které je rovněž použita kůže.

Automobil bude k dispozici výhradně s motorem 1,4 MultiAir Turbo doplněným o systém start-stop. Ten z objemu 1368 cm3 dává 99 kW (135 k) při 5000 min-1, vrchol točivého momentu 206 Nm leží v 1750 min-1. Punto s touto čtrnáctistovkou jezdí až rychlostí 205 km/h.

Automobil je vybaven duální automatickou klimatizací, rádiem s CD/MP3 přehrávačem, systémem Blue&Me, tempomatem, asistentem rozjezdu do kopce a sedmi airbagy.

Modernizované Punto (ano, nyní opět bez přívlastku Evo či Grande) pro rok 2012 má nárazníky v barvě karoserie, černá barva zmizela. Mřížka chladiče dostala místo dřívějších vodorovných a svislých žeber včelí plástve, stejně jako větrací otvor v nárazníku. Kontroverzní chromovanou lištu ve stylu moderní reinkarnace Cinquecenta byste pod spodní hranou kapoty již hledali rovněž marně.

Nové Punto dostane turbodmychadlem přeplňovaný dvouválec 0,9 TwinAir s ventilovým rozvodem MultiAir a výkonem 63 kW (85 k)/5500 min-1. Točivý moment vrcholí hodnotou 145 Nm v rozmezí 2000-3000 min-1. Agregát spolupracuje se šestistupňovou přímo řazenou převodovkou. Druhou novinkou pod kapotou je turbodiesel 1,3 MultiJet 16V o totožném výkonu 63 kW a největším točivém momentu 200 Nm/1500 min-1. Podle stávajících evropských norem vykazuje naftová třináctistovka v Puntu kombinovanou spotřebu 3,5 l/100 km.

Do prodejen Fiatu se modernizovaná Punta dostanou na počátku příštího roku.



Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Koukám...
| 5. 12. 2011
0:1 pro tebe, máš pravdu, byl nějak jsem "rychlý" a nevšiml si textu k dvouhrnku twinair ;-)
Avatar - kari.laz
Koukám...
| 5. 12. 2011
Tak ještě jednou pro tebe:

"Nové Punto dostane turbodmychadlem přeplňovaný dvouválec 0,9 TwinAir s ventilovým rozvodem MultiAir a výkonem 63 kW (85 k)/5500 min-1. Točivý moment vrcholí hodnotou 145 Nm v rozmezí 2000-3000 min-1. Agregát spolupracuje se šestistupňovou přímo řazenou převodovkou."

Nikde se nepíše o převodovce k uvedenému motoru. ;-)
Avatar - sendador
Fantastická novinka
| 5. 12. 2011
Tak velkej mindrak z Fiatu se hned tak nevidi :-)
Avatar - Kubass
Fantastická novinka
| 4. 12. 2011
A kdo to ale dneska dělá jinak? Jak dlouho se prodávala Oktávka první generace, nebo passaty, hop, po pěti letech jim šoupnem jiny světla a hurá na další pětiletku...
Fantastická novinka
| 4. 12. 2011
...to si zase cšichni sednou na zadek, příště doporučuji ještě delší článek třeba na téma nový vzorek potahů ve Fiatu Punto Grande....nojo, když oni se žádné novinky jaksi nekonají, po deseti letech jakž takž nová Panda, takže dalších deset let si vystačíme s pár motorky, faceliftíky a barvičkami. A pak že ve Fiatu mají neschopný marketing. :-)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku