Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Fiat Seicento: model 2004

Fiat nepřestává vyrábět svůj nejmenší model ani po uvedení Pandy. Do dalšího modelového roku dostalo Seicento několik kosmetických úprav.
Zpět na článek
29. 3. 2004 17:44
neregistrovaný "Bobb"
1. 4. 2004 17:05
neregistrovaný "Martin"
24. 2. 2005 08:53
neregistrovaný "Pavel 128"
4. 4. 2004 21:56
neregistrovaný "Frt"
5. 4. 2004 14:20
neregistrovaný "Martin"
7. 4. 2004 10:08
neregistrovaný "Forum"
7. 4. 2004 12:03
neregistrovaný "Martin"
23. 1. 2007 17:46
neregistrovaný ":-)"
neregistrovaný "Bobb"
29. 3. 2004 17:44
1.1 Fire vs. 1.2 HTP
Motory Fire byly vzdy hodne dobre, dost by me zajimalo, jak umi 40kw 1.1 rozhybat lehke Seicento, kdyz u nas vetsinu mnohem mnohem tezsich Fabii pohani 40kw 1.2... (a i to zas neni pro bezny jezdeni tak spatny motor, zvlast ve spodnich otackach). Kdyz dokazali dederoni dojet s trabuchem z Rostocku az do Bulharska, tak musi Seicento dojet z Warsawy i Barcelony :-)
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "Martin"
1. 4. 2004 17:05
Re: 1.1 Fire vs. 1.2 HTP
Pred piatimi rokmi som si požičal Seicento na Tenerife, naozaj svižné a obratné autíčko, navyše ešte voňalo novotou. O niečo neskôr som si pozrel výsledky crash testov a už by som to neriskol
Predaj takýchto "áut" by mali zakázať, resp. majiteľovi by mali povinne predviesť záznam bariérovej skúšky.
neregistrovaný "Pavel 128"
24. 2. 2005 08:53
Re: 1.1 Fire vs. 1.2 HTP
Seicento je z roku 98, na svou dobu na tom s bezbečností tak zle nebylo, fotka z crash testu vypadá sice hrozně ale jiná auta z té doby na tom jsou hůř. V EURO NCAP testu zídkalo 12 bodů, např. stejně jako SAAB 900 97, a ještě hůř je na tom Citroen Xantia 97 - 9 bodů nebo BMW 3 97 - 10 bodů. A takový Mitsubishi Lancer 98 nebo Nissan Almera 99 taky nic moc - 14 bodů. Ale je pravda že i když jsem příznivcem Fiatu, tak bych si Seicento právě kvůli bezpečnosti nekoupil, jen jsem se ho musel trochu zastat .
neregistrovaný "Frt"
4. 4. 2004 21:56
Re: 1.1 Fire vs. 1.2 HTP
Zdar.Tak na to ti muzu odpovedet celkem slusne,protoze uz pres pul roku vlastnim Seicento Sporting Abarth s motorem 1.1 fire.Tahle verze se odlisuje od normalni ne jenom spoilery a alu kolama,ale take jinak odladenou prevodovkou.No ale zrychleni jsem meril odhadem na stopkach a v ne idealnich podminkach,ale bylo to neco mezi 11-12s na 100km/h,coz si myslim je solidni vysledek.Co se tyce max. rychlosti tak jsem tam mel tachometrovych 190km/h(samozrejme z kopce).Jinak po rovine je tonejakych 150-170 a to bez vetsich problemu jak se stabilitou,tak i spotrebou,ktera je i tak do 8 litru na stovku.Jel jsem takhle rychle casto trasu Liberec-Praha a zpet v pohode.Upravy motoru zaddne zatim nemam,kdyz nepocitam lepsi svicky a sportovni vlozku zduch. filtru(takze max. + 2 - 3 kone).No a za dobu co jsem si ho privezl z nemecka,tak mam najeto zhruba 30 000 km,byl jsem snim pred mesicem i v Italii v Alpach lyzovat(2 lidi+lyze+veci na tyden,vse uvnitr auta) a cesta uplne v pohode,900 km v kuse a jen 2 zastavky na benzin a curani,cestovka mezi 120-140km/h a spotreba 6l a bez poruchy!No a bourat v tom zatim nehodlam a az to prijde,urcite to nebude o nic horsi nez ve favoritu,stodvace a jenych starsich dravcich!!!
neregistrovaný "Martin"
5. 4. 2004 14:20
Re: 1.1 Fire vs. 1.2 HTP
Toto však nie je vykopávka ale nový automobil. Ukáž mi jedného človeka, čo by búrať chcel... Okrem toho v časoch favoritov a stodvadsiatok boli okolité autá (potenciálne ciele ) približne rovnako tvrdé, a po okreskách sa bežne nepohybovali 120km/h a viac. Napriek tomu alebo práve preto Ti prajem veľa šťastných km.
neregistrovaný "Forum"
7. 4. 2004 10:08
Re: 1.1 Fire vs. 1.2 HTP
No a co čekáš od tak malého auta?Že to bude bezpečné jako Saab?Je jasné, že v takové krabičce od sirek to nebude na 5 hvězdiček.Však taky toto auto je určeno především do velkoměst, kde by rychlost neměla překročit 50 km/hod a v případě nehody by to měl člověk při takové rychlosti i v tomto autě bez problému přežít.Polykač dálničních kilometrů to není:-)
neregistrovaný "Martin"
7. 4. 2004 12:03
Re: 1.1 Fire vs. 1.2 HTP
Rad by som najprv poopravil/doplnil ze Seicento nie je nový automobil, na trh prišiel v roku 1997. Podobne dlhé cykly ma pri svojich modeloch aj BMW, ale zrejme nemá cenu porovnávať.
Forume, netvrdim ze tomu nerozumieš, ale mýliš sa takmer na všetkych frontoch. Počet hviezdičiek treba chápať v súvislosti s triedou daného auta. Nemôžeš povedať, že Fabia a Superb sú rovnako bezpečné, pretože majú štyri hviezdičky. Ale keď má Smart dvakrát lepšie hodnotenie ako Seicento tak sa to porovnať dá. Súhlasím, že je to mestské auto ale ukáž mi jedno (veľko)mesto , kde sa jazdí max. 50 km/h. Navyše testuje sa pri rýchlosti len málo vyššej a podľa mňa skôr reálnej.
By carrying out frontal impact tests at 64km/h (about 40 mph) we are simulating a car to car impact where both cars are travelling at about 55 km/h, a speed shown by accident studies to address a high proportion of fatal and severe injury accidents.
(Prosím zarytých fyzikov aby nereagovali, viem že energia rastie so štvorcom rýchlosti.)
Osobne som viac zrámované auto po crash teste ako
[odkaz]
nevidel. Človek by to možno prežil, ale či bez problémov...
[odkaz]
neregistrovaný ":-)"
23. 1. 2007 17:46
Re: 1.1 Fire vs. 1.2 HTP
Nechápu, když teda tady většina nadává na Seicento, proč o něm teda vůbec čte? Zkuste se vybourat s Hyundaiem Accent z roku 1998 a dopadnete přinejlepším stejně, zda-li ne hůře než v Seicentu. A teď je postavte vedle sebe. Dochází Vám vůbec, že je Seicento pidi auto? Asi ne... Na svojí velikost je super a myslím, že Fiat nemoh ani líp vyrobit