Prosím, jak jste na to přišli, že za zaostávajícími výsledky je One-Ford strategie? Můžete prosím dopsat pár vět na vysvětlenou? Příčiny popsaných obchodních a ekonomických výsledků Fordu mě hodně zajímají...
Když si přečteš ten članek, tak zjistiš že je to blbost. Ta strategie doslala ford do kladnych čisel a možna i to je duvod, proč u něj stale setrvavaji. Navic Field
je ve vedeni dle članku pouze posledni cca 3 roky.
no já nevím, zaměřili se na extrémní downsizing, pobrali spoustu cen ale popularitu jim to nevyneslo
ale tady se nehraje o ekonomické výsledky, tady se hraje o ceny akcií, akcionáři si stěžují že nemohou prodat
za to může Elon Musk
Tesla je nadhodnocená - sám to přiznal - a automobilky klasického střihu jsou podhodnocené
Takže se budou všichni snažit napodobit Muska což bude dle mého největší chyba
Tady si někdo 100% protiřečí.
Protože mu to nevyšlo s EV a AV, nasadí místo něj chlapíka který je přímo ředitelem divize "smart technologies" = EV a AV (electric vehicles and autonomous vehicles).
To by bylo jako vytloukání klínu klínem.
Takže chtějí vyřešit neúspěch AV a EV u Fordu tím že jich budou vyvíjet a nasazovat ještě víc?
Autonomní vozidla nefungují a EV se neprodávají, respektive jsou prodělečné - obojí je za současných okolností sypání peněz do Supermassive Giga Black Hole.
Mám z toho pocit že Ford neví jak dál
A ŽE U NICH ZAVLÁDLA PANIKA.
to jak Ford dela BEV se opravdu nevyplaci, neb oni postavej normalni fosilni auto a pak do nej maloseriove skoro rucne delaji elektrickej pohon, to je asi stejne jako by nejaky vyrobce "bile" elektroniky vyrabel lednicky a nasledne z nich rucne delal pracky a snazil se to prodavat jako susicky >:D
Fordi BEV v podobe Focucu Electric je parodie na BEV, i maly upravci jsou schopni za ty penize postavit lepsi BEV >:D
elektromobilum se do budoucna nevyhne zadna soucasna automobilova znacka, je ale treba takova auta odzacatku navrhovat jako BEV, pak je to vyrobne obdobne drrahe jako fosil a rozdil v cene dela pak jen kapacitnejsi baterie, kterou je ale take treba delat velkoseriove, jako to dela treba Nissan nebo Tesla
Ty chytrolíne
TESLA má větší ztrátu než Ford. Takže ten jejich skvělý způsob výroby EV tedy nic moc. Jo asi jsou rekordmani v tom jak malou ztrátu generují na 1 auto :-):-):-)
Není tedy mezi tím rozdílu.
Až bude Tesla v zisku, potom to začne dávat smysl ale je to velká ????? otázka
100 x ztráta = ZTRÁTA
100 000 x menší ztráta = POŘÁD ZTRÁTA
ztrata neznamena nic, dulezite je jak dana firma investuje, teprve pdole investic se da urcit jestli je ztrata ucelova nebo fakticka ;-)
ty nemas ani paru jak se vede podnik, proto mas porad potrebu psat o ztratach anis bys vedel co za nima je a jak se delaji ucetne :-! ale je me jasne ze ty bys vybudoval automobilku na zelene louce a v zisku bys byl hned prvni den co? >:D
A na to si přišel kde ? Neznam Mondea, ale znam všechny generace Focusu a interier je u posledniho modelu s přehledem na nejvyšši kvalitativni urovni, tak jake primarni určeni pro USA ? Naopak u nove generace se ma focus pro ruzne trhy vice odlišit a piše se, že americka verze ma mit meně hodnotny interier a zřejmě, podle všeho přijde o viceprvkovou zadni napravu, toť k te rozdilnosti. Jak tomu nakonec ve finale bude se teprve uvidi.
Já najel v Mondeu 250 000 km s 1. generací TDCi. Bylo to fajn auto, všude spousta prostoru. Jezdilo to jako po kolejích. Výkonově je to srovnatelné se současnými generacemi ve kterým jsem se po usednutí vždy cítil stísněně.
Ford by měl přinášet trochu Ameriky v tom dobrém, zvnějšku by měl vypadat velký a zevnitř také, prostě by to měl být kočár.
Když si vezmeš součastny fordi model po modelu, tak snad žadny nepatři ve svych třidach k prostorovym přebornikum. A třeba mondeo vypada paradně i přes svuj věk a snad jen součastna insignia se mi v ramci třidy libi vice, ale soudim jen dle dostupnych foto/video. Každopadně stejně jak mondeo, pusobi mohutnym americkym dojmem. Jinak ford muže byt za velice slušne prodeje rad, vždyť jejich stěžejni modely, fiesta, focus a mondeo, jsou ve svych třidach nejstarši kusy. Tedy u mondea si nejsem jisty, každopadně to, že do evropy přišel jako vic než 2r stary model v r.2014, mu určitě při prodejich nepomohlo.
to "nove" mondeo je tucne jak velryba a obecne tusim ma aj velku hmotnost ... a vedla passatu superbu alebo optimy ozaj podla mna straca nielen na vizualnej lahkosti ale aj kabinou ... dovolim si tvrdit ze aj optima je dnes uz stredovou konzolou a celkovym ponatim kabiny dalej ako mondeo... ktore v sucasnej generacii akoby zaspalo... a nechalo si konkurenciu uz kusok ujst dopredu ...
z fordov je podla mna najpodarenejsi jednoznacne novy edge ( ak neratam mustang ) :yes:
Naprostý souhlas, současné amerikanizované Mondeo je pro Evropu velké zklamání - velké, příšerně těžké (skutečně i opticky), a přitom méně prostorné než předchůdce. Proti Superbu a teď už i nové Insingii nemá velké šance na úspěch. :-O:-O:-O
Ford ma momentalne ve vyvoji hybridni platformu parovanou s 3.5 a 2 litrem, spekulovana je zatim pro velke sedany (kombi a tak), Mustang a velkou platformu pro pick-up a suv, u aut jako je F150 by pomohl hlavne hybrid a plug-in hybrid, tam se da snizit spotreba hodne vyrazne, vpodstate cim tezsi auto, tim muze bejt uspora na spotrebe vetsi