My máme v Evropě Mondeo se třemi válci, v Americe dostalo jednou tolik a je nejsilnějším mainstreamovým midsize sedanem na trhu. Vzpomínáte na modely ST?
... teda chtěl jsem říct na tu POPELNICI !! >:D >:D >:D >:D
Kontrolní otázka SOUDRUIDI : kolik ten křáp žere?? >:D >:D >:D
a má to odolný lak?? no přrce proti poškrábání tou spoustou závistivců co nemaj kde bydlet ani co jíst?? >:D >:D >:D >:D
Hele chlapi a má to doufám tuu šautrpáku! [odkaz] v základní výbavě ?? >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Žádná modernizace současnému Mondeu nepomůže. Chce to novou generaci s podstatně sníženou hmotností, méně těžkopádným vzhledem a také lépe využitým obestavěným prostorem. Jakmile příští rok dorazí zbrusu nová (a mnohem lehčí a prostornější) Insignia, bude mít Ford se stávajícím Mondeem veliký problém... :-!
Novej Focus RS, Mustang, Fiesta ST, nové GT a teď Fusion sport s pořádným motorem to začíná zavánět vysmívání se ekologům a po letech nudy je konečně na trhu dost zajímavých aut modrého oválu za mě :yes:
A pak že nepříjde, snad se dostane i do Evropy, i kdyby s 2.3EB :-) Pro Vignale více než důstojná motorizace, když už chtějí útočit na tu prémii, alespoň na její levnější modely :-)
No, ale nejásejme předem, taky šestiválcový Ecoboost může znamenat předzvěst konce fordí V8.... Takže příští Mustang bude mít tento vrchol, pak 2,3 a pro Evropský trh dokonce 1.5 EB 110Kw :D:D
V klidu, na prémii se útočit nebude, ale byl by to prima návrat se šestiválcovou verzí. Mě tyhle vyšperkovaný verze nevadí, ale nepovažuju je za jakýkoliv ohrožení prémiovýho segmentu. ;-)
Pozor, to nejsou má slova, to jsem četl v nějakém článku a někdo to tady v diskuzi naznačoval, že od toho Vignale je, stejně jako má Passat Highline či Škodovka LaK :-)
Takovéto verze budou teoretickými konkurenty v rámci nějaké cenové hladiny (dejme tomu 1 mil) v určitých aspektech (výbava, motorizace), ale nebojím se, že by to prémii ubralo markantně na prodejích :-)
Highline je jen obyčejný stupeň výbavy, asi jako Titanium. Nemluvě o tom, že vrcholem je u VW Exclusive. Hlavní boj se stejně odehrává ve čtyřválcových dieselech ve střídmějších výbavách. Milion ti toho u prémie moc nekoupí. Tím spíš, když se budeš dívat na vyšší střední, která je z hlediska prostornosti a užitné hodnoty blíž mainstreamu (záleží, proč si takové auto kupuješ; mně třeba na velikosti moc nesejde, protože vzadu nikoho nevozím).
Ford asi berie tieto športové modely celkom vážne, na jednej z fotiek stojí Raj Nair, ktorý viedol vývoj nového Focusu RS. Tak to vyzerá, že sa je na čo tešiť.