RAVka vyzera fakt podivne... tej som stale neprisiel na chut.... takze tu ako prvy vyradujem.. citroen je tiez podivny a svojim sposobom v tejto triede malo preferovany.... takze by som sa asi rozhodoval medzi fordom a subaru ktore su na to lepsie aj z hladiska tehcniky a jazdnych vlastnosti .... a tu uz nie je tiez o com.... jasny vitaz je subaru ;-):yes:
poradie u mna:
1. subaru - myslim ze jednoznacne
2. ford
3. citoren
4. toyota
Asi jsem trošku staromilec, ale první by měla být Toyota potom Subaru a snad, když Bůh,Alláh a Budha dá, tak Ford. Citroen snad byl jen úlet a neměl tam co dělat, ani jako doprovodné vozidlo.
Zřejmě ano, ale není to ten druh vítězství "bez diskuze". RAV4 mi nepřijde technicky i jízdně o nic horší, obě auta jezděj na výbornou. Pak si sedneš a chceš udělat svojí konfiguraci...u Fordu sice složitá oprovázanost s paketama, ale jsou dobře udělaný, u Toyoty? Chceš vyhřívaný křesla? Tak si vem kůži, jinak zapomeň. Nechceš nosit nesklopnej!!! klíček v kapse? Vem si nejvyšší výbavu a kůži!
Japonci mají s konfiguarcí velký problém!! :no::no:
Vem si šíbr...musí být jen TOP řada..atd. :-!:no:
Jinak Subaru je asi nej..! Super auto ,skvělé motory..
Pak KUGA s RAV..
Chybí Mazda CX5..a Honda CR-V..!!
Na priplatkoch sa da najlepsie zarabat, ale mozno taketo kustomizovane vozy nedovuluje ich Kanban vyrobny styl ;-)
V USA je zvykom auta tuningovat, v EU si ludia skvor vyberaju z priplatkovej vybavy, ako z bomboniery ;-)
Mně byla sympatičtější první generace Kugy. To auto se chovalo docela jako běžný kompakt a řídilo se fakt hezky, "evropsky". Nová generace už je takový od reality izolovaný koráb a to vyřešení nevýhod - nevím, no, od předních sedaček dozadu to pořád není žádná extra třída...
Test je z nemeckeho Auto Bildu.
Vysledok:
1. Kuga
2. Rav4
3. Forester
4. C4
Ravka by vyhrala, problem bolo dlha brzdna draha. For je v tom, ze Ravka mala gumy do terenu. Ale to je uz Auto Bild. Nieco sa najst musi, aby vyhralo nemecke auto.
No že by Auto Bild bol nejaký extrémny fanúšik (amerického) Fordu sa nedá povedať.
Inak výsledok je očakávaný, ja by som možno prehodil 2. a 3. miesto, ale inak dobrý.
Áno, v dobách, keď Ford robil pre Európu odlišné autá, malo význam o ňom hovoriť ako o nemeckej značke. Od zavedenia stratégie One Ford je to asi rovnako nemecká značka, ako ruská či španielska (všade sú závody vyrábajúce rovnaké autá).
Souhlas. Navíc Němci sami Forda jako svoji značku nikdy nebrali, víc ho za "domácího" považovali a považují v UK. A v Německu za mnohem "němečtější" značku považovali Opel. Ford se vždycky považoval za (celo)evropskou značku, centrála v Kolíně s tím nemá moc co společného, podlé téhle logiky je německý i Hyundai a KIA. Ford je v Kolíně proto, že to má blízko jak do Belgie tak (relativně) do UK.
Pochybuji, že by se v Auto Bildu snažili někoho takhle tlačit, to je jenom velice hloupá a typicky čecháčkovsko- slováčkovská představa, se kterou se tady bohužel setkáváme v tak hojné míře, jak je onen typ zastoupen v obou nárůdcích středovýchodní postkomunistické Evropy. >:-[]
Prikláňam sa k tvojmu poradiu, tiež som nejak viac zaťažený na Fordy a Forester sa mi zdá zaujímavejší ako RAV-ka. No ale ako to už býva o nejaký čas nám Adam alebo niekto iný z tej ich party AAG :-) vysvetlí prečo je lepší YETI alebo TIGUAN :-) Ale aspoň sa človek pri čítaní trošku pobaví. :-)
Nesouhlas..
Jakékoliv Subaru je skvělé auto se super motory..a hlavně jezdí jako..SUBARU!
Design je ale prostě takový nějaký jejich tradiční a pro evropana asi divný.. ;-)
Přesto je radost ho řídit.. :yes:;-)
Vyzkoušej a napiš..