Oni se z Mondea nepoučili a i na Focuse nacpali LCD, ve kterým zabírá podstatnou část nepotřebný svítící autíčko? Tohle opravdu nechápu, spravil by to jeden jedinej šikovnej kluk s platem 3keur...
Jinými slovy, kromě nálepky ECO a pár deklú na podvozku tam neni nic, co by nebylo v základním modelu. Jen jsou přestaveny parametry směrem k úspornosti. Ale ta cena se řádně liší. Holt kdo chce uspořit, musi být oholen.
Delší převody - nejsou dražší. Start-stop bude ve všech modelech bez příplatku za rok. Inteligentní dobíjení - nějaká řídící jednotka dobíjení tam musí být tak jako tak. Ta "inteligentní" (nedobíjí pokud auto zrychluje, dobíjí více pokud zpomaluje) je výrobně dražší asi o desetikoruny. "ECO pneu" jsou dražší jen kvůli té značce "ECO". V podstatě je jenom jinak namíchaná směs. Aktivní grill - ano ten je navic. Výrobně stojí řádově desetikoruny. V řídící jednotce je nahrán jinak nastavený soft. Jak se to asi projevi na výrobních nákladech? Nijak. Dekly na podvozku - výrobně desetikoruny navíc.
Takže shrnuto výrobní náklady mohou být v extrémním případě vyšší o jednotky tisíc Kč, ale pak se na to nalepí samolepka ECOnetics a tim se to zdraží o desetitisíce. Marketing v praxi.