Konečně si uvědomili, že pokud nezačnou něco dělat, tak jdou do kytek. Jen tak dál a za ty kroky díky. Jen to chce přemýšlet i nad cenovou politikou, která zrovna není vždy úplně ok. Nicméně držím palce
Uz mi neda aby som nereagoval na podobne priblble narazky na Fiat. Mam punto prvej generacie, rok vyroby 1996, 1,2. Auto ma pomaly 130 000km, okrem servisnych prehliadok som s auto ani raz v servise nebol. Po motorickej stranke skvele, zive usporne, v interieri priestranne, maximalne prijemne.
Pri Fiate urcite ostavam.
Ja mel uno r.v. 86, najeto 120.000, bylo to moje prvni auto. Je pravda, ze po třech letech ježdění sem musel dát nový prahy a lemy blatníků (po 15 letech provozu to nevidim jako mínus) a to auto jezdí bez větších problémů s novým majitelem dodnes. Kamarád měl stejný uno, než ho ukradli(!!!) tak mělo neco kolem 150.000 a motor šel jak švícary. Bylo to prostorný auto se spoustou plusů (světla zhasly samy, když si vypnul motor, geniánlí sklápění sedaček atd.) Ted si známej koupil třídvéřák Polo, a kam se to v nápadech na Uno hrabe (dozadu nevlezeš, protože se sklápěj jen opěrky, žere to stejně, prostornější neni...)
Ja ma stilo cca 2roky aj nejake mesiace a servis okrem zakladnych veci a asi 3-4 malickosti otvaranie zadneho okna a ine uz si nespomeniem som nic nemal u mna jednoznacne fiat skus si precitat forum na auto.cz napr. megane grandtour tak do toho by som uz asi nesiel pro precitani
Zrovna u toho Megane bych se tak nebál, prodává se tak 20x lépe než Stilo, proto bude mít 20x více stěžovatelů. Já zase zůstávám u Renaultu, za 14 dní mám již čtvrtého. Jinak Fiaty, až na pár vyjímek, mám moc rád, ale až na druhém místě. Držím jim palce.
Moje info pocházejí z ministerstva dopravy a jsou podloženy skutečnými registracemi vozidel na konečného uživatele, nezabývá se tedy tím, co si náhlásí jednotliví dovozci značek jako prodané. Statistika uveřejněná zde je značně nepřesná, zahrnuje totiž i auta které dovozce vyfakturoval dealerům, nebo přeprodal na další trh, já mluvím jen o konkrétních registracích, i když moje poslední aktualizace je do konce května, takže něco se ještě prodalo, pochybuju o tak výrazném rozdílu.
Právě, že potřebuje expandovat s novými modely a bylo an čase. Sposta dílů (motor, podvozek) může být společných.
Po změně quality managementu Fiat je rozdíl opravdu znát. Má Panda je fakt dobře udělaná, to jsem nečekal.
drzim fiatu palce, vsichni i nejvetsi negativisti musi uznat prinos Fiatu automobilovemu prumyslu! Dnes uz neni spatnych a nekvalitnich aut, pouze trochu lepsich a dobrych.
Probůh,ten fiátek se ňáko rozjel.
Stejně,i kdyby uvedl na trh přes tisícovku nových modelů,stejně mu to nepomůže,protože fiata si koupí absolutní automobilovej ignorant!!!
Ty seš teda ignorant přitroublej já mám tak krásný bravo že při pohledu na něj si ho nemůžu nabažit ani po 2 letech co ho mám a na tom autě co se týče yávad jsem nemusel měnit ani žárovku tak by mě yajímalo čím jezdíš ty...
Jako abyste si nemysleli,že sem jenom tak něco plácnul.Já sem automechanik a opravoval sem a jezdil sem fakticky s kdejakym autem,ale bez urážky-hůř udělaný auta,než např.Punto,Palio,Stilo nebo Panda sem neviděl.Nejenom,že oproti jiným autům jsou atypicky udělaný,ale pokud se na kvalitu i na jízdní vlastnosti podívám po mý profesionální stránce,tak fakt děs.Asi jedinej pořádnej fiat byl Uno.
A v čem je to atypický? A jak se projeví profesionální stránka při hodnocení jízdních vlastností. To že Panda troch skáče na narovnostech (kvůli malýmu rozvoru, kterej u malýho auta bejt jinej nemůže) pozná kdejaká 80 letá babka.
A kolikpak Pand jsi už opravoval? Asi víc, nž jsi jich viděl - co?
Z dlouhodobýho testu vyšla nová Panda jako jedinný auto, kde v průběhu 30 000 km nezaznamenali žádnou poruchu.
I proto nevěřím, že Ti prošly rukama desítky, nebo stovky - nebo snad tisíce Pand, co jsou už teď (po max. 2 letech) KO!
Vždycky, když sem napíše nějakej "odborník", tak fakt ještě žasnu nejenom, že ta moje Brava po 10 letech ještě jezdí A furt stejně), ale že vůbec ještě drží pohromadě!!!!
Já měl Pandu z r. 1985 a úplně super. Kdyby mě tchán nepřinutil přijmout Saxo z roku 1998 s 2 bagama - prý kvůli bezpečnosti,měl bych ji pořád. Vím,zní to divně,že jsem musel moc přemýšlet,než jsem si vzal zadarmo auto o 15 let novější,ale taky to dokazuje,jak moc si dokáže Fiat člověka podmanit,jak moc mu dokáže přirůst k srdci svými věrnými službami .Moje další auto bude zase Fiat - nová Panda
Nebo možná C1 - ty Citroeny taky nejsou špatný - a ta prům spotřeba 4,6 je taky velký lákadlo.
No jestli ty jsi automechanik, tak to se už nepodivuju nad kvalitou našich servisů. Co to proboha meleš za blbosti. Co se týká tuposti při konstrukci aut tak jasně vedou francouzi, jedno jaká značka, ti jakoby ani nepředpokládali, že se to auto někdy bude opravovat.Naopak Fiaty jsou jedny z nejlépe propracovaných aut, co se týká servisních postupů a výměn dílů, téměř nikdy není nutné kvůli jedné součástce manipulovat s jinou, což třeba u Opla taky nikdy neslyšeli, ale kam se serou na renaulty... A sakra bych se divil, kdybys pandu vůbec viděl, když meleš takové blbosti, konkrétně Panda je jedno z nejhlepších, ne-li uplně nejlepší malé auto ve všech ohledech.
S tou Pandou jak říkáš. Já se vnutil už dvakrát dealerovi na projížďku a je to jedno z nejsuprovějších aut, ve kterým jsem jel (i když mu nová C1 dost šlape na krk).S oběma jsem jel cca 140 km/h - ta Panda měla ten slabší motor 1.1 a super. Měl jsem už 126, starou Pandu a ty jsem se něco naspravoval (jen kastle a drobnosti), nakitoval a nabrousil, takže o tom taky něco vím a musím říct, že se to opravuje velice dobře i laikovi,jako jsem já.
Asi ten Archibald není dobrej automechanik, když jemu to dělá problémy. Asi by se líp uplatnil někde u pásu - třeba u Bosche.
No s tou C1 teda nevím, mě to auto přišlo takový nedodělek, jak v interieru tak jinde, např. nelakovaný spodní díl kapoty motoru mě teda dostal, když šetří i na tomhle, jak to pak vypadá jinde? A Panda má mnohem lepší přední sedadla, tak o 3 třídy.
Tak sedadla neřeším - mě vyhovujou oboje, ten nelakovaný spodní díl mě taky překvapil, ale u Pandy 1.1 jsem někde něco takovýho taky viděl . Mě spíš vadí,že C1 není deklarována jako pětimístná.
no u Pandy není v laku vnitřní část motorového prostoru, ale je to poprášeno barvou laku, takže to na první pohled není poznat a hlavně motorový prostor není kapota, aby když ji otevřeš to bylo jako pěst na oko, ale to je jedno, jen sem chtěl říct, že ti kolíňani mě přijdou enormě šizený.
Ale myslím, že i tak yb byla C1 fajn auto,ale ta cena!!! Hrají si na falešnou stylovku, no řekl bych že to zkusili ale budou muset jít hooodně dolů...Za auto co se montuje tady chtít takové peníze... Fakt je ten, že kdyby se Panda montovala v Itálii, tak nebude asi taková láce jako je... NO nevím, ale do těch Kolínských aut bycha si nešel. Velký je to jako Panda, ale užitnost je nulová...Opravdu stylovka, ale za moc moc peněz. To nikdo nekoupí...
Když jsi chtěl do Pandy na začátku jejího prodeje boční airbagy, posilovač,ABS... tak sis musel koupit Dynamika 1.2 za 250 000 Kč, což je stejně jako C1 s 5D, u níž to už lze obědnat v týto verzi. Do roka začnou slevový akce a věřím tomu,že se cena týto verze dostane na cca 210 000 Kč - a ten motor je proti Pandě přece jen lahůdka.Ale asi dám jednou stejně asi přednost Pandě.
No lidi,já dělám mechanika přes 15 let,takže žádnej zajíc.Pravda,Pandy jsem opravoval jenom dvě,ale...ale zas musim uznat-kam se sere na opely a renaulty,peugeoty a citroeny.Já jenom chci říct,že Panda je možná roztomile hezká,bezpečná,úsporná...ale např.kabely od elektroinstalace jsou v jiných autech vedeny ve svazcích,kdežto u PAndy jsou prostě všechny kabely vedeny volně "všude možně".
Prostě já bych si fiata nekoupil,je to můj názor a já vám ho nechci vnucovat.