Pokud bude Tipo HB, tak by mohl těžit z toho, že byl navržen první jako sedan. Díky tomu nemá výrazně rostoucí ponton karoserie a auto celkově nepůsobí otyle, jak je dnes u HB zvykem. Podobného efektu se podařilo dosáhnout i u Rapida. Horní obrázek to hezky dokládá.
mne ten zadny stlpik a tvarovanie dveri aj ta vodorovna linka cez cele auto... pripomina z pohladu zo sikma zozadu akoby bmw 1 hatch alebo take nieco ... a tie zadne svetla akoby trosku pre zmenu zase skodovacky nadych mali ...
ak by to vyzeralo takto ako na tomto obrazku nebol by som proti.... skutocne velmi pekny pohlad :yes:
Ale tak byla by hloupost, když ho mají, aby nebyl. Nebude možná jen v prví vlně, ale bude následovat poté, aby byl splněný plán, každý rok nový model. Nebo taky mohlo dojít k nepochopení oficiálních informací. 1,4 jako 1,4. Možná ofic. informace byla nějak takto: Nabízeny budou tři motory... 1,4 benz, 1,3 MJTD a 1,6 MJTD, ale už bez upřesnění v jakých verzích ty motory budou... ;-) Motorová paleta by měla odpovídat konkurenci, zvlášť když výrobce ty motory má.
Je otázka jaké konkurenci - podle všeho míří Tipo na pomezí lowend a mainstream. V minulém článku se mluvilo nejen o objemu, ale i o výkonu:
Na tureckém trhu se Egea začne prodávat příští měsíc, při zahájení prodeje nabídne výběr ze tří motorů. Z benzinových je to 1.4 Fire 16V o výkonu 70 kW, turbodiesely zastupuje 1.3 Multijet II (70 kW) a 1.6 Multijet II (88 kW). Vedle tohoto tria jednotek by v Evropě měl být k dispozici i benzinový čtyřválec 1.6 E-torq s 81 kW. Počítá se i s verzemi na CNG nebo LPG.
[odkaz]
No pokud by byla i 1.6l na CNG, tak asi jednoznačná volba :yes: Bál jsem se plynu, jak čert kříže a po měsíci stráveném za volantem služební Octávky jsem nadšený ;-)
No, vzhledem k tomu, že podobně zúžená je i paleta motorů třeba u té 500L... tak lze očekávat, že i Tipo ji bude mít širší.
Ale i kdyby pro začátek ne, tak já si vyberu. ;-)
Uvidíme ceny. Pokud platí srovnání s tím Tureckem, tak by mělo slušně vybavený Tipo stát někde 400tis... a výborně vybavený přes 500tis.
To by bylo ok... takže poslední "neznámá" bude reálný pocit z interiéru. ;-)
Já si myslím, že tam skončí 1,4 T-Jet s 88kW. Píší,že Tipo je postavený na platformě Fiat Small Wide což je 500L tam jsou motory daný a 1,4 s 103 kW v nabídce není.
myslím si, že určitě dojde k rozšíření palety motorů. Možná chtějí jen zkusit, co si trh bude žádat.
Podvozkově by mělo Tipo vycházet z 500L, kde je paleta motorů širší a myslím, že právě 1.4 MA tak taky je, takže by byl nerozum ho nenabízet také
podla mna je presklenna plocha na tomto snimku stale moc slusna.... skus si pozriet ine hatchbacky.... niektore su tym mizernym prekslenim uz ako take male tanky ze uz miestami vzadu ani hlavy neprestrcis cez to okno.... podla mna je tento snimok este v pohode... a presklenna plocha vyzera dost slusna.... snad by takto aj mohol vyzerat v reale ten hatch :yes: uvidime
Za mne dobry, moc se mi to libi. Preji si, at to Fiatu dobre dopadne, levny kombik/hatch jim chybi jako sul. Doufejme ze se opet nezblazni s nacenenim, ale zustanou tam, na co maji - pod H/K, Rapidem, Meganem ;-)
Myslím , že ceny budou podobné jako Megan a Rapid , auto by mělo být ale konkurencí i Glofu a Leonu, ne? ;-)
Interier dobrý , klasika Fiat , vrací se do podoby Marea či Brava..
Jen ten volant by to chtělo ala Alfa Romeo..