Musíš stihnout všechny schůzky a nezapomeň jet na dálnici za kamionem a rekuperovat. Ještě lepší je PHEV, vem si auto domů a dobíjej ze svého přes noc.
Hm, to možná chce změnit místo. U nás se jeden hybrid pořídil na zkoušku, je normálně v poolu a žádné pokyny nejsou, jen to po příjezdu připojit, parkovací místo má každý služebák přiděleno, tohle je jen se zásuvkou. Já z toho nejsem nějak odvařenej, chraň Bůh, ale prostě je to něco nového na zkoušku, vyhodnotí se proti standardu naftových Octavií, to jen Češi mají zase tendenci remcat při každé změně aniž by to zkusili.
Nepletu si nic, reaguji na nesmysly v příspěvku, že si máš jako zaměstnanec dobíjet PHEV doma a jak se s hybridy nedá jako služebákem. Prostě se koupil Ioniq phev a používá se. Za dva roky se vyhodnotí náklady, zkušenosti a podle toho se bude pokračovat tou nebo onou cestou. Jednoduché a bez emocí. Kupodivu si to lidi primárně berou na kratší cesty, zcela bez nucení, ženský z Nákupu nebo Financí tím dají dvě 75km cesty bez nabíjení uprostřed za super spotřebu. Jen těch keců kolem a snad vždy jen od lidí, kteří na služebky ani nejezdí.
To malo byt KUNkunenovi, on ma celkovo pomylene predstavy o hybridoch a EV a o tom ze iba im jazdenie za kamionom setri palivo. Ak by som ja plnil fleet tak jednoznacne Corollou ST alebo Sedan 1.8 hybrid. Nulovy servis, relaxujuce jazdenie, neriesenie nabijania - ideal na fleet.
Tak hybridy (tuším do 135kW spalovacího motoru) mají třeba v Praze parkování na modrých zonách zadarmo (100kč ročně), což může být pro majitele firmy zajímavá úspora.
MZD6 je o dost menší auto = a i když :yes: tak na dlouhý cesty napříč kontinentem = bude Camry = a teď bacha! Bude Camry asi lepší = na ježdění velkejch nájezdů kilometrů abych tě parafrázoval = bude Camry = spíš eště lepší ;-)
Plus bude mít menší spotřebu = v běžnym dennim provozu
Už se na ty demagogie vykašli, fakt se to nedá číst.
Je jedno, jestli je Camry třeba o 10 cm delší než šestka, čelní plochu (která nejvíc ovlivňuje spotřebu) mají prakticky stejnou - a věřím že i koeficient odporu, který možná má Camry dokonce lepší. Rozdíly ve valivém odporu snad můžeme zanedbat, řekněme, že obě auta pojedou na stejně nahuštěných pneu o šíři 225.
Spotřeby budou hodně podobné, vyvstává tedy otázka, proč připlácet statisíce za hybrid. Až přijde Mazda se svým "vznětovým" benzínem, spadne všem brada!
Ty po meste jazdis v milach? :-) Budes tie bludy omielat donekonecna, alebo sa poucis zo skusenosti ludi ktori hybrid dlhodobo vlastnia? Potom by si zistil, ze hybrid ma lepsiu spotrebu aj na okreskach a na dialnici ma rovnaku alebo mensiu spotrebu ako diesel. Clanok je o fleete a tam sa ovela poruchovejsie diesle budu stale viac vytracat. Ked to cesi konecne pochopia tak pomer Toyot nebude 1/3 ale vyrazne vyssi uz buduci rok comu pomozu nove Corolly..
Čo to znamená jazdenie kilometrov. Na služobnom, mimochodom benziňáku mám za posledné dva roky nájazd cca 26-30kkm/rok. Pomer mesto - diaľnica 1:1. Vieš si predstaviť to utrpenie v meste ak by to bol napr. 1,6tdi s 5kvaltom (taký typický služobák)?
Na tvoj obmedzený rozhľad to bude asi moc ale nie každý musí so služobákom drviť dé jedničku. Kopa služobákov je aj na poskakovanie po okolí sídla, alebo vyslovene ako benefit. Musí to byť za každú cenu hltač diaľničných kilometrov. Tvoja rekuperácia za kamiónom je už tiež obohraná, nikde takto nevidím hybridy jazdiť (aspoň nie na Sk), takto jazdili hrdý majitelia tdi keď došlo k ich rozmachu. Rozmýšlaj
Třeba u nás ve firmě také převládají hlavně škodovky a Volkswageny. Škodovky jako osobní auta a Volkswageny jako dodávky. Já primárně jezdím s osobními auty. Celkem zajímavá vychytávka, která je u nás ve firmě teď novinkou je, že v každém autě je teď nově GPS lokátor viz https://lokatory.cz/ Díky tomu má firma přehled o tom, kde se auto pohybuje.