Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ford Mondeo v Ženevě – budoucí hvězda střední třídy?

První dojmy jsou ještě lepší než z fotografií – na výstavišti jsme prozkoumali všechny karosářské varianty a také podrobnosti o výbavách stojí za to.
Zpět na článek
8. 3. 2007 15:18
neregistrovaný "FSi"
8. 3. 2007 20:54
neregistrovaný "rasto"
8. 3. 2007 17:42
anonym
8. 3. 2007 20:58
neregistrovaný "Galant"
9. 3. 2007 13:19
anonym
9. 3. 2007 12:29
neregistrovaný "007"
9. 3. 2007 00:46
neregistrovaný "Well"
9. 3. 2007 09:04
anonym
8. 3. 2007 15:33
neregistrovaný "Zorro"
8. 3. 2007 16:05
8. 3. 2007 21:53
neregistrovaný "Marthezz"
8. 3. 2007 17:33
neregistrovaný "anachronox"
8. 3. 2007 17:34
8. 3. 2007 21:27
neregistrovaný "Míra"
8. 3. 2007 22:20
9. 3. 2007 11:38
neregistrovaný "FUj Passat"
8. 3. 2007 15:44
8. 3. 2007 15:45
8. 3. 2007 14:15
neregistrovaný "skl"
8. 3. 2007 17:44
anonym
8. 3. 2007 14:22
neregistrovaný "Donald"
8. 3. 2007 14:22
neregistrovaný "Juha"
8. 3. 2007 14:25
8. 3. 2007 14:33
neregistrovaný "Homer"
8. 3. 2007 14:36
neregistrovaný "multy"
8. 3. 2007 14:38
neregistrovaný "Odborník"
8. 3. 2007 15:36
anonym
8. 3. 2007 15:36
neregistrovaný "ymir"
10. 3. 2007 14:59
neregistrovaný "ja"
8. 3. 2007 21:35
neregistrovaný "Johny"
10. 3. 2007 01:58
anonym
8. 3. 2007 14:59
neregistrovaný "dežo"
8. 3. 2007 15:02
neregistrovaný "Dino"
8. 3. 2007 15:03
neregistrovaný "Drozd"
8. 3. 2007 15:11
8. 3. 2007 16:37
neregistrovaný "Tomm"
8. 3. 2007 20:01
neregistrovaný "Janda"
8. 3. 2007 21:37
neregistrovaný "Johny"
9. 3. 2007 12:22
neregistrovaný "_Teddy_"
8. 3. 2007 16:40
neregistrovaný "Ital"
8. 3. 2007 17:04
neregistrovaný "Drozd"
8. 3. 2007 15:09
neregistrovaný "Roman"
8. 3. 2007 15:41
neregistrovaný "mida"
8. 3. 2007 16:05
8. 3. 2007 17:52
neregistrovaný "CtvrtSardel"
8. 3. 2007 18:42
neregistrovaný "Roman"
9. 3. 2007 06:39
9. 3. 2007 07:45
neregistrovaný "Roman"
8. 3. 2007 15:13
anonym
8. 3. 2007 15:37
neregistrovaný "TECH"
10. 3. 2007 02:00
anonym
12. 3. 2007 20:09
neregistrovaný "ericho33"
8. 3. 2007 15:52
neregistrovaný "Wana"
8. 3. 2007 15:59
8. 3. 2007 16:09
neregistrovaný "Jaja"
8. 3. 2007 16:22
8. 3. 2007 16:35
8. 3. 2007 16:44
neregistrovaný "Tomm"
8. 3. 2007 16:55
8. 3. 2007 17:23
neregistrovaný "Tomm"
8. 3. 2007 17:33
8. 3. 2007 17:53
neregistrovaný "Tomm"
11. 3. 2007 15:28
neregistrovaný "WinDiesel"
8. 3. 2007 21:40
neregistrovaný "Johny"
9. 3. 2007 13:05
neregistrovaný "Tomm"
10. 3. 2007 01:42
neregistrovaný "Johny"
10. 3. 2007 02:01
anonym
8. 3. 2007 16:21
neregistrovaný "Odborník"
8. 3. 2007 16:28
8. 3. 2007 17:51
anonym
8. 3. 2007 16:27
neregistrovaný "GOLFII"
8. 3. 2007 17:19
neregistrovaný "GOLFII"
10. 3. 2007 09:19
neregistrovaný "R32"
11. 3. 2007 13:44
neregistrovaný "GOLFII"
8. 3. 2007 16:37
8. 3. 2007 18:09
neregistrovaný "GOLFII"
9. 3. 2007 09:55
neregistrovaný "me"
13. 3. 2007 12:47
neregistrovaný "Koloss"
8. 3. 2007 18:39
neregistrovaný "Míra"
8. 3. 2007 18:40
neregistrovaný "Hmmm"
8. 3. 2007 20:06
neregistrovaný "bubák"
10. 3. 2007 17:21
neregistrovaný "Míra"
10. 3. 2007 17:38
neregistrovaný "mara"
11. 3. 2007 12:05
neregistrovaný "Já"
11. 3. 2007 14:40
neregistrovaný "mara"
8. 3. 2007 20:54
neregistrovaný "Galant"
10. 3. 2007 17:41
neregistrovaný "mara"
9. 3. 2007 11:51
neregistrovaný "Kowik"
9. 3. 2007 18:27
neregistrovaný "vidiecan"
8. 3. 2007 17:59
neregistrovaný "GOLFII"
8. 3. 2007 18:07
anonym
8. 3. 2007 19:27
neregistrovaný "jb"
8. 3. 2007 18:12
neregistrovaný "Franta"
8. 3. 2007 19:26
8. 3. 2007 20:12
8. 3. 2007 19:58
neregistrovaný "karol"
8. 3. 2007 20:19
anonym
8. 3. 2007 20:38
anonym
8. 3. 2007 21:08
neregistrovaný "IT"
8. 3. 2007 21:13
neregistrovaný "Galant"
9. 3. 2007 10:35
neregistrovaný "IT"
9. 3. 2007 19:17
neregistrovaný "IT"
9. 3. 2007 09:49
neregistrovaný "me"
9. 3. 2007 10:28
neregistrovaný "IT"
8. 3. 2007 21:24
neregistrovaný "OZZY"
9. 3. 2007 07:15
neregistrovaný "valach"
8. 3. 2007 21:26
9. 3. 2007 07:55
neregistrovaný "misoo"
9. 3. 2007 09:59
neregistrovaný "miki"
9. 3. 2007 10:51
neregistrovaný "misoo"
10. 3. 2007 10:22
neregistrovaný "miki"
9. 3. 2007 10:21
anonym
9. 3. 2007 11:11
neregistrovaný "misoo"
9. 3. 2007 11:35
neregistrovaný "misoo"
9. 3. 2007 15:40
neregistrovaný "misoo"
9. 3. 2007 00:04
neregistrovaný "reaperman"
8. 3. 2007 23:22
neregistrovaný "SherpaX"
9. 3. 2007 09:24
neregistrovaný "MrBlackhawk"
9. 3. 2007 09:27
neregistrovaný "hlasatel"
9. 3. 2007 09:56
neregistrovaný "Džejár"
9. 3. 2007 10:14
neregistrovaný "hlasatel"
9. 3. 2007 10:32
neregistrovaný "Džejár"
9. 3. 2007 11:51
anonym
9. 3. 2007 10:31
neregistrovaný "Roman"
9. 3. 2007 10:07
neregistrovaný "Donald"
9. 3. 2007 10:18
neregistrovaný "hlasatel"
9. 3. 2007 11:10
neregistrovaný "Donald"
9. 3. 2007 10:34
neregistrovaný "Kedyson"
9. 3. 2007 10:50
neregistrovaný "Džejár"
9. 3. 2007 11:46
anonym
9. 3. 2007 11:38
neregistrovaný "Džejár"
9. 3. 2007 12:04
neregistrovaný "Džejár"
9. 3. 2007 11:57
neregistrovaný "hannibal lecter"
9. 3. 2007 12:02
11. 3. 2007 11:54
neregistrovaný "Já"
11. 3. 2007 22:27
neregistrovaný "Well"
9. 3. 2007 13:56
neregistrovaný "Kowik"
9. 3. 2007 13:58
neregistrovaný "_Teddy_"
9. 3. 2007 14:20
neregistrovaný "Jano z hor"
9. 3. 2007 18:25
neregistrovaný "_Teddy_"
9. 3. 2007 20:26
neregistrovaný "_Teddy_"
9. 3. 2007 15:53
neregistrovaný "katherinne"
9. 3. 2007 16:19
neregistrovaný "Jandík"
9. 3. 2007 16:21
neregistrovaný "katherinne"
9. 3. 2007 16:46
neregistrovaný "katherinne"
9. 3. 2007 16:21
neregistrovaný "Mike"
9. 3. 2007 17:16
neregistrovaný "mates"
9. 3. 2007 17:36
neregistrovaný "mates"
9. 3. 2007 17:43
neregistrovaný "mates"
9. 3. 2007 16:39
neregistrovaný "fukar"
9. 3. 2007 12:59
neregistrovaný "Jano z hor"
9. 3. 2007 13:04
neregistrovaný "ZZ"
9. 3. 2007 14:18
neregistrovaný "hlasatel"
9. 3. 2007 14:35
neregistrovaný "Pozorovatel"
10. 3. 2007 03:43
anonym
9. 3. 2007 14:35
neregistrovaný "Pozorovatel"
9. 3. 2007 17:10
anonym
10. 3. 2007 02:12
neregistrovaný "passat"
9. 3. 2007 23:12
neregistrovaný "Vel Satis"
10. 3. 2007 02:10
neregistrovaný "passat"
10. 3. 2007 08:09
neregistrovaný "Vel Satis"
10. 3. 2007 11:42
neregistrovaný "FX"
10. 3. 2007 19:55
anonym
12. 3. 2007 18:13
neregistrovaný "sivex"
10. 3. 2007 09:13
anonym
10. 3. 2007 09:40
neregistrovaný "cortes"
10. 3. 2007 14:50
neregistrovaný "jan"
10. 3. 2007 19:07
10. 3. 2007 19:19
neregistrovaný "manek"
11. 3. 2007 17:14
neregistrovaný "VolvoS40"
16. 3. 2007 23:22
neregistrovaný "" laďa""
8. 3. 2007 13:51
TEN OTAZNÍK TAM NEPATŘÍ...
Mondeo už je hvězda střední třídy ;-) :yes: Vlestně ne už, protože byla, je a bude... Pouze mění vzhled. Je to slunce střední třídy, které nezapadá ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
35
Avatar - Pekelná Micinka
8. 3. 2007 14:07
Re: OTAZNÍK JE NA MÍSTĚ
Ano, hvězda kterou vždy, alespoň v našich končinách, zastíní mrak hnaný pasátem! ;-) A o tom nepochybuj.
8. 3. 2007 14:19
Re: OTAZNÍK JE NA MÍSTĚ
mrak je mrak a hvězda je hvězda... ;-) To je každému jasné. Tmářství a mraky k sobě patří. No a my ostatní- vzdáváme hold těm hvězdám... ;-) Mondeo rulez! :yes:
Avatar - Dinar
8. 3. 2007 14:42
Re: OTAZNÍK JE NA MÍSTĚ
Hvězdy a mraky >:D zbytečné emoce, tohle je mainstream střední třídy, leitmotivem aktuální generace modelů je, z mého pohledu nesmyslný neb máme MPV, boj kufrů, tedy kdo dá větší. Passat to odnesl přerostlým převisem, ale designově to víceméně ustál, mondeo dostalo na záda bednu, kterou neunesou se ctí ani osmnáctky. Jistě přebere vše dobré svého předchůdce, takže o jízdních vlastnostech ergonomii atd. netřeba pochybovat, na druhou stranu kalí radost motory. 2,5ka z focusu bude jistě skvělá, ale to bude auto za milion. Starý dvoulitr hendikepoval už stávající mondeo, v novince nemá co dělat, 2,3 se 118 kW je spíš vtip. Ford nemá momentálně slušné výkonnější čtyřválce. Držet mondeo budou ale stejně dýzly, i když ani u nich jsem nezaznamenal informaci o nějaké modernizaci. :-!
8. 3. 2007 15:08
Re: OTAZNÍK JE NA MÍSTĚ
celé to beru jako pokus o vtip... 2.0 ve stávajícím Mondeu byl jedním z nejlepších atmosferických dvoulitrů v mainstreamu... I kdyby se na něm nezměnil ani šroubek, stále bude patřit ke špičce. Ne výkonem, ale reakcí na plyn, která nechává porovnatelné konkurenty daleko za sebou. 2.3 je návrat čtyřválce tohoto objemu (odbobně jako Scorpio II.)a výkon samotný ještě neznamená nic. Nepochybuju o tom, že tento motor bude opět patřit ke špičce, ostatně Ford motory opravdu umí. Diesely 2.0 budou pokud vím použity ze spolupráce s PSA, takže nějaká změna tam asi bude :-) :-) Navíc, časem má přijít 2.7 nafta šestiválec opět Ford+PSA. Co se designu týká, Mondeo má jasně navrch nad Passatem i čímkoliv již představeným... Na Vectru se teprve čeká, tak uvidíme.
neregistrovaný "FSi"
8. 3. 2007 15:18
Re: OTAZNÍK JE NA MÍSTĚ
Na vectru se čeká zbytečně. Mondeo nikdo z trůnu nesesadí. V týhle třídě je to jasný, mondeo je král.
8. 3. 2007 15:22
Re: OTAZNÍK JE NA MÍSTĚ
Částečně souhlasím. Na Vectru se čeká, aby ukázala jak se popere s designem. Bude to překvapení ;-) Mondeo má samozřejmě všechny atributy krále střední třídy.
neregistrovaný "rasto"
8. 3. 2007 20:54
Re: OTAZNÍK JE NA MÍSTĚ
Mondeo 95-00 diesle o nicom poruchovost u nich prizracna,zle starty,problemi,cerpadla,a hlavne hrdziaky.00-doteraz no neviem s pasatom by som to neporovnaval jedine v com malo navrch bol podvozok ktor je vyborny. TDci problemi s comon railom,trpiace predne napravi. Ale beriem ze kazde auta maju svoje chyby ale zvez sa v passate a v mondeou,potom uvidis. ;-)
Avatar - Dinar
8. 3. 2007 15:26
Re: OTAZNÍK JE NA MÍSTĚ
O tom dvoulitru jsi to napsal správně, BYL jedním atd., dávno není, chce to, mari, občas se něčím svézt a nenechat se pouze ovlivňovat sympatiemi ke značce. Pokud bys chtěl debatu na téma, souč. dvoulitry ve stř. třídě, jejich výkon, projev, jsem pro, není žádný, kterým bych nejel. Motor 2,3 těžko hodnotit, 118 kW z 2,3 litru dnes těžko někoho omráčí, ale uvidíme. Pokud jde o dýzly, jestli má časem přijít 2,7 fajn, jen dobře, ale u těch, které jdou do nového Mondea teď, jsem nikde o žádných změnách, novinkách, úpravách nečetl, pořád předpokládám, že jsou to ty ze staré generace. Ano, Ford na dýzlech spolupracuje s PSA, to je novinka? Pokud jde o design, zbytečná debata.
8. 3. 2007 15:33
Re: OTAZNÍK JE NA MÍSTĚ
moc by mě zajímalo, jaký atmosferický dvoulitr ve střední třídě má o tolik navrch... Laguna? 407? Passat? Ani mi nemusíš psát že jsi v onom Mondeu ani nejel, to už vím sám... Souhrnem svých vlastností- výkon/spotřeba/reakce/hlučnost/nároky na servis je to jeden z nejlepších motorů své kategorie jaké nyní můžeš mít. Nebo myslíš že Ford by montoval do nového Mondea i Focusu starou šunku která bojuje sama se sebou?
Avatar - Dinar
8. 3. 2007 16:03
Re: OTAZNÍK JE NA MÍSTĚ
>:D mari, dnes mě každý tvůj příspěvek nutí se usmívat. Ford namontoval do Mondea to, co má momentálně k dispozici, toť vše. Že ten motor na současnou dvoulitrovou špičku nestačí, vědí i u Fordu, nový motor bude, jen byl slíben už do Mondea a není, protože se údajně rozhodovalo o tom, jestli vůbec atm. dvoulitr nebo menší turbo. Z nabídky nového mondea zatím těžko říct, jak to dopadlo, ale je to trochu agonie i vzhledmem k nabídce pouze pětikvaltu, což taky napovídá o přechodném řešení. Lepší dvoulitr dnes koupíš jak v Accordu tak Passatu, tedy dvou největších soupeřích pro Mondeo, pokud zahrneme i premiovky, pak i 2,0 BMW, ona i 1,9 v alfě je lepší motor, jen se tahá s nadváhou.
8. 3. 2007 16:12
Re: OTAZNÍK JE NA MÍSTĚ
Líbí se mi, jak táhneš Mondeo do pozice že Ford vzal útokem výprodeje z vetešnictví, protože na nic neměl peníze... :-) :-) Všimni si, že nepovažuju jediné kritérium pro obhajobu tohoto motoru výkon... FSI je dobrý motor, ale souhrnem oněch výše uvedených vlastností na tenhle prostě nemá. A Accord? Nevím, nemám s ním zkušenost. Dejme tomu... BMW bych sem netahal. A Alfa? MOc pěkně jsi to napsal: "jen se tahá s nadváhou" >:D >:D V takovém případě by i motor z hadraplánu byl etalonem- kdyby se tahal s menší váhou...
Avatar - Dinar
8. 3. 2007 16:20
Re: OTAZNÍK JE NA MÍSTĚ
FSI potřebuje 98okt., to je častá výtka, u nás hendikep vzhledem k nesmyslnému rozdílu v cenách 95 a 98ky. V jakémkoliv kriteriu hodnocení motoru, výkon, jeho průběh, průběh krouťáku, charakter (linearita tahu, výkonová špička, odezva na plyn) ve všem je lepší, jeho neuznávání je tu v debatách spíš otázkou antiVW naladění zdejších diskutérů. Ale to je jedno, každý ať si velebí co chce.
8. 3. 2007 16:38
Re: OTAZNÍK JE NA MÍSTĚ
no dnes teda nejsi ve své kůži... Odezva na plyn...hmmm
anonym
8. 3. 2007 17:42
Re: OTAZNÍK JE NA MÍSTĚ
Pocet koni neni vse na to si Ford nikdy nehral.2.0 16v je v pohode.
Avatar - Dinar
8. 3. 2007 20:51
Re: OTAZNÍK JE NA MÍSTĚ
Mari, FSI má navrch v čemkoliv, je to prostě modernější motor, fordův 2,0 je projevem typický 16V 90.let, dobrý ale dnes už ne výborný, táhne slušně ve spodních otáčkách, ve středních je ale mdlý se znatelnou dírou kolem čtyř tisíc a bez výrazné výkonové špičky. Nejde za plynem jako FSI nebo doublevanosí BMW. Má slušný zvuk, ale na špičku mu pocitově schází ochota a živost modernějších motorů. A jak se směješ Alfě, no současnému mondeu s dvoulitrem sice nějak citelně výkon nechybí, ale je to na hraně, pochybuju, že to nové bude lehčí, spíše naopak, tak jen aby nedopadl jako Alfa.
neregistrovaný "Galant"
8. 3. 2007 20:58
Re: OTAZNÍK JE NA MÍSTĚ
2.0 FSI je zvláštní motor (osobně jsem s ním ještě nejel) - jedni na něj pějí ódy, druzí jej totálně zatracují..zvláštní..doufám že se s ním brzy svezu. Jel jsi s dvoulitrem od Mazdy 6 ? O tom jsem taky četl že je jedním z nejlepších dvoulitrů...ted mě napadá jestli není stejný s tím o Mondea :-O
Avatar - Dinar
8. 3. 2007 21:34
Re: OTAZNÍK JE NA MÍSTĚ
K tomu FSI, je v neoblibě pouze u odborníků na tomto serveru, mě tu často přijde až směšné jak se reje do VW zrovna v tom, co má povedené, na to co ve Volkswagenech opravdu stojí za starou bačkoru tu vůbec nepřijde řeč. Je to takový paradox daný tím, že většína zdejších diskutérů hodnotí auta podle obrázků. K té mazdě 6 a Mondeu, myslím, že ty 2,0 motory mají stejný základ (Mazda), projevem jsou si podobné, i když Mazda má lehčí kvalty a pocitově jde ten motor líp do otáček. Ale po faceliftu (jsou tam nějaké změny, jiné sání, nevím přesně) jsem s ním nejel, má mít navíc šestikvalt. To je to, co mi na novém Mondeu vadí, dávají starý agregát do zbrusu nového auta, pokud to někdo hájí, fajn, ale pro mě je motorová nabídka zklamání.
anonym
9. 3. 2007 13:19
Re: OTAZNÍK JE NA MÍSTĚ
No, no, no - VW dával ještě nedávno 2ventilové benzinové motory do novinek (Beatle), když už všichni dávali 16V (Mondeo od r 93)
Avatar - Dinar
9. 3. 2007 14:28
Re: OTAZNÍK JE NA MÍSTĚ
A byl za to oprávněně kritizován, stejně jako má být teď Ford. Navíc pro VW ten motor nebyl v nabídce tím, co je pro Ford tento dvoulitr. Na to měl VW 1,8T.
8. 3. 2007 21:40
Re: OTAZNÍK JE NA MÍSTĚ
:yes: Presne tak, Fordova 2.0 na spicku dneska zdaleka nema!
neregistrovaný "007"
9. 3. 2007 12:29
Re: OTAZNÍK JE NA MÍSTĚ
A jak se ta radoby spicka projevuje? Vyssi cenou, technickou slozitosti, narocnosti servisu...Vymenili jsme OctaviI1.8za posledni s 2.0FSI a ten motor je proste strasnej, nechce se mu do otacek, je linej a kultivovanost mu taky chybi navic jsem s nim kazdy mesic v servisu.Stare dobre 90.leta. A navic koncern VW se Fordu co do kvality nemuze ani trochu rovnat.
Avatar - Dinar
9. 3. 2007 13:44
Re: OTAZNÍK JE NA MÍSTĚ
Zkus povolit ruční brzdu... to je ta páka vedle sedačky. Pokud tady chceš, ty komiku, tvrdit, že stará 1,8 byla točivější motor než 2,0 FSI, tak jdi raději diskutovat na stránky Květů. Tyhle neskutečné bláboly jakožemajitelů se bohužel objeví téměř v každé diskusi o jakémkoliv motoru, "měl jsem, vyměnil jsem, hrůza". No, když nepoznáš, že nové, co kupuješ, je horší než staré nebo poznáš a přesto koupíš, jsi hňup a dobře ti tak.
Avatar - R32
8. 3. 2007 22:07
Re: OTAZNÍK JE NA MÍSTĚ
FSI má síce predpísanú 98-čku no v pohode bez reptania si vystačí aj s 95-kou... ;-) Takže tento argument padá. :no:
neregistrovaný "Well"
9. 3. 2007 00:46
Re: OTAZNÍK JE NA MÍSTĚ
Jenže pak jde výkon dolů a spotřeba nahoru. Jinak uznávám, že na VW je to povedený motor. Táhne plynule, vytáčí se hezky, ale špičku ve vysokých otáčkách taky nemá.
anonym
9. 3. 2007 09:04
Re: OTAZNÍK JE NA MÍSTĚ
ta s tím srovnáím Mondea s Passatem bych opatrnější, co se týče kvality a ergonomie na passat prostě nemá, co se týče designu u combi passat - mondeo vede jednoznačně passat, Mondeo se pustilo na velmi tenký led se svýmí rádobi tvari typu Peugeot 407 combi, rychle se okouká, .. nicméně VW je VW..:)))
neregistrovaný "Zorro"
8. 3. 2007 15:33
Re: Diesel
Pokud jde o diesely, bude přepracovaná 2,O TDCi s výkonem kolem 103 kW (že by náhoda? :)) a nová 2,2 s výkonem 170 koní! to už jde, to musí uznat i příznivci passatu :)
Avatar - Dinar
8. 3. 2007 16:05
Re: Diesel
Já se nepřu, byl to spíš dotaz, v nabídce vidím 1,8 a 2,0 Duratorq, takže jsou to nové motory, upravené? V čem?
neregistrovaný "Marthezz"
8. 3. 2007 21:53
Re: Diesel
Passat is Number 1. Bylo,je a bude...a nevim co by se tady melo uznavat, protoze VW Passat ma 170koniku u 2.0TDI (125kW) taky :-!
neregistrovaný "anachronox"
8. 3. 2007 17:33
Re: Diesel
tak podle mě je tohle nejpovedenější design ne střední třídě za hodně dlouhou dobu!! :yes:
neregistrovaný "Míra"
8. 3. 2007 21:27
Re: Diesel
Pánové passata už nikdy v životě. Stávajícího pašíka snad zruším o svodidla a koupím něco spolehlivějšího. V servise 1x do měsíce, že já prodával tu 3 BMW?!?!?
8. 3. 2007 22:20
Re: Diesel
Čím tě kdo donutil vyměnit trojkovýho bawora za passata??? Pokud to bylo dobrovolně, tak jsi byl asi dočasně pod vlivem něčeho, ne??? >:-[] 8-s ;-)
neregistrovaný "FUj Passat"
9. 3. 2007 11:38
Re: Diesel
Passat je hnus - samá porucha a závada ble. >:-[]
8. 3. 2007 15:44
Re: Diesel
jo ten otazník tam fakt nepatříí :yes: :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "skl"
8. 3. 2007 14:15
ST
Tak uvidime co bude zac to ST.. hodit tam tak motor a pohon z M6 MPS, tak by to nebolo zle... ale pockat, ono to neni na zahodenie ani priamo v M6; a pritom bez toho divneho kufru :)
Rozbalit vlákno
1
anonym
8. 3. 2007 17:44
Re: ST
bude tam MI6 od Volva
neregistrovaný "Donald"
8. 3. 2007 14:22
fotohodnocení
Tak čistě jen podle fotek. Interiér se mi jednoznačně líbí. Předek se mi ze začátku moc nepozdával,ale jen v určitém úhlu. Boční siluleta a zadek od b-sloupku dál mě moc nebere.Hlavně v kombinaci s menšíma kolama vypadá z boku ta výška "kovu" nad zadním kolem dost odpudivě a kufr vypadá jak kdyby ho zbodalo hejno včel. Na druhou stranu,žádné designové výstřelky,prostě další "standard" ve střední třídě.Nic úžasného,ale neurazí.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - R32
8. 3. 2007 22:12
Re: fotohodnocení
už som myslel že som v tom sám... :yes: Toto teda jednička nikdy nebude a ten design sa mi nezdá veľmi trvácny. S-Max beriem no toto mi nejak nereže. ;-\ ešte tak v kombíku.
neregistrovaný "Juha"
8. 3. 2007 14:22
Vítr
Passat je první, protože má velkou naftu a velké benzíny. Že tam má dvě 1,6 nikoho nezajímá. Nemám rád VW.
Rozbalit vlákno
1
8. 3. 2007 14:25
Re: Vítr
nenech v sobě lomcovat emoce... Mondeo bude silnější, jen si na vrcholné motory budeme muset pár měsíců počkat. Vždycky model nastupuje se slabší motorizací a postupně výrobce začne pouštět ty dravce... Mondeo ST- to bude kladivo ;-)
neregistrovaný "Homer"
8. 3. 2007 14:33
Král je mrtev, ať žije král
Předchozí Mondeo bylo sice kvalitní auto, ale pro někoho možná až moc usedlý. Ale teď obrat o 180 stupňů, hlavně ale správným směrem. Ten dynamickej výraz jakoby patři spíš Mazdě než Fordu, ale je to určitě král už teď.
Rozbalit vlákno
2
8. 3. 2007 15:10
Re: Král je mrtev, ať žije král
Jistě, dynamika i solidnost zároveň. :yes:
8. 3. 2007 16:47
Re: Král je mrtev, ať žije král
Předchozí Mondeo usedlý? Předchozí Passat byl usedlý. New Edge po Focusu na Mondeu lidi chvíli rozdejchávali.
neregistrovaný "multy"
8. 3. 2007 14:36
podpora
vypadá to celkem vpoho co
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Odborník"
8. 3. 2007 14:38
!
ta palubka, to je fordí klasika. Když pomineme (asi zlepšenou) kvalitu, je to zas rádoby moderní, na první pohled atraktivní, ale po čtyřech letech z toho bude zas klasickej přeplácanej fordí patvar. Proč se nepoučej třeba u VW, kterej umí nadčasový tvary? Stačí porovnat třbea golf II a posklední escort. To je jiná kvalita života.
Rozbalit vlákno
5
anonym
8. 3. 2007 15:36
Re: !
Coze? Tenhle interier (...i exterier) chces srovnavat s VW s naprosto neemotivnim designem pro masy? ... VW neni celkove zle, akorat nechce ani kapku riskovat.

Pokus Ford udrzi (nebo jeste vylepsi) kvalitu materialu, neni co resit!
neregistrovaný "ymir"
8. 3. 2007 15:36
Re: !
Coze? Tenhle interier (...i exterier) chces srovnavat s VW s naprosto neemotivnim designem pro masy? ... VW neni celkove zle, akorat nechce ani kapku riskovat.

Pokus Ford udrzi (nebo jeste vylepsi) kvalitu materialu, neni co resit!
neregistrovaný "ja"
10. 3. 2007 14:59
Re: !
s naprosto neemotivnim designem pro masy?

... ohh, Passat i Mondeo jsou skutecne premiovky a po vzoru Lamborghini budou omezovat vyrobu, aby jejich vozy nebyly prilis rozsirene.
neregistrovaný "Johny"
8. 3. 2007 21:35
Re: !
Přeplácanej fordí patvat;) Ty už to nehul :-!
anonym
10. 3. 2007 01:58
Re: !
:yes: :yes: :yes: ano
neregistrovaný "dežo"
8. 3. 2007 14:59
Mondeo krabice.
Tyto nové velké krabice vypadají na výstavách se 17" až 19" koly celkem dobře naaranžované. Ale normálně pak na menších vypadají jako své vlastní karikatury. Potkal jsem se na dálnici s AR159, což je obdobný mamutík a na 16" kolech jsem si říkal, že větší trapas na autě jsem nezažil. Strašně se tím zvětšováním aut zvedají provozní náklady, lidi za gumy a jiné věci tolik peněz nedají a prodeje stagnují, ne-li klesají.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Dino"
8. 3. 2007 15:02
Není to laguna ?
Připomíná mi to lagunu, hlavně ten zadek, jenže laguna tyhle tvary měla už v roce 2001.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Drozd"
8. 3. 2007 15:03
Krásný
Krásný auto, to je fakt. Ford prostě umí!!! Sice mi to zepředu trochu připomíná Volvo, ale jinak je to paráda!!! :yes:
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "Tomm"
8. 3. 2007 16:37
Re: Krásný
No Ford umí po nějaké té odmlce a trapasu jménem Focus až teď s S Maxem a Mondeem. I když zadek nového Mondea v provedení sedan a 5dv. mi hoooodně připomíná naší hlavní účetní, to taky není žádná baletka... Ale předek je good :yes:
neregistrovaný "Janda"
8. 3. 2007 20:01
Re: Krásný
Trapas jménem Focus? Přišel si z Marsu? Nebo si jen konzervativec co právě objevil, že existují jiné tvary, než jaké aplikoval v 90.letech VW? Nebo nevíš nic o pojmu skvělé jízdní vlastnosti či kvalita? Nejmoudřejší jsou obvykle lidé, co vlastní 105ku na špalkách >:-[]
neregistrovaný "Johny"
8. 3. 2007 21:37
Re: Krásný
Ty si děláš srandu viď? Jesli ne, tak radši nic nepiš. Děláš ze sebe pak blbce ;-\
neregistrovaný "_Teddy_"
9. 3. 2007 12:22
Re: Krásný
LOL, ze "trapas Focus"! To je teda hooodne velka odvaha, povedat nieco take o jednom z najpredavanejsich aut poslednej doby, s mimoriadne kvalitnym podvozkom (bez obav oznacim za etalon triedy, ku ktoremu sa ostatne auta len priblizuju), velmi slusnou paletou motorov (OK, vyvinute v spolupraci s PSA/Mazda/Ford), a netradicnym dizajnom (niekomu sa paci, niekomu nie, ale jednoznacne nikoho nekopiruje, ide svojou cestou)...
neregistrovaný "Ital"
8. 3. 2007 16:40
Re: Krásný
Krásný, víte co je krása?
neregistrovaný "Drozd"
8. 3. 2007 17:04
Re: Krásný
Každému se líbí něco jiného! Mně tenhle ford!!! Toť můj názor! Zajímalo by mě, co je Vaším favoritem?!? Jestli tíhnete radši k Multiple první generace, tak prosím...
neregistrovaný "Roman"
8. 3. 2007 15:09
Detaily
Celkove parada, ovsem celek kazi odflaknute a lacine detaily. Napriklad antena na strese (uz Sierra v roce 1991 mela antenu integrovanou do zadniho okna a S-Max ma modni ploutvicku) nebo kapota, ktera nema narozdil od predchozi generace plynove vzpery. Jo, nekde se setrit musi...
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "mida"
8. 3. 2007 15:41
Re: Detaily
ploutvička = navigace
neploutvička = nenavigace a potom buď prut nebo anténa namalovaná na okně. zde dotaz: co je levnější? odpověď jasná
8. 3. 2007 16:05
Re: Detaily
ta antena na streche je charakteristicka pre fordy. K fordom to jednoduco patri a je to pekne ;-)
neregistrovaný "CtvrtSardel"
8. 3. 2007 17:52
Re: Detaily
Antena...to je problem, moc se mi libi, ale jelikoz ma antenu, tak si ho nekoupim...fakt nazor...
neregistrovaný "Roman"
8. 3. 2007 18:42
Re: Detaily
Nekdo tohle tvrdi? Jen rikam, detail, ktery trochu zamrzi. Protoze velka auta delaji male detaily ;-)
9. 3. 2007 06:39
Re: Detaily
Na to, ze kapotu otvoris 3x do roka aby si dolial vodu do ostrekovaca, vzpery na kapote nepotrebujes. A aspon ich nemusis platit.
neregistrovaný "Roman"
9. 3. 2007 07:45
Re: Detaily
Taky nazor :yes:
anonym
8. 3. 2007 15:13
hvezdy, nehvezda, proste Ford...
...je a zustane;) tyhle recnicky otazky...Ford si nemuze dovolit vyhazovat penize do vzduchu a hvezdy stredni tridy je treba hledat uplne jinde...jejich prodeje taky nejsou zase tak omracujici
Rozbalit vlákno
1
9. 3. 2007 06:41
Re: hvezdy, nehvezda, proste Ford...
Prave preto nove Mondeo je ake je. Aby sa zdvihli nelichotive predaje. Podla toho co ukazali, nove Mondeo ma viac predpokladov zaujat ako menej vyrazna predchadzajuca generacia.
neregistrovaný "TECH"
8. 3. 2007 15:37
Passat to neporazí
Na můj vkus moc ostré linky, není to ale špatný.Počkám na živo.....Passat to ale neporazí. :-)
Rozbalit vlákno
2
anonym
10. 3. 2007 02:00
Re: Passat to neporazí
Passat rulez :yes:
neregistrovaný "ericho33"
12. 3. 2007 20:09
Re: Passat to neporazí
No podľa mňa už porazil!
neregistrovaný "Wana"
8. 3. 2007 15:52
Hvězda??
Tohle auto není hvězda, myslím si, že do půl roku se strašně okouká. Auto na výstavě vypadá hezky, ale venku na plecháčích to nebude taková krása a bude působit jako nová fabie. Moc mohutnýho plechu nad kolama. (jak už někdo vzpomenul) Není rozhodně hezčí než pasat. Nejsem MrWolks, tak hned nezatracovat. O hvězdách tady možná píše nějáký hrdý majtel předešlé generace. :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
0
8. 3. 2007 15:59
Etalon
Mondeo je kralom v strednej-mainstreame. Poctive kvalitne, vyvazene auto. Ma vsetky predpoklady na to aby sa to prejavilo aj v predajnych cislach. Passat bude sice najpredavanejsi (aspon na SK lebo tu je strasne deformovany trh), ale Mondeo bude najlepsie :yes:
Rozbalit vlákno
16
neregistrovaný "Jaja"
8. 3. 2007 16:09
Re: Etalon
Kdepak, pasik je pasik... chladna elegance,sila a nadcasovy design. Vivat VW
8. 3. 2007 16:22
Re: Etalon
passat predchadzajucej generacie sa mi pacil, ale ten dnesny posobi velmi nevyvazene, tak "zženštelo", a ten otrasny zadny previs... :no: A to uz nehovorim o traktorovych TDI :no: V podvozku a handlingu bolo dokonca stare mondeo lepsie ako novy passat :-!
neregistrovaný "Tomm"
8. 3. 2007 16:44
Re: Etalon
Hele Mari, děláš u Tondy nebo ve FMC??? Tvoje příspěvky jsou jakoby od fordova "GTI". Taky jsem dělal pro Ford a bezmezně jim věřil, než jsem vyzkoušel i jiné automobilky. Ten Ford je dobrý, ale že by zas až taková sláva a žádné slabiny... :-! 8-s
8. 3. 2007 16:55
Re: Etalon
Tonda >:D :yes: Ale vážně. Beru Mondeo jako velmi kvalitní vůz mainstreamu. Jako dokonalou volbu. Fordův inovativní design, skvělé jízdní vlastnosti, ve spojení s některým s výkonnějších motorů (teprve budou přibývat) to bude harmonická kombinace. Navíc dobré zázemí (servis atd), ale i vědomí historického odkazu: Ford byl světovým pojmem už v době, kdy pod Wolfsburgem ještě pili vlci z kaluží... Ford má nyní opravdu dobrou kvalitu, za tím si stojím
neregistrovaný "Tomm"
8. 3. 2007 17:23
Re: Etalon
Tak to jsme byli skoro kolegové... Ford je u mě díky osmi letům s modrou šiškou na zádech stále tak trochu srdcovka.Ale je fakt, že ostatní umí také. Moc moc mě zklamal nový Focus (jeho design), kde si myslím, že když chceš vidět atraktivního Golfa V, musíš ho zaparkovat vedle Focuse II :-). Jinak Nové Mondeo je :yes: až na ten zadek... Jízdní vlastnosti nemá cenu řešit, ale v motorech si myslím, že má Ford co dohánět. Dá se říct, že nikdy nebyl na samém vrcholu.
8. 3. 2007 17:33
Re: Etalon
Na samém vrcholu v motorech je opravdu jen pár vyvolených. Ale co se týká dané třídy a cenového zařazení, tam si myslím že patřil vždy k tomu lepšímu (až na vyjímky). Vem si třílitr pro ST220. Nebo i předchozí americký 2.5 V6... Diesely 2.2 atd. Mě například vůbec neoslovuje design Golfu V, to se mi IV líbila víc. Ale Focus II je usedlejší a "dospělejší" než by být musel... Mě naopak ten zadek nového Mondea přímo inspiruje. Cítím velkou souhru tvaru přídě a zádi. Překvapuje mě jak málo je odlišný design sedanu a liftbacku, ale to vlastně stávající Mondeo mělo podobné- lišilo se to vlastně jen vetknutím C sloupku dále k zadním světlům. Naživo bude tohle auto velkým překvapením.
neregistrovaný "Tomm"
8. 3. 2007 17:53
Re: Etalon
No mě Golf V taky nebere, proto jsem psal, že zkrásní až vedle Focuse, prostě jednooký mezi slepými králem. Tvůj názor na záď mondea respektuju a mám pro Tebe pochopení, mě se taky líbí boční profil u Roomstera, který ne každého oslovuje.
neregistrovaný "WinDiesel"
11. 3. 2007 15:28
Re: Etalon
2,0TDCi 110 kW je ve finální fázi, potom přijde postupně ještě 2,2TDCi 125 kW a 2,7TDCi, budeš spokojen...
neregistrovaný "Johny"
8. 3. 2007 21:40
Re: Etalon
Já teda nevím, ale ten pošahanej a asi i nezaměstnanej "GTI" je spíš VW ne?
neregistrovaný "Tomm"
9. 3. 2007 13:05
Re: Etalon
Já to myslel jako že je Mari takový GTI od Fordu. To víš, že vím jaké hájí barvy pravý GTI
neregistrovaný "Johny"
10. 3. 2007 01:42
Re: Etalon
Aha. Jsem tě špatně pochopil. I když jsem fanda Fordu, tak takový fanatiky vůbec nemusím.
neregistrovaný "Odborník"
8. 3. 2007 16:21
Re: Etalon
Jestli je největší prodávanost passatu důkazem deformovanosti trhu, pak je teda zdeformovaná většina trhů evropy.
8. 3. 2007 16:28
Re: Etalon
Vo vacsine krajin je passat najpredavanejsi v triede ale nie s takym obrovskym naskokom ako na SK. vid. 1.Passat cca 1300 ks, 2.Superb 600 a ostatni cca 150 az 200 ks rocne.
anonym
8. 3. 2007 17:51
Re: Etalon
V UK tedy urcite ne :yes:
neregistrovaný "GOLFII"
8. 3. 2007 16:27
passat nemá dizajn
nechápem, že môže niekto porovnávať dizajn nového Mondea s Passatom. Aktuálny passat žije len z predchádzajúcich generácií hlavne z B5 a B6!!!! Teraz je to auto bez dizajnu! Mondeo aj jazdilo vždy lepšie!! To nové bude určite bestseler!!! Pozrite na S max! Je to jasné! Kráľ /passat/ je mŕtvy nech žije Kráľ!!!
Rozbalit vlákno
5
8. 3. 2007 16:30
Re: passat nemá dizajn
presne tak :yes:
8. 3. 2007 16:31
Re: passat nemá dizajn
Jasne ze Passat zije z generacie B6 pretoze to je ta sucasna. ;-) "Mondeo aj jazdilo vždy lepšie". Myslis ze si az taky dobry sofer ze by si vedel zistit rozdiel ? Akoze teraz je Passat na limite ale s Mondeom by som v tejto zakrute isiel o 6-7 km/hod viac ?
neregistrovaný "GOLFII"
8. 3. 2007 17:19
Re: passat nemá dizajn
mal som možnosť jazdiť s Focusom aj s Golfom v ČR okolo tábora! Focus lepšie držal zákruty a filtroval nerovnosti! Myslím, že je to podobne aj passatom a mondeom! Nieje to len môj názor! Nebudem ti písať aký som za volantom dobrý to tu môže písať kdo koľvek komukoľvek! Ale mám certifikát S10 som vodič špecialista - môžem jazdiť na všetkých druhoch majákoch! A verým že nové mondeo bude jazdiť lepšie ako súšasný passat!
neregistrovaný "R32"
10. 3. 2007 09:19
Re: passat nemá dizajn
Pridávam sa k Jozki-mu, krytéria ako zrýchlenie a ako sedí v zákrute sú dobré pre severnú smyčku na Nurburgringu, pre normálny život potrebuješ aj určitú dávku komfortu... Nieje problém spraviť auto tvrdé ako motokára ktoré ti bude v zákrute sedieť ako prikované len by som bol zvedavý čo by si povedal po 400km štreke napr. z KE do BA. Asi by ti povypadávali aj všetky plomby zo zubov... >:D
neregistrovaný "GOLFII"
11. 3. 2007 13:44
Re: passat nemá dizajn
Uznávam, ale v tom je práve to, že Ford dokáže urobiť Výborný podvozok ktorý drží stopu aj bez straty komfortu!!!
8. 3. 2007 16:37
MONDEOZNÍ MONDEO
Tedy, auto, abych si ho koupil, se mi musí líbit celé... včetně zádi. Tak v tomhle tu u mně Mondeo projelo na celé čáře ještě před premiérou. No, hvězda. Také si myslím, že bude hvězdou... u někoho. Vedle toho tu bodou ti, které oslovují lehké tahy, a v této třídě nebývalá porce elegance, tedy ti, kteří věří PASSATU, jo, Passat, Apoštol tvých snů... Ostatně porovnání obou ve variaci kombi, myslím vypovídá dostatečně o tom, kdo byl, je a nadále bude králem. Bude jím Passat, to je už dnes nad slunce jasné. Osobně mě velmi překvapuje, že Ford v Evropě vsadil na "těžký" design... vždyť se stačí podívat na inspirující prémiové reprezentanty, tedy zejména BMW3, Lexus apod. a je jasné, že s krabiciodní (bravo Dinar) zádí bude cesta k té hvězdě trnitá... Za co ovšem velmi Ford chválím, je to, že (konečně) našel svou tvář... ano... Fordy zepředu vypadají, mají charakter, mají "kukuč" Ovšem, to, jestli aktuální tvář Fordů osloví, to už musí Ford nechat na každém z nás.
Rozbalit vlákno
29
8. 3. 2007 16:54
Re: MONDEOZNÍ MONDEO
Někdo potřebuje Apoštola, aby mu kázal, jiný má svůj vlastní rozum. Pokud podléháš kázání, je pro tebe vrcholem Passat, kdo chce skutečný vrchol, nechá kazatele jejich osudu a jde jinam.

Co takhle VW - strana mírného pokroku v mezích zákona? Hlavně nic, co by odradilo stálé zákazníky (dnes již důchodce).
8. 3. 2007 17:20
Re: MONDEOZNÍ MONDEO
Pochop, že styl VW je cílený program. To je jak píšeš, tradicionalistický, konzervativní, ovšem velmi dotvořený styl, s prvky klasy, s prvky potence. Jinými slovy, jde o vyzrálý designový tah časem. Je jen na tobě, zda ten styl akceptuješ, či ne. Do omrzení tu píši, že VW definuje evropský mainstream. Kdo ví, co to znamená, nemá s tím problém. Ano, tak jak vypadá VW, tak má vypadat mainstream. Na výstřelky má koncern dceru - Audi, v levnějším gardu, Seat. Doufám, že nemáš nic proti důchodcům... Ovšem, asi jsi neviděl v Akci Passat Variant... to je vedle A6 Avant nejpůsobivější kombi dneška. Doufám mi nechceš tvrdit, že tě uhranuje nové combi od Mondea? A o kompozici zadních světel u sedanu si může Mondeo nechat o Passatu zdát sny touhy.
8. 3. 2007 17:54
Re: MONDEOZNÍ MONDEO
Nějak tomu nerozumím - mám zato, že konzervativní jaksi popírá potenci. Rozumím, vyzrálý, to ano, ale protože se snaží zalíbit stále stejným lidem, kteří stárnou, tak to není o designu. Jestli něco píšeš do omrzení, ještě to neznamená, že to je pravda (že by stokrát opakovaná lež ...? ;-)). A už jsem psal dávno - ten zadek Passatu čouhá do vrchu, jako by ho plnili heliem. Mě obecně neuhranujou combi, já jsem na hatchbacky (ten se u Passatu už dlouho nedělá), ale pokud combi, tak má vypadat právě tak jako to nové od Fordu.
neregistrovaný "GOLFII"
8. 3. 2007 18:09
Re: MONDEOZNÍ MONDEO
Neviem čím je podľa teba kompozícia zadných svetiel passatu tak výnimočná! To môžeš napísať o zadku V 7O-tky a ešte niektorých, ale určite nie o passate. Mne osobne sa zadok S maxu aj mondea páči mám rád väčšie zadky a ani ten na passate nieje malý! Passat aj golf sú určite legendy a ja ich určite nebudem haniť, ale už aj vo Volkswagene prišli na to že suchá evolúcia bez novej myšlienky nieje to pravé a oni zaspali na vavrínoch!! Takže nechajme sa prekvapiť ako to bude pokračovať! A hlavne čo sa týka kvality! To uvidíme tak za 3 4 roky stačí čítať TUV report!! Ale aj tak sa mi passat vidí suchý a mondeo to pravé orechové!! Momentálne!
8. 3. 2007 20:01
Re: MONDEOZNÍ MONDEO
Neříkám, že je kompozice zadních světel Apoštola vyjímečná, ale je harmonická, tzc. "sedí", což se tedy o zadních světlech Mondea říci nedá.
8. 3. 2007 22:28
Re: MONDEOZNÍ MONDEO
Ale dá... ;-)
9. 3. 2007 06:50
Re: MONDEOZNÍ MONDEO
Nie je mi jasne, co je harmonicke na hranatych svetlach s priplacnutym kruhovym motivom...Tento detail ma na Passate vyslovene odpudzuje...
neregistrovaný "me"
9. 3. 2007 09:55
Re: MONDEOZNÍ MONDEO
Otevri sve zaslepene oko. Ten zadek tomu sedl jako * na hrnec. A u kombi jeste o neco vic. ;-)
8. 3. 2007 20:00
Re: MONDEOZNÍ MONDEO
Kolossi, konzervativní přece nepopírá potenci, vezmi si třeba Jaguar XJ, je málo tak konzervativních karoserií... v nichž se ovšem skrývá nekonečná potence. Prosím tě, ty příznivce VW popisuješ, jako by se někdy v minulosti narodila skupina lidí, která stárně a až umře, VW skončí :-) Tak to přece není. Ostatně, VW je největším producentem aut v Evropě. Kdo myslíš, že ta auta kupuje? Lidé, mladí střední věk i staří... o tom přece nebudeme diskutovat. P.S. Nezaměnil jsi hatchback za liftback?... Co se týče kombi, tak vidím, že v tom se neshodnem. Tak to ponechejme trhu, ten nejvěrněji odrazí oblíbenost.
9. 3. 2007 15:21
Re: MONDEOZNÍ MONDEO
Evidentně si pleteš pojmy. Konzervativní - to prostě znamená snahu o neměnnost. Přesně takto přistupuje VW ke svým modelům, obzvláště těm, které jsou zaměřeny do skupiny lidí, u kterých se dá očekávat, že budou konzervativní. Pokud by u Passatu přišli s něčím jako New edge, tak jim zákazníci utečou. Mondeo je prostě jiné, tam jsou nápady, všechny tři generace se dost významně liší, i když společné prvky stále najdeš. Proč se Passat prodává víc než Mondeo? Je to kategorie, na kterou nemá peníze typická mladá rodina, než se člověk k těmto peňezům dopracuje, většinou je ve starším věku a pak už na sebe nechce moc upozorňovat. Často už ani nemá své názory a potřebuje "Apoštola", aby mu nějaký vytvořil.
9. 3. 2007 18:44
Re: MONDEOZNÍ MONDEO
To vypadá, že "čím starší, tím hloupější" :-) Kolossi... i kdyby to tak, jak píšeš bylo, pak bychom o to více snad museli před VW smeknout, nemyslíš? To by přece znamenalo, že jedině VW umí odhadnout, co má zákazníkům nabídnout. Ono to tak samozřejmě je (těch 5 miliónu aut si někdo kupit musí) jen je potřeba vědět, že VW kupují i mladí lidé. A počkej teď na ten útok - Iroc, TIGI, nové POLO a GOLF... sleduj, jak VW opět jen upevní své postavení evropské jedničky. Umí to, VW je král evropského mainstreamu.
neregistrovaný "Koloss"
13. 3. 2007 12:47
Re: MONDEOZNÍ MONDEO
Proč hloupější? To jsou jen tvoje slova.
Já říkám, že starší jsou usedlejší, nové názory se ve starším věku příliš nezískávají. A smekat před někým, kdo se podbízí? Tak to sorry, musíš za jinými. VW kupují i mladí, ale u toho Passata to tak není. U Golfa jde jen o bublinu, hodně mladých si obléká nesmysly, protože jsou "in", ale rozumný člověk se jim vyhne a případně se od srdce zasměje. A Mondeo - to je auto se srdcem. Běž za svými kazateli, já si najdu svou cestu. Po svém prvním Mondeu, které bezproblémově sloužilo šest let, teď sháním druhé. P.S.: nějak mi nefunguje přihlášení, proto je to "anonymně".
9. 3. 2007 15:27
Re: MONDEOZNÍ MONDEO
Ford u Mondea pětidvéřovej model označuje "hatchback", takže jsem se nespletl. U kombi jsem měl výhrady u první generace, kde se mi nelíbil primárně poměr oken na boku (okno v zadních dveřích bylo jaksi ošizené, krátké). U druhá generace je kombi OK, i když existují i hezčí kombi. Přicházející generace nabízí jedno z nejhezčích kombi, co jsem kdy viděl, jestli ne úplně nejhezčí.
neregistrovaný "Míra"
8. 3. 2007 18:39
Re: MONDEOZNÍ MONDEO
Neměla by již redakce něco dělat s tímto komikem ?
neregistrovaný "Hmmm"
8. 3. 2007 18:40
Re: MONDEOZNÍ MONDEO
Neměla by již redakce něco dělat s tímto komikem ?
neregistrovaný "bubák"
8. 3. 2007 20:06
Re: MONDEOZNÍ MONDEO
Každý server potřebuje svého ''šaška'' >:-[] Dřív sem jeho názory repektoval ale co je moc je moc. Jen počkej až bude novej Golf (jen připomínám : GÉ JAKO GURU 8-s )to nám teprve ukáže co sou to fanatické příspěvky :-)
neregistrovaný "Míra"
10. 3. 2007 17:21
Re: MONDEOZNÍ MONDEO
Souhlas ! Taky až přijde další 3-válcové Polo, minule jej G-BLB nazval dravcem třídy ... >:D >:D >:D
neregistrovaný "mara"
10. 3. 2007 17:38
Re: MONDEOZNÍ MONDEO
máte hoši svatou pravdu.jen by mě zajímalo,kde bere tolik času psát tolik jeho názorů(na 99%procent jeho domněnky,fantazie a pitomosti)
neregistrovaný "Já"
11. 3. 2007 12:05
Re: MONDEOZNÍ MONDEO
Kolik myslis, ze ma casu stredne uspesnej prodejce VW ??? >:D Ja bych rekl, ze az az >:D >:D >:D
neregistrovaný "mara"
11. 3. 2007 14:40
Re: MONDEOZNÍ MONDEO
:yes:
neregistrovaný "Galant"
8. 3. 2007 20:54
Re: MONDEOZNÍ MONDEO
GTI, nevěřím svým očím :-O inspirující prémiový reprezentant - LEXUS ??? Je to slovo opravdu vytukané Tvými prsty ?? :-) Nevěřím a neuvěřím...jedině že by se zázraky opravdu děly...Jinak naprostý souhlas - přední pohled vypadá dobře, ovšem ta zád, ta to zařízla ;-\ Věřím že se hodně lidem líbí, mě si nezískala..ovšem ani interiér ne..středový panel je naprosto katastrofa, současná generace je o dvě třídy lepší :yes:
Avatar - Ricardo
8. 3. 2007 21:58
Re: MONDEOZNÍ MONDEO
Nezklamals :-)
Avatar - Ricardo
9. 3. 2007 17:13
Re: MONDEOZNÍ MONDEO
To ale ode mě nebyla pochvala >:D
neregistrovaný "mara"
10. 3. 2007 17:41
Re: MONDEOZNÍ MONDEO
snad si nečekal,že to pozná!!!!!!!!!! :-!
Avatar - Ricardo
11. 3. 2007 17:36
Re: MONDEOZNÍ MONDEO
Neboj, on to poznal, akorát dělá jako že nic ;-)
neregistrovaný "Kowik"
9. 3. 2007 11:51
Re: MONDEOZNÍ MONDEO A TAK TO OPRAVDU JE
Tomu už se dá jen těžce uvěřit. Už před dávnou dobou jsem začal věřit tomu, že při usínání držíš v jedné ruce medvídka, v druhé malý model Golfu, zakrýváš se peřinou s logem VW a mamka ti dává pusu na líčko s přáním hezkých VW snů, ale poslední dobou se tvá posedlost touto německou značkou blíží k hranici únosnosti. Každý máme své sny - to je jasné. Někdo sní o tom, že bude mít šťastnou rodinu a spokojený život a někdo zase, že bude mít v garáži čtyři Golfy poslední generace. To ovšem neznamená to, že budu vůj sen o spokojeném životě ventilovat každý den do téhle rubriky a tvrdit všem, že tohle je ta správná cesta. Já vím, že je těžké udržet svou závist z toho, že jsou i jiné automobilky, které vyráběji dobré auta, na uzdě, ale chtěl bych tě poprosit aby jsi to občas zkusil. Buď tolerantni. Mě se mondeo líbí. Klidně bych si jej koupil. A pokud ti to vadí, tak si kup jeho malý model, vezmi si kladívko z kuvříku malého řemeslníka a ten model rozbij. Určitě se ti uleví :) Hezký den přeji. TRABANT BRAVO !!!
neregistrovaný "vidiecan"
9. 3. 2007 18:27
Re: MONDEOZNÍ MONDEO A TAK TO OPRAVDU JE
ale uz chod do * a sem tam sa vyber s batohom do sveta aby si videl ze tvojho apostola da mondeo do vrecka v pohode:) obe su to dobre auta a o passate tvrdit ze je lepsi je prinajmensom velmi velmi subjektivne, apostol je kral ale tak v cr a sr kde sa povazuje sa nieco viac podla mna neopodstatnene
neregistrovaný "GOLFII"
8. 3. 2007 17:59
Nestačí suchá evolúcia ako u golfa!
Neviem čím je podľa teba kompozícia zadných svetiel passatu tak výnimočná! To môžeš napísať o zadku V 7O-tky a ešte niektorých, ale určite nie o passate. Mne osobne sa zadok S maxu aj mondea páči mám rád väčšie zadky a ani ten na passate nieje malý! Passat aj golf sú určite legendy a ja ich určite nebudem haniť, ale už aj vo Volkswagene prišli na to že suchá evolúcia bez novej myšlienky nieje to pravé a oni zaspali na vavrínoch!! Takže nechajme sa prekvapiť ako to bude pokračovať! A hlavne čo sa týka kvality! To uvidíme tak za 3 4 roky stačí čítať TUV report!! Ale aj tak sa mi passat vidí suchý a mondeo to pravé orechové!! Momentálne!
Rozbalit vlákno
0
anonym
8. 3. 2007 18:07
Passat nikdo nebude chtit
Myslim ze Passata budou muset davat firmam zadaka, jinak bych si ho uz nekoupil ani kdyby mne k nemu dali jeste jeden zadaka.
Proti Mondeu je to tak dobre pro taxikare jako Ochcavka do ktere se dobre zvraci, a neni to skoda. >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Rozbalit vlákno
3
8. 3. 2007 18:12
Re: Passat nikdo nebude chtit
Ale no tak, to už jsou silná slova. Passat si své příznivce najde, co na tom, že jim je většinou 50 (a on je většinou management velkých fiem v tomto věku). Můj urolog si ho taky koupil.
neregistrovaný "jb"
8. 3. 2007 19:27
Re: Passat nikdo nebude chtit
tak mě je 23 a pašíkem jsem donedávna jezdil, takže né každej dědula má rád passata. Mondeo je taky pěkný, nevím co bych si z těch dvou vybral, chtělo by to se svézt
9. 3. 2007 06:55
Re: Passat nikdo nebude chtit
KOnecne jeden nezaujaty. :yes:
neregistrovaný "Franta"
8. 3. 2007 18:12
Nový FORD vypadá skvěle!
Nový FORD vypadá skvěle, to se musí nechat. Jistě to nebude také špatně jezdit, o tom žádná. Problém vidím v trochu jiné rovině: ještě nějakou dobu bude trvat (půl roku?), než FORD nabídne všechny varianty karosérie a varianty motorů. K tomu se jistě vynoří různé problémy s náběhem výroby-s čímž se potýkají všichni výrobci. Jinými slovy letošní sezona bude pro FORD "poloviční". Současní konkurenti (VW Passat, ale i Renault s Lagunou, i Peugeot s 407, i Honda či TOYOTA) mají výrobní řady kompletní, současné modely mají už alespoň rok v nabídce, a jsou vychytané. Proto nepředpokládám mimořádné výsledky v letošním roce. V příštím roce to bude jiné, ale VW Passata v ČR asi neporazí.
Rozbalit vlákno
0
8. 3. 2007 19:26
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
1
8. 3. 2007 20:12
Re: v pasatu
>:D >:D >:D >:D >:D >:D super :yes: :yes: :yes: si ma riadne rozosmial >:D >:D >:D >:D >:D
neregistrovaný "karol"
8. 3. 2007 19:58
Ford mondeo v Ženevě
Pánové vypadá pěkně, ale je to další nespolehlivý krám od fordu. Budou s tím určitě hlavně krásné problémy. Zdarec ať žije passat.
Rozbalit vlákno
12
anonym
8. 3. 2007 20:19
Re: Ford mondeo v Ženevě
spolehlivý krámy to delaji jenom VW :yes:
anonym
8. 3. 2007 20:38
Re: Ford mondeo v Ženevě
...a Renault šajsky. To je odpověď pro ty co chválili Lagunu II :O
Design ano, ale zbytek bohužel... to jsou 4 roky zkušeností :)
Jediné co je na Reanutltu teď opravdu povedené jsou nové 2.0 dCI motory s piezoelektrickými vstřiky a 175 HP.
neregistrovaný "IT"
8. 3. 2007 21:08
Re: Ford mondeo v Ženevě
Mám obrobský problém:po třech letech jsou poruchy L2 nula,co s tím uděláme? Vypustíme olej z motoru,aby se něco zadřelo,např. odešlo údajně"typické"turbo,nebo co?Kopnout do panelu ovládání klimy,aby přestala fungovat, zlomit kartu...fakt nevím,co mám udělat,aby to přestalo jezdit.Jo,byla 1 porucha:kdosi mi ulomil pravé zrcátko.Počítá se to nebo ne? :-! BTW:To Mondeo vypadá hezky. :yes:
neregistrovaný "Galant"
8. 3. 2007 21:13
Re: Ford mondeo v Ženevě
:-) :yes:
8. 3. 2007 22:11
Re: Ford mondeo v Ženevě
Nezbyva nez gratulovat k dobremu kusu. Lidi s L2 mam v blizkem okoli dva a u obou nadseni z prvniho pulroku rychle vyprchalo - kupodivu problem nebyl v motorech, ac podle ruznych diskuzi je 1.9dCi a 2.2dCi snad nejporochuvejsi motor na svete, ale v elektronice (nesly stahovat okna, prestala fungovat klima, nekdy presnane hrat nektery z repraku, ale za par dni se to samo "opravi", atd.). Navic po dvou letech v aute drnci snad i to, co je z jednoho kusu.
9. 3. 2007 06:58
Re: Ford mondeo v Ženevě
K tak dobremu kusu Ti blahozelam. Netusil som, ze nejake auto moze byt az tak dobre. ;-) Ber to ako zart. >:D
neregistrovaný "IT"
9. 3. 2007 10:35
Re: Ford mondeo v Ženevě
To zíráš,co?A to si představ,kdyby to byla Škoda! :yes: To by bylo fáro,ale já se držím při zemi,žádné výstřelky,a do 750 tis.Chudobný kluk,to víš.. :-( Jo,to takhle kdybych měl prachy,tak se rozšoupnu a teď bych koupil jenom Ceeda...ale zase zpátky do reality k autům.Tak se tam měj na SK bezva,ty jeden Škodo_bijče! :yes: :yes: ;-) ;-)
9. 3. 2007 11:45
Re: Ford mondeo v Ženevě
No aspon sa mozme doplnat a je sranda....ja "Skoda-negativny" a Ty "Skoda-pozitivny"... >:D
Ale nie, vsetky Skodovky hanit nebudem, nahodou nova Octavia by sa mi v garazi celkom pacila. Drzal som palce Tudoru, zial do vyroby sa nedostal, uvidime, ci Yeti zostane na vysokej urovni ako je studia, alebo sprasia aj toto...Kebyze nie, tak uz sa mi budu pacit dve skodovky, aj to je nieco, nie?
Staru generaciu Mondea som nemusel, resp. Mondeo ma neoslovilo od sameho zaciatku, az touto generaciou zacina byt (dizajnovo) zaujimave. Motory a techniku vobec neriesim, Fordy nepoznam, jazdil som malicko so starym Focusom combi v diesli a predtym chvilu so starym transitom, tiez diesel, ale atmosfericky....ale to je prilis malo skusenosti na to, aby som mohol hodnotit.
Maj sa tiez fajn, alebo este lepsie. ;-)
neregistrovaný "IT"
9. 3. 2007 19:17
Re: Ford mondeo v Ženevě
Díkec. Tudor byl předem určen k nevýrobě,tak to musíš brát.Reality a ekonomika!Mondeo od počátku není špatné auto,myslím,co nahradilo Sierru.Ať nejsme OT.Takže minulá generace málem byla doma,tahle nebude,to je už jisté.Dnes def.rozhodnutí,co se bude kupovat.Ale,jestli dají slevu 20% jako na staré,nějaký rok nazad(na funglovku,žádná předváděčka),klidně.Jenže dnes jsem to potřeboval vyřešit,nebude čas a pak na podzim může být špatné počasí+dodací lhůty...Mám dnes čerstvý zážitek i s prodejcem Ceeda,to bych neudělal ani já.Toho prodejce zabít je málo,ale to někde k Cedníkovi.Zdravím Slovač,hej? :yes: Ty jo,je to tak dobře? :-O
12. 3. 2007 08:46
Re: Ford mondeo v Ženevě
Kludne to napis aj sem, ktovie kedy zase cee´d vytiahnu. S tymi predajcami je to niekedy tazke. Mne sa stalo u Citroena, ze ma prehliadali ako vzduch, skratka ma neodhadovali na cloveka s polmilionom vo vrecku co by kupil auto, tak nepovazovali za potrebne sa mi venovat...Pritom to kratke C4 Picasso sa mi velmi paci, hoci skor by padala do uvahy klasicka C4, ale tato navsteva u predajcu ma rozladila. Naproti tomu v Nissane som bol 2x a odvtedy mi raz za mesiac chlapik odtial vola a skusa mi predat NOTE co som si vtedy tak dokladnejsie obzeral...
----- Mimochodom, ake auto kupujes ak smiem vediet?
neregistrovaný "me"
9. 3. 2007 09:49
Re: Ford mondeo v Ženevě
Mozna bys to pro zacatek mohl vytlacit z garaze... >:-[]
neregistrovaný "IT"
9. 3. 2007 10:28
Re: Ford mondeo v Ženevě
Dobře,ale až bude jenom svítit sluníčko,tráva zelená,pokvetou květinky,zpívat ptáčci...vidím to na přelom dubna/května 2008. :-! Letos má být prý škaredě... :no:
neregistrovaný "OZZY"
8. 3. 2007 21:24
Dobrý krok
Ano, tímto Mondeem je ve střední nový Král.A jsem tomu opravdu rád. Tím předešlým však Passat NIKDY nebyl. Ale pravý KRÁL je teprve na cestě. Dle indicií to však Vectra nebude. Ale stačí se zařadit před škaredý Passat.
Kdo tedy? Odpoveď je více než jednoduchá. Nová C5 má obrovskou šanci, leč chybí jí jedno. 3pičkový motor. Absolutně nejlepší 2litr má Rendl. Třeste se. Laguna přichází, přichází hvězda hvězd. :yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "valach"
9. 3. 2007 07:15
Re: Dobrý krok
Je mi Tě líto.
Avatar - misoo
8. 3. 2007 21:26
stredna trieda
konecne stredna trieda co sa mi paci. samozrejme chce to 18, ale to by uz pri tejto cenovke mal byt standard, teda aspon znak slusnosti. zjemni to tazkost ktora moze byt niekomu na obtiaz, ale ja to vidim skor ako spravne rozvrhnutu robustnost. chvalim stabilny postoj a obrysy auta. to je zaklad, ktory mondeo splnilo na jednotku. ostatne veci ako krivky, linky len dokresluju vzhlad auta. darmo ma taky passat perfektnu bocnu linku, neodolatelny kukuc, ale stale je to nafuknuta honda city... (majitelia city prepacia) 407 podobne, nadherne auto, ale tie previsy to znicili na plnej ciare. tak isto 159 ma majstrovske tvary, ale kapota vobec nesedi s kufrom, su to zlepene dve auta (vid. fabia sedan). mondeo ma gule, ziadna snaha o neviem co, jasne, chytili sa konecne svojich kriviek co je dobre pre image, ale najdolezitejsie je, ze najprv postavili auto a az potom nanho nacapili tie krivky. tak to vidim ja. preto klobuk dole a palec hore ! :-) :yes:
Rozbalit vlákno
11
9. 3. 2007 07:15
Re: stredna trieda
To vsetko je vec nazoru a vkusu. Mne osobne sa Passat nepaci, tvary Forda su ovela krajsie ale na druhej strane ajmoralne rychlejsie zostarnu ako konzervativne tvary Passata. S tymi 18 to velmi nechapem, moda stale vacsich kolies je podivna, som zvedavy, pri akych rozmeroch kolies to skonci...
Na 407 vidim ako najskaredsie prilis pretiahnute a zbytocne mohutne svetla - dlhy predny a kratky zadny previs bol zamerom, k tymto tvarom sa to vyborne hodi, ma to smrnc. 159 voci 156 trochu polavila, cakal som nieco o kvapku lepsie. Mondeo je naozaj podarene. Len aby zachytili spravny cas na facelift a potom na vymenu modelu - prv, ako zostarne.
neregistrovaný "misoo"
9. 3. 2007 07:55
Re: stredna trieda
tak tak, vsetko je vecou vkusu, ja som ukazal svoj, ty si ukazal svoj, pozeram ze ho mame v podstate rovnaky :yes:
tie rozmery kolies by som nebral ako modny trend, je to vyvoj, ktory ide dopredu. ide predovsetkym o jazdne vlastnosti. napr. taky focus na 15 v zatackach nedrzi, naklana sa a riadenie nie je presne. je to nevyuzity potencial, ktore toto auto moze poskytnut. si radsej kupim auto s "horsim podvozkom" ale vacsimi kolesami, bude jazdit lepsie !! na vacsich kolesach su jazdne vlastnosti PODSTATNE lepsie a to nehovorim o bezpecnosti, vzhlade... ;-)
neregistrovaný "miki"
9. 3. 2007 09:59
Re: stredna trieda
Můžu ti říkat Fitipaldi? Chtěl bych tě vidět jezdit v běžném provozu. Takové bláboly - na 15kách focus v zatáčkách nedrží - jsem už dlouho neslyšel.
neregistrovaný "misoo"
9. 3. 2007 10:51
Re: stredna trieda
hovor mi jak chces, ale to ze focus na 15 v zatackach drzi podstane menej ako na vacsich a sirsich kolesach je pravda. neviem ci si uz focusa soferoval, ja hej, dokonca jedneho mam. tiez som jazdil focusa na 15,16 a 18, viem o com hovorim ! to ze som napisal ze v zatackach nedrzi neznamena, ze v akejkolvek zatacke sa obrati na strechu... skus citat viac medzi riadkami a nechytaj za slovicka !
neregistrovaný "miki"
10. 3. 2007 10:22
Re: stredna trieda
Chtěl jsem tím jenon říct, že při normální jízdě bez jakýchkoliv závodních ambicí nemůžeš ani zpozorovat horší jízdní vlastnosti na menších kolech. To je jasné, že při snižujícím se profilu pneumatiky se zlepšuje boční vedení, ale kde to na našich silnicích uplatníš? Před měsícem jsem zničil 16" elektron s profilem gumy 55 na silnici 1 třídy.
anonym
9. 3. 2007 10:21
Re: stredna trieda
Si trochu na omyle. Jazdne vlastnosti nie su priamo zavisle na rozmere kolies. Inac by uz mali vsetky auta aspon 20". Velkost kolies je zajedno vec mody, zadruhe potreba, coraz ucinnejsie brzdy maju velke rozmery a do malych diskov sa nevojdu, vacsie kolesa zvysuju komfort jazdy, ale zaseich tazisko je vyssie, musia byt pevnejsie aby na vacsej pake vydrzali priecne sily, vacsie=tazsie, tym padom su vacsie neodpruzene hmoty, co je tiez minus. Velkost kolies najcastejsie diktuje pani moda, pozri ake kola mal napr. Renault R8 a ine auta v tom case, potom sa preslo na male kolesa a v istej dobe napriklad aj najvacsi Mercedes behal na 13 palcovych gumach...
Takze tvrdenie, ze auto s horsim podvozkom ale vacsimi kolesami jazdi lepsie je blbina, to sa neda brat vazne.
9. 3. 2007 10:22
Re: stredna trieda
to som bol ja ;-)
neregistrovaný "misoo"
9. 3. 2007 11:11
Re: stredna trieda
pozor, je rozdiel velkost kolies a velkost diskov ! bavime sa o diskoch hadam. urcite je to aj vecou mody, ale so zvysovanim hmotnosti aut a narokom na ich jazdne vlastnosti logicky prichadzaju aj vacsie disky. spominas R8 a mercedesy na 13-kach, su to odchylky, ktore vzdy boli a budu. aj teraz mas velke mercedesy na 16-kach, lebo im ide o komfort, to je normalne. globalne vsak plati, ze disky boli mensie a teraz su vacsie, je to spojene s narastom velkosti/hmotnosti aut. PS: s tym taziskom kolesa mi to vysvetli, to som nepochopil...
neregistrovaný "misoo"
9. 3. 2007 11:35
Re: stredna trieda
este som zabudol dodat k tomu autu s horsim podvozkom co jazdi lepsie s vacsimi kolesami : teraz su rozdiely medzi autami v kvalite podvozku velmi male (neporovnavam napr. novy focus s xsarou, ale napr. C4 a novy focus), preto je rozdiel v kolesach ovela vyraznejsi ako rozdiel v samotnych podvozkoch. preto s C4 prejdes zakrutu na 225/45/17 rychlejsie a auto sa bude spravat presnejsie, ako na focuse so 195/45/15.
9. 3. 2007 11:50
Re: stredna trieda
Prikladas priemeru kolies prilis velky vyznam, nie je pravda cim vacsie kolesa, tym lepsie, pre kazdy voz, podvozok a urcenie jestvuje nejake optimum...
S tym taziskom a bocnymi silami....porovnaj si vysku osi kolesa od zeme pri kolese napr.165/65 R13 a 205/45R16 a zistis rozdiel...Ak si si z fyziky zapamatal aspon nejake zaklady (uplne staci sila posobiaca na pake), tak vies o com pletiem...
neregistrovaný "misoo"
9. 3. 2007 15:40
Re: stredna trieda
hej prikladam, lebo to ma velky vyznam. optimum mi nic nehovori, optimum ma kazdy ine, pre niekoho je optimum co najvacsi pomer gumy k disku koli komfortu, pre niekoho naopak. ale my sa bavime o kvalite jazdnych vlastnosti smerom k drzaniu v zakrutach a presnosti ovladania. tam plati jednoznacne pravidlo - cim nizsi profil a sirsia guma a disk z vacsim priemerom, tym je ovladanie auta presnejsie, auto sa sprava bezpecnejsie a je rychlejsie v zakrutach. s tou fyzikou viem co myslis a na tie rozmery co uvadzas to samozrejme plati, ale treba sa pohybovat iba v medziach danych velkostou podblatnika a povolenymi rozmermi pre dane auto. taktiez by to malo platit aj pre silu a odolnost podvozkovych sucasti. hlavne musi byt zachovany obvod kolesa, a tiez sirka kolesa nesmie sposobovat skrkanie o podblatnik, nedajboze o plech pri pruzeni. jasne ze si nikto neda na C2 285/30/20 alebo na 5-kove bmw 195/45/15 :-) vzdy to musi byt v rozmedzi vhodnych rozmerov (niekedy nie len papierovo ale hlavne fyzicky). ak chces mat co najlepsie jazdne vlastnosti ako som spominal vyssie, tak sa treba drzat maximalneho mozneho rozmeru disku a sirky kolesa. a to je v pripade strednej triedy casto aspon 18 palcov ! :-)
8. 3. 2007 22:00
Polarizujici design
Nevim, jestli to Ford udelal schvalne, ale dari se mu dynamic designem docela polarizovat spolecnost. Takovy VW sice mnoho lidi nenadchne, ale zaroven nikoho neurazi. Zato Ford se lidem bud libi nebo ne, nic mezi neexistuje - musim se priznat, ze novy Forduv smer mi moc po chuti nejde. Mondeo se mi zda tezkopadne, hlavne zadni cast vozu - rikam si, jestli oni nechteli tvarem zadi predehnat soucasneho premianta tezkopadnosti ve stredni tride - Vectru. Navic se mi zda, ze ten design nejak strasne rychle starne - kdyz jsem videl pred par lety prototyp dnesniho S-maxe, tehdy tusim oznacovan jako SAV concept, tak jsem si rikal, jo takhle by melo auto vypadat, kdyz dnes vidim S-max po par mesicich v prodeji, tak si rikam, kdo ze si to koupi 8-s .
Rozbalit vlákno
4
8. 3. 2007 22:35
Re: Polarizujici design
Tak Fordovi se už s prvním Focusem povedlo rozdělit společnost a on se pak prodával jak housky na krámě :-) Tak třeba se mu to podaří i s Mondeem, kdo ví... Je mu přáno :yes:
neregistrovaný "reaperman"
9. 3. 2007 00:04
Re: Polarizujici design
Koupí si to kdekdo, nemine den, abych nějakého S-MAXe neviděl. A není to pořád jeden a ten samej >:-[]
9. 3. 2007 11:51
Re: Polarizujici design
Kazdopadne sa o novom Forde rozprava, diskutuje a rozobera donekonecna. Aj o to ide, nie?
9. 3. 2007 12:20
Re: Polarizujici design
Nejde, jde predevsim o prodeje a az cas ukaze jestli v Evrope prekroci prodeje Passatu nebo ne. Kecy, az na politiky, jeste nikoho neuzivily ;-) .
neregistrovaný "SherpaX"
8. 3. 2007 23:22
hh
Je velmi usmevne sledovat, jak se ruzne skupiny snazi presvedcit ostatni o sve pravde...
ps: kdyby tu nepsal GTI tak je to pekna nuda:D
mondeo :yes: :yes: :yes: passat :yes: :yes: obe moznosti sou srdcovou zalezitosti a clovek k nim musi prirust:]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "MrBlackhawk"
9. 3. 2007 09:24
Hned ho beru
Mít na to, jdu si pro něj hned jak to bude možné,fakt nádherný auto a v záplavě passatů bude mít jasně navrch. MONDEO RULEZZZZZZ :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "hlasatel"
9. 3. 2007 09:27
bezradnost VW
Na posledním počinu VW na Golfu Variant je nejvíce znát bezradnost VW ve stylu "něco nového, ale hlavně NEURAZIT". Z toho designu posledních let je sakra na míle cítit připosranost při tvoření nových modelů a to rozhodně nemá co do činění s kvalitním designem. Jako velmi odvážné, ale nadmíru povedené hodnotím designové počiny u BMW posledních let a je vidět, že u VW konkrétně u Pašíka se nechali tímto designem lehce inspirovat, ale jako celek je design Pašíka o ničem - není v tom odvaha a žádný náboj...
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "Džejár"
9. 3. 2007 09:56
Re: bezradnost VW
Ale o tom to přece je. Zákazník VW neočekává revoluci v designu, miluje svoje "brumlající" TDI a jakékoliv vybočení ze standardu jej spíše vyplaší, než přitáhne do autosalonu. To Ford se naopak v posledních letech snaží hledat jiné zákazníky než zákazníky VW a začalo to již prvním Focusem. Ford sází na stejnou kartu jako BMW - počítá se zarytými odpůrci, ale má moc dobře spočítáno, že zarytých příznivců bude o dost více. Stejně jako u BMW řekneš: Tohle je super, nebo tohle je hrůza, v životě bych si to nekoupil. Co řekneš o Passatu? Nic, protože nemáš co. Ten design je natolik konfekční, že tě prostě urazit nemůže a nadchne jen Volkswagenisty. Není to o neschopnosti designérů, nebo o připosranosti vedení, je to o dlouhodobé firemní politice a VW asi ví, co dělá...
neregistrovaný "hlasatel"
9. 3. 2007 10:14
Re: bezradnost VW
jj, jen mě vždy udivuje GTI, který prezentuje design Pašíka za nejoriginálnější a nejvyváženější. Přitom design VW už hezkých pár let přešlapuje na místě - jeden krůček dopředu, dva dozadu, jeden nalevo...
neregistrovaný "Džejár"
9. 3. 2007 10:32
Re: bezradnost VW
Myslím si, že GTI to už občas dělá schválně, aby zčeřil vody a on mu na to vždycky někdo skočí >:D
anonym
9. 3. 2007 11:51
Re: bezradnost VW
nemyslím si...to už je diagnóza >:D
neregistrovaný "Roman"
9. 3. 2007 10:31
Re: bezradnost VW
Ten inovativni design Fordu neni jen zalezitosti poslednich let. Staci si vzpomenout na revolucni modely z osmdesatek. Naopak prvni Mondeo, jakkoli bylo ve sve dobe velebeno za techniku (predevsim za podvozek), na tom nebylo vzhledove opravdu nic moc. Az s prvnim Focusem to bylo lepsi...
neregistrovaný "Donald"
9. 3. 2007 10:07
Re: bezradnost VW
Ale na tom je přeci design VW postaven. Něco nového,ale hlavně neurazit. Už jen to,že to tak vnímáš (a z diskuzí je vidět,že nejsi sám) ukazuje na to,že má automobilka vybudovanou svou image. Naopak mi přijde trochu nevhodná nejednotnost modelů,kde ted je to vidět hodně u Hondy.Naprosto inovativní civic a celkem "běžně" vypadající accord a legend.To že jsou ve svých třídách opravdu dobrý není třeba zdůraznovat,ale postavte je vedle sebe a civic vypadá jak kdyby ho dělal někdo z druhé strany země.Jinka Hondu mám opravdu rád a ocenuji odvahu s civicem. ;-)
neregistrovaný "hlasatel"
9. 3. 2007 10:18
Re: bezradnost VW
Taky si to včas uvědomili a postavili zcela konzervativní design pro 4D verzi i s odlišnou přídí. Osobně se mi nejdřív Civic 5D líbil, ale naživo, kromě verze R, to vypadá hrozně... Je to vpředu moc plastový a zadek je strašně přeplácanej. Je to takový Toy auto. Ale naopak design Accordu je absolutně špičkovej a originální.
neregistrovaný "Donald"
9. 3. 2007 11:10
Re: bezradnost VW
Já to takhle nevnímám.Design 5D se mi líbí a zase,podle reakcí je vidět,že se bud líbí,nebo ne. A to,že se ti accord líbí jen ukazuje na tu nejednotnost modelů,resp. neucelenost designu značky.
neregistrovaný "Kedyson"
9. 3. 2007 10:34
Nadčasovost...?
Co je to (některými) opěvovaná nadčasovost, nadčasový design? Mám pro to vysvětlení. "Nadčasová" auta, když se objeví, nikdo se z nich neposadí na zadek, nikdo nezůstane stát s otevřenou pusou a říkat si "Proboha, to je nádhera!". Prostě je to solidní auto, které nevypadá špatně, nenadchne, ale rozhodně neurazí. A takový pohled na tyto kousky zůstává po letech. Nikdy nenadchly, nemůže tím pádem opadnout nadšení, nemůžou se okoukat, protože se na ně ani nikdy nikdo pořádně nekoukal. Pak jsou tu auta, jako třeba Ford Focus první generace. Šok. Bomba. Těžko uvěřit, že auto pro masy sjelo z linky v takové podobě. Jedni se do něj hned zamilovali, druzí ho dodnes nemůžou ani cítit. Ať tak, či tak, Focus byl hvězda, nějakou dobu se za ním otáčeli úplně všichni. Jak je na tom Focus teď? Už se za ním neotočí skoro nikdo, jsou jich mraky. Nadšení opadlo, ale stal se z něj uznávaý, respektovaný člen automobilového světa. Ale copak to je špatně? Nemyslím si. Co z toho plyne? "Nadčasový design = fádnost už od samého začátku. Odvážný design = emoce, byť ty, stejně jako u vztahu dvou lidí časem o něco zeslábnou. Jak jste na tom vy? Chtěli byste vztah, kdy jste se ženou z rozumu nebo z lásky? Preferuju druhou variantu. A u aut to cítím stejně.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Džejár"
9. 3. 2007 10:50
Re: Nadčasovost...?
Z lásky můžeš řídit Passata stejně jako nějakýho SsangYonga, záleží na vkusu. Já mám radši holky, který máš za co pořádně chytit, jiný zase preferuje kost a kůži... Když ji miluješ, není co řešit ;-)
anonym
9. 3. 2007 11:46
Re: Nadčasovost...?
pesne, i kdyz nektere kosti jsou 1 trida :-)
9. 3. 2007 11:31
NENADCHNE/NEURAZI
Zajimava fraze, nenadchne a neurazi. Dokazu si predstavit design automobilu, ktery nadchne cloveka. Nicmene nedokazu si vybavit, ani predstavit design automobilu, ktery nekoho urazi. Dokonce si zadny takovy nepamatuju. Zni to jako hloupe fraze, ktere pouzivaji nasi politici, kterym nikdo stejne nerozumi, ale kazdy kyva hlavou. Toto nove Mondeo v kazdem pripade nadchnout dokaze. Vedle nej vypada Passat jako chudy pribuzny. Osobne vozy konceptu combi me nezajimaji, proto porovnavam sedany, nebo liftbacky. Jestli chcete porovnavat nove Mondeo a Passat napiste si vsechno kladne a zaporne k oboum vozum. Uvidite, ze Mondeo bude mit seznam podstatne delsi. U Passatu budou klady pouze o kvalite, ale minus jen jeden nebo dva (design, traktoroidni TDI). Zaver si udela kazdy svuj.
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Džejár"
9. 3. 2007 11:38
Re: NENADCHNE/NEURAZI
Kdybys byl návrhářem VW Irocu nebo C30 tak by tě ten koncept nové lady neurazil?
9. 3. 2007 11:46
Re: NENADCHNE/NEURAZI
Proc by me mel urazit? Proto, ze se necemu snad podoba?? Dnes se automobily zkratka jeden druhemu podobaji. Design auta je docela slozita zalezitost. Nemuzes se ridit podle toho, ze se tvuj vytvor nesmi nicemu podobat. Neudelas roh pod uhlem 22.5 stupne jen proto, ze ho uz ma Volvo? Kazdy automobilovy navrhar se nekde ispiruje. Bez inspirace, bychom jezdily v krabicich od bot. Zalezi pouze na tom, jak svou inspiraci zpracujes a co z toho vzejde.
9. 3. 2007 11:47
Re: NENADCHNE/NEURAZI
Omlouvam se za preklep ve slove "jezdili". Samorzejme tam petri "i" a ne "y".
neregistrovaný "Džejár"
9. 3. 2007 12:04
Re: NENADCHNE/NEURAZI
Já to beru tak, že když děláš třeba seminární práci, celou ji opajcuješ a jen změníš slova, tak za ni můžeš dostat A, ale nemůžeš ji veřejně prezentovat. Tak to mezi slušnými lidmi funguje.
9. 3. 2007 11:58
Re: NENADCHNE/NEURAZI
dizajn je subjektivna zalezitost, ale ostatne parametre sa daju pomerne objektivne zhodnotit :
PASSAT + dobre jazdne vlastnosti, velkost, priestor, spracovanie, FSI, pseudoimage - TDI, cena, otrepanost-stadovitost
MONDEO + vyborne jazdne vlastnosti, vyborny podvozok, velkost, priestor, spracovanie, TDCI, cena, vacsia individualita - vacsia strata hodnoty, benzinove motory
9. 3. 2007 15:03
Re: NENADCHNE/NEURAZI
Zajimave, ze davas FSI mezi plusy. VW se tolik vychloubal motorem 2,0FSI a po dost kratke dobe ho spesne nahrazuji 1,8TSI. Netvrdim, ze 2,0FSI je spatnym motorem, jen nema nic v rukave. Spotreba je docela vysoka, nutnost cervpani 98oktanoveho benzinu. Krivka vykonu, neni nijak vyjmecna... Myslim, ze az ted prichazi VW s motory, ktere muzeme dat mezi plusy. Uz zmineny 1,8TSI a nove diesely common rail (konecne, hodne jim to trvalo)
neregistrovaný "hannibal lecter"
9. 3. 2007 11:57
Tak co s tím Mondeem?
Mě se líbí. Určitě inspiruje mnohem víc než kterýkoliv jiný auto v týhle ceně. Dokonce i ten kombík má něco do sebe. Takový mastodont. Pamatujete heslo Henryho? Víc plechu za méně peněz. A Mondeo to odráží. Kouká z toho pořádný kus auta! :yes: Takový poctivý kus železa. Za tohle dávám Fordu za jedna. I té dynamiky a ostých linek je tam jenom tolik, kolik to dokázalo snést. Ani píď navíc. Bude to trhák :yes:
Rozbalit vlákno
0
9. 3. 2007 12:02
Face to face
dizajn je subjektivna zalezitost, ale ostatne parametre sa daju pomerne objektivne zhodnotit : PASSAT +++ dobre jazdne vlastnosti, velkost, priestor, spracovanie, FSI, pseudoimage --- TDI, cena, otrepanost-stadovitost ///////MONDEO +++ vyborne jazdne vlastnosti, vyborny podvozok, velkost, priestor, spracovanie, TDCI, cena, vacsia individualita --- vacsia strata hodnoty, benzinove motory
Rozbalit vlákno
0
9. 3. 2007 12:51
PRESTIŽNĚ KREDITNÍ IMAGE
Střední třída... sledovaný segment, segment prestiže, segment úspěchu, segment závisti. Jistě, v tomto segmentu již auta vozí manažery, lehce nazoblé podmikatele a ty šťastnější z obecné populace. Jo, s tímhle už se dá sklidit i potlesk na otevřené scéně. Také si automobilky na tomto segmentu zakládají. Takže králem středního mainstreamu je posledních deset let PASSAT, Apoštol tvých snů. To víme všichni. Přitom, je to podivné - samozřejmě, že všechny mainstreamové modely jsou mezi sebou technicky porovnatelné, samozřejmě, že jsou takřka stejně prostorné, stejně výkonné, stejně drahé. Pak tedy, jak je to možné, že VW s Passatem dokáže neskutečné tango a ostatní jsou rádi, že mu statují? Jo, to je prostě to velké umění mistrů. Nestačí jen auto vyrobit, musíš ho především umět prodat. Ostatně, co je větším vyznamenáním pro automobilku, než-li to, že auto slouží jako vozidlo taxi, že slouží i jako služební vůz dobře usazeným manažerům. Jistě, tušíš správně - spolehlivost, reptrezentativnost, spolu s relativně nízkou cenou... tohle prostě je tou inspirací, aby bohaté společnosti nakupovaly třeba ty Passaty. A VW zejména v posledním modelu Passata dokázal bezkonkurenčně vdechnout tomuto vozu ještě navíc velkou porci noblesy, šarmu, a jisté (v této třídě opravdu nebývalé) exkluzivity. No, a tohle všechno se pak odráží v počtech prodejů. Jsem zvědavý, jakou inspirací bude v těchto intencích nové Mondeo, kdo bude vytvářet jeho image, kdo bude budovat jeho prestižní postavení na silnicích Evropy... Že by Bond? James Bond? Tak tudy (u rozumných lidí) cesta asi nevede. Budeme tedy sledovat čísla... která ovšem u Passatu již dlouho berou dech. P.S. Můj tip je, že Passat tu zůstane i nadále králem, tedy tím, s nejvyšším image, s prestiží reprezentativního vozidla... tedy s kreditem vynikající koupě.
Rozbalit vlákno
32
9. 3. 2007 13:13
Re: PRESTIŽNĚ KREDITNÍ IMAGE
passat nema image. Image maju premiovky a subpremiovky. Passat ma len akysi pseudoimage na nasom malom, chudobnom a deformovanom trhu. Hra sa tu na cosi na co nema. Je to urcite dane silnou marketingovou podporou, a akousi oblubenostou u nem. firiem posobiacich v nasich koncinach. Nasi manageri su samozrejme happy ak dostanu sluzobnu oktavku ci passata...V nemecku mamazeri valia 3er, A4, S60 a vyssie...Passat, vectra, mondeo a spol. su v Nemecku povazovane za rovnocenne mainstreamovky a poctive rodinne auta. Svedci to aj podiel kombikov na ich predaji : Passat variant cca 70%, lim. 30%. A dalsou zvlastnou skupinou su cesko-slovenski podnikatelia - takzvani rychlozbohatlici. Pre nich je charakteristicka ista "stadovitost", prislusnost k "privilegovanej skupine"...Ich autom bola zaciatkom 90.rokov Mazda 626. Potom presli na passaty, octavie,superby... ;-)
9. 3. 2007 13:30
Re: PRESTIŽNĚ KREDITNÍ IMAGE
A co bylo špatného na Mazdě 626 v devadesátých rocích? Vždyť tehdy než Moskviče, Oltcity a Favority... ale ty Octavie, Superby, Passaty... no to je přece v pořádku, ne? Ty nežiješ na Slovensku, resp. v Česku? Ty nejezdíš vlastním autem po této zemi? Ty nežiješ v této společnosti? Tebe tato společnost zpětně neovlivňuje?
9. 3. 2007 14:55
Re: PRESTIŽNĚ KREDITNÍ IMAGE
Mne sa paci jedno cinske prislovie : husi letia v krdli, orol leti sam ;-)
9. 3. 2007 15:21
Re: PRESTIŽNĚ KREDITNÍ IMAGE
Pěkné... to je pozitivní snaha... teď jde o to, co za orla považuješ... doufám, že ne Mondeo... >:D ;-)
9. 3. 2007 20:20
Re: PRESTIŽNĚ KREDITNÍ IMAGE
Vectra GTS, Signum, Accord
9. 3. 2007 21:20
Re: PRESTIŽNĚ KREDITNÍ IMAGE
Beaste... sakra... píšeme o prestižních limuzínách mainstreamového nebe, tak sem netahej na sportovní notu hrajícího Accorda, který je nota bene před cílovou páskou... Signum je vizuálně stylový, povedený, leč prodejně neúspěšný pokus o "jinou" střední třídu (velmi jej cením) a Vectra je dnes "jen" Vectra, to nevylepšíš, ani tím, že budeš mít oproti základnímu modelu hezčí zadní boční okénko... a na zádi GTS... Střední mainstream jsou hlavní koně, koně s nejvyšším image - PASSAT a Mondeo, pak o deset délek vzadu dobíhá Laguna, 407, C5. Čeká se na novou Vectru, a jaksi zde, v Česku na nového Superba. S čím vyjel do středního mainstreamu Fiat jsme již skoro zapomněli, ačkoliv právě on se pokusil o nový pohled, No, a pak máš běžná auta (chápej s odkazem na image) - Accord, M6, Avensis a Legacy. Ovšem v Evropě ve středním mainstreamu vládnou jenom dva: Passat a Mondeo. Dnes tedy vlastně jen jeden - Passat. Uvidíme, jak se Mondeo zakousne. Držím mu palce, ale ta záď...
neregistrovaný "Já"
11. 3. 2007 11:54
Re: PRESTIŽNĚ KREDITNÍ IMAGE
>:D >:D >:D PASSAT a Mondeo, pak o deset délek vzadu dobíhá Laguna, 407, C5. Čeká se na novou Vectru, a jaksi zde, v Česku na nového Superba. No, a pak máš běžná auta (chápej s odkazem na image) - Accord, M6, Avensis a Legacy. >:D >:D >:D VWtip roku >:D >:D
neregistrovaný "Well"
11. 3. 2007 22:27
Re: PRESTIŽNĚ KREDITNÍ IMAGE
Taky se mi zdá, že to GTI nějak obrátil. Asi to chtěl říct takhle: " V čele jsou Accord, M6, Avensis a Legacy (chápej s odkazem na image), pak o deset délek vzadu dobíhá Laguna, 407, C5. No, a pak máš běžná auta PASSAT a Mondeo. Čeká se na novou Vectru, a jaksi zde, v Česku na nového Superba." >:D ;-)
neregistrovaný "Kowik"
9. 3. 2007 13:56
Re: PRESTIŽNĚ KREDITNÍ IMAGE
Už jsem ti odepsal výše u Mondeozního mondea. A za tím co jsem napsal si stojím. Tenhle vtipný článek co jsi vytvořil během čekání na to až ti mamka připraví oběd mě jen utvrdilo v tom co si myslím :) Měj se.
neregistrovaný "_Teddy_"
9. 3. 2007 13:58
Re: PRESTIŽNĚ KREDITNÍ IMAGE
GTI, ty naozaj nie si normalny. Stredna trieda ze je "segment zavisti"? Mozno v nasich vychodo-europskych koncinach, kde sa passat povazuje za manazerske auto. Ale na juhozapad od sumavy je passat prinajlepsom len sluzobne auto pre beznych zamestnancov (aj to zriedka, ako sluzobne vozy su tu vacsinou A4, BMW3). Noblesa? Sarm? Exkluzivita? Reprezentativne vozidlo??? Preboha, kde toto vidis v poslednom Passate??? Hm, ze "to vime vsichni", pocuvaj kto ti dal to poverenie hovorit za vsetkych? Nepovazujes sa ty takto nahodou len "trosku" za panaboha, alebo aspon jeho hlavneho poradcu co sa tyka aut?
neregistrovaný "Jano z hor"
9. 3. 2007 14:20
Re: PRESTIŽNĚ KREDITNÍ IMAGE??Cha..cho..
GTI je normalni prodejce VW,který je velmi nervozní z raketově nastupujicí konkurence nejen ve stř. třídě,jeho výplody jsou koncernem naučené slogany a fráze,vpodstatě ani doma pod peřinou za zavřenými okny a dveřmi nic jineho říct nemůže,všude VW štěnice,jinak by dostal padáka.
Je konec předražených průměrných a poruchových aut.
9. 3. 2007 15:25
Re: PRESTIŽNĚ KREDITNÍ IMAGE??Cha..cho..
A kde ty žiješ? Předpokládám zde... v té východo-evropské končině, jak píšeš (osobně považuji teritoriální vymezení Česka za trochu jiné), no, takže zde, Teddy, je střední mainstream to, co diamantovej segment v Monacu... tím jsi mi toho ovšem o "třídním boji" moc nepověděl... P.S. Jistě, že všichni... nebo, alespoň ti, co tomu buď rozumí.
neregistrovaný "_Teddy_"
9. 3. 2007 18:25
Re: PRESTIŽNĚ KREDITNÍ IMAGE??Cha..cho..
Chod si niekde liecit ten napolenovsky syndrom, clovece, lebo si nafukany tak, ze coskoro prasknes. Takze vsetci ktori tomu rozumeju musia mat taky nazor ako ty? Nooo, skromny chlapec, vooobec sa nevnucuje, a ako ohladuplne respektuje iny nazor! :-) ___ S tymi segmentami neviem co splietas, v Monacu by si Passata asi ani nenasiel. Jo a ak naozaj chces vediet, kde zijem, tak v Rakusku...
anonym
9. 3. 2007 20:01
Re: PRESTIŽNĚ KREDITNÍ IMAGE??Cha..cho..
No vidíš, Teddy, tak se v tom Rakousku nauč přemýšlet... protože, pokud jsi z mého Monaca vydedukoval, co jsi napsal, měl bys přidat. Až nebudeš chlapec (bohužel, jako já) bude ti mnoho věcí pojednou jasných. Možná, Teddy :-) Tak pozdravuj Rakousko a... nedělej tam ostudu :yes: Jo, a mrkni čím rakušáci jezdí po Vídni... budeš lehce překvapený a zbortí se ti klukovské sny o Mondeu.
neregistrovaný "_Teddy_"
9. 3. 2007 20:26
Re: PRESTIŽNĚ KREDITNÍ IMAGE??Cha..cho..
Tak som konecne pochopil, ze na teba staci reagovat len dvoma slovami: si blbec!
9. 3. 2007 21:00
Re: PRESTIŽNĚ KREDITNÍ IMAGE??Cha..cho..
Teddy, Teddy, ani nadávat neumíš :-) Budeš-li mít štěstí, časem třeba dospěješ do stadia, že se budeš umět i zamyslet. Zatím jsi jen jak přehřátej chladič :-) Tak ti držím palec, ať se jednou najdeš :yes:
anonym
9. 3. 2007 22:40
Re: PRESTIŽNĚ KREDITNÍ IMAGE??Cha..cho..
S GTI-m sa nebav. Je to KO*OT na en.
neregistrovaný "katherinne"
9. 3. 2007 15:53
Re: PRESTIŽNĚ KREDITNÍ IMAGE??Cha..cho..
Vazeny pane ...."GTI". Cetla jsem pozorne vase prispevky. Zajimave, jak nekdo muze byt fanouskem jedne znacky. Pracuji pro jednu nadnarodni spolecnost a uz podruhe jsem byla zodpovedna za nakup firemni flotily. Poprve jsme koupily Fordy Mondeo. Dalsi moznosti byly Skody Octavie a VW Passaty. Skoda odpadla prvni kvuli prestizi firmy, VW se doslova podbizel vyrazne levnejsi cenou, ale koupili jsme Mondea. Nyni po letech jsme kupovali zase. Nakoupili jsme Passaty, protoze jejich cena byla o 30% nizsi nez u Fordu. Dodavka aut trvala o 2 mesice dele nez u fordu. 2 automobily jsme vratili hned, dalsi 3 musely hned do servisu. Duvod proc vetsina prodanych VW Passat je firemnich je jednoznacne v cene. Kvalitou a Pohodlim se Passat Mondeu nevyrovna. Podobne zkusenosti maji i jine firmy. P.S. dole jsem cetla neco o Jamesi Bondovi. James Bond je ikona elegance. Mondeo si vybral uplne spravne, v Passatu by vypadal smesne.
9. 3. 2007 16:08
Re: PRESTIŽNĚ KREDITNÍ IMAGE??Cha..cho..
Katherinne... dokonce s rodokmenem... dokonalej nick... přivíraj se mi voči... vánek od moře... ústřice se vrtěj na stříbrném podnosu... můj černý frak a zelený Aston v garážích... jo... to je svět... Takže, Kateřino, tyhle písně o tom, kdo tu uznává jednu značku, ty toleruji intelektuálně skromně vybaveným kolegům na diskuzi... ovšem dáma... s takovým nickem, to tedy promiň. Všechno špatně, Kateřino. My tu nepíšeme o nákupu vaší flotily, my tu píšeme o autech... aktuálně tedy o image aut... o dokonalém image Passatu v Česku, o image Apoštola tvých snů... , a samozřejmě i o možném image nastupujícího Mondea... P.S. Pokud je pro tebe ikonou elegance Bond, tedy... James Bond... pak ano, pak chápu, že tvé srdíčko bije v taktu Mondea... ale, Kateřino, jsou tu i jiní... elegáni ;-) na to pozor... :yes:
neregistrovaný "Jandík"
9. 3. 2007 16:19
Re: PRESTIŽNĚ KREDITNÍ IMAGE??Cha..cho..
Zdravím tě GTI a přeji hezký den!
Upřímně a zcela objektivně, tebe, jako pána tvorstva a automobilového světa, Katherinne zcela dostala.
Jinak new MONDEO - super!!!
Všem přeji hezký a pěkný, pohodový, víkend s mnoho krásnými kilometry.
neregistrovaný "katherinne"
9. 3. 2007 16:21
Re: PRESTIŽNĚ KREDITNÍ IMAGE??Cha..cho..
"GTI"....., jelikoz mam zkusenosti s jak s nakupem, tak i s provozem obou aut, bylo na miste neco pripsat. Image Passatu v CR je jen dukazem nezralosti ceskeho automobiloveho trhu. Nekde okolo jsem cetla, ze na zapad od nas tato image jiz vyprchala a s timto narozem se ztotoznuji. Pri nakupu firemnich Passatu slo pouze o setreni penez. Za mene penez jsme dostali take mene potentni automobil. James Bond neni moji ikonou elegance, nybrz mezinarodni ikonou elegance. James Bond je jakymsi apostolem tvych elegantnich snu. ;-)
9. 3. 2007 16:37
Re: PRESTIŽNĚ KREDITNÍ IMAGE??Cha..cho..
>:D ;-) Hele, hele... jen míchat, když se mnou třeseš, to už je moc... Zabývej se zdejším trhem, zdejší hierarchií aut... to je přece rozhodné, mě je fuk, co si o Pasatu myslí v Horní Voltě. No... takže zde v Česku má zatím stále nezpochybnitelné postavení krále středního mainstreamu Passat... Apoštol tvých snů ;-) Co si o tom myslíš ty, kolegové, nebo já, to není vůbec rozhodné. Tak to prostě je... A my teď budeme sledovat nástup nového Mondea na zdejší trh... Tip jsem tu napsal.
neregistrovaný "katherinne"
9. 3. 2007 16:46
Re: PRESTIŽNĚ KREDITNÍ IMAGE??Cha..cho..
Souhlasim ;-)
9. 3. 2007 18:38
Re: PRESTIŽNĚ KREDITNÍ IMAGE??Cha..cho..
:yes:
neregistrovaný "Mike"
9. 3. 2007 16:21
Re: PRESTIŽNĚ KREDITNÍ IMAGE??Cha..cho..
Promin, ale ty jsi psal, ze je premiantem proto, ze se pouziva jako tago a kupuji ho firmy. Takze to byla jen reakce od nekoho od fochu. Jako ze si je nekupuji kvuli kvalite, ale kvuli lobbingu. Chapes to, nebo ti uvizla ustrice v kline ;)

P.s. ustrice se vrtej? Ty asi dost jezdis s tim Astonem, a nemas cas si vychutnat poradne jidlo, kdyz si myslis, ze se ustrice vrtej, muhehe
anonym
9. 3. 2007 16:48
Re: PRESTIŽNĚ KREDITNÍ IMAGE??Cha..cho..
:yes: Velmi kvalitní pohled
neregistrovaný "mates"
9. 3. 2007 17:16
Re: PRESTIŽNĚ KREDITNÍ IMAGE??Cha..cho..
Teda rikal jsem si, ze do tyhle debaty radsi nebudu zasahovat, konecne modry prapor statecne udrzel mari, ale Vam damo, tak Vam dam :yes: :yes: :yes: ;-)
anonym
9. 3. 2007 17:28
Re: PRESTIŽNĚ KREDITNÍ IMAGE??Cha..cho..
jen aby to nebyl Van Damm >:D ;-)
neregistrovaný "mates"
9. 3. 2007 17:36
Re: PRESTIŽNĚ KREDITNÍ IMAGE??Cha..cho..
To je taky pekna holka ;-)
anonym
9. 3. 2007 17:41
Re: PRESTIŽNĚ KREDITNÍ IMAGE??Cha..cho..
>:-[]
neregistrovaný "mates"
9. 3. 2007 17:43
Re: PRESTIŽNĚ KREDITNÍ IMAGE??Cha..cho..
Ona je vlastne temer kazda holka svym zpusobem hezka. Jedina opravdu oskliva je ZZ >:D >:-[]
neregistrovaný "fukar"
9. 3. 2007 16:39
Re: PRESTIŽNĚ KREDITNÍ IMAGE??Cha..cho..
GÉ JAKO GURU...........APOŠTOL TVÝCH SNŮ...............BLABLA. Už to nehul leze ti to na mozek ;-)
neregistrovaný "Jano z hor"
9. 3. 2007 12:59
Mondeo je ambiciozní
VW Passat Variant-exterier usedly,již patrná patina,vskutku padesátník,Mondeo Kombi-dynamický,robustnější tvar ladného dravce,zralý,oku lahodicí silák,charismatičtější.
2litrové benzin.motory srovnatelné-chápu,že někdo ten rozdíl cítí,ale to jsou niance
samozřejmě Mondeo také zestárne,takže přívrženci VW,co rádi dáte o sto táců víc jen za znak,nebuďte smutní
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ZZ"
9. 3. 2007 13:04
Nuda
Těžká nuda... New Edge design je ten tam a tohle je fakt divně vypadající auto. Jen ten kombík to může trochu zahránit. Celkový dojem: ;-\ :-( :no: 8-s
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "hlasatel"
9. 3. 2007 14:18
Re: Nuda
Jó závist se špatně snáší a o to hůř maskuje >:D >:D >:D >:-[]
neregistrovaný "Pozorovatel"
9. 3. 2007 14:35
Re: Nuda
FSI??!!To je vyhoda VW? To srandujete? Je to kazivy crep na 98 okt. benzin ;-)
anonym
10. 3. 2007 03:43
Re: Nuda
;-) *** ;-)
neregistrovaný "Pozorovatel"
9. 3. 2007 14:35
FSI
FSI??!!To je vyhoda VW? To srandujete? Je to kazivy crep na 98 okt. benzin ;-)
Rozbalit vlákno
0
anonym
9. 3. 2007 17:10
radost kouknout
tak jse dal vybrat pritelkyni, aby rozhodla jestli passat nebo mondeo(sam vw nesnasim). Pritelkyne po minute rika, to je prece jasny. Jen dodavam, ze ten zastaralej hnuj z Wolfsburgu ji pripada jako felicie >:D Jeste dodam k tomu konzervativnimu vw, za chvili se bude rikat, ze je to retro >:D duchodce si chce pripadat taky jeste trochu zivej, tak proc jezdit v rakvi. Golf V je tak vynikajici, ze se na rychlo dela 6, aby meli co prodavat,....zatim jsem nenasel zadny plus, jeste ze si ho tam u golfu napisou sami. Spis si myslim, ze se za par let vw dopracuje k disegnu seatu a ten je uz par let horsi nez korejskej. Ford a Opel je proste nekde jinde
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "passat"
10. 3. 2007 02:12
Re: radost kouknout
>:D >:D probuď se >:D >:D VW forever :yes:
neregistrovaný "Vel Satis"
9. 3. 2007 23:12
Mondeo
F-jako Ford, M-jako Mondeo. Mondeo-jako kvalitní střední třída.
G-jako gti,GTI-jako erekce, Erekce-jako mokrý sen o Passatu střední třídy, P-jako Passat rádoby kvalitní střední třídy. :-!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "passat"
10. 3. 2007 02:10
Passat
Passat forever, etalon třídy jikdy nic nepřekoná :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Vel Satis"
10. 3. 2007 08:09
Re: Passat
Passate. Passat je etalonem pouze chorých a nemocných mozků.
Passat je střep střední třídy. Ze všech aut co jsou ve střední mu patří JEDNOZNAČNĚ poslední místo. Jak kvalitou provedení, tak hlavně designem. Pokud se ty krabice vůbec designem dají ještě nazvat. Tak se vzpamatuj a přestaň bulet. Doporučuju odmašťovnu, pak vylezeš konečně jako chlap se střízlivým názorem na svět aut. >:D PS: A to se nebavíme o motorech.100 let za opicema a jsem ještě mírnej. >:D >:D >:D
neregistrovaný "FX"
10. 3. 2007 11:42
Re: Passat
A je vleeeelmi zajímavé, že Passat kraluje prodejům. Čím to asi bude? Když je něco hnusného, kazivého a nepohodlného, tak se to prostě tak dobře neprodává.
anonym
10. 3. 2007 19:55
Re: Passat
jak vidíš...zázraky se dějí >:D ;-)
neregistrovaný "sivex"
12. 3. 2007 18:13
Re: Passat
tak takúto úbohosť napísať to chce odvahu,to ano!!! Len zaujímavé pre mňa je,že ten GTI tu ešte nikoho tak neurazil ani nehanil.Ja za seba, kto si dá nick,taký ako má ten nado mnou,nech už nikdy nahlas nevyslový svoj názor na autá!!!
anonym
10. 3. 2007 09:13
podoba
velmi pekne auto, vsetka cest, ale az prilis sa podoba na mazdu 6 ... sedan aj kombi .... som velmi zvedavy, s cim pride tento rok mazda ... drzim jej palce ...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "cortes"
10. 3. 2007 09:40
krásné...
Nové Mondeo vypadá moc krásně, mě se líbí a myslím si že se fakt povedlo. :yes: Nechápu zaslepence typu GTI, kteří se nedokážou objektivně a nezaujatě podívat na nějaké auto. Neříkám, že se musí všem líbit, ale je jasné, že kdyby byl na přídi tohoto vozu byl jiný znak tak hodnocení by bylo úplně jiné...vzor Apoštola na příštích 10 let ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "jan"
10. 3. 2007 14:50
..
po minulem nevydarenem mondeu se fordu konecne podaril krasny design i kdyz bych vsechny penize vsadil nato, ze prodeje passatu vyrazne neohrozi.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Emel
10. 3. 2007 19:07
Mondeo
Hezké, revoluční.. škoda, že konzervativní Evropa si na revoluce moc nepotrpí. Tady si lidi koupí raděj Passat s tím, že další Passat bude vypadat skoro stejně jako starý Passat a nikdo si nevšimne, že právě oni mají starý.

Líbí se mi hatchback, trošku připomíná Lagunu zezadu. A inspirace Mazdou 6 je jen k prospěchu, M6 je pořád jedno z nejhezčích aut. 5dv je v téhle třídě poměrně málo, přitom je to velmi hezká a praktická varianta. TDCi už jsou také lepší než to bývalo, s 6st manuálem si to docela umím představit jako další rodinné auto. Je zřejmé, že to bude chtít minimálně 17" aby to nevypadalo směšně, na fotkách tipuju 19".. to znamená nějaké $$ navíc za gumy - nu což. A interiér vypadá luxusně, ST snad bude mít plnohodnotný otáčkoměr místo myší televize.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "manek"
10. 3. 2007 19:19
Bomba...
Je krásné.Už aby mi stálo v garáži mezi ostatními.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "VolvoS40"
11. 3. 2007 17:14
Super
Krasne auto- podle mne nema konkurenci- zejmena na peknych 18"- motory budou urcite v pohode, kvalita zpracovani take- jedine auto ktere z meho pohledu mu konkuruje je Accord
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "" laďa""
16. 3. 2007 23:22
GTI a spol.
Chlapi nemůžu se od odtrhnout od "Vaší" diskuse, vášně a občas i rudý oči kvůli s prominutím takový blbosti jako design a prodejní čísla, lidi berte to trošku s nadhledem a přiznejme si že většina z nás si nekupuje auto protože se nám tak hrozně líbilo v Ženevě a dělá stovku za 6 vteřin, hlavním měřítkem a limitem 90% populace jsou bohužel finance, praktický využití auta a spotřeba, tak si nehrajme na fajnšmekry a neurážejme se navzájem, to není důstojný pro "průměrnýho dospělýho bělocha" nejsme přece poslanci.P.S. to nový Mondeo je moc pěkný
Rozbalit vlákno
0