Začíná to jít do podivné křeče. Panda, to krásné dámské, městské autíčko (neříkej my bejby...) v červené barvě, se tu na nás mračí a chce nám vsugerovat myšlénku, že snad máme zahodit klíčky od Focusu ST? Tak klid... tohle jim nebašti. Kup holce za pár šupů stylovou, červenou Pandu a kochej se, jak jim to spolu sluší. Pro sebe ovšem vol trochu jinej (trochu hodně jinej) segment. P.S. Ten Sedící býk (sakra, proč mi vždycty, když si přečtu slovo - "Sedici" vytane tohle slovní spojení?) vypadá z každého úhlu pěkně. Croma také, akorát ji skoro... nikdo nechce. Proč?
To by si pěkně naběhl, stydlíne... Panda cross jede na 4x4... někde vedle tu o tom píšeme. Vím sice, že se pokoušíš o duchaplný ironický příspěvek, ale v tomhle jsi úplně vedle... Neměj obavu, že u VW, u FORDU, či u Škody neví, co si žádá trh... v tomhle segmentu (segmentíku) je ta čtyřkolka potřebná asi jako tvoje větry na Venuši... přesto za 4x4 v Pandě FIAT chválme. Ani ve snu by nás nemělo nenadnout to ovšem užít, jako posměšný argument vůči konkurenci... nejde totiž o argument. Jinak... píšeš-li o pohonu "pouze" jedné nápravy... máš vůbec povědomí o procentním zastoupení pohonu obou náprav na silnici?
No nerad to říkám,ale trochu osvěty, byť si v poslední době trošku zmoudřel ti neuškodí... Panda 4x4 se prodává výborně a věř, že Pand 4x4 se prodá mnohem víc než Octávií 4x4 a to nemluvím jen o procentuálním poměru (tuším, že je to někde kolem 18%),ale také v absolutních kusech. Prodává se výborně ve všech verzích...4x4, Climbing, Monster... Bude-li jakákoliv nová verze Pandy bude se prodávat taky výborně...Obavy nemám. Se Sedici souhlasím... Mimo to je to můj favorit na nové auto... Byť Pandou Climbing bych taky nepohrdl... Mimoto, budeš asi hodně překvapený, pokud Panda dopadne v Dakaru líp než Touareg..., viď? Ale nechme se překvapit. Jsem na to sám zvědavý...
P.S. Pokud dopadne špatně stejně jako Touareg, můžeš se mi pak smát stejně jako já jsem se smál já tomu trapnému německému mastodontovi pro zbohatlíky jak kyksal jeden po druhém... ;-) >:D
Koukám, ža narozdíl od většiny zde, která chápe Pandí Dakar jako milou reklamní akci... to tobě zatemnilo mozek, či co tam máš, a křepčíš tu podivné tango Dakarozo... Panda přece nepojede v konkurenci se speciály, včetně Touaregu... P.S. Je vidět, nevíš ani, co je Dakar, ani, co je Touareg, ani, co je zbohatlík a ni, co je kiks... A smát se, Wolffe, že někdo nedojede tenhle šíleně náročný závod... může jen figura tvého kalibru... která tu přeci již přála i zmrzačení redaktorovi motoristického periodika. Skotské střiky Wolffe... to je tvá naděje. Opět jsem si vzpomněl na tvé neskutečně nelidské příspěvky pod tou havárií a zvedá se mi z tebe žaludek. :no: Nikdy... to zdůrazňuji, jsem se ve svém životě nesetkal mezi lidmi, kteří umí číst a psát, s odpornějšími postoji, než tu zaujímáš ty. A to extepmore s havárií toho redaktora. Ten tvůj neskutečný hyenismus... ta lidská ubohost v tobě, teď ta ubohost, že se směješ tragedii na Dakaru těm, co nedojedou, a je úplně jedno, na čem jedou (máš ty vůbec mozek?)... to myslím velmi bervitě vykresluje, jak někdo, s nickem Wolff uvažuje :no::no::no:
Myšlénky nemá, na ty je velmi skromný, bezcharakternost tu předvedl již mnohokrát... je to opravdu vyjímečná figura. Nevím, zda jsi četl tu diskuzi pod tou havárií redaktora... já si to přečetl a musel jsem se napít... takovéhle morální bahno, to se nevidí... Přát někomu invalidní vozík, jen proto, že si dělá legraci z aut... to je opravdu na Bohnice.
Docela trefné... Podle jeho reakce hádám, že jsem uhodil hřebík na hlavičku. Pro mě je "teréňák" s pohonem jen na jednu nápravu trochu pozérství, a je mi jedno, jestli je to český nebo třeba Stilo Uproad. Ale jako imagovka dobrý a jako fór ještě lepší, když zůstane viset na blátivé cestě v prvním kopečku, tak to oplastovaná karosérie a procentuální zastoupení pohonu náprav na silnici nezachrání >:-[]
Myslíš?
No já nevím... Prostě každý má tu svoji pravdu... Samozřejmě počínání Touaregu není mým prvotním úkolem, jen si živě pamatuji lonšek... Prvních 5 míst skoro měl VW do 2/3 závodu a najednou nedojel snad ani jeden (pokud jeden dojel a nebo dojel v roce 2005 už fakt nevím, najít si to umí každý ..., tedy i GTI). Já si pamatuju tu ostudu, přičemž nikdo neměl větší podporu továrny v té době, než právě VW.
P.S. Pokud by to byla jen reklamní akce ve stylu zůčastnit se bylo by to špatné a to moc... Pokud by Panda nedojela bylo by to špatné... Pokud dojede a k tomu dobře umístěná (do 3. místa) ve své kategorii (a neztratí se ani v celkovém hodnocení), bude to výborné. Fiat je na rozdíl od němců (a VW zvlášť) zvyklý vítězit. A já počítám, že s tímto se také této soutěže účastní. A to je fakt, který neoddiskutuje ani božský Adlatus - GTI...
Promiň Wolffe, ale viděl bych to tak, že hlavní pro Fiat je v tomto případě zúčastnit se a získat tak trochu publicity, stejně jako tomu podle mě bylo u VW a Touarega. Tomu odpovídá i zvolený motor. Prostě za vším hledej peníze :-)
Tak mi ty chytrolíne vysvětli, proč není v segmentu (malých) terénních vozů pohon 4 x 4 potřebný. Auto takto prezentované jeho výrobcem, přitom poháněné pouze na jednu nápravu, je podle mě falešné a prázdné. Samozřejmě to může být dobrý marketingový tah a vůbec nevypadá zle :-) Pokud chceš takové vozidlo, je absence byť jenom připojitelného pohonu druhé nápravy argument, a to celkem pádný. Podobně jako u sportovně zaměřeného auta je rozhodujcí nejen vzhled, ale třeba i výkon motoru. I pro ten není určující průměrný výkon vozů na silnici. Taková R8 1,4 16V by nabízela skvělou image, ale asi by to také nebylo ono... A když by se jistě za rozumnou cenu skvěle prodávalo >:D >:D Tak mi necpi, že to v segmentu není třeba, to není argument, ale hloupost. Stejně tak i tvrzení, že je zbytečný pohon 4 x 4, protože ho většina aut nemá na silnicích...
Panda, stydlíne, je autíčko pro manželku k nákupům do Delvity... A věř, že jestli něco manželka potřebuje, 4x4 to není. Proto je to od Fiatu spíše jen manýra... takovej bonbónek... Samozřejmě máš pravdu, že kdyby v regulérním a dospělém sedmentu SUV někdo jenom maskoval, že je drsnej, moc by toho nevyhrál... ale tyhle městské kobylky, jako je Panda, či POLO cros čo Room scout... ty ten pohon na všechny 4 opravdu nepotřebují...
Hmmm, no ja zase znam spoustu lidi (pro GTIho chlapu - pamatuju si jednoho 120kg a 196cm jezdil za dcerou ktere jela na koni....) co si prave Pandu koupili kvuli full-time 4WD (a ne zadny Haldex) napr. do vinohradu, do lesa, potrebuej male auto, ktere hodne projede a vsude vleze.....
Proste FIAT v tomto segmentu vi co dela a VW si jen hraje na to ze neco umi.....
V posledni dobe je Fiat zas na spici. Mezi malyma ctyrkolkama je Panda jedna z nejlepsich, Sedici (byk :-) ) vypada moc hezky o Puntu jsme si uz psali , je proste vyborny. Ale Croma je ta, co me zajima nejvic. Sedel jsem v ni a jel jsem s ni. Pohodlim se rovna autum o segment vys. Kvalita materialu je srovnatelna s cimkoliv v dane skupine. Jen je o moc prostornejsi nez cokoliv ve stejne tride. Mozna to bude cenou, ze jich na silnicich tolik neni...
..čo sa týka Cromy..ano u nás je ich po menej..rovnako ako ostatných talianov...ale predajné predpoklady predbehla tak čo...? stačí zajsť za hranice napr. do rakúska...len tu v Hainburgu /malá dedinka/pri BA som naratal tri nové Alfy 147 na jednej ulici 2x Lancia Y 2xAlfa 156 3xGP a 1x nové Sedici...nemýlme si náš trh s Europskym...Fiat predá mesačne cca 100 tisíc automobilov...:-)a predaje prudko rastú....moc som tomu neveril, ale teraz ked som videl nové Bravo verím, že Fiat sa konečne pevne usadí aj nižšej strednej...so 147 kou je tam dávno, ale o triedu vyššie..:-) v samotnom Autobilde napísali, že Bravo nasadilo novú a poriadne vysokú laťku v nižšej strednej,a konečne poráža nemeckých konkurentov predovšetkým emotívnym dizajnom/a to píšu nemci, často objektívnejší ako mi../ ..a tie motory...nové T-Jet 120, 150 a 180 CV v bežnom modeli ....VW aj Francúzi budú musieť rýchlo nájsť účinnu zbraň..:-) samozrejme príde Golf VI..ale bohužial so starou technikou a na starej platforme...aby sa to VW nevrátilo...
No já být na Tvém místě GTI, asi bych pomalu brzdil.
Zdá se mi, že Fiat pomalu ale velmi jistě nabírá dech a sebevědomí. Asi bych do Pandy ani nevlez, řekněme služebně, ale to auto kvete. :yes: A nejen Panda! :yes:
No GTI se nam tu zase predvedl s opakovanou trapnou vetou ze Panda je pro damy atd...uz je to trapne.
Nekdo se tu ptal proc ma Panda tolik verzi,jednoduse proto,nebot je to v danem segmentu nejprodavanejsi auto v cele evrope a tahne fiat v prodejich nahoru.Ze je zbytecny 4x4 u Pandy?-neni je spoustu Pand na pohon 4x4 co jezdi v rakousku svycarsku,italii,nemecku a dalsich alpskych zemí.Neplette si nas malinky trh s evropskym.
Croma ze se neprodava?Omyl,mozna ne tolik u nas,ale Fiat je s prodejem nadherne Cromy spokojen.
O Grande Puntu nemusime ani mluvit....... :-):yes:
Tak chlapa si v Pandě opravdu představit nedovedu. Panda je ideální dámské autíčko. Ostatně i dokonalá reklama od Fiatu byla věnovaná ženám (...neříkej mi bejby...). Maty, sakra jsi chlap ne? na tom, že je to dámská auto přece není nic trapného... sakra víš co to je, udělat auto, aby bylo milé ženám?