Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Jaká auta najdeme ve firemních flotilách? Polovinu tvoří vozy VW a Škoda, třetinu Toyota

Přestože 58 procent dotázaných považuje hybridní vozy za vhodné pro vozové parky firem, nejpreferovanějším pohonem jsou diesely.
Zpět na článek
3. 12. 2018 15:33
11. 10. 2022 20:34
Avatar - KANKUNEN
3. 12. 2018 09:55
No jasně hybrid, to je ono
Musíš stihnout všechny schůzky a nezapomeň jet na dálnici za kamionem a rekuperovat. Ještě lepší je PHEV, vem si auto domů a dobíjej ze svého přes noc.
Rozbalit vlákno
14
3. 12. 2018 10:04
Re: No jasně hybrid, to je ono
Hm, to možná chce změnit místo. U nás se jeden hybrid pořídil na zkoušku, je normálně v poolu a žádné pokyny nejsou, jen to po příjezdu připojit, parkovací místo má každý služebák přiděleno, tohle je jen se zásuvkou. Já z toho nejsem nějak odvařenej, chraň Bůh, ale prostě je to něco nového na zkoušku, vyhodnotí se proti standardu naftových Octavií, to jen Češi mají zase tendenci remcat při každé změně aniž by to zkusili.
Avatar - .StenLi.
3. 12. 2018 15:05
Re: No jasně hybrid, to je ono
Mylis si hybrid s plug-in hybridom.. Toyota a iba jeden a ten urcite nedosahuje nijak zaujimave cisla vo fleetoch..
4. 12. 2018 06:44
Re: No jasně hybrid, to je ono
Nepletu si nic, reaguji na nesmysly v příspěvku, že si máš jako zaměstnanec dobíjet PHEV doma a jak se s hybridy nedá jako služebákem. Prostě se koupil Ioniq phev a používá se. Za dva roky se vyhodnotí náklady, zkušenosti a podle toho se bude pokračovat tou nebo onou cestou. Jednoduché a bez emocí. Kupodivu si to lidi primárně berou na kratší cesty, zcela bez nucení, ženský z Nákupu nebo Financí tím dají dvě 75km cesty bez nabíjení uprostřed za super spotřebu. Jen těch keců kolem a snad vždy jen od lidí, kteří na služebky ani nejezdí.
Avatar - .StenLi.
4. 12. 2018 10:58
Re: No jasně hybrid, to je ono
To malo byt KUNkunenovi, on ma celkovo pomylene predstavy o hybridoch a EV a o tom ze iba im jazdenie za kamionom setri palivo. Ak by som ja plnil fleet tak jednoznacne Corollou ST alebo Sedan 1.8 hybrid. Nulovy servis, relaxujuce jazdenie, neriesenie nabijania - ideal na fleet.
3. 12. 2018 10:08
Re: No jasně hybrid, to je ono
Tak hybridy (tuším do 135kW spalovacího motoru) mají třeba v Praze parkování na modrých zonách zadarmo (100kč ročně), což může být pro majitele firmy zajímavá úspora.
Avatar - KANKUNEN
3. 12. 2018 11:02
Re: No jasně hybrid, to je ono
O tom žádná, že na hopsání po městě je hybrid lepší. Ale na ježdění kilometrů se už moc nehodí.
3. 12. 2018 11:39
Re: No jasně hybrid, to je ono
Závisí od konkrétneho modelu. Napríklad taký Camry hybrid (ktorý sa začína predávať konečne aj v EU) je vynikajúci aj na dlhé cesty.
Avatar - KANKUNEN
3. 12. 2018 13:21
Re: No jasně hybrid, to je ono
Věř tomu, že MZD6 si ve dvoulitru si na dlouhé cesty vezme méně.
Avatar - Hammunasakra
3. 12. 2018 14:14
Re: No jasně hybrid, to je ono
Jo? O kolik? :-)

MZD6 je o dost menší auto = a i když :yes: tak na dlouhý cesty napříč kontinentem = bude Camry = a teď bacha! Bude Camry asi lepší = na ježdění velkejch nájezdů kilometrů abych tě parafrázoval = bude Camry = spíš eště lepší ;-)

Plus bude mít menší spotřebu = v běžnym dennim provozu
Avatar - Dzakobo
3. 12. 2018 14:26
Re: No jasně hybrid, to je ono
Už se na ty demagogie vykašli, fakt se to nedá číst.

Je jedno, jestli je Camry třeba o 10 cm delší než šestka, čelní plochu (která nejvíc ovlivňuje spotřebu) mají prakticky stejnou - a věřím že i koeficient odporu, který možná má Camry dokonce lepší. Rozdíly ve valivém odporu snad můžeme zanedbat, řekněme, že obě auta pojedou na stejně nahuštěných pneu o šíři 225.

Spotřeby budou hodně podobné, vyvstává tedy otázka, proč připlácet statisíce za hybrid. Až přijde Mazda se svým "vznětovým" benzínem, spadne všem brada!
Avatar - .StenLi.
3. 12. 2018 15:03
Re: No jasně hybrid, to je ono
Ty po meste jazdis v milach? :-) Budes tie bludy omielat donekonecna, alebo sa poucis zo skusenosti ludi ktori hybrid dlhodobo vlastnia? Potom by si zistil, ze hybrid ma lepsiu spotrebu aj na okreskach a na dialnici ma rovnaku alebo mensiu spotrebu ako diesel. Clanok je o fleete a tam sa ovela poruchovejsie diesle budu stale viac vytracat. Ked to cesi konecne pochopia tak pomer Toyot nebude 1/3 ale vyrazne vyssi uz buduci rok comu pomozu nove Corolly..
Avatar - _Karel_
3. 12. 2018 16:09
Re: No jasně hybrid, to je ono
Edit
3. 12. 2018 19:09
Re: No jasně hybrid, to je ono
Čo to znamená jazdenie kilometrov. Na služobnom, mimochodom benziňáku mám za posledné dva roky nájazd cca 26-30kkm/rok. Pomer mesto - diaľnica 1:1. Vieš si predstaviť to utrpenie v meste ak by to bol napr. 1,6tdi s 5kvaltom (taký typický služobák)?
3. 12. 2018 19:11
Re: No jasně hybrid, to je ono
Na tvoj obmedzený rozhľad to bude asi moc ale nie každý musí so služobákom drviť dé jedničku. Kopa služobákov je aj na poskakovanie po okolí sídla, alebo vyslovene ako benefit. Musí to byť za každú cenu hltač diaľničných kilometrov. Tvoja rekuperácia za kamiónom je už tiež obohraná, nikde takto nevidím hybridy jazdiť (aspoň nie na Sk), takto jazdili hrdý majitelia tdi keď došlo k ich rozmachu. Rozmýšlaj
3. 12. 2018 15:33
toyota
By mne zajímalo, kde ty toyoty jezdí. Myslím že tenb výzkum je pěkná blbost. Fordy a opely jsou určitě častější než toyoty.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ada je zase tady
3. 12. 2018 17:12
No jasně, diesel je nejlepší volba.
Nic nového, věc je jasná!. :-)
Rozbalit vlákno
0
11. 10. 2022 20:34
Firemní auta
Třeba u nás ve firmě také převládají hlavně škodovky a Volkswageny. Škodovky jako osobní auta a Volkswageny jako dodávky. Já primárně jezdím s osobními auty. Celkem zajímavá vychytávka, která je u nás ve firmě teď novinkou je, že v každém autě je teď nově GPS lokátor viz https://lokatory.cz/ Díky tomu má firma přehled o tom, kde se auto pohybuje.
Rozbalit vlákno
0