No jo, ted jsem si toho vsiml take. Co si vzpominam, mela to nejaka generace RAV4 (nevim zda i soucasna), ale tam byl pant na spatne strane. Zajimavy pocin.
To je ten problém japonských aut, neboť řídí vlevo, proto když člověk když zastaví u chodníku a otevře kufr, tak ho musí obíhat. A z hlediska ušetření nákladů se na otevírání na druhou stranu zanevřelo.
Prašť jako uhoď.
Keď sa budú otvárať naopak, tak ich vodič síce nebude obiehať, ale bude mať problém ich obísť s nákladom v rukách. Alebo všetko poukladá na zem, zabuchne a potom pohodlnne odkráča aj s nákupom.
Má to však tú výhodu, že ich môže zabuchnúť nohou, čo je pri japonských pántoch akosi komplikované. ;-)
Souhlas, nic tak hrozneho jako toto jsem dlouho nevidel. Design je priserny, predek s obr pontonem, zadek jak z mrte let sterho Suzuki a k tomu prtava kolecka. Tohle ja auto pro jizni ameriku, cinu, ale ne pro evropu
Nechtel by jsem se v tom ukazaovat na verejnosti. Vypada, jako kdyz nedobrzdi kamiony a slisuji mezi sebou Fiestu ze vsech stran, i zboku az popraska palubovka jako pri zemetreseni v Indii
ma neskutocne vysoky ponton karoserie.... a v konecnom dosledku ziadna vyhra.... lebo to ma malicky podvozok a kolesa akoby z miniauta.... ta vyska hmoty karoserie nad prednym kolesom je neskutocne masivna alebo ako to spravne nazvat... to bude aspon 45 cm toho plechu este nad prednym kolesom a to nema asi ziadne auto ..... suma sumarum ale podvozok to nema vysoky.... tak k comu taka hmota nad blatnikom .. aky ma v praxi efekt... ... vo mne budi dojem akoby to auto malo sendvicovu koncepciu aku pozname zo stareho mercedesu A a B ..... tie tvary kasne su rozhodne dost zvlastne a netypicke ... je vidiet ze podobne ako creta aj tu je priorita skor india ( brazilia ) ako europa
Ford tenhle paskvil v Evropě víc než dva roky už prodává. Byl ohlášen v Paříži 2012 s "novým Mondeem". Na Mondeo se čekalo do letoška, EcoSport se ale na vybraných trzích v Evropě bohužel oproti Mondeu prodávat začal. V Německu je na to pořád nějaká akce, asi je to obrovský prodejní trhák >:D
Netuším, co je na téhle neaktuální neprodejné záležitosti dnes finálnějšího, než před oficiálním zahájením prodeje v Evropě. Drobný FL který má asi zlepšit prodeje z toho krámu trhák neudělá.
Ďalšia automobilka, ktorá zaspala boom malých crossoverov a teraz sa to snaží improvizovane dohnať cez brazílsky model. Sedel som v tom pred dvoma rokmi keď to bolo len v nejakej druhej finálnej verzii a s tou cenovkou to bol teda otras. Dvierka pred radiacou pákou mi ostali v ruke, paráda. Toto na fotkách už skôr vyzerá ako facelift a rozlúčková edícia v jednom.
Opravdu by mě zajímalo, kdo si troufne se v něčem takovém ukázat >:D Proti "Ecosportu" (to je ale opravdu zoufalý název, že?) je i Fusion velmi elegantní auto!