Brzdi brzdi, podle www.focuswtcc.com tam nic neni o rucni brzde, startstop tam predpokladam bude taky, kdyz je to dobre pro AMG... :-)
Zato silne pochybuju, ze by tam prskli samosvor, aspon jsem se nikde nedocetl, ze by o tom alespon uvazovali .
npc - cital si vobec, co je v tom clanku napisane? je to obycajny focus s drobnymi zmenami (202k, decat, shortshifter a plasty). st nema samosvor, preco by ho mali dat do tohto?
omg, nemá to automatickou klimu, konec světa, nutnost ve sportovnim modelu! A výše zmiňovaný malý kufr a proboha nejezdí to za 5 na 100 co to je za pekáč? Lidi vy mě občas dostáváte, vlastně často...
O spotrebe a kufri som sa nezmienil.
A sorry, sport ci ne-sport, pokial to neni ultralahka raketa tak auto-klima je v 21. storoci snad standard pri autach nad 20k eur...
No, doufal jsem, že tu provokačku prohlídneš. Jestli se u nás bude nabízet, budu první, kdo se na něj půjde přinejmenším podívat. Tipuju, že za cenu Octávky RS to bude jiné kafe. :yes:
Já měl možnost předělat si ve svým autě manuální klimu na climatronik. Není to totiž zas takový problém jak by se mohlo zdát, ale vykašlal jsem se na to. Manuální klima mi totiž přijde pohodlnější na ovládání. Narozdíl od automatický klimy si dokážu nastavit proud vzduchu i poslepu během vteřinky. Když jedu v autě s automatickou klimou stejně s tím furt kroutím, protože mi buď táhne na nohy nebo je mi vedro. Navíc se musím soustředit za jízdy na to co kde zmáčknout. Čili já mám manuální klimu radši než automatickou. Že bych spílal na to, že sportovní auto u kterýho jsou podstatný úplně jiný parametry má manuální klimu to teda rozhodně ne.
tomas a je tento konkretny model v tvojom merku pri hladani auta? Leboak nie, nechapem preco tu trepes o auto klime pri limitovanej sportovej serii auta. Tupost maximalna... :no:
Nie tento konkretny model, ale Focusa v hladaciku mam. A hocico co mi predajca ponukne s man. AC jednoducho odmietnem.
A to, ze je to "sportovy model" este neznamena, ze vodic ma prijst o pohodlie. Nejde tu o ziadny supersport, dokonca ani hothatch.
A tie svoje vyrazy si nechaj pre kamaratov do krcmy.
moje vyrazy si nechava na takych prostych ludi ako si ty.. Toto je mozno nieco viac ako bezny hothatch, tu ide o limit seriu a ludom co si to kupia nejde o to ci tam ma stresne okienko alebo aito klimu. ANi ci ma tigrovane potahy alebo leopardi volant. To auto je sportovy hatch, toto nie je auto na dovolenku, rozumies tomu? CI stale ti stojim na kabli?
Pro toho, kdo zkousne nepěknou záď, je to jasná volba. Předek, kterej je na základní Focus až moc agresivní, tady padne jako ulitej, mnohem hezčí než u ST. 200 koní na HH taky stačí.
V kombíku by to byla trefa. Jen nechápu ta stříbrná kola? Pokud bych zůstal u značky, tak bych volil tato: [odkaz]
...trosku mimo misu..a.le vsiml si nejaky novinar toho, ze je jiz oficialni cenik na novou Kugu? :D:D:D samozrejme vcetne tech informaci atd....ja jen ze jsem nikde nic nevidel >:D
Předpokládám, že má jen přední pohon a 200 k výkonu - to je naprostý nesmysl. Měl jsem auto se zhruba 160 k, turbobenzín, předokolka, hmotnost přesně tuna a to se nedalo řídit. V dešti byl problém se vůbec rozjet, předek to nedokázal přenést a pneumatiky taky žralo hrozně.
Když silný auto tak buď 4x4 nebo zadokolku. S takovým autem je aspoň zábava. Třeba mám hezký vzpomínky na Nissan 300ZX s 2 turby nebo Camaro, silný Capri. Tento Focus je o ničem, i s těma lacinýma polepama.
toz ono to je takove cele trosku nadsazka....je to vlastne obycko katalogovy model s par optickyma doplnkama a chiptuningem, aby rec nestala a cenovka mohla kousinek vejs.
psal jsem proc tam neni samosvor dif a bylo mi vycineno...
no a predokolky s 200k maji prakticke uplatneni..treba kdyz predjizdis na dalnici ve vyssich rychlostech a drzis pritom volant porad rovne :-)
Jsou i lidi, kterym pripada ztrata odezvy od volantu pri kazdem vetsim seslapnuti plynu zabavna...