Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Aoyagi
Ale nechápu tu povinnost AWD... Vždyť to využije málokdo.
Kdyby to bylo RWD, pak proč ne, ale u FWD by to jen tahalo volant z rukou.
AWD?? už nikdy nic jinýho [odkaz] !! LEDÁÁÁÁÁ ŽEBY 4x elektromotory na každý kolo jeden >😁 >😁 >😁 >😁
Sup
Hezké, budeme rádi v EU když se dočkáme Mondea s 2.3 ecoboostem.
Jinak, i váhově, velmi podobná je Insignia OPC s 2.8 V6 4x4, ale tam se dá zvolit i manuál 😄 239kW a 435NM
Jinak, i váhově, velmi podobná je Insignia OPC s 2.8 V6 4x4, ale tam se dá zvolit i manuál 😄 239kW a 435NM
Arese
Žádná modernizace současnému Mondeu nepomůže. Chce to novou generaci s podstatně sníženou hmotností, méně těžkopádným vzhledem a také lépe využitým obestavěným prostorem. Jakmile příští rok dorazí zbrusu nová (a mnohem lehčí a prostornější) Insignia, bude mít Ford se stávajícím Mondeem veliký problém... :-!
1406
Na ST je vidět, jak pár designových úprav pomůže k lepšímu dojmu. Je poznat, že Mondeo je přežité. ST působí více svěže.
Nejde jen u designove upravy.......za prve je facelift Fusionu/Mondea....a pak az par designovek ve stylu ST 😊))
hedvin
Novej Focus RS, Mustang, Fiesta ST, nové GT a teď Fusion sport s pořádným motorem to začíná zavánět vysmívání se ekologům a po letech nudy je konečně na trhu dost zajímavých aut modrého oválu za mě :yes:
Ozzman
A pak že nepříjde, snad se dostane i do Evropy, i kdyby s 2.3EB 😄 Pro Vignale více než důstojná motorizace, když už chtějí útočit na tu prémii, alespoň na její levnější modely 😄
No, ale nejásejme předem, taky šestiválcový Ecoboost může znamenat předzvěst konce fordí V8.... Takže příští Mustang bude mít tento vrchol, pak 2,3 a pro Evropský trh dokonce 1.5 EB 110Kw 😁😁
No, ale nejásejme předem, taky šestiválcový Ecoboost může znamenat předzvěst konce fordí V8.... Takže příští Mustang bude mít tento vrchol, pak 2,3 a pro Evropský trh dokonce 1.5 EB 110Kw 😁😁
V klidu, na prémii se útočit nebude, ale byl by to prima návrat se šestiválcovou verzí. Mě tyhle vyšperkovaný verze nevadí, ale nepovažuju je za jakýkoliv ohrožení prémiovýho segmentu. 😉
Pozor, to nejsou má slova, to jsem četl v nějakém článku a někdo to tady v diskuzi naznačoval, že od toho Vignale je, stejně jako má Passat Highline či Škodovka LaK 😄
Takovéto verze budou teoretickými konkurenty v rámci nějaké cenové hladiny (dejme tomu 1 mil) v určitých aspektech (výbava, motorizace), ale nebojím se, že by to prémii ubralo markantně na prodejích 😄
Takovéto verze budou teoretickými konkurenty v rámci nějaké cenové hladiny (dejme tomu 1 mil) v určitých aspektech (výbava, motorizace), ale nebojím se, že by to prémii ubralo markantně na prodejích 😄
Highline je jen obyčejný stupeň výbavy, asi jako Titanium. Nemluvě o tom, že vrcholem je u VW Exclusive. Hlavní boj se stejně odehrává ve čtyřválcových dieselech ve střídmějších výbavách. Milion ti toho u prémie moc nekoupí. Tím spíš, když se budeš dívat na vyšší střední, která je z hlediska prostornosti a užitné hodnoty blíž mainstreamu (záleží, proč si takové auto kupuješ; mně třeba na velikosti moc nesejde, protože vzadu nikoho nevozím).
carver11
Ford asi berie tieto športové modely celkom vážne, na jednej z fotiek stojí Raj Nair, ktorý viedol vývoj nového Focusu RS. Tak to vyzerá, že sa je na čo tešiť.
Kontrolní otázka SOUDRUIDI : kolik ten křáp žere?? >😁 >😁 >😁
a má to odolný lak?? no přrce proti poškrábání tou spoustou závistivců co nemaj kde bydlet ani co jíst?? >😁 >😁 >😁 >😁
Hele chlapi a má to doufám tuu šautrpáku! [odkaz] v základní výbavě ?? >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >:D
Elektrické spotřebiče na vozovkách pomalu končí a to ještě ani nezačali... :-!