Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Ford Focus: první ochutnávka + jízdní dojmy

Facelift Fordu Focus je téměř dokonalý příklad pravidla „Nesahej na to, co funguje“.
Zpět na článek
18. 12. 2007 00:18
18. 12. 2007 00:31
neregistrovaný "játra"
18. 12. 2007 06:08
18. 12. 2007 00:35
neregistrovaný "játra"
18. 12. 2007 11:26
anonym
18. 12. 2007 12:55
18. 12. 2007 17:32
neregistrovaný "játra"
20. 12. 2007 21:41
23. 12. 2007 18:07
neregistrovaný "acoLaco"
18. 12. 2007 01:09
anonym
18. 12. 2007 09:29
neregistrovaný "Tee"
18. 12. 2007 16:20
neregistrovaný "jababa"
19. 12. 2007 08:08
neregistrovaný "Alesh"
18. 12. 2007 17:20
neregistrovaný "prasatko"
19. 12. 2007 12:50
neregistrovaný "mikes2007"
19. 12. 2007 13:57
anonym
19. 12. 2007 16:11
neregistrovaný "mikes2007"
23. 12. 2007 23:35
neregistrovaný "prasatko"
18. 12. 2007 06:47
neregistrovaný "Perun."
18. 12. 2007 08:48
neregistrovaný "DS"
18. 12. 2007 09:01
anonym
18. 12. 2007 09:02
neregistrovaný "991"
18. 12. 2007 09:03
neregistrovaný "C4all"
18. 12. 2007 07:53
18. 12. 2007 08:14
neregistrovaný "A2"
18. 12. 2007 08:45
neregistrovaný "FX"
18. 12. 2007 08:59
neregistrovaný "A2"
18. 12. 2007 09:18
neregistrovaný "FX"
18. 12. 2007 08:52
18. 12. 2007 08:25
18. 12. 2007 09:54
neregistrovaný "maluch"
18. 12. 2007 11:07
18. 12. 2007 09:12
anonym
18. 12. 2007 09:22
neregistrovaný "játra"
18. 12. 2007 09:30
neregistrovaný "XXXXXXXX"
18. 12. 2007 11:22
neregistrovaný "yaroukh"
18. 12. 2007 16:04
18. 12. 2007 22:40
20. 12. 2007 00:13
anonym
20. 12. 2007 18:21
anonym
18. 12. 2007 09:35
18. 12. 2007 14:07
anonym
18. 12. 2007 19:23
anonym
19. 12. 2007 09:35
neregistrovaný "no.problem"
20. 12. 2007 01:52
neregistrovaný "no.problem"
25. 12. 2007 20:30
neregistrovaný "Jarda_Maly"
29. 12. 2007 00:43
neregistrovaný "no.problem"
18. 12. 2007 09:40
18. 12. 2007 09:47
neregistrovaný "Donaldd"
18. 12. 2007 09:59
18. 12. 2007 09:58
anonym
18. 12. 2007 10:05
19. 12. 2007 14:01
anonym
18. 12. 2007 10:37
18. 12. 2007 11:52
18. 12. 2007 12:25
19. 12. 2007 16:19
18. 12. 2007 12:01
anonym
18. 12. 2007 12:50
neregistrovaný "pepino z depíno"
18. 12. 2007 13:07
neregistrovaný "někdo"
18. 12. 2007 13:21
18. 12. 2007 16:00
neregistrovaný "někdo"
22. 12. 2007 10:30
18. 12. 2007 13:24
19. 12. 2007 17:45
18. 12. 2007 13:27
neregistrovaný "milanič"
18. 12. 2007 13:49
18. 12. 2007 14:14
anonym
18. 12. 2007 09:54
neregistrovaný "spokojený"
18. 12. 2007 09:56
18. 12. 2007 10:32
18. 12. 2007 10:14
anonym
18. 12. 2007 10:52
neregistrovaný "miro mihálik (Auto.cz)"
18. 12. 2007 10:32
neregistrovaný "autoscout"
18. 12. 2007 10:55
neregistrovaný "miro mihálik (Auto.cz)"
18. 12. 2007 10:36
neregistrovaný "xxxxy"
18. 12. 2007 10:55
neregistrovaný "miro mihálik (Auto.cz)"
18. 12. 2007 12:29
neregistrovaný "jarjarbinks"
18. 12. 2007 13:16
anonym
18. 12. 2007 13:30
anonym
18. 12. 2007 13:46
neregistrovaný "Pepis"
18. 12. 2007 21:48
neregistrovaný "Chirurg13"
18. 12. 2007 22:26
neregistrovaný "Honza002"
19. 12. 2007 08:28
anonym
19. 12. 2007 10:21
neregistrovaný "Honza002"
19. 12. 2007 11:29
neregistrovaný "Honza002"
20. 12. 2007 10:19
neregistrovaný "játra"
23. 12. 2007 18:13
neregistrovaný "acoLaco"
19. 12. 2007 11:52
neregistrovaný "Karlitto_"
18. 12. 2007 13:44
anonym
20. 12. 2007 10:28
neregistrovaný "játra"
18. 12. 2007 14:10
anonym
18. 12. 2007 15:07
anonym
20. 12. 2007 19:41
anonym
18. 12. 2007 15:08
neregistrovaný "mmmm197785"
18. 12. 2007 15:40
neregistrovaný "Spyker"
18. 12. 2007 16:38
18. 12. 2007 23:51
anonym
19. 12. 2007 11:55
neregistrovaný "Karlitto_"
30. 12. 2007 13:23
neregistrovaný "spirt"
18. 12. 2007 18:42
18. 12. 2007 23:32
neregistrovaný "helmuthhyb"
19. 12. 2007 07:42
neregistrovaný "Donaldd"
19. 12. 2007 15:21
19. 12. 2007 11:55
anonym
19. 12. 2007 10:26
19. 12. 2007 12:03
neregistrovaný "Karlitto_"
19. 12. 2007 15:47
anonym
19. 12. 2007 16:30
neregistrovaný "Karlitto_"
20. 12. 2007 09:26
anonym
20. 12. 2007 12:45
anonym
20. 12. 2007 14:47
neregistrovaný "Pepis"
19. 12. 2007 16:57
anonym
19. 12. 2007 16:58
anonym
Avatar - Pjenkava
18. 12. 2007 00:18
Hmmm!
Teď Focus půjde těžko rozeznat od Mondea... Jinak design se mi velice líbí, motory jsou ovšem slabotka. Zvlášť když už dnes jde vydolovat 85 kw s dieslu o objemu 1,5 l... Ford potřebuje dvoulitr. Nějak to nechápu - vyšší povinné ručení a tak... 8-s
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "játra"
18. 12. 2007 00:31
Re: Hmmm!
Povinné ručení, které je takto nastoleno u nás :-) myslím, že tohle při vývoji hraje prachmizernou roli, jde když už hlavně o emise a spotřebu.
18. 12. 2007 06:08
Re: Hmmm!
Tak si kúp okuliare, keď ich od seba nerozoznáš ;-). Čo sa týka motora, asi sa držia starého "objem ničím nenahradíš". na druhej strane to nie je jediný turbodiesel v ponuke...
neregistrovaný "játra"
18. 12. 2007 00:35
Auto jak má být..
Má to styl, je uhlazené a velmi moderní zároveň, kvalitní a myslím že i líbivé navíc s tím nejdůležitějším, perfektními jízdními vlastnostmi.. Ford poslední dobou boduje, tohle auto si asi nenechám ujít... :yes:
Rozbalit vlákno
5
anonym
18. 12. 2007 11:26
Re: Auto jak má být..
je to humus !!! interier na zvracanie !!! nepohodlna skatula
Avatar - pallas
18. 12. 2007 12:55
Re: interier?
s akym autom to porovnavas? Focus ma jeden z najvydarenejsich interierov v tejto triede. Kto mu teda podla teba konkuruje?
neregistrovaný "játra"
18. 12. 2007 17:32
Re: interier?
Asi má žigula a jeho "interiér" mu přirostl k srdci :-)
Avatar - pallas
20. 12. 2007 21:41
Re: interier?
hmm je nesvoj ked nema na pristrojovke teplomer na "MACLO" teda maslo :-)
neregistrovaný "acoLaco"
23. 12. 2007 18:07
Re: interier?
Jedno z mých současných aut je také žigul, tak neurážej (35 let a jezdí jak fík, a co se toho navozil, převozil a při parkování výhledově bezkonkurenční auto, se kterým se jinak nemusím nikomu na silnici uhybat a také neuhybám >:D Ale asi si tohohle Focuse půjdu po vánocích objednat, i když je to kupování zajíce v pytli, když to není ještě nikde v autosalónech jako předváděčka :-!
anonym
18. 12. 2007 01:09
nabidka motoru?!
Neni mi moc jasne proc nabizeji dva motory s temer stejnymi parametry - 1.6TDCi 80kW a 1.8TDCi 85kW - zrychleni stejne, max. rychlost stejna, spotreba u 1.8 vyssi...
Rozbalit vlákno
13
18. 12. 2007 01:36
Re: nabidka motoru?!
A ted k tomu pridej tu 2.0 s nizsim vykonem.
neregistrovaný "Tee"
18. 12. 2007 09:29
Re: nabidka motoru?!
Musim suhlasit, kde su tie ford motory, benziny su od mazdy + 2,5 volvo a diesle od peugeota s podpriemernymi vykonmi. (stary fordacky 1,8 endura DE co uz mal davno dosluzit ani nespominam). Mam Ford velmi rad a tak isto ich skvele podvozky, ale kedy uz konecne pridu aj konkurencieschopne MOTORY? Co to je za vtip, uviest motor 2,0 TDCI so 110konmi, uz davno mal mat minimalne 110kW, ako zakladny dieselovy dvojliter.
Avatar - skejpa
18. 12. 2007 15:55
Re: nabidka motoru?!
presne tak... :yes: ty dieseli od fordu sou proste tragedie. kazi to jinak nadprumerne auto... jakozto fanousek mazdy ale muzu doufat, ze prave mazde tohle nahraje na vyssi prodejnost protoze si dieseli dela sama a podvozky sdileji...
neregistrovaný "jababa"
18. 12. 2007 16:20
Re: nabidka motoru?!
Tak nevim, diesel tam je 110 k and 140 k. Na relativne male auto by to melo stacit, ne? [Nejsem priznivcem pidi motoru, takze objem neresim.] I kdyz proc je tam diesel s 110 k ve verzi 1.6 a 2.0 neni moc jasne.
neregistrovaný "Alesh"
19. 12. 2007 08:08
Re: nabidka motoru?!
pokud vím, tak diesel 1,6 MZ-CD v Mazdě je od Ford-Peugeot-----Hdi, TDCi
Avatar - skejpa
19. 12. 2007 10:06
Re: nabidka motoru?!
jo to je mozny. ja mel namysli spis 2.0d co se dava do M5 a M6...
neregistrovaný "prasatko"
18. 12. 2007 17:20
Re: nabidka motoru?!
To co tu píšeš je trochu jinak. Ford jako koncern vlastní automobilky mazda, volvo, pár anglických značek atd. Všem dodává platformy (dohromady asi 12ti automobilkám) - pochopitelně finální naladění dělají už u konkrétní automobilky. A motory vyvíjí společenství PSA kde je Ford jeden s účastníků...To jen tak pro úplnost ;-) Jinak souhlasím s tebou, že existují jednotky, které z malého objemu dolují veliký výkon (1.4 se 170koňmi od VW, přeplňované 1,6 ky s málem 200koňmi...atd...) Ale když pominu povinné ručení, což je v podstatě pakatel...Chtěl bys takovej motor do auta? Zamysli se jak to asi u těhle agregátů je s poruchovostí a živostností...V tomhle je lepší jít cestou "mírného pokroku" jak to dělá právě Ford a jiní...Měj se! :-)
neregistrovaný "mikes2007"
19. 12. 2007 12:50
Re: nabidka motoru?!
Na motoru 1.4 se 170k apod. nic spatneho nevidim, asi by ho nevyrabeli kdyby to nezvladnul co se tyka zivotnosti. A ono je poznat i na vaze, vyvazeni a treba odpruzeni auta jestli je vpredu motor 2.0 nebo 1.4, coz mi prijde docela podstatne, nejde jen o vysi povinneho ruceni. Nemam problem s +-100k vykonem z 2.0 objemu, ve svem prvnim prispevku (to je nechtic ten prvni prispevek anonym) jsem poukazoval na nevyvazenou skladbu motoru, ne na jejich vykony.
anonym
19. 12. 2007 13:57
Re: nabidka motoru?!
poruchovost.... dělám v servise
neregistrovaný "mikes2007"
19. 12. 2007 16:11
Re: nabidka motoru?!
A kolik porouchanych 1.4TSI jste tam meli?
18. 12. 2007 19:40
Re: nabidka motoru?!
súhlas :yes:
Avatar - superkutil
18. 12. 2007 22:27
Re: nabidka motoru?!
Nepochopil jsem kombinaci 1.8TDCI 85kW/280Nm a 2.0TDCI 81kW/265Nm. Nestačil by 1.8TDCI 85kW a 2.0TDCI 100kW? A proč jsou některé 2.0TDCI 103kW (S-MAX) a tady jen 100kW. Myslím, že by nebyl problém dostat z 2.0TDCI 110kW/360Nm (podobný motor má Mazda 5 a jede jako dělo, ujela mýmu 2.2TDCI 114kW/360Nm). Jinak tu 1.8TDCI jsem zkoušel v C-MAXu a není špatná. ;-)
neregistrovaný "prasatko"
23. 12. 2007 23:35
Re: nabidka motoru?!
No tohle asi nechápe nikdo... ;-) :-) Ford se chce asi některých starších agregátů "zbavit" proto je dává do nabídky všechny. Ovšem ostříleného zákazníka nezmátne ani na chvíli, že... ;-)
PS: Moje volba motoru pro Focus
Benzín: 2.0
Nafta: 1.6 ta silnější...
Achoooj :-)
neregistrovaný "Perun."
18. 12. 2007 06:47
Mnoho povyku pro nic
Vážená redakce jistě zná tiskový zákon a ví, že u každé reklamy (líbivěji třeba "komerční prezentace") musí být textem či formátem odlišeno, že se nejedná o klasický článek >:D >:-[] Pro případné místní diskuzní akcelerátory (Throtly), to byla nadsázka ;-)
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "DS"
18. 12. 2007 08:48
Re: Mnoho povyku pro nic
"diskusní akcelerátor" >:D to mi nedělej takhle při ránu >:D ..snažím se do sebe za pochodu něco kopnout a ještě se přidusím >:-[]
anonym
18. 12. 2007 09:01
Re: Mnoho povyku pro nic
já už se přidusil vánočkou - "diskuzní akcelerátor" to je hláška dne >:D >:D >:D
neregistrovaný "991"
18. 12. 2007 09:02
Re: Mnoho povyku pro nic
já už se přidusil vánočkou - "diskuzní akcelerátor" to je hláška dne >:D >:D >:D
neregistrovaný "C4all"
18. 12. 2007 09:03
Re: Mnoho povyku pro nic
>:D Když Perun dopustí, i bránice mi spustí... :-) No co, hlavně, že svěrače vydržely... :-)
18. 12. 2007 07:53
Pekne, pekne
Pekny Fikus obzvlast ST barva..
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "A2"
18. 12. 2007 08:14
Původ
Přední partie díky použití stylu Mondea zcela nepochybně omládla, ovšem snímek zadní části nenechá nikoho na pochybách, že jde, co se designu týče o obstarožní model, totiž celkové zpracování zadku již v době svého uvedení postrádalo jakousi dynamičnost.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "FX"
18. 12. 2007 08:45
Re: Původ
Mě spíše zaráží, že jsi nenapsal, že jde o designovou kopii Fiatu. :-)
neregistrovaný "A2"
18. 12. 2007 08:59
Re: Původ
Marná snaha, takovej design neumí nikdo. (Focus ten se v tomhle směru nechytá)
neregistrovaný "FX"
18. 12. 2007 09:18
Re: Původ
>:D
18. 12. 2007 08:52
Re: Původ
Velký souhlas, taky mě to hned napadlo.
Avatar - Blue Sun
18. 12. 2007 08:25
:-O
To červené třídvířko je mňam...
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "maluch"
18. 12. 2007 09:54
Re: :-O
Spíš ten sedan. Jinak se mi víc líbí starší, nefaceliftovaná, verze
Avatar - Blue Sun
18. 12. 2007 11:07
Re: :-O
Tak já obecně moc nemusím sedany. Jen mě zaujalo, jak mu sluší červená, protože současným focusům zrovna moc nepadne, kvůli té přídi. Nadto to je jedna z mých nejméně oblíbených barev, asi proto mě to zaráží.
anonym
18. 12. 2007 09:12
FF
Všechny vámi opěvované novinky (startovací tlačítko, sledování tlaku v pneumatikách, rozsvěcení světel při prudkém brzdění atd.) je ve výbavě Renault Mégane již pět let naprostou samozřejmostí.
Rozbalit vlákno
14
neregistrovaný "játra"
18. 12. 2007 09:22
Re: FF
To je z části zpochybnitelné, nicméně ten výčet se neomezuje jen na tyto prvky a ten zbytek je o tom, co Mégane nenabídne ;-)
neregistrovaný "XXXXXXXX"
18. 12. 2007 09:30
Re: FF
A motory s CO2 kolem 120g/km (1,5 dCi 60-77 kW)dělá rendlík už taky 5 let. Holt některým automobilkám to trvá 5 či více let než k takovým výsledkům dojdou. >:-[]
neregistrovaný "yaroukh"
18. 12. 2007 11:22
Re: FF
Teď už se jenom vyškrábat ze dna žebříčků spolehlivosti.
18. 12. 2007 16:04
Re: FF
Hned mě u toho příspěvku napadlo, no a co, že to má, nemá to funkční :-)
Avatar - Pjenkava
18. 12. 2007 22:40
Re: Renault
Máme Renault Megane Grandtour 1.5 dCi 78 kW a jsem navýsost spokojen :-) Spotřeba kolem 5ti litrů...
anonym
20. 12. 2007 00:13
Re: Renault
A sere se a sere >:D
anonym
20. 12. 2007 18:21
Re: Renault
5 litrů?...a to dostaváš pokuty za zdržovaní provozu ne?
18. 12. 2007 09:35
Re: FF
No jo, Rendlík Rendlík... Jenže co to je za automobilku, když to má p.ču ve znaku >:D :no: Ale jinak nic špatného, proti gustu...
anonym
18. 12. 2007 14:07
Re: FF
Pro č....a je to p..a, pro inteligenta "losange" ,jestli Vážený pane víte co to znamená.
anonym
18. 12. 2007 19:23
Re: FF
Asi pre vacsinu ludi je to p..a, iba pre frankofilov kosostvorec ;-)
P..a preto, lebo tie auta tomu zodpovedaju kvalitou.
neregistrovaný "no.problem"
19. 12. 2007 09:35
Re: FF
Hlavne "rozsvěcení světel při prudkém brzdění" mi pride nielen ako zbytocna, ale skor nechcena funkcia. Ma ju napriklad aj P207, za ktorym som sa vliekol cestou dole z Martinskych holi, pred kazdou zakrutou pribrzdil (nijak razantne, rozhodne neslo o sportovu jazdu) a zacal blikat ako vianocny stromcek. Ak sa to na tych par kilometroch nestalo 10krat tak ani raz... Hodit zo skaly taku karu... 8-s :no:
neregistrovaný "no.problem"
20. 12. 2007 01:52
Re: FF
Tak ma napadlo, ze sucasne riesenie ostrekovacov celneho okna by mohol ford opustit, jednak ze samotne umiestnenie trysiek nie je esteticke a uz vobec nie je esteticka cela kapota pokryta stopami po tecucej kvapaline :-( ze je na tom rovnako aj nove mondeo a s-max ma celkom zaskocilo, lebo s-max je zatial asi jedine mpv, ktore ma oslovuje svojim ponimanim. Asi sa naucim odpustat >:D
neregistrovaný "Jarda_Maly"
25. 12. 2007 20:30
Re: FF
no, trysky ma kapote jsou praktictejsi nez treba u Fabie utopene pod kapotou - zustavaji pak pod snehem a pri zmackuti ostrikovace se kolem nich udela modra ledova koule (pri pouziti nemrznouci kapaliny...). Navic u Fokusu byvaji trysky i vyhrivane...
neregistrovaný "no.problem"
29. 12. 2007 00:43
Re: FF
na tom nieco moze byt, ale na aute, ktore mam, je riesenie podobne tomu na fabii a popisovany problem som zatial nezazil (asi preto, ze po odhrabani snehu uz sa tam vdaka aerodynamike ziadny dalsi nedostane)
vyhrievanie trysiek som zatial tiez nepostradal, kedze v predstihu prechadzam na zimnu kvapalinu...
18. 12. 2007 09:40
POKUS
Čistě esteticky vzato, já prostě tu upadlou spodní čelist netrávím, a vlastně zjišťuji, že mi o řád méně vadí celá tlama od Peugeoutu než toto. Přitom stále silně vnímám kvalitu boční siluety, a i to, že Focus nevypadá jako Golf, což je v tomto segmentu vlastně úspěch, který by se možná mohl cenit i malou cenou. Nazval bych jí - pozitviní antigolf.

Svět drsní, tlamy aut se rozevírají, elegance jde do háje. Už aby nastala Epocha G6.
Rozbalit vlákno
21
neregistrovaný "Donaldd"
18. 12. 2007 09:47
Re: POKUS
Ten "čumák" mi zas až tak nevadí (i když jak řiká kamarád, žádná hitparáda), ale ty motory ? ;-\
18. 12. 2007 09:59
Re: POKUS
Jo, moc pod kotel tedy ford nepřihazuje.
anonym
18. 12. 2007 09:58
Re: POKUS
Autor příspěvku je zřejmě duševně dosti vyšinutý. Hodnotí pozitivně (snad "i malou cenou")něco, co vypadá jinak, nežli Golf. Klobouk dolu, takovouhle kravinu jsem dlouho nečetl... P.
18. 12. 2007 10:05
Re: POKUS
Kdybys přemýšlel (zkus na to hlavu) a znal jak to vypadá mezi kompakty, nemusel by ses tu stydět za svůj nick a napsal bys pod ním možná i smysluplnější příspěvek. Možná moc rozjímáš v japonských zahradách. Ano, každý, kdo se úspěšně v kompaktech vypořádává s "golf-komplexem" zaslouží ocenění. Nejúspěšnějším je v tomto pohledu Ford.
anonym
19. 12. 2007 14:01
Re: POKUS
golf komplex je dávno ta tam... pořád říkám, žes zaspal v 90 létech...
golf udal směr, to je pravda, ale život naštěstí běží dál... a pro některý rychleji
spíš se podívej, co udělali s variantem... bída..
18. 12. 2007 10:37
Re: POKUS
Naopak, Ford získal drsnejší, športovejší akcent, pričom línie predných svetiel a bočný profil sú priateľské a mäkké, pritom nie príliš oblé a "napuchnuté". Namiešali to v sympatickom pomere, Golf VI bude mať čo robiť, aby Focusa v dizajne predčil, povedal by som, že sa mu to ani nepodarí.
Ponuka motorov je trochu nezvyklá, ale na druhú stranu si prídu na svoje priaznivci malých výkonných benzínov, aj zástanci objemu. Plus excelentný podvozok, vlastne už tradične. Sympatické je že je to facelift, nie nová generácia...
Avatar - Dinar
18. 12. 2007 11:52
Re: POKUS
Pokud budu brát to auto jako celek, pak bohužel, opět klasická faceliftová bolest, aneb všechno změnit nejde a tak se roubuje nové na staré... a harmonie originálu je pryč. Design focusu II byl konzervativní a nijak provokující, ale byl soudržný. U faceliftu ty mondejní prvky předku s nezměněnými tvary původní zádě nejdou dohromady. Pokud ale hodnotit pouze přední část samostatně, určitě se povedla líp než u Mondea, jak co do proporcí světel a masky, tak co do množství chromu. Nový předek tak docela funguje se zadkem kombi nebo sedanu, HB má výše popsaný problém. A pokud jde o motory, tohle se těžko obhajuje, nabídka je mírně zmatená, viz. kubatury a minimální rozdíly v dieselu, plus absence opravdu sileného dieselu a v benzínech se Ford momentálně až neskutečně potácí. Jak by k těm skvělým podvozkům pasovaly jeden dva oturbené čtyřválce, jen kde je vzít a nekrást, takto se musejí všichni ti, svižného svezení chtiví, spokojit s dnes už jen velmi průměrným recyklátem 2,0i.
18. 12. 2007 12:25
Re: POKUS
No neviem, mne sa to nejak nebije, myslím ten predok zo zadkom. A pokiaľ zabudnem na predchádzajúcu verziu, tak vôbec nie. Navyše zadné svetlá majú, myslím, nový farebný dizajn. Na facelift na tom voze popracovali viac ako slušne. Ako som písal, motorvá ponuka je nezvyklá, ale vybral by som si.
19. 12. 2007 16:19
Re: POKUS
Stárneme a stáváme se konzervativními. Focus II se mnohým líbil a tak jakoukoli změnu berou jako krok zpět. Dejme tomu čas, zvyknem si a nakonec si to oblíbíme.

Motor 2.0i bych recyklátem nenazval. Objevil se s hranatým Mondeem v roce 2000 a to není tak dávno. Prokázal spolehlivost a slušný výkon při slušné spotřebě. Zatím se neobjevilo nic tak světoborného, co by ho poslalo do propadliště dějin. Já ho mám v Mondeu a hýbe s ním slušně, s Focusem to bude ještě lepší.

Jako vrcholové motory si dovedu představit něco jiného než 2.5T, který žere i trávu u cesty. Ford přece poměrně dobře uspěl ve WRC s 2.0T, proč nepřivede mezi lidi něco z této kuchyně?
Avatar - www.skodaoctavia.cz
18. 12. 2007 10:45
Re: POKUS
Ten čumák je super auto vypadá fakt drsně. A nevypadá to jako face ale jako nové auto takže tleskám :yes:
anonym
18. 12. 2007 12:01
Re: POKUS
Zaujimave ze sa nevyjadrujes k clanku: "Fordu se daří v Evropě i v ČR: výsledky za listopad" :-!
neregistrovaný "pepino z depíno"
18. 12. 2007 12:50
Re: POKUS
jen taková malá technická a co tlama u scirocco to bude taky elegance do háje ;-)
neregistrovaný "někdo"
18. 12. 2007 13:07
Re: POKUS
ale to bude se zanekm VW a to bude přece nádhera.. >:D a co teprve škleb audiny, která má masku chladiče od země až k čelnímu oknu.. jako by auto řvalo, mám dejchavku, potřebuju moc moc moc chladit :-(
18. 12. 2007 13:21
Re: POKUS
Opravdu se ti přední masky AUDI nelíbí?
neregistrovaný "někdo"
18. 12. 2007 16:00
Re: POKUS
ne nelíbí.. přijde mi to jako vytlemená tlama ala prasopes..což je škoda, protože třeba boční profil nové A4 a její fakt super zadní partie jsou vydařené, ale tu masku bych bral teda decentnější.
22. 12. 2007 10:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
18. 12. 2007 13:24
Re: POKUS
Na scirocco musíme ještě počkat, pak ho tu roztrháme :-)
19. 12. 2007 17:45
Re: POKUS
Tak na to si rád počkám, ako GTI trhá Scirocco... >:D
neregistrovaný "milanič"
18. 12. 2007 13:27
Re: POKUS
Kdo nedělá tlamu,jakoby ani nebyl,mě by zajímalo,jak z toho sejta nebo nejlíp z lamel chladiče vytahujou ty připeklý včely,vosy,masařky a případně šutry různý velikosti a hodnoty,těch tam musej mraky. Teda,pokud nejezdí jen v zimě.
Avatar - pallas
18. 12. 2007 13:49
Re: POKUS
Golfu zase tlama schromovatela >:D
anonym
18. 12. 2007 14:14
Re: POKUS
No Focus je pekelne lacný. To je naozaj pekné. A tlama? Nepáči sa ti 308? Mne okrem toho, že niekedy sa mi zdá, že je stará sa mi veľmi páči. :yes:
neregistrovaný "spokojený"
18. 12. 2007 09:54
Odporný batoh zůstal
Přední část se povedla, technika špičková, startovací tlačítko, USB, zásuvka na 230V jsou život zpříjemňující maličkosti. Nejvíce nepovedená část na Focus II zůstala beze změny. Není nic odpornějšího než přerod vkusné zadní části Focus I na velmi nevzhlednou Focus II :no:
Rozbalit vlákno
0
18. 12. 2007 09:56
motory
po motorickej stranke je to slabsie ale... neviem co vydrzi viac 1,4 co ma 170 koni alebo 2 liter co ma 145 koni :-) ta 1,4 je omnoho viac namohana a som zvedavy ako by sla po 200 000km.... tie malo objemove vykonne auta maju nieco do seba, len tej spolahlivosti sa mi nejak nechce verit :-)
Rozbalit vlákno
1
18. 12. 2007 10:32
Re: motory
Ber to z tej pozitívnej stránky - motory pre každého. Vyždímaná 1.4, aj pohodový dvojliter. Výber je na Tebe... ;-)
anonym
18. 12. 2007 10:14
Podvozek
Je fajň pro cesty v Nice, že má ještě tuhší stabilizátor, nás Čechy však zase jen víc vytřese.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "miro mihálik (Auto.cz)"
18. 12. 2007 10:52
Re: Podvozek
Dovolím si nesouhlasit, auto je prakticky stejně poddajné… zase úplně všechny silnice tam tak kvalitní nebyly :-)
neregistrovaný "autoscout"
18. 12. 2007 10:32
máte tam chybu! :D
2,5 ka benzín je 5tiválec jesi se nepletu ale v tabulce máte napsáno počet válců/ventilů 4/4, chybička se vloudila :-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "miro mihálik (Auto.cz)"
18. 12. 2007 10:55
Re: máte tam chybu! :D
opraveno, diky!
neregistrovaný "xxxxy"
18. 12. 2007 10:36
ceny, prodej?
Neznáte náhodou někdo ceny? Mevíte odkaz na ceník? Asi to bude někde jinde než současné akční ceny, co?
Nevíte kdy začíná prodej, resp. kdy budou první auta k dispizici?
Dík.
Rozbalit vlákno
14
neregistrovaný "miro mihálik (Auto.cz)"
18. 12. 2007 10:55
Re: ceny, prodej?
ne ne, ceny zatím neznáme..
neregistrovaný "jarjarbinks"
18. 12. 2007 12:29
Re: ceny, prodej?
už ho mám objednaný ... ale v německu, tady nemaj ještě ceníky a tam už je mají a od 3,12 to tam sjíždí z linky v kolíně, na konci unora ho tu mám ;-). Jinak na webu www.ford.de, si už můžete stáhnout ceníky i katalog na nového focuse.
anonym
18. 12. 2007 13:16
Re: ceny, prodej?
V kolíně?
anonym
18. 12. 2007 13:30
Re: ceny, prodej?
v kolíně nad rýnem v německu :-)
neregistrovaný "Pepis"
18. 12. 2007 13:46
Re: ceny, prodej?
Zvlastni, a co Saarlouis v Sarsku v Nemecku? :-O
18. 12. 2007 14:33
Re: ceny, prodej?
[odkaz] je tam spusty fotek nového focuse, i focuse III jak by mohl vypadat

jinak to není kolin ale je to Saarlouis viz. [odkaz]
jsem byl volako zmeteny :-!
neregistrovaný "Chirurg13"
18. 12. 2007 21:48
Re: ceny, prodej?
No musim říct, že se na trojku fakt těšim!! Dvojka se mi taky moc líbí, jen mi vadí trošku ten chrom, ST ho nemá a je to úplně o něčem jiným...
neregistrovaný "Honza002"
18. 12. 2007 22:26
Re: ceny, prodej?
V Německu ? Předpokládám pro úsporu, vyplatí se to ?
anonym
19. 12. 2007 08:28
Re: ceny, prodej?
v německu jsem kupoval před rokem a půl galaxy II, a to hlavně pro úsporu financí, termín dodání byl 1měsíc - tady to nešlo ještě objednat a termín byl min. 3 měsíce.
U Focuse je to podobné, nikdo tu nic zase neví :-( v ČR. Ceníky pouze předběžné, jaké budou slevy - to taky nikdo neví. A pokud nekupujete model z akčního ceníku - kde jsou samé slabé motory tak se to vyplatí vzít potom v německu, zatím to vyšlo vždycky lépe.
neregistrovaný "Honza002"
19. 12. 2007 10:21
Re: ceny, prodej?
To je přesně ono - akční ceny jsou jen na zdechlé motory a dvoulitr nic, když chceš navíc automat, tak to nemá ani importér - prý by se to neprodalo. Můžeš přiblížit cenu a výbavu, příplatky, abych měl představu o výhodnosti ? Díky.
19. 12. 2007 11:24
Re: ceny, prodej?
pošlu ti to do e-mailu, je to delší psaní. Pošli mi to do e-mailu a já ti odpovím.
neregistrovaný "Honza002"
19. 12. 2007 11:29
Re: ceny, prodej?
Díky, sica@atlas.cz
neregistrovaný "játra"
20. 12. 2007 10:19
Re: ceny, prodej?
Nevím jestli mají ceníky, ale právě včera jsem viděl kamion naložený novými Focusy... že už by byly v showroomech a bez ceníku?
neregistrovaný "acoLaco"
23. 12. 2007 18:13
Re: ceny, prodej?
Ceny jsou, trend 603tis, napiš si email do Fordu...
18. 12. 2007 10:45
pekne ale ten interier...
Zdravim,

auticko je to dizajnovo pekne (konecne po x faceliftoch) len ten interier je aspon podla mna hrozny. Konkretne tvar volantu a ovalne vyduchy klimy - hrozne. Chcel som povodne kupit focus ale kedze mam v tom aute sediet denne tak som to neprekusil a kupil ine (s podstatne lepsim motorom)

p.s: nezda sa mi ze ten podvozok je nejak podstatne lepsi ako ma golf, bravo alebo cee'd, aspon na testovacich jazdach som si nevsimol zasadny rozdiel.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Karlitto_"
19. 12. 2007 11:52
Re: pekne ale ten interier...
To je pravdepodobne tim, ze nejses ridic nadsenec. Lide jako ty kupuji Oktavky a podobny veci a tvrdi ze maji super podvozek. Neber to negativne, to je proste konstatovani.
anonym
18. 12. 2007 13:44
ball
Mě osobně se zdá, že v exterieru trošku zfiatovatěl a v interieru se zhoršil ještě víc. Prostě zkomerciovatěl.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "játra"
20. 12. 2007 10:28
Re: ball
To by mě zajímalo kam na to s tím Fiatek chodíte :-) Když se člověk podívá na Grande Punto tak má pocit, že to dělal stejný designer co Focus I, akorát dostal maličko oblejší tvary. Focus II jde jasně po vzoru Mondea, S-Maxu a dalších. Interiér bych nehodnotil tak zle, možná si do toho člověk potřebuje sednout, navíc fotku kterou vidíš není jediným inteiérem, který bude k mání a zrovna u nás si můžeš být jistý, že bude z většiny dosti odlišný = nižší stupně výbavy.
anonym
18. 12. 2007 14:10
FF
Pro pana Shpoony- Pro č....a je to p..a , pro inteligenta "losange", jestli pane víte o čem je řeč.
Rozbalit vlákno
0
anonym
18. 12. 2007 15:07
moc hezke auti
moc hezke auti akorat by mne zajimalo jestli pujdou namontovat zadni svitilny na Focus II, bral bych je hned
Rozbalit vlákno
1
anonym
20. 12. 2007 19:41
Re: moc hezke auti
půjdou, není v tom problém ;-) , ale bral bych ty s LED diodama, což bude pro příplatkové verze.
neregistrovaný "mmmm197785"
18. 12. 2007 15:08
moc hezke auti
moc hezke auti akorat by mne zajimalo jestli pujdou namontovat zadni svitilny na Focus II, bral bych je hned
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Spyker"
18. 12. 2007 15:40
Predni naraznik
Fakt ne! To vypada jak horni ret po rane boxera-opuchly... :no: Mozna(SNAD) to bude v jinych barvach vypadat lepe. BTW: nechapu nadpis vs. clanek...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - CountachSV
18. 12. 2007 16:38
slabší
tak vepředu se Ford opravdu silně inspiroval Volvem. Zadek krátké verze stále působí stejně "užitkově" a nadále tak sráží docela povedenej design o 40% dolů.
Rozbalit vlákno
0
18. 12. 2007 18:22
Král zůstává...
V mých očích je to auto krásné, ale Octavia stále zůstává na designovém "trůnu" :-)
Rozbalit vlákno
3
anonym
18. 12. 2007 23:51
Re: Král zůstává...
tak v tom pripade doporucuju sundat pred koukanim z oci klapky.
neregistrovaný "Karlitto_"
19. 12. 2007 11:55
Re: Král zůstává...
Octavia je leda tak kral kufru a premrsteny ceny >:D V nicem jinym nevynika ;-) :-!
neregistrovaný "spirt"
30. 12. 2007 13:23
Re: Král zůstává...
;-\
18. 12. 2007 18:42
Pekné auto,...
Pekné auto, velmi dobre spracovaná ergonometria pre vodiča, výborný podvozok, aj z motorov sa dá vybrať(napr.1,6 Diesel 80 kW), ale aj tak by som si ho nekúpil, pretože skosená zadná časť v krátkom prevedení umožňuje pohodlne sedieť len menším osobám vzadu. Ja so 187 cm som mal hlavu opretú o plafón, lepšie povedané až vykrútenú dolu, takže si neviem predstaviť dlhšiu cestu na ňom. Golf, Céed, Mégane a ostatné podobné vozy sú na tom oveľa lepšie, takže krása nie je všetko, radšej na škaredšom, ale pohodlne.
Rozbalit vlákno
0
18. 12. 2007 19:20
momentalne na prvom mieste čo sa týka dizajnu
Tak Focus II nam dospel do krasy a zaradil sa na prve miesto v segmente ,Golf V sa musi zmieriť s tým,že na focusa po facelifte dizajnovo nema,ale netreba vešať hlavy ochvilu to bude G6 a ten by mal smelo robiť partnera aj tomuto skvostu...aj ked aj ten peugeot 308 je pekny akosi ho nemožem prirovnať proste ta tlama ma nejak nebere...
Rozbalit vlákno
0
18. 12. 2007 20:40
A co takhle osmnactka???POZOR,POZOR
Jasne,trochu nizsi vykon,ale zde se musi hledet k tomu,ze preci jenom,,sporilek"se najde snad v kazdem Cechovi a nizsi sazba povinneho ruceni je alespon nejaka uspora,kdyz tam teda neni diesel.Ale zpet k motoru.Kdyz se to vytoci,taky to urcite jede a ten vice vytoceny zvuk,do ktereho ma osmnactka bliz nez dvoulitr(zvlast v takovych to zatackach)musi k tomu podvozku jeste vic sedet.......Hezky auto ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "helmuthhyb"
18. 12. 2007 23:32
šašek a král
Kral prisiel... poprosím dvoranov aby pokľakli.. A kde sú šaškovia??? (foobia s roooomsterom na scénu)
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Donaldd"
19. 12. 2007 07:42
Re: šašek a král
A jé, další. Fabia proti Focusu...... diskutující se patrně řídí toyotím: Nic není nemožné.
19. 12. 2007 15:21
Re: šašek a král
>:D :yes:
Avatar - Blue Sun
19. 12. 2007 08:08
Re: šašek a král
Víš, že šašci občas měli na krále hodně velký vliv? ;-)
anonym
19. 12. 2007 11:55
Re: šašek a král
v legendách áno, V reálnom svete to boli postihnutí ubožiaci... A v tomto svetle je to veľmi presne povedané
19. 12. 2007 10:26
prelis
No, nie je to az take zle, ako sa mi zdalo na prvy pohlad a tak Focus u mna stale ostava na 1. mieste v nizsej strednej. Avsak az teraz som si vsimol ten prelis medzi zadnym EVC a zadnym oknom a musim povedat, ze toto je dost des. Ale inak v pohode.
Co sa tyka ohlasov na ten slabsi 2.0 diesel, rad by som im zopakoval, ze sa jedna o motor spojeny s automatom a takyto postup, t.j. pri automate vyssi objem a nizsi vykon, je v automobilovom svete BEZNY.
Ja som si uz vybral. Combi (nakolko hatchback ma ten divny prelis) 1.6 TDCi 80kW Econetic. Alebo radsej CNG? Asi ano. Poprosim modru metalizu, ani nie svetlu, ani nie tmavu. Dakujem.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Karlitto_"
19. 12. 2007 12:03
Fokus jednicka
Vsechny pozitivni komentare uz byli receny, nebudu je opakovat, facelift Fokusu vylozene prospel, kdyz si pridam fantasticky podvozek a rizeni, sedacky, kvalitu zpracovani, spolehlivost a motory ktery nejsou vubec spatny (porovnejte napr. s hromadne kupovanejma TDI co ma v autech VW, Audi, Skodovka, Seat - tragickej na bliti zvuk, vykon taky zadna hitparada), da se mezi nima velice slusne vybrat, tak si muze Oktavku, Golfa nebo Audinu koupit jen nekdo kde nepremysli hlavou a ridi jak zenska.
Rozbalit vlákno
5
anonym
19. 12. 2007 15:47
Re: Hodnotitelé
Příspěvek FF je naprosto přesný a neoddiskutovatelný.Přeji váženým diskutujícím, kteří neznají pravopis, zřejmě nemají ještě zaschlé razítko na řidičáku a navíc holý zadek, aby usilovali o místa poradců u automobilek a poradili jim co jak dělat.Obávám se, že by dostali těžko práci u mycí linky, např u Renaultu- možná, že by vymysleli nový tvar onoho krásného znaku.
neregistrovaný "Karlitto_"
19. 12. 2007 16:30
Re: Hodnotitelé
Pokud tim nezaschlym razitkem na ridicaku a holym zadkem reagujes na muj prispevek, pak te musim zklamat. Nemam ani jedno. Razitko zaschlo uz pred nejakym tim rokem a zadek rozhodne holy nemam :-) Jinak je ale nebidka pozice poradce v automibilce zajimava, sem presvedcen, ze bych nejedne prospel ;-)
anonym
20. 12. 2007 09:26
Re: Hodnotitelé
Tam, byste , pane, musel nejdříve složit jistě nějaké zkoušky, zejména prokázat vzdělání a to už by byl bezpochyby značný problém. Ťukání do klávesnice byste jistě zvládl, ale pravopis by neprošel.Takže byste rozhodně skončil v oddělení tahacích kačerů pro klienty do šesti let, ale pouze na dobu určitou!
anonym
20. 12. 2007 12:45
Re: Hodnotitelé
>:D Diky za instrukce, hned vim jak na to ;-) Pravdepodobne vas ale nebude zajimat iformace ze jsem vysokoskolsky vzdelan, dokonce v technicko-ekonomickem oboru, tudiz moznost pracovat v automobilce neni vubec nerealna :-) Samozrejme umim psat spisovne, ale ne vzdy se mi chce. Myslim ze je dulezitejsi obsah sdeleni nez forma, zvlaste na internetove diskuzi.
neregistrovaný "Pepis"
20. 12. 2007 14:47
Re: Hodnotitelé
Mam pro Vas dobrou radu. Predevsim Vy sam byste mel byt perfektni, pokud uz chcete nekoho poucovat ;-)
anonym
19. 12. 2007 16:57
Kačer
Tak jak čtu všechna ta moudra, mohli byste téměř všichni vylepšovat tahací kačery!
Rozbalit vlákno
0
anonym
19. 12. 2007 16:58
Kačer
Tak jak čtu všechna ta moudra, mohli byste téměř všichni vylepšovat tahací kačery! >:D
Rozbalit vlákno
0