Nejnižší kombinovanou spotřebu (a tedy i nejnižší emise CO2) má na britském trhu v prvním pololetí letošního roku Fiat. V průměru 138 g CO2 na 1 km. Pořadí z pohledu od konce vévodí Porsche, kterému zároveň na tamním trhu citelně uby
Asi jsi nepochopil smysl více zdejších příspěvků. Fiat z valné většiny produkuje malé prcky do města s malými motory. Vlastně nemá ani pořádný motor nad dvaapůl litru. Tak kde by vzal velké emise?
A to jsi opravdu tak hloupý? Nebo to jen hraješ?
Už i Kubas, jakožto fiaťák, to dovede pochopit, ale ty si furt meleš tu svou.
Prodejní portfólio automobilky Seat se prostě neskládá jen z Ibizy (menší auto Seat nedělá, zato Fiat jich má hned několik). Do většiny modelů
(Ibiza, Altea, Leon, Cordoba, Altea, Toledo, Alhambra)
co Seat prodá, montuje (oproti Fiatu) velké motory.
Ano, Seat MÁ 2.8 litrový benzín, Fiat NEMÁ nic nad 2.5.
O nějakém ekologickém lobby a s tím úzce spojeném downsitzingu se mi moc bavit nechce. A ano, koncern VW (protože na ten opět ve spojení se Seatem narážíš) downsitzing opravdu umí, viz anketa EOTY se svou 1.4, kterou již má "pár" let na trhu.
Já píšu o faktech, ty opět (jenom) o svých dojmech. :-!
Myslíš ty větší jako je 1.2, 1.4, 1.4 TDi, jakožto 75% motorizací ze všech prodaných.
(2,8 =0,3% prodejů)
Tohle je realita..
Fiat taky používá/val 1.9 JTDM,2.4 20V atd..
Je to v moderní technice.
Možná by bylo vhodné tu tvoji realitu podložit nějakými čísly. Dej sem link na to, odkud čerpáš. Ať se tu bavíme o faktech a ne o tvých dojmech a "soukromých objektivních" statistikách.
Proč nepochopitelný, SUV jsou auta jen pro ženský, akorát zde někteří "rádobymuži" si myslí jak v nich budou "in".
Když někoho z nich vidím v tomhle autě, hned si říkám chudák, "růžouvoučký" prádýlko máš?
Prostě vetšinou ***i..
Ano, máme tu opět nový axiom definovaný Ádvojkou. Ten kdo sedlá SUV je automaticky:
-***,
-padesátikolová ženská - nejlépe blondýna,
-zamindrákovaný "rádobymuž".
A teď mi jesště pověz, v čem jezdí ti praví muži. Ať se tu taky trochu pobavíme >:D
"V Bravu samozřejmě", bys chtěl slyšet, viď? >:D
Když na to mají tak třeba ve Ferrari, Lambu........, Masserati GranTurismo to je kára i na každodení využití.
Ano GranTurismo... a pro každodenní ježdění. Hmm.
Obecně vzato s autem, co má servisní interval nějakých 10 nebo 12 tis km je každodenní ježdění docela sporadické. A ještě k tomu, když dostupnost pořádného servisu je doslova na celodenní výlet - nebo raději dny dva. :-!
....Fiat malé motory s nízkýma emisema umí, o tom žádná.... Určijícím kritériem pro "průměrné emise" je ale hlavně struktura prodaných modelů - a když např. 80% prodaných aut Fiatu jsou Pandy a Punta, tak je jasné, že výrobci, kteří prodají více větších aut se silnějšími motory, musejí logicky mít ty průměrné emise vyšší.... To je celé....
Pred rokem tu probehla vlna hysterie zivena automobilovou lobby, ve ktere zavedeni limitu bylo liceno jako konec automobiloveho prumyslu. Dovolil jsem si tu tenkrat napsat, ze limity nejsou zadnym problemem, protoze kazda automobilka, ktera bude chtit za 5 let prodat auto, bude muset mit emise (spotrebu) dobrovolne jeste nizsi, protoze pri vyssi spotrebe by ucinila budouci cena ropy jejich auta neprodejna. Pro vetsinu diskutujicich jsem tu byl za trubku. Vida. Ani to netrvalo celych 5 let a slova trubky se naplnuji.