Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Fiat Tipo má kompletní český ceník, základ s bohatou výbavou stojí 281.300 Kč

Nový sedan od Fiatu má kompletní český ceník. Se základní atmosférickou čtrnáctistovkou stojí 281.300 Kč a slabší ze dvou nabízených turbodieselů je o 70.000 Kč dražší.
Zpět na článek
23. 12. 2015 10:11
23. 12. 2015 12:44
23. 12. 2015 14:02
23. 12. 2015 22:04
23. 12. 2015 10:12
23. 12. 2015 10:38
23. 12. 2015 10:47
23. 12. 2015 10:55
23. 12. 2015 11:10
23. 12. 2015 11:19
23. 12. 2015 11:22
23. 12. 2015 10:56
23. 12. 2015 11:56
23. 12. 2015 12:58
23. 12. 2015 14:21
23. 12. 2015 17:36
23. 12. 2015 17:55
23. 12. 2015 18:25
23. 12. 2015 12:21
23. 12. 2015 13:10
23. 12. 2015 13:30
23. 12. 2015 18:35
23. 12. 2015 20:51
24. 12. 2015 07:31
Avatar - Jenik3
23. 12. 2015 10:11
od 280k
ale prakticky za 330k, coz itala stavi vedle rapida. I tvar karoserie je podobny.
Rozbalit vlákno
3
23. 12. 2015 12:44
Re: od 280k
popravdě mě by stačila i ta základní verze za 280k, protože oproti rapidu má rádio a hlavně klimatizaci
23. 12. 2015 14:02
Re: od 280k
Tvar mozna, ale to je jako porovnavat princeznu a pornohvezdu podle nocni siluety. Problem Tipa v EU je ze to je sedan prave tak, jako Corolla nebo Jetta.
23. 12. 2015 22:04
Re: od 280k
Ale dorazí HB i kombi a ten kombík bude teprve zajímavá nabídka skoro bez konkurence ( Logan kombi míří přeci jen níž).
23. 12. 2015 10:12
1.6 l
+40 tisíc za automat a 10kW je pěkné, ale jinak motoricky úplně nuda, TJet pak bude cenově už mimo oproti třeba Astře
Rozbalit vlákno
15
Avatar - euro89
23. 12. 2015 10:38
Re: 1.6 l
Jestli tam budou vůbec T-Jet nabízet... Každopádně nemít v nabídce žádný silnější benzín s manuální převodovkou je ostuda, která se u Fiatu pomalu stává tradicí (viz. 500X 1,4T 4x4 pouze s automatem). Taky je škoda, že díky evropskému ekofašismu nemůže u nás Fiat nabízet motor 1,8 Flexifuel, který montují do aut v jižní americe. Klasická atmosféra se 130-140PS a pro šetřílky ještě přizpůsobená na etanol, by se k takovému autu vyloženě hodila!
Za současné nabídky motorů bych si každopádně radši připlatil a koupil dražší Mazdu 3 sedan s 2,0 (120PS).
Avatar - Emel
23. 12. 2015 10:47
Re: 1.6 l
To by sis ale musel připlatit docela dost.
Avatar - euro89
23. 12. 2015 10:55
Re: 1.6 l
Jak se to vezme... auto si nekupuješ na týden a tady by ten rozdíl stál rozhodně za to.
23. 12. 2015 11:10
Re: 1.6 l
Jenže to si pak můžeš připlatit dál a mít zas něco lepšího a pak zas a zas, mě Tipo vychází jako dobrá volba v základu za 280 nebo druhá výbava s automatem. Ostatní verze jsou takový nevýrazný, konkurence v poslední době předvedla pěkný kousky, krize je pryč a lidi zas utrácí za auta víc. Vidět to je třeba na Dacii které se propadly prodeje = lidi mají peníze a lowend ztrácí nejrychleji.
23. 12. 2015 11:19
Re: 1.6 l
Nerad tě vyvedu z omylu. Dacii prodeje neklesly, naopak za 11 měsíců 2015 rostly o více než 3 procenta oproti stejnému období 2014, jen v listopadu 2015 asi o 4,5% oproti listopadu 2014.

Asi si myslel, že prodeje už nerostou o tolik... Celkově so pohoršila snad jen Alfa, Lancia, Chevrolet a Honda. Myslím, že tabulka byla na autoforu.

Jinak Tipo je výborná nabídka, ty motory budou většině zájemcům stačit.
23. 12. 2015 11:22
Re: 1.6 l
Ano díky, špatně jsem to napsal, růst šel nahoru, ale o málo oproti trhu
Avatar - Individualita
23. 12. 2015 10:56
Re: 1.6 l
Ale vyplatilo by se to ;-)
Avatar - Emel
23. 12. 2015 11:56
Re: 1.6 l
Mazda 3 Challenge 2.0G 88kW za 450.900 vs. Tipo Opening za 330? No, to nevidím jako konkurenci.
23. 12. 2015 12:58
Re: 1.6 l
O víc jak třetinu? To tady na diskuzi není trabl, ne? ;-)
Avatar - wakantanka
23. 12. 2015 14:21
Re: 1.6 l
to vieš od kompu sa ľahko hádžu cifry, kilo sem kilo tam. A v reále to dopadne tak, že sa kúpi prémiová jazdenka za to kilo a som king. >:D >:D >:D
Avatar - Individualita
23. 12. 2015 17:55
Re: 1.6 l
Záleží jak to bereš. Vyhozených 330 nebo auto za 450? >:D
Avatar - Emel
23. 12. 2015 18:25
Re: 1.6 l
Beru to z pohledu cílovky Tipa... tj. i těch 330 je hodně a samozřejmě to kupuju na úvěr s tím, že mi to auto bude sloužit nejméně deset let. Vzít si úvěr na dalších 120 už by znamenalo upsat duši ďáblu...
23. 12. 2015 19:34
Re: 1.6 l
Mně 330 příjde jako solidní cena, je to podobně jako Rapid, Toledo a Fluence bytelnější auto než ty levnější sedany od Dacie nebo PSA a pokud chceš nějaký sedan nižší střední, tak si připlatíš.
23. 12. 2015 10:34
interiér alá Dacia
Ty interiérové plasty opravdu nic nemaskují...
Rozbalit vlákno
5
23. 12. 2015 11:11
Re: interiér alá Dacia
A co by měly v autě za 300 tisíc maskovat? Je to podobný jako Rapid. Ten taky nic nemaskuje. A může si redaktor třeba oči vyplakat, ale je to v základu (právě těch 300 tisíc) děs a hrůza...

Nelíbí? Běž jinam. Nemáš peníze? Ber, na co máš.
23. 12. 2015 13:07
Re: interiér alá Dacia
Ale taková Astra 1.4 za 319 tisíc má interiér při shodné ceně zvládnutý podstatně lépe.
23. 12. 2015 17:05
Re: interiér alá Dacia
Rozumím, jak to myslíš. Beru to tak, že tohle má být skutečně auto, co se bude držet při zemi a pokud by se chtěl člověk rozšoupnout, asi půjde jinam. Ta auta jako Astra, Megane, Golf a pod. budou učitě jinde. Jenže si připlatíš. A tady je i 50 tisíc šestina vozu...
24. 12. 2015 09:25
Re: interiér alá Dacia
No já to spíš myslel tak, že držet se při zemi jde i s tou Astrou. Prostě dáš těch 319 a nic víc a vezmeš naprosto základní Astru. Klima tam je, 6 airbagů, přední okna v elektrice taky, dálkové zamykání jakbysmet... a to jsme prosím na stejné ceně jako Tipo.
23. 12. 2015 17:36
Re: interiér alá Dacia
Bazarovka po dědkovi z Reichu to jistí :-)
23. 12. 2015 11:23
Hlavně je třeba kombi a silnější benzín s manuálem!
Dokud nové Tipo nedorazí také jako 5dv. hatch a hlavně kombík a dokud nebude mít alespoň tu 1,6 s manuální převodovkou (nebo raději 1.4 T-Jet), jeho prodeje na evropských trzích nebudou velké... :-!
Rozbalit vlákno
15
23. 12. 2015 11:57
Re: Hlavně je třeba kombi a silnější benzín s manuálem!
Tipo se bude bít hlavně se svými tureckými soukmenovci z koncernu PSA, tedy - levné sedany.
Kombík by mu nesporně dost pomohl.
23. 12. 2015 12:16
Re: Hlavně je třeba kombi a silnější benzín s manuálem!
Jasně, ale právě že 301 i C-Ulysse mají docela výkonnou benzinovou šetnáctku s manuálem v nabídce! Protože se domnívám, že Tipo bude podstatně lepší auto, byla by strašlivá škoda, kdyby jeho prodejní potenciál na evropských trzích Fiat zabil nedostatečnou motorizací! 8-s :-(
23. 12. 2015 13:22
Re: Hlavně je třeba kombi a silnější benzín s manuálem!
"... C-Ulysse mají docela výkonnou benzinovou šetnáctku.." :-! 1.6 VTi? Ten prezdivany Prince co to piplali s BMW? To je schrot-motor. ;-)
23. 12. 2015 13:27
Re: Hlavně je třeba kombi a silnější benzín s manuálem!
Ne, to není řada Prince, ale starší poctivý motor s původem u PSA (třípísmenný kód tohoto motoru si teď nevybavím, XU nebo tak něco...)
23. 12. 2015 15:51
Re: Hlavně je třeba kombi a silnější benzín s manuálem!
Jo, přesně, je to starší řada než VTI. V P301 je 1.6 ještě z řady TU5 (tuším, že končil s 307), nová řada je EP6. První řady VTi a THP měli trablíky s rozvody(odstraněno) a s kvalitou benzinu... Jinak spokojenost a je to uživatelsky velmi příjemný motor ;-)

Jinak u Tipa je obrovská škoda a promarněná šance, že nedali tu 1.6 s manuálem a pak absence 1.4T. Snad obě ještě dorazí ;-)
Avatar - wakantanka
23. 12. 2015 14:23
Re: Hlavně je třeba kombi a silnější benzín s manuálem!
V Čechách a na Slovensku určite mu Rapid konkurentom nebude. Ale na iných trhoch to môže byť úplne inak. Napr. v takom Rusku sedany stále letia a toto môže zavariť jak Veste, tak kórejcom či Loganu, samozrejme za predpokladu že sa tam bude predávať.
Re: Hlavně je třeba kombi a silnější benzín s manuálem!
Co se týce Ruska: Samozrejme bude zálezet na cene. Ale nejen to. Znacka Fiat má v Rusku dost slabou pozici, slabou delaerskou sít atd.
Avatar - wakantanka
23. 12. 2015 21:22
Re: Hlavně je třeba kombi a silnější benzín s manuálem!
No to je síce pravda, ale nádejám sa že bývalí sovieti ešte nezabudli ktoré auto ich dostalo na kolesá. >:D a na tom by sa dalo stavať
Re: Hlavně je třeba kombi a silnější benzín s manuálem!
To co píses dnes na ruském automobilovém trhu nehraje vubec zádnou roli.
Re: Hlavně je třeba kombi a silnější benzín s manuálem!
Muzes blíze vysvetlit tvoji geniální myslenku "Tipo se bude bít hlavně se svými tureckými soukmenovci z koncernu PSA, tedy - levné sedany"?
23. 12. 2015 17:16
Re: Hlavně je třeba kombi a silnější benzín s manuálem!
Turečtí soukmenovci z PSA se vyrábí ve Španělsku, nevadí to ?
Re: Hlavně je třeba kombi a silnější benzín s manuálem!
Presne tak. Ale jossalito je známý místní plácal takze podle neho se klidne muzou vyrábet v Turecku. >:D >:D >:D
23. 12. 2015 23:36
Re: Hlavně je třeba kombi a silnější benzín s manuálem!
Přemýšlel jsem, jak to zformulovat.
Myšlenka byla: PSA Sedany mají velmi slušnou prodejní pozici v Turecku, tuším se jich tam prodá velmi významné množství. Tenhle Fiat z Turecka je. Ty auta jsou primárně dělané pro tamní a obdobné trhy. Pro mě je to model pro Turka, stejně jako CElysée a 301. ;-)

PS: pro ty chytřejší, nikde jsem nepsal, že se PSA dělají v Turecku. ;-)
Re: Hlavně je třeba kombi a silnější benzín s manuálem!
Proste jsi napsal blbost a snazís se to okecat. Typické jelito. >:D >:D >:D

Ten blábol o "tureckých soukmenovcích z koncernu PSA" je nesmysl at to budes okecávat jak chces. >:D >:D >:D
24. 12. 2015 07:28
Re: Hlavně je třeba kombi a silnější benzín s manuálem!
Jo, napsal to blbě...
23. 12. 2015 12:21
Kombi
No, pokud by bylo taky kombi v základu za těch 281t stejně jako sedan včetně klimy, radia, atd, tak by to byla opravdu zajímavá nabídka.
Rozbalit vlákno
5
23. 12. 2015 13:10
Re: Kombi
No to by musel být Fiat dost padlej na hlavu, za kombíka počítaj tak minimálně +15 000 Kč... :-!
23. 12. 2015 13:30
Re: Kombi
Podle meho jeden z nejdostupnejsich automatu, na druhou stranu lidi kupujici tahle auta automaty obecne prilis nevyhledavaji + to bude jezdit za 8(snad) litru, coz zase cilovku spis odradi. Pak je zajimavy jeste uplny zaklad za 280k a 1.6 nafta v opening edition.
Kombi s tou 1.4 tipuju v CR na 294 tisic, ale to je jeste hudba budoucnosti.
Auto se mi libi, nejsem tak zatizeny na interiery, ale vzhledem k cene a hlavne nabidce motoru me to moc nezaujalo. Jedine velke plus zatim pro me zustava exterier.
23. 12. 2015 18:35
Re: Kombi
Hádat se tady s přiblblíkama, to nemá cenu, někdo to tady napsal správně s tou prémií za kilo... V momentě, kdy má někdo vydat své peníze, pak je všechno jinak. Tipo není vyložene LOW - END, tak jak si někteří zde představují a jak se ho snaží prezentovat, což potvrdil i prvotní jízdní test. Nesnaží se ale stylem a řekněme možností příplatkové výbavy a poslední hitech technologií atakovat nejlepší (od toho má Fiat jiné značky a modely), za to přichází s poměrně příznivou základní cenou (v opening edition více než příznivou), která může nalákat dost zákazníků.

Pro mne osobně je nejzajímavější varianta 1,6 MJTD v Lounge (případně Opening Edition plus), kdy prostě za rozumné peníze dostanu slušně vybavené auto (u zavedených výrobců by si člověk ještě hodně za některé prvky připlatil) s jedním z nejlepších naftových motorů svého segmentu. A k tomu kus auta (auto bude zřejmě prostornější než třeba Focus a podobně, ale to se uvidí v reálu). A i v základní verzi pro nenáročné motorosty a nebo jako druhé prostorné auto do rodiny má co nabídnout (za cenu subkompaktu !!!! ve stejné výbavě). Tohle auto se bude prodávat dobře a po příchodu všech karosářských variant to bude na poměry Fiatu i u nás prodejní hit.

P.S. T-Jet mi už nechybí, do podobného auta se stejně dnes už víc hodí nafta a třeba i Bravo se svého času nejvíc prodávalo v naftě a se základní 1,4. T-Jet bude příjemný motor, své kupce si anjde, ale pro prodejní objemy to není to hlavní. Ale budu rád, až přijde, to zase jo, ale já bych volil naftu.Mimoto dynamika 1,6 MJTD nevypadí v tom autě vůbec špatně, stejně jako vmax, která je dosahována i díky výborné (nikoliv lowendové aerodynamimce).

Ano, u tohoto auta se trošku šetřilo asi v interiéru, ale to posoudím až to uvidím. Na trhu v nedávné minulosti (v pdostatě s přesahem do současnosti) je mnoho vyhlášených aut, která mají interiéry k zblití... a taky si na to jistí jedinci zvykli a u toho Fiatu to krom jednodužší architektury a základních modelů nebude nejspíš tak zlé.
23. 12. 2015 19:26
Re: Kombi
Máš pravdu, Tipo vypadá solidně a bytelně auta typu Logan, C-Elyssé a 301 jsou prostě o hodně méně propracovanější. Rapid a Toledo nejsou takový lowend jako zmínění tři zástupci, mají velkou výhodu v paletě motorů a možnosti výbavy, ale potom cena je někdy hodně vysoká. Jako možná jediného rivala bych viděl Fluence, u kterého si může člověk připlatit za hodně věcí. Podle mne Tipo, Fluence, Rapid a Toledo jsou někde jinde než Logan, C-Elyssé a 301. Nicméně sedany nižší střední i liftbacky jako Octavia, Astra nebo Focus nabídnou zase více.
Avatar - 3_diamanty
23. 12. 2015 20:51
Re: Kombi
suhlas... tipo nebude urcite cielit na octaviu ( ktora akoby uz nahanala passat ) ale nejde ho porovnavat ani s lowendovym loganom alebo 301tkou ... ktore sa podla mna nechytaju ani na obstaroznu skladacku menom rapid...

tipo ale vyzera ako rozumne poskladane auto ... mnohym stejne netreba octavky alebo focusy v plnke.... ale skor potrebuju nieco na beznu jazdu do prace.... na vylet s detmi.. alebo na nakupy ci ako bezproblemove auto pre seniorov ..... a ak nechcu zase lowend tak co si mozes dnes kupit? ved kazdy uz hra dnes na luxus a sportovost.... kazda znacka chce byt stale luxusnejsia a vybavenejsia a sportovejsia ... uz v zaklade sa nahanaju vyrobcovia kto je sportovejsi ... ze vsetku tu paradu beznemu cloveku na beznu jazdu ani netreba samozrejme automobilky uz moc nezaujima ... tipo ale moze byt presne taky ten solidny a rozumny zaklad v tejto triede ( nie lowend ... ale ani zbytocne predrazene auto ) ... na druhej strane.... ani ten najluxusnejsi hatch ti neda pocit spokojnosti ak ho kupujes len preto aby si urobil dojem a nie preto lebo sa ti paci.... mne sa tipo rozhodne paci a viac uz asi zbytocne pisat... na bezne pouzitie s nejakou 1,4kou ... to moze byt idealne auto na kazdy den :yes:
Avatar - Stejsn
23. 12. 2015 21:30
Otázka je, co to vydrží.
Na nová auta nemám, tak kupuju ojetiny. Za řekněme 6 let, až mi doslouží současné auto a budu hledat další, tak se mi tenhle FIAT jeví jako zajímavá volba. To budou mít tahle Tipa najeto tak kolem 100 tisíc km, tak pak se uvidí.
Rozbalit vlákno
0
23. 12. 2015 22:17
Tipo
Naozaj nechápem ten zvyk automobiliek, používať po určitej pauze to isté meno auta na totálne odlišne zameraný model...
To ako keby novú generáciu kompaktov Volkswagen nazval Jettou a meno Golf odložili pre lowendový sedan, ktorý predstavia o desať rokov...
Rozbalit vlákno
1
24. 12. 2015 07:31
Re: Tipo
Podle informací by měl dorazit ještě hatch a kombi. Takže v tom nevidím problém ;-)
23. 12. 2015 22:19
chce se mi brečet...
S každým novým Fiatem si jen vzpomenu na ty starý dobrý Fiaty a říkám si co to ku*va je???
Rozbalit vlákno
1