jopa navyse je mozne si doobjednat automaticku klimu, ale trebars aj zadne diodove svetla. a to uz je co povedat...
len mi tam este chyba tempomat a potom je to super auto pre mna
No pokud se podíváš na oficialní ceník Fordu zjistíš že je cena o málo výšší než u Octavie. Jasně někdo by mohl namítat že má jinou výbavu o podobně například 6 pytlů atd. Když porovnáš příplatkovou výbavu zjistíš že některé prvky jsou i dražší než u Octavie. No a abych reagoval k tomu článku, jak autor píše jsou to akční vozy tudíš akční ceny. Je to jenom AKCE - lákání zákazniku
A trochu otočím. S tím ukamenovaním to tak zlé nebude, jenom na tabe hodí hromadu písku. Nevím proč tě napadlá zrovna Octavia (aha je nejprodavanější), ale co takhle stále opěvovaná slavná Kia Ceed ta se bát nemusí?
Tato nabidka je zejmena na nasem trhu bezkonkurencni. Nabizena bezpecnostni vybava je pro mne standart. Osobne bych si doplatil pouze za automatickou klimatizaci a vyhrivane celni sklo. Problem vidim pouze v relativne slabych benzinovych motorech a naftovem motoru, ktery se treba v Nemecku vubec neprodava (tam 1.8 TDCi vubec neni).
Jinak ceny s vyhodou az 100000 Kc oproti ceskemu ceniku pro silnejsi motorizace jsou v Nemecku (www.ford.de)
Ta Kia Ceed se tesila me prizni az do 20.3.2008, kdy byl vydan novy cenik. V nem uz neni mozno si priplatit za stabilizacni system vubec. Tim se Kia sama odstavila na vedlejsi kolej alespon u mne.
Sleduji veškeré nabídky všech automobilek a kdo je sleduje také , tak ví , že tyto nabídky nejsou jednorázové ,ale do roka se několikrát opakují v různých pobídkách až se stane nakonec cenou standartní . Ocatvia při dopočítání klimky a rádia vychází o 100 papírků dráž a to je ten důvod proč popřemýšlet.
Právě řeším dilema při koupi auta na firmu, jestli jít do té nafty? Benzín, znám, mám soukromého FocuseI kombi 1,6 a jsem spokojený. Ale přece jen FII je o nějakých 100 kg těžší, tak si říkám, že dynamika s benzínem nebude nic moc a že na delší služební cesty bude asi lepší nafta. Kdo máte zkušenosti s 1,8 TDCi - poraďte. Nejde mi v první řadě o spotřebu, ale spíše dynamika, jízdní vlastnosti (el.hydr. posilovač, kotouče vzadu, atd.) Díky
Ve firme mame Focusy II. pred FL s 1.6TDCi a zhruba do tech 140km/h je auto velice pruzne a ochotne jit za zrychlenim. Na dalnici neni problem udrzovat rychlost kolem 160-170km/h, nicmene pri te uz se projevuje celkem hlasity aerodynamicky hluk a motor taky neni nejtissi. S 1.8TDCi to bude jeste lepsi jizda ;-)
No tieto akciove ceny Focusu su rozdhonde zaujimave, to je jasne. Ale dizajnovo ten F/L vobec nevysiel. Preco zase maska musi vyzerat presne ako mondeo??? Focusu sa vobec nehodi (na rozdiel od MONDEA). Ani svetla prilis nie, uz som to videl aj nazivo, ale :no:. No Fiesta je na tom podobne. Podla mna to chytilo PEUGEOT EFEKT, kde sa mi sice ta maska nepacila ani na 407, ale napriklad na 207 vyzera fakt priserne... Pravdou je, ze Fofo II pred F/L mal trochu nudny predok a nevyrazne svetla, ale aj tak to bolo znacne krajsie, ako toto...
Design je velice subjektivni vec a ja za sebe rikam, ze ten FL Focusu nesmirne prospel a ten kineticky design se mi na nem libi mnohem vic nez na novem Mondeu (tam se jaksi po par zhlednutich utopil...).
no iste, subjektivna dizajn urcite je >:-[] . Mne sa ale cim dalej, tym menej paci myslienka jednotnej masky pre celu skalu modelov. Je skoro iste, ze co na MONDEO vyzerat bude dobre, uz na FIESTE len velmi tazko a zas naopak. MONDEO ma tiez uz trochu nudi, ma taky dizajn na "prvy dojem". Ale osobne mi hlavne ta spodna maska per Fofo vobec nesedi.
Celkovo je aj zaujimave, ze tak uspesne auto, ako FofoII ma tak vyrazny F/L. Z boku sa dost podaril, ale ta maska tam mala byt proste ina, aj svetla...
To ale nic neznamena :-) Samozrejme nic neznamena ani to, ze sa nepaci mne :-) Znama si ale napriklad nedavno kubila FoFo II KOMBI a je moc spokojna, ze si nekupila novy, prave kvoli predku (inak ale z boku aj zo zadu mi pride Fofo II KOMBI velmi podareny :yes: ). Len sa zamyslam nad tym, ci fakt musia mat vsetky modely rovnaku masku. AUDI ma masku tak usporiadanu, ze fakt asi sadne vsetkym modelom... Ale aj tak nova bude o chvilu nudna, ked bude rovnaka na A5, A3, A6, ... Aj tie krasne diodove reflektory stratia na vyraze postupne....
no to nebolo nejak smerovane, ze japonci su vyraznejsi :-) Len ze je to sem tam zbytocna nuda... Pripadne zbytocne pokazenie podla mna vydaraeneho auta, akym Fofo II v celku je. Pred F/L malo asi jedinu chybu a to vyrazny hluk cez bocne okna uz pri 120 - 130 km/h.
Design je jak bylo zmíněno těžce subjektivní záležitost, co píšeš vnímám přesně naopak - např. že po faceliftu vypadá Focus II konečně pořádně k světu, samozřejmě zejména díky přední části a u Peugeotu to také vnímám trochu jinak, ta tlama na 407 se mi taky nelíbí, ale jak je to napasované u 207, to je dost povedená záležitost.
Fordova 1,4 je dost děs, a do kombíku to musí být za trest. Krom toho její údaje, které jsou stejné jako fusiona s tímhle motorem, budou asi v případě těžšího focuse (obzvlášť v kombi) spíše z fordových bajek.
Mna to tiez prekvapilo, obzvlast, ked pred F/L tento motor v KOMBI ani ponukany nebol. Ako keby odpoved na CEED SW, ktory ponuka aj 1.4 (ovsem ten ma aspon 105k). Myslim ale, ze ta 1.6 100k je minimalna motorizacia pre KOMBI... pre 5D sa ako pre auto do mesta mozno este da...
no pri tejto super akcii mozno nie, ale normalne list prices zas nie su az tak ludove... Tam to CEED dost valcuje... Pritom zaostava len v podvozku, ponuka vsak lepsie motory...
tak dle poslednich novinek ma byt smlouva o prodeji Tate podepsane dnes vecer, nebo zitra, hovori se o 2.2 az 2.65 mld US. Toz nevim, zda je to dobra vec, spis by menl EU Ford koupit US ;-) >:-[] >:-[]