Ford Ecosport 1.0 EcoBoost vs. Opel Crossland X 1.2 Turbo – Divoká změť genů
17
/
95
Prohlédnout znovu
Ford Ecosport 1.0 EcoBoost vs. Opel Crossland X 1.2 Turbo – Divoká změť genů
Ford Ecosport 1.0 EcoBoost vs. Opel Crossland X 1.2 Turbo – Divoká změť genů
|
acz
Ford Ecosport 1.0 EcoBoost vs. Opel Crossland X 1.2 Turbo
|
acz
Ford Ecosport 1.0 EcoBoost vs. Opel Crossland X 1.2 Turbo
|
acz
Ford Ecosport 1.0 EcoBoost vs. Opel Crossland X 1.2 Turbo
|
acz
Ford Ecosport 1.0 EcoBoost vs. Opel Crossland X 1.2 Turbo
|
acz
Ford Ecosport 1.0 EcoBoost vs. Opel Crossland X 1.2 Turbo
|
acz
Ford Ecosport 1.0 EcoBoost vs. Opel Crossland X 1.2 Turbo
|
acz
Ford Ecosport 1.0 EcoBoost vs. Opel Crossland X 1.2 Turbo
|
acz
Opel se drží osvědčené klasiky otevírání kufru nahoru – vyšší postavy by si ale měly dát pozor, protože víko se zvedá jen do výšky 184 cm.
|
acz
Ford Ecosport 1.0 EcoBoost
|
acz
Ford Ecosport 1.0 EcoBoost
|
acz
Jednoduše tvarovaná palubní deska těží z příkladného rozvržení ovladačů – středová obrazovka je ideálně v zorném poli řidiče, materiály a zpracování výborné a přístroje přehledné.
|
acz
Ford Ecosport 1.0 EcoBoost
|
acz
Řazení fordu se vyznačuje krátkými a přesnými drahami. Páka je ale umístěna zbytečně nízko.
|
acz
Ford Ecosport 1.0 EcoBoost
|
acz
Ford Ecosport 1.0 EcoBoost
|
acz
Ecosport v edici Titanium Top je napěchován komfortními prvky. Dostanete automatickou klimatizaci, multimediální systém s 8palcovou dotykovou obrazovkou nebo vyhřívání sedadel, volantu a čelního skla.
|
acz
Ecosport v edici Titanium Top je napěchován komfortními prvky. Dostanete automatickou klimatizaci, multimediální systém s 8palcovou dotykovou obrazovkou nebo vyhřívání sedadel, volantu a čelního skla.
|
acz
Řidič si však za volantem připadá, jako by seděl na kozlíku.
|
acz
Ecosport na délku měří jen 4096 mm. Ani proto nepřekvapí, že prostorem v podélném směru za opelem lehce ztrácí, ale i tak nabídne před koleny slušnou porci volného místa. Vzadu se nám také zamlouvají dlouhé sedáky, které dobře podepírají stehna.
|
acz
Pochvalu si zaslouží i rozměry a tvar sedadel v přední části.
|
acz
Ford Ecosport 1.0 EcoBoost
|
acz
Ford Ecosport 1.0 EcoBoost
|
acz
Ford Ecosport 1.0 EcoBoost
|
acz
Ford Ecosport 1.0 EcoBoost
|
acz
Ford Ecosport 1.0 EcoBoost
|
acz
Ecosport nabídne šuplík pod sedadlem spolujezdce nebo přihrádky vedle zadního sedáku. V ní své místo nalezl i konektor, jenž lze použít na dobíjení mobilů a tabletů.
|
acz
Ford Ecosport 1.0 EcoBoost
|
acz
Ford Ecosport 1.0 EcoBoost
|
acz
Ford Ecosport 1.0 EcoBoost
|
acz
Ford Ecosport 1.0 EcoBoost
|
acz
Ford Ecosport 1.0 EcoBoost
|
acz
Tuhý a pevný podvozek zvládne i náročnější terén, tlumiče si poradí i s velkými hrboly, ale i na hladké silnici drobně poskakuje. Stabilizace při slalomu zasahuje intenzivně.
|
acz
Ford Ecosport 1.0 EcoBoost
|
acz
Ford Ecosport 1.0 EcoBoost
|
acz
Ford Ecosport 1.0 EcoBoost
|
acz
Ford Ecosport 1.0 EcoBoost
|
acz
Ford Ecosport 1.0 EcoBoost
|
acz
Ford Ecosport 1.0 EcoBoost
|
acz
Ford Ecosport 1.0 EcoBoost
|
acz
Ford Ecosport 1.0 EcoBoost
|
acz
Velikostí patří kufr do průměru.
|
acz
Ford Ecosport 1.0 EcoBoost
|
acz
Ford Ecosport 1.0 EcoBoost
|
acz
Přeplňovaný litrový tříválec se usadil v mnoha modelech Fordu a také v ecosportu odvádí dobrou práci. Vzhledem k výkonu 92 kW bychom u něj očekávali snad trochu lepší dynamiku.
|
acz
Ford Ecosport 1.0 EcoBoost
|
acz
Pneumatiky v testu: Vredestein Sportrack 205/50 R17
|
acz
Ford Ecosport 1.0 EcoBoost
|
acz
Ford Ecosport 1.0 EcoBoost
|
acz
Specialitou ecosportu je otevírání pátých dveří do boku, což může být v některých případech výhoda, ale negativa převažují. Ford dostal toto řešení kvůli tomu, že případné rezervní kolo je umístěno na nich.
|
acz
Analogové přístroje s rámováním jsou dobře čitelné. Také s jeho interiérem jsme spokojeni. Škoda drobných ergonomických nedostatků.
|
acz
Opel Crossland X 1.2 Turbo
|
acz
Palubní deska crosslandu svým tvarem odráží aktuální styl Opelu a nám se líbí její vlnité linie.
|
acz
Opel Crossland X 1.2 Turbo
|
acz
Opel ale bohužel zdědil i nepříliš povedené řazení. Alespoň že hlavice je blízko volantu.
|
acz
Opel Crossland X 1.2 Turbo
|
acz
Opel Crossland X 1.2 Turbo
|
acz
Opel Crossland X 1.2 Turbo
|
acz
Opel Crossland X 1.2 Turbo
|
acz
Pozice za volantem se nám líbila, protože se blíží běžným osobním vozům, přední sedadla by mohla být širší.
|
acz
Dostatek místa před koleny a nad hlavou – to jsou hlavní přednosti Opelu Crossland X. Usadit do druhé řady trojici dospělých cestujících nebude ani v jeho případě jednoduché – ztěžuje ho i nepraktické uchycení prostředního pásu do střechy.
|
acz
Opel Crossland X 1.2 Turbo
|
acz
Opel Crossland X 1.2 Turbo
|
acz
Opel Crossland X 1.2 Turbo
|
acz
Opel Crossland X 1.2 Turbo
|
acz
Opel Crossland X 1.2 Turbo
|
acz
Silný benzinový crossland již můžete mít od výbavy Enjoy. Proti fordu je výrazně chudší, ale v příplatkových prvcích najdete dokonce i indukční dobíjení mobilů nebo průhledový displej.
|
acz
Opel Crossland X 1.2 Turbo
|
acz
Silný benzinový crossland již můžete mít od výbavy Enjoy. Proti fordu je výrazně chudší, ale v příplatkových prvcích najdete dokonce i indukční dobíjení mobilů nebo průhledový displej.
|
acz
Opel Crossland X 1.2 Turbo
|
acz
Opel Crossland X 1.2 Turbo
|
acz
Opel Crossland X 1.2 Turbo
|
acz
Dlouhá loketní opěrka sice zvyšuje řidičovo pohodlí, ale abyste se dostali do schránky pod ní, musíte ji vyklopit nahoru.
|
acz
Výhrady máme k výplním zadních dveří. Titěrná opěrka je nepoužitelná a cestující má loket spíše v prohlubni sloužící i jako madlo.
|
acz
Opel Crossland X 1.2 Turbo
|
acz
Opel Crossland X 1.2 Turbo
|
acz
Crossland nás potěšil plavnější jízdou na pěkné vozovce a zahanbit se nedá ani mezi kužely. Na větších nerovnostech ale rány procházejí celým vozem.
|
acz
Opel Crossland X 1.2 Turbo
|
acz
Opel Crossland X 1.2 Turbo
|
acz
Opel Crossland X 1.2 Turbo
|
acz
Opel Crossland X 1.2 Turbo
|
acz
Opel Crossland X 1.2 Turbo
|
acz
Opel Crossland X 1.2 Turbo
|
acz
Opel Crossland X 1.2 Turbo
|
acz
Kufr crosslandu se nám zamlouvá pravidelným tvarem s rovnými boky, a hlavně objemem 410 litrů, což je jedna z nejlepších hodnot v segmentu.
|
acz
Příplatkové náhradní kolo se vejde pod podlahu.
|
acz
Opel Crossland X 1.2 Turbo
|
acz
Opel Crossland X 1.2 Turbo
|
acz
Dvanáctistovka s výkonem 96 kW vznikla v projekčních kancelářích francouzského koncernu PSA a crossland ji sdílí s konstrukčně shodným Citroënem C3 Aircross. Síly má na rozdávání.
|
acz
Opel Crossland X 1.2 Turbo
|
acz
Pneumatiky v testu: Bridgestone Turanza T001 215/50 R18
|
acz
Opel Crossland X 1.2 Turbo
|
acz
Opel Crossland X 1.2 Turbo
|
acz
Opel Crossland X 1.2 Turbo
|
acz
Opel Crossland X 1.2 Turbo
|
acz
Plug-in hybridní Mercedes-AMG E 53 má české ceny. Překročí 3 miliony
TEST VW T-Cross 1.0 TSI DSG – Elektromobilitě vstříc i se spalovákem
Škoda Kodiaq aneb Tohle vás zajímalo nejvíce. Co umí a co ne?
Řídili jsme Lynk & Co 01: Jak jezdí čínské volvo na českých silnicích?
Rady před koupí Mazdy MX-6: Vzácnost, na které nevyděláte
Jarní servisní péče pro vozy z koncernu Volkswagen za zvýhodněné ceny