Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ford Fusion V6 Sport: 330 koní a pohon všech kol

My máme v Evropě Mondeo se třemi válci, v Americe dostalo jednou tolik a je nejsilnějším mainstreamovým midsize sedanem na trhu. Vzpomínáte na modely ST?
Zpět na článek
12. 1. 2016 15:28
12. 1. 2016 16:06
12. 1. 2016 15:28
12. 1. 2016 15:40
13. 1. 2016 00:51
12. 1. 2016 15:58
12. 1. 2016 20:22
12. 1. 2016 23:34
12. 1. 2016 18:06
12. 1. 2016 18:51
12. 1. 2016 21:06
12. 1. 2016 23:11
13. 1. 2016 07:55
13. 1. 2016 08:34
13. 1. 2016 08:55
13. 1. 2016 10:48
13. 1. 2016 12:49
12. 1. 2016 15:28
Kromě ST
by to v Evropě chtělo také sedan. Lift je nekoukatelný díky odulému zadku. Obzvlášť Trend na 16" je úchvatný >:-[]
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Glaukos
12. 1. 2016 16:06
Re: Kromě ST
Máš ho ve Vignale
Avatar - Jeremy.McKvak.ANTIDIESEL
12. 1. 2016 16:24
Re: ČUMÍM JAK PUK NA TU KÁRU
... teda chtěl jsem říct na tu POPELNICI !! >:D >:D >:D >:D
Kontrolní otázka SOUDRUIDI : kolik ten křáp žere?? >:D >:D >:D
a má to odolný lak?? no přrce proti poškrábání tou spoustou závistivců co nemaj kde bydlet ani co jíst?? >:D >:D >:D >:D
Hele chlapi a má to doufám tuu šautrpáku! [odkaz] v základní výbavě ?? >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Avatar - CHerokee
13. 1. 2016 23:15
Re: ČUMÍM JAK PUK NA TU KÁRU
[odkaz]

Elektrické spotřebiče na vozovkách pomalu končí a to ještě ani nezačali... :-!
Avatar - twistedTSD
12. 1. 2016 20:12
Re: ČUMÍM JAK PUK NA TU KÁRU
A v hybridu
Avatar - Aoyagi
12. 1. 2016 15:28
Hezké
Ale nechápu tu povinnost AWD... Vždyť to využije málokdo.
Rozbalit vlákno
4
12. 1. 2016 15:40
Re: Hezké
Kdyby to bylo RWD, pak proč ne, ale u FWD by to jen tahalo volant z rukou.
12. 1. 2016 20:51
Re: Hezké
FWD je pro socky to je jasný, levný ropný šunky. Geekové jezdi BMW a TESLA = RADOST z JÍZDY >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D kam se hrabe ***haldex ....
Avatar - Aoyagi
13. 1. 2016 00:51
Re: Hezké
No jo vlastně, ne všem se poštěstí RWD...
12. 1. 2016 20:50
Re: Hezké
AWD?? už nikdy nic jinýho [odkaz] !! LEDÁÁÁÁÁ ŽEBY 4x elektromotory na každý kolo jeden >:D >:D >:D >:D
12. 1. 2016 15:58
Insignia
Hezké, budeme rádi v EU když se dočkáme Mondea s 2.3 ecoboostem.

Jinak, i váhově, velmi podobná je Insignia OPC s 2.8 V6 4x4, ale tam se dá zvolit i manuál :-) 239kW a 435NM
Rozbalit vlákno
2
12. 1. 2016 20:22
Re: Insignia
Insignia OPC je super, je ale otázka, jestli V6 neskončí s touto generací. Bojím se, že ano.
12. 1. 2016 23:34
Re: Insignia
Řekl bych, že je jistý konec V6 od Holdenu. Od uvedení Insignie neprodělal žádný vývoj.

U nové generace budem rádi za 2.0turbo
12. 1. 2016 17:07
Už aby tady byla nová generace
Žádná modernizace současnému Mondeu nepomůže. Chce to novou generaci s podstatně sníženou hmotností, méně těžkopádným vzhledem a také lépe využitým obestavěným prostorem. Jakmile příští rok dorazí zbrusu nová (a mnohem lehčí a prostornější) Insignia, bude mít Ford se stávajícím Mondeem veliký problém... :-!
Rozbalit vlákno
2
13. 1. 2016 09:46
Re: Už aby tady byla nová generace
Poměr Insignií k Mondeům, které na cestě potkávám je asi tak jedna ku dvaceti:(
Avatar - Midlosek
13. 1. 2016 11:49
Re: Už aby tady byla nová generace
Arese píše "současnému Mondeu", těch na cestách opravdu tolik nepotkáš.
12. 1. 2016 18:06
ST vs Mondeo
Na ST je vidět, jak pár designových úprav pomůže k lepšímu dojmu. Je poznat, že Mondeo je přežité. ST působí více svěže.
Rozbalit vlákno
1
12. 1. 2016 18:51
Re: ST vs Mondeo
Nejde jen u designove upravy.......za prve je facelift Fusionu/Mondea....a pak az par designovek ve stylu ST :)))
Avatar - hedvin
12. 1. 2016 21:06
Ford má gule
Novej Focus RS, Mustang, Fiesta ST, nové GT a teď Fusion sport s pořádným motorem to začíná zavánět vysmívání se ekologům a po letech nudy je konečně na trhu dost zajímavých aut modrého oválu za mě :yes:
Rozbalit vlákno
2
12. 1. 2016 22:34
Re: Ford má gule
Naprostý souhlas, Ford sportovními modely rozhodně nešetří a za to mu patří velký obdiv a uznání! :-) :yes: :yes: :yes:
Avatar - CHerokee
12. 1. 2016 23:35
Re: Ford má gule
Souhlas, jak by někdo polil ford živou vodou.... :yes:
Avatar - bystron
12. 1. 2016 23:11
konečně
konečně zas nějaký normální motor :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ozzman
13. 1. 2016 07:55
Jo!
A pak že nepříjde, snad se dostane i do Evropy, i kdyby s 2.3EB :-) Pro Vignale více než důstojná motorizace, když už chtějí útočit na tu prémii, alespoň na její levnější modely :-)

No, ale nejásejme předem, taky šestiválcový Ecoboost může znamenat předzvěst konce fordí V8.... Takže příští Mustang bude mít tento vrchol, pak 2,3 a pro Evropský trh dokonce 1.5 EB 110Kw :D:D
Rozbalit vlákno
4
13. 1. 2016 08:34
Re: Jo!
V klidu, na prémii se útočit nebude, ale byl by to prima návrat se šestiválcovou verzí. Mě tyhle vyšperkovaný verze nevadí, ale nepovažuju je za jakýkoliv ohrožení prémiovýho segmentu. ;-)
Avatar - Ozzman
13. 1. 2016 08:55
Re: Jo!
Pozor, to nejsou má slova, to jsem četl v nějakém článku a někdo to tady v diskuzi naznačoval, že od toho Vignale je, stejně jako má Passat Highline či Škodovka LaK :-)

Takovéto verze budou teoretickými konkurenty v rámci nějaké cenové hladiny (dejme tomu 1 mil) v určitých aspektech (výbava, motorizace), ale nebojím se, že by to prémii ubralo markantně na prodejích :-)
13. 1. 2016 10:48
Re: Jo!
JJ, tohle rádi píšou novináři, zvlášť pokud jsou čerstvě nabuzeni z prezentačních jízd ;-)
13. 1. 2016 12:49
Re: Jo!
Highline je jen obyčejný stupeň výbavy, asi jako Titanium. Nemluvě o tom, že vrcholem je u VW Exclusive. Hlavní boj se stejně odehrává ve čtyřválcových dieselech ve střídmějších výbavách. Milion ti toho u prémie moc nekoupí. Tím spíš, když se budeš dívat na vyšší střední, která je z hlediska prostornosti a užitné hodnoty blíž mainstreamu (záleží, proč si takové auto kupuješ; mně třeba na velikosti moc nesejde, protože vzadu nikoho nevozím).
13. 1. 2016 09:31
Ford to asi berie vážne
Ford asi berie tieto športové modely celkom vážne, na jednej z fotiek stojí Raj Nair, ktorý viedol vývoj nového Focusu RS. Tak to vyzerá, že sa je na čo tešiť.
Rozbalit vlákno
0