Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ford Focus RS 2016: Přes 320 koní a vysněný pohon všech kol

Ford konečně představil vymodlenou třetí generaci ostrého hot-hatche Focus RS. Překvapí jeho umírněný vzhled, nepřekvapí pohonná jednotka a šokuje pohonem všech kol.
Zpět na článek
3. 2. 2015 15:27
3. 2. 2015 15:42
3. 2. 2015 16:15
3. 2. 2015 22:50
3. 2. 2015 16:06
3. 2. 2015 16:16
3. 2. 2015 16:21
4. 2. 2015 09:23
3. 2. 2015 16:23
3. 2. 2015 17:17
3. 2. 2015 17:15
3. 2. 2015 19:16
3. 2. 2015 23:06
3. 2. 2015 15:31
3. 2. 2015 16:14
3. 2. 2015 16:26
3. 2. 2015 17:01
3. 2. 2015 17:23
3. 2. 2015 22:18
4. 2. 2015 09:24
3. 2. 2015 15:37
3. 2. 2015 15:41
3. 2. 2015 15:45
3. 2. 2015 15:59
3. 2. 2015 16:00
3. 2. 2015 16:09
3. 2. 2015 16:16
3. 2. 2015 18:14
3. 2. 2015 18:21
3. 2. 2015 18:27
3. 2. 2015 18:31
3. 2. 2015 20:29
3. 2. 2015 18:25
3. 2. 2015 16:18
3. 2. 2015 16:25
3. 2. 2015 16:29
3. 2. 2015 16:36
3. 2. 2015 18:31
3. 2. 2015 20:32
3. 2. 2015 23:47
4. 2. 2015 00:01
4. 2. 2015 00:03
4. 2. 2015 00:11
4. 2. 2015 09:25
4. 2. 2015 09:57
4. 2. 2015 00:50
4. 2. 2015 10:18
4. 2. 2015 00:56
3. 2. 2015 16:13
3. 2. 2015 16:27
3. 2. 2015 16:04
3. 2. 2015 16:09
3. 2. 2015 20:04
3. 2. 2015 16:15
3. 2. 2015 16:19
3. 2. 2015 16:33
3. 2. 2015 22:01
3. 2. 2015 16:19
3. 2. 2015 16:29
3. 2. 2015 17:30
3. 2. 2015 18:23
3. 2. 2015 19:44
3. 2. 2015 23:06
4. 2. 2015 01:00
4. 2. 2015 01:21
4. 2. 2015 09:27
4. 2. 2015 09:33
4. 2. 2015 10:11
4. 2. 2015 10:26
4. 2. 2015 16:02
4. 2. 2015 18:36
16. 2. 2015 22:26
3. 2. 2015 15:27
No jsem mírný optimista
a doufám,že to bude větší hard-core než současný RS,který není špatný,ale drsné zacházení mu moc nesedí.
Rozbalit vlákno
8
3. 2. 2015 18:01
Re: No jsem mírný optimista
Už se těším jak ho Megane 2,0 RS 2016 smázne ;-)
Avatar - Emel
3. 2. 2015 18:09
Re: No jsem mírný optimista
To jsi tedy víc než mírný optimista :-)
3. 2. 2015 18:14
Re: No jsem mírný optimista
Předpokládám, že zase jen na NS se skrytými úpravami >:D Na točivý okresce za sucha nebo za mokra a sněhu na jakékoliv cestě už se budeš loudat vzadu ;-)
Avatar - woody-alien
3. 2. 2015 18:22
Re: No jsem mírný optimista
Tady by furt někdo někoho smazával. >:D Focus RS se tímhle výkonem a AWD zřejmě posunul do jiné kategorie než je M-RS. Nějak tě to škrábe ?
4. 2. 2015 09:22
Re: No jsem mírný optimista
No aby se nestalo, že Focus i v jiné kategorii nebude pomalejší než Megane RS:)
Avatar - habanero1
4. 2. 2015 16:04
Re: No jsem mírný optimista
No rychlejší než Trophy-R asi nebude, kdoví jestli vůbec dá pod 8 nebo 8:05, ale je každopádně univerzálnější na všech površích kvůli 4x4 a zábava (oversteer) s ním vypadá je, neřešil bych vteřinky...
11. 2. 2015 20:23
Re: No jsem mírný optimista
A seš si jistej, že je to o tom bejt rychlejší? To si nejsem jistej. Furt M-RS má jeden velkej problém. JE TO RENAULT >:-[]
Avatar - simply never
4. 2. 2015 19:08
Re: No jsem mírný optimista
Už len doriesit, aby sa mu po 30 min. ostrej jazdy neprehrial motor... Či na tento fakt sa uz ucelovo a cielene zabudlo?
3. 2. 2015 15:27
Mazec!!!
Nádhera, auto vypadá skvěle, má skvělý motor a očividně bude mít skvělý podvozek! Po trochu slabším ST je tohle mašina, která bude diktovat podmínky super-rychlých hot hatchů (dá-li se této potvoře ještě stále říkat hot-hatch :-) ).

Trochu nechápu zmínku o umírněném vzhledu...mě tohle v porovnání s konkurencí přijde jako docela zásadní změna ... co v tomto ohledu pan Fokt říká na Golf R?

Ford udělal kus skvělé práce! :yes:
Rozbalit vlákno
21
Avatar - iudex
3. 2. 2015 15:42
Re: Mazec!!!
No Focus ST je relatívne "slabší" predovšetkým z dôvodu absencie samosvoru, preto auto má občas problémy preniesť ten inak solídny výkon na vozovku a stráca cenné desatinky (výkonovo slabšie GTI Performance ho poráža na trati hlavne kvôli skvelému samosvoru). U RS nejaký problém s adhéziou rieši štvorkolka, čo je skvelá správa. Ono samosvor v predchodcovi nebol určite zlý, ale cez 300k len na jednu nápravu bolo niekedy (častokrát) veľa a preto Ford urobil to najlepšie, čo mohol, keď dal novému eresu pohon 4x4. Tak môže súperiť s najvýkonnejšími hothečmi ako je A45 AMG (a neofiko údaj uvádza, že časom 4,5s na stovku AMGčko dokonca prekoná).
Ad vzhľad: presne to napadlo i mne: ak Foking hodnotí vzhľad RS ako umiernený, ako by potom označil Golf R (ktorý si ľahko zmýliš s bežným Golfom s R line paketom - stalo sa to i mne).
Avatar - Atlis
3. 2. 2015 16:15
Re: Mazec!!!
0-100 na byt 4.7s.
3. 2. 2015 22:50
Re: Mazec!!!
Ano, právě proto jsem napsal, že ST bylo trochu slabší...právě kvůli chybějícímu samosvoru...jezdil jsem s FoFoST poslední generace přes půl roku.
;-)
Avatar - Michal Fokt
3. 2. 2015 16:00
Re: Mazec!!!
Golf snad není auto, které by se mělo po vizuální stránce měřit s FRS. Minulé bylo auto, vedle kterého jste STI přehlédli. Teď to dle mého skromného názoru neplatí.
Avatar - iudex
3. 2. 2015 16:06
Re: Mazec!!!
Vizuál nevizuál, sú to priami konkurenci, rovnaká veľkostná trieda, rovnaká koncepcia, porovnateľný výkon, nevidím dôvod vyčleňovať G7R niekam mimo. A oproti eRku je to stále o dve triedy extravagantnejšie, nápadnejšie a výraznejšie auto. Že je to v priamom porovnaní s predošlým RS trošičku civilnejšie, je z môjho pohľadu len dobre, na cirkus sa dnes chodí do Affalterbachu.
Avatar - Atlis
3. 2. 2015 16:16
Re: Mazec!!!
Kym sa neobjavi Golf R400. A potom zase RS500...
Avatar - iudex
3. 2. 2015 16:21
Re: Mazec!!!
V príchod R400 už akosi prestávam veriť. Nepochybujem síce, že by to vo VW technicky nezvládli, ale bolo by to proti koncernovej hierarchii, aby Golf mal výkonnejší motor, ako vyššie postavené A3; ak má RS3 370 koní, moc neverím, že by dovolili Golf s výkonom 400k. Takže Golf R asi zostane vrcholom pre VW a kto chce viac, bude musieť ísť do RS3. Naopak pri tom Focuse nič nebráni potentnejším verziám, naviac s poukazom na RS500 by sa nejaká potentnejšia limitka pýtala, naviac teraz, keď vyšší výkon štvorkolka s prehľadom zvládne.
Avatar - GeorgeWWW
4. 2. 2015 06:46
Re: Mazec!!!
Nemyslím si, že by si VW samo sobě nedovolilo dát do Golfa 400k :-)
Avatar - Michal Fokt
3. 2. 2015 16:17
Re: Mazec!!!
Děkuji za potvrzení mého v článku vysloveného názoru. :-)
Avatar - white label
3. 2. 2015 16:22
Re: Mazec!!!
Opravdu je čeština váš mateřský jazyk, pane redaktore? ;-)
Avatar - habanero1
3. 2. 2015 18:14
Re: Mazec!!!
Zaprvé: proč prudíš do redaktora, těžko říct kvůli čemu, ale snad nejsme na hodině češtiny, ale na webu o autech, kde by se měly řešit auta a ne každá čárka?

Zadruhé: sám máš ve větě chybu
Avatar - iudex
4. 2. 2015 09:23
Re: Mazec!!!
Poposadni. ;-) Label nenamietal gramatiku, ale nepochopenie/dezinterpretáciu písaného textu.
Avatar - habanero1
4. 2. 2015 16:12
Re: Mazec!!!
Ses ho ptal? A i kdyby, může se stát, že se člověk nevyjádří zrovna srozumitelně i když v hlavě to má srovnané, ale rýpat tady do sebe kvůli tomu jak děti...
Avatar - white label
4. 2. 2015 17:45
Re: Mazec!!!
Primárně nešlo o gramatiku, i když ten slovosled byl (bez čárek), mírně řečeno, krkolomný.
Jediný problém v mé reakci vidím v tom, že jsem si neuvědomil (na Slovensku bývám poměrně často), že to byla reakce na příspěvek ve slovenštině, takže jsem měl přesněji napsat, jestli má problém se slovenštinou...
Jinak v tomto případě nevidím důvod pohoršovat se nad nevulgárním "rýpnutím" s patřičným smajlíkem.
Pokud chceš moralizovat, doporučuji začít u vyloženě vulgárních nicků typu holden apod. ;-)

P.S. Mimochodem, co ti gramaticky vadilo na mé větě?
Avatar - habanero1
4. 2. 2015 18:43
Re: Mazec!!!
Pohoda, neřešme to, je to ztráta času rozebírat tady takové věci, je to web o autech, tak řešme auta. A nechci moralizovat, každý si může dělat co chce, žijeme bohudík konečně v demokracii a je na každém jak se prezentuje, ale když tady někdo vyloženě uráží redaktory (tím nemyslím tebe, jen jsem to vyhodnotil jako zbytečné rýpnutí a reagoval jsem na to), kteří podle mě dělají dobrou práci, tak ať chodí jinam. Neříkám, že se vším co napíšou souhlasím, ale cením jejich práci a myslím, že vyjádřit svůj nesouhlas s někým jde i s pokorou a slušně.

P.S. na tvé větě už mi nevadí absolutně vůbec nic, jen mám ten dojem, že Váš by se v tomto případě mělo psát s velkým V ..... jestli nemám pravdu tak sorry
Avatar - iudex
3. 2. 2015 16:23
Re: Mazec!!!
Ja tam potvrdenie Tvojho názoru nevidím. Že nie je nové RS úplne také divoké, ako bolo predošlé predsa neznamená, že je hneď umiernené. ;-)
3. 2. 2015 17:17
Re: Mazec!!!
Neni tak divoke, jako bylo predesle, je totiz daleko divocejsi.
3. 2. 2015 17:15
Re: Mazec!!!
Tohle nemuze prijit umirnene snad ani tvurcum rychle a zbesile. Rozhodne nejsem odpurce sportovnich verzi aut a tuningu, naopak mi vadi tendence nekterych lidi nazyvat kazdeho tuzerem jenom proto, ze si da na auto vetsi kola, nez na jakych prijelo z fabriky, ale tohle je trochu moc. Obrovske diry vyplnene vselijakymi plastovymi prepazkami (diky te veci v tlame auto pusobi, jako by se dusilo vlastnim naraznikem) a to kulate svetlo? v zadnim narazniku pusobi az smesne. Puvodni RS [odkaz] vypadalo i bez der a cernych kol sportovneji a hlavne lepe, nez tohle.
3. 2. 2015 19:16
Re: Mazec!!!
Na můj vkus je to taky trochu překombinované. Nelíbí se mi černé plasty v tlamě, vypadá to lacině. Ale důležité je jak to bude jezdit...
3. 2. 2015 23:06
Re: Mazec!!!
Přesně tak. Designově krásný a technicky díky AWD mrda na kolech. :yes:
Avatar - Covenant
3. 2. 2015 15:31
Cena
Cena v UK je odhadována pod 30 tisíc liber...cca 1,1milionu korun. :-!
Rozbalit vlákno
6
3. 2. 2015 16:14
Re: Cena
V přepočtu na naše je to dost, ale Golf R 300 by tam měl stát od 30 150 liber a jeho o něco slabší sourozenec Leon Cupra 280 od 27 210 liber

takže cena za Focuse RS 320 by to byla vlastně celkem příznivá
Avatar - Covenant
3. 2. 2015 16:26
Re: Cena
No papírově to zatím vypadá spíš na kladivo proti STI, které je taky někde kolem 1,1 mil... G7R působí přeci jen civilnějším dojmem. Jsem zvědavý, co ford vymyslí, cenou u Mustangu příjemně překvapil.
3. 2. 2015 17:01
Re: Cena
Nechce se mi to hledat: nový Mustang má opět zadní nápravu z náklaďáku, nebo už s tím něco vymysleli? Protože zadokolku s výkonným motorem téhle velikosti nikdo asi nedělá...
Avatar - Covenant
3. 2. 2015 17:23
Re: Cena
Měl by mít víceprvek a dá se pořídit i samosvor.
Avatar - Atlis
3. 2. 2015 22:18
Re: Cena
Viacprvkova naprava, samosvorny diferencial.

Zadokolka: BMW 135i
4. 2. 2015 09:24
Re: Cena
šlo mi spíš o to, že za 800 tisíc dostat tak velké auto jako je Mustang, s RWD, s takhle výkonným motorem, nekoupím.
3. 2. 2015 15:35
Dokonala technika a malo agresivny dizajn
Trochu moc preplastovane a gycove,ale najdolezitejsia je technika a ta bude snad dokonala..dufam,ze to bude hracka podobna COSWORTHU a tym padom mame sa naco tesit.Skoda to dizajnu..starsie RS mi prislo krajsie a agresivnejsie.Este tu 4x4 Fiestu RS a najblizsie kupujem Forda.Ford :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
3. 2. 2015 15:37
RS
Takze preci jen ctyrkolka, jak se ocekavalo.
Technika vypada vyborne, ted to jen nezazdit cenou jako minule
Rozbalit vlákno
0
Avatar - boost.
3. 2. 2015 15:41
FoRS
Současný design Focusu na tuhle verzi čekal... Až na absenci více vytažených blatníku je v mých očích vzhled RS na jedničku. Vcelku agresivní detaily a stance, tak se mi to líbí. Krásný difuzor s výfuky z RS MkII také zůstaly.

A AWD? Kenny from the Block musí mít radost. A nejen on. Doufejme, že s novým RS půjde dělat taková ta domácí Gymkhana. :-)
Rozbalit vlákno
2
Avatar - iudex
3. 2. 2015 15:45
Re: FoRS
No Ken Block aj takú malú Gymkhanu s eresom už spravil, pozri od 21:00 min.: [odkaz]
Avatar - Cuba66
3. 2. 2015 15:46
Kde jsou ty časy...
...kdy jsem jezdil s Escortem RS2000 a jeho 150 koní kde komu natrhlo pr..l :-) A dneska je tenhle výkon k smíchu :-)
Rozbalit vlákno
21
Avatar - 3_diamanty
3. 2. 2015 15:49
Re: Kde jsou ty časy...
;-) :yes: aj mne chybaju tie casy... peugeot 405 Mi16 a podobne.. to boli auticka.... .. jo to som slintal... dodnes sa otocim za calibrou alebo povezme vw corradom.....

nejako ma tieto 400 konove hatche za milion co zrychla za 4 sekundy nedokazu oslovit ani zdvihnut pulz :'-( v tomto smere mi pride daleko zaujimavejsia aj lahucka mazda mx5 s 1,5kou skyactiv ;-)
3. 2. 2015 15:57
Re: Kde jsou ty časy...
stačí sednout, připásat, zadupnout jedna, dva, tři a pulz se zdvihá sám :-)
3. 2. 2015 16:08
Re: Kde jsou ty časy...
405 Mi 16 bylo fajn živé auto,citlivé a dost poruchové,Calibra byla ještě víc poruchová,nudná,houpavá a mizerným řízením,ale zase se na ní dobře chytaly baby. >:D
Avatar - 3_diamanty
3. 2. 2015 16:23
Re: Kde jsou ty časy...
calibru 4x4 mal jeden nas mladsi profak..... modru krasnu .... predpokladam ze asi z dovozu kupil jazdenu ( pisal sa rok 2003/04 zhruba ) .... kazdy mu vtedy zavidel.... hadam aj sam dekan..... 90te roky boli casy ozaj krasnych aut .... barcheta, fiat coupe, calibra, opel tigra... puma.... cougar, prve SLK, Z3..... a nie ako dnes... same vytunene hatchbacky hrajuce sa na ferrari ...... kdeze su tieto zlate casy 90tych rokov ..... dnes uz len s uctou spominame :yes:

pacila sa mi aj 205 gti .... ta 1,9tka... paradne auticko ktore uplne stacilo na zabavu, nepotrebovalo 400 koni a nestalo cely majland.... skoda ze taketo auta uz dnes na trhu nemame ....... kazdy sa zenie len za vykonmi a setrenim ( setrenie mam na mysli v tom ze sa dnes uz nevyvijaju sportiaciky , len tuninguju uz existujuce hatcbacky ) ... ovsem zabuda sa na jeden fakt.... ziadny tuning mi z hatchbacka nespravi lahke sikovne imidzove kupatko... ziadny.
Avatar - wakantanka
3. 2. 2015 21:00
Re: Kde jsou ty časy...
Na hociktoré nové z tebou vymenovaných áut nemal ani v tej dobe v našich končinách len tak hocikto. Takže si trošku mimo s tou nostalgiou o lacnom športovom aute. Cena im začala padať najviac v čase keď začala stúpať cena benzínu a iné životné náklady, pričom platy nestíhali. A 205 gti bola najagilnejšia so 130 koňovou 1,6 pokiaľ si dobre pamätám. 1,9 už bola voči zvyšku auta dosť ťažká.
3. 2. 2015 17:02
Re: Kde jsou ty časy...
Ty víš, že by ti 400HP v hatchi nezvedlo tep? Dnes první perla, kámo >:D
Avatar - Ozzman
3. 2. 2015 18:08
Re: Kde jsou ty časy...
Dnes první? ???:) spis první, co jsi dnes četl >:-[] ale chápu že ho nostalgicky lákají vozy z 90.let když v nich vyrůstal a nepochybuji ze i s takovými vozy se dá užit plno srandy; )
Avatar - JDM
3. 2. 2015 20:11
Re: Kde jsou ty časy...
Jak se to vezme. Pro nekoho kdo jezdil v 90' se sportakama to muze dneska byt nuda. 400 koni neni jako 400koni , mit 400koni ve stary supre je dost velkej rozdil mit 400 hp v dnesnim hh. V tech starych autech si dostal stroj kterej potreboval sofera kteryho ridil . dneska tem autum jen ukazujes kudy jet a auto si rekne jak pojede. Das plnej jedna dva tri a kontrola trakce launch control a automat se o rozjezd postaraji tostejny plati v zatackach . brzdeni levou nohou, meziplyn, jizda na hranici prilnavosti to je uz pryc a je tu moderni doba super presne elektroniky . bez te elektroniky by se ten hh s velkym vykonem a prednim pohonem moc dobre neridil .
Avatar - AUDIRS6
3. 2. 2015 20:26
Re: Kde jsou ty časy...
Lenze on bohuzial reaguje na chalana, ktory pravdepodobne nemal v rukach nic, co by malo aspon cca 100PS / 1 tonu... :-!
Preto sa mu zdaju tieto moderne stroje tak strasne "nudne" 8-s
Normalne uvazujem o vylete do Kosic, len aby mal moznost zazit aspon tych cca 180 koni na tonu, ak ma niekto nieco s trosku lepsim pomerom, urobte chalanovi 2.Vianoce >:D
Avatar - JDM
3. 2. 2015 21:00
Re: Kde jsou ty časy...
Jo no on to asi ze sve zkusenosti nema ;-) a neblbni aby si mu neuhnal infarkt >:D
4. 2. 2015 07:10
Re: Kde jsou ty časy...
Pěkně napsáno. Dnes si v těch hothatchich spíš spolujezdec než řidič. V těch starých skvělých autech si řídit prostě musel umět a pokud ne daly ti to pěkně sežrat. Ovšem pokud jsi uměl byl jsi jejich pán a byla to neskutečná zábava. Isuzu Pizza, Nissan 300ZX nebo už výše zmíněná Supra. Bylo jich spousta a třeba zrovna Calibru i když 4x4 bych mezi ně neřadil. Byla spíš taková metrosexualni než bojovná.
Avatar - Kobler
4. 2. 2015 17:09
Re: Kde jsou ty časy...
Říkaš že mi v garáži stojí metrosexuál? :-( ..Tak dík no... >:D už to asi nebudu vytahovat ani na ty víkendy
>:D >:D >:D
4. 2. 2015 18:37
Re: Kde jsou ty časy...
Tak si to neber osobně. Calibra je klasické coupe odvozené ze sedanu v tomto případě z Vectry. Stejně jako její předchůdce Manta která stála na technice Ascony. Šlo o to lidem nabídnout pohledné auto za rozumný peníz. Proto je v podstatě běžné auto dárcem techniky. Na rozdíl od jiných aut které byly už na startu plánované jako sportovní a proto dostaly i techniku která tomu odpovídala. Calibra byl kočkolap který přesně splnil co se od něj očekávalo, wow efekt vysoký, ale jinak běžné auto. Nic proti němu.
4. 2. 2015 12:15
Re: Kde jsou ty časy...
Chápu, ale těch lidí, kteří řídili poslední Supru v nejvýkonnější verzi (400HP neměla) moc není, viď?
Takže se bavme o tom co je teď. Pobavit se můžeš i s litrovou Microu, když na to přijde...ale ;-)
Avatar - JDM
4. 2. 2015 18:32
Re: Kde jsou ty časy...
těch lidí moc nebude ;-) ale jsou a i profesionální závodníci se rádi svezou starou školou ;-) , ty nový auta jsou hezčí , rychlejší ,bezpečnější , prostě ve všem lepší a je blbost na ně plivat ,jdou s dobou a je to dobře . Když si vzpomenu na první FRS na tu divokou mrchu co furt hrabala předníma kolama a kouknu na FRS 2016 tak všichi víme co by jsme si vybrali ;-)
Avatar - boost.
3. 2. 2015 17:14
Re: Kde jsou ty časy...
Jsi divný a měl bys moderní, podle tebe přemotorovanou, bestii projet. Plácáš.
Avatar - Atlis
3. 2. 2015 22:22
Re: Kde jsou ty časy...
No tep by ti to mozno nezdvihlo, ale ak by si isiel ako pasazer a sofer by to vedel, tak by si sa asi aj ***... >:-[]
4. 2. 2015 07:01
Re: Kde jsou ty časy...
Teoretik zase jede. Nad tou Mirage jsi slintal kde? Nad autokatalogem, nebo na ulici? Pokud na ulici musel mít majitel radost.
4. 2. 2015 06:56
Re: Kde jsou ty časy...
A to jsi ještě nejezdil Escort RS Cosworth. Ten měl v sérii na dnešní dobu taky srandovní výkon, ale jel úžasné a ještě úžasňeji se vodil. A pak jsem jel ještě upravený přes 350 HP a to bylo už malé letadlo. Viděl jsem upravený i na 600 HP v Anglii, ale ten jsem nařídil.
Avatar - Cuba66
4. 2. 2015 11:48
Re: Kde jsou ty časy...
Jezdil :-) Dokonce v autě samotného A.Ch., takže taky ve verzi s více než 300 koňovým motorem a to prý jen proto, že řídící jednotka, která dávala skoro 400HP se nějak podělala, tak tam byla slabší. :-) A máš pravdu, to auta vážilo prd a mě jsem pocit, že řídím bojovou stíhačku jak to poslouchalo..

P.S. Ale protože to auto mi neříkalo pane, jako RS2000 tak to ani nezmiňuju :-)
3. 2. 2015 15:56
No třeba to bude důstojný
nástupce Escortu Cosworth,kultovního plivače ohně a síry,jednoho z nejlepších sprotovních aut,které kdy bylo vyrobeno "mainstreamovou" automobilkou.Už aby byl tu a našel se nějaký hodný pán,co mě v něm nechá projet.A taky bych byl rád,kdybych už konečně narazil na nějakého hodného pána v Meganu RS,tolik dobrého jsem něm slyšel,ale to auto je vzácné jako šafrán,všude samé Porsche,WRX a Ferrari a Megan RS nikde. >:D
Rozbalit vlákno
0
3. 2. 2015 16:00
RS
Potěšilo 4x4 a výkon 300+ koní, to je přesně to, co budu hledat za 2 roky. Zapisuju si do notýsku vedle zatím jediného kandidáta STI, už jsem myslel, že tam zůstane osamoceno :-) Ale překousnout ty zadní světla bude teda pořádný ořech.
Rozbalit vlákno
25
Avatar - Emel
3. 2. 2015 16:09
Re: RS
Jo, ta kombinace vypadá slibně... čtyřkolka, a zřejmě ne špatná, to posouvá o level výš.

PS: klukům v Hondě se ulevilo ;-)
Avatar - iudex
3. 2. 2015 16:16
Re: RS
Veru, takto sa budú môcť ľahšie stať (jednookým) kráľom predokoliek (aj keď prekonať tú Cupru bude ťažko zvládnuteľný orech aj v prípade vyššieho výkonu). >:-[]
Avatar - woody-alien
3. 2. 2015 18:14
Re: RS
Něco mi uniklo ? Megane si "vzal" rekord zpátky, nebo ne ? :-O
3. 2. 2015 18:21
Re: RS
jo s tim vykuchancem bez sedaček ad... >:D
Avatar - woody-alien
3. 2. 2015 18:27
Re: RS
Já se o tom nehodlám dohadovat, nejsem jeden z Vás, komu nabíhaj žilky na čele, pokud jejich favorit zrovna nevede a "odhalujou" tu jiný gumy, tu přelepený spáry, tu vykuchaný sedačky nebo chybějící klimu. Je mi to putna. Jenom soudím, že momentálně je pro Type-R referenčním časem ten, který zajel Megane RS Trophy 275.
3. 2. 2015 18:31
Re: RS
jistě, současným rekordmanem je Trophy 275, to se nedá popřít :-)
Avatar - Thomasino
3. 2. 2015 20:29
Re: RS
Samozřejmě že Megane... Ostatně jako posledních 6 let ;-) >:-[]
3. 2. 2015 16:18
Re: RS
Jo jo, uvidíme jak dopadne srovnání.

P.S.: Těm se ještě nemá co ulevovat, ti zatím mohou leda tak slintat nad obrázky a imaginárními časy >:-[]
Avatar - Emel
3. 2. 2015 16:25
Re: RS
No ale mají o starost míň - jako čtyřkolka je Focus RS irelevantní, jako předokolka by potenciálně mohl dělat problémy.
3. 2. 2015 16:29
Re: RS
Tak oni se najdou v budoucnu jistě jiní, kteří jim přidělají starosti (např. Megane RS) ;-)
Avatar - Emel
3. 2. 2015 16:36
Re: RS
Nový Megane RS ale přijde asi až po TypeR... a to už je Honda z obliga.
3. 2. 2015 18:31
Re: RS
Uz prosakuji info o CTR, rekord nebude problem. RS by asi stejne nebyl souper a asi ani nebude.
Avatar - Thomasino
3. 2. 2015 20:32
Re: RS
To by taky byla ostuda, kdyby po dvou letech vykřikování do světa byla Honda s CTR pomalejší, než Megane R.S. s autem, co je už z roku 2009 ;-) >:D
No a pak možná zase přijde nový Megane a ZASE se bude snažit vzít ten rekord pro předokolky zpátky! :-) Ale jen ať si kluci poměřují pindíky, těžíme z toho my, zákazníci >:-[] :yes:
Avatar - Bully_
3. 2. 2015 23:47
Re: RS
K cemu ti je informace, ze nejaky profesionalni zavodnik zajede na Ringu o par vterin min nebo vic v rychlem hatchbacku? Co to prinese zakaznikovi, krome dobreho pocitu z koupe (nez ten jeho model nejpozdeji o par mesicu sesadi zase jina znacka)?
4. 2. 2015 00:01
Re: RS
Přesně tak, navíc nikde nemá ani jistotu, že ten HH není dále nijak upraven (oproti sérii) pro dosažení lepšího času...
4. 2. 2015 00:03
Re: RS
Mně připadá, že pindíky si poměřují jen Honďáci a Renaulťáci, ostatní si radši užívají >:-[]
Avatar - Bully_
4. 2. 2015 00:11
Re: RS
Nezapomen, ze Honda ho zatim jeste vubec nevytahla z kalhot :-) Ale dokazala svym predcasnym prohlasenim prave rozpoutat slusnou lavinu porovnavacu..
Avatar - iudex
4. 2. 2015 09:25
Re: RS
No práve že stále nevytiahla, ale vyhráža sa tým už roky. ;-)
Avatar - Bully_
4. 2. 2015 09:57
Re: RS
Ze te to bavi. Honda rikala od zacatku, ze v r. 2015, ten cirkus okolo z toho vyrabi ostatni.
4. 2. 2015 00:50
Re: RS
Co si uzivaji, posledni pricky??? >:-[]
4. 2. 2015 10:18
Re: RS
Jsi to nepochopil? Užívají s pindíky ;-)
4. 2. 2015 00:56
Re: RS
Kdy prijde novy Megane? Tipuju ze Civic 10G prijde chvilku po nem a jak rikas, bude to porad dokola ;-)
Avatar - iudex
3. 2. 2015 16:13
Re: RS
Zadné svetlá či palubka si stále zaslúžia kritiku, vďaka technike sa ale tento Focus RS posúva do levelu, kde sú dávno všetky Imprezy/WRX/WRX STi: kde sa autá kupujú nie preto, ako vyzerajú, ale napriek tomu, ako vyzerajú, iba vďaka technike a tomu, ako jazdia. :-)
3. 2. 2015 16:27
Re: RS
Interiér u těchto aut neřeším, ale ty zadní světla mi u Focusu fakt vadí. Na STI (poslední) žádnou takovou vadu nevidím. Jízdně (komfort) asi moc velkej rozdíl nebude, snad jen kdyby Ford nabídl adaptivní podvozek. A co se týče rychlosti, rychlej budu v obou dvou asi stejně :-)
3. 2. 2015 16:04
Jejda...
a to vypadá slibně. Konečně po dlouhé době se Ford vrátí k pohonu na čtyři (no jo kuga jasně...)... Jen bych rád různým ekšprtum, kteří hartusí, že jako výkon by to mohlo mit větší napsal, že jde spíš o to, jaký je průběh toho výkonu a ten řetězec přenosu na podklad.... No jak jsem na Subaru, tak tohle bych si asi pořídil spíš.. Tedy mít na to.... Jak řidičsky, tak finančně ;-)
Rozbalit vlákno
2
Avatar - iudex
3. 2. 2015 16:09
Re: Jejda...
Súhlas, radšej 320k v štvorkolke, ako 350k v predokolke.
Avatar - AUDIRS6
3. 2. 2015 20:04
Re: Jejda...
taaak..., a mame ho tu, a aj s "quattrom" >:D :yes: ;-)
3. 2. 2015 16:15
svodidla
Proč má vepředu ty plastový svodidla? >:-[]
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Ozzman
3. 2. 2015 16:19
Re: svodidla
Aby ho to trochu brzdilo, nemůže mít lepší dynamiku, než supersport! >:-[] >:-[]
Avatar - Covenant
3. 2. 2015 16:33
Re: svodidla
Předek mi připomíná trochu mustang [odkaz]
3. 2. 2015 22:01
Re: svodidla
Protoze to neni oKabana Skodofka
Avatar - Ozzman
3. 2. 2015 16:19
Beru zpět
Žádná brutálně přemotorovaná předokolka, ale ultimátní mašina s nejmodernější technikou.... ok, tohle smysl má, i když pro hrstku vyvolených a stovky tisíc plakátů. Nemusel bych to mít doma, ale svezl bych se :-) Paráda...
Rozbalit vlákno
0
3. 2. 2015 16:29
bomba
keby som naňho prachy a schopnosti, tak ho chcem (trošku by som odpílil z toho zadného krídla).
Rozbalit vlákno
0
3. 2. 2015 17:30
Subaru vs RS
Tohle je konkurence spíše pro Subaru STI. Golf R jen pláče někde vzadu v koutě.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - white label
3. 2. 2015 17:37
Re: Subaru vs RS
GR se především směje diskusním komikům tvého formátu...
3. 2. 2015 22:48
Re: Subaru vs RS
jasně odborníku, máš pravdu.
4. 2. 2015 06:30
Re: Subaru vs RS
pan koncernista proste nepochvali a nepochvali inu znacku..ale vyplakavat inde o tom istom bude pravidelne..
Avatar - white label
4. 2. 2015 13:06
Re: Subaru vs RS
Pokud něco pochválím, tak nikoli značku (jako celek), a to včetně koncernovwých, ale konkrétní produkt, nebo jeho části.
Z informací z článku o FoIIIRS je jednoznačně na pochvalu pohon 4x4, který je mimochodem řešen obdobně jako u GR. U FIIRS sice spousta Fordfuns tvrdila, že 4x4 (jako u GR) by bylo minimálně zbytečné, ale zjevně to u Fordu nakonec vidí jinak, což je jen dobře. Vypadá to, že bude mít FoIIIRS o "pár" koní víc, ale to přece není důvod, aby Golf R jen "plakal někde vzadu v koutě". Nebo snad jo?
Navíc se má tohle auto objevit na trhu až začátkem příštího roku (tedy skoro až za rok) a do té doby se může stát ledacos nejen s Golfem R.
Mimo jiné koncern VW, stále jako jediný, nabízí (alternativně k manuálu) dvojspojku i pro mainstreamové hh, a to už 10 let.
Mě osobně docela mrzí, že je to první Ford RS se dvěma páry dveří, konkrétně s pěti dveřmi, i když je logické, že jen k vůli vrcholné verzi neudělají 3dv. karoserii.
Na rozdíl od autora článku se domnívám, že je design naopak příliš/zbytečně vyzývavý (zejména zadní partie) a celkově absolutně nemá na jednoduchou dokonalost designu FoIRS, vedle kterého může tohle, za překvapivě umírněný design, označit snad jen "slepý".
Golf R je možná naopak designově konzervativní až příliš (dokonce i ve srovnání s GGTI), ale aspoň je z čeho vybírat...
Avatar - habanero1
3. 2. 2015 18:19
Re: Subaru vs RS
Zase bych nepřeháněl s tím Golfem.... pokud to budeme brát tak, že auto nebudeme ždímat na šotolině a lesních cestách (a to fakt asi majitelé ani STI ani Focusu RS dělat v drtivé většině případů nebudou) tak se bavíme v podstatě o autech určených primárně pro jízdu po pevném povrchu. A tudíž bych si nebyl zase tak jistý, kdo by na okresce brečel v koutě....
Avatar - Ham.
3. 2. 2015 18:23
Ford překvapuje
Všichni mysleli, že Ford opět přitlačí přemotorovanou bestii v předohrabu, což by upřímně řečeno bylo technicky to nejednodušší co mohl udělat. Přesto si dál asi hodně práce a skutečností se stalo to, v co moc lidí nedoufalo a 4x4 je realitou. To posouvá RS do zcela jiné ligy k čemuž nezbývá než gratulovat. :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
4
3. 2. 2015 19:35
Re: Ford překvapuje
Jsem zvědavej co to bude za 4x4. 70% na zadek to bude umět poslat, ale za normálních okolností bude 70% na předek. jestli ne 90:)
Avatar - Ham.
3. 2. 2015 19:44
Re: Ford překvapuje
[odkaz]
Za normálních okolností (jízda rovně) je 70% na předek bez problémů, dokonce je to výhoda, protože při jízdě rovně je předohrab stabilnější. Podstatné je kolik posílá a kam v zatáčce, při akceleraci atd.
4. 2. 2015 00:32
Re: Ford překvapuje
Jedna se o tri roky stary system ZF ECOnnect. Materialu o tomto pohonu je na netu dost. Tech 70 % na zadni naprave je jen teoreticka hodnota, ktera je dobra do prodejniho katalogu, bez aktivovaneho XDS na predni naprave vsak na zadni napravu neputuje nikdy vic nez 50 % tociveho momentu. :-)
Avatar - AUDIRS6
3. 2. 2015 20:07
Re: Ford překvapuje
vedúci, pripájačka ! ;-) :yes:
3. 2. 2015 19:34
hyper fast Thrash.....
Defleshed na čtyřech kolech.....BRUTAL! :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - JDM
3. 2. 2015 19:44
sti\rs
Myslim ze se kluci u subaru pekne zapoti FRS bude vaznym souperem STI ktereho nepujde prehlednout.
Rozbalit vlákno
0
3. 2. 2015 20:40
Vazena redakcia!!!
A kde je informacia o tom, ze Hyundai i20 ziskal ocenenie za dizajn od iF Design Award za rok 2015???
A kde je test?
Tento web okolo objektivnosti uz pekne dlho nesiel...
Chamrad jedna uplatna!!!
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Ozzman
3. 2. 2015 22:36
Re: Vazena redakcia!!!
Redakce se ti teď nacpaná chlebíčky od Škoda auto jen usmívá >:-[] >:-[] Po dobré krmi si utřou pusu škrabkou na led a možná, že ti sem prémiovku i20 taky zařadí >:D
3. 2. 2015 22:46
Re: Vazena redakcia!!!
co blbneš, teď letí palubovka ze Superbu a jako dárek plastová kolečka do košíku od škodovky.
4. 2. 2015 00:09
Re: Vazena redakcia!!!
Zmiňovat se v diskuzi pod Focusem RS o chybějícím článku o Hyundai i20 je stejný, jako kdybys přišel do italský restaurace a stěžoval si, že nejsou v nabídce špagety s kečupem a eidamem.
4. 2. 2015 12:18
Re: Vazena redakcia!!!
Kdo koho uplatil? Povídej...
3. 2. 2015 23:06
Dělo...
...roku :-)

Tak nakonec i lidem od Fordu došlo, že cpát 300+ koní jen na předek je hloupost - a ti s tím mají, na rozdíl od jiných, i zkušenosti.
Holt někdo představuje nové modely a prodává, druhej jen slibuje a kde nic, tu nic. >:D
Rozbalit vlákno
7
4. 2. 2015 01:00
Re: Dělo...
Jak dlouho ze Ford sliboval ze bude RS >:D
Avatar - Ham.
4. 2. 2015 01:21
Re: Dělo...
Zatím to slibuje necelé dva měsíce. Poprvé zveřejnil příchod FoFo RS tuším 12.12.2014 společně s dalšími sportovními modely značky. Takže docela raketová rychlost. :-)
Avatar - iudex
4. 2. 2015 09:27
Re: Dělo...
Presne tak. Roky predtým síce novinári tlačili, ale samotný Ford skôr hovoril, že RS nebude, až posledný rok pripustil, že nad tým uvažujú a avizoval ho naplno až koncom roka.
4. 2. 2015 09:33
Re: Dělo...
[odkaz]
Tak novinari z neceho museli varit. Ford nejdrive rikal ze bude, pak ze bude spise fiesta a atd. Nez ho vytlacil ubehlo hodne casu. Ford nepredvedl zadnou extra rychlost pri uvedeni modelu, kor kdyz ma 2017 prijit novy model Focusu.
Tady uz se vymacknul i nekdo z Fordu o RS
[odkaz]
Coze to vidm za rok? 3 roky cekali az budou mit hotov pohon pro Mustanga
Avatar - Ozzman
4. 2. 2015 10:11
Re: Dělo...
Vy od Hondy/Japonců máte těžký život co? >:D
4. 2. 2015 10:26
Re: Dělo...
Ford roky dopředu neavizoval, že uvede RS, to se nedočteš v žádném článku. Jen tuto možnost nevylučoval nebo to připouštěl a tak se po celou dobu šířily spekulace. Novináři vařili hlavně z toho, že Ford své modely RS uváděl na trh až na sklonku životních cyklů svých modelů (Focus).
Avatar - Atlis
4. 2. 2015 10:26
Re: Dělo...
Ford predstavuje RS vždy dva roky pred uvedením novej generácie. RS500 prišiel rok pred koncom druhej generácie.

Ford nikdy nehovoril, že bude Fiesta. To boli zbožné želania fanúšikov značky.
Avatar - Zetti
4. 2. 2015 16:02
START - STOP?
Tady asi udělali soudruzi z bundesrepublik chybku. Představa, že s nažhaveným motorem zastavím na buzersemaforu a motor se vypne bez zastavení turba a dochlazení asi nebude pro motor úplně prospěšná :-)
Rozbalit vlákno
8
Avatar - white label
4. 2. 2015 16:09
Re: START - STOP?
Jestli nebude problém hlavně na straně "soudruhů z Bruselu".
Avatar - JDM
4. 2. 2015 18:36
Re: START - STOP?
snad to budou mít nějak podchycený , třeba v režimu sport se start\stop vyřadí nebo podobně ;-)
4. 2. 2015 19:23
Re: START - STOP?
Tohle jsem řešil u turbodieselů už asi před 3 roky, když s tím přišli. Ve městě to nebude tak rozhajcovaný, aby to něčemu vadilo, ale na dálnici, když poletíš a potom zastavíš na benzínce, tam to asi bude ořech.
4. 2. 2015 19:34
Re: START - STOP?
Na benzínce vypneš motor tak jako tak, ne? Já nastaruju a rovnou vypínám. Navíc i přes kapalinou chlazený turba vždy posledních pár minut před plánovanou zastávkou jedu na dochlazení. Jde jen o zvyk. ;-)
Avatar - Covenant
4. 2. 2015 19:53
Re: START - STOP?
Ořech to nebude...buď to vypneš klasicky při každém nastartovaní, nebo za nějakou úplatu ti to odpojí přes diagnostiku...vždycky na to nakonec někdo přijde, jak to v jednotce vypnout ;-)
Avatar - Zetti
5. 2. 2015 08:56
Re: START - STOP?
Nelítám na dálnici, ale na okreskách a každá okreska končí ve vesnici. Dneska je ve spoustě vesnicích buzersemafor, přechod apod. A to bude problém. Na dálniční benzínce vypínám motor po natankování.
Jinak auto pěkný, možná bych přehodnotil, že mi ford nesmí do baráku
Avatar - white label
5. 2. 2015 16:06
Re: START - STOP?
Vypínat motor na "pumpě" až po natankování se ovšem nesmí, se všemi případnými důsledky.
Náhoda umí být i blbec.
16. 2. 2015 22:26
320 koní
Proč ne?
Rozbalit vlákno
0