Ako je to mozne? Ved Fiat vyraba len same sunty, co stoja viac v servise ako jazdia, na tie auta sa staci len pozriet a uz maju poruchu...toto je urcite zaplateny clanok... >:D >:D >:D
hmm.. za prve jsi v zadnem FIATu nikdy nejel, za druhe, zadneho nikdy nemel, a za treti o nich nic nevis :) bez si lestit feldu a prestan hloupe placat...
Ironie, neironie, zacinam byt na podobny kecy alergicky :D ale v pohode.. je fakt, ze sem zrovna zapnul kompa, tak to mozna vyznelo ostreji nez sem chtel ;)
Fiat maká fest a výsledky se dostavují, však taky jeho motivace je ještě silnější než Daliborovo učení na housle. Zajímalo by mě, jak se na výsledcích podíleji Fiatovy oblíbené kooperace (viz Suzuki, indické projekty...) a různé další akce (motory atd.). V širším pohledu ale tyhle dostihy o spasení zadku běží téměř všechny automobilky - jsem opravdu přesvědčený, že na trhu v Evropě i globálně je jich příliš s příliš velkým počtem aut na prodej. Zatím se daří něco odpustit pojistným ventilem do Asie, ale dlouho to asi nevydrží. Zvyšování prodejů na tradičních trzích se v praxi už téměř jistě děje více na úkor jiných konkurentů a méně díky nenasycenému kupnímu potenciálu.
cit: "Zvyšování prodejů na tradičních trzích se v praxi už téměř jistě děje více na úkor jiných konkurentů a méně díky nenasycenému kupnímu potenciálu."
MOje řeč... Ale když to právě vidím v tom kontextu, tak právě ty výsledky Fiatu jsou výborné. Za a) posiluje v evropě na úkor svých konkurentů, zejména Renaultu, PSA a VW a na druhé straně z těcht značek byl nejméně globální, takže má šanci se vrátit na moho trhů, odkud odešel a zatím se mu tam daří velmi dobře. Prakticky nejsilnější postavení má Fiat v Jižní Americe, kde se mu rok od roku vede líp a líp a už odsunul dřívější jedničku VW, takže já to vidím pozitivně...
:yes: Myslím, že každý rok tak trochu vyhlížíme, jestli některá z tradičních značek nazkolísá a nezačne se rozsypávat.. ne že by to bylo potěšení. Ale Fiat v každém případě předvádí obrovské zmrtvýchvstání.
Ahoj lidi,už jsem seděl v Bravu :-) a už mám i vybráno!
Stilo 1.4 za Bravo 1.4 Sport 150 koníků :-):-):-)
p.s. Tomu nárustu také nerozumím,určitě zaplaceno ! a to už mám třetího Fiátka v řadě a stále pořizuji ty poruchové,ošklivé,rezavějící šunty.
Jinam, než nahoru nemohou výsledky fiatu směřovat... protože, pokud by hodlal fiat setrvat ve svých dosavadních krizových stavech, brzy bychom tu neměli o čem psát. Ten růst je tu ovšem především vytvořen prodeji náklaďáků... Jo, tak tohle ceňme, BRAVO TIR. Segment osobních vozidel již tak dramatický nárůst nezaznamenal. Ostatně... tohle je než přechodná doba, vyvolaná výměnou starých PUNT za nová, a tohle ještě zaznamenáme v případě Stila, které bude měněno za Bravo... Jinak je to stále stary dobrý fiat. Tedy emočně vypjaté karoserie, jejichž náboj již asi dvacátý rok nepřežívá většinou třetí jaro. Myslím, že prodej Stila tohle ilustruje dokonale.
Z tohoto úhlu pohledu musí být ani ne poloviční nárůst prodejů koncernu VW ve srovnání s Fiatem vysloveně tragédií. Nicméně souhlasím, že délka setrvání náboje v novém Bravu s Golfem nepůjde srovnávat, neboť druhý jmenovaný nic takového nemá... >:D:yes:
A este ked pripocitas vymenu starych Golfov za nove, lebo pravoverny "volkswagenak" si nic ineho nekupi, tak mas vyriesenu otazku predajnosti aut tejto znacky.... >:-[]
Konečně se Fiat šplhá tam kam patří a to co píše Gti o výměnách modelú to od něj fakt sedí už vidím nácka jak nevymění Golfa za Golfa ale třeba za Ceed.A Stillo se moc neprodávalo ani jako novinka takže výměna prodaných aut za Bravo by Fiat moc nevytrhla. ;-)
Znalec na všechno se opět projevil. Zisk meziročně u os. aut vzrostl o cca 10.2 % a v penězích to znamená 6,3 bilionu eur celkově. Nákla´dáky mají růst meziročně o 20,1% v penězích to znamená 2,5% bil. eur celkově. Z článku to není patrný a proto to zavádí.
Hod se do klidu a zkousni, ze Fiat je nerychleji rostouci velka automobilka v Evrope a tomu odpovida i zhodnocovani jejich akcii. Neni to dane jen designem, ale predevsim celkove povedenymi modely a zmenou kurzu v marketingu. Veci, ktere ty bohorovne prehlizis a zlehcujes, momentalne prave ve Fiau funguji a neni racionalni duvod domnivat se, ze by to nemelo stejne dobre fungovat minimalne nasledujici rok az dva. Podivej se na celoevropske prodeje novych aut. Uspech Punta zdaleka neni jen o generacni vymene (protoze nove modely konkurence proste takovych cisel nedosahuji). Pro vsechny budouci investroy: Akcie porostou, ale je treba bedlive sledovat doporuceni maklere. Sam jich mam asi 18,5% (jednu dobu to bylo dokonce 31%) ve svem portfoliu, ne proto, ze bych byl na Fiat zatizeny, ale proste proto, ze prinasi vynikajici zhodnoceni a na tom nic nezmeni ani kilometry GTIho lzi a demagogii. :-!
Z 0 se roste vždycky dobře...jo zhodnocení je pěkné, zepotej se z5tně, když klesali , těch co museli prodat.Zeptej se Italské vlády...Ne nehaním, nic proti FIATU..nic není černé a bílé.
To nikdo nezpochybnuje. Nepsal jsem, ze by fiat nemival problemy. Z 0 se roste dobre a ja jsem nakupoval akcie prave proto, ze byly jednodusene podhodnocene. To ovsem nesnizuje soucasne vysledky (dnes uz akcie nejsou zdaleka na nule). Investora zajima duvod ceny akcii jen proto, aby si mohl analyzovat, jeslti budou dale rust nebo ne. Krize Fiatu byla nopak docela dobra investicni prilezitost. Po te, co se ukazalo, ze je nove vedeni fiatu schopne, pohadkovemu vynosu nestalo nic v ceste :-!
To nikdo nezpochybnuje. Nepsal jsem, ze by fiat nemival problemy. Z 0 se roste dobre a ja jsem nakupoval akcie prave proto, ze byly jednodusene podhodnocene. To ovsem nesnizuje soucasne vysledky (dnes uz akcie nejsou zdaleka na nule). Investora zajima duvod ceny akcii jen proto, aby si mohl analyzovat, jeslti budou dale rust nebo ne. Krize Fiatu byla nopak docela dobra investicni prilezitost. Po te, co se ukazalo, ze je nove vedeni fiatu schopne, pohadkovemu vynosu nestalo nic v ceste :-!
11% nie je "drama", ale veľa automobiliek by pri takomto raste jasalo, že ? Btw. Stilo by som v tvojom prípade ako argument nepoužíval - od počiatku bolo deklarované ako orientované na Nemecko a nemeckých konkurentov (vrátane dizajnu) a naozaj to bol dizajnovo jasný flop... (v čom sa asi zhodneme je fakt, že hranie sa na niekoho iného, bola riadna blosť...)
Jo ono 10% není moc. Ale když vemeš, že ostatní (většina, ne samozřejmě všichni) šli v průměru o 5 - 10 % dolů, je to dobrý výsledek. Lepší než se všeobecně očekávalo. Jediné s čím se dá z toho ensmyslu, co GTI vyplodil souhlasit je to, že Fiat už si nemohl dovolit jít dolů. Problém je v tom, že je prostě lepší, než oni sami chtěli. Mimoto, pesimistický GTI uváděl, že se GP nebude už v letošním roce prodávat dobře... No skutečnost je taková, že se prodává stále výborně a mimoto se dostává i na trhy, kde Fiat v minulosti vůbec nebyl... Takže GTík má problém, no... >:-[] >:-[]
hmmm no nevim psat a resit procenta ma prave napriklad u zhodnoceni akcii fundamntalni vyznam. Ono pokud akcie v hodnote 10€ zhodnoti o 1€ je rozdil nez kdyz to udela akcie za 100€ ;-) PS: Ta procenta u zisku take vychazeji z faktu a maji vypovidaci hodnotu... Problem je, ze nekteri nejmenoVWani "experti" ta cisla dezinterpretuji ;-)
No u akcii pochopitelně ano...myslel jsem zisky automobilky.Tam je tolik veličin , že % o kolik to stouplo jsou někdy zavádějící.nakonec GTI se necht=ic nachytal na % taky.
medzi Bravom, Focusom a Golfom, vsetko TD s vykonmi 150, 136 a 140 koni a jasne vyhral Golf pred Focusom... Nemci sa zmohli len na to, ze Bravo je najlepsi Fiat aky taliani vyrobili...
To enní nic, co by mě překvapilo... To mě nechává naprosto klidným. J8 budu jen spokojený, když i v německu se bude Bravo dobře prodávat. A mylsím, že už asni sami němci na tyhle testy neslyší všichni... Takže asi tak... BY mě jen zajímalo, jak to zdůvodňovali, resp. co Bravu vytkli?
co blbnete, že v testu vyhraje konkurence, neznamená že ti co "prohráli" jsou na tom špatně.Důležité jsou parametry testu a hlavně co a jak se boduje.Jsou nastaveny parametry a dle těch to je.tečka.Kdo si to přečte a koume co jak se bodovalo, obrázek si udělá sám.I v SM jsou občas dobré testy a kdo pochopí jak se to boduje, nic neřeší.
no hlavně při srovnávacích testech je potřeba se podívat kdo má kolik reklamy. Přece si nemůžou dovolit zkritizovat auto tomu kdo je pro ně nejvýznamnější inzerent, protože by potom odešel. Mluvil jsem s člověkem co píše pro SM a říkal, že srovnávací testy jsou ta nejhorší práce (hlavně závěr)
To je jasný, němci jsou chudáci zahledění do VW Golf kterej je svým designem stejně studenej jako jejich čumáky. Jděte se všichni podívat na Bravo, je úžasný.
VW nikdy nezemře. Němci jsou nejvyspělejší země v evropě, a mnoho zamindrákovaných jedinců z ostatních zemí se jim chce rovnat /jako kdyby na ně neměli/ tím, že si koupí VW,
nebo něco podobného kvůli image. A přitom třeba sní právě o Bravu, Meganu, 147 apod. ale nekoupí si je pro svou omezenost, chybějící odvahu /co když jsou to opravdu takové šunky, jak tvrdí soused od vedle../ Proto taky někteří tak zuří a kopou kolem sebe, protože, ač slintajíc nad Bravem, nikdy si ho nemohou koupit. Jinak Golf určitě není špatné auto, ale pravověrných normálních golfistů je tak 20%, ostatní by si měli dát raději Sprite!
Bláboly, jeden za druhým. Nepředpokládám, že lidé nakupují VW kvůli nějaké pseudoimagei. Vezmu li Golf, tak právě toto auto nabízí už pár let ten nejvyváženější mix vlastností, které moc konkurentů nenabádne. Proto se prodává, žádné jiné konspirační teorie za tím netřeba hledat. Stačí si konkurenty v dané třídě vyzkoušet osobně a každý hned pochopí, kde je pravda.
The thrue is out there a ve volkswagenu... Di te s tou sračkou už fakt do *...tam kam patří.. nebaví mě furt číst VW VW VW. Tohle je o Fiatua celý volksvágen se s těma plechovkama může jít...píp
Ale copak? Dvě zbylé mozkové buňky se vzepjaly k maximálnímu výkonu? Reagovat bys měl především na ty, kteří se tu neustále snaží VW s Fiatem srovnávat (viz výše). Právě ti totiž mají exemplární VW komplex.
PS: Čeština a ani ta angličtina ti nejde.
ale de a moc dobře. žádné buňky se nevzpínají... POrovnávat VW s Fiatem je fakt blbost. Dudy a nebe přesně v tom pořadí... Jsou to krámy ty koncernový (VW) auta.
Nevím, jestli si děláš kozy, nebo to myslíš vážně, ale chybu v asi anglické větě máš a srovnávat VW a Fiat? Pro mě je Fiat automobilka, co dělá dobré malé auta. A tím to taky končí.
Já myslím, že úspěch Golfu spočívá právě v jeho šedivosti - to je u germánů základ nevyčnívat, jít s davem (popřípadě s Vůdcem). Takže ta je ho unylost a bezkrevnost je to, po čem introvertní šediví myšáci jedou.
celkem s tebou souhlacím, že je potřeba si osobně vyzkoušet konkurenční aut (nebo alespoň ty mezi kterými se rozhoduji). Já jsem se pohyboval o třídu výš a výsledek zkušebních jízd byl jasný - Passata jsem si nekoupil. Před několika lety, mě také více vyhovoval Focus než Golf
Ste tupci. Dve veci- Nic nie je cierne, alebo len biele. vsetko ma svoje plusy a minusy. rozhoduje pomer polusov k minusom. a tam je Golf macher. je sice drahy, ale ta kavlita. Vsak uz vyrobili viac ako 30 milionov kusov tohto vozitka...Chapem vas odpor jk VW, ani mne sa nepaci ch cenova politika. By the way, bol som minule leto v nemecku. Mlady chalan si kupil M?egana, ked som sa ho pytal, ze ty nemec, zvyknuty na kvalitu, úreco mas Megane nevedel odpovedat(respektive odpovedal ze tam je super diesel a super vybava verzuzs cena), ale povcedal ze tiez toho trosku lutuje, mal buracku - servis ho stal cca nejakych 40000 korun - ilo hlavne o brzdy...To iste vo VW by ho vyslo asi o polovicu lacnejsie.
Dalsia vec- Golf Je KVALITNE AUTO- nemecke auta su vobec kvalitne(ak neratamae japoncov a uz teraz aj korejcanov- Ceed a pod..). Ale sem tam aj majster utne- Mercedes a jeho trieda E, losi test na Mercedese A. Chybna elektronika u Tuaregov a Cazenne/ zhodou okolnosti sa vyrabaju v BA...
A este jedna vec. MAm citroena,predtym som mal Fabku...Citroen bol kupeny za super cenu so super vybavou- ale ma svoje muchy ktore nemala ani fabka- Elektronika sem tam blbne.Auto vydava pri roznych veciach rozne atypicke zvuky...a pod...Tod rozdiel...Chete kvalitu???Tak Japonsko nemecdko a ameriku. 3 najvyspelejsie ekonomiky sveta...
PS: aj tak autom mojich snov je Range rover- aj ked mu sibe elektronika. aj ked to nie je nemec
PS2: neznasam diesele VW a ich tedchniku PD_ spotrebu nemaju extra. hucia jak kosacka a su daleko drahsie. v tomto smere podporujem BMW, a francuzsky vyvoj dieslov...
Fiat je taky Alfa Romeo 159 a to je super kára, kromě Ferra
Přátelé, pokud jste neochutnali AR 159 (praxe), nebo Breru ( zatím zkušební jízdy), pak nevíte o čem mluvíte, jsou to super káry, v práci máme i Doblo a další Fiaty a jsou úplně v pohodě, zatím nejlepší služebáky, co jsme měli na spolehlivost. Možná to zní pro někoho podivně, ale je to tak.
Mám Fiat coupe /koupeno v 94 možná první v ČR z výstavy/ a měnil jsem pouze brzdové disky,tlumiče, výfuk a některé maličkosti
převážně až po cca 80tis., ve firmě AR 156 1,8 55tis. bez závad,
406 3,0 coupe 50tis. pouze přední brzdové kotouče a to v10tis.
/výr.závada/ Na druhou stranu Vento 1,8 ve 20tis. odešlo vstřikování, Vectra 1,8 ve 40tis výměna půlky motoru, protože žral více oleje než benzínu, S80 měla slabou výdrž spotřebních součástí /tlumiče, brzd. desky a kotouče apod./ Z toho důvodu
u nás velmi zakořeněnou fámu o tom, jak němci jsou OK a vše ostatní *** neberu. Už kvůli těm lidem, kteří to tvrdí, a kteří jsou mi i konkrétně nesympatičtí, bych si nikdy nekoupil VW,BMW a Audi. Přestože to nejsou špatná auta, mají pro mne naprosto příšernou image /kterou nevytvořila ta auta, ale jejich nabubřelí prodejci a majitelé
Vazeni fanaticti obdivovatele VW a dalsich nemeckych "zazraku", podivejte se na nasledujci tabulku spolehlivosti [odkaz] a prectete si komentar, abyste netrvrdili, ze je to zmanipulovane. VW a cela ta deutschlandska banda neni o nic spolehlivejsi nez zbytek sveta!!!!!!! Spis naopak. Prohlednete z tech bludu! Zeme se netoci obracene, neni placata a Golf neni nejlepsi auto. Prodeje jdou z casti na vrub domele aureoly "dokonalosti". Nejvetsi legrace je pak pozorovat to procitnuti (nekteri k tomu nedojdou - sila sebeklamu dokaze divy ;-) )
Tak zaprve nejsem zadny fanatik statistik, nicmene tento vyzkum je zatim nejduveryhodnejsi pruzkum spolehlivosti (diky zamereni vyzkumu a zadavateli). Vyvraci prave kecy typu "jedna pani povidala". Z te statitiky vypliva, ze Citroen 10. misto az Mercedes 20.misto a vsechno mezi tim bude mit pojistku na budouci opravy nizsi nez treba napriklad VW... Pokud se neco da pojistit, lze tam kvantifikovat riziko a pokud je nekde vyssi, tak to pojisteni bude drazsi. To je jednoduche, jinak by pojistovna v dlouhodobem meritku tratila. Netvrdim, ze by nemecka auta byla spatna, ale jsou na tom co se tyce spolehlivosti UPLNE STEJNE jako zbytek sveta. Jiste BMW, Mercedes a Audi mivaji velmi solidne zpracovane interiery. U VW a Skody bych to netvrdil tak kategoricky. Vylevy typu "Fiat je smejd" a "VW je zazrak" ci co, jsou vyplody chatrneho mozku, tod vse. PS: Kia me nezajima, ale vzhledem k jednoduchosti konstrukce bych se nedivil, kdyby se nekazily. Vliv na to muze mit dobry zarucni servis, co ja vim... Podstatne jsou servisni naklady a ty jsou zrejme i u starsich Kii nizke.
Tak nevím já měl Lantru z roku 96 a za tři roky ježdění 45tis km sem měnil akorát ložisko předního kola a destičky jinak absolutně bez problému takže řeči o starých poruchových korejcích mě taky přijdou trochu mimo mísu :-)
Doporučuji všem příznivcům VW: zajděte se podívat na materiály použité v novém Bravu (přístrojová deska)a přestanete vykládat nesmysly o kvalitě VW a nekvalitě Fiatu. I když tupci budou tvrdit stále to samé..
Ak by si vlastnil stare Bravo alebo Punto tak by si pisal niečo iné. Fiat musí velmi presviečať svojou kvalitou.Kupil som Bravo hrôza, pri Punte mi tvrdili lepšia kvalita. Preto pre mňa fiat už nikdy nie. Fiat doposial figuruje všade ako podpriemerne spolahlivé auto. Ale snáť sa im to s novým Bravom už podarý.
..Fiat Ritmo, smích, rezavý i na obrázku..a taky shnil..tak jsem šel pro nové...nový VW golf...po 3 letech shořel..u VW pokrčili rameny a řekli...smůla..náhoda..nic vám nedáme ..po 2 letech jsem se dovídal o požárcích VW - skrytá vada na elektroinstalaci..To už jsem měl Ford..Transit..nový..spousta místa...podle reklamy šetřil mé peníze..čerpadlo BOSCH po 45.000 km oprava za 68.000..Kč ..pak každých 15.000 km prasklý rozvoďák a nové ventily...3x á 12.000 Kč..u fordu odmítali záruky uznat-prý je to vada BOSCHe..BOSCH tvrdil ře Ford to má špatně spočítané..Chceš jezdit? Plať!!! Soudit se můžeš potom...mezitím PUNTO (NOVÉ)..150.000 km - výfuk,olej,2x čep řízení á 900 kč...v servise jsem 4 rok ukázal korozi a do týdne nové páté dveře..s omluvou!!! teď DOBLO..jedno z prvních..TRNUL JSEM!! Teď..149.000 km...olej,výfuk,uložení předního tlumiče levého 1x1080KČ..doraz zadní nápravy 2x á 800,- když jsem jej měl půl roku-utekla mi kapalina v řízení..za 24hodin jsem měl nové CELÉ řízení!!!jo - a STILLO jako náhradní vůz..TAK MI KU... ŘEKNĚTE PROČ SI NEMÁM ZASE JÍT LETOS KOUPIT TY *.. FIAŤÁCKÉ PLEČKY A DÁT TADY NA TY VW TEORETIKY??????????
..smích..vážně..já jdu do fiata po třetí..ať píše kdo chce co chce...jezdím už dlouho ve spolehlivých vozech s příkladným přístupem servisu k zákazníkovi a budu dál. Jsem rád že se jim daří, tuším totiž proč..:-))