Ford Connect Tourneo a Van: Tichá řeka
8
/
34
Prohlédnout znovu
Ford Connect Tourneo a Van: Tichá řeka
Ford Connect Tourneo a Van: Tichá řeka
|
acz
Ford Tourneo
|
acz
V palubním počítači je možné nastavit mnoho funkcí včetně asistentů řidiče
|
acz
Přístrojová deska vypadala skvěle
|
acz
Ford Tourneo
|
acz
Sedmimístné Tourneo má zaklopitelné obě zadní řady sedadel
|
acz
Jednotlivá křesla lze sklápět samostatně, a tak se nabízí velký počet variant
|
acz
Posunovatelná sedadla ve třetí řadě jsou v segmentu malých dodávek ojedinělá
|
acz
Ford Tourneo
|
acz
Ford Tourneo
|
acz
Osobní Tourneo nás potěšilo přídavným zpětným zrcátkem a držákem na sluneční brýle
|
acz
Odkládací místa se také objevila pod nohami prostředních cestujících
|
acz
Loketní i bederní opěrku jsme si na dlouhé cestě užili
|
acz
Vnější zpětná zrcátka dostala velkoplošné spodní asymetrické plochy
|
acz
Couvací kamera tvoří součást výbavy se systémem Sync
|
acz
Ford Tourneo
|
acz
Ford Tourneo
|
acz
Ford Tourneo
|
acz
Nejsilnější verze 1.6 TDCi/85 kW pochvalně spolupracuje se šestistupňovou přímo řazenou převodovkou
|
acz
Automatické přepínání dálkových světlometů a aktivní brzdění používají informace z radaru
|
acz
Ford Tourneo
|
acz
Ford Tourneo
|
acz
Prostřední i nejslabší varianta čtyřválce 1.6 TDCi dostaly jen pětistupňové ústrojí
|
acz
Po překlopení obou sedadel vzhůru vzad se objeví velký prostor
|
acz
odkládací místa jsme našli i těsně vedle krajních sedadel
|
acz
Průvlak v přepážce pokračuje nad sklopeným opěradlem
|
acz
Furgon L2 nabízí extrémně dlouhé boční posuvné dveře
|
acz
Levé boční posuvné dveře jsou za příplatek šest tisíc korun
|
acz
Delší L2 poskytuje 3,2 m3 prostoru a ochranu bočních stěn do poloviny výšky
|
acz
Maximalizace využití prostoru se projevila šikmou dělicí přepážkou
|
acz
Otvor pro dlouhé předměty vykazuje velké rozměry
|
acz
Víčko otvoru se nahoře přichytává magnetem
|
acz
Standardně dodávané otevření křídlových dveří dosahuje úhlu 180°
|
acz
Prostřední i nejslabší varianta čtyřválce 1.6 TDCi dostaly jen pětistupňové ústrojí
|
acz
Plug-in hybridní Mercedes-AMG E 53 má české ceny. Překročí 3 miliony
TEST VW T-Cross 1.0 TSI DSG – Elektromobilitě vstříc i se spalovákem
Škoda Kodiaq aneb Tohle vás zajímalo nejvíce. Co umí a co ne?
Řídili jsme Lynk & Co 01: Jak jezdí čínské volvo na českých silnicích?
Rady před koupí Mazdy MX-6: Vzácnost, na které nevyděláte
Jarní servisní péče pro vozy z koncernu Volkswagen za zvýhodněné ceny