Kdyby se Ford neobtěžoval pokrýt příď tohoto Transita komplikovanou maskovací folií, asi by zůstal tento prototyp bez povšimnutí. Nestalo se tak, a proto teď přitahuje pozornost fotografů. Neví se ale proč.
Skoda, ze se z Transita stalo takove monstrum, kde se bohuzel se zadnim pohonem neda vjet do zadne garaze kolem dvou mentru, protoze tomu nedovoluje vyska vozu. Mam tedy na mysli to zakladni provedeni a ne to na fotkach. Zatimco stary Transit se dal pouzivat i jako viceucelovy vuz pro kazdy den aniz by jeho velikost vadila, musi se u Fordu prestoupit o klasu niz na Connect a nebo zvolit predni pohon u normalniho Transita, kde ale take uz sirka je citelne rusici ;-\ .
Klasicky bus, jako byl napr. jeste Transit Mk IV uz to proste neni.
facelift ma jednoduchy dovod - oproti tzv. eurododavke, teda Ducato/Boxer/Jumper, vyzera Transit ako o generaciu starsie auto. Ano, ma vyhodu v tom, ze ponuka aj moznost vyberu - teda s pohonom prednych alebo zadnych kolies, pripadne dvojmontaz vzadu - ale tu nepotrebuje kazdy fleetak.
Ta kabina sa esteticky velmi nevydarila - to je cely problem Transita. Dufam ze pri facelifte popracuju aj na ergonomii - teda sedacky nizsie, a viacej miesta na vodicovu pravu nohu. Dovtedy im budu v segmente dodavok s prednym pohonom kradnut predaje Ducato a spol.