Korejsky dokafrane svetla su asi najhorsie, co tam spravili.
Celkovo ten sikmooky zjav tomu autu vobec neslusi. No je vsak mozne, ze na danom trhu to bude prave naopak excelovat.
ja sa priznam ze uz ani neviem kolky v poradi je to facelift ....3ti? alebo 4ty? .... uz to vazne prestava byt vtipne... ok prvykrat sa clovek zasmeje ked vidi faceliftovany facelift.... ale tu uz koncia vsetky srandy .. fiat hodne tapa... pritom punto malo vzdy moje sympatie a medzi malymi autami v 90tych rokoch sa stalo v europe doslova fenomenom a velkym pojmom .... a dokonca neviem ci isty cas nebolo aj najpredavanejsim autom europy..... ked vidim ako dnes dopadlo tak ma to normalne hneva, to nie je ze smutok... to je hnev....
ja si pamatam este celkom cerstvo ako prve punto vyhralo anketu auto roka... a to v casoch kedy skutocne tato anketa mala svoju vahu a uroven.... ako dopadlo punto dnes to je skutocne na zamyslenie ... vies si predstavit zeby takto dopadlo polo? clio? fiesta? fabia? ..... radsej na to ani nemyslime
I když mám k italským vozům jistou náklonost, vlastnil jsem či vlastním modely z posledních 25 let, ale co je moc, to je příliš. Grande Punto bylo v době svého uvedení velmi povedeným kouskem, postupem času a s přibývajícími modernizacemi se podařilo třídní skvost dostat téměř na samé dno... Tento poslední facelift je doslava fackou pro všechny přiznivce italské produkce. 8-s:no:
suhlas... fandom talianskych znaciek ( fiat, alfa romeo, lancia ) v sucasnosti nie je co zavidiet... a asi najlepsie co mozeme urobit je popriat hodne zdaru a sil aby to nejako vydrzali a aj hodne stastia do buducna.... toto je uz moc ..... clovek vela znesie ... vela odpusti ... ale toto co sa tam v sucasnosti deje je uz hodne krute
Bohužel, není se aktuálně moc k čemu obracet, snad jedině k povedené Giuliettě. Nezbývá než čekat a třeba se dočkáme nějakých světlých zítřků a takoví krasavci budou vyráběni jen pro specifický indický trh. >:-[]
Myslím, že je to hodně nedoceněné auto, ale bohužel si to Alfa, či Fiat dělá sám. I takové Bravo není vůbec zlé, ale bez větší reklamy to jde těžko a i cenová politika se nedá nazvat "prozákaznickou" ;-\
Podívej se na ceny skladovek u Giulietty... to auto vůbec není drahé.
Osobně si myslím, že celková neviditelnost Alfy na trhu je hlavním důvodem toho, proč spousta lidí do salonu ani nezavítá. Ostatně, i jeden místní zkušený diskusní kolega při výběru auta reagoval na dotaz "a co Giulietta" docela překvapeně... a ve finále se myslím k předváděčce nedostal.
Giulietta se mi líbí až na ten soví čumák, ale zvyknul bych si.
Nejlevnější skladovka (zřejmě tato [odkaz] je i za cenu 406 666 Kč, jak je uvedeno na oficiálním webu AR, drahá. S druhým nejlevnějším kouskem jsme na 470 s o něco málo bohatější výbavou a pak už jsme se přehoupli přes hranici půl milionu... A o dieslových motorech nemluvě. Ne, takto si já bitvu o zákazníka nepředstavuji.
Reklama, jak jsem již vícekrát uvedl, je dalším problémema hřebíčkem do rakve prodejů značky (a celého koncernu).
Nějak hrozně zdražili. Auto.cz mělo při testu před fl. QV před lety cenu nižší snad o 100 tKč, jestli se nepletu. To by se v krizovém období značky a odcházející krizi ekonomiky nejspíš stávat nemělo.
Nevím, co tím Fiat (potažmo AR a Lancia) sleduje, protože své modely na našem trhu nabízí za (dle mě) zcela neadekvátní ceny, jako by se jim vozy prodávaly samy a konkurence pro ně neexistovala. Před 4 lety se ještě vybrat dalo, ale dnes? 8-s
Jako woody? To se nepochlubil... a přitom mi psal, že sní o Giulii coby Mondeu s lehkou přídí. On by ale stejně Giuliettu QV (předpokládám) jako zánovní nechtěl a v salonu by asi měli radost, kdyby tam přišel s tím, že ji koupí do 650...
No design přední části Guilietty je to, co mě osobně na tom autě vadí, boční profil a zdaní část jsou OK, vnitřek mi přijde také zajímavý. Celkově kvuli tomu působí trochu zavalitě ;-\
Jinak investice do reklamy je v ČR takřka nulová, takže s neviditelností na trhu rozhodně souhlasím ;-)
Jinak k FL Punta snad raději ani nic neptat, původní design byl prostě pecka :yes:
Tiez je to hnusne, ale nie az tak ako vyrazna bordova na bielej ploche. Preto napr. majitelia Ferrari nezvyknu mat vpredu znacku vobec. Lebo je to hnusne.
Nacase by bolo skor zmenit legislativu, ako je to v USA, kde dolezita znacka je iba vzadu. Vpredu si moze dat aj leporelo.
Neviem prečo ten predok vo mne evokuje najnovší Ford KA, ktorý je tiež dosť škaredý. Fiat facelifty nikdy nevedel, ale toto je jednoznačne najhorší zo všetkých :no:
Fiat 500X by sa mal začať predávať už budúci rok keď je na zozname nominantov COTY 2015. Veď v Srbsku už myslím existuje aj nultá séria.
Podľa mňa je úplne zbytočné špekulovať či sa tento facelift objaví aj v Európe. Kedy naposledy sa u nás objavilo dačo až po Indii? 8-s
By ma zaujímalo, či si autor dal nejakú tú námahu zistiť či sa facelift týka aj Európy, alebo to len prebral správu.
v celom fiate im tam uz peknych par rokov nic nesedi... ja si pamatam na clanok a to vcelku nedavno ktory tu niekde bol alebo mozno na inom webe kde sa jasne pisalo ze uplne novucicke punto v r 2015 na 100 % bude... a ono nic... ja uz tym talianom neverim
spravy na taliansky sposob:
[odkaz]
[odkaz]
a nakoniec to lambo pride v r 2018 .... a mozno nepride vobec a verim ze sa nikto nebude ani cudovat
to kde patri ja dobre viem, bavim sa o niecom inom... o tom ze informaciam o vyrobe a prichode talianskych aut na trh sa neda verit az kym ich auta neuvidis nazivo v showroome
takisto nastupcu seicenta sa asi tiez nedockame [odkaz] ... uz hodne dlho ju planuju ... zda sa ze aj tu uz zase raz doplanovali .....a realita je opat ina ako ich plany ... keby takto planovali korejci ako iste nemenovane talianske znacky tak dodnes tam jazdia stale na konoch alebo chodia peso ....
Podle současné strategie FIATu se faceliftované Punto objeví určitě jen na trzích jako Indie a Čína. I FIAT si je vědom, že by tento 4. facelift na náročném evropském trhu neměl šanci. Neobjevily se tady ani modely jako Viaggio a zmizela i Linea. Pro Evropu FIAT sází na kvaziprémiovou řadu 500, protože s levnými vozy neuživí drahé italské fabriky.
ono uz aj ta nasa europska rada 500 by pomaly potrebovala rozmyslat co dalej...... snad zase nezaspia ako s puntom a s pracami na nastupcovi f 500 uz zacali....
ja som hrozne nahnevany na to kam fiat smeruje... boze kedysi sme tu mali krasne bravo - brava, stilo, 3dverove stilo bolo pekne.... aj sucasne bravo je pekne.... mali sme punto aj kabrio punto aj rozne ine fiaty, barchettu, coupe pininfarina .... a par dalsich kuskov... co sa ale dnes s fiatom deje nestacim sa divit .. to skutocne radsej kiu alebo hyundai a uplne s cistym svedomim a navyse bez obav o buducnost :yes:
s Fiatom 500 ako jediným by nemali nič robiť. V pohode si podľa mňa vystačí s akčnými modelmi ešte zo 3 roky.
A úprimne, dosť sa desím jeho nástupcu. Lepšie to už podľa mňa nebude...
Pevně věřím a doufám, že tohle se do Evropy skutečně nedostane (byť u Fiatu člověk nikdy neví). Vždyť z úchvatného a nadčasového Punta udělali jen neoriginální a lacinou obludu. 8-s Jestli tohle pro asijské zákazníky znamená posun vpřed...no, asi jiná mentalita.
Na druhou stranu, pokud je facelift předzvěstí konce Punta v Evropě, nahrazeného časem přinejlepším nějakým vykuleným 500M, pak je to docela smutné. :-(
Tak tento "indický design" ve stylu Kie cee´d je opravdu mimořádně otřesný :'-( Tohle až uvidí Giugiaro, tak z toho dostane infarkt (už je to starší pán). Ale pro Indy je toto asi vzor elegance.
P.S. Jestli nějaký model koncrnu Fiat potřebuje facelift jako sůl, tak je to Giulietta, nádherné auto s nesmyslně stojatými světlomety. Ale u něj žádný facelift samozřejmě neudělají... ach jo... :'-(:no:
Ještě že, dát "Julči" světla do vodorovna, na to myslím nebl původní design stavěn a vypadalo by to jako pěst na oko. Myslím, že právě design není tím největším problémem v prodejích Giulietty...