Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ford propustil nejvyššího šéfa Marka Fieldse

Michal Fokt
Diskuze (21)
CEO Fordu prý dostal od vedení Fordu padáka kvůli špatným výsledkům v posledních letech.

Nestává se úplně často, aby byl z čela automobilky vyhozen její šéf, pokud už se k něčemu takovému schyluje, dotyčný manažer většinou odchází včas sám a to buď do důchodu nebo na předem dojednané jiné místo. Zdá se však, že výkonný ředitel Fordu Mark Fields dostal nekompromisního padáka.

Fields podle Forbesu údajně ztratil důvěru vedení Fordu, protože za doby jeho vedení ztratil Ford podíl na trhu, klesly mu zisky i cena akcií. Už se také "ví" kdo jej na pozici CEO nahradí. Mělo by se jednat o Jamese Hacketta, šéfa divize Ford Smart Mobility, kam přešel z dozorčí rady Fordu. předtím pracoval jako šéf nábytkářské firmy Steelcase a dočasný atletický ředitel michiganské univerzity.

Očekává se také, že bude oznámen odchod šéfa firemní komunikace Raye Daye, jenž by měl být nahrazen Markem Trubym, jenž pracuje na obdobné pozici pro asijsko-pacifický region. Naopak silnější pozici s rozšířenými pravomocemi má dostat James Farley (šéf pro Evropu, Blízký východ a Afriku) a Joseph Hinrichs (Ford Severní Amerika).

Fields nastoupil na pozici CEO teprve v roce 2014, kdy vystřídal po devítiletém působení Alana Mulallyho, jenž nastoupil po pětiletém funkčním období Billa Forda. Ovšem Jacques Nasser si v letech 1999-2001 užil také vrcholné pozice jen krátce.

Michal Fokt
Diskuze (21)
23. 5. 2017 15:13
Re: Pickup s tri valcem
Ford ma momentalne ve vyvoji hybridni platformu parovanou s 3.5 a 2 litrem, spekulovana je zatim pro velke sedany (kombi a tak), Mustang a velkou platformu pro pick-up a suv, u aut jako je F150 by pomohl hlavne hybrid a plug-in hybrid, tam se da snizit spotreba hodne vyrazne, vpodstate cim tezsi auto, tim muze bejt uspora na spotrebe vetsi
23. 5. 2017 12:57
Re: No
opet ukazujes jak jsi hloupej

ztrata neznamena nic, dulezite je jak dana firma investuje, teprve pdole investic se da urcit jestli je ztrata ucelova nebo fakticka ;-)

ty nemas ani paru jak se vede podnik, proto mas porad potrebu psat o ztratach anis bys vedel co za nima je a jak se delaji ucetne :-! ale je me jasne ze ty bys vybudoval automobilku na zelene louce a v zisku bys byl hned prvni den co? >:D
Avatar - WinDiesel
23. 5. 2017 12:06
Re: No
Ty chytrolíne
TESLA má větší ztrátu než Ford. Takže ten jejich skvělý způsob výroby EV tedy nic moc. Jo asi jsou rekordmani v tom jak malou ztrátu generují na 1 auto :-) :-) :-)
Není tedy mezi tím rozdílu.
Až bude Tesla v zisku, potom to začne dávat smysl ale je to velká ????? otázka
100 x ztráta = ZTRÁTA
100 000 x menší ztráta = POŘÁD ZTRÁTA
22. 5. 2017 21:13
Re: No
to jak Ford dela BEV se opravdu nevyplaci, neb oni postavej normalni fosilni auto a pak do nej maloseriove skoro rucne delaji elektrickej pohon, to je asi stejne jako by nejaky vyrobce "bile" elektroniky vyrabel lednicky a nasledne z nich rucne delal pracky a snazil se to prodavat jako susicky >:D

Fordi BEV v podobe Focucu Electric je parodie na BEV, i maly upravci jsou schopni za ty penize postavit lepsi BEV >:D

elektromobilum se do budoucna nevyhne zadna soucasna automobilova znacka, je ale treba takova auta odzacatku navrhovat jako BEV, pak je to vyrobne obdobne drrahe jako fosil a rozdil v cene dela pak jen kapacitnejsi baterie, kterou je ale take treba delat velkoseriove, jako to dela treba Nissan nebo Tesla
Avatar - miromen
22. 5. 2017 19:27
Re: No
Když si vezmeš součastny fordi model po modelu, tak snad žadny nepatři ve svych třidach k prostorovym přebornikum. A třeba mondeo vypada paradně i přes svuj věk a snad jen součastna insignia se mi v ramci třidy libi vice, ale soudim jen dle dostupnych foto/video. Každopadně stejně jak mondeo, pusobi mohutnym americkym dojmem. Jinak ford muže byt za velice slušne prodeje rad, vždyť jejich stěžejni modely, fiesta, focus a mondeo, jsou ve svych třidach nejstarši kusy. Tedy u mondea si nejsem jisty, každopadně to, že do evropy přišel jako vic než 2r stary model v r.2014, mu určitě při prodejich nepomohlo.