Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Ford Fusion V6 Sport: 330 koní a pohon všech kol

28 komentářů

milic
by to v Evropě chtělo také sedan. Lift je nekoukatelný díky odulému zadku. Obzvlášť Trend na 16" je úchvatný >😒]
Avatar - Glaukos
Glaukos
Máš ho ve Vignale
Avatar - Jeremy.McKvak.ANTIDIESEL
Jeremy.McKvak.ANTIDIESEL
... teda chtěl jsem říct na tu POPELNICI !! >😁 >😁 >😁 >😁
Kontrolní otázka SOUDRUIDI : kolik ten křáp žere?? >😁 >😁 >😁
a má to odolný lak?? no přrce proti poškrábání tou spoustou závistivců co nemaj kde bydlet ani co jíst?? >😁 >😁 >😁 >😁
Hele chlapi a má to doufám tuu šautrpáku! [odkaz] v základní výbavě ?? >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >:D
Avatar - CHerokee
CHerokee
[odkaz]

Elektrické spotřebiče na vozovkách pomalu končí a to ještě ani nezačali... :-!
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
A v hybridu
Avatar - Aoyagi
Aoyagi
Ale nechápu tu povinnost AWD... Vždyť to využije málokdo.
webpaja
Kdyby to bylo RWD, pak proč ne, ale u FWD by to jen tahalo volant z rukou.
Kharl.ANTIDIESEL
FWD je pro socky to je jasný, levný ropný šunky. Geekové jezdi BMW a TESLA = RADOST z JÍZDY >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 kam se hrabe ***haldex ....
Avatar - Aoyagi
Aoyagi
No jo vlastně, ne všem se poštěstí RWD...
Kharl.ANTIDIESEL
AWD?? už nikdy nic jinýho [odkaz] !! LEDÁÁÁÁÁ ŽEBY 4x elektromotory na každý kolo jeden >😁 >😁 >😁 >😁
Sup
Hezké, budeme rádi v EU když se dočkáme Mondea s 2.3 ecoboostem.

Jinak, i váhově, velmi podobná je Insignia OPC s 2.8 V6 4x4, ale tam se dá zvolit i manuál 😄 239kW a 435NM
Monaro
Insignia OPC je super, je ale otázka, jestli V6 neskončí s touto generací. Bojím se, že ano.
Sup
Řekl bych, že je jistý konec V6 od Holdenu. Od uvedení Insignie neprodělal žádný vývoj.

U nové generace budem rádi za 2.0turbo
Arese
Žádná modernizace současnému Mondeu nepomůže. Chce to novou generaci s podstatně sníženou hmotností, méně těžkopádným vzhledem a také lépe využitým obestavěným prostorem. Jakmile příští rok dorazí zbrusu nová (a mnohem lehčí a prostornější) Insignia, bude mít Ford se stávajícím Mondeem veliký problém... :-!
Mig_35
Poměr Insignií k Mondeům, které na cestě potkávám je asi tak jedna ku dvaceti😞
Avatar - Midlosek
Midlosek
Arese píše "současnému Mondeu", těch na cestách opravdu tolik nepotkáš.
1406
Na ST je vidět, jak pár designových úprav pomůže k lepšímu dojmu. Je poznat, že Mondeo je přežité. ST působí více svěže.
sir
Nejde jen u designove upravy.......za prve je facelift Fusionu/Mondea....a pak az par designovek ve stylu ST 😊))
Avatar - hedvin
hedvin
Novej Focus RS, Mustang, Fiesta ST, nové GT a teď Fusion sport s pořádným motorem to začíná zavánět vysmívání se ekologům a po letech nudy je konečně na trhu dost zajímavých aut modrého oválu za mě :yes:
Arese
Naprostý souhlas, Ford sportovními modely rozhodně nešetří a za to mu patří velký obdiv a uznání! 😄 :yes: :yes: :yes:
Avatar - CHerokee
CHerokee
Souhlas, jak by někdo polil ford živou vodou.... :yes:
Avatar - bystron
bystron
konečně zas nějaký normální motor 😄
Avatar - Ozzman
Ozzman
A pak že nepříjde, snad se dostane i do Evropy, i kdyby s 2.3EB 😄 Pro Vignale více než důstojná motorizace, když už chtějí útočit na tu prémii, alespoň na její levnější modely 😄

No, ale nejásejme předem, taky šestiválcový Ecoboost může znamenat předzvěst konce fordí V8.... Takže příští Mustang bude mít tento vrchol, pak 2,3 a pro Evropský trh dokonce 1.5 EB 110Kw 😁😁
webpaja
V klidu, na prémii se útočit nebude, ale byl by to prima návrat se šestiválcovou verzí. Mě tyhle vyšperkovaný verze nevadí, ale nepovažuju je za jakýkoliv ohrožení prémiovýho segmentu. 😉
Avatar - Ozzman
Ozzman
Pozor, to nejsou má slova, to jsem četl v nějakém článku a někdo to tady v diskuzi naznačoval, že od toho Vignale je, stejně jako má Passat Highline či Škodovka LaK 😄

Takovéto verze budou teoretickými konkurenty v rámci nějaké cenové hladiny (dejme tomu 1 mil) v určitých aspektech (výbava, motorizace), ale nebojím se, že by to prémii ubralo markantně na prodejích 😄
webpaja
JJ, tohle rádi píšou novináři, zvlášť pokud jsou čerstvě nabuzeni z prezentačních jízd 😉
_MT_
Highline je jen obyčejný stupeň výbavy, asi jako Titanium. Nemluvě o tom, že vrcholem je u VW Exclusive. Hlavní boj se stejně odehrává ve čtyřválcových dieselech ve střídmějších výbavách. Milion ti toho u prémie moc nekoupí. Tím spíš, když se budeš dívat na vyšší střední, která je z hlediska prostornosti a užitné hodnoty blíž mainstreamu (záleží, proč si takové auto kupuješ; mně třeba na velikosti moc nesejde, protože vzadu nikoho nevozím).
carver11
Ford asi berie tieto športové modely celkom vážne, na jednej z fotiek stojí Raj Nair, ktorý viedol vývoj nového Focusu RS. Tak to vyzerá, že sa je na čo tešiť.