Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ford investuje do Jaguaru 2,1 miliardy dolarů

Ford pomůže Jaguaru pokrýt vysokou finanční ztrátu. Do automobilky z luxusní divize PAG investuje dalších 2,1 miliardy dolarů.
Zpět na článek
27. 12. 2005 12:29
neregistrovaný "Peklená Micinka"
27. 12. 2005 12:29
neregistrovaný "mates"
27. 12. 2005 15:44
neregistrovaný "Marko"
27. 12. 2005 16:35
neregistrovaný "Tom"
27. 12. 2005 16:49
neregistrovaný "Marko"
27. 12. 2005 12:46
neregistrovaný "Tom"
27. 12. 2005 12:53
neregistrovaný "mates"
27. 12. 2005 13:43
neregistrovaný "Tom"
27. 12. 2005 13:45
neregistrovaný "Tom"
27. 12. 2005 13:48
neregistrovaný "mates"
27. 12. 2005 14:15
neregistrovaný "MadPete"
27. 12. 2005 14:44
neregistrovaný "mates"
27. 12. 2005 15:14
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore.tuning"
27. 12. 2005 15:22
neregistrovaný "MadPete"
27. 12. 2005 15:30
neregistrovaný "mates"
27. 12. 2005 16:57
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore.tuning"
27. 12. 2005 17:05
neregistrovaný "mates"
27. 12. 2005 17:21
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore.tuning"
27. 12. 2005 17:27
neregistrovaný "mates"
27. 12. 2005 17:37
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore.tuning"
28. 12. 2005 09:22
neregistrovaný "mates"
27. 12. 2005 14:55
neregistrovaný "Tom"
27. 12. 2005 15:03
neregistrovaný "mates"
27. 12. 2005 16:34
neregistrovaný "Tom"
27. 12. 2005 16:40
neregistrovaný "mates"
27. 12. 2005 13:51
neregistrovaný "mates"
27. 12. 2005 15:23
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore.tuning"
27. 12. 2005 15:09
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore.tuning"
27. 12. 2005 15:20
neregistrovaný "mates"
27. 12. 2005 15:29
neregistrovaný "Yaroukh"
27. 12. 2005 15:21
neregistrovaný "Lonestarstate"
27. 12. 2005 16:38
neregistrovaný "Tom"
27. 12. 2005 17:46
neregistrovaný "Lonestarstate"
27. 12. 2005 19:17
neregistrovaný "Tom"
27. 12. 2005 20:05
neregistrovaný "Lonestarstate"
28. 12. 2005 15:12
neregistrovaný "Tom"
28. 12. 2005 19:25
neregistrovaný "Lonestarstate"
28. 12. 2005 19:34
neregistrovaný "Tom"
28. 12. 2005 19:59
neregistrovaný "Lonestarstate"
28. 12. 2005 20:05
neregistrovaný "Lonestarstate"
28. 12. 2005 20:09
neregistrovaný "Lonestarstate"
28. 12. 2005 20:35
neregistrovaný "Tom"
28. 12. 2005 20:38
neregistrovaný "Tom"
28. 12. 2005 20:46
neregistrovaný "Lonestarstate"
28. 12. 2005 21:04
neregistrovaný "Tom"
27. 12. 2005 17:00
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore.tuning"
27. 12. 2005 17:52
neregistrovaný "Lonestarstate"
27. 12. 2005 18:55
neregistrovaný "Yaroukh"
27. 12. 2005 17:46
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore.tuning"
28. 12. 2005 16:16
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore.tuning"
28. 12. 2005 19:29
neregistrovaný "Lonestarstate"
28. 12. 2005 20:10
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore.tuning"
27. 12. 2005 16:36
neregistrovaný "Peklená Micinka"
27. 12. 2005 16:42
neregistrovaný "mates"
27. 12. 2005 16:43
neregistrovaný "Peklená Micinka"
27. 12. 2005 16:49
neregistrovaný "mates"
27. 12. 2005 17:02
neregistrovaný "Peklená Micinka"
27. 12. 2005 17:07
neregistrovaný "mates"
27. 12. 2005 17:07
neregistrovaný "mates"
27. 12. 2005 17:12
neregistrovaný "Yaroukh"
27. 12. 2005 17:20
neregistrovaný "PeKeLná Micinka"
27. 12. 2005 17:21
neregistrovaný "mates"
27. 12. 2005 17:23
neregistrovaný "PeKeLná Micinka"
27. 12. 2005 17:26
neregistrovaný "Yaroukh"
27. 12. 2005 17:28
neregistrovaný "mates"
27. 12. 2005 20:17
neregistrovaný "Yaroukh"
27. 12. 2005 18:21
neregistrovaný "RW z NA"
27. 12. 2005 18:53
neregistrovaný "lowkick"
12. 1. 2006 16:41
neregistrovaný "Spyke"
neregistrovaný "Peklená Micinka"
27. 12. 2005 12:29
Let The Good Times Roll
Snad to postačí, ale důležité je dělat správné kroky..
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "mates"
27. 12. 2005 12:29
Marko
je tahle zprava konecne zacatkem restrukturalizace Jagu a muzeme ji vnimat tak, ze Ford to da do poradku? To by byl skvely vanocni darek! :no:
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Marko"
27. 12. 2005 15:44
Re: Marko
2,1 miliardy je pomerne velka suma..ale ja neviem aku stratu generuje Jaguar, a co budu stat restrukturalizacne opatrenia. Kazdopadne ide o slusnu sumu a plni ulohu minimalne "preklenovacieho uveru". Naviac, stale nie sme za vodou - co sa pripadneho odpredaja znacky tyka - pretoze ak Ford naozaj chce Jag predat, pokusi sa ho pred tym dat ako tak "do poriadku": cim zdravsi pri predaji bude, tym viac Ford dostane zan. (A teraz ako som bol v UK, tam tomu dost ludia veria, ze Jag pojde skor/neskor od Fordu prec :-| ). Mudrejsi budeme po 20.2., pretoze vtedy zasada spravna rad Renaultu a ocakava sa tam rozhodnutie jednak o buducnosti v F1, jednak o strategi v luxusnom segmente. C.Ghosn velmui tlaci na to, ze potrebuju luxusnu znacku, kde su vyssie marze, pretoze u Renaultu udajne teraz zaraba iba na objemoch predaja Megane (a aj to zo 60% iba doma).
neregistrovaný "Tom"
27. 12. 2005 16:35
Re: Marko
Marko´s back! Dva články o Hondě a žádný roadmap! ;-)
neregistrovaný "Marko"
27. 12. 2005 16:49
Re: Marko
Musis pockat na treti... ;-) a dostnes ho... Daleko to nie je, v Detroite Honda nieco urcite ukaze...
neregistrovaný "Tom"
27. 12. 2005 12:46
Let The Good Saves The Jag
Pánové, bohužel to vypadá, že nezbývá nic jiného než se začít úpěnlivě modlit.. Ford koupil Jag v roce 1989 a od tý doby mu Jag nevidělal ani penny :-( Naopak se ukázal jako velká černá díra, kam se neustále lijí miliardy liber a pořád to není dost :no: Sem myslel, že po tý resktruktualizaci v minulých letech začne konečně růst a že se automobilka vrátí do černých čísel. Jenže se ukázalo, že dno je hlouběji, než si možná většina z nás myslela. Tak nějak tuším, že pokles bude pokračovat i v dalších letech :-( Už letos se neprodá ani 100000 aut a tohle číslo se asi bude dál zmenšovat - Jag se bohužel stává "opravdovou" exkluzivitou :no:
Rozbalit vlákno
21
neregistrovaný "mates"
27. 12. 2005 12:53
Re: Let The Good Saves The Jag
Podle toho, co se obecne vi, jeste Ford s Jagem poradne nezacal. Snad bude stejne uspesny jako u AM, LR a Volva. Jen se modlim, aby se neucil u Toyoty, to by se jaksi nesluselo;-)
neregistrovaný "Tom"
27. 12. 2005 13:43
Re: Let The Good Saves The Jag
Hm, sem myslel, že tam v minulých letech proběhla velká restruktualizace a oni do nich jen lili další miliardy :no: Ford pomohl i Mazdě ;-) Problém je akorát v tom, že je sám Ford v poměrně hustým bahně a docela by mě zajímalo, kolik bude mít prostředků času k tomu, aby se soustředil i na Jag. Lepší zkousnout potupu a jít do učení k Toyotě než vyhlásit bankrot ;-)
neregistrovaný "Tom"
27. 12. 2005 13:45
Re: Let The Good Saves The Jag
Už vidím ten titulek - Ford se jel do Tokia učit, jak se mají vyrábět auta >:-[]
neregistrovaný "mates"
27. 12. 2005 13:48
Re: Let The Good Saves The Jag
Ono je vyrabet auta a vyrabet auta. Toyota to zjevne umi po strance ucetnich cisel, ale jinak..... ;-\ Nevim, nevim, jestli by to pro Jag bylo to prave. To snad at radsi skonci a vzpomina se na nej v dobrem jako na jednoho z poslednich Mohykanu, ktery delal AUTA.
neregistrovaný "MadPete"
27. 12. 2005 14:15
Re: Let The Good Saves The Jag
Auto se bohužel musí hlavně prodávat, nejen vyrábět. A to britským výrobcům už delší dobu moc nejde. O Jag se moc nezajímám, nicméně myslím, že jmenovitě X-type byl dost přehmat.
neregistrovaný "mates"
27. 12. 2005 14:44
Re: Let The Good Saves The Jag
Ale jo, ja se nehadam. Nicmene nechtel bych se dozit casu, kdy se bude prodevat stejne mnozstvi Jagu jako Toyot. Konkretne X-Type je naprosto OK, a to nerikam proto, ze s nim jezdim, u toho auta naprosto selhal marketing. Teda ten marketing stoji za ho\/no v celym Jagu, ale u X-Typu jako u naprosto noveho modelu to bylo totalni selhani:-( A K tem britskym vyrobcum obecne, tak jediny kdo to neustal a zhynul je Rover:-( Skoda ho, ty auta jsem mel moc rad. Jinak snad pouze Jag se potaci nad propasti, ale je to dano zatim nepochopitelnou strategii Fordu.
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore.tuning"
27. 12. 2005 15:14
Re: Let The Good Saves The Jag
X type se mi líbí z současných jagu nejvíc, možná by se šiknul malinký faceliftík ale i takhle se mi líbí .... škoda že nebude nástupce ;-\
neregistrovaný "MadPete"
27. 12. 2005 15:22
Re: Let The Good Saves The Jag
Já myslím, že X-type je od základu špatně zaměřený. Když to přeženu vypadá jako XJ který se srazil v myčce, nebo možná nedorostlý lacinější XJ, nemá zkrátka vlastní identitu. A pokud ano, tak ne takovou, která oslovuje mladší zákazníky, na které byl pokud vím primárně zamířen. Ponechat ho bez nástupce nebude až tak špatný tah.

Rover byl poslední přeživší relativně velkosériový výrobce a ti malosérioví dávno nejsou v britských rukách (i když to je při dnešní globalizaci vcelku jedno).
neregistrovaný "mates"
27. 12. 2005 15:30
Re: Let The Good Saves The Jag
Vezmu to od zadu. S tou globalizaci mas pravdu. Je vcelku jedno, kdo tu automobilku vlastni, hlavne kdyz nekurvi jeji produkci. A k tomu X-Type. Ja ho jako spatne vyprany XJ nevnimam. O Jag se dost zajimam a proto jasne vidim, ze to jsou uplne jiny auta. Jeho zamereni na mladsi je naprosto OK a u me treba naprosto zafungovalo (vim, ze nejsem etalon zakaznika). Ja a i par dalsich lidi blizkych Jagu se naprosto shodujeme v tom, ze X-Type byl ponechan naprosto bez podpory na pospas trhu a to proste nejde. Jaguar proste nedokazal prodat auto a myslenku, na ktery by napr VW ztrhal prodeje:-(
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore.tuning"
27. 12. 2005 16:57
Re: Let The Good Saves The Jag
já v něm teda scvrklou xj nevidím, mě se naopak líbí taková ta jeho silueta jako by přikrčené šelmy připravený k skoku .... souhlasím s tím názorem že x type nedostal skoro žádnou podporu ... ani fabriky ( žádné zlepšené studie, výkonná verze ala amg, m nebo diesel jen s pohonem přední nápravy - kdyby to byl 6 tiválec je to také oněčem jiném ) ani našeho importéra .... třeba u kombi odpočet jen na jeden motor ...
neregistrovaný "mates"
27. 12. 2005 17:05
Re: Let The Good Saves The Jag
Co ja vim, tak se u X-Typu s verzi R pocitalo. Bohuzel diky nizkym prodejum to zrusili:-( X-Type by mel mit i verzi coupe, coz by podle me byla naprosta senzace. Ta kastle si o to primo rika. Jinak kdyz to auto znas, tak tam vidis spoustu rozdilu podle modeloveho roku. Jen kdyz porovnam svuj prvni (2001) a soucasny (2005), tak to jsou dost rozdilna auta. 2006 uz je naprosto dotazeny auto a kdo koupi, neprohloupi, jenze tady v CZ se toho od AMT zatim moc cekat neda:-(
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore.tuning"
27. 12. 2005 17:21
Re: Let The Good Saves The Jag
já jsem měl možnost jezdit jen s toou první verzí .... co já vím tak třeba amt ppřipravuje větší počet verzí pro odpečet dph ... myslím si že jsou celkem vidět i reklamy na ně ale pokud předchozí importér na tyto věci kašlal, nepropagoval, nedělal předváděčky či nedával auta do testů tak to se přístup zákazníků nezmění za 3 měsíce. když si vybavím jak byl na tom LR co ho AMT převzalo po autecu a kde je dneska ( uznávám auta LR jsou teď o nečem jiném ) tak jsem si jistej že se to začne pomalu ale jistě zlepšovat .... jen doufám že s novým XK to nedopadnej jako u MB, kde první auta ML a R měli v republice nezávislí dovozci
neregistrovaný "mates"
27. 12. 2005 17:27
Re: Let The Good Saves The Jag
Jo AMT slibuje kde co, snad jsem jen zbytecnej pesimista. Predchozi importer auta do testu daval a delal predvadecky, s reklamou to bylo horsi. A Autec a AMT jedno jsou. Patri to stejnymu cloveku, ktery je podle me nejvetsi problem (pro Jaguar).
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore.tuning"
27. 12. 2005 17:37
Re: Let The Good Saves The Jag
omlouvám se , jedna se o ITec motor, Autec je BMW, ITec byl původní dovozce LR. jsem to zkonil :-(
no ale reklama je dost důležitá. te´d byl tu v testu třeba S type R takže i auta v testech sjou. otázkou je co ale testovat když není novinka ( pokud teda netestovat každej motor jako to je v CARAUTU a mondeu) ... souhlasím s tím že 150 aut do konce roku byla utopie ... já to tak černě nevidím .... porovnám LR a Jeep a vidím že se jim podařilo obrátit prodej zcela v prospěch LR, takže tu bych se nebál také a čekal bych na pomalé zlepšení
neregistrovaný "mates"
28. 12. 2005 09:22
Re: Let The Good Saves The Jag
Ja vychazim z toho co vim a jak se majitel vyjadroval o Jagu. AMT to vzalo jen proto, ze to byla podminka Fordu pro importerstvi LR. O LR opravdu stoji s Jagem je to horsi. Ale jak rikam, snad jsem zbytecne skarohlid.
neregistrovaný "Tom"
27. 12. 2005 14:55
Re: Let The Good Saves The Jag
Sem taky psal o Fordu a ne o Jagu! ;-)
neregistrovaný "mates"
27. 12. 2005 15:03
Re: Let The Good Saves The Jag
Tak to uz vubec nechapu;-)
neregistrovaný "Tom"
27. 12. 2005 16:34
Re: Let The Good Saves The Jag
Sem psal tohle: "Problém je akorát v tom, že je sám Ford v poměrně hustým bahně a docela by mě zajímalo, kolik bude mít prostředků času k tomu, aby se soustředil i na Jag". Tak že to bylo myšleno tak, že by se měl US Ford vypravit do Tokia a něco se přiučit ;-)
neregistrovaný "mates"
27. 12. 2005 16:40
Re: Let The Good Saves The Jag
Ja vim, jak jsi to myslel. Jen reju;-)
neregistrovaný "mates"
27. 12. 2005 13:51
Re: Let The Good Saves The Jag
Zadna zasadni zmena v Jagu zatim neprobehla. Na ty opravdove zmeny se ceka. Bud je tahle investice prvni vlastovkou nebo to chteji jen trochu opravit nez se toho zbavi. Ad Mazda, bral jsem jen znacky, ktere patri pod PAG a kde ta zmena byla velmi vyrazna. On jinak Ford pomohl i Lincolnu a Fordu jako takovemu taky;-) Od Ka a prvni verze Focusu z nich padaji velmi povedene kousky :yes:
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore.tuning"
27. 12. 2005 15:23
Re: Let The Good Saves The Jag
no takováhle toyotka se mi celkme líbí [odkaz]
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore.tuning"
27. 12. 2005 15:09
bez titulku
tak nevim c s tim jagem ... zas do něj cpou peníze a vysledek zatím nic moc :-( jestli jsem to pochopil dobře tak ani zisk ostatních automobilek nestačí na smazání prodělku jagu ? nebo z ostatních je taky ještě někdo ve ztrátě ? Jinak ještě aby ford nepomohl lincolnu když jej vlastní ... škoda že neudělaj spojení jag x lincoln, obě jsou to premiové značky a obě v problémech, kdyby využili platformy co mají třeba by jim to mohlo pomoci ...
no jinak nevim zda z fordu padaj jen povedený kousky ... nemyslím teď EU al usa .... když vezmu Freestyle, 500... tak nevim ty mi moc povedený nepřindou ... minimálně z hlediska desingu ... ale držím jim palce ať se jim povede takovej obrat jako s LR či AM
Rozbalit vlákno
24
neregistrovaný "mates"
27. 12. 2005 15:20
Re: bez titulku
Ja mel na mysli evropsky Ford. Tam si myslim, ze jsou ta auta OK. Bojim se, ze spojeni Jag a Lincoln by nemuselo fungovat. Ale taky si preju, aby se povedlo to co u AM a LR :yes: A k te ziskovosti, mam pocit, ze AM je na pomezi cervenych vs cernych cisel. Ne ze by jim to neslo, ale zatez z minulosti. Ale to je spis otazka na Marka;-)
neregistrovaný "Yaroukh"
27. 12. 2005 15:29
Re: bez titulku
[odkaz]
neregistrovaný "Lonestarstate"
27. 12. 2005 15:21
Re: bez titulku
Jo, těsné spojení Lincoln+Jaguar bych taky přivítal s nadšením. A pozor, FiveHundred je skvělý auto technikou, cenou atd a výborně se prodává. Konkurenční Avalon zadupal do země. Ale ten design :-( pravda.
neregistrovaný "Tom"
27. 12. 2005 16:38
Re: bez titulku
Show me some statistics..
neregistrovaný "Lonestarstate"
27. 12. 2005 17:46
Re: bez titulku
Tak nějak jsem tušil, že budeš reagovat ty. >:D A že seš to ty, dal jsem si práci s hledáním konkrétních čísel. Nakonec to vypadá na vyrovnaný souboj: 2005: FiveHundred: září:9,094 říjen:7,915 listopad:7,456 Avalon: září:8,707 říjen:8,195 listopad: 8,225. Ale jen do chvíle než si uvědomíš, že prodeje Fordu rozmělňuje velký počet modelů velkých sedanů. Takže si připočti každý měsíc cca. 4,000 Crown Victoria, 3,000 Grand Marquis a 2,000 Montego (což je vlastně taky FiveHundred). A přichází Fusion. Takže uvidíme, kdo prodá v roce 2006 víc sedanů v USA. ;-)
neregistrovaný "Tom"
27. 12. 2005 19:17
Re: bez titulku
Každopádně o zadupání do země se tedy hovořit nedá ;-) Pokud budeš počítat Fusion, tak nezapomínej na Camry a taky na Camry hybrid, který bude co nevidět. Jinak je možný, že Fusion docela pojede, protože Camry je už výběhovej model a dokud nebude nástupce (možná bude dost brzo), tak bude mít Fusion výhodu. Aby bylo jasný, tyhle nový "hranatý" Fordu se mi decela líběj - i když Camry je Camry ;-) P.S.trochu si dloubnu - koukal sem na ten Five Hundred a byl sem zaskočenej, že mu zapoměli dát motor (motor jako motor) >:-[] doufám, že chápeš jak to myslím.. Avalon je trochu o něčem jiném..
neregistrovaný "Lonestarstate"
27. 12. 2005 20:05
Re: bez titulku
Motor jako motor? >:D Vážně netuším o čem mluvíš. Jakože 268HP je super motor a 203HP je na nic? Mě s*r* na FiveHundred, že je to z boku Audi a zezadu Mercedes(to obzvlášť Montego) a zepředu nevýrazný. Prostě designová tragédie. Jenže u porovnání Fusion x Camry, je tragédie zase ta Camry.
neregistrovaný "Tom"
28. 12. 2005 15:12
Re: bez titulku
Prostě mi připadá, že V6 3.0 s 203 koni je na pětimetrový US sedan trochu málo. Podle mě by si zasloužil V8 s 250-280 koníky.. Zkouknul sem fotky, to Audi a Mercedes tak fakt "jsou" :no: Ale jako celek se mi to docela líbí. Camry se mi líbila zejména předchozí generace, ta současná už tak moc ne. Ta nová se mi asi bude opět docela líbit, ale na konečný soud si počkám až ji ukážou v plný kráse ;-)
neregistrovaný "Lonestarstate"
28. 12. 2005 19:25
Re: bez titulku
S V8 by asi lezl do zelí právě Crown Victorii. Jestli v budoucnu plánují vypustit stárnoucího "Vica" z nabídky, ještě se možná V8 verze dočkáme.
neregistrovaný "Tom"
28. 12. 2005 19:34
Re: bez titulku
Když už jsme u toho, jaké jsou prodeje Camry vs Accord vs Fusion?
neregistrovaný "Lonestarstate"
28. 12. 2005 19:59
Re: bez titulku
Fusion,Taurus x Camry máš o dva příspěvky níže. :-) ;-)
neregistrovaný "Lonestarstate"
28. 12. 2005 20:05
Re: bez titulku
Zatím za USA drží líp prapor Chevrolet Impala: 23 057. Jo a ta Honda Accord: 23 548. Takže stupně vítězů: 1)Camry 2)Accord 3)Impala. Ford má na čem pracovat, ale já očekávám, že se zlepší. ;-)
neregistrovaný "Lonestarstate"
28. 12. 2005 20:09
Re: bez titulku
No ale jak teď koukám, do čísel Camry a Accord jsou započítané i kupé verze! Tak to musíme k Impale přidat 3 426 kousků Monte Carlo a jsme na 26 483. Takže oprava. :-) 1)Camry 2)Impala 3)Accord.
neregistrovaný "Tom"
28. 12. 2005 20:35
Re: bez titulku
Koukám, že se Fusion bude muset pořádně snažit (i dohromady s Taurusem nedaj ani půlku prodejů Camry). Impalu samo znám, ale výše prodeje je pro mě překvapením - čekal bych větší náskok Accordu. Camry patří gratulace - na to, že se jedná o výběhový končící model, tak dělá hodně dobrý prodeje..
neregistrovaný "Tom"
28. 12. 2005 20:38
Re: bez titulku
Taková zákeřná otázečka - jak si stojí ýbr etalon? >:-[]
neregistrovaný "Lonestarstate"
28. 12. 2005 20:46
Re: bez titulku
Mno to překvapení bude asi tím, že si nezaregistroval poslední "facelift" Impaly, který jí dodal úplně nové 3 motory, úplně nový interiér a lehké omlazení zevnějšku. V prodejích jí to pořádně nakoplo. Už stav 29kilo Camry 26kilo Impala(na připočítání Monte Carlo trvám, protože to je jen douveřová verze naprosto shodného auta) a 23kilo Accord je neuvěřitelný. VW Passat si v listopadu díky nové generaci stál celkem obstojně. 4,838 kousků. Ale Phaeton 77 .... slovy sedmdesát sedm. >:-[]
neregistrovaný "Tom"
28. 12. 2005 21:04
Re: bez titulku
77 je docela úspěch teda aspoň v České Republice >:-[] >:-[] >:-[]
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore.tuning"
27. 12. 2005 17:00
Re: bez titulku
já to vidím taky lin + jag ... obě jsou to premiové značky, i když každá na to jde trochu jinak, ale to podle mě nevadfí tomu aby sdílely technické komponenty a celky .... mi nebere právě ten vzhled, což je pro mě dost důležitá vlastnost auta ... a nevíš jak je na tom fusion ????
neregistrovaný "Lonestarstate"
27. 12. 2005 17:52
Re: bez titulku
Fusiona zatím dusí paralelní výroba Tauruse a navíc se výroba teprve rozjíždí. Nejrelevantnější jsou teda zatím čísla za Listopad 2005. Pro ilustraci: Fusion: 5,337 Taurus: 8,270 A největší konkurent: Camry: 29 707.
neregistrovaný "Yaroukh"
27. 12. 2005 18:55
Re: bez titulku
Fusiona dusi bohuzel i problemy se subdodavateli
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore.tuning"
27. 12. 2005 17:46
Re: bez titulku
caddy to sice nejni ... aaaale : [odkaz] ;-)
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore.tuning"
28. 12. 2005 16:16
Re: bez titulku
[odkaz]
neregistrovaný "Lonestarstate"
28. 12. 2005 19:29
Re: bez titulku
Ojojoj, byl sem "ošizen", přesně jak jsem se bál. :-( Snad Navigator, když ne Aviator..... Copak ty nekonvenčně vypadající světlomety ze studií nejsou funkční?
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore.tuning"
28. 12. 2005 20:10
Re: bez titulku
hm no jak vidíš tak asi nebyly tak účinné jak bylo třeba, ale mě přinde že tu výbojku od xenonů vidím i na těch fotkách prototypu navigouše ... aviator je jasnej, jen z tohohle fotí jsme trochu zklamanej, snad celek a auto v tmavý barvě budou lepší ... ale nechápu proč u studie s natáčecími světlomety nedržej čumák v tomhle stylu ale jedou klasickej ala zephyr :-O
neregistrovaný "Peklená Micinka"
27. 12. 2005 16:36
Bude dobře....
Sledoval jsem letos o štědrém dnu půlnoční mši jak ji vysílali na ČT. Páter kterou tu mši sloužil se mj. dostal k tomu, že si prý četl některé z dopisů ježíškovi a že si každý představuje jeho dary jinak.. Třeba nějaké děcko napsalo, že by si přálo kočičku. A jaká že by měla být ta kočička. No měla by být černá. Černá kočička se čtyřma kolečkama. Měl by to být Jaguar...
Nepíšu to doslovně, ale jestli jste to někdo viděl, tak mi to potvrdíte. Tak si říkám, že by mates? Snad, ale ten by nechtěl černou, že... Já to nepsal ;-) , ale černou bych bral. Pak snad jedině Yaroukh, ale ten by spíš psal o modrej ovál. No nevím, nebo zapracovalo AMT? :-)
Rozbalit vlákno
13
neregistrovaný "mates"
27. 12. 2005 16:42
Re: Bude dobře....
Kecas, ze jsi to nepsal! A jeste jsi se dival, jestli to prectou! Ale cerna, proc ne >:-[]
neregistrovaný "Peklená Micinka"
27. 12. 2005 16:43
Re: Bude dobře....
Viděl si to nebo ne? Nebo si tam byl? Bylo to totiž z Brna.. ;-)
neregistrovaný "mates"
27. 12. 2005 16:49
Re: Bude dobře....
Nevidel, nebyl:-) Brno...., neznam >:-[]
neregistrovaný "Peklená Micinka"
27. 12. 2005 17:02
Re: Bude dobře....
To je poblíž Wien.. Moc pěkné město ta Wien...
neregistrovaný "mates"
27. 12. 2005 17:07
Re: Bude dobře....
Ja, ja , wiener snitzel, gut! Sacher dort, kafe, peceny kastany , vsude Franc Josef atd. Mam Viden rad;-)
neregistrovaný "mates"
27. 12. 2005 17:07
Re: Bude dobře....
Jo a vynechal jsem fiakr gulas, to je trestuhodny;-)
neregistrovaný "Yaroukh"
27. 12. 2005 17:12
Re: Hlavne ze po mne precetl
Jak se na to prani tvaril? Myslis, ze je sance? :o) P.S.: A "PeKLená" jsi schvalne?
neregistrovaný "PeKeLná Micinka"
27. 12. 2005 17:20
Re: Hlavne ze po mne precetl
Kristova noho, já jsem opravdu PeKLená..? To jsem ty Koláčky neměl jíst... No tvářil se docela příjemně, ale žádný opovržení jsem v jeho tváři nepozoroval, asi má nějaké vztahy do opatství v Coventry ;-) :-)
neregistrovaný "mates"
27. 12. 2005 17:21
Re: Hlavne ze po mne precetl
Tak jsi to byl nakonec ty? To ti ten marmeladovej dul, co jsi dostal vloni, nestaci?;-)
neregistrovaný "PeKeLná Micinka"
27. 12. 2005 17:23
Re: Hlavne ze po mne precetl
>:D :yes:
neregistrovaný "Yaroukh"
27. 12. 2005 17:26
Re: Hlavne ze po mne precetl
to je kazdy rano ke svacince par koblih (na bystrou mysl :o) a dul je v coudu
neregistrovaný "mates"
27. 12. 2005 17:28
Re: Hlavne ze po mne precetl
Ty jsi prozral kapital???? >:D
neregistrovaný "Yaroukh"
27. 12. 2005 20:17
Re: Hlavne ze po mne precetl
nojo, kua takhle ze me Rolefucker nikdy nebude ;o)
neregistrovaný "RW z NA"
27. 12. 2005 18:21
bez titulku
Ahoj, nebyl jste někdo 9. 12. na slavnostním otevření jejich nového autosalonu? Moc by mě zajímalo, jaké to tam bylo. Dostal jsem pozvánku, ale bohužel jsem se nemohl dostavit. Díky.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "lowkick"
27. 12. 2005 18:53
Drzime palce...
Bohuzel na investice z toho pujde asi minimum...tzn. FOR SALE ;-\
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Spyke"
12. 1. 2006 16:41
injekce s vědlejšími účinky
Jen aby ta injekce neměla nějaké vedlejší účinky, myslím tím hlavně případnou ztrátu osobytosti Jaguaru. Redukce nákladů se může hlavně dotknout kvality použitých materiálů, dílů apod. Pak už to bude z větší části Ford, což už se sice děje teď, ale pokud Jaguar ještě víc ubere, už by nemuseli mít vozy svoji zaslouženou pověst luxusních a vzhledem k národnosti i částečně vznešených a desingově originálních automobilů. A to je důležité, než cokoli jiného, protože se můsí brát hlavně v úvahu kupující, což nejsou lidé z nižších vrstev. A ti mají opravdu velký výběr co se týče konkurence, navíc ta je každým dnem lepší a lepší. Takže by se tato finanční podpora, ikdyž asi s dobrým úmyslem, mohla vyhrotit jako negativum! Ale je to jen má hypotéza! Jinak držím palce, ať se jim prodej daří, přece jen jich moc nepotkám :-(
Rozbalit vlákno
0